Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Meest Gestelde vragen Innestelingsbloeding, over tijd maar negatieve test...

Innestelingsbloeding, over tijd maar negatieve test...
Miep

Senior Member

Topics: 5
06-11-2013 14:49
Ik zit vol onzekerheid en hoop dat er iemand hier is die een vergelijkbaar verhaal heeft of heeft gehad. Ik heb 2 cyclussen van 27 dagen achter de rug. Momenteel ben ik 8 dagen overtijd maar test alsmaar negatief. Omdat ik in week 3 van mijn cyclus wel 3 dagen een lichte bloeding heb gehad (innestellingsbloeding?) verwacht ik wel dat er iets in mijn lichaam gebeurd is, maar waarom heb ik dan geen menstruatie of positieve test? Ik heb overigens weinig tot geen zwangerschapssymptomen dus ik kan ook niet van mijn gevoel uit gaan. De huisarts heeft aangegeven dat ik nog moet wachten met langskomen. Mijn geduld wordt dus aardig op de proef gesteld...
Sophie

Senior Member

Topics: 0
18-11-2013 09:13
Hey Miep, ik was even op zoek naar jouw verhaal, en kwam dus dit bericht tegen.. Zonde dat niemand gereageerd heeft!! Welke dagen had je precies verlies? Ik denk, nu achteraf, dat dat inderdaad je menstruatie geweest is? Drie dagen is wel heel kort, maar omdat je nu alweer 20 dagen over tijd bent, kan het eigenlijk niet anders?
Miep

Senior Member

19-11-2013 13:01
Dank voor je reactie Sophie, die menstruatie zou dan heeeeeeel licht zijn. Toch hoop ik het en in dat geval zal ik binnen nu en een week ongesteld moeten worden. Ik hoop het van harte want dan kunnen we verder. Voor jou breken de spannende dagen ook aan, spannend!
chantal87

Junior Member

24-11-2013 15:40
Hallo Miep,

Ben je ondertussen al wat wijzer geworden? Ik zit hier met hetzelfde probleem. Mijn eerste dag van mij laatste menstruatie was 27 okt tot 1 nov. Rond 8 nov heb ik een ovulatie gehad en 14e een lichte bloeding tot 18e. Dat is dus een week te vroeg want normaal zou ik 22e ongesteld moeten worden en tot nu toe was ik niet onregelmatig. In die week was de bloeding ook heel anders dan normaal. Het was maar een lichte bloeding, vaak lichtbruin van kleur maar ook af en toe gewoon rood. De laatste 2 dagen had ik alleen een klein streepje bloed met het afvegen maar niet in mijn inlegkruisje. (Sorry beetje vies allemaal maar wil het goed uitleggen). Ik weet niet of dit een innestelingbloeding was of dat ik gewoon een week te vroeg ongesteld ben geworden. Ik ben nu al 2 dagen overtijd en vandaag ook nog steeds niks. Heb gisteren en vandaag een test gedaan en allebei negatief. Ook weinig zwangerschapssyntomen. Alleen af en toe beetje misselijk en naar mijn gevoel ook emotioneler dan normaal. Dus ik hoop dat jij tenminste al wat wijzer bent geworden en weet wat er aan de hand kan zijn. Of weet misschien iemand anders wat er aan de hand is? Wel wil ik erbij zeggen dat ik sinds 2 sept gestopt met de pil. Maar was tot nu toe wel gewoon normaal op tijd ongesteld geworden. Dus misschien kan het daaraan ook liggen? Ik weet het niet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Miep

Senior Member

25-11-2013 14:13
Hoi Chantal,

Ik ben inmiddels wat wijzer. Vers van de pers-nieuws, ik ben een half uur geleden ongesteld geworden. Betekend dat ik precies een cyclus heb overgeslagen. Wachten duurde heel lang maar ik ben zo blij dat ik nu duidelijkheid heb. Jouw verhaal lijkt heel veel op die van mij. Het enige verschil is dat jij de pil hebt geslikt en ik niet. Ik weet dat je zelfs na maanden een normale cyclus te hebben ineens een rare periode kan hebben: 'ontpillen'.
Ik had ook vrijwel geen symptomen (maar was dan ook niet zwanger :-( ).
Als je over een paar dagen nog steeds niet ongesteld bent zou ik als ik jou was even bellen met de ha. Misschien dat voor jou ook een bloedtest mogelijk is. Met 2 dagen over tijd valt er nog niet zoveel te zeggen. Probeer niet te veel op je lijf te letten en de testen te laten liggen (ik was 10 negatieve testen verder en daar wordt je echt niet blij van!).

Natuurlijk hoop ik voor jou dat je zwanger bent of anders niet te lang op jouw menstruatie hoeft te wachten.

Houd je me op de hoogte?

Grtjes, Miep
chantal87

Junior Member

26-11-2013 22:03
Hoi Miep,

Dank je wel voor de reactie! Gelukkig zit je niet meer zo in de onzekerheid! Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en heb ook niet meer getest. Ik denk dat ik niet zwanger ben. Heb bijna geen zwangerschapssymtomen. Dat zou ik dan nu toch wel moeten hebben? Ik wacht gewoon af tot de volgende keer dat ik ongesteld moet worden. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik weer testen. Hoop natuurlijk wel dat ik zwanger ben. Spannend allemaal!
Ik hou je op de hoogte Wink
Groetjes
Miep

Senior Member

27-11-2013 14:11
Ik duim voor je dat je toch zwanger bent Chantal! Succes met het volhouden niet te testen ;-) Een grote uitdaging weet ik uit ervaring Big Grin
chantal87

Junior Member

28-11-2013 22:20
Dank je wel Miep! Ik hoop het echt maar wacht gewoon rustig af Smile Je hoort het gauw van mij Wink
Miep

Senior Member

29-11-2013 14:54
Lukt het je om de testen te laten liggen?
chantal87

Junior Member

13-12-2013 21:31
Hoi Miep,

Sorry het heeft een tijdje geduurd maar ik kan je nu vertellen dat ik vandaag ongesteld ben geworden dus helaas was het de laatste keer geen innestelingbloeding. Ik was denk de vorige keer gewoon een week te vroeg ongesteld geworden. Of als het toch een innestelingbloeding was, misschien was het dan toch op de laatste moment afgebroken? Maarja, helaas ben ik nog niet zwanger Sad hopelijk de volgende keer wel!

Groetjes Chantal
Livia

Member

Topics: 4
21-12-2013 12:13
Hoi hoi
Raar hoor een cyclus van een vrouw. De eerste 2 cyclussen na het stoppen van de pil duurden 28 dagen en nu 26 dagen?? Is dit normaal? Pffff met al die verhalen hier weet ik het niet meer.
Trotsemama

Posting Freak

Topics: 2
21-12-2013 12:19
Ja dat is normaal in het begin als je gestopt bent met de pil!
dan kan je cyclus nog erg variëren en sommige vrouwen krijgen nooit een regelmatige cyclus.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave