Zwanger Worden .NU forum [Archief] Complicaties Miskraam Missed abortion: pillen of Curretage?

Missed abortion: pillen of Curretage?
Raatje2010

Posting Freak

Topics: 17
22-01-2013 10:49
Ik heb vorige week donderdag een inwendige echo gehad en werd vastgesteld dat ik een missed abortion heb. ik zou 7 weken moeten zijn maar de vk zei dat het vruchtje met 5,5 week gestopt is met groeien, er heeft dus nooit een hartje geklopt.
Ik verlies al ruim een week bloed maar verder komt er niks uit. Ik moet donderdag weer terug en word dan doorverwezen naar de gynecoloog. De vk gaf aan dat ze altijd beginnen met pillen om de mk zelf op te wekken....ik lees zoveel verschillende verhalen en twijfel echt wat ik moet doen. Curretage lijkt me vreselijk en durf niet onder narcose!
Maar wil ook niet nog weken zo rondlopen. Meiden met ervaring???
Tijger1

Unregistered

22-01-2013 10:55
Wil je ten eerste veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven.

Ik zelf heb bij mijn laatste mk de pillen gehad die je dan moet inbrengen.
Mij is het meegevallen en alles was er ook uit daarna. M
Je goort ook dat het bij sommigen heel naar is en dat ze heel veel pijn hebben, en dan het soms niet allemaal eruit is.
Curretage heb ik geen ervaring mee
Raatje2010

Posting Freak

Topics: 17
22-01-2013 11:01
ja bedankt! ik wil dus ook echt voor die pillen gaan, maar ben dan weer bang dat ik dagen met pijn loop en dan alsnog voor curretage moet......
brrr
miesss

Posting Freak

Topics: 0
22-01-2013 21:06
eerst even veel sterkte!

ik had ook een MA. Heb eerst pillen gehad, maar bij mij werkten die niet dus alsnog curretage. Voordeel vond ik dat ik de tijd had om de boel te verwerken en die operatie echt als afsluiting kon zien!
Pillen, niet echt pijn van gehad, voelde als flinke menstruatiekrampen, maar ja het werkte dan ook niet! Kan je wel veel last van hebben (ik niet dus). Operatie zag ik ook tegenop, ingreep zelf viel heel erg mee. Maar blijft toch een operatie met narcose met alle bijwerkingen.....
Sterkte in je keuze en verwerking!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave