Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Hoe zou jij het vertellen?

Hoe zou jij het vertellen?
Sapphire

Senior Member

Topics: 9
14-01-2014 10:53
In een andere topic hadden meiden het over hoe je het je familie zou vertellen dat je zwanger bent.

Leek me lek om ideeën uit te wisselen en andere te inspireren.
Sapphire

Senior Member

Topics: 9
14-01-2014 10:57
Ik wil het me man vertellen door hem een boekje te geven "Papa vertel eens" Ik heb dit boekje denk ik al 4 jaar in mijn bezit. Ik heb ook de mama versie XP Die heb ik voor zover het kon al ingevuld haha. Ik ben er al langer mee bezig...

Mijn familie, Ik zou het mn zus apart moeten vertellen vanwege haar situatie (probeert al 2 jaar zonder succes zwanger te worden en zijn nu met inseminatie bezig)
Mijn kant van de familie zou ik een romertje willen geven met "I love my tattooed family" we zijn allemaal getatoeëerd en ik vind die shirtjes zo schattig!
Ik zou niet weten hoe ik zijn kant van de familie het zal vertellen. Het is een uitbundige surinaamse familie dus ik denk gewoon weg vertellen dat dat al een hele leuke manier is Big Grin
Lelle

Senior Member

Topics: 1
14-01-2014 11:27
Leuk toppic sapphire!
Gaaf idee van de shirtjes. En het idee van het boek is ook leuk!

zelf weet ik het nog niet hoe ik/wij het gaan vertellen.
Maar ga wel iets doen niet gewoon vertellen.
Doglover

Member

Topics: 0
14-01-2014 11:51
Heel tof onderwerp Smile
Hier was ik al mee bezig voor we zelf gestopt waren met de pil Smile we hadden in oktober beslist dat we in januari 2014 er aan zouden beginnen ( normaal pas in mei) Pas midden december gestopt met de pil... En toch heb ik al verschillende ideeën in mijn hoofd.. erg e Smile

Mijn vriend wil heel graag dat we samen testen maar ik wil het precies liever zelf doen, als het dan niet is kan ik het gewoon verzwijgen en nog een ronde afwachten Smile Mijn vriend is gek van dessertje en van chocoloade, ik was aan het denken om misschien chocolode fondue te doen, al het fruit op tafel zetten en dan een bordje brenen met "PROFICIAT PAPA" gemaakt met letterkoekjes.... en dan zien wanneer zijn frank valt Smile

De dichte familie (wil ik graag al voor 3 maand inlichten), daar zou ik precies graag zo een ouderwets kartonnen koffertje afgeven, en dit gevuld met allerlei producten en kledij voor als de kleine spruit zou gaan logeren bij de oma en de opa.
Wanneer we de meter en de peter zoud en vragen was ik aan het denken om voor de peter een groot duvelglas te laten bedrukken met " wil jij mijn peter zijn" en bij de meter een heel groot champagneglas. Deze glazen eventueel nog gevuld met een fopspeen of bodyke Smile

.... Maar dit is waarschijnlijk nog ver af Smile
xJolanda

Member

Topics: 4
14-01-2014 12:54
Eigenlijk geen idee, in November hebben wij een boekje gekocht met opa schrijft en Oma schrijft , zo hebben wij onze zwangerschap verteld. Helaas liep dit mis.. Dus mochten wij weer zwanger worden wordt dit pas verteld na een echo.. Dus makkelijk gewoon echo laten zien.
BlackBird82

Junior Member

Topics: 0
21-01-2014 21:28
Het zou supergaaf zijn als we iets te vertellen hebben als we in augustus bij mijn schoonmoeder in Tokyo op vakantie zijn! Gewoon bij haar thuis op de bank met een kop macha-thee Smile
(maar eigenlijk zou ik liever hebben dat het eerder raak is en dat ik haar via skype moet uitnodigen in Nederland rond de uitgerekende datum)

Erg he, net gestopt met de pil en nu al fantaseren Wink
aleida1990

Member

21-01-2014 21:43
Ik heb het hier aan mijn vader vertelt door middel van kikker babyschoentjes. Hij spaart kikkers en ik heb gewacht tot ik 12 week zwanger was want hij was toen jarig en heb hem dat als kado gegevenBig Grin

En op fb hebben we het door middel van deze foto laten weten

[Afbeelding: 312cw45.jpg]
aleida1990

Member

21-01-2014 21:44
foto is wel erg klein

[Afbeelding: 54x9bl.jpg]
patrieske

Posting Freak

Topics: 4
22-01-2014 19:00
Gewoon gelijk eruit flappen! Iedereen weet wel dat we meer bezig zijn en verzwijgen met al die ziekenhuisafspraken is wat lastig.
Op fb wacht ik wel even hoor..
Dannynina

Junior Member

22-01-2014 21:56
Haha dat vam dat boekje is erg leuk!
K denk dat ik ook geen 3maand kan wachten :p
adniL

Posting Freak

Topics: 7
22-01-2014 22:50
Bij de eerste had ik rompers zelf bedrukt met transfer papier. 50% R + 50% L = 100% baby verwacht februari 2011
Bij de 2e had ik flessen wijn besteld en op het etiket de echo laten drukken. Tekst erbij je word weer opa/Oma juni 2014
Voor m'n schoonmoeder echo in lijst (ze had foto van ons nog niet in lijst gedaan)
Voor m'n zwagertje sokjes met je word weer ook
M'n zus had ik romper gegeven voor m'n neefje met de tekst ik word grote neef juni 2013
En voor m'n broertje had ik surprise ei opengemaakt en echo foto E-on. Ei weer dicht en netjes inpakken

:-D

Succes dames! Hopelijk kunnen jullie snel op een leuke manier goed nieuws brengen
Deedee

Posting Freak

Topics: 3
22-01-2014 23:06
Ik zat te denken om chunks voor mijn armband te laten maken met 1 afbeelding erin van het jongetjes teken en 1 van het meisjes teken en 1 van de uitgerekende datum .
En dan mijn armband laten zien met de woorden ' kijk nieuw '. En afwachten wie het aks eerste ziet en snapt..
Cecarolien

Member

22-01-2014 23:29
Heel leuk idee Deedee!!, Ben benieuwd als je het zo gaat doen hoe snel ze de hint begrijpen haha
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave