03-08-2012 22:49
Hoi meiden, een tijdje geleden heb ik mij hier aangemeld omdat mijn vriend en ik graag zwanger wilde worden. Daarna ben ik bijna niet geweest hier, omdat ik denk dat als je te veel met zwanger worden bezig bent, het juist niet gaat lukken. Mijn eerste cyclus temperatuurde ik elke dag en na 38 dagen en 2 negatieve testen werd ik ongesteld. De 2e cyclus alles aan de kant gezet (gedachten en thermometer) en afgelopen zaterdag (in Parijs!) een zo goed als negatieve test. Toch bleef ik aan die test twijfelen en ja: afgelopen woensdagavond (weer dag 39) een vette positieve test! Omdat ik eerder een miskraam met 9 1/2 week heb gehad, mag ik nu iets eerder op intake en echo. Die afspraak staat op 21 aug. Nu nog proberen "geheim" te houden voor fam en vrienden. We willen eerst mijn kids van bijna 7 jaar en bijna 5 jaar vertellen dat ze een broertje/zusje krijgen. Dat wil ik hen vertellen als de kans op een miskraam minimaal is en wij denken dan aan 12 weken. Als mijn kids het weten, dan willen wij het nieuws wereldkundig maken. Maar jullie hebben nu de primeur! :wink: Gezien vanaf mijn eerste dag laatste ongie ben ik 30 maart uitgerekend, maar gezien vanaf de neg/pos test en andere lichamelijke tekenen denk ik zelf 10 april. We zullen de echo moeten afwachten.
Sorry voor dit lange verhaal, maar ik kan hiermee nog niet naar buiten treden, terwijl ik het wel van de daken wil schreeuwen!
Sorry voor dit lange verhaal, maar ik kan hiermee nog niet naar buiten treden, terwijl ik het wel van de daken wil schreeuwen!