Gezellig hier Ik ben ongeveer 3 min zwanger, maar was gewoon wat wazig en moe de laatste dagen. Voor de rest echt helemaal geen klachten, mss wat heeeel vaag misselijk. Zit hier als een debiel te smilen achter de ipad Hoop dat alles goed blijft gaan voor ons. Jij klachten? Op een zeer gezicht van het lachen na dan
hahaha!! gefeliciteerd cindy! hier morgen volgens de berekeningen 4 weken! en me kaken door behoorlijk zeer ja! ik heb verder alleen last van krampen in me onderbuik, teken dat het werkt zeg maar Wanneer ben jij uitgerekend? ik zie alleen nu net dat het forum 3013 heet mag toch hopen dat het dit jaar nog wel gebeurd zeg maar!
Hier nog een november zwangere.... Ik zal alleen (nog) niet zoveel meekletsen, dit is namelijk m'n 4e zwangerschap. Heb in 2012 3 miskramen gehad tussen de 7 en 9 weken... Dus ik hou afstand, maar zal vast wel meelezen.
Ik durfde het novembertopic niet aan te maken, want ik heb zowel het maart topic als t augustus topic gestart en zie nu elke keer in beeld staan:"started by huisje_boompje_beestje en dat doet ZEER!!!!!!
sjaaksterr: maar natuurlijk hoor ! bedoelen we allemaal niet slecht, is gewoon grappig ! Maar is altijd fijn om een nieuw uitgerekend in... topic te zien verschijnen, weer een heleboel nieuwe blije lotgenoten die samenkomen. dikke proficiat !
LOLLLL! Weetje dat ik het helemaal niet snapte, ik dacht maar, jaaaaa het is toch ook 3013 We zijn gewoon zwanger Sjaaksterr, dit zullen we nog wel vaker krijgen Lekker geslapen HBB en Sjaaksterr? Ik heb de hele nacht door liggen smilen in bed en ben nu eig scheit moe maar oke
november is een mooie maand meiden. ik was november 2012 uitgerekend van een mooie meid die nu bijna 4 maand is. geniet ervan!!!
gefeliciteerd meiden!!
ooh alweer een 2013 topic! Gewoon al weer bijna een jaar geleden had ik de pos. test in mijn handen en nu een heerlijke dochter van 3,5 maand..
Geniet er van meiden en hoop dat bij iedereen het goed mag blijven gaan!
Gister positieve kv test en vanochtend een digitale cb.
E ook ik ben nog wat gereserveerd blij en erg voorzichtig, heb ook een aantal mk's meegemaakt dus dat zorgt toch voor een wat minder onbezorgde (begin van de) zwangerschap.
wow, november 2013 alweer, gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap en probeer er nu al van te genieten, hoe pril het ook is! ik was zelf ook in november uitgerekend maar uiteindelijk is ons dochtertje 24 oktober 2012 al geboren
Vandaag pas dag 1, maar voel me nu al smerig..... Bah doet me terugdenken aan m'n IVFpogingen, toen kreeg ik ze ook. Wanneer krijg jij je echo? Ik heb er voor gekozen hem niet voor de 8 weken wil, dus mijn echo staat gepland voor 26 maart.
hier vorig jaar ook n miskraam gehad met 10 weken, zo naar is dat bah hoop t nooot meer mee te maken.
en cindy ik word snachts steeds wakker, ernorme dorst en daarna omdat t dr weer uit moet via de onderkant.. verder heerlijk hoop jij ook, al je kaken kunnen ontspannen? hihi
wanneer gaat iedereen voor een echo? ik 15 maart een dag na me verjaardag ivm de miskraam vorig jaar, extra controles,
kan t nog steeds niet bevatten, ZWANGER!!! elke keer als ik naar de wc ga en zie geen rood denk ik jaaa het is echt zo, volgende week ben je ook niet ongesteld
Ik 26 maart pas... Ik heb er deze keer juist bewust voor gekozen om geen vroege echo's te hebben... Aangezien het bij mij2x is misgegaan na een goede echo en dat doet toch nog meer pijn dan zonder goede echo......dus liever in 1 klap over of in 1 klap gelukkig dan dat getob va de afgelopen keren....
dat snap ik heel goed HHB, blijft toch spannend, heb ook een beetje de angst, is alleen bij mij anders, al mijn zussen (6stuks) hebben met hun eerste zwangerschap een miskraam gehad en ik dus ook en daarna allemaal goedde zwangerschappen gehad dus ik ga er vanuit dat bij mij ook zo zou gaan. geeft natuurlijk geen garantie maar hou me ergens er wel aan vast.
Zoooo, ondanks dat ik weer niet weet hoe het af gaat lopen heb ik me weer opgegeven voor Moeders voor Moeders!!!!! Kleine moeite, maar grote hulp voor anderen!!!!
huisje_boompje_beestje schreef:Ik 26 maart pas... Ik heb er deze keer juist bewust voor gekozen om geen vroege echo's te hebben... Aangezien het bij mij2x is misgegaan na een goede echo en dat doet toch nog meer pijn dan zonder goede echo......dus liever in 1 klap over of in 1 klap gelukkig dan dat getob va de afgelopen keren....
HBB, sterk dat je er zo tegenover staat. Ik kon het niet, omdat ik de vorige keer nooit een goede echo gehad heb (eerste keer was ie onmiddellijk te klein en hartje te traag, tweede keer geen echo gehad). Vandaag dus wel, maar ben ook nog maar 7w. Toch ben ik blij dat ik hem gezien heb en dat alles in orde is. Volgende is bij 10w, dan zijn we wat zekerder.
Goed dat je ook aan de bollen zit! Is inderdaad een vies goedje beneden, maar ben blij dat je ze ook al neemt. Dan is dat toch al afgevinkt!
Succes meiden, want ik kan onmogelijk ook in het novembertopic meepraten wegens al teveel kletskousen in het oktobertopic!
Meiden, heel veel geluk gedurende jullie zwangerschap. November is een prachtige maand om te bevallen. Lekker warm binnen bij de kachel als de blaadjes vallen. Weet er alles van, ben op een hele regenachtige dag bevallen op 5 nov 2010. Het regende toen non stop de hele dag!
Ff een vluggertje met de ipad, ik ben 3 min zwanger en zit al gewoon uittebuiken zeg. Lijkt wel of ik al 12 weken ben ofzo en het is niet van het eten zeg maar, krijg niets naar binnen. Lief lekker gekookt en ik zat het weg te moffelen onder tafel, daar zaten 2 hele blije Teckels
Weer de ipad hier, ik heb de Prenatale Nutrients ofzoiets van Solgar, dus sinas kleurige urine van de overdaad aan vitamine. Net ook een broodje krabsalade op, dus het gaat helemaal goed komen met Ukkie hier Ook een CB test gedaan voor de lol en de uitslag was Zwanger 2-3, dus dat is mooi. Zou een hele dag kunnen testen, zo leuk Ben nu weer ff plassen en nog nooit zo blij geweest met hoofdpijn
huisje_boompje_beestje schreef:Hier nog een november zwangere.... Ik zal alleen (nog) niet zoveel meekletsen, dit is namelijk m'n 4e zwangerschap. Heb in 2012 3 miskramen gehad tussen de 7 en 9 weken... Dus ik hou afstand, maar zal vast wel meelezen.
Ik durfde het novembertopic niet aan te maken, want ik heb zowel het maart topic als t augustus topic gestart en zie nu elke keer in beeld staan:"started by huisje_boompje_beestje en dat doet ZEER!!!!!!
Lieve HBB gefeliciteerd meid! duimen draaien overuren hier voor je!
We zijn inderdaad nog maar met een klein kluppie hè? Maar wat niet is kan nog komen.
Ik heb me vandaag aangemeld bij mvm en bij de vk. Wel leuk, m'n vorige zwangerschap liepen we vanaf het begin al in het zh, ben nooit bij de vk geweest. Ik vind het wel weer reuzespannend of alles goed gaat en of we niet onverhoopt weer een tweeling krijgen Vk was telefonisch niet te bereiken dus via hun site een formulier ingevuld, wel met het verzoek om een vroege echo, voornamelijk om die angst/spanning weg te nemen.
En zijn jullie ook zo moe? Pfff, hele dag achter twee druktemakertjes aan rennen, huishouden runnen en aan de studie.. Zodra het grut in bed ligt ben ik ook gesloopt. Ik ga dus nu lekker mijn bedje opzoeken en er morgen maar eens flink gebruik van maken dat oma oppasdag heeft
Hmmm geen meiden die dit weekend positief hebben getest???
Wat een rust...
Hier gaat t wel ok.... M'n boobs hebben weer hun oude vorm (waren theezakjes geworden na m'n mk's), buikje wat opgezet, vanmorgen een zeurderig gevoel in m'n buik en verschrikkelijk MOE!!!!
Maar ja t kunnen ook allemaal bijwerkingen zijn van de utrogestan.........
Pffff ik heb alleen heel bewust gekozen om pas na de 8 weken een echo te laten maken, maar weet nu ff niet of ik daar nog wel zo zeker over ben.... Straks loop ik 2 weken met een dood kindje in m'n buik, wat me dan weer beangstigd....
wat is het rustig hier!! zou november toch niet zo druk worden? of houden ze het spannend?
en erica, de moeheid begint nu heb ik het idee, terwijl ik juist zo energie vol was!!! heb met opstaan nog niet echt moeite, word juist steeds vroeg wakker en kan niet echt lekker doorslapen maar na me lunch pauze op werk dan kak ik echt in, word ook echt een beetje chagerijnig van de vermoeidheid, toch maar ff kijken hoe ik daar snel vanaf ben!
hoe is het bij jou HHB? zou je eventueel niet eerder kunnen bellen voor een echo? waren de miskramen voor de 8 weken dat je daarom rond/na 8 weken wou gaan?
hoe is het met jou Cindy? al ontspannen kaken gekregen of moeten ze losgeschoefd worden> ihihi
Ik zit hier nog steeds als een debiel te smileyen hoor Sjaakster Als mijn Cola Light het niet zou verklappen, dan doet mijn gezicht het eig wel direct. Ik ken dat gevoel wel van chagrijnig zijn op het werk hoor, als er iemand iets doet wat me tegen staat, dan word ik daar toch een poepie vrolijk van NOT. Terwijl ik normaal echt altijd stik druk, vrolijk en gezellig ben hoor, dus ik ga het ze morgen maar vertellen, bij ons doe je dat met Cake. Dus eerst langs de supermarkt en voor 25 man Cake kopen, word een gezellige pauze
Ik heb verder niet echt grote klachten, wel een aantal kleintjes zoals moe zijn, vocht vasthouden, rommelende darmen en kletsende oksels. En dan nog het totale gebrek aan eetlust, zo enorm onbekend voor mij Gisteren kreeg ik gewoon mijn prachtige nieuwe trouwring niet van mijn vinger door het vocht, raakte er bijna van in paniek. Gelukkig wist ManLief me kalm te krijgen en dat ding van mijn vinger af te halen zonder amputatie materiaal.
Die zit stiekem al een piepje te dromen hoor Dat hij graag wilt dat de Baby in bed komt te liggen en dat hij zo gaat genieten van alles straks en dat hij probeert meer thuis te werken, zodat hij ook echt kan opvoeden en alleentijd heeft met de Baby. Jullie mannen ook al stiekem aan het dromen? Vind het zo schattig <3
Kun je niet meerdere echo's krijgen HBB? Bijv iedere week 1tje? Dan kun je zien dat het hartje klopt en je kunt het ook zien als er iets niet goed gaat.
Nou ik ga nog even terug op bed liggen en kijken of ik nog wat kan slapen, is wel zo gezellig voor de rest vanmiddag als ik ook vrolijk ben
over 3 weken weet ik of ik me hier kan aansluiten....
ben benieuwd...
Mijn man is er ook al helemaal klaar voor hoor. Gisteren vertelden vrienden nog dat ze vanalles voor ons hebben opgeslagen... dus we zeiden al dat het allemaal nog niet zo makkelijk is...maar ze zijn er verder niet op ingehaakt.... gisteren las ik op het nieuws dat er mogelijk in nederland 10 doden zijn door het gebruik van de diana35pil... laat ik die nu al die jaren geslikt hebben... misschien een oorzaak dat het nog niet gelukt is?
Jawel Cindy, die krijg ik ook... Maar aangezien ik het afgelopen jaar 2x een goede echo heb gehad wil ik m niet meer te vroeg... M'n mk's gingen alsvolgd:
Mk1: mooie echo bij 7 weken, met 9+1 bloeding, kleintje gestopt met groeien bij 8+2
Mk2: meteen slechte echo bij 7 weken, kleintje de dag ervoor gestopt met groeien.
Mk3: 6weken echo goed met hartje, 7 weken echo heeel zwak hartje (al foute boel), 8 weken echo bleek het direct na de 2e echo gestopt te zijn...
Vandaar dat ik geen echo wil voor de 8 weken, geeft mij wat meer zekerheid.... En daarbij heb ik m'n 2e mk het minst heftig ervaren, omdat ik het nooit heb zien leven. Dus als het nu weer fout gaat, zie ik dat liever meteen....
Kijk je uit met de hoeveelheid cafeïne en aspartane in de cola light, niet meer dan 4 glaasjes per dag he (en dan geen koffie).. En nu al vertellen??? Poeh dan ben je er wel erg vroeg bij, of moet je t wel vertellen ivm bepaald werk??
Jawel Cindy, die krijg ik ook... Maar aangezien ik het afgelopen jaar 2x een goede echo heb gehad wil ik m niet meer te vroeg... M'n mk's gingen alsvolgd:
Mk1: mooie echo bij 7 weken, met 9+1 bloeding, kleintje gestopt met groeien bij 8+2
Mk2: meteen slechte echo bij 7 weken, kleintje de dag ervoor gestopt met groeien.
Mk3: 6weken echo goed met hartje, 7 weken echo heeel zwak hartje (al foute boel), 8 weken echo bleek het direct na de 2e echo gestopt te zijn...
Vandaar dat ik geen echo wil voor de 8 weken, geeft mij wat meer zekerheid.... En daarbij heb ik m'n 2e mk het minst heftig ervaren, omdat ik het nooit heb zien leven. Dus als het nu weer fout gaat, zie ik dat liever meteen....
Kijk je uit met de hoeveelheid cafeïne en aspartane in de cola light, niet meer dan 4 glaasjes per dag he (en dan geen koffie).. En nu al vertellen??? Poeh dan ben je er wel erg vroeg bij, of moet je t wel vertellen ivm bepaald werk??
Wat een klein clubje hier nog.
Meidn gefeliciteerd!!
Hoop dat ik over ongeveer 1,5 week ook eindelijk eens goed nieuws heb.
Geniet van jullie zwangerschappen meiden!?,
Hbb snap je onzekerheid super goed meid over wanneer de echo.
Ik zeg nu ook altijd dat mocht ik weer zwanger zijn dat ik pas bij 8 weken echo wil. Maar of ik er dan nog zo overdenk moet ik nog aar afwachten
Ik maak voornamelijk chemo kuren op het werk, dus moet het wel direct zeggen tegen de baas en dan weet de rest het ook meteen. Vind het wel leuk hoor, maken ze het vanaf het begin mee Ben morgen 5 weken en vol vertrouwen! Mocht het niet goed gaan, dan heb ik steun aan hun, maar heb er een goed gevoel over. Heb net lekker een uur met de Wafjes door het bos gelopen en mezelf getracteerd op een Latte Machiatto, eentje mag wel. Was heerlijkkk
Tijgertje je bent van harte welkom hoor, ik duim mee voor je! Beetje gezelliheid erbij!
Hbb wat een dilemma meis. Wel of geen vroege echo. Ik heb vanochtend contact gehad met de vk en ik mag 28 maart komen voor de intake. In eerste instantie pas met 10 weken dan eerste echo maar dat zag ik niet zitten. Heb het nu kunnen regelen dat er voor de intake direct een echo wordt gemaakt. Volgens mijn berekening ben ik dan 8+2 weken. Ik had het zelf het liefst nog wel eerder gehad maar zonder directe aanleiding (bloedvoies, pijn etc) doet men dat hier niet. Meerdere mk's en een tweeling is blijkbaar geen aanleiding helaas...
Sjaakster, de vermoeidheid lijkt idd juist in de loop van de dag te komen. Hoewel ik vandaag al met een brak hoofd opstond.. iets met een klein meisje dat de halve nacht heeft liggen spoken. En aangezien dat gelukkig een zeldzaamheid is zijn we dat niet zo gewend die gebroken nachten.
Cindy wat heerlijk m te lezen hoe jij zo vol positiviteit onbezorgd van je zwangerschap kan genieten! Ben ik stiekem wel een klein beetje jaloers op
En wat uberschattig hoe je man er al zo mee bezig is. De van mij vond het veel lastiger om aan het idee te wennen. Nu vindt hij het overigens heerlijk om papa te zijn hoor, hij is hartstikke gek met z'n kroost.
Deze zwangerschap, tja dat nieuws begint bij ons allebei nu pas een beetje te landen. Zo onverwacht snel. Op J en F hebben we ruim 2,5 jaar moeten wachten en daar is een mmm aan vooraf gegaan. Dit zagen we dus niet echt aankomen
Tijger en semmie, hopelijk kunnen jullie je snel aansluiten hier!
Het is inderdaad rustig, maar wie weet volgen er snel meer. Ik heb zelf een dochter uit november (2010) en een zoon uit december (2012). November is wel een drukke maand vanwege Sinterklaas en december. Wel jammer dat het niet echt mooi weer is om de verjaardag buiten te vieren. Wat wel weer lekker is rond de/ periode verlof. Met het koude weer hoef je niet deur uit.
ja das wel waar jersey, das trouwens wel n mooie naam Jersey, doet me aan die film denken jersey girl! ik kijk ook wel echt uit naar de verlof periode, eindelijk niet een keer moeten werken met kerst en oud en nieuw!! jippieee
Hier:
Hier gister de vrouw van Moeders voor Moeders geweest.... Ga ik vlak voordat ze komt naar de wc en vergeet m'n pies op te vangen
Dus test ligt nog ingepakt thuis....
Nu dus zorgen voor een hoop pregnyl voor de IVF/IUI meiden!!!!!!!!!!
Gaan jullie ook meedoen??? Kleine moeite en je krijgt een super schattige wikkeldeken voor je beeb!!!!!
Hier wel heeeeel veel angst, sta nog steeds achter m'n beslissing dat ik pas na 8 weken de echo wil.... Maar zou nu toch ook wel willen weten of t nu goed is. Of m'n uk wel een kloppend hartje heeft, ookal zegt mij dat ook niks.............
Waar blijven de posi-testers? We zijn nu nog met, wat, 4?
Hier alles wel ok, soms ineens een moment dat ik vreselijk bang ben dat het niet goed gaat/ zal gaan, en dan meestal midden in de nacht en dan ga ik liggen malen en kan ik niet meer slapen..
Maar dinsdag wel de dame van MvM op bezoek gehad en hoewel het wel weer even spannend was zo'n test, was hij goed positief. Zo positief dat ik direct mocht beginnen met plassen, ondanks dat ik volgens mijn eigen berekening vandaag pas op 5+2w zit.
sjaakster, wauw volgende week al echo? Fijn hoor, ik mag over drie weken pas. Spannend hoor, maar wel een heel speciaal moment. Gaat je mannetje mee?
En een november-kindje.. tja, ik heb twee decemberkindjes dus in combinatie met sinterklaas en kerst en mijn eigen verjaardag eind oktober zullen de laatste twee, drie maanden hier voortaan een extra drukke tijd zijn
Ik had heel erg graag een zomerkindje gewild, maar je hebt het niet voor het uitzoeken (dwz, als je de klusperiode niet tot een maand of 3 a 4 per jaar wil beperken ) en het is al zo'n wonder en geluk om überhaupt een kindje te mogen krijgen dat het niet echt in me op komt om te zeuren over de timing.
Hoe is het met de rest hier?
Cindy, hoe ging het verspreiden van het goede nieuws op je werk? En is al bekent wanneer jij je echo hebt?
hbb, trek je het een beetje meis? Ik las elders dat jij ook weer meedoet met MvM, dapper hoor! Met de tweeling was ik na de mk's zo onzeker dat ik het niet aankon om me op te geven en dan weer te moeten afmelden.. dus petje af voor jou!
patrieske, nog steeds onzekerheid over je cyclus en testen?
Tja, ik heb in 2012 al 10 weken gepiest.... Elke zwangerschap opnieuw ik vond dat emotioneel niet zo zwaar en heb zelfs bij m'n laatste mk de kannen nog gevuld tot de volgende inleverdag.....
Mijn consulente vindt t ook heel bijzonder dat ik me elke keer weer aanmeld, vorige keer heb ik ook een paar extraatjes gekregen (voorgaande cadeautjes) omdat ik alles al heb
Hoi meiden! Ik kom me hier aanmelden, zojuist getest en ik ben zwanger!! Kan het bijna niet geloven, want dit is pas de tweede ronde. Mijn uitgerekende datum is 17 november. X
gefeliciteerd meis! welkom bij ons kleine cluppie! hihi
hoe gaat het met de rest? ik begin wel echt te merken dat me borsten groeien, ze worden eindelijk weer een beetje normaal!
verder niet veel van misselijkheid! gelukkig
erica, ja wel best fijn zo vroeg een echo maar wel super spannend! zou wat extra controles krijgen via de verloskundige vanwege de miskraam vorig jaar
Ja, nieuwe aanwas! Annelies, welkom en gefeliciteerd!
Hbb, jij bent dus een mvm veteraan al nou ik duim m'n duimen eraf dat je de termijn nu eens mag volmaken, en de maanden daarna uiteraard ook.
Sjaakster, groeiende boobies hier helaas niet echt. Er zit wel weer een beetje model in gelukkig ik was na de vorige zwangerschap zo gelukkig dat mijn AAtjes waren uitgegroeid tot een heuse C cup, maar na de bv bleef daar een vrij sneu B coupe van over. Maar ach, alles voor een goed doel hè
Hoe'st hier verder? Hier een paar hectische dagen. Gisteren kijkers gehad voor mijn paardje, is toch even slikken ondanks dat ik heel goed weet dat het beter is. En vandaag een ziekig klein mannetje, het arme ventje zat zichzelf zo n de weg, heel sneu.. En dan is het een echte zwaan-kleef-aan, niet bij mama weg te slaan..
@ sjaaksterr: nee helemaal nog niet zeker..... De laatste 2 keren zijn m'n ukkies eind week 6 gestopt met groeien, dus dat gaat echt nog wel even duren. Ik moet eerst minimaal m'n eerste echo met hartje zien, dan zal ik t iets meer gaan vertrouwen, maar voordat ik zekerder ben over een zwangerschap moet ik toch echt voorbij de 12 weken zijn.....
Jaaa ik ben echt een MvM diehard
Sjaaksterr, Cindy en Anneloes gaan jullie ook meepiesen?????
Ik meld me hier aan, heb vrijdag getest en gisteren opnieuw en ik ben zwanger!!! Ben zoooo blij.. maar tegelijkertijd ook nog zoo onwerkelijk.
Ik ben volgens mijn berekening 13 november uitgerekend.
Alle andere zwangeren: Gefeliciteerd en geniet ervan!
Gezellig dat we hier ervaringen kunnen delen..
Hoi allemaal, ik wil me hier graag aanmelden. Heb afgelopen dinsdag positief getest, weet alleen de uitgerekende datum nog niet. Zal waarschijnlijk begin november zijn. Nog wel een beetje moeilijk te bevatten. Ron kerst is mijn spiraal verwijderd, sindsdien niet meer ongesteld geworden.. En nu dus zwanger!
