Zwanger Worden .NU forum [Archief] Over Zwanger Worden .NU Even voorstellen hallo, ik ben nieuw

hallo, ik ben nieuw
Witchy

Posting Freak

Topics: 1
19-06-2012 20:39
Hallo,

Ik ben bijna 4 jaar samen en iets langer dan 2 jaar getrouwd met mijn man.
En we willen heel graag samen een kindje, dit hebben we altijd al gewild. Mijn man is 29 en ik ben 20. Ik ben nu ongeveer 2 á 3 maanden gestopt met de pil, de eerste maand eerst mn ongesteldheid afgewacht en dit is echt de 1e maand dat we aan het proberen zijn. We hopen natuurlijk net als iedereen dat het snel raak is en ik kijk er naar uit om jullie ervaringen te lezen,
Evi1987

Posting Freak

Topics: 7
20-06-2012 07:50
Hoi Witchy,

Heel veel succes en ook plezier Wink met zwanger worden!
Mijn man was 28 en ik 23 toen we zwanger probeerden te worden. Ook relatief jong dus. Na 3 maanden was ik zwanger en Eran is inmiddels alweer bijna 8 maanden oud.
Hopelijk gaat het voor jukllie ook zo snel!
Witchy

Posting Freak

20-06-2012 13:14
owh wow heerlijk zo snel! Ja ik hoop dat t ons ook zo snel gegund is, als ik voor augustus zwanger zou zijn dan zou dat echt fantastisch zijn want dan moet mijn man voor 6 maanden het leger in (we wonen in het buitenland en hier is dat nog verplicht). Maar zo niet dan gaan we natuurlijk gewoon verder met proberen na die tijd :-D
Evi1987

Posting Freak

Topics: 7
20-06-2012 21:12
Ow dat lijkt me ook wel heavy dan... ook juist als je zwanger bent! Maar hopelijk is het wel snel raak.
Hier aan het dubben of we voor een 2e gaan. Is eigenlijk nog niet helemaal de bedoeling maar mijn schoonvader blijkt kanker te hebben. WIllen wel heel graag dat hij een eventuele 2e nog meemaakt dus nu toch aan het denken of we het maar zullen gaan proberen.

Ow ja, ik heb een onregelmatige cylus. Heb de eerste 2 maanden gewoon geprobeert zwanger te worden maar had geen idee of en wanneer ik een eisprong had. De 3e maand ovulatietesten gebruikt zodat ik wist wanneer mijn eisprong was en we dus moesten 'klussen' Wink en toen was het meteen raak. Misschien nog een idee voor jou!
Witchy

Posting Freak

20-06-2012 22:27
wat verschrikkelijk zeg!! Kan me heel goed voorstellen dat je dan wilt dat hij alles dan nog meemaakt dus ook een 2e klein kind. Hoop dat jullie er snel uit zijn over wat jullie willen en dat het dan weer zo snel raak. Maar vooral hoop ik dat je schoonvader gewoon beter word.

Ja, het zal dan indd niet altijd makkelijk zijn als hij weg is en ik zwanger maar het zou zo waanzinnig goed uitkomen omdat ik als hij in het leger zit naar Nl ga en dan ben ik lekker bij mijn familie en vrienden die voor me kunnen zorgen hier, als ik hier zwanger zou zijn sta ik het grooste gedeelte van de dag er alleen voor omdat mijn man hele lange dagen maakt hij gaat rond 11 u s'ochtends weg en komt rond 1u s'nachts thuis (dat is hier normaal) dus als er dan wat is kan ik hem wel bellen maar hij kan niet zomaar weg en als ik in nederland ben dan heb ik altijd iemand om me heen! En hij zou gewoon bij de bevalling kunnen zijn Mijn cyclus was met de pil altijd regelmatig (logisch ook) en had ik een cyclus van 24 dagen, nu duurde het 35 dagen voor de eerste ongesteldheid na het stoppen met de pil dus ik zou deze zaterdag weer ongesteld moet worden hoop natuurlijk van niet!! Maar omdat ik nog niet zolang gestopt bent met de pil zou het ook best kunnen dat ik nog aan het ontpillen ben en me cyclus gewoon heel onregelmatig is nog, maargoed als ongi uitblijft doe ik toch een test want hoop natuurlijk op een klein wondertje

Het is gewoon zo spannend ik zit de hele dag verhalen te lezen op internet en dit forum en kan niet wachten om een test te doen.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave