Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Bijna een jaar bezig.....

Bijna een jaar bezig.....
greeneyes74

Junior Member

Topics: 5
12-11-2012 09:43
Hallo Meiden,

ik wil graag even mijn verhaal kwijt hier.
Ik ben Saskia 38 jaar en heb samen met mijn vriend een dochtertje van bijna 2.
Nu zijn we in november 2011 gestopt met de pil om te proberen weer zwanger te raken, maar tot nu toe is dat nog steeds niet gelukt.
We waren van onze eerste binnen 3 maand zwanger, dus ik begin langzamerhand erg gefrustreerd te raken dat het maar niet lukt.

Nu heb ik een erg onregelmatige cyclus, en probeer dus zoveel mogelijk te "klussen" maar de laatste tijd gaat de lol er wel een beetje af.
Overal zie ik dikke buiken, baby's en kinderwagens.
Om me heen zie ik een heleboel vrienden en kennissen die een tweede kindje hebben gekregen, en hier lukt het maar niet.

Is er iemand die zich herkent in dit verhaal en er misschien met mij over wil schrijven?

Oh ja, ik heb ook sinds een paar maand, last van een rare groen/gele afscheiding uit mijn linkertepel die soms ineens opzet en dan weer weg is.
Weet iemand wat dat zou kunnen zijn?

Groetjes Saskia
Tijger1

Unregistered

12-11-2012 09:52
Jouw verhaal komt mij zeer bekend voor.
Alleen heb ik geen onregelmatige cyclus.

Aan mijn onderschrift kan je zien dat wij ook al lang voor een tweede bezig zijn.
En van de eerste was ik ook de derde ronde zwanger.
Erg frustrerend is dat he.

Er zijn ook topics waar je ook mee kan kletsen. Een daarvan is dat brusje niet wil lukken.

Wil je nog niet naar de gyn toe? Als je jaar bezig bent kan de huisarts je doorsturen naar de gyn.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave