03-03-2008 15:24
welkom op deel 2
03-03-2008 15:24
welkom op deel 2
03-03-2008 15:45
hoi ik kom net van het ziekenhuis en alles is goed,ik hed 22april de afspraak voor het prikken en de medic die ik in moet nemen,en dan kan de ivf starten.vind het spannend.
hoe gaat het met dollie? en riesjan hoe gaat het met jou,we zijn allemaal zoooo benieuwt groetjes angelsvleugels
03-03-2008 16:39
Oei, dat klinkt nog ver weg, april. Maar het is natuurlijk alweer maart. Dus ook voor jou, angelvleugels, breken er binnkort weer spannende tijden aan!
Ja, we zijn allemaal nieuwsgierig naar Ries. Ze laat ons zo in spanning! Ik hoop dat dat betekend dat ze uitgebreid aan het feesten is om een positieve test..... :? Bah, ik weet het hier ook nog niet. Voel wel af en toe een beetje een drukkend gevoel, maar dat heb ik altijd voor m'n NOD.... :|
03-03-2008 16:41
Dollie heeft nog een stukje geschreven op het vorige forum, deel1!
Ja, ik hoop maar dat alles goed is bij Ries, begin me zorgen te maken meid... Liefsss
03-03-2008 17:25
Oei oei. Ik kan vandaag mijn gedachte maar slecht bij mijn werk houden hoor... Waarom duurt dat wachten altijd zo lang? En waarom krijg je nu niet eens een keer duidelijk teken van wel of niet.... Zucht... :| Ik denk dat ik het maar niet al te laat maak vandaag dan maar... ;-)
Inderdaad begin ik me bijna zorgen te maken over riesjan. Of had ze gezegd dat ze het druk zou hebben? Ligt me ook wel iets van bij. Misschien is het dat wel.... Ik hoop het! :roll:
03-03-2008 17:44
Linda ik duim voor je hoor!
Staat mij ook iets van bij dat Ries het druk had, maar ze houd het wel spannend........ Liefs
03-03-2008 17:49
Heb net nog even de laatste pagina van het vorige deel gelezen.
Dollie ik ben blij dat het goed is gegaan en nu het ellendige wachten....Ik hoop het zo voor jullie! Elle, dankjewel ik hoop ook dat ik weer snel aan de beurt ben. Ik bloed nog steeds, maar gelukkig niet meer zo heftig als een paar dagen geleden. Ik heb geen idee hoelang dat normaal is na een miskraam (het bloeden) Hebben jullie enig idee? Angelvluegels, dankjewel! Voor jou ook spannend las ik net! Succes en dat het maar heeeeeel snel raak mag zijn. Liefs
03-03-2008 17:54
Merel, zo te horen houd je je er goed onder! Neem de tjid hoor, denk aan jezelf. Gelukkig ben je er wel optimistisch over. Hoe dat met dat bloeden zit, dat weet ik niet, ik heb (nog) geen miskraam gehad ofzo. Maar er zijn genoeg dames die hun ervaringen kunnen delen, schat ik. Ellen heeft een moeilijke tjid gehad na haar miskraam. Bij Dollie viel het wel mee geloof ik. Met de lichamelijke klachten bedoel ik dan hoor, bij beiden. Ellen is inmiddels heel gelukkig weer zwanger en daar gaat alles nu goed! En Dollie gaat haar nu vlug achterna met een beetje hulp van buitenaf. ;-)
En ik ga hier afsluiten en naar huis. ;-)
03-03-2008 18:01
Dat doe je goed Lin! Lekker naar huis! Bedankt voor je reactie, ik hoop dat iemand mij daar wat meer over kan vertellen. Ik ben het namelijk vergeten te vragen...... :oops:
Liefs
03-03-2008 19:06
Ik zag net een berichtje van Riesjan nog op deel 1, ze blijft het spannend maken. Ik hoop voor haar dat de uitslag bij de gyn duidelijkheid gaat geven!
03-03-2008 19:16
hoi hoi meiden ik wist even niet waar we gebleven waren het gaat ook zo snel
ik heb net mijn berichtje gepost op het anderen forum wist n iet dat er al weer een deel 2 is :lol: maar het komt er op neer dat ik getest heb en dat die niet positief was maar ik heb mij gyn gebelt en die zij dat ik even bloed moest laten prikken nou dat heb ik gedaan dus nu afwachten wat de uitslag is hoop zo dat ik wel goed nieuws krijg en dat ik wel zwanger ben :!: ik ben nu al 12 dagen over tijd en mijn temp is ook nog hoog 37,1 dus dat is wel goed maja als je niet zwanger ben heb je er ook niks aan he :!: hoe gaat het verder met jullie meiden :?: sorry dat iki even niks van me heb laten horen maar ik had een crematie dus van daar :!: liefs riesjan
03-03-2008 19:20
Linda_ schreef:Ik zag net een berichtje van Riesjan nog op deel 1, ze blijft het spannend maken. Ik hoop voor haar dat de uitslag bij de gyn duidelijkheid gaat geven! dankjewel lin.. hoe is het met jou :?: ik had net al na je gevraag maar dat was nog op deel1 beetje stom van mij had niet op gelet dat eral weer een nieuwdeel was begonnen liefs riesjan
03-03-2008 19:21
@ Merel: ik heb een curretage gehad, dus ik heb bijna geen bloed verloren (gelukkig). Een nichtje van mij heeft wel op een natuurlijke wijze het vruchtje verloren die heeft 10 dagen gebloed. Op het einde niet meer zoveel hoor.
Hoe gaat het mentaal met je? Kun je het een beetje verwerken. Mij is het 100% meegevallen. Zou nu 16 weken zijn, maar het mocht niet zijn. Was vanaf het begin erg nuchter toen ik het hoorde dat het fout was. Tuurlijk denk ik er nog wel eens aan, maar ben nu meer bezig met de komende klusperiode ;-) De dag dat ik uitgeteld zou zijn, zal wel moeilijk worden. Ik hoop dat we snel weer zwanger zijn. Ik ben vorige week voor het eerst na de curretage weer ongesteld geworden. Het leek wel of het van al die weken zwanger zijn het in 1 keer eruit kwam (sorry voor deze zin). Echt niet normaal. Soms had ik het idee dat ik leeg aan het stromen was. Ben het nu ook langer en heviger dan voor mijn zwangerschap. Heeft iemand hier ervaring mee? X Sam
03-03-2008 19:24
Ha Riesjan,
Jammer dat je nog geen zekerheid hebt, wel balen. Nu wachten op de uitslag van het bloedonderzoek.........hopen dat die snel komt. Ik hoop met je mee. X Sam
03-03-2008 19:36
he dames,
ik had ook al gepost op het andere forum was wel even verwarrend zo....het oude was gesloten, bij actieve onderwerpen stond een deel en nu is er deel 2 gaat ineens snel. hoe gaat het met jou myrthe? kun je alles een beetje van je afzetten? weet je al iets meer over die kappersopleiding/ liefs ruby
03-03-2008 22:59
Hey meiden,
Ff snel. Riesjanne wat vervelend dat je nog niks weet...wat slopend. Ik duim voor je... Merel, ik heb toendertijd ongeveer 10 dagen bloed verloren, mijn volgende menstruatie kwam wel netjes daarna op tijd. Zorg dat je ook echt even je rust neemt.. Ook al valt het nu mee de klap komt vaak later. ook lichamelijk. Dus wat extra ijzer kan geen kwaad en alles een tandje zachter zetten.. Vergt veel van je lichaam. Denk aan je. Dikke knuf~! Linda, heb al wel je lieve berichtje gelezen! Maar is erg druk hier op het moment kom bijna nergens aan toe. Duik nu mijn bed in, net gedanst. Hoor je snel. Myrt, hoe ist met je? Zie je bijna niet online. Probeer het morgenvroeg even. Mag dan even uitslapen. Liefs en een dikke knuf!
04-03-2008 10:16
hoi meiden
ik ben nu ondertussen ook alweer bijna een jaar bezig op 1 maand na ik lees alweer een tijdje mee en heb er een hoop aan om mee te lezen want als je op straat kijk zie je alleen maar zwangere vrouwen en dan denk ik telkens waarom ik niet maar als ik dan weer hier op het forum kom dan zie je dat je echt niet de enige ben waar bij het zolang duurt dus blijf ik maar mee lezen dollie veel succes ik hoop dat het eitje zijn best gaat doen riesjan veel succes met wachten op de uitslag groetjes rosita
04-03-2008 10:28
angelsvleugels schreef:hoi ik kom net van het ziekenhuis en alles is goed,ik hed 22april de afspraak voor het prikken en de medic die ik in moet nemen,en dan kan de ivf starten.vind het spannend. Hoi Angel, Nu breekt er een spannende tijd aan... Let goed op je nachtrust een van de bij werkingen van de medicijnen is namelijk vermoeidheid... En omdat er een hoop van je lichaam gevraagd word... heb ik wel een stapje terug gedaan en heb heel goed er op gelet dat ik voldoende nachtrust krijg...want als het goed is ben je daarna zwanger en heb je daar al je krachten voor nodig en als je net zwanger bent hebben een hoop meiden een slechte nacht rust door de hormonen....Dus goed slapen is heel belangerijk :!: Dit wou ik je graag even mee geven als waardevolle tip :!: Liefs Dollie
04-03-2008 10:30
Elle schreef:Dollie heeft nog een stukje geschreven op het vorige forum, deel1! Dank je wel El :!: :!: :!: Hoe gaat het met je :?: Liefs Dollie
04-03-2008 10:48
Ha, dank je Dollie! De kaarsenindustrie vaart wel bij ons forum. :lol: Nu maar ervan uitgaan dat het allemaal helpt.
Ruby, ook bedankt voor je lieve woorden... :-) En Ellen ook!! Heb ik nu iedereen gehad? Ik hoop het, twee forums bijhouden is even lastig. :lol: Maar het is echt deel 2 nu... We zijn wel hard gegaan. En hier wachten we verder af.... Erg frustrerend. Ben er vanacht zelfs nog wakker van geworden... En dan ben ik weer bang dat ik er echt te gestressd onder ben en het dus weer sowieso niet zal lukken... Hoe kun je jezelf goed bezig houden in je gedachten. :-) ;-) Heb verder wel goed geslapen hoor. :roll:
04-03-2008 10:52
Hoi Hoi meiden,
Myrt, hoe gaat het met je :?: Merel, dank je wel voor je support :!: Lin, t Ja een miskraam is best een domper gelukkig ben ik erg nuchter en vooruit kijkend...dus was ik er weer snel klaar voor. Hopenlijk ga ik idd heel snel El achterna en volgt de rest mij gewoon lekker en beginnen we gewoon een nieuw forum met zijn alllen... Ries, Gecondoleerd :!: E jammer dat je tot nu toe een negatieve test hebt hopelijk komt er verandering in. Duim Duim Duim Sam, t ja dat was bij mij ook hoor dat ik na mijn MK heftiger ongi wasen ook een dag langer.... Ruby, Ik kon het nieuwe deel 2 ook moeilijk vinden, heb sporty een PB gestuurd over het andere forum dat dat zo verwarrend is... Maar we kletsen hier weer gewoon verder :!: Ell, Idd vraagt een MK een hoop van je lichaam je ijzer is heel laag en je weerstand... TIP: appelstroop en floradix daar zit ijzer en foliumzuur in en is ook goed voor je weerstand. ik zal zo eens wat opzoeken en hier neerzetten.. Rosita, welkom en klets gezellig met ons mee. En bedankt voor je support :!: Zo ik hoop dat ik niemand ben vergeten...sorry anders :!: Liefs Dollie
04-03-2008 10:55
Hoi,
Nog even over die Floradix...hier komt een artikel Weerstand en vitaliteit zonder gluten 1-10-2005 IJzer is onmisbaar voor de aanmaak van rode bloedlichaampjes. Een tekort kan ondermeer leiden tot vermoeidheid en lusteloosheid. Bijna de helft van de vrouwen heeft extra ijzer nodig, ondanks dat ze gezond eten, maar ook sporters, lijners en kinderen in de groei hebben een verhoogde ijzerbehoefte. Omdat het lichaam zelf geen ijzer kan aanmaken, moet het mineraal via de voeding binnenkomen. Daarbij is het van belang dat het een vorm van ijzer is, die het lichaam goed kan opnemen. Floradix Vita Kruidenelixer heeft een kleine wijziging ondergaan, waardoor het product nu ook glutenvrij is. Floradix is een natuurlijk ijzerpreparaat voor extra weerstand en vitaliteit. Behalve voor vegetariërs en mensen met een lactose-intolerantie is het elixer nu ook geschikt voor mensen met coeliakie. Doordat Floradix kruiden bevat die de stoelgang op peil houden, geeft dit ijzersupplement geen verstopping. De extra vitaminen en kruiden zorgen bovendien dat het ijzer goed wordt opgenomen. Floradix Vita Kruidenelixer is verkrijgbaar in flessen van 250 ml of 500 ml en in tabletten. Ik raad de tabletten aan, het drankje is super smerig :!: van de tabletten merk je niks... Dollie
04-03-2008 10:55
Rosita, join the club. Heel herkenbaar wat je beschrijft. Hoewel ik met een jaar ook wel weer wat meer rust had rond NOD. Je kent je lichaam inmiddels ook wat beter, en weet hoe het je voor de gek kunt houden, waardoor je niet ieder steekje meteen uitlegt als een mogelijke zwangerschap...
Die berusting is nu even ver te zoeken, zo tegen m'n NOD aan, deze keer, overigens. Het is sommige maanden ook wat moeilijker dan andere maanden vind ik persoonlijk.
04-03-2008 10:59
Linda_ schreef:Ha, dank je Dollie! De kaarsenindustrie vaart wel bij ons forum. :lol: Nu maar ervan uitgaan dat het allemaal helpt. Arme Lin, wachten is heel moeilijk ja... Dat je je er ook zo mee bezig bent en je er nog van wakker word ook moeilijk hè... Kop op meid :!: ben je vrij vandaag :?: Suc6 meid... Haha ja die kaars industrie, maar hopelijk werkt het wel Liefs Dollie
04-03-2008 11:01
Haha. Oké de tabletten dus. Ik slik ook al de tabletten met extra foliumzuur, daar zitten ook wat extra vitamines en mineralen in voor vrouwen die zwanger willen worden of het al zijn. Foliumzuur is geloof ik bedoeld voor die ijzeropname te bevorderen, maar ik ben geen medicus hoor. En dus goed tegen bloedarmoede. Althans zo heb ik het begrepen altijd. Ik ga vanavond eens op het potje kijken of er ook ijzer in zit! Nou ja morgenochtend, vanavond wordt het laat en denk ik er vast niet meer aan. ;-)
Nee, ik ben niet vrij vandaag. Geeft de nodige afleiding. En ik moet er nog aan denken om het reisbureau even te bellen om te kijken of we een afspraak met ze kunnen maken voor onze reis deze zomer te regelen. :-)
04-03-2008 11:16
linda, je hebt inderdaad gelijk dat het de ene keer erger is om je nod af te wachten dan de andere keer
nog een vraagje wat voor tabletten slik je dan met extra foliumzuur ik slik alleen foliumzuur tabletten groetjes rosita
04-03-2008 11:26
O lekker Lin, waar ga je naar toe met vakantie van de zomer :?:
Liefs Dollie
04-03-2008 11:37
We zijn van plan om een rondreis door Alaksa en Yukon te maken! Met mijn schoonmoeder. Dus eigenlijk is het helemaal niet handig om nu zwanger te worden... :lol:
Mijn schoonmoeder wil graag een nichtje opzoeken die in de buurt van Vancouver woont, maar ze vond het wel zonde om voor een paar dagen op en neer te reizen. Dus hebben we aangeboden met haar mee te gaan voor een rondreis. Erg opofferend hè? Ik heb zondag en gisteren onze reis uitgestippeld zoals ik denk dat die wel mooi en te doen is. Krijg er dan wel helemaal zin in! Als het even lukt, gaan we ook nog de Poolcirkel over in Yukon (Canada), en dan hoop ik ook nog het Noorderlicht te zien. Dat lijkt me helemaal geweldig, is altijd al een wens van mij geweest om dat live te mogen zien. Wie weet gaat het dan lukken ook nog. :-)
04-03-2008 11:39
ro schreef:linda, je hebt inderdaad gelijk dat het de ene keer erger is om je nod af te wachten dan de andere keer Ik slik de pilletjes van Gravitamon. Die hebben in elk geval in één pil de aanbevolen hoeveelheid foliumzuur. Ze hebben, uiteraard, ook een website: http://www.gravitamon.nl/
04-03-2008 11:41
gewoon doen hoor Lin :!: :!: :!:
Wij hebben ook altijd veel en ver gereisd en had zo iets van we zien wel waar het schip strand... Je kan er geen rekening mee houden...Alleen was ik heel voorzichtig als we hepatitus en DKTP spuiten hadden gekregen,dat zit toch in je bloed en als je dan zwanger raakt is niet heel handig Suc6 volgend jaar kan het hopelijk niet meer met de kleine Liefs Dollie
04-03-2008 11:46
En dat is sowieso het uitgangspunt, dat we volgend jaar met een kleine zitten! :-) we zien wel hoe het nu loopt. Eén ding heb ik de afgelopen 18 maanden wel geeerd, je kunt de zwangerschap niet plannen en dus moeilijk rekening mee houden. Als het zo ver is, dan dient er zich ook wel weer een oplossing aan. Bovendien, kan ik nog steeds vliegen in augustus als ik nu zwanger blijk te zijn. Jaja, een beetje rekenen doen wel wel stiekem natuurlijk.
04-03-2008 11:48
haha ja dat is vrouw eigen vooruit rekenen....
04-03-2008 16:46
Dollie schreef:angelsvleugels schreef:hoi ik kom net van het ziekenhuis en alles is goed,ik hed 22april de afspraak voor het prikken en de medic die ik in moet nemen,en dan kan de ivf starten.vind het spannend.
04-03-2008 17:06
er ging wat mis,maar ik schrijf het nog maar een keer.
dollie bedankt ik zal er zeker rekening mee houden,vind het lief van je dat je advies geeft kan ik zeker gebruiken, hoe gaat het met jou?ik duim elke dag voor je. ik ben wel heel blij dat ivf is uitgevonden.heeel veeeel mensen hebben op deze manier een wonder.(en wij dit jaar ook)hoop ik. groetjes angels :lol:
04-03-2008 18:02
hoi lieve meiden
ik wil jullie even bedanken dat julllie aan me denken en voor me duimen doet me goed :!: voor iedereen een dikke knuffel van mij liefs riesjan
04-03-2008 18:13
jaa, en dat gaat zijn effect hebben, hoor al dat geduim voor je, Riesjan! :-)
Ondertussen probeer ik zo af en toe, als er niemand kijkt, of ik gevoelige borsten heb. Hoezo ik ben er niet mee bezig... :lol: En jaja, ze zijn een beetje gevoelig, zonder ze fijn te pletten natuurlijk. ;-) En jaja, dat heb ik wel vaker vlak voor ongi's, dus.... Grrrrr: AFWACHTEN... En wat een weer ineens! Hagel, regen, nu lijkt er wel natte sneeuw te vallen... Hopelijk is het straks beter weer, als ik vanavond na de repetitie huiswaarts ga...
04-03-2008 18:56
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje. Wanneer zijn jullie naar de huisarts gegaan? Hoe lang waren jullie bezig om zwanger te worden? Wij zijn nu bijna een jaar bezig. Bedankt en succes allemaal. Janneke
04-03-2008 20:08
Linda, ik duim en duim en duim.... het kampvuur was ff uit door de hagel en sneeuw (ja ook hiero) :lol: maar wordt weer flink opgestookt! En die reis... o, zucht, zwijmel... die staat ook op mijn verlanglijstje... had hem 4 jaar geleden bijna geboekt en toen, toen kwam ik de liefde van mijn leven tegen (huidig liefie) en toen reis uitgesteld... inmiddels afgesteld. Dus ga ervooooor!!!
Enne Dollie, het is balen als je maar slecht kan slapen. Maar nu hoop ik dat het voor mij een goed teken is... slaap al een nacht of 4 errug slecht Groetjes San
04-03-2008 23:03
San- schreef:Linda, ik duim en duim en duim.... het kampvuur was ff uit door de hagel en sneeuw (ja ook hiero) :lol: maar wordt weer flink opgestookt! En die reis... o, zucht, zwijmel... die staat ook op mijn verlanglijstje... had hem 4 jaar geleden bijna geboekt en toen, toen kwam ik de liefde van mijn leven tegen (huidig liefie) en toen reis uitgesteld... inmiddels afgesteld. Dus ga ervooooor!!! Laai jij het kampvuur nog maar eens op hoor het begint koud te worden.... BBBBBrrrrrrrrrrrrrrrr Ik hoop dat dat slechte slapen een teken is voor jou :lol: :lol: :lol: Duim Duim Duim :!: :!: :!: Liefs Dollie
05-03-2008 00:47
Janneke14 schreef:Hallo allemaal, Ik heb de HA nog steeds niet gezien.... :-) We kijken het nog even aan Janneke.
05-03-2008 08:57
hallo janneke,
ik ben net voor het jaar naar de huisarts gegaan, dit omdat ik vroeger wat met m'n eileiders heb gehad. vanaf een jaar gaan ze verder kijken of er een probleem is, dus je kan gaan wanneer jij er aan toe bent, wil je zekerheid, dan ga je nu en als je nog even af wil kijken stel je het even uit. dollie, linda, ries en san ( iemand vergeten?) duimen draaien voor jullie op volle toeren
05-03-2008 09:03
Hey meiden...
Ben effe heel verdrietig. Een vriendin van me was twee dagen korter zwanger dan ik en haar echo was niet goed... Ze belde net... oh, vind het zoooo erg... Het kindje heeft geen scheldeltje maar leeft nog wel, dus ze moet natuurlijk bevallen.. Heb zo met haar te doen.. En voel me zooo schuldig dat het bij ons goed was, hoeft natuurlijk niet.. Maar ben bang dat het contact wel anders word nu.. Ik zal haar continue herinneren aan haar zwangerschap.. Pffff.... Moest het echt even kwijt hier... x
05-03-2008 10:31
zo elle dat is niet zomaar wat heel veel sterkte !!!
05-03-2008 10:37
Hoi El,
Jeetje meid dat is idd heel dubbel :!: Jij zal je open blijven stellen voor haar en je vriendin zal ws even afstand willen bewaren.... Ruby bedankt voor de duimen Lin wet je al wat :?: Liefs Dollie
05-03-2008 11:14
Oh lieve Elle wat vreselijk voor je vriendin en ook voor jou,
Zij zal het contact met jou nu even te confronterend vinden, begrijpelijk maar snap ook dat jij haar juist nu ook hard nodig hebt. Hopelijk komt ze na een verwerkingsperiode zelf weer bij je terug. Denk dat ze even de ruimte nodig zal hebben. Maar wat een omslag ook voor jou denk je dat je alles met iemand kan delen en dan is dat van het een op het andere moment niet meer zo. Hoop dat je vriendin het verlies een plekje kan geven en hoop dat jij je verdriet ook met je mannetje en andere vrienden/familieleden kunt delen. Heel veel sterkte aan jou en aan je vriendin. Lieve knuffel van mij.
05-03-2008 14:17
Ellen, oh wat naar allemaal! Kan me goed voorstellen dat je je er erg rot onder voelt zeg. Dat wordt denk ik best moeilijk de komende tijd. Heel veel sterkte met je vriendin.
Dollie, ik weet nog van niets.... Maar, ik weet uit ervaring, dat kan zo maar ineens omslaan in rode duivels. Dus, voorlopig wachten we verder af. Net als Riesjan ga ik niet meteen testen, eerst even afwachten dat ik niet na een dag of 2 nog weer ongi ben geworden. Jaja, ik zat natuurlijk alweer te rekenen. Als zaterdag nog steeds geen ongi te bespeuren is, dan kan ik er zondag denk ik wel een testje tegen aan gooien. Maar ik verwacht helemaal niets (maar het hartje maakt af en toe een sprongetje en denkt, zou het?? ;-) )
05-03-2008 14:35
Thxx lieve meiden.
Het is niet dat ze nu het contact afhoud hoor, hoor het net. Maar denk dat ze dat wel gaat doen. kan inderdaad alleen mijn gevoel uitleggen en met haar meeleven. Wacht volledig af wat ze wil en kan alleen maar aansluiten en open staan. Klote dit... Als jullie nu eens allemaal heel snel zwanger worden!!! Dollie is het eigenlijk al.... Hoe is het met je? Wanneer weet je meer, nog 1,5 week? Liefs en een dikke knuf
05-03-2008 14:55
He meiden,
Bedankt voor jullie reacties! Jullie zijn echt lieverds! Het bloeden is nu zo goed als gestopt, dus daar ben ik wel blij mee. Ik voel me op zich ook wel goed (buiten mijn blauwe oog om :lol: ). Ben alleen verschrikkelijk moe, nu heb ik misschoien ook wel iets teveel hooi op mijn vork genomen. Gelijkde dag daarna weer volop gaan werken en behoorlijk doorgezakt... Vannacht gedroomd dat ik aan het bevallen was hock: dat was wel moeilijk . En het deed pijn! In mijn droom dan, dus wat dat betreft..... Verder ben ik bestwel positief en concentreer ik mij nu weer op het klussen. Elle, jeetje wat erg voor hen! Kan mij voorstellen dat het moeilijk is, maar ik weet zeker dat ze het jou van harte gunt. Wat niet weg neemt dat ze het er af en toe moeilijk mee heeft. Je hebt er zoveel moeite voor gedaan. Sterkte lieverd! Linda! Spannend! Duimen draaien op volle toeren! Ries voor jou ook natuurlijk! Weet je al wat? Liefs
05-03-2008 20:53
Ellen, dat is schrikken zeg. Idd ook erg jammer om niet samen verder zwanger te zijn.
Dollie, grappig eigenlijk, dat je nu een bevrucht eitje hebt! Je weet in ieder geval dat dat stukje goed zit. En nu maar wachten op het innestelen. Heel apart idee dat je nu dus wel zwanger bent...
06-03-2008 11:37
Meisjes, wat zijn we ineens stilletjes. Nou ja, ik heb even ook niet veel te melden. Zit te wachten op de :twisted:. Ben bang dat die vandaag toch gaan komen. Ken me lichaam te goed om nu nog hoop te hebben...
06-03-2008 13:29
he lin..
ik ben voor je aan het duimen dat de :evil: weg blijven :!: elle dat is zekker rottig hoop dat het allemaal goed komt met jou en je vriendin :!: dollie hoe voel je je meid en merel ik moet vrijdag dus (MORGEN) na mijn gyn toe voor een echo dat weten we meer :!: hoe gaat het verder met jou :?: voor iedreen een dikke knuffel liefs riesjan
06-03-2008 13:39
Hoi Hoi,
Ik ben ook aan het duimen hoor Lin Ik voel me prima ik kan er nog weinig over zeggen... :? Fijn dat je morgen eindelijk krijgt te horen waar dat je aan toe bent Ries, want die onzekerheid is ook niks Liefs Dollie
06-03-2008 13:43
Dank jullie! Ik hoop hier nog steeds tot het bloed... Eventueel... :-) Soms denk ik: ja, dit heb ik altijd als ik ongi moet worden. En daarna denk ik weer: maar ik heb (nog) geen hoofdpijn... of iets anders wat niet "klopt"...
jaja, ik maak me deze keer mezelf weer eens goed gek... :mrgreen: Ries, alsvast heel veel succes morgen! Voor jou duimen we ook hoor!
06-03-2008 13:46
ik hoop dat het tercht is Lin....
Heb je de wattenstaaf test al gedaan :?: Even een wattenstaafje inbrengen net als een tampon en kijken of er wat op zit :?: :?: :?: Liefs Dollie
06-03-2008 13:53
dolly sorry hoor was vergeten deel1 te sluiten zat je daar alleen te kletsen daar.
maar je heb het weer gevonden zie ik
06-03-2008 14:03
Haha. Nee, Dollie. Niet eens aan gedacht! Vanmorgen, bij het eerste toiletbezoekje van vandaag, had ik wel wat slijm, heel licht bruin. Vandaar dat ik toen concludeerde dat de :evil: waarschijnlijk toch in aantocht zijn. :-) Is ook zo iets als de wattenstaaftest. Ben nu aan het werk, en heb geen wattenstaafjes in de buurt, dus kan niet meteen de proef op de som nemen.
06-03-2008 14:11
Nou Ik hopp dat het gewoon lekker weg blijft en je vanavond komt vertellen {nadat je thuis bent gekomen} dat je nog steeds niet ongi bent geworden...En dat je morgen een test gaat doen
Liefs Dollie
06-03-2008 14:13
dank je wel Sporty ik heb je al een PB gestuurd!!!
06-03-2008 14:27
Ik hoop met je mee Dollie! :lol:
06-03-2008 14:59
Oi, Sporty, weer regeldagen, zag ik in de messenger bij je naam? Je hebt er gezellig druk mee. :-)
06-03-2008 16:48
nou gezellie....vandaag gaat het iig tot nu toe dan.........
06-03-2008 17:44
;-) Sorry, was even aan het plagen... ;-)
Hier nog niets.... Helemaal niets..... Ik snap er helemaal niets van..... Er moet toch iets zijn? :roll: Vast vanacht, altijd leuk om mee wakker te worden...
06-03-2008 18:58
haha linda je houd je zelf wel bezig zo he meid!~!!!!
06-03-2008 21:34
Hallooooooo,daar ben ik weer. Was vrolijk op het andere forum bezig. Maar daar stond bij mij toch echt deel 2pagina 1 dus wat er fout is gegaan weet ik ook niet.
Maar goed ik ben er weer. Alles gaat hier zijn gangetje. Hebben vandaag en begrafenis gehad. Gaat hier onderhand de orde vanb de dag worden. verder hebben we per ongeluk niks gebruikt afgelopen weekend bij het vriijen. In het heetst vand e strijd dus echt vergeten. Was er wel even ondersteboven van moet ik zeggen. Ga ik mijn cyclusdagen tellen,zit ik ook nog op dag 13. Dus tja dta word toch weer een beetje spannend dan de volgende menstruatie. Net nu wee de vakantie en alles geboekt hebben. Maar goed,we hebben het er hier al zo vaak over gehad. Sommige dingen zouden we eigenlijk gewoon niet teveel moeten plannen. We zien allemaal wel. Nou lady's ik ga nog even relaxen,kom net van de schoonheidsspecialiste af dus ik hoop dta ik eindelijk weer een nachtje lekker ga slapen. Tot snel weer allemaal. XXX Myrt
07-03-2008 11:38
:mrgreen: Myrt, dat meen je niet...haha
Sorry dat ik lach maar had me ook kunnen overkomen.. En..hoe ist met de andere dames??? Dollie, Riesjanne, Linda???? Deze spanning is niet goed voor me..haha verlos me! :lol: Ik hoop zo dat we weer mooi maart in gaan met wat zwangeren! Heeft iemand nog iets van winanda gehoord?? Liefs ellen X
07-03-2008 12:12
Ja, Ellen, dat vroeg ik me ook al af, lang niets meer van Winanda vernomen. Misschien dat Kyra wat meer weet?
Hier nog steeds niets. Ben er echt helemaal van in de bonen. Lang verhaal. Maar uh, een collega moest me net ophalen van station Sloterdijk, waar ik stond na een gesprek met een bedrijf daar in de buurt. Was door mijn mannetje afgezet, en had dus pas op de terugweg door dat ik mijn portemonnaie thuis had gelaten.... :-( Jaja, verstrooid he? :? Nog niets dus verders, maar net wel wat buikpijn. (Hoewel ik ook enorm naar het toilet moest na al dat wachten enzo...) Dus, ik bereid me nog steeds voor op aankomende duivels.... Misschien vanmiddag ergens... Ries, hoe was het bij de gyn? Goed nieuws? :|
07-03-2008 12:26
hoi allemaal
hier gaat het niet zo lekker zou vandaag na de gyn gaan ,maar dat ging niet door om dat mijn temp opeens na beneden is gegaan 36,4 en als dat gebeurde moest ik bellen dus vanmorgen gebelt zeg ze dat ik dan niet hoef langs tekomen om dat ik dan toch wel ongie ga worden. belachenlijk toch :!: ik dacht als ik wist dat ze dat zouden zeggen had ik niet eens gebelt.maja als ik toch niet ogie word mag wel donderdag nog even komen voor een echo telaten makken. dus laat de :twisted: :twisted: :twisted: maar komen als het toch komt beter nu als volgende week :!: hoe is het met jou lin.. :?: en myrthe wie weet meid ik ben voor je aan het duimen :!: iedereen bedankt voor het duimen heel erg lief van jullie dikke knuffel riesjan
07-03-2008 12:50
He Ries,
Bah wat een rot nieuws, idd als je dat van te voren had geweten had je natuurlijk nooit gebeld! Nog die onzekerheid! Ben je ooit weleens zo lang overtijd geweest? Dikke knuffel voor jou! Liefs
07-03-2008 12:51
Ai, Ries, da's niet leuk nieuws, niet dat waar we op hoopte!
Hier nog niets, maar wel buikpijn ineens. Dus ik verwacht dat de :twisted: er vandaag wel aan gaan komen.
07-03-2008 12:55
bah bah bah, niet leuk dames...
Blijf voor jullie duimen!!!! Linda, ik heb continue buikpijn gehad, de eerste week van overtijd zijn... dus blijf positief.. Ries heel veel succes meid! Grrr.... wat een gemiep als ze je dan zo afschepen.. Liefs en een dikke knuf voor jullie!!!
07-03-2008 13:04
Dank je Ellen. :-) Pfwt. NOg een hele week deze buikpijn? Dat wordt een leuke week! hock: Nou ja. Het blijft ouderwets afwachten.... Dus we blijven duimen, ook voor jou Riesjan!
07-03-2008 13:05
Linda ik duim nog even door.......spannend...........!
07-03-2008 13:16
hoi merel
ja ik ben wel een x zo lang overtijd geweest zelf langer alleen was ik toen zwanger en ging het mis he lin nee dat is zekker niet waar we op hoopde he maja het is niet anders :!: bedankt voor het duimen ik duim ook voor jou :!: en elle het is echt rottig als ze je zo afschepen ik voelde me echt boos worden want nu weet ik nog steeds niks ma ik wacht gewoon tot ik ongie word en word ik het nog niet mag ik in iedergeval donderdag komen :!: gisteren belde me schoonzusje op en vertelde ze dat ze denkt dat ze zwanger is :!: ze heeft ook een miskraam gehad toen ze 3maanden was . hun zij allebei supper vruchtbaar ze was gelijk na 1 maand besig tezijn zwanger kreeg toen een miskraam en de de maand erna werd ze niet ongie maar moesten haar eilijders door gespoelt worden en nu vertelde ze dan dat ze dacht dat ze weer zwanger is. hoop het wel voor hun hoor maar heb er nu wel een heel dubbel gevoel bij :!: heb zo iets van mischien is ze wel zwanger hun zijn nog maar zo kort besig en wij al zo lang .ik weet dat je niet zo mag denken maar toch denk ik stiekem wel zo :!: normaal heb ik echt zo iets van ik kan de hele wereld aan :!: alleen nu denk ik even niet ik voel me zo rot normaal ben ik echt iemand die alles van de zonnige kant ziet alleen nu even niet zit even in een dip ben ik bang van haha maar ik klim er wel weer uit duurt alleen even mja iedreeen heb er wel eens last van toch kan je niet altijd groots houden toch liefs riesjan
07-03-2008 13:25
Nou LInda, ik weet zeker dat als je zwanger je bent je het er zelfs 9 maanden voor over hebt! :mrgreen:
Je bent nu 1 dag overtijd??? En Riesjanne, Kan het me helemaal voorstellen. Ook nu met je schoonzus..ja, dat zijn geen leuke dingen. Je had ook een bloedtest gehad toch?? Hopelijk weet je snel meer en heb je wat meer duidelijkheid met alles! Liefs ellen X
07-03-2008 13:30
Zal jullie ff laten lachen...
Ik ben zo een mega chaoot op het moment... Was in een smikkelbui dus was een kroketje in de pan aan het bakken. Ga ik boven de autopapieren even pakken, kan ik ze niet vinden. komt er een geur naar boven... Mijn hele huis staat vol met rook!!! :roll: Is die kroket zwart... Nu alles tegenover elkaar open, maar woon aan grote weg dus aan de voorkant gaat dat niet.. Heb de kat op moeten sluiten omdat ie er anders uitnaait. Nieuwe kroket gebakken, maar is ineens niet meer zo lekker..rara hoe kan dat!!! :mrgreen: Vorige week speciaal naar de winkel gereden voor paaseitjes.. ik ben errug! Waar moet dat heen.. Dadelijk fikt alles af en kan ik alleen nog maar denken aan bbq en.. zucht..
07-03-2008 14:00
Hahahaha Ellen ik kan me voorstelle dat die kroket niet meer smaakte. Eeen beetje verstrooid....
heel toevallig zat ik net te bedenken dat we al zolang niks meer van Winanda hebben gehoord. Ik open het forum en meer mensen dachten zo. Dat kan toch geen toeval zijn. WINANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA waar ben je???? Of misschien is ze ondertussen wel zwanger en huist ze al ergens op het zwangere forum. Maar ik neem aan dat Ellen dat dan wel zou weten. Nou ik ga even mijn paasboom optuigen hahaha.Lijkt wel kerstmis. Steven (mijn mannetje) moet altijd zo lachen dat ik overal zo'n werk van maak. Maar goed het is toch gezellig. Lekkere paaseitjes op tafel voor Zoë( ik ben maar weer eens aan de lijn). Nou meiden tot snel. XXX Myrt
07-03-2008 14:21
Haha, Ellen, ik heb ook al zo chaos dag...
Maar ook slecht nieuws, ging net effe naar het toilet.... en zie daar.... :-( Op naar ronde 19....
07-03-2008 14:48
Linda, klote zeg....grrrrrr..... :evil:
Meiske toch, baal echt voor je... Myrt, Ik heb net spulletjes gehaald bij action om ook een paasboom te maken!!! haha. En..paaseitjes..maar die eet ik zelf op.. Liefss
07-03-2008 14:54
oooh elle toch haha :!: :!:
wat klote lin.. nou mischien kan ik je opbeuren met je tevertellen dat ook ik net na de wc ging ik kreeg opeens heele erge buikpijn en ja ik ben ongie geworden dus lin.. we lopen nu helemaal gelijk opde dag af :!: op na ronde19... liefs riesjan
07-03-2008 15:35
Hoi Hoi,
Zit ik net een heel berich te typen ben ik hem kwijt :x Is het vandaag vrijdag de 13e met al die :?: :?: :?: Hier op dit forum ook geloof ik.... Wat een nare berichten meiden ik had het zo gehopt voor jullie dat het raak was Lin en Ries..... Getver...Dat jullie weer zo voor de gek worden gehouden hè door je lichaam bah bahbah en nog eens BAH :!: El jij hebt ook geen geluks dag zeg....ik zie hier de rook pluimen verschijnen hahahhahahahahahhah :lol: :lol: :lol: Myrt hey dat is lang geleden heb je de weg naar het nieuwe forum weer gevonden Angelina Ben je al terug van wintersport :?: En hoe heb je het gehad :?: Liefs Dollie
07-03-2008 17:00
Ja Dollie, ik vond het zo gezellig op het andere forum dat ik dacht"ach waarom verhuizen :lol: ).
Ries en Lin klote man, meer hoef ik niet te zeggen,toch?? Elle, mijn paasboom staat al,is alleen wat groter uitgevallen als ik dacht, dus heb nu een compleet bos in mijn huis. Ik vind alleen paastakken ook geen reet aan dus heb er mooie bloemen tussen gestoken en een paar hele grote bladeren. Zoë mag de figuurtjes er vanavond inhangen. Als ze daar nog zin in heeft tenminste. Ze heeft net met haar duim tussen de autodeur van oma gezeten. De deur was dus echt helemaal dicht. Haar onderkant van de duim is vreselijk dik. Ze kan hem nogwel buigen maar je mag nog niet eens naar het bovenste kootje wijzen. Dus we zullen zien hoe dta er uitziet als ze zo thuiskomt. En anders gaan we de dokter maar een bezoekje brengen hé. Dat is dus de andere kant van het kinderen hebben. Af en toe maak je je zoveel zorgen. Maar goed , het lijkt er wel een beetje op wat Dollie zegt dat het wel vrijdag de 13 lijkt. Ik ga gauw mijn eten afmaken en hoor jullie vast straks nog wel. XXX Myrt
07-03-2008 17:37
hoi dames,
linda en riesjanne,wat jammer had het ook zo gehoopt voor juilie. dollie gaat alles goed :?: ik ben echt benieuwd. ik moet echt me best gaan doen om 8kilo aftevallen.vind ik wel heel moeilijk word er verdrietig van wand het lukt me nu echt niet.ik moet 22 april terug naar het ziekenhuis,dus voor die tijd moet ik zeker afvallen,anders gaan ze geen ivf doen. het is een goede motivatie maar het lukt me niet.word er echt wanhopig van. maar hoop dat ik 15 maart nod hed,hed nu alleen last van gevoelige tepels,maar dat hed ik ook voor mijn menstruatie dus ik laat me echt niet weer voor de gek houden,ik zie wel voel verder niks. liefs angelsvleugels
07-03-2008 18:40
angels,
IK ben sinds september 10 kilo afgevallen, normaal luktte dit me nooit. Maar was het zelf beu. Waar ik vooral op lette was om s'avonds na het avondeten niets meer te pakken en als ik zin had in iets pakte ik een light drankje zodat ik toch wat zoets binnen had. Verder niet gesnoept en lekker gegeten wat ik graag wilde. Op vrijdagavond gewoon friet en op zaterdagavond pakte ik een broodje gerookte kipfilet met salade of wat gezonds en dan mocht ik in de avond best een zak chips! Dat hield me op de been. Een kennis probeert het nu ook en is al echt afgevallen, vooral het in de avond niets meer eten is zwaar maar wel de reden dat je dan afvalt.. Geen idee of je er iets aan hebt... Ik ben zelf ook nog veel te zwaar en snap helemaal hoe erg het is.. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gehoord als jij.. rot dokters.. Dus geef de moed niet op meid, je kunt het... Oja, het boek uit de ban van eetbuien is erg goed... Heeft me wel geholpen. Myrt, wat sneu voor je meis... Hoop dat het niet gebroken is... Succes. Liefs ellen
07-03-2008 19:15
Elle,
Ik doe het sinds 3 weken nu ook op de manier zoals jij het doet. Alleen mijn frisdrank en de tussendoortjes laten staan. En idd als ik 's avonds echt iets wil dan pak ik een snack a jack oid. Maar wat het allerbeste helpt,ik ga gewoon erg vroeg naar ebd nu. Dan hoef ik ook niet te snaaien. Maar goed ik ben nu bijna 3 weken bezig en volgens mij val ik niet echt af. Heb me ook niet gewogen van te voren. Ik wil het aan mijn kleren gaan merken. Vrouwtje hier in de buurt zegt ook dat je zo veel kan afvallen maar dat het wel wat langer duurt eer je reslutaat hebt. Nou van mij mag dat resultaat nu komen hoor. Steven zit nu met zoë bij de ehbo met haar duim, laat jullie wel weten wat het is. Wel zielig hoor,zo'n klein duimpje tussen zo'n grote autodeur. XXX Myrt
07-03-2008 19:38
dankje elle hed er zeker wat aan,ben het zelf ook beu ben van 74 kilo naar 84 kilo gegaan in anderhalf jaar tijd naar mijn vader zijn dood, denk ik helemaal niet na over wat ik eet,was het ook een beetje zat om altijd maar te lijnen.ik trainde veel en rende regelmatig sloterplas (8kilometer)maar moest stoppen omdat ik door zak voeten hed.wil het nu weer oppakken,het moet gewoon ik moet afvallen.ben niet zo een snoeper s'avonds meer rond vier uur.maar ik ga echt mijn best doen.ik drink 2literwater en 4kopieskoffie en thee op mijn werk.hed gewoon wat steun nodig.maar bedankt voor het advies ben blij het even kwijt te kunnen,voelde me echt verdrietig om.
hoop dat het goed gaat. groetjes angels
07-03-2008 19:52
Oh ja weet je wat ook lekker is. De ranja van lessini. Lessini light aarbei kiwi smaak. En sinds een tijdje drink ik elke dag zo'n klein flesje optimel control. Dat stilt de honger wat en het zorgt voor een betere stoelgang. Maar ooooooww wat een lucht zit er nu in die darmen whahahaha. Maar goed het is voor ene goed doel zullen we maar zeggen.
Nou deze ouwehoer gaat even douchen. Hoor jullie snel. XXX
07-03-2008 19:58
Ook van hieruit een lijn-tip... ranja en waterijsjes van slimpie. Is suikervrij en smaakt wel heerlijk zoet! Enne, inderdaad 's avond geen hapjes... ben een paar jaar geleden bij een dietist geweest en dat werkte als een trein! Voor wie meer wil weten... laat maar weten, kan er hele forums over volschrijven! Ben zelf nu ook weer aan het opletten en weer begonnen met sporten. Na 3 weekjes ben ik 1 kilootje lichter...
Lin, KL#TE voor je... Fijn weekend allemaal! San PS Dollie, als je me zoekt, ik zit op het nieuwe topic dat Doremi gestart is...
07-03-2008 22:50
En wat is doremi voor een topic gestart als ik zo vrij mag zijn.
Enne,laat maar doorkomen die tips van je hoor. Ik denk dat daar meerdere van ons wel benieuwd naar zijn. Maar bij jou na 3 weken 1 kilo eraf. Nu vind ik het wel een beetje balen dta ik me niet gewogen heb vantevoren. Ben nl ook precies 3 weken bezig met het laten staan van tussendoortjes en frisdrank. Ik neem wel mijn gewone maaltijden en tussen die maltijden neem ik alleen snack ajacks, ontbijtkoek eierkoek of fruit. Ik ga verder niet extra light koken of zo. Maar kook wel altijd vers. Ik denk dat dit ook wel de manier is waarop je het het beste volhoud en het beste langdurige resultaat krijgt. Nou meiden ik ga mijn bedje opzoeken want van al dat GEKIJK naar het dansen op tv ben ik reuze moe geworden :lol: . Trustennnnn Myrt
07-03-2008 23:09
Ik weet het!!!! :mrgreen:
Dankzij mijn speurkunsten zie ik dat doremi een clubke gestart is voor de oude garde. Maar was logisch, ik kijk al nooit meer op het gewone forum omdat het niet bij te houden is met alle nieuwe gezichten. Maar wel ook hier blijven kletsen he? Liefs en een dikke knuf slaap zacht. :mrgreen:
07-03-2008 23:09
He Myrt, hopelijk is het meegevallen met de duim van Zoë!
Afvallen, ik ken het probleem. :-( hier wil het ook niet echt lukken, kilootjes eraf. Waar ik zou moeten bezuinigen, ik weet het niet. Hier is het flink balen, moet mezelf weer bij elkaar rapen...
07-03-2008 23:15
Hoi Hoi,
heel begrijpelijk hoor Lin :!: Sterkte hoor meis Angel moet je afvallen voor je aan IVF mag beginnen dan :?: :o :o :o Dat ze dat kunnen eisen :?: :!: Ik heb naar Eros ramazotti zitten kijken net hij was bij Ivo niehe owow wat mooi.....Tiamo Ja Hmmm leuk een paasboom gezellig :!: Liefs Dollie
08-03-2008 09:14
he dames,
jeetje wat een rotnieuws hier allemaal.... Elle, ik hoop dat je vriendin aan kan geven wat ze wil en ondanks dat dit heel moeilijk is, dit toch niet tussen jullie in komt staan. linda, wat kl#te voor je meid dat de sneeuw ook niet heeft geholpen. ( had jij niet op vakantie je ei) ries, jeetje dat je lijf je zo voor de gek kan houden zeg! ik hoop dat je dat gevoel vast kan houden..ik kan heel de wereld aan mythe, hoe gaat het met je meis haar duimpje? jeetje wat sneu zeg. dollie, hoe gaat het met jou meid? is de spanning een beetje te houden? ik ben morgen jarig...word dan 25...heb altijd gezegd dat ik voor m'n 25e een kindje wilde, maar ja wie dacht dat dat zooo lang zou duren. ik heb morgen ook m'n ei...dus wie weet krijg ik het mooiste verjaardagskado wat er is....alleen moet dan 2 weken wachten voordat ik dat weet. gisteren tijdens het klussen kreeg ik ineens een heel raar stekerig/verkrampt gevoel van binnen, heb ik echt nog nooit gehad, zou niet weten wat het was. het voelde een beetje als ongie krampen maar dan lager in mijn buik. liefs ruby
08-03-2008 09:51
Ruby,
Misschien heb je gisteren je ei wel gehad tijdens het klussen. Zou mooi zijn natuurlijk. Met de duim van zoë gaat het redelijk. Was niet gebroken maar goed gekneusd. Ziet er niet uit eerlijk gezegd. helmaal blauw en dik. Ze kan er ook niet veel mee. Maar goed dta gaat wel weer over. Hier schijnt het zonnetje dus hoop eigenlijk dat dat zo blijft vandaag. Ben al vollop aan het koken voor mijn zusje die vandaag terugkomt van haar vakantie op Aruba. Daar zit ze regelmatig,maar goed dta is ook makkelijk als je hele schoon familie daar woont. Afgezien van de hele toestand Joran wat Aruba toeristisch een heleboel schade heeft toegebracht heeft mijn zusje het er altijd reuze naar haar zin. Straks dus weer de foto's bekijken en de verhalen luisteren. En oooooh wat zou ik graag nu naar de zon vertrekken... Tot straks maar weer. Myrt
08-03-2008 10:13
Hoi,
Zo ja Myrt de zon ik ga met je mee....ik ben een mega zon aanbidder :!: Maar heeft je zus dan ook een huis op Aruba :?: Arm kind met dr gekneusde duim...maar gelukkig is hij niet gebroken Tja Ruby idd mischien wel je ei gehad, dat zou wel bijzonder zijn tijdens het klussen haha. Hopelijk krijg jij als nog een prachtig verjaardags kado en dat dat dan 2 weken later is maakt niet uit maar hopenlijk is het dan wel in bestelling :lol: :lol: :lol: . Liefs Dollie
08-03-2008 11:21
Hoi Dollie,
nee ze hebben zelf geen huis daar maar gaan altijd in het huis van oma die op haar beurt dan bij 1 van de kinderen gaat slapen. Dus ze hebben dat huis dna wel voor hun alleen. Dat kost hun dus alleen de tickets en dat scheelt ene hoop. En wat die duim betreft ik denk dta hij beter gebroken had kunnen zijn want ze heefte r erg veel pijn aan nu. En meestals als hij gebroken is dan blijft dat geen pijn doen. Gelukkig is ze niet kleinzerig dus ze gaat gewoon door met spelen etc. Bij alles gaat de duim omhoog hahaha. Myrt
08-03-2008 12:02
HOI DOLLIE ik moet afvallen want mijn bmi is anders te hoog.
maar het moet me gaan lukken,want ik wil dit zo graag. daarom ben ik ook zo verdrietig dat het niet lukt. groetjes angel
08-03-2008 12:31
Oh Riesjan en Lin wat vreselijk balen voor jullie meiden. Het zag er zo hoopvol uit.
Meiden ik hoop dat jullie gezellige dingen gaan doen in het weekend want dit is echt niet leuk. Misschien ook een paasboom optuigen of lekker paaseitjes eten? Hele dikke knuffel van mij en zet 'm op weer de komende maand, ik ga nu alvast duimen, het moet toch een keer lukken! Zijn jullie al bij de huisarts geweest? Ruby jij een fijne verjaardag morgen en hoop dat je een heeel mooi verjaardagskado krijgt dat vanaf morgen in je buik gaat groeien. Angelvleugels veel succes met afvallen. Is het een voorwaarde dat je BMI op gezond gewicht moet staan = 25?
08-03-2008 14:12
dank je kiekeboe
het zou inderdaad best m'n eisprong geweest kunnen zijn, maar de andere keren dat ik die voelde, was dat totaal anders. nu was het meer m'n baarmoedermond die verkrampte. maar ja het is over nu dus maakt niet meer uit. ga vast m'n salades maken voor morgen tot straks
08-03-2008 14:17
Riesjan en Linda,
Jammer zeg. Ik had het zo voor jullie gehoopt. Ik gun het jullie allemaal, want dat geeft mij ook weer hoop! Gisteren hoorde ik dat een vriendin weer zwanger is na een miskraam. Super natuurlijk, maar ben wel gelijk gaan rekenen. Zij zijn nu vanaf de eerste poging (miskraam) in totaal 7 maand bezig. En dus twee keer zwanger geweest... En ik hoorde van een lesbisch paar dat ze nu bezig zijn met insemineren. Werd er wel een beetje pissig over: Ze zijn continue onder controle bij het ziekenhuis, komen elke maand voor insemineren, het donorzaad is natuurlijk supergoed van kwaliteit, ze hebben voor een half jaar ovulatietesten meegekregen (die moeten wij zelf betalen...) en als het na een half jaar niet is gelukt, dan gaan ze voor IVF ofzo iets. Natuurlijk hebben ze wel lang moeten wachten totdat er een donor beschikbaar was, maar nu worden ze wel van alle kanten geholpen. Nou,dat moest ik eventjes kwijt... Grrrrr
09-03-2008 09:05
he dames,
gelukkig...ik kan weer op de site. gisteren wilde ik nog even wat typen en toen kon ik er niet op. heel de avond niet, ik kreeg steeds iets over een domijn naam. dadelijk nog even een appeltaart bakken en dan ben ik er klaar voor. ik heb er dit jaar helemaal geen zin in (normaal vind ik m'n verjaardag echt leuk) dus ik vier het vandaag van 13.00 uur tot 18.00 uur en dan ga ik erna lekker met m'n mannetje eten. liefs ruby |