Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden 30+ en zwanger willen worden.

30+ en zwanger willen worden.
Kiekeboe

Senior Member

Topics: 4
29-11-2013 13:36
Hallo,

Ik ben Kiekeboe en 34 jaar. Samen met mijn man wil ik graag een kindje.
Wij wonen ruim 8 jaar samen en zijn bijna 10 jaar bij elkaar. Vorig jaar oktober zijn wij getrouwd.
Sinds 24-10 ben ik gestopt met de pil en 13-11 mijn eerste menstruatie zonder pil gehad.

Afgelopen dinsdag had ik mijn eisprong en uiteraard hebben rond die datum goed ons beste gedaan. Wink
Ik ben dus nu in de afwachtende fase.

Ik zou het leuk vinden om contact te hebben met meer meiden boven de 30 aangezien 'ze' aangeven dat leeftijd toch best een dingetje is bij het zwanger worden.
Dus ben jij boven de 30 en ben jij ook bezig om zwanger te worden (kort of lang dat maakt niet uit), sluit je dan aan bij dit toppic!
Kiekeboe

Senior Member

01-12-2013 15:03
Niemand boven de 30?
Semmie

Posting Freak

Topics: 0
01-12-2013 20:21
Jawel hoor. Maar een zijn al een aantal topics van 30+ ers, dus ik denk dat het daarom wat rustig is.

Hier 33 jaar en sinds juli 2012 bezig.
Bij ons is in juni gebleken dat mn man en ik 1% kans hebben op een spontane zwangerschap en zijn op 17 oktober begonnen met onze eerste ICSI-poging.
Morgen is mn officiele testdag, maar toen ik vanochtend testte was het allemaal nog omo-wit... Ben nog niet ongesteld, dus we hopen nog even door dat er morgen misschien toch een streepje verschijnt... Maar ja... 25% kans is niet veel...
Kiekeboe

Senior Member

01-12-2013 22:57
Hoi Semmie, leuk kennis te maken.

Jullie zijn dusval even bezig, pfoehhh....lijkt mij enorm zwaar.
Ik hoopndat jullie dan nu, toch eens goed nieuws gaan hebben.

Ik ben eigenlijk niet bekend met ICSI. Is dat et extra hormonen o.i.d.?
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave