Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend juni 2013

Uitgerekend juni 2013
Nic

Posting Freak

Topics: 1
21-09-2012 07:15
Ik dacht zal even een topic openen voor juni. Ik ben gisteren er achter gekomen dat ik zwanger ben. De vermoedelijke uitgerekende datum is 1 juni. Waarschijnlijk ben ik 3+5 vandaag.
Het is ons eerste kindje en vind het reuze spannend allemaal.
Voorlopig schrijf ik mee bij mei totdat de lijst zich hier ook gaat vullen :-D
Puk1985

Posting Freak

21-09-2012 10:45
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je ik dit weekend gezelschap kom houden Smile
Trotsemama

Posting Freak

Topics: 2
21-09-2012 10:57
Wow juni alweer!! Gefeliciteerd!!

Puk ik hoop met je mee meis!
Nic

Posting Freak

21-09-2012 11:10
Puk1985 schreef:Gefeliciteerd! Ik hoop dat je ik dit weekend gezelschap kom houden Smile

Zou gezellig zijn. :-D
suusdemuus

Member

Topics: 0
25-09-2012 16:59
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen ik Ben suzanna 31 jaar mama van 3 jongens Joël 13 Jarno 9 Jesley 2.
Na vele miskramen en 2 eug,s kwamen we in de medische molen vorige week bloed geprikt voor chromosonen en stolling moest ik het weekend ongesteld worden en maandag bellen voor een baarmoeder foto.
Ik werd maar niet ongesteld en dacht doe ff gauw een testje hup test terug in de doos ik zat in de auto sta bij de stoplicht en een dikke vette streep.
Ik janken natuurlijk in de auto onderweg naar me man hihi.
Kon gelijk door naar het ziekenhuis om hcg te prikken en alles lijkt nu goed maar is natuurlijk nog heel pril.

Zo dit was me verhaal lijkt me leuk mee te typen op dit Forum

Groetjes Suus
Nic

Posting Freak

25-09-2012 17:58
Wauw een 4e? Leuk hoor! Welkom bij ons nog kleine clubje ! En gefeliciteerd natuurlijk! Wanneer denk jij dat je uitgerekend bent?!
Zal ook even mezelf kort voorstellen. Ben Nicole en 29jaar, volgende maand 30 jaar. En zijn nu zwanger van onze eerste.
Oh ja, schrijf vooral in mei omdat het daar wat drukker is en het ook kan dat ik dan uitgerekend ben (laatste cyclus is raar verlopen).
suusdemuus

Member

25-09-2012 18:21
Hoi Nicole,

Ik ben denk ik uitgerekend op de verjaardag van me oudste 1 juni dus allemaal nog spannend. Leuk zeg je eerste ik vind het allemaal spannend weer heb ook steeds een zeurende buikpijn maar dat had ik de vorige keren ook dus wacht het rustig vol spanning af maar heb de vorige zwangerschap ook de hele zwangerschap in een forum mee getypt dus dacht leuk meld me weer ff aan

Succes meid en tot snel

Liefs Suus
Nic

Posting Freak

25-09-2012 18:25
suusdemuus schreef:Hoi Nicole,

Ik ben denk ik uitgerekend op de verjaardag van me oudste 1 juni dus allemaal nog spannend. Leuk zeg je eerste ik vind het allemaal spannend weer heb ook steeds een zeurende buikpijn maar dat had ik de vorige keren ook dus wacht het rustig vol spanning af maar heb de vorige zwangerschap ook de hele zwangerschap in een forum mee getypt dus dacht leuk meld me weer ff aan

Succes meid en tot snel

Liefs Suus

Vind t ook fijn om hier te kletsen. Kan je ook je vragen enzo kwijt. Merk dat ik daar nu behoefte aan heb omdat t allemaal nieuw voor mij is. En niemand om het te delen omdat niemand t weet (met kinderen).
WaterAngel

Posting Freak

Topics: 3
25-09-2012 19:08
Hoi hoi! Ik wil me ook graag melden. Ik heb afgelopen november een zoontje gekregen. Ik ben nu denk ik ruim vijf weken zwanger van de tweede, maar ik voel niks, dus dat is best gek. Na vijf positieve testen moet ik het maar echt geloven Smile. Morgen intake VK. Bij ongeveer 10 weken een eerste echo. Mijn eerste was bijna twee weken te laat, dus ik gok dat dit een juni kindje wordt Wink. Eerst maar hopen dat alles goed blijft gaan!

Hoe gaat het met jullie? Klachten? Werken jullie ook en hoe is de planning daarmee?
Liefs
Nic

Posting Freak

25-09-2012 19:16
Gezellig, welkom en gefeliciteerd!
Tja, plannen met werk durf ik nog niet te maken. T is nog zo pril! Maar wil eigenlijk evenveel blijven werken 4x9. En partner ook misschien zoiets. Wn. Even kijken of opa's en oma's willen oppassen. Wil t liefst tot 4 wkn van te voren doorwerken.
Verder weinig klachten nog dus dat maakt t wel onwerkelijk. Morgen even een Cb test dus vind dat ook wel spannend. Laatste zondag gedaan En Die was veel donkerder als die van donderdag. Gaf wel een fijn gevoel.
Werk jij? En wat zijn jouw plannen?
WaterAngel

Posting Freak

25-09-2012 19:44
Hey! Ik begin maandag met mijn nieuwe baan, 5 dagen in de week van 8 tot 6.... Dus ik hoop dat ik niet te misselijk wordt deze zwangerschap anders is het erg pittig. En het is natuurlijk geen leuke binnenkomer om na 1,5 maand werken aan je baas te melden dat je zwanger bent. Dat vind ik echt nog heel spannend. Plus.. ik ben aangenomen om volgend jaar een betaalde opleiding te gaan doen, weet nog niet wanneer, maar dat zal ook wel slecht uitkomen SadSadSad
WaterAngel

Posting Freak

25-09-2012 19:45
Wat zei je cb test?
Nic

Posting Freak

25-09-2012 19:47
Oeh spannend ja om dat gelijk te moeten melden. Lijkt me moeilijk hoor!
Ik werk al bijna 8 jaar daar en met stage etc erbij loop ik al 9 jaar mee. Dus dat is wel fijn.

Morgen doe ik de Cb test. Zal wel even laten weten wat er uitkomt.
Brabo

Senior Member

25-09-2012 20:57
Hoi meiden,
Ik zal me hier ook even voorstellen. Ik ben Greet pas 28 jaar geworden moeder van een zoontje van bijna 7 en nu 4 weken 3 dagen zwanger van een 2e wondertjeSmile ik ben dus op 1 juni uitgerekend! Vrij spannend allemaal weer ook de bevalling en alles wat er bij komt! Klachten veel moe, wat pijn in me buik soms aan 1 kant, Savonds jeuk op me benen en vanmorgen aan me muts haha herkenbaar bij sommige? Fijne avond en we duimen voor plakkersss
suusdemuus

Member

25-09-2012 21:11
Welkom Brado en water angel en natuurlijk ook gefeliciteerd .....
Ik ben alleen extreem misselijk ha dik bij de vorigen minder moet ik zeggen
en heb af en toe een zeurderig gevoel in me buik dat herken ik wel een beetje maar baart me ook wel zorgen.
Toc was de test dik positief ik had 2 v 5 van kruidvat 2de vanavond ook maar ff gedaan een vet dikke streep
dus ga er vanuit dat het wel goed komt. Morgen krijg ik me Hcg uitslagen en sta heel streng onder controle.
Iedereen succes

Liefs Suus
Lieve

Senior Member

26-09-2012 07:33
Hoi dames,

allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik wil ook graag even met jullie mijn verhaal delen en de onzekerheden die hier bij komen. Ik heb een dochtertje van 15maanden, sinds maart willen we graag een tweede kindje. Rond juni heb ik een vroege miskraam gehad bij 4 a 5 weken.
Nu ben ik dus weer zwanger en heb ik ook een paar positieve testen gehad en ook wel wat klachten, pijnlijke borsten en wat opgezette darmen. Daarnaast doe ik temperaturen en blijft de temp hoog. Maar vanochtend was het 0.1 minder... nu verwacht ik dat dit niet schokkend is. Maar ik ben zooooo bang dat het weer mis gaat, dat ik alleen maar aan het piekeren ben.
Maarja ik moet gewoon afwachten en de natuur zijn werk laten doen, erg moeilijk allemaal. Aan het einde van de week ben ik van plan de verloskundige te bellen en zo vroeg als mogelijk toch een afspraak te plannen, maar dit heeft volgens mij voor 6 a 7 weken geen zin.

Super leuk allemaal, maar tis niet dat ik echt al heel blij ben en dagdromen over onze tweede mup durf ik ook nog niet echt pff is me wat Smile

succes allemaal en hopen dat alles goed gaat.

X Lieve
Brabo

Senior Member

26-09-2012 07:39
@Lieve wat een heftig verhaal! Ik hoop voor je dat het deze keer een plakker is en je straks van je kindje kan gaan genieten!
Suusdemuus Hopenlijk gaat alles goed en hebben wij ook plakkers! Kan niet wachten tot de 1e controlezo spannend weer allemaal
Nic

Posting Freak

26-09-2012 07:52
Heftig lieve! Omdat ik niet zeker weet hoe ver ik ben krijg ik binnenkort een echo. Ws ben ik dan 6+3 en soms is er dan al een hartje te zien. Zou gewoon overleggen en ws kun je dan ook wel een echo krijgen.
Ik ben bewust gestopt mrt temperaturen na positieve test. Ik test gewoon regelmatig totdat de streep er vanaf knalt en niet donkerder kan worden.
Lieve

Senior Member

26-09-2012 08:26
Goede tip Nic, je maakt jezelf alleen maar gek! En je kunt er toch niets aan veranderen of het nu goed of slecht afloopt Smile
Maar goed, de test had dit keer een vele dikkere streep bij mij dan de vorige keer toen het mis ging... dus doe gewoon af en toe nog een test en dan hopen op een vroege echo en een top zwangerschap Smile)
En wie weet volgend jaar weer een nieuw wondertje op deze wereld zetten het is ZOOOOO leuk Smile
WaterAngel

Posting Freak

26-09-2012 18:18
@ lieve en brabo: gefeliciteerd!
@ lieve: geen zorgen maken hoor! Dat doen we allemaal en dat is ook wel begrijpelijk. Je leest zoveel nare verhalen en jij hebt ook al het nodige meegemaakt... dat helpt niet natuurlijk. Ik ben bijna 6 weken en heb totaal geen klachten, dat voelt ook zo raar! Er is altijd wel iets om onzeker door te worden Sad
Hopelijk krijgen we komend voorjaar allemaal een prachtige blakende baby SmileSmileSmile
Lieve

Senior Member

26-09-2012 18:36
klopt helemaal waterangel!! En dat weten we ook allemaal heel goed.... maar soms neemt je gevoel de overhand en dan lukt het relativeren even niet! Lees trouwens in je banner dat jij nog een heel jong kindje hebt, spannend allemaal zeg.
Nic

Posting Freak

26-09-2012 18:58
Vandaag ook zo'n paniekdag. Veel last van mijn buik. Echt de hele dag steken als ik zit en soms ook als ik sta. Ademhalen doet ook zeer. Nu lijkt het weer wat beter te gaan. Hoop dus dat paniek voor niets is! Ben bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Lees te veel horrorverhalen. Ben blij als ik mijn echo achter de rug heb.
Lieve

Senior Member

26-09-2012 19:03
Nic, dan moeten we elkaar hier maar af en toe toespreken dat het gaat zoals het gaat en we er niets aan kunnen veranderen. In het geval van echt erge pijnen moet je gewoon altijd VK of HA bellen. Zij kunnen natuurlijk door middel van bepaalde vragen kijken wat het mogelijk is.
Toi toi toi en we gaan er gewoon vanuit dat het allemaal goed komt.

Fijne avond.
Nic

Posting Freak

26-09-2012 19:17
En zo is t. Komt bij mij ook omdat ik niet weet wat wel en niet hoort. Oook een stukje controle wat je niet hebt en ik ben een controlfreak. Dan schiet ik gelijk in de stress. Net zoiets dat ik overtuigd was dat zwanger worden niet zo lukken. En kijk: na 4 maanden al!
suusdemuus

Member

26-09-2012 19:20
Hey nic

Ik heb dat vandaag ook de hele dag gehad toen weer ff niet en nu echt zo,n zeurende pijn ik snap je angst
heel erg goed ik heb vele miskramen gehad (daarom sta ik ook onder behandeling in het ziekenhuis)
Ik heb 2 x een eug gehad waarbij ik 1 eileider ben verloren en geloof me als je dat hebt ga je door de grond
je wordt duizelig en uiteindelijk raak je buiten bewustzijn was bij mij ten minste zo.

Ook ik ben erg bang op dit moment al probeer ik wel een beetje te genieten
we kunnen alleen maar hopen op dit moment.
In mei heb ik me laatste miskraam gehad toen was de test ook heeeeeeeeeelllll licht nu had ik een veel dikkere echt een knaller vanmorgen wee in het ziekenhuis geweest en de uitslag van de hcg was 440 en dat hoorde bij de duur van de zwangerschap zei de gyn was dus erg positief. Ik leef met je mee meid

En Lieve jij ook welkom meid

Liefs Suus
Nic

Posting Freak

26-09-2012 19:28
Stelt mij wel iets gerust. Bij hoeveel weken kwam je achter de eug? Denk dat ik op dit termijn niet veel van zou merken?! T is nog zo klein!
Fijn dat het goed gaat bij jou met de waardes. gingen mk's snel mis? als ik t vragen mag tenminste. Mijn Cb test gaf ook termijn aan wat ik dacht dus dat was wel een geruststelling. Mijn eerste Matcare test was ook licht. Ws 2 dagen voor NOD. Op 1 dag na NOD al een stuk positiever. Kv test sloeg ook behoorlijk positief uit 2 dagen voor NOD. Gooi er zondag weer een Matcare tegenaan om te kijken of hij weer donkerder is.
suusdemuus

Member

26-09-2012 20:40
Nic schreef:Stelt mij wel iets gerust. Bij hoeveel weken kwam je achter de eug? Denk dat ik op dit termijn niet veel van zou merken?! T is nog zo klein!
Fijn dat het goed gaat bij jou met de waardes. gingen mk's snel mis? als ik t vragen mag tenminste. Mijn Cb test gaf ook termijn aan wat ik dacht dus dat was wel een geruststelling. Mijn eerste Matcare test was ook licht. Ws 2 dagen voor NOD. Op 1 dag na NOD al een stuk positiever. Kv test sloeg ook behoorlijk positief uit 2 dagen voor NOD. Gooi er zondag weer een Matcare tegenaan om te kijken of hij weer donkerder is.

Hey meid mijn eug waren de eerste keer met 9 weken en de tweede keer met 11 weken
De miskramen verschillend zelfs met 16 weken nog en ben ook een kindje bij de geboorte verloren dus die eerste 3 maanden daar geloof ik allang niet meer in.

Elke zwangerschap is een wonder en ik zou waarschijnlijk nooit meer echt kunnen genieten voor de baby gezond en wel in me armen ligt maar ik probeer het wel.

We moeten gewoon afwachten elke zwangerschap is ook anders heb nu ook een zeurend gevoel en ook al ben ik ervaren
toch ben ik wel bang al lees ik overal dat het normaal is

Liefs Suus
Nic

Posting Freak

26-09-2012 20:46
Jeetje wat heftig zeg! T blijft altijd spannend tot het eind maar snap dat t voor jou echt anders ligt.
Hoop dat niet allemaal mee te hieven maken. Maakt me toch wel bang zulke verhalen. Is er bekend waardoor het komt? Ik weer dat er soms wel eens onderzoek naar gedaan wordt
suusdemuus

Member

27-09-2012 06:46
Wij waren net begonnen met onderzoek heb vorige week een chromosonen en stollings onderzoek gehad die uitslag komt pas over 3 maanden maar de onderzoeken stoppen nu omdat ik onverwacht dus toch via de natuurlijke weg zwanger ben geraakt.
Je moet niet op verhalen afgaan meid veel vaker gaat het goed en we duimen dat het bij ons ook goed blijft gaan

xxx suus
Nic

Posting Freak

27-09-2012 06:59
Precies en dat is de insteek die we allemaal moeten hebben! Maar toch, merk dat ik soms best onzeker ben. Alles is nieuw en buiten mijn controle. Gelukkig sinds gisteravond geen extreme steken meer. Voel nu klachten die ik wel bij een zwangerschap kan plaatsen. Voel me daardoor ook een stuk rustiger.
Straks even lekker sporten. Ga ik ook rustig aan doen, hoef toch niet meer straks in mijn vel :-D. Gaat me nu vooral om een hoede conditie
WaterAngel

Posting Freak

27-09-2012 12:46
@ suus: wat een heftig verhaal. Wel fijn dat je ondanks alles 3 kindertjes hebt. Allemaal gezond? Vier kinderen lijkt mij erg druk, maar ik kan me ook voorstellen dat als je zoveel kinderen hebt verloren, elk kindje welkom is. Wat was er met het kindje dat overleed bij de geboorte?

ik zal even een schema maken, dan hebben we een beetje overzicht...
WaterAngel

Posting Freak

27-09-2012 12:51
[TABLE="class: grid"]
[TR]
[TD]Naam
[/TD]
[TD]Leeftijd
[/TD]
[TD]Nr. Kindje
[/TD]
[TD]Uitgerekende datum
[/TD]
[TD]Geslacht?
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brabo
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lieve
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Nic
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Suusdemuus
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]4e
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]WaterAngel
[/TD]
[TD]27
[/TD]
[TD]2e (10 mnd)
[/TD]
[TD]Eind mei?/juni?
[/TD]
[TD]Denk een meisje Wink
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Afspraken:
WaterAngel: 31-10 vk
WaterAngel

Posting Freak

27-09-2012 12:51
Heb ik nu iedereen?
Nic

Posting Freak

27-09-2012 13:43
Wil je hem voor mij invullen?. Dat is zo lastig op de telefoon.
Zet maar vast 30 jaar neer want ben toch over 2 weken jarig. 1e kindje en denk dat ik de 1e uitgerekend ben. Ik hoop stiekem op een jongetje (als ik dan toch mag dagdromen :-D)
suusdemuus

Member

27-09-2012 14:24
WaterAngel schreef:@ suus: wat een heftig verhaal. Wel fijn dat je ondanks alles 3 kindertjes hebt. Allemaal gezond? Vier kinderen lijkt mij erg druk, maar ik kan me ook voorstellen dat als je zoveel kinderen hebt verloren, elk kindje welkom is. Wat was er met het kindje dat overleed bij de geboorte?

ik zal even een schema maken, dan hebben we een beetje overzicht...

Manon is overleden door een streptokokken B bacterie infectie....

Zou je mijn leeftijd er ook bij willen zetten 31 jaar en uitgerekend 1 juni 2013

Liefs Suus
Brabo

Senior Member

27-09-2012 15:09
Wil je mij toevoegen leeftijd 28 kindje 2 uitgerekende datum 01-06-2013 en ik denk weer een jongen!
Nic

Posting Freak

27-09-2012 15:49
suusdemuus schreef:Manon is overleden door een streptokokken B bacterie infectie....

Zou je mijn leeftijd er ook bij willen zetten 31 jaar en uitgerekend 1 juni 2013

Liefs Suus

Wauw wat heftig zeg. Hoe oud was ze?
suusdemuus

Member

27-09-2012 17:57
Bij de geboorte 8 mnd zwangerschap...

Hoe ist nu met jou ik heb het gevoel dat me buik veel dikker is nu ben ik heel slank
maar zelfs me vriendin viel het op

Liefs Suus
Nic

Posting Freak

27-09-2012 18:08
Jeetje wat heftig zeg!
Hier alles oké. Veel minder pijn in mijn buik. Wel moe, vanmiddagff 2 uurtjesop de bank in slaap gevallen. Haha. Wel af en toe een weeïg gevoel maar dat gaat over na t eten.
Vind t nog steeds allemaal spannend. Blijf vanalles zoeken over waaraan je kunt herkennen dat t niet goed is. Ben daar zo bang voor! Maar weet dat ik t los moet laten. Hoop 9 okt echt op een goede echo met hartje. Misschien kan ik dan meer genieten.
Hoe is het met jou?
WaterAngel

Posting Freak

27-09-2012 18:43
[TR]
[TD]Naam
[/TD]
[TD]Leeftijd
[/TD]
[TD]Nr. Kindje
[/TD]
[TD]Uitgerekende datum
[/TD]
[TD]Geslacht?
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brabo[/TD]
[TD]28
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]01-06-2013
[/TD]
[TD]Denkt een jongen
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lieve[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Nic[/TD]
[TD]30
[/TD]
[TD]1e
[/TD]
[TD]01-06-2013
[/TD]
[TD]Hoopt een jongen Wink
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Suusdemuus
[/TD]
[TD]31
[/TD]
[TD]4e
[/TD]
[TD]01-06-2013
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]WaterAngel[/TD]
[TD]27
[/TD]
[TD]2e (10 mnd)[/TD]
[TD]Eind mei?/juni? 2013
[/TD]
[TD]Denk een meisje Wink[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Afspraken:
WaterAngel

