27-10-2013 19:39
Hallo allemaal,
Mijn man en ik praten sinds kort over gezinsuitbreiding.
Alleen heb ik erg veel angsten over het zwangerschap.
Is het ons gegund?
Verloopt de zwangerschap wel goed?
Hoelang duurt het voordat je cyclus weer normaal is?
Ben ik wel geschikt als moeder?
Hoe zit het met het slikken van foliumzuur?
Lukt het ons wel om dan rond te komen?
Waar gaan we alle babyspulletjes van betalen?
Waar moeten we rekening mee houden?
Wat voor effect heeft het medicijn (antidepressiva) wat mijn man slikt op onze kans op zwangerschap?
Mijn man is wat dat betreft heel erg makkelijk, en zegt dat het allemaal wel goed komt. En dat is misschien ook wel zo, maar door al deze vragen twijfel ik dus erg of ik er wel klaar voor ben.
Klinkt dit bekend?
En is het misschien verstandig om deze angsten eerst aan een professional voor te leggen voordat we er echt aan gaan beginnen?
(ik zou deze week, na mijn stop week, stoppen met het slikken van de pil, verstandig?)
x Miranda
Mijn man en ik praten sinds kort over gezinsuitbreiding.
Alleen heb ik erg veel angsten over het zwangerschap.
Is het ons gegund?
Verloopt de zwangerschap wel goed?
Hoelang duurt het voordat je cyclus weer normaal is?
Ben ik wel geschikt als moeder?
Hoe zit het met het slikken van foliumzuur?
Lukt het ons wel om dan rond te komen?
Waar gaan we alle babyspulletjes van betalen?
Waar moeten we rekening mee houden?
Wat voor effect heeft het medicijn (antidepressiva) wat mijn man slikt op onze kans op zwangerschap?
Mijn man is wat dat betreft heel erg makkelijk, en zegt dat het allemaal wel goed komt. En dat is misschien ook wel zo, maar door al deze vragen twijfel ik dus erg of ik er wel klaar voor ben.
Klinkt dit bekend?
En is het misschien verstandig om deze angsten eerst aan een professional voor te leggen voordat we er echt aan gaan beginnen?
(ik zou deze week, na mijn stop week, stoppen met het slikken van de pil, verstandig?)
x Miranda