Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Lesbisch en een kindje

Lesbisch en een kindje
zijaanzij

Junior Member

Topics: 1
10-04-2013 15:13
Hallo dames,

Ik en mijn vriendin willen samen graag aan kinderen beginnen. Omdat we een lesbische relatie hebben zijn we afhankelijk van een zaaddonor.

Wij zoeken al een tijdje naar een plek waar we met andere lesbische stellen (bi kan natuurlijk ook Wink) ervaringen kunnen delen over het zwanger worden en het moederschap. We hebben tot nu toe niet echt een actief forum of centrale plek hiervoor gevonden dus hopen op deze manier een leuk clubje te kunnen laten ontstaan.

Wij zijn momenteel in de orienterende fase bij twee klinieken.

Liefs!
patrieske

Posting Freak

Topics: 4
10-04-2013 18:38
Hoi en succes!
Ik weet niet of hier veel lesbische dames zijn. Is me niet opgevallen. Maar er zijn natuurlijk veel overeenkomsten met het zwanger worden traject. Jullie missen alleen een piemel. Maar er zijn hier meer mensen die zwanger proberen met de medische molen. Jullie gaan dan de iui procedure in denk ik? Ik ken 2 dames die ook net een kindje hebben gekregen, ook met donor.

Ik vind dat je een hele leuke toepasselijke naam hebt!
zijaanzij

Junior Member

Topics: 1
10-04-2013 20:57
Hoi Patrieske,
Dankje voor je bericht. Wij beginnen inderdaad straks als we eenmaal een keuze voor een kliniek hebben kunnen maken ook met iui. Erg spannend allemaal!

Groetjes!
eernic

Junior Member

Topics: 0
19-06-2013 16:23
hoihoi,

Ook wij zijn een lesbisch koppel. Mijn vriendin en ik willen ook graag samen een kindje en zijn nu bezig met een donor. Dit doen we in eerste instantie niet via het medische circuit, maar gewoon thuis. Wij hebben gelukkig een leuke, betrouwbare donor kunnen vinden en hebben gisteren onze 2e inseminatie gehad. Pff wat allemaal erg spannend is natuurlijk, Het wachten duurt en duurt maar. Wij willen dit graag zo proberen omdat dit voor ons toch een veilige plek is en je lekker je eigen gang kan gaan. Ook heb je hier te maken met vers sperma en dat lijkt ons beter. Heel veel succes met alles
adniL

Posting Freak

Topics: 7
19-06-2013 16:43
Hallo,

Lenakim is ook forumlid met vriendin en zwanger dmv donor. Volgens mij was ze ook deze maand uitgerekend. Weet niet of ze nog actief is eigenlijk.
Maar hoop dat jullie aansluiting kunnen vinden ín een topic, en dan natuurlijk het liefst ín een uitgerekend topic ;-)
Succes en vooral veel plezier tijdens het hele traject!
myka27

Posting Freak

Topics: 9
19-06-2013 16:57
Ze is hier niet meer actief, maar ze is vorige week bevallen van een prachtige zoon!!!
adniL

Posting Freak

Topics: 7
19-06-2013 17:12
Oke. Feliciteer dr maar van me! Was alles helemaal goed gegaan?
myka27

Posting Freak

Topics: 9
19-06-2013 17:27
Het is wel een erg heftige bevalling geweest!! Maar met de kleine alles goed, en zij knapt ook weer goed op gelukkig...
Mouse

Junior Member

Topics: 0
30-09-2013 17:18
Hai Zijaanzij,

Je post is al weer een paar maanden oud, maar ik vroeg me af of jullie inmiddels al verder zijn?
Ik ben ook op zoek naar een leuk forum waar lesbische stellen met een kinderwens op actief zijn, maar kan niet veel vinden!

Groetjes!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave