Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Ook aan menstruatie zitten lichtpuntjes!!!

Ook aan menstruatie zitten lichtpuntjes!!!
cynthia34

Unregistered

03-03-2008 22:39
Ladies,

Vorige week begon ik eerst heel weinig te bloeden, ik even een moment "happy" en dacht, wellicht een innesteling.

Maar toen de menstruatie zich doorzette, was het inderdaad toch balen dat ik niet zwanger bleek te zijn.

Maar ook een menstruatie heeft, in mijn ogen, een aantal lichtpuntjes:

1) ik zit nu deze avond, heerlijk te genieten van 1 glas lekkere rode wijn. Super....
2) na deze menstruatie, weer nieuwe ronden en nieuwe kansen.
een nieuwe gelegenheid om deze komende maand wellicht zwanger te worden, opnieuw spannende weken voor de boeg...

groetjes aan alle volhouders.....
incognita

Unregistered

06-03-2008 13:49
Hoi Cynthia,

Bedankt voor het delen van de positieve kant van menstruatie! Big Grin Het is Altijd goed om iets positiefs uit iets negatiefs te kunne halen! Heel veel sucess, en geniet in de tussen tijd van de wijn! Ik moet nog even afwachten met het inschenken! Proost! En op naar de volgende ronde!

groetjes,

Incognita
mama277

Unregistered

07-03-2008 12:17

hey cynthia,

daar heb je inderdaad gelijk in. ik zie het ook als een lichtpuntje, zeker omdat ik nog maar 2,5 maand gestopt ben met de pil. zo kan ik mn cyclus een beetje in kaart brengen.
elk nadeel heeft weer z'n voordeel!!

gr mama277
kaatje85

Unregistered

11-03-2008 13:22
Idd zo kan je zien dat je toch een eisprong hebt gehad en dat er dus niets mis is in je lichaam!!

Ik spring een gat in de lucht als ik ongi wordt, dan heb ik toch weer een eisprong gehad!!
roxanne

Unregistered

11-03-2008 14:04
wat een goed idee dit onderwerp!
idd voel ik dat ook zo
ik wil erg graag een 2e kindje
(sorry, klinkt ego missch voor degenen hier die nog niet de kans op een 1e hebben gehad, het spijt me)
maar toch moeten we de positieve kanten zien
je kan een glas wijn nemen en brie en filet american enzo ooh en rosbief
yum
als we alleen negatief doen heeft dit ook een slechte invloed op je lichaam en je hoofd
blijf positief meiden
neem wat van het verboden lekkers
en nieuwe kansen volgende maand!
als we nu zwanger worden is het mid winter he, wel beetje nadeel
maar toch heerlijk om zwanger te zijn en dan na 9 maanden een fantastisch kindje te hebben, ben gister op kraamvisite geweest....zo klein....2.5 kilo
zo mooi!
houdt moed meiden we gaan er samen door
mama277

Unregistered

11-03-2008 19:26
jaaaaaaaaa zeker!! Tongue
vooral dat eten wat je dan lekker nog mag nemen en die wijntjes.... Big Grin
meisje25

Unregistered

14-04-2008 18:47
Ik heb nooit geweten dat ik een wijntje zo kon missen!!! En wij zijn nog maar net begonnen met zwanger worden! Zou ik dan toch een verslaving hebben :roll:
Jullie snappen wel wat ik ga doen als ik ongi wordt Wink
Smurfin

Unregistered

28-04-2008 08:30
Goed om het zo te bekijken!!
cb

Unregistered

05-06-2008 11:58
Dit is inderdaad wel een goed forum, ik dacht ik haal het weer even naar boven toe Wink
en meisje, las over je mogelijke wijnverslaving, hahahahahaha... dat moet je nu dus even 9 maanden opzij zetten :lol: hoe gaat dat tot nu toe!?!?
Maar ook ik zit nu dus weer aan de wijn, haha.. enne... waar we het in een ander forum ook over hadden, hoe langer het nu nog ff duurt, hoe meer kans op een zomerkindje.. Ook positief toch?
kus
Saar80

Posting Freak

Topics: 15
05-06-2008 21:22
Hej CB, idd je hebt helemaal gelijk Wink Maar dat had je op het andere forum ook al gelezen. Denk dat het idd goed is dingen vanuit een positief standpunt te bekijken waar mogelijk....dus het grote voordeel is inderdaad de wijn Wink en meer kans op een lente of zomerkindje!
sali

Unregistered

08-06-2008 16:01
hihi leuk om te zien dat er nog meer mensen genieten van een wijntje als ze ongi zijn, ik ook hoor, zodra de eerste teleurstelling weg is denk ik vanavond een wijntje lekker Big Grin

groetjes sali
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave