Ik had een vraagje,Ik heb een kuur clomid gehad en nu op dag 14 3 eitjes,de grootste is 30mmZijn er nog meer dames die grote eitjes hadden ? en zijn die natuurlijk gesprongen ?Groetjes
Zo dat zij wel grote en veel
Ik slik nu sinds 2maanden clomid mijn eitjes zijn rond dag12 ongeveer 20mm en zullen tussen de 25 en 28 mm springen zegt mijn arts en wanneer ik meer dan twee eitjes Zou hebben mag ik niet klussen een kans op meer dan een tweeling is dan te groot en gevaarlijk voor je lichaam ik had maand 1 1 eitje en maand 2 2 eitjes maar die waren niet even groot dus kunnen afzonderlijk van elkaar springen. Hoeveel mg tabletten slik jij omdat je Zoveel grote eitjes hebt
ik slik 50 mg...
En bij mij zeggen ze niet liever niet vrijen...moeilijk allemaal hoor..
1 is er rond de 30mm en twee in de 20 ..ze zei als er 1 springt die bevrucht wordt dan de andere niet meer springen
of ze zouden tegelijk moeten springen..
Ik heb het gevoel dat er helemaal geen gaat springen ...(gek eigenlijk want dat heb ik nog nooit eerder gehad)
Mochten er geen 1 springen dan gaan ze de volgende ronde mij minder mg clomid voorschrijven en met een ei van rond de 21 een pregnyl spuit zetten..
Is wel lastig dan groeit er van alles en heb je kans om zwanger te raken en mag je niet klussen ik heb vandaag of morgen mijn nod dus ben erg benieuwd ook omdat er twee eitjes ware deze Ronde ik heb ze natuurlijk liever een voor een maar beter twee als geen kind dus we zien wel ik hoop nu zo dat het raak is er Zijn nu een jaar bezig en tweede Ronde clomid hoelang zijn jullie bezig en Is het het eerste of tweede kindje en slik je clomid omdat je pcos hebt of een andere rede
Hier niet een echt pcos beeld maar wel dat me ei niet groot genoeg groeit.Dit is ons tweede kindje .Eerste kindje met 1 ronde zwanger (ook 50 mg clomid)ik had ook 2 eitjes toen ..Ze zeggen bij mij niet beter niet vrijen...Heb erg veel druk op mijn blaas (ga zo even bellen)Spannend blondie, hoop voor je dat het raak is
Hier gebeld want heb erg veel druk op mijn blaas.ze zei dat het kan komen door een naderende eisprong..nou ik weet het niet hoorKan op deze manier niet eens klussen...zo morgen nog gedaan morgen dan maar weer...ppfff hahhaze zei nog een groot ei kan best bevrucht worden (alleen kan de kwaliteit van het ei wel minder zijn,dus minder kans..Woensdag morgen erweer naartoe
Hoi hoi.ze hebben gezien dat er 2 eitjes zijn gesprongen. Dus toch mijn eisprong gehad gelukkig.heb nu dus een cyclus van 30 dagen gehad. Hoe is het met jou?