Ik moet officieel volgende week zondag ongesteld worden,,,, dus ben benieuwd, vertoon al veel symptomen , maar of dat nou van het ontpillen is of van een zwangerschap hoop het laatste natuurlijk,, wachten duurd lang. :confused:
Gaan jullie er ook gelijk voor of wacht je nog even?
Ik ben ook gestopt met de pil, afgelopen zondag ongesteld geworden dus nu afwachten hoe mijn cyclus is...spannend.
Is het voor jullie het eerste kindje?
Ik heb al een zoontje die is begin deze maand 2 jaar geworden
Voor ons de eerste, ik ben ooit eerder keer maandje gestopt met de pil om medische redenen , toen werd ik een weekje later ongesteld, dan normaal als ik de pil slikte, dus vond toen m'n cyclus vrij normaal dacht ik. Als ik de pil nog slikte zou ik zondag 7 juli ongesteld moeten worden dus ben benieuwd, of dat nu ook een weekje later word,,, hoop zo dat m'n test dan al positief is,,,, Hoe ging het bij jullie met de eerste dan? Groetjes
Wij laten het gewoon op ons afkomen, komende maanden wil ik me lichaam de tijd geven om te ontpillen dus we letten er nog niet echt heel erg op, maar zou ik zwanger worden zijn we superblij want het is meer dan welkom, we willen vanaf september serieus aan de "klus".
Toen ik bij de eerste stopte met de pil had ik een eerste cyclus van 73 dagen hoop dat dit nu wel anders is....
wij hebben een meisje van bijna 10 maand. ik zou het mooi vinden dat er niet al te veel tijd zit tussen de eerste en de tweede. dan hebben ze ook nog wat aan elkaar hoop ik. heb wel een beetje gekeken wanneer mijn ovulatie zou zijn. maar echt er plat voor dat nog niet helemaal. vorige keer war het na 3 rondes al raak.
bedoel je rap met 10 maand of na 3 rondes raak , alles is bij ons meisje heel gemakkelijk gegaan. vlotte bevalling en heel snel weer fit. de kraamhulp zei ook in de week na de bevalling het lijkt dat je helemaal geen bevalling hebt gehad. maar krijg alweer de kriebels voor nog een kleintje, ondanks dat we volop genieten van ons meisje.
wat leuk dat jullie al zaten te wacht op dit onderwerp. Ik kon hem niet vinden dus ik dacht laat ik die maar aanmaken haha.
Ik ben 15 juni gestopt met de pil. 16 juni de stopweek ongesteldheid gehad en toen zijn we er gelijk voor gegaan. Ik ben vanwege wisselingen in pil door migraine al eerder gestopt geweest en toen werkte alles gelijk weer prima, maar ja je weet het nu niet ;-)
Wij gaan voor ons eerste kindje, dus ik vind het echt super spannend.
Als de cyclus het weer helemaal doet zou ik 14 juli ongesteld kunnen worden of kunnen testen ;-) Ik merk wel dat je je extra gaat spitsen of je iets voelt, terwijl die kans natuurlijk heel erg klein is haha.
Iedereen succes met wachten tot de NOD dag ;-) Twee weken voor mij nog, duurt lang haha
wat leuk dat jullie al zaten te wacht op dit onderwerp. Ik kon hem niet vinden dus ik dacht laat ik die maar aanmaken haha.
Ik ben 15 juni gestopt met de pil. 16 juni de stopweek ongesteldheid gehad en toen zijn we er gelijk voor gegaan. Ik ben vanwege wisselingen in pil door migraine al eerder gestopt geweest en toen werkte alles gelijk weer prima, maar ja je weet het nu niet ;-)
Wij gaan voor ons eerste kindje, dus ik vind het echt super spannend.
Als de cyclus het weer helemaal doet zou ik 14 juli ongesteld kunnen worden of kunnen testen ;-) Ik merk wel dat je je extra gaat spitsen of je iets voelt, terwijl die kans natuurlijk heel erg klein is haha.
Iedereen succes met wachten tot de NOD dag ;-) Twee weken voor mij nog, duurt lang haha
Meisje 24 na 2 goede echo's is het hartje ermee gestopt bij 9 weken en een paar dagen. En ik was 10 weken er paar dagen toen we dat wisten.
Oorzaak is verder niet bekend. 5-8 afspraak met eigen gyn om te kijken naar mogelijke onderzoeken naar de miskramen.
Heb geen idee hoe deze cyclus loopt. Zo lastig.
Vandaag 3 weken na de laatste curettage, en vanaf die dag moest ik van de gyn rekenen als dag 1.
Maar na een mk kan het zijn dat je na 4 weken je eerste ongi hebt maar het kan ook met 6 weken zijn.
Bij andere miskramen had ik gelijk nette cyclus. Maar toen geen curettage gehad.
Vanaf vorige week wel ovu testen aan het doen, maar nog geen knaller gehad. Maar dit kan ook komen doordat je te veel hebt gedronken. En aangezien ik aan het lijnen ben drink ik meer.
haha meisje er wordt wel geklust hier... maar nog niet gericht zal ik maar zeggen :oops: zo vervelend mijn enter toets doet het niet alleen op deze pagina op andere forums heb ik daar geen last van zo vreemd.:confused:
Viola des te leuker het klussen nog blijft als je er nog niet op gefocust bent!
Meisje we hebben het er deze keer moeilijker mee dan de andere keren. Andere keren ging het eerder mis en waren het lege vruchtzakjes. En deze keer zat er een vruchtje in en 2 goede echo's met kloppend hartje gehad.
En ik heb na de eerste curettage complicaties gehad, mocht daardoor poos niet werken van de gyn.
Gisteravond eindelijk weer begonnen na 4 weken thuis te hebben gezeten. Zwaar maar ook erg fijn.
Onze wens voor een tweede is nog te sterk, dus gaan er nog wel voor door.
En nu maar hopen dat het snel raak mag zijn en dan voor 9 maanden
@ Tijger: Bah, nee dat is niet niks, gelukkig heb je nu weer afleiding doordat je weer lekker aan werk kan, anders zit je denk thuis ook maar steeds te denken.. Ik hoop echt dat het nu voor jullie mag lukken, en dat jullie volgend jaar een 2e wondertje in jullie handen mogen houden.
@ Viola: O dat is raar, ik zit altijd via de laptop achter de computer en druk altijd gewoon op snel reageren dat gaat altijd prima. Wanneer gaan jullie de serieus voor??
Volgens mij moet je als de enter toets het niet doet links boven op a/a drukken en doet hij het dan wel.
Ik heb op de ipad geen last.
Meisje inderdaad gelukkig wat afleiding weer. Thuis zot je te piekeren.
Ben wel erg moe van het werk nog, maar goed dat gaat ook wel goedkomen.
Vanavond mag ik weer, en werk met een leuke collega, scheelt een hoop.
Gelukkig thuis genoeg afleiding want in de weken datmik thuis zat is ons ventje 4 jaar geworden en gaat nu dus elke dag jaar school. Druk met halen en brengen.
wij gaan zo bij mijn nicht op visite die heeft een poosje terug een meisje gekregen. alleen ons meisje heeft wat stipjes op dr hoofd weet niet of het waterpokken zijn of iets anders. zal haar zo eerst even bellen of ze het dan wel goed vind dat wij langs komen. wil niet dat ons meisje die van hun aansteekt.
Viola volgens mij moet je dit wel elke keer weer blijven doen om de enter het te laten doen. Tenminste dacht zliets wel eens op het forum te hebben gelezen.
Hoop niet dat jullie meisje de waterpokken al krijgt. Schijnt dat ze als ze ze voordat ze 1 jaar zijn krijgen, je kans hebt dat ze ze dan nog een keer krijgen.
Ons ventje had ze 2 weken voor zijn eerste verjaardag, en zat er echt heel erg onder, en tot nu toe niet weer gehad. En wel in aanraking gekomen met kids met waterpokken.
Maar hij was dan ook echt nog net geen 1.
Zwem zo wie zo 1 keer in de week. En op het moment zijn we wat fanatieker.
Zondagochtend ook nog geweest. En misschien vrijdagochtend weer.
En ook nog lijnen erbij. Vanaf vorige week maandag al 4 kg kwijt
ik moet indd dus elke keer op de a/a klikken. naja hij doet het iig weer.
we gaan niet naar mij nicht. ik heb maar even gebeld ook wat lullig dat ik ineens met mijn meisje op de stoep sta en ze miss waterpokken heeft.
ze heeft ze al sinds vrijdag het is begonnen met 3 en die zijn nog niet weg. en er zijn er een paar bij gekomen. maar of het echt pokken zijn weet ik niet. ze is er ook niet ziek van...
we wachten het af.
Hier gister vanuit het niets ongesteld geworden.
Aan de ene kant fijn dat cyclus direct op orde is.
Aan de andere kant ook confronterend even.