Ow wat zijn er lekker veel nieuwe Mamma's in Spe bijgekomen! Gefeliciteerd allemaal en dat we maar flink mogen baren in November
Pfft heftige week achter de rug hoor, vooral moe, misselijk en hoofdpijn. Draag de klachten met alle plezier alleen vannacht na weer een ronde hoofdpijn 1 paracetamol ingenomen, ik moet vandaag echt fatsoenlijk werk afleveren en uitgerust zijn. We hebben het verteld op mijn werk en die waren allemaal zo enthousiast, was echt heel leuk. Zoiets vertel je met cake bij ons, dus wij een zondag staan bakken en braden en versieren. Toen tijdens de koffietijd die cake uit mijn kluisje getrokken en tadaaaaaaa! We zijn gezellig met 3 zwangeren nu, de baas keek ook wat minder blij uit haar ogen oops
Over MvM, ik ben Bloeddonor en Beenmergdonor bij ons op het werk, mijn ijzer wijkt altijd af, maar als ik dan eens een rondje mag geven dan zit ik daar vol trots te knijpen tot die zak vol is en volgens mij gooien ze hem dan stiekem weg als ik daar klaar ben Ik puf er op los voor mijn astma, heb maagzweren en hartritme stoornissen, dus ze kunnen er volgens mij weinig mee Volgende week donderdag mijn 1e echo en als alles goed is dan meld ik mezelf mss aan. Eerst nog een weekje op skivakantie en dan maar eens vragen of ze me kunnen gebruiken. Ik woon midden in het centrum en het is hier heel druk, niet zo handig met die containers buiten zetten denk ik. Er zit een cafe naast ons en straks denken ze dat het bier al buiten op hun staat te w88
Afgelopen weekend mijn schoonouders het nieuws verteld en die gingen helemaal uit hun dak, was echt zo leuk. We zaten nog te waarschuwen dat het pas pril was, maar niemand luisterde daar naar en zaten direct te door elkaar te gillen en te smileyen Mijn schoonzustert had al baby Ugg's gekocht, zo lief, als echte zwangere hier kreeg ik natuurlijk een brok in mijn keel.
Niemand hoeft bang te zijn dat ik ga echt ga skien op skivakantie btw, want nadat ik vorig jaar mijn been verbrijzeld heb op de piste ben ik klaar nml. Ik wil er nog niet eens meer naar kijken, ik ga op het terras liggen met factor 50 op en bruinen en relaxen maarrrrr!
Hoe is het verder bij jullie met de klachtjes en sommige ook al zo enthousiast doorverteld als ons?
Cindy, leuk ;leuk leuk die enthousiaste reacties En ook nog helemaal zelf gebakken, hmmjam dat zijn altijd de lekkerste cakes.
Wij houden het nieuws voorlopig nog even voor ons, heeft ook wel weer iets speciaals en ik durf gewoon ook nog niet. Na de echo vertellen we het de ouders/schoonouders wel en m'n zusje en hubbies broer denk ik ook wel, maar de rest moet toch echt wachten tot na de 12 weken.
De vorige keer gingen we trouwen toen ik 14 weken was, dus toen hebben we het nieuws zelfs voor de toast op de bruiloft bewaard
Kwaaltjes zijn hier (gelukkig) minimaal, wel snel moe en last van mijn rug, maar als dat alles is mag ik echt niet klagen. Met de tweeling ben ik ook niet misselijk geweest, dus dat is wel een luxe denk ik.
Hier wel een aantal kwaaltjes. Misselijk en doodmoe!
Daarbij heeft mijn dochtertje de waterpokken. Plakt de hele dag aan me vast....
Maar het hoort er allemaal bij en het is het zeker waard!
Donderdag naar de verloskundige om te kijken of ze al iets kan zien met de echo (in verband met de onduidelijkheid over mijn zwangerschapsduur). spannend!!!
Wij hebben het nog niet verteld. Alleen mijn schoonzus weet het, die rade het meteen toen ik niet meer rookte....
De rest van de familie vertellen we het op de verjaardag van mijn dochter over twee weken. Dan is iedereen bij elkaar, lekker makkelijk!
Ook ik heb dezelfde kwaaltjes Marie, misselijk en verschrikkelijk moe.
Gister hebben we via liefwondertje.nl een pakketje besteld voor mijn ouders en schoonouders. Echt zoo leuk!!
Ben wel benieuwd hoe ze gaan reageren. Als het goed is wordt het morgen geleverd, spannend!!
Ik meld me ook, net zwanger van de eerste erg spannend! 26 maart naar de vk
Hier nog geen kwaaltjes alleen moe maar wie wordt dat niet van dit weer :-D
Ik heb nog weinig klachtjes eigenlijk, ben wel heel moe en moet heel veel plassen.. Voel af en toe wat steekjes in mijn buik! Kan het nog steeds niet echt geloven, vind het zo'n raar idee dat er een klein mensje in mij groeit.
Wij hebben het nog niet verteld aan onze ouders/schoonouders, hier wachten we nog een week of 2 mee.
Hebben jullie het op een speciale manier verteld? Ik ben nog aan het bedenken hoe we het gaan vertellen, iemand nog leuke originele ideeën?
Ja ik ga ook zeker meedoen met MvM.
Ik heb alvast zoveel mogelijk ingevuld (* zijn mk's)
Erica bij jou alleen je mk na de twins gedaan, wil je t anders ga je gang!
Na Anneloes vakje overgelaten, want denk dat er nog wel iemand aansluit op dezelfde datum
Om aan te vullen: heel simpel onder dit bericht klikken op met citaat reageren, je gegevens invoeren en dan boven en onderaan [ QUOTE ] verwijderen. en dan verzenden
hallo dames!!!
ik mag hier ook weer meekletsen! gisteren hebben wij positief getest!
voor de meiden die mij nog niet kennen ik ben 25 mijn man 27 en we hebben al een november 2011kindje
Ik ben Suze en 25 jaar. Mijn man is 28 en we gaan voor ons eerste kindje.
Vorige week twee keer negatief en drie keer positief getest. Mijn nod was 24 februari dus ben nu
Flink over tijd. Heb een afspraak staan op 15 maart. Zal dan een inwendige echo worden maar dan
Weten we in ieder geval of ik daadwerkelijk zwamger ben. Ik ben s avonds erg moe, heb steken in lies en voel vaak menstruatie pijn.
Ook maagzuur, hogere temp en veel plassen. Moet er s nachts steeds uit.
Spannend dus allemaal! Volgens internet ben ik 2 nov uitgerekend.
Gr. suus
Het wordt steeds gezelliger hier!! Gefeliciteerd suus en gnd!! Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en heb 17 april een afspraak bij de verloskundige. Vanavond gaan we onze ouders het goede nieuws brengen, spannend!
Om aan te vullen: heel simpel onder dit bericht klikken op met citaat reageren, je gegevens invoeren en dan boven en onderaan [ QUOTE ] verwijderen. en dan verzenden
Heb nu nog een kolom met Moeders voor Moeders gemaakt, dan kunnen we die over een tijdje naar jongen/meisje veranderen
bedank meiden!!
weten jullie al hoe je het gaat vertellen?
wij hebben een shirtje met ik ben stoer want ik wordt grote broer aangedaan. en chocolaatjes in de vorm van babys..
Ik heb t gewoon verteld: oh trouwens we zijn weeeer zwanger
Heb wel een gedicht voor facebook, wanneer ik ooit de 12 wekengrens bereik: In 2010 begon ons avontuur voor een wondertje van ons beide,
Een klein kindje aan onze zijde.
In 2011 bracht een lang en pijnlijk traject met IVF ons dat kleintje niet.
Alleen maar een hoop teleurstelling en verdriet.
2012 bracht ons 3 keer een wonder,
Oh wat voelde dit bijzonder!
Ik werd zwanger na al die pijn,
Toch bleek het nog steeds te mooi te zijn.
Wat vele van jullie niet weten,
Is dat wij deze 3 vlindertjes nooit vergeten.
Maar dan is het nu toch echt de dag,
Dat ik het eindelijk zeggen mag....
En dus wachten wij nu niet langer,
Om jullie te zeggen: wij zijn zwanger!!!!!!
zo morgen om half 10 die vrouw van moeders voor moeders hier, ben beniewd! morgen de eerste echo! super leuk, baal alleen dat me vriend niet mee kan, dus ik ga het lekker filmen!!!:-D
poeh 3013 uitgerekend, lange zwangerschappen hebben jullie
november alweer,,,, december is alweer bijna aan de beurt! ik ben in december bevallen van een prachtig gezond zoontje! Het is het mooiste wat er is! gefeliciteerd met jullie zwangerschappen en geniet van deze bijzondere periode. Voor je 't weet heb je je kleintje in je armen en o dat is toch wel waar je t voor doet he
Ik had even het lijstje aangepast. Hoe gaat het met jullie?
Hier goed, alleen erg moe en vandaag last van zuurbrand.
Wat een supermooi gedichtje HBB, ik hoop dat je het ook daadwerkelijk op facebook kan zetten.. Het is je meer dan gegund.
Wat leuk he om je familie dit goede nieuws te brengen. Wij gaan dat volgende week doen, hebben een druk schema, of vriendlief is niet thuis of ik niet dus dan nog maar even wachten, wat eigenlijk heel moeilijk is want ik wil het wel van de daken schreeuwen!!