Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden PCO(s) en zwanger worden 5 jaar bezig.

PCO(s) en zwanger worden 5 jaar bezig.
Just.me.2009

Senior Member

Topics: 9
07-10-2012 19:11
Hoi lieve meiden,
Naar zoveel miskramen en teleurstelling ,gaan we dan weer ervoor.
Ik ben 22 jaar en ik was zwanger toen ik net 18 werd.Daarna heb ik pco gekregen .
En toen weer zwanger een echo mee gekregen 1 week erna was de vrucht gestopt met groeien 7w1d.
De pijn zit nog diep in mij , maar ik vind dat ik liever een miskraam heb dan een kindje waar de kansen maar klein van zijn , je lichaam stoot het niet voor niks af,
Wij zijn ons kindje verloren rond 12 weken zws, daarna wouden wij heel graag een kindje.
Ik heb Pco en krijg dus geen ei.(ben hiervoor al zeker 1 jaar ervaar geweest maar nu is het dus terug.
Ik ben 2 maandag al niet ongesteld en heb als ik op sta 37.5 graden en tegen de avond echt koorts nu al 3 weken ontzettend misselijk krampen onder in de buik maar niet zwanger ook niet ziek vreemd toch..
Nou morgen moet ik naar de dokter en dan eis ik een echo ik blijf niet meer zo lopen ,
En iemand wat pco heeft kan maanden wachten ik snap niet dat ze ieman 2 cyclussen af laten wachten ik word al zo een 2 maanden niet ongesteld.
Als ze me nie verder helpen ga ik naar een ander ziekenhuis..

Soms kan ik niet slapen van de buikpijn , misschien een ei sprong wat niet doorzet.
Hopelijk weet ik morgen meer.
zijn. Er meiden wat ook bezig zijn voor een kindje die pco hebben?
Misschien kunnen we met elkaar kletsen..

Liefst just me.
Just.me.2009

Senior Member

07-10-2012 19:13
Ervaar =er vanaf
Just.me.2009 schreef:Hoi lieve meiden,
Naar zoveel miskramen en teleurstelling ,gaan we dan weer ervoor.
Ik ben 22 jaar en ik was zwanger toen ik net 18 werd.Daarna heb ik pco gekregen .
En toen weer zwanger een echo mee gekregen 1 week erna was de vrucht gestopt met groeien 7w1d.
De pijn zit nog diep in mij , maar ik vind dat ik liever een miskraam heb dan een kindje waar de kansen maar klein van zijn , je lichaam stoot het niet voor niks af,
Wij zijn ons kindje verloren rond 12 weken zws, daarna wouden wij heel graag een kindje.
Ik heb Pco en krijg dus geen ei.(ben hiervoor al zeker 1 jaar ervanaf geweest maar nu is het dus terug).
Ik ben 2 maandag al niet ongesteld en heb als ik op sta 37.5 graden en tegen de avond echt koorts nu al 3 weken ontzettend misselijk krampen onder in de buik maar niet zwanger ook niet ziek vreemd toch..
Nou morgen moet ik naar de dokter en dan eis ik een echo ik blijf niet meer zo lopen ,
En iemand wat pco heeft kan maanden wachten ik snap niet dat ze ieman 2 cyclussen af laten wachten ik word al zo een 2 maanden niet ongesteld.
Als ze me nie verder helpen ga ik naar een ander ziekenhuis..

Soms kan ik niet slapen van de buikpijn , misschien een ei sprong wat niet doorzet.
Hopelijk weet ik morgen meer.
zijn. Er meiden wat ook bezig zijn voor een kindje die pco hebben?
Misschien kunnen we met elkaar kletsen..

Liefst just me.
Blondie

Posting Freak

Topics: 5
08-10-2012 05:56
Succes bij de doctor want iedere avond koorts is niet goed. Maar zou dit te maken hebben met pcos?
Ik weet het niet hoor.
Ik ben in februari gestopt met de pil en heb gewoon supper lange cyclussen en ben pas hij de gyn geweest en die kon voor 95% zeggen dat het pcos is aan de hand van de echo. Nu mag ik over twee weken naar de feriliteits arts samen mernmijn man. Ik hoop gewoon dat ze dan al kunnen gaan beginnen met een behandeling.
Ik ben zelf 23 jaar en mijn. Man 25 en zijn nu 1 jaar getrouwd en al 8.5 jaar samen.

Gr
Blondie

Posting Freak

08-10-2012 06:01
Ik vind het idd gek dat je 2 cyclussen moet wachten kan idd lang duren . IK moet zeggen dat ze mij wel snel Willem helpen want normaal moet je 1jaar bezig zijn om naar de fertiliteits arts kan gaan maar doordat ik ik pcos heb mag ik nu al gaan gelukkig
Blondie

Posting Freak

08-10-2012 06:02
Maar las dat je naar het orgie ziekenhuis bent geweest dan kom je uit Limburg of niet ik ga nl ook naar het orbis ziekenhuis
Blondie

Posting Freak

08-10-2012 06:03
Sorry orgie= orbis
Just.me.2009

Senior Member

08-10-2012 08:37
Hoi blondine,
Je bent van mijn leeftijd leuk
Ja ik woon in Limburg , ik ben bij de dokter geweest en ik heb een verwijzing naar de Gyn daar.
Ik wil niet meer naar de fertiliteits arts omdat ze zolang wil wachten.
En ze vond me vrij jong echt te belachelijk gewoon.

Ik ga morgen vragen voor provera en Clomid,
Kan je niet beter naar een Gyn?
Een fertiliteits arts is volgens mij alleen als je moeilijk zwanger kunt worden ?
En daar zit er maar een . Die wat dus zolang wilt wachten

Ik moet morgen om 14.40 ben wel blij nu hoef ik hoop ik niet zolang te wachten
Ik denk dat de temp inderdaad met mijn pco heeft te maken..
We zullen het zien..
Hopelijk worden we snel zwanger ..

Liefst
Blondie

Posting Freak

08-10-2012 17:07
Ik was vorige week bij de gyn en deze stuurde mij door maar de fertiliteits arts en mijn man moet dan mee want volgens mij doet de gyn er niks aan en zij heeft mij door verwezeln insamen spraak met die fertiliteits arts dus hoop niet dat deze moeilijk gaat doen anders ga ik in Roermond naar het zh. Maakt voor mij niet zo veel uit woon er namelijk tussen in. Ik was nu toch vanplan om verder te gaan zodat ik wel zwanger raak en mijn cyclussen niet meer zo lang duren en ik vind het echt onnozel dat ze zegt dat je og even moet wachten omdat je zo jong bent dat is iets wat wij zelf beslissen en niet door een leeftijd op papier.
cindy1983

Unregistered

08-10-2012 17:17
Dames ik ben nu 26 maar was 25 toen ik in de mmm kwam. En ook ik zat bij de Feriliteitsarts omdat ik in het begin niet ongi werd. Ze hebben bij ons nooit erover gezeurd dat we te jong zijn. Doen ze dat wel dan zou ik contact opnemen met nijmegen. Die kunnen heel veel en helpen ook goed. Wel wat verder rijden maar het is het waard! Succes met zwanger worden!
Blondie

Posting Freak

08-10-2012 17:23
@Cindy bedankt voor je reactie en zal het zeker in mijn achterhoofd houden gr
Blondie

Posting Freak

08-10-2012 17:25
@just mee

Hoe oud is je vriend en hoelang zijn jullie al samen

Gr.
Just.me.2009

Senior Member

08-10-2012 23:52
Hoi Cindy , dankjewel voor de tip.

Blondie , mijn vriend is 25 en wij zijn bijna 5 jaar bij elkaar..
Het gaat gewoon super goed en ooit willen we ook trouwen

Ttsja ik heb net tegen mijn vriend gezegd is ze me echt willen laten wachten kap ik daar maar dat zullen we morgen zien..
Ik ga slapen ..
Groetjes
Blondie

Posting Freak

09-10-2012 14:44
@just me ik ben wel benieuwd wat de gyn heeft gezegt

Gr.
Just.me.2009

Senior Member

09-10-2012 22:44
Heej Blondie
Lief dat je naar me vraagt,

Helaas voor ons wij moeten waarschijnlijk IVF ondergaan,
Mijn vriend had slecht zaad de snelle zwemmer en de razendsnelle maar 28% ..
Hij moet het nog een keer brengen binnenkort .
Ik heb provera gekregen en dan bloedprikken en dan mogen we beginnen.
Ik ben heel bang voor naalden en eigenlijk is mijn nachtmerrie uitgekomen.
Dus het ligt aan ons beide..

Meid je moet echt tabletten gaan vragen ookal ontpil je pas , het kan heel ang duren

Gr. Just me
Blondie

Posting Freak

10-10-2012 05:57
@just me fijn dat de gyn jullie wel wilt helpen. En ik hoop dat het dan heel snel raak is met de IVF maar daar gaat natuurlijk ook een heel traject aan vooraf. Ik zal zeker om tabletten of zo'n pompje vragen dan komt teminste mijn ciclus op gang en dan kunnen ze naar mijn man kijken.
Ik ben wel eens benieuwd hoe onze wegen gaan lopen maar voor IVF moet je naar een accademische ziekenuis toch?
Weet je al naar welke je wilt gaan. Maar gaan ze geen iui proberen wanneer dat je eitjes wel gaan springen met de pillen

Gr.
Just.me.2009

Senior Member

10-10-2012 14:59
Citaat:Het meid ik weet het ff niet meer.
Ik zie het niet zitten hoor IVF ,
Ik ga eerst eens acupunctuur doen en dan zie ik wel.
Mijn vriend wil het ook nog niet..
Eerst nog maar eens kijken of er nog een andere weg bestaat , en als het dan niet lukt zien we wel.

Ik hoop nooit voor iemand dat die dat moet doen , want echt het is een klap in je gezicht..
ik blijf wel meelezen maar er echt mee bezig zijn doe ik niet.

Liefst
..
Just.me.2009

Senior Member

10-10-2012 15:00
Nee IVF kan je ook bij orbis doen.
Maar ik weet het niet hoor. Als je IVF doet heb je ook meer kans op meerlingen afwijkingen stond ergens op internet.

Succes meid laat je niet wegsturen..

Liefst
Blondie

Posting Freak

10-10-2012 19:00
Oke succes er mee Gr.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info