Maar goed we moeten door, dus straks als ongi is maar weer ovu testen gebruiken.
Denk dat wij deze maand mijn ei helemaal gemist hebben
Lekker druk aan de klets hier zie ik haha. Ik was even heel druk met werk afgelopen dagen vandaar nu pas reactie. Spannend voor iedereen nu zeg. Hoe zou je cyclus lopen? Heb je al gelijk een ei? Ik weet het ook niet.
Maar ik heb toch echt het gevoel dat ik vanaf afgelopen dinsdag tot gisteren last had van een innestelingsbloeding. Maar ja als dat zo is weet ik eigenlijk nog niet zo goed wanneer mijn NOD precies zou zijn haha. Dus nog maar wachten een week of 1,5 a 2 en dan zou er of een ongi moeten komen of we kunnen gaan testen ;-)
Maar zo geduldig ben ik eigenlijk dus helemaal niet haha. En ik heb echt zo het gevoel dat het nu al raak is, helemaal met de verschijnselen van de afgelopen dagen.
Nou afwachten maar weer.
Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat?
@ Kim zo dat zou dan snel zijn ik hoop het voor je
@ Tijger1. toch fijn dat alles op gang is. ik kan me voorstellen dat het best confronterend voor je is.
hier lekker aan het genieten van het prachtige weer.
Ik heb op 5 juni mijn laatste pil geslikt en mijn stopweek is toen op 8 juni begonnen. Vervolgens wel al wat geklust. Aangezien ik niet weet wat voor cyclus ik zal hebben is het nu erg spannend. Volgens het boekje zou ik afgelopen zaterdag ongesteld moeten zijn geworden. Is niet gebeurd. Zondag een keer een test gedaan, je weet immers maar nooit! Helaas negatief. Nu nog steeds niet ongesteld.
Heb wel al wat klachten gehad. 's ochtends voor het ontbijt redelijk misselijk, vorige week een paar dagen de hele dag misselijk geweest. Tevens vaak een opgeblazen gevoel en zo'n 5 dagen na een klusdag wat buikkrampen gehad. Bovendien heel erg moe en veel hoofdpijn. Waarschijnlijk komt het gewoon van het ontpillen, maar in je achterhoofd hoop je toch dat het de eerste maand al raak zal zijn. Zeker als een ongi uitblijft krijg je hoop. Maar de test van zondag was heel duidelijk negatief, niet eens een klein licht streepje, echt helemaal blanco. Misschien toch te vroeg getest?
Vreemd wat er allemaal in je hoofd speelt nadat je eenmaal de knop hebt omgezet en er voor wilt gaan.
Ik kom even inbreken, ben hier al anderhalf jaar niet geweest
Ik ben Manon en heb een dochtertje van bijna 1,5.
Voor en tijdens mijn Zwangerschap was ik hier zeer actief, daarna helaas wat minder.
Nu begint het weer te kriebelen haha, en zou ik nog wel een kindje willen.
We zijn er niet bewust mee bezig maar slik de pil niet.
Nu heb ik altijd een cyclus van 32 dagen maar die is allang gepasseerd maar de test is negatief.
Nu gisteren veel buikpijn gehad, steken in mijn rug en streepje bloed verlies maar geen menstruatie, en zit ik te denken.. Innesteling?
Wel spannend en leuk dus weer en zou graag weer gezellig mee komen kletsen hier!!
Gezellig vos en nonam Bij jullie beide even spannend momenteel vos weet je al wat meer of nog geen veranderingen?
ik zou vandaag mijn ovulatie moeten hebben volgens de kalender. heb wel al een paar daagjes dat ik zo'n onderbuikgevoel heb.. (letterlijk) en vandaag ook een opgeblazen gevoel. wel geklust afgelopen weekend ,... nu toch stiekum erg nieuwsgierig...
misschien wil iemand zo'n lijstje maken tabelletje dan kunnen we elkaar nod een beetje in de gaten houden altijd leuk toch?
Helaas nog geen veranderingen hier, dus ook nog geen ongi. Vind het zwaar frustrerend. Ik wacht nog tot zaterdag, is er dan nog niets veranderd dan doe ik toch weer even een testje. Is die dan weer negatief dan ga ik er maar gewoon vanuit dat de ongesteld uitblijft wegens het ontpillen en dan zal ik, hoe moeilijk ook, maar even meer geduld moeten hebben. Erg jammer, want je wilt er meteen vol voor gaan.
*breekt in* Ik zit me een beetje te vervelen vandaag en zat zo een beetje op t fora rond te dwalen. Zie dat jullie op zoek zijn naar een lijstje, en aangezien ik toch niets te doen heb, ben ik zo brutaal geweest er een voor jullie te maken . Hopelijk ok? *breekt uit*
Oef als ik het dan doe, moet ik het wel goed doen. Bij deze
-----------
*breekt in* Ik zit me een beetje te vervelen vandaag en zat zo een beetje op t fora rond te dwalen. Zie dat jullie op zoek zijn naar een lijstje, en aangezien ik toch niets te doen heb, ben ik zo brutaal geweest er een voor jullie te maken . Hopelijk ok? *breekt uit*[/QUOTE]
Na hoeveel dagen na innesteling kun je een test doen dan?
Snap er niks van altijd cyclus van 32 dagen en daar al 6 dagen over heen.
Maar dat van eergisteren kan een innesteling zijn
@nonam; vreemd dat de cyclus nu afwijkt van het normale. Wellicht heb je toch te vroeg getest, over een paar dagen nog eens proberen? Over het algemeen geldt volgens mij dat je 14 dagen na ovulatie ongesteld zou moeten worden. Rekening houdend met een innestelingstijd van 5 dagen zou ik dus zeggen testen na 9 dagen na innesteling. Ik zal in ieder geval heel erg voor je duimen, we zitten in hetzelfde schuitje.
Hmmm ok ja het is vreemd, ook bij l.ynn een cyclus van 32 dagen en nu ook altijd behalve nu dan.
Eergisteren dacht ik ja, menstruatie begint, veel pijn en 1 streepje bloed. Heel vaag
Ik zal nog is een week wachten maar blijft vreemd
Zo ik heb me gegevens er ook even ingezet, is er een makkelijke manier dit in te vullen
Want heb het nu heel omslachtig gedaan denk ik
Hier verder alles goed, alleen ontzettend veel last van me onderbuik en onderrug, voelt
Niet prettig dus hoop maar dat het bij het ontpillen hoort....want heb er echt last van....zeurende stekende pijn deze maand niet serieus geklust omdat ik eerst wil ontpillen. Dus verwacht niks deze maand...
Sorry krijg het via de ipad niet voor elkaar.
Als ik achter computer zit zal ik gegevens invullen.
Nonam je bent niet net gestopt met de pil? Anders is je lichaam misschien aan het ontpillen.
Het is niet altijd zo da je 14 dagen na ei je ongi krijgt. Bij mij kont die eerder.
Door middel van echo's wist ik toen dat ik rond dag 18-20 eisprong had en werd vaak rond dag 30-32 ongi. Zat bij mij vaak 12 dagen tussen.
Dank je wel elin.
Hoef ik ook niet speciaal computer aan te zetten
Hoop inderdaad snel weer in een uitgerekend topic te mogen kletsen en daar dan de 9 maanden te mogen blijven kletsen
maar als de test nog steeds niet positief aangeeft dan denk ik dat de kans wel klein is dat jullie zwanger zijn... (al hoop ik het van harte voor jullie)
Ik zal nog eens even testen halen. voor het geval ze al nodig zijn
Ik heb na afgelopen zondag verder nog niet getest. Heb mijn ongeduld weten te bewaren en ga morgen testen. Vind het fijner om in het weekend te doen, wat meer rust om de uitslag, positief of negatief, te verwerken. Maar ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel van. Voelde ik me eerst erg moe, misselijk e.d., de afgelopen week voel ik me prima. Eigenlijk geen klachten. Wel een "zwaar" gevoel in mijn onderbuik. Doet niet pijn, maar ben me er vaak wel bewust van. Morgen weet ik meer!
@ vos spannend zeg, ik zou niet zoveel geduld hebben
ik ben gisteren eindelijk ongi geworden, twee weken te laat maar goed, nu ben ik mijn cyclus helemaal kwijt haha
Wij moeten straks met L.ynn naar het CB, ze krijgt twee van die rot spuitjes waarvan het bekend is dat ze er heel ziek van kunnen worden.
Hopelijk valt het mee
ik krijg mijn tabel niet goed gekopieerd, kan iemand voor mij het invullen aub?
leeftijd: 26
kindje: 2e
NOD: onbekend
dank je wel!
@nonam; fijn dat je weet waar je aan toe bent. Ik durf eigenlijk niet te testen, want als het weer negatief is, is het toch een domper. Zo lang ik niet test en ik niet ongi word dan blijft er een lichte hoop. Maar moet af van die onzekerheid dus moet toch echt weer gaan testen.
Ik hoop dat het de spuitjes van Lynn uiteindelijk mee zullen vallen.
@vos spuitjes vielen mee, ze heeft eventjes gehuild over een week kan ze klachten krijgen zeiden ze.
hoeveelste ronde is dit voor jou? je eerste kindje? dan ben je er wel veel mee bezig he? had ik iig wel.
Ik had nooit het geduld om te wachten met testen, er zijn echt tientallen testjes door heen gegaan haha.
Elke maand dacht ik, ja nu is het raak en had ik klachten, maar juist de maand dat ik niks verwachtte was ik zwanger
Heeft bij mij 5 maanden geduurd, maar die vijf maanden duurde erg lang bah.
Nu hou ik me er niet zoveel mee bezig, maar klets natuurlijk wel hier mee haha
Is mijn eerste ronde voor mijn eerste kindje, dus ja ben er heeel veel in mijn hoofd mee bezig. Echt idioot gewoon. Maar ik hou me bewust in om niet constant te testen. Denk wel dat ik toch vanavond even een testje doe. We hebben een avond met vrienden waar zeker wijn geserveerd zal worden en daar ben ik wel een liefhebber van (tjee, nu klink ik als een drankorgel...). Als ik straks een positieve test in handen heb weet ik zeker dat ik niet moet drinken, anders blijft het zo'n twijfel, zit je toch niet lekker. Is het negatief dan kan ik in ieder geval met een gerust hart een drankje mee doen. Spannend dus.
Zojuist de test gedaan. Helaas weer negatief. Ongi blijft helaas dus gewoon wat langer uit. Nu maar wachten totdat het eindelijk komt, dan kunnen we voor ronde twee!
@ Romie welkom leuk dat je mee komt kletsen.
@ Tijger ik kan me voorstellen dat je er dan steeds meer mee bezig bent.
nog een weekje dan is mijn nod heb wel wat lichte klachten die ik anders niet die zouden kunnen wijzen op... ik ben er in ieder geval heel er alert op nu...
Hier is alles goed, heb sinds vandaag vakantie
Lekker genieten van het weer en van L.ynn
Hier net mijn ongi er weer op zitten, op naar een nieuwe ronde
Wel rustig hier zeg hihi
Hier helaas nog steeds weinig verandering. Nog steeds geen ongi. En tot overmaat van ramp ook nog eens de griep gekregen. En als je ziek bent heb je natuurlijk ook geen zin om te klussen. En dat is jammer, want het kan natuurlijk zo zijn dat ik mijn eisprong ook nog niet hebt gehad. Maar hoe graag ik ook een kindje wil, ik ga het echt niet frustreren als ik ziek ben. Daar wordt niemand vrolijk van.
Ik wil wel graag meedoen in deze topic.
Ook ik ben in juni gestopt met de pil en ik vind het wel fijn on dingen te kunnen delen, anders zit je er ook maar zo alleen mee thuis hè.
Na ongeveer 15 jaar aan de pil te zijn geweest, was ik er zo op een moment helemaal klaar mee. Ik had ineens de drang dat die stomme hormonen mijn lijf uit moesten. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat we een kindje willen! Ikzelf ben er al jaren klaar voor, maar ik heb moeten wachten tot mijn vriend ook eindelijk zover was.
Na het stoppen met de pil heb ik gewoon de onttrekkingsbloeding (zoals ze dat dan noemen) gehad, al was het wel wat heftiger dan anders. Ik had de 12e of 13e dan ongesteld moeten worden, maar... tot nu toe HELEMAAL niks. Wel het gevoel gehad dat het ging komen, alle klachten die ik anders heb ook gehad, maar helemaal niks dus. Verder ben ik vanaf de 6e ruim een week vreselijk misselijk geweest en had allerlei kwaaltjes die je tot een zwangerschap of ontpillen kunt toeschrijven. Uiteraard een test gedaan, maar helaas negatief.
Ik wordt af en toe een beetje gek van die onzekerheid, aangezien in iemand ben die niet heel goed tegen onzekerheden kan en graag alles op orde heb, is dat soms wel heeeel moeilijk.
Ik hoop hier af en toe mijn hart een beetje te kunnen luchten en lekker mee te kletsen.
@dee dee; welcome to the club! Zo te lezen heb jij precies hetzelfde als ik. Ik ben na het stoppen met de pil ook niet meer ongesteld geworden en ben ook een week goed misselijk geweest. Inmiddels zijn alle vage klachten wel weg, maar nog steeds niet ongesteld. Schijnt vrij normaal te zijn, maar ook ik wordt gek van die onzekerheid.
Vervelend dat jullie cyclus niet op gang komt.
Maar het zal vast goed komen en dan wordt jullie wachten beloond.
Vriendin van mij heeft een half jaar op haar eerste ongi moeten wachten en toen tweede ronde zwanger.
Maar snap jullie onzekerheid heel goed hoor!
Nou, het even op zich laten wachten, maar ben vandaag toch ongesteld geworden. Net natuurlijk als je eens een keer geen maandverband mee hebt genomen. Grapje van mijn lichaam. Gelukkig had mijn moeder wel wat mee. Nu op naar ronde 2!
@ Dee Dee welkom hier. als je het leuk vind mag je ook in het schema. je geduld word wel op de proef gesteld
@ Vos toch mooi, dan kan je weer verder
ik heb gisteravond een test gedaan haha ik dacht ik heb al heel wat symptomen maar de test was negatief maar goed mijn nod is maandag en ik testte s'avonds niet zo handig he.
beetje een domper maar goed nu maar gewoon netjes wachten tot maandag of dinsdag eigenlijk... en dan maar weer eens zien.
bij mijn vorig zwangerschap had ik ook een paar dagen vtv gestest 2 dagen denk ik en sochtends vroeg toen was er een heel licht streepje... stiekem hoopte ik daar toch een beetje op...
Bij deze: (heb geen idee hoe ik het schema zelf in kan vullen...)
Dee Dee, 29 jaar, 1e kindje, NOD 13/7, 1e ronde, Ontpilronde dus uitgaande van een cyclus van 28 dagen
Inmiddels 8 dagen voorbij de NOD... En ja, dat wachten duurt zoooooo lang!
Ja he haha de komende rondes ben ik er niet meer zo blij mee hoor
Welkom alle nieuwe dames....heel veel succes en voor alles dames die wachten op hun ongi...sterkte zo'n eerste ronde is altijd onzeker omdat je niet weet hoe je cyclus is, bij mijn zoontje hij maar liefst 73 dagen dus vandaar dat ik nu zo happy ben.
Zou iemand voor mij het lijstje kunnen bij werken naar ronde 2 en verwachte nod 18-8, thanks want mij lukt het niet op de iPad...
heb m even voor je aangepast beebie blij voor je
en dee dee dan zal het vast niet lang meer duren ofwel?
hier vanmorgen weer getest... kon het niet laten...:oops::oops::oops: enn... heeeel lichtjes een streepje...:confused: dus tsja vind het zo spannend...gebruik de goedkoopste testen van de kv en die geeft alleen aan als er hcg gevonden word
kan nu niet eerder dan dinsdag weer testen want ik heb geen testen meer hock: misschien maar goed ook. je hebt soms zo'n gevoel he.. .
Thanks Viola en wat super spannend en ik zeg altijd een streep is een streep hoe licht hij ook is en de ervaringen met de goedkoopste kruidvat test zijn bij mijn weten erg goed....ik ga ook voor je duimen, zou echt supersnel zijn
Ook ik ben 28juni officieel gestopt met de pil omdat we graag zwanger willen worden.
Ik heb wel redelijk veel kwaaltjes door het ontpillen puistjes, ongesteldheidskrampen en vaak hoofdpijn.
4 week geleden begonnen met zwangerschapsvitamines. Afgelopen vrijdag voor het eerst ongesteld geworden.
Nu maar hopen dat het voor iedereen snel raak is!
Ik ben 28 juni off gestopt, en afgelopen vrijdag ongesteld geworden.
Erg veel last van ontpillen.....veel puistjes, veel hoofdpijn en last van ongesteld heidskrampen.
Wij gaan voor ons eerste kindje dus vind het heel erg spannend.
Sorry dames...dacht dat t berichtje het niet deed dus dubbel gepost
franny schreef:Haalo dames,
Ik ben 28 juni off gestopt, en afgelopen vrijdag ongesteld geworden.
Erg veel last van ontpillen.....veel puistjes, veel hoofdpijn en last van ongesteld heidskrampen.
Wij gaan voor ons eerste kindje dus vind het heel erg spannend.
Dank je beebee,
Nog even een vraagje : 21 juni gestopt met de pildaarna stopweek vanaf 28 juni officieel pilloos.
Vanaf welke datum moet ik tellen voor mijn cyclus?
Voor in het lijstje: franny, 26, eerste kindje nod: ik gok 16 augustus, officieel ronde 1