Posting Freak

27-09-2012 18:45
[TR]
[TD]Naam
[/TD]
[TD]Leeftijd
[/TD]
[TD]Nr. Kindje
[/TD]
[TD]Uitgerekende datum
[/TD]
[TD]Geslacht?
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brabo[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[TD]Denkt een jongen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lieve[/TD]
[TD]?
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]?
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Nic[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Suusdemuus[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]4e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]WaterAngel[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]2e (10 mnd)[/TD]
[TD]Eind mei?/juni? 2013[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Afspraken:
WaterAngel

Posting Freak

27-09-2012 18:46
Is het nog leuk om erbij te zetten welke ronde het was? Dan weten we een beetje hoe lang iedereen is beziggeweest...?
Nic

Posting Freak

27-09-2012 18:48
Kan, wel leuk misschien. Ik de 4e echt proberen. Eerste ronde echt als ontpillen gebruikt en zicht te krijgen op mijn cyclus.
Lieve

Senior Member

27-09-2012 19:30
Ha dames,
wat een verhalen hier!! En nog maar een klein clubje! Ik wacht nog even met in het schema te staan.... wil eerst nog wat meer zekerheid vind het maar spannend!! Vandaag voel ik me wel goed.... beetje opgezette darmen, wat weeige buikpijn en pijnlijke borsten!! Morgen vroeg nog maar een testje doen en als het dan nog steeds een dikke streep is ga ik toch de verloskundige maar eens bellen..... en me aanmelden voor moeders voor moeders!!
Toi toi toi allemaal. Zo expeditie robinson kijken Smile)

X
WaterAngel

Posting Freak

27-09-2012 19:38
Lieve, ik snap je gevoel hoor. Ik hoop dat je een dikke streep krijgt en aan de slag kan. Ik was gisteren bij de VK voor een intake maar het voelde zo onwerkelijk. Nog steeds kan ik me niet voorstellen dat ik zwanger ben zo zonder klachten...

Maar.. ik las vandaag in een blaadje dat 1 van de dingen die je kunt merken is dat je het steeds onbehaaglijk koud heb zonder reden en ik zat inderdaad wel steeds met kleren, vest en fleece deken op de bank bij een temp van 21 graden.. Zal dat hem dan zijn? de eerste klacht Wink... Big Grin
Lieve

Senior Member

27-09-2012 19:42
Waterangel... dat koud herken ik wel... niet elke dag... vandaag heb ik dat minder... maar gister was ik niet warm te krijgen! Was bijna in bad gegaan om op te warmen Smile
Lieve

Senior Member

27-09-2012 19:42
Trouwens jij hebt dan wel al snel je intake gehad? Hebben ze ook al een echo gemaakt en iets kunnen zien??
Nic

Posting Freak

27-09-2012 19:52
Hier vandaag weer een kv test gedaan. Een week later na ontdekking dus. Het plusstreepje (dusver streep die zorgt dat t een plus wordt) was al zichtbaar voor de andere strepen. Ook veel duidelijker als vorige week. Het streepje wat de test positief maakt is ook donkerder als de andere strepen. Dit was de vorige keer nog andersom. En dit met middagurine.
Heb nu nog 1 Matcare liggen. Die ga ik waarschijnlijk zondag even doen. Ook een week later als de andere. Die wad zondag nog niet volledig positief. Blijft lichter als controlestreepje. Hoop dat hij zondag er vanaf knalt. En dan ligt er nog een Cb test. Die wil ik ergens na het weekend doen. Dan zou hij 3+ moeten aangeven. Ik hoop dat ik het dan echt ga geloven :-D ben vang dat ik voordat ik naar de vk moet nog wel wen test koop haha.

Oh ja moeders voor moeders. Wie is hier bekend mee? Ik wil dit misschien wel doen. Hoe moet je de urine bewaren? Moet dit koel of niet? En het ophalen, is dit een herkenbare auto? Vind niet dat mijn buren het zo vroeg al hoeven te weten namelijk.
Lieve

Senior Member

27-09-2012 19:56
Ik heb moeder voor moeders tijdens mijn vorige zwangerschap ook gedaan. Meestal kun je kiezen dat ze het op komen halen of dat je het ergens anders afzet... meestal zijn er in bepaalde dorpen van die punten waar je het neer kunt zetten.
Je krijgt een intake gesprek en dan doen ze ook een zwangerschapstest en daarna krijg je een aantal flessen en een beker waarin je de urine moet opvangen. Elke week lever je het in. Dit hoeft niet koel te staan. Kost niet heel veel moeite en het helpt iemand anders Smile
Succes en laat je niet gek maken door 10 testen te doen Smile
suusdemuus

Member

27-09-2012 20:07
WaterAngel schreef:[TABLE="class: grid"]
[TR]
[TD]Naam
[/TD]
[TD]Leeftijd
[/TD]
[TD]Nr. Kindje
[/TD]
[TD]Uitgerekende datum
[/TD]
[TD]Geslacht?
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brabo[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lieve[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Nic[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Suusdemuus[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]4e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]WaterAngel[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]2e (10 mnd)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Afspraken:

Ik denk ook een meisje waarom weet ik niet maar voor gevoel
en had bij me jongens ook altijd gelijk hihi
Nic

Posting Freak

27-09-2012 20:08
Oh nee die ze juist omdat ik t leuk vind. Steeds weer die bevestiging. En had ze al gekocht voordat ik zwanger was haha. Die van Matcare zaten bij een pakket ovulatietesten :-D
Heb alleen de Cb testen nog gehaald. Maar dat was om t zeker te weten (duur).
Vind het ook een mooi initiatief moeders voor moeders. En inderdaad een kleine moeite!
Misschien meld ik me wel aan als mijn echo 9 okt goed uitpakt. Dat wil ik wel afwachten want denk niet dat ik t bij een slechte uitkomst kan opbrengen om hen afbet moeten zeggen.
suusdemuus

Member

27-09-2012 20:11
Oh ja moeders voor moeders heb ik ook altijd aan meegedaan en heb me vandaag weer aangemeld dus ben benieuwd wanneer ze bellen gaan ... Maandag 8 oktober heb ik een echo bij de fertiliteits arts ben zeer benieuwd dan ben ik rond de 6 weken denk ik ik vind het reuze spannend

Xxx Suus
Nic

Posting Freak

27-09-2012 20:12
suusdemuus schreef:Ik denk ook een meisje waarom weet ik niet maar voor gevoel
en had bij me jongens ook altijd gelijk hihi

Grappig dat je al een gevoel erbij hebt. Ik heb alleen maar de hoop. In principe ben ik met beide blij maar als ik kon kiezen zou het een jongen worden. Puur omdat ik meer een jongenstype ben. Ben opgegroeid met 3 broers en deed ook alleen jongensdingen. Hield niet van poppen en jurkjes enzo. Volgens mij kan ik niet eens een meisjesmoeder zijn haha. Of t moet gewoon een stoere meid worden.
suusdemuus

Member

27-09-2012 20:12
En nic je kan het zelf ook wegbrengen hoor zien je buurtjes het ook niet.
Waar komen jullie eigenlijk vandaan? Ik kom uit Veenwouden (friesland)

liefs suus
Nic

Posting Freak

27-09-2012 20:13
Ik uit Utrecht (stad)
WaterAngel

Posting Freak

28-09-2012 10:41
@ lieve: nee geen echo helaas. Die had ik in principe voor 26 oktober staan, maar omdat ze vanwege bepaalde dingen in mijn familie alvast wat uit willen sluiten, moet ik die afspraak verzetten naar half november.. bij 12 weken... Ik baal er wel van, want ik wil het eigenlijk pas vertellen na een goede echo. Helemaal nu ik zo'n naar onbestemd gevoel heb, zou ik heeeel graag al een echo willen Sad Dat onbestemde gevoel had ik bij mijn eerste niet. Wel bezorgd en spannend natuurlijk, maar dit is anders..
Lieve

Senior Member

29-09-2012 07:09
@waterangel, dat is dan in het ziekenhuis die echo of bij de vk? Ik zou als je je zo'n zorgen maakt gewoon eerder een echo vragen. Ik belde gisteren en toen zei ze dan gaan we zo snel mogelijk een echo maken om je gerust te stellen. Dit omdat het de vorige keer mis is gegaan. Niet dat dit iets uitmaakt... het kan daarna natuurlijk ook nog mis gaan. Maar het is natuurlijk wel fijn. Dus ik verwacht dat ik tussn 6 of 7 weken een echo krijg en daarna de intake rond 10 a 11 weken. Gewoon vragen of het nou in het ziekenhuis bij de gyn of gewoon bij vk is. Succes.
Ik had gister gelukkig een dikke streep op de test.... en vandaag in de ochtend voor het eerst ook wat misselijk. Dus het zijn goede tekenen. Spannend allemaal, het echte dromen over hoe en wat...durf ik nog niet Smile Fijn weekend allemaal.
Nic

Posting Freak

29-09-2012 10:06
Vanmorgen weer een matcaretest gedaan. Deze had ik zondag voor het laatst gedaan omdat ik ineens een rot gevoel kreeg. Hij was toen positiever als donderdag ervoor. Nu zit ik een week na mijn verwachtte NOD (weet niet zeker omdat mijn cyclus die maand anders verliep). De streep knalde er nu echt vanaf, net als bij de van het kv (Matcare is minder gevoelig). Hij stond er eerder als de andere streep en zelfs iets donkerder. Geeft me echt een super gevoel. Nu wil ik volgende week mijn laatste Cb test gaan doen om te kijken of hij 3+ aangeeft. En dan ligt er nog 1 Matcare test. Die bewaar ik tot de dag dat ik voor de echo moet komen 9 okt. Volgens mij gaat in ieder geval de ontwikkeling tot nu toe we goed.
Nu wel een cruciale periode waarin het hartje aangelegd wordt. Spannend allemaal!
Hoe is t met iedereen?
Lieve

Senior Member

29-09-2012 16:53
Ha Nic spannend allemaal he! Het wisselt erg hoe ik me voel... het ene moment volledig het gevoel dat het wel goed komt... en dan weer die twijfel.. Het hoort er denk ik ook wel bij, of je moet al heel nuchter kunnen zijn!! en dat lukt mij niet altijd. Maar goed, ik heb nog steeds klachten en gister een super dikke streep op mijn zw test. Ben erg moe en vanochtend misselijk. Wat opgezette buik (darmen) en gevoelige borsten!! Zal wel goed zijn... nu twijfel ik of ik me al aan moet gaan melden bij moeder voor moeders....ga het gewoon doen!! Nu meteen... ik kan het toch niet voorkomen wat er ook mag gebeuren! Goed weekend allemaal. Het zonnetje schijnt soms heerlijk hier :-D
X Lieve
Sanne1985

Senior Member

Topics: 4
29-09-2012 16:53
Hallo allemaal.

Ook ik wil me graag bij jullie toevoegen, wij hebben gisteren positief getest! Vorige maand een miskraam gehad bij 4 weken, ik was aan't wachten op mijn ongi omdat ik totaal niet had verwacht dat ik zwanger zou kunnen zijn in dezelfde maand maar gisteren een kv test gedaan en die knalde echt na 3 tellen van de test af. Vorige maand was dit een heel licht streepje. En net de cb test gedaan en die geeft 2-3 weken aan, wat zou betekenen dat ik nu rond de 4 weken zit. Ik voel me wel totaal anders dan bij de eerste zwangerschap. Toen was ik echt heeeel misselijk. Maar nu ben ik eigenlijk alleen maar moe. Ik ga maandag de verloskundige bellen en dan ben ik benieuwd wanneer ik mag langskomen. Ze had namelijk aangegeven ivm de miskraam dat we al in week 6 gingen kijken....Dus ben benieuwd!
Lieve

Senior Member

29-09-2012 16:56
Wat een goed nieuws Sanne gefeliciteerd. Ik heb in juni een MK gehad... en de verloskundige zei toen dat je de maand erna vaak nog sneller zwanger kunt raken omdat de baarmoedermond wijder open staat... bij ons toen niet gelukt... maar bij jullie wel. Super. Hopelijk hebben we volgend jaar juni allemaal een nieuw wondertje in onze handen.
Lieve

Senior Member

29-09-2012 16:58
Wat een goed nieuws Sanne gefeliciteerd. Ik heb in juni een MK gehad... en de verloskundige zei toen dat je de maand erna vaak nog sneller zwanger kunt raken omdat de baarmoedermond wijder open staat... bij ons toen niet gelukt... maar bij jullie wel. Super. Hopelijk hebben we volgend jaar juni allemaal een nieuw wondertje in onze handen.<br>
Nic

Posting Freak

29-09-2012 17:15
Gefeliciteerd Sanne. Welkom bij ons topic.
Fijn dat je ook een vroege echo krijgt! Ik ook maar dan omdat ik een rare lange cyclus had deze keer. Heb er niet bij gezegd dat ik ook temperatuurde en dus weet wanneer mijn eisprong was. Wel aangegeven dat ik dacht dat hij later was. Nu dus met 6 weken en 3 dagen edn echo. Dat vind ik al lang duren...
Nu hopen dat we allemaal een goeie echo hebben en dus in juni onze kleine in onze armen kunnen sluiten.
suusdemuus

Member

29-09-2012 19:27
Welkom Sanne, en wat een bijzonder verhaal.
Hier gaat het gelukkig ook nog steeds goed bij vlagen erg misselijk veel honger maar bovenal
hele gevoelige borsten ...

Ik had vandaag ineens waterige witte afscheiding
voelde het zo (ieuwww jullie snappen me wel)

Ik herken dit niet heeft er nog iemand last van?

Liefs Suus
Jesje

Senior Member

29-09-2012 19:56
YEAHHH!!!
Ook ik mag me hier melden!
Gisteren teruggekomen van vakantie. Had verwacht de tweede week van de vakantie niet te kunnen zwemmen ivm ongi, maar na 2 dagen wachten toch maar een spaanse test gehaald en ook daar betekenen twee streepjes gewoon dat je zwanger bent!
Zo bijzonder, was voor de vakantie en rond eisprong ziek en daardoor maar 1(!) x geklust, maar schijnbaar dus wel op het goede moment!!
We zijn dolgelukkig!

Hoop na het weekend gebeld te worden door de vk. Hadden ongeveer een jaar geleden ook een positieve test wat helaas uitdraaide op een missed abortion. Dus wel een beetje dubbel dat het nu rond dezelfde tijd weer een positieve test is.
Nou ja, proberen te genieten!
Andere meiden uiteraard ook allemaal gefeliciteerd!
Nic

Posting Freak

29-09-2012 20:30
Van harte en welkom!
T begint nu langzaam vol te stromen :-D
Nic

Posting Freak

30-09-2012 07:17
Gisteren dacht ik nog woensdag de Cb test te doen. Daarna begon het te knagen voor maandag. En vanmorgen kon ik t niet meer laten. De test gaf 3+ aan. Volgens mijn eigen berekening zou ik gisteren op 5 weken moeten zitten dus klopt het precies :-D
Ben echt blij met dit resultaat want het stelt me gerust dat tot nu toe alles goed op schema loopt. Zegt natuurlijk uiteindelijk niets, maar heb ook weinig last van kwalen. Dus een soort bevestiging dat alles vanbinnen gewoon door gaat stelt me wel gerust. Nu meer dan een werk niet testen. Dat wordt afkicken! Maar wil perse de laatste bewaren tot dinsdag 9 okt om me de dag door te helpen.
suusdemuus

Member

30-09-2012 07:36
Welkom Jesje jij ook van hartelijk gefeliciteerd

Liefs Suus
Lieve

Senior Member

30-09-2012 08:06
@jesje welkom en gefeliciteerd. Hopelijk voel je je goed.

Ik heb afgelopen nacht super slecht geslapen!! Ik dacht dat het mis ging, omdat ik even mijn borsten niet voelde en mijn buik minder opgezet was... dit had ik bij mijn miskraam ook... maar goed vanochtend toch gewoon een vette streep en ik voel mijn borsten ook weer. Om gek van te worden!! Hoe je psychisch jezelf voor de gek kunt houden en je hebt er ook nog niets aan. Vraagje: hebben jullie dat ook dat je het ene moment vanalles voelt, gevoelige borsten, opgezette darmen en het andere moment lijkt het allemaal weg te zijn?? Wat een ellende hoop dat ik in de week van 8 okt een echo krijg... is wel vroeg... maar voor mijn geruststelling.
Sabine_1987

Posting Freak

30-09-2012 08:15
*breekt in*

Jesje wat geweldig meissie!! gefeliciteerd!!!

*breekt uit*
Brabo

Senior Member

30-09-2012 08:15
Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd duimen voor plakkers!!!
Sanne1985

Senior Member

30-09-2012 08:45
@lieve, ja herkenbaar! Ik ben wel de hele tijd door moe maar slaap zo slecht s'nachts. En als ik dan wakker schiet dan blijf ik steeds stil liggen en denk ik; voel ik íets???? Misschien komt dat omdat ik vorige keer juist zovéel voelde en nu bijna nergens last van heb...

@nic, das echt wel verleidelijk ja, die cb testen Big Grin. Maar volgens mij hoef je, als je geen extreme buikpijn, koorts of bloeding hebt, je niet echt zorgen te maken toch? Alleen natuurlijk of het hartje klopt ofniet maar dat ziet zo'n cb test ook niet, lijkt mij (zou een nieuwe uitvinding moeten zijn vind ik Wink)

@suusdemuus, ik had dat met die afscheiding afgelopen woensdag!
Nic

Posting Freak

30-09-2012 08:54
Ja maar dat is meestal ook pas in een later stadium volgens mij.
Maar cellen delen zich nog en hcg stijgt dus is wel ontwikkeling. De rest blijft gissen.
suusdemuus

Member

30-09-2012 11:17
Thnx Sanne ik had het gister heel erg vreselijk voelde het gewoon lopen bah hihi
WaterAngel

Posting Freak

30-09-2012 18:45
[TR]
[TD]Naam
[/TD]
[TD]Leeftijd
[/TD]
[TD]Nr. Kindje
[/TD]
[TD]Uitgerekende datum
[/TD]
[TD]Geslacht?
[/TD]
[TD]Afspraken
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brabo[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[TD]Denkt een jongen
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jesje
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lieve
[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Nic[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sanne
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Suusdemuus
[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]4e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[TD]Denk een meisje
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]WaterAngel[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]Denk een meisje Wink
[/TD]
[TD]31-10 vk
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
WaterAngel

Posting Freak

30-09-2012 18:47
Hoi Jesje en Sanne, onwijs gefeliciteerd met de kleine wurm in jullie buik!
Sanne, wat een wervelwind van gebeurtenissen zo snel weer zwanger. En Jesje, bijzonder dat je nu rond dezelfde tijd weer zwanger bent geworden, alsof het zo moest zijn Smile

Hier sinds vandaag vlagen van kotsmisselijkeheid, niet overgegeven gelukkig. Morgen begin ik met mijn nieuwe baan, ben benieuwd :S
Nic

Posting Freak

30-09-2012 19:51
Waterangel, zou je bij mij 9-10 bij afspraken willen invullen? Thnx alvast.
Verder in een ander topic op geslacht laten pendelen. Daar kwam jongen uit. Denk en hoop zelf ook dat het een jongen wordt. Geloof verder niet in dat pendelen maar hoop dat ze gelijk heeft. En ach, een meid is ookhartdtikke welkom!
Jesje

Senior Member

30-09-2012 21:06
Bedankt voor de felicitaties! Hopen inderdaad dat dit beebje blijft plakken!
Wil je voor mij invullen: leeftijd 32. Uitgerekende datum 2 juni
Nog geen afspraken en geen idee wat het wordt!
Ik hoop voor iedereen op een voorspoedige zwangerschap en een gezonde beeb!
suusdemuus

Member

01-10-2012 07:31
Mijn afspraak/ echo staat 08-10-2012 wil je dat erbij zetten waterangel Wink liefs suus
Brabo

Senior Member

01-10-2012 07:49
Wil je dan ook mijn afspraak invullen As woensdag 3 oktober kennismaking en geen idee wat nog meer! Ben dan 5+4 en 1e keer bij vk voor mij Smile
Hier verder alles goed! Veel moe, schimmelinfectie gehad en vanmorgen weer Cb test gedaan 3+ heerlijk gevoel dat alles goedmaakt hopelijk!
Sanne1985

Senior Member

01-10-2012 18:57
[quote=WaterAngel][TABLE="class: grid"]
[TR]
[TD]Naam
[/TD]
[TD]Leeftijd
[/TD]
[TD]Nr. Kindje
[/TD]
[TD]Uitgerekende datum
[/TD]
[TD]Geslacht?
[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brabo
[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[TD]03-10[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jesje[/TD]
[TD]32[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]02-06-2012[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lieve[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]?[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Nic[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[/TD]
[TD]09-10[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sanne[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]05-06-2013[/TD]
[TD]Denk een jongen :-D[/TD]
[TD]04-10[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Suusdemuus[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]4e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[TD]Denk een meisje[/TD]
[TD]08-10[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]WaterAngel[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]2e [/TD]
[TD]31-10 vk[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Zo, kloppen alle gegevens nu Wink??
Sanne1985

Senior Member

01-10-2012 19:02
Heb even de gegevens zover mogelijk bijgewerkt, als er wat bij moet laat maar horen!

Hoe is het met iedereen hier???

Ik heb vanmorgen contact gehad met de verloskundige en mag a.s. donderdag 4 oktober al langs komen voor een echo! Ze drukte me wel een aantal keren op het hart dat de kans dat we niks konden zien ook aanwezig was, zodat ik me niet teveel verheug Wink. Heb tegen haar gezegd dat ik ook echt geen kloppend hartje verwacht maar alleen wil weten hoever we in de zwangerschap zitten. Dus ben echt super benieuwd!

Verder gaat het hier echt heel erg goed, heb vrijwel geen last van kwaaltjes. Aan de ene kant natuurlijk super fijn, maar aan de andere kant maakt het me ook erg onzeker. Ik ben wel met vlagen flink moe, heb af en toe last van hoofdpijn (en dat heb ik normaal nooit) en dat is het wel zo'n beetje. De vorige keren ben ik zo onwijs misselijk geweest en had ik zo'n pijn aan mijn boobies dat ik niet eens op mn buik kan slapen.....Ben zo bang dat het dan nu weer niet goed zit. Maja, ik moet natuurlijk positief blijven denken al is dat soms erg moeilijk. Morgen zal ook wel lastig worden; de vorige keer was dat de dag dat ik een miskraam kreeg uit het niets. Had nergens last van krampen of wat dan ook dus ben wel wat nerveus voor morgen.....
Lieve

Senior Member

01-10-2012 19:10
[TABLE="class: cms_table_grid"]
[TR]
[TD]Naam
[/TD]
[TD]Leeftijd
[/TD]
[TD]Nr. Kindje
[/TD]
[TD]Uitgerekende datum
[/TD]
[TD]Geslacht?
[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brabo[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[TD]03-10[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jesje[/TD]
[TD]32[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]02-06-2012[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lieve[/TD]
[TD]32
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]04-06-2013?
[/TD]
[TD]Nog geen idee!
[/TD]
[TD]11-10 / 22-10
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Nic[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[TD]Hoopt een jongen :wink:
[/TD]
[TD]09-10[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sanne[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]05-06-2013[/TD]
[TD]04-10[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Suusdemuus[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]4e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[TD]Denk een meisje[/TD]
[TD]08-10[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]WaterAngel[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]Denk een meisje :wink:[/TD]
[TD]31-10 vk[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Toch het schema maar eens ingevuld.... Smile Trouwens Jesje jij in 2012 uitgerekend Wink hihi....
Hier gaat het wel goed... maar de klachten zijn minimaal... beetje pijnlijke borsten en met vlagen beetje moe! Het spat er niet vanaf... maar goed dat hoeft denk ik ook niet. Zo spannend volgende week. Dan ben ik 6 weken en 2 dagen. Maar ze zei ook bij mij dat de kans dat ze iets zien erg klein is en ik me er niet op in moet stellen. Op 22 okt heb ik dan de intake... Ik hoop zo dat het goed gaat dit keer.
Owja wel nog af en toe koude rillingen en vanmiddag beetje duizelig?? Meer mensen met de klachten?
suusdemuus

Member

01-10-2012 20:13
Hallo Dames

ff een update van mij
Vanavond is moeders voor moeders hier geweest een dikke knallende test
kreeg hem in een heel mooi doosje met de datum erop.
Ook kreeg ik een hele mooie ketting ( kon kiezen tussen armband of ketting)
en een vet leuke tas hanger.
Wat voelde dat goed zeg toen die gelijk dik verkleurde kijk er steeds na zo mooi vind ik hem ( de test he)hihi
Nou dames ik ga naar boven erg misselijk nu en last van me boobies hihi
Fijne avond

xxx suus
Brabo

Senior Member

01-10-2012 20:23
Suusdemuus wat leuk! Bij mij komen ze volgende Week maandag ik hoop dat ik dan ook de test in een mooi doosje krijgSmile
Lieve ik heb gisteren ook last van rillingen gehad echt een akelig gevoel nu gaat het goed nog steeds moe maar verder weinig klachten
Sanne1985

Senior Member

02-10-2012 16:40
@lieve, duizeligheid heb ik af en toe ook, als ik me heel snel omdraai ofzo. En die koude rillingen ook af en toe, al denk ik ook dat dat aan de moeheid kan liggen. Verder net als jij (vrijwel) nergens last van.

@suusdemuus, wat leuk zeg, die kado's van moeder voor moeders. Even een vraagje, hoe me je contact met ze opnemen? Gaat dat via een site ofzo?

Hier alles goed, wat onzekere dag gehad vandaag maar gelukkig niks gebeurd Big Grin. Heb nog wel een test gehaald om voor mezelf me een beetje te kalmeren denk ik. En nog 1 van de cb voor donderdagochtend. Hoop dat ie dan 3+ aangeeft
beeb7

Senior Member

02-10-2012 17:59
Hallo Dames,

ik wil me graag bij jullie clubje voegen... jaaaaa ik ben zo happy!
Gisteren een test gedaan, en vandaag bloedgeprikt.. en die waren beiden positief!!
Ik zal me eerst even kort voorstellen.. Ik ben Beeb7 ben 25 jaar en verwacht nu dus samen met mijn vriend van 28 ons eerste kindje.
Helaas is er PCO geconstateerd eerder dit jaar, dus is het allemaal niet vanzelf gegaan.
Deze maand eerste ronde dat de clomid aansloeg, en gewoon gelijk raar. Ongelofelijk!
Vandaag weer contact gehad met het ziekenhuis en mag 19 oktober voor een eerste echo komen. Spannend allemaal.

Ik ga zo even terug lezen naar jullie verhalen, en hoop dat ik vanaf nu hier mee mag kletsen.
Nic

Posting Freak

02-10-2012 18:27
Welkom beeb! Wat fijn dat het na de clomid toch gelukt is. Enig idee hoe ver je nu bent?

@hier: ik ben zo ontzettend moe! Echt onvoorstelbaar. Net al weer een uur op de bank geslapen en denk dat ik zo nog even mijn ogen dicht doe. Dacht altijd dat zwangere vrouwen zich aanstellen maar voel nu pas zelf hoeveel impact het op je lichaam heeft.
beeb7

Senior Member

02-10-2012 18:48
@nic, dank je! Ik ben nu ongeveer 4 weken. Weet niet precies wanneer mn NOD was.. zondag/maandag zoiets. Vervelend dat je zo moe bent.. hopen dat dat snel over is.
Doen jullie mee aan moeders voor moeders? Ik denk ik wel, vind het wel heel goed.
Nic

Posting Freak

02-10-2012 18:53
Ik wil dit waarschijnlijk wel gaan dien maar wacht eerst mijn echo af van volgende week. Lijkt me vervelend om weer af te moeten zeggen als het niet goed blijkt te zijn.
beeb7

Senior Member

02-10-2012 18:54
Ja dat is ook zeker zo. Fijn dat je al zo snel terecht kan...duim voor je dat alles goed is!
beeb7

Senior Member

02-10-2012 18:59
Ik zal me dan ook maar even aan het lijstje toevoegen..:-D
[TR]
[TD]Naam

[/TD]
[TD]Leeftijd

[/TD]
[TD]Nr. Kindje

[/TD]
[TD]Uitgerekende datum

[/TD]
[TD]Geslacht?

[/TD]
[TD]Afspraken
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brabo
[/TD]
[TD]28
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]01-06-2013
[/TD]
[TD]Denkt een jongen
[/TD]
[TD]03-10
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jesje
[/TD]
[TD]32
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]02-06-2012
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lieve
[/TD]
[TD]32
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]04-06-2013?
[/TD]
[TD]Nog geen idee!
[/TD]
[TD]11-10 / 22-10
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Nic
[/TD]
[TD]30
[/TD]
[TD]1e
[/TD]
[TD]01-06-2013
[/TD]

[/TD]
[TD]09-10
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sanne
[/TD]
[TD]27
[/TD]
[TD]1e
[/TD]
[TD]05-06-2013
[/TD]
[TD]Denk een jongen :-D
[/TD]
[TD]04-10
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Suusdemuus
[/TD]
[TD]31
[/TD]
[TD]4e
[/TD]
[TD]01-06-2013
[/TD]
[TD]Denk een meisje
[/TD]
[TD]08-10
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]WaterAngel
[/TD]
[TD]27
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]Eind mei?/juni? 2013
[/TD]
[TD]Denk een meisje :wink:
[/TD]
[TD]31-10 vk
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Beeb7[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]11[/TD]
[TD]+/- 12-06-2013[/TD]
[TD]geen idee..[/TD]
[TD]19-10[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
beeb7

Senior Member

02-10-2012 19:00
ho...hihi. FF kleine aanpassing.
1e kindje i.p.v nr 11...
[TR]
[TD]Naam

[/TD]
[TD]Leeftijd

[/TD]
[TD]Nr. Kindje

[/TD]
[TD]Uitgerekende datum

[/TD]
[TD]Geslacht?

[/TD]
[TD]Afspraken
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brabo
[/TD]
[TD]28
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]01-06-2013
[/TD]
[TD]Denkt een jongen
[/TD]
[TD]03-10
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jesje
[/TD]
[TD]32
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]02-06-2012
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lieve
[/TD]
[TD]32
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]04-06-2013?
[/TD]
[TD]Nog geen idee!
[/TD]
[TD]11-10 / 22-10
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Nic
[/TD]
[TD]30
[/TD]
[TD]1e
[/TD]
[TD]01-06-2013
[/TD]

[/TD]
[TD]09-10
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sanne
[/TD]
[TD]27
[/TD]
[TD]1e
[/TD]
[TD]05-06-2013
[/TD]
[TD]Denk een jongen :-D
[/TD]
[TD]04-10
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Suusdemuus
[/TD]
[TD]31
[/TD]
[TD]4e
[/TD]
[TD]01-06-2013
[/TD]
[TD]Denk een meisje
[/TD]
[TD]08-10
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]WaterAngel
[/TD]
[TD]27
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]Eind mei?/juni? 2013
[/TD]
[TD]Denk een meisje :wink:
[/TD]
[TD]31-10 vk
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Beeb7
[/TD]
[TD]25
[/TD]
[TD]1e
[/TD]
[TD]+/- 12-06-2013
[/TD]
[TD]geen idee..
[/TD]
[TD]19-10
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Lieve

Senior Member

02-10-2012 19:09
En bij Jesje moet uitgerekende datum 2013 zijn ipv 2012 hihi.

Vandaag weer onzekere dag... voel eigenlijk alleen mijn borsten nog maar af en toe... voor de rest vandaag weinig klachten! Eigenlijk is dat wel heel fijn ipv bijvoorbeeld ziek boven de wc hangen... maar het geeft wel wat meer zekerheid? Maar ik moet hier even doorheen, denk ik.
AAAAHHHHHH om gek van te worden en nu ben ik vanavond ook nog alleen thuis.. dus weinig afleiding.
suusdemuus

Member

02-10-2012 19:12
Welkom beeb 7,

Goedenavond dames,

Vandaag beetje minne dag gehad misselijk continu honger vannacht heel vaak wakker
maar goed het is voor een goed doel gelukkig

Hoe ist met jullie nu?

liefs Suus
suusdemuus

Member

02-10-2012 19:14
hoe doen jullie dat eigenlijk zelf dat schema inullen?
Lieve

Senior Member

02-10-2012 19:15
Ja als je knipt en plakt kun je zelf dingen aanpassen!
Nic

Posting Freak

02-10-2012 19:15
Bedankt! Hoop het ook. Ben niet helemaal eerlijk tegen de vk geweest. Mijn cyclus was die maand heel raar, normaal vrij regelmatig. Heb nu mijn ei veel later gehad. Heb achterwege gelaten dat ik ook temperatuur en dus weet wanneer mijn eisprong was. Wel aangegeven dat ik dacht dat het later was. Laatste x ongesteld geweest op 12-8 dus zou theoretisch gezien veel verder kunnen zijn. Had niet verwacht dat ze zo vroeg al een afspraak zou plannen.
Nic

Posting Freak

02-10-2012 19:19
@lieve: ken het gevoel. Hier ook weinig klachten en dat maakt me onzeker. Wel iets last van mijn borsten maar niet heel veel. Misselijkheid afven toe een vlaag. Maar wel ontzettend moe. Niet normaal meer! Dus dat is mijn houvast een beetje. Maar het hoeft niets te betekenen! Alles kan ook prima zijn zonder klachten
Jesje

Senior Member

02-10-2012 19:41
[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid"]
[TR]
[TD]Naam
[/TD]
[TD]Leeftijd
[/TD]
[TD]Nr. Kindje
[/TD]
[TD]Uitgerekende datum
[/TD]
[TD]Geslacht?
[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brabo[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[TD]03-10[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jesje[/TD]
[TD]32[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]02-06-2013[/TD]
[TD][/TD]
[TD]05/11 echo en vk[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lieve[/TD]
[TD]32[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]04-06-2013?[/TD]
[TD]Nog geen idee![/TD]
[TD]11-10 / 22-10[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Nic[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[/TD]
[TD]09-10[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sanne[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]05-06-2013[/TD]
[TD]04-10[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Suusdemuus[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD]4e[/TD]
[TD]01-06-2013[/TD]
[TD]Denk een meisje[/TD]
[TD]08-10[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]WaterAngel[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]Denk een meisje :wink:[/TD]
[TD]31-10 vk[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Beeb7[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]+/- 12-06-2013[/TD]
[TD]geen idee..[/TD]
[TD]19-10[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Hoop dat het lijstje er zo weer goed op komt.
Vandaag gebeld door de verloskundige. Pas 5 nov een echo en daarna door naar de verloskundige.
Zitten hier dus nog een tijdje in spanning.
Heb behalve een opgezette buik 's avonds en zere (.)(.) geen klachten. Maakt me wel erg onzeker......
Maar nu ik terug lees ben ik niet de enige zie ik!
Waarom hebben jullie allemaal zo 'vroeg' al een afspraak? Of wijk ik af van de standaard? :-?

Liefs
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (43): 1 2 3 4 5 ... 43 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave