17-09-2013 19:11
Hallo iedereen,
Wie weet hoe het kan dat mijn follikel is gekropen.
Ik heb van cyclus dag 3 t/m 7 clomid 50mg geslikt.
Cyclus dag 12 follikelmeting gehad en daar was een eitje te zien van 18mm.
Cyclus dag 13 weer een echo gehad en toen was mijn follikel 20,3mm.
Heb toen het advies gekregen om om de dag te klussen, want hij zou elk moment kunnen springen. Zelf gebruikte ik dagelijks ovulatietesjes om mijn eisprong te vinden. Na een week negatieve ovulatietesjes te hebben gehad. Heb ik gebeld voor echo om te kijken wat er met het eitje is gebeurd, volgens de arts zou mijn follikel elke dag met 2mm moeten groeien dus dan zou die nu inmiddels 32mm zijn, dat is dus veelste groot.
Dag 20 echo gehad , en wat blijkt hij is nu 19 mm. Volgens de fa is die aan het inslinken.
Ik moet nu wachten tot mijn menstruatie weer aanbreekt en dat kan heel lang duren door
mijn pcos.
Ik heb helaas geen duidelijk antwoord kunnen krijgen wat de reden is dat zo'n grote
follikel inkrimpt in plaats van springt.
Kan iemand mij hierover duidelijkheid geven aub????
Wie weet hoe het kan dat mijn follikel is gekropen.
Ik heb van cyclus dag 3 t/m 7 clomid 50mg geslikt.
Cyclus dag 12 follikelmeting gehad en daar was een eitje te zien van 18mm.
Cyclus dag 13 weer een echo gehad en toen was mijn follikel 20,3mm.
Heb toen het advies gekregen om om de dag te klussen, want hij zou elk moment kunnen springen. Zelf gebruikte ik dagelijks ovulatietesjes om mijn eisprong te vinden. Na een week negatieve ovulatietesjes te hebben gehad. Heb ik gebeld voor echo om te kijken wat er met het eitje is gebeurd, volgens de arts zou mijn follikel elke dag met 2mm moeten groeien dus dan zou die nu inmiddels 32mm zijn, dat is dus veelste groot.
Dag 20 echo gehad , en wat blijkt hij is nu 19 mm. Volgens de fa is die aan het inslinken.
Ik moet nu wachten tot mijn menstruatie weer aanbreekt en dat kan heel lang duren door
mijn pcos.
Ik heb helaas geen duidelijk antwoord kunnen krijgen wat de reden is dat zo'n grote
follikel inkrimpt in plaats van springt.
Kan iemand mij hierover duidelijkheid geven aub????