Zwanger Worden .NU forum [Archief] Complicaties Miskraam zwanger na een miskraam 5 week!

zwanger na een miskraam 5 week!
xJolanda

Member

Topics: 4
11-01-2014 17:11
Hallo dames

10 november kwam ik in de morgen erachter dat ik zwanger was (6 dagen overtijd).
Hij was heel licht dus vermoed late ei. Maar un de middag verloor ik bloed dus mocht die maandag gelijk na de vk komen en echo zag er goed uit. Maar helaas mocht het niet zo zijn.

Nu zit ik inmiddels 2e ronde na de miskraam (intotaal 4e ronde)

27ste pas mijn NOD!
Af en toe vindt ik het nog wel moeilijk om er niet aan te denken hoever ik nu zou zijn als ons kleine uk er nog zat!

Na hoeveel rondes na miskraam waren jullie weer zwanger?
Lehh

Senior Member

Topics: 1
11-01-2014 20:03
Hai Jolanda ik zag je al voorbij komen in een ander topic, ik heb in juli 1 dag voor mijn verjaardag een mk gehad bij 7 weken en was tegelijkertijd met een vriendin zwanger, dat blijf ik ook moeilijk vinden want als ik haar zie of ze me dingen verteld dan word ik ermee geconfronteerd Sad mijn cyclus is best veranderd! Voor de mk zat ik altijd op 35/36 dagen en nu ineens onregelmatig, gelukkig wel korter, dus sinds deze cyclus begonnen met ovutestjes Smile dat we maar snel weer zwanger mogen zijn!
xJolanda

Member

Topics: 4
11-01-2014 20:40
Heb ik ook gedaan ovulatietesten, maar dienronde ia het niet gelukt dus deze maand zonder. Levert hier wat minder stress op! Smile
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave