03-10-2012 22:06
Ook wij hebben de wens om zwanger te worden, we zijn het nu bijna 1 jaar aan het proberen (voor mijn gevoel is het al veel langer). We hebben het een aantal keer geprobeerd met zelfinsemenatie, maar geen resultaat.
Mijn had moeite om in mij klaar te komen, vandaar de zelfinsemenatie, gelukkig kan ik nu schrijven had want (sinds afgelopen week) lukt het hem nu wel! Alleen daar komt mijn vraag om de hoek, hij heeft namelijk een kleine penis en als hij klaarkomt voel ik het sperma uit me lopen. Mijn bekken heb ik al op een kussen liggen. En ik kom al bewust na hem klaar, zodat het zaad meer naar binnen word gezogen.
Maar zijn er vrouwen die het zelfde hebben gehad en hun tips kunnen delen?
alvast bedankt voor het lezen en de eventuele tips.
Mijn had moeite om in mij klaar te komen, vandaar de zelfinsemenatie, gelukkig kan ik nu schrijven had want (sinds afgelopen week) lukt het hem nu wel! Alleen daar komt mijn vraag om de hoek, hij heeft namelijk een kleine penis en als hij klaarkomt voel ik het sperma uit me lopen. Mijn bekken heb ik al op een kussen liggen. En ik kom al bewust na hem klaar, zodat het zaad meer naar binnen word gezogen.
Maar zijn er vrouwen die het zelfde hebben gehad en hun tips kunnen delen?
alvast bedankt voor het lezen en de eventuele tips.