Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Niet echt soepeltjes

Niet echt soepeltjes
Lenakim

Senior Member

Topics: 3
05-06-2012 06:59
Heey ladies,

Voor het zwanger raken zelf ben ik misschien nog niet heel erg lang bezig.....7 maanden nu, bijna 8.
Zijn genoeg vrouwen die jaren proberen en heb ik veel respect voor!

In die 7 maanden wil het alleen allemaal niet echt zo.
Ik probeer zwanger te raken middels zelfinseminatie met bekende donor.

Ik heb sinds een paar maanden hele hevige menstruaties en als die voorbij zijn en ik denk bijna te kunnen beginnen met insemineren begin ik opnieuw heel hevig te bloeden.
Heb ook al een aantal afspraken erop zitten bij de gyneacoloog en inwendig onderzoek gehad naar poliepen enzo.

Nu was de keus al bijna van het ziekenhuis om mij door te sturen naar het UMCG omdat zwanger worden op deze manier geen zin heeft maar er is misschien nog een laatste kans....dat hoor ik morgen, zo spannend.

Ik hoop eigenlijk gewoon dames hier te vinden die ECHT begrijpen hoe het voelt allemaal.
Ik voel me soms zo gefrustreerd en het is zo slopend elke keer.

Bah klink echt als een zeur als ik even nadenk over al die vrouwen die veel meer tegenslagen hebben en het al veeeel langer proberen, excuses voor jullie!

Hoop leuke dames hier te treffen en uiteindelijk tegen elkaar te kunnen zeggen dat het raak is!!

Liefs,
Kim
Shar

Posting Freak

Topics: 0
05-06-2012 10:45
Hoi Kim

Aparte situatie zit jij in, heel anders dan die van mij, maar de wens is hetzelfde. Is er nog iets uit die onderzoeken gekomen die je heb gehad of is er geen duidelijke oorzaak voor die tussentijdse bloedingen. Wel erg vervelend zeg.

Je frustratie begrijp ik heel goed, wij zijn al sinds maart vorig jaar bezig zonder succes. Nu ook in het hele ziekenhuis traject. Heb bijna alle onderzoeken gehad nu vrijdag nog een hsg (foto van m'n baarmoeder), weet niet of jij die ook heb gehad.
Die tegenslag elke keer als het niet gelukt is zijn erg moeilijk en al die ziekenhuisbezoekjes zijn ook zwaar, zwaarder als ik dacht. Hopelijk vind je hier een beetje aansluiting en kan je je hart luchten.

Liefs
Lenakim

Senior Member

05-06-2012 15:08
Hallo Shar,

Dank je wel voor je reactie!
Er is niks uit de onderzoeken gekomen jammer genoeg......als dat wel zo was geweest wisten we tenminste waar het aan lag en kon daar iets aan gedaan worden maar goed.
Morgen hoor ik wat we nu gaan doen....vind het erg spannend weer.

2 dagen daarna gaan wij er even een weekje tussenuit.....lekker genieten en kop leegmaken om daarna weer verder te gaan.

Jullie zitten er ook al lang in zeg!! Hoop dat er snel wat gedaan kan worden zodat jullie zwanger kunnen raken.
Er zijn bij geen baarmoederfoto's gemaakt en denk ook niet dat dat zal gaan gebeuren.

Wanneer hoor je weer meer als de foto is gemaakt??

Liefs
cindy1983

Unregistered

05-06-2012 16:04
Hoi kim,

Ik begrijp je verhaal volkomen. Het is zwaar om te wachten op iets wat je super graag wilt.
Helemaal raar omdat er nog niets is gevonden bij je.

Wij zijn ook al 8,5 maand bezig. Het topic waar ik op kletste is bijna iedereen zwanger. Zelfs al een geboorte. Dus dat voelt behoorlijk ellendig. Helaas is hier ook veel aan de hand. Ze hadden geen zaadcellen gevonden bij me vriend. Wachten nu tot we naar nijmegen mogen om via een pesa(een punctie in ballen) te kijken of er nog zaad valt te vinden. Dus hoop dat we snel een brief krijgen om te beginnen in nijmegen.

Ik hoop echt voor alle dames dat ze snel zwanger mogen worden. Wat volgens mij is er niets mooiers dan dat!

Shar: dikke vette respect ook voor jou! Wat houdt je op de been meis? Vind het echt super knap!
vivi

Posting Freak

05-06-2012 19:32
He Kim, ik wilde alleen even laten weten dat je niet klinkt als een zeur hoor. Ik weet dat veel vrouwen het al heel snel te lang wachten vinden. Wisten we maar van tevoren hoe lang het zou duren voordat het raak was, dan zouden we ons daar vast allemaal bij neer kunnen leggen. Maar het is die onzekerheid he!
Veel succes!!
Lenakim

Senior Member

05-06-2012 19:39
Hey Cindy,

Jemig dat is ook niet niks zeg!!
Ik ga echt voor jullie duimen dat ze nog zaad kunnen vinden.....er is idd echt niks mooiers dan zwanger zijn en daarna een bevalling te mogen meemaken.

Hey vivi,

Dank je wel.....lief dat je dat zegt!
Wachten is ook altijd moeilijk zeker als het gewoon tegen zit op dat gebied.
Vanmiddag bij een vriendin geweest en die vertelde dat ze misschien zwanger is (per ongeluk), maar ze heeft geen relatie meer en kan het er niet bij gebruiken...
dus als het wel zo is laat ze het weghalen...niet bepaald dingen die je op zulke momenten wil horen.
Shar

Posting Freak

05-06-2012 22:33
O spannend morgen meer informatie. Hopelijk krijg je goed nieuws! Heel irritant als je niet weet wat er aan de hand is en t toch niet lukt. En maar wachten steeds weer.
Wij zijn idd al een tijd bezig en sinds maart dit jaar lopen we bij de gynaecoloog. Nu vrijdag dus het vervolg. Onderzoek kon 2 maanden lang niet doorgaan eerste x was er geen plek vorige maand kon ik geen vrij krijgen. En aangezien het onderzoek na de menstruatie en voor de eisprong moet plaats vinden blijven er weinig dagen over. We horen waarschijnlijk wel iets van de gyn gelijk vrijdag maar over 2 weken krijgen we de officiële uitslag wanneer de radioloog er ook naar gekeken heeft. Weer wachten dus...

@Cindy jeetje das ook weer een heel ander verhaal zeg. Hopelijk hoor je het snel wanneer jullie terecht kunnen. Ik ken t in mijn topic zijn er meerdere baby's geboren en de rest is zwanger. Hebben ze bij jou ook nog onderzoeken gedaan? Lijkt me idd ook het mooiste wat er is zwanger zijn.

Pff en ja wat houd mij op de been, niet zo heel veel hoor. De huilbuien zijn hier vaak wel aanwezig. Zeker wanneer ik weer ongesteld ben geworden. Tis gewoon heel erg zwaar. Als je begint verwacht je niet dat t zo lang duurt en dan in het hele traject van onderzoeken is gewoon heel moeilijk af en toe. Bij mijn vriend was er minder zaad gevonden, niet heel weinig maar niet normaal. Bij tot nog toe niks. We gaan maar door ik wil zo graag moeder worden dus ja dan moet het wel.

@Lenakim moeilijk te horen dat soort dingen he, ik heb dat idd ook al meerdere keren gehoord. Nou heb ik ook 2 vriendinnen die ook heel lang bezig zijn 5 en 4 jaar al zelfs. En 1 is er net zwanger door de allerlaatste terugplaatsing. Als dit niet was gelukt had ze gewoon niks gehad. En nu iedereen ook een beetje weet dat we bezig zijn, hoor je wel veel verhalen van mensen waarbij het ook niet vanzelfsprekend was om een kind te krijgen. Wel bizar hoor.
Lenakim

Senior Member

06-06-2012 08:16
Logisch dat je genoeg huilbuien tussendoor hebt.....het is ook niet niks allemaal.
Het wachten steeds of het wel of niet is gelukt en dan weer het wachten op de volgende afspraak en hopen dan een stapje dichterbij te komen, het is gewoon slopend en frustrerend en ik hoop dan ook echt dat je goed nieuws gaat krijgen hoor!!

Ik moet over een uur naar het ziekenhuis en ben toch wel zenuwachtig weer....geen idee wat er komen gaat, geen idee wat hij gaat zeggen.
Moet ik aan de hormonen?
Moet ik nog op deze manier doorgaan?
Ik weet het niet en vind het ook nog maar niks.....blij dat ik morgennacht even vertrek naar het buitenland voor adem pauze, het is hier hard nodig.

Net een nieuwe relatie en die gaat er ook een beetje onder lijden.

Maar goed ik moet het maar weer op me af laten komen allemaal.....
Shar

Posting Freak

06-06-2012 08:59
Spannend zeg, succes in het ziekenhuis!
En net een nieuwe relatie, das ook apart. Hoe vind hij/zij het dat je wel met een 2e kindje bezig bent.
Lekker idd ff tot rust komen en dan vol frisse moed weer verder toch.
cindy1983

Unregistered

06-06-2012 11:31
@Kim: Wat heftig om te horen dat een vriendin van je als het zwanger is het laat weg halen. Ik denk dat ik zelf ook even niet zou weten wat ik dan zou moeten zeggen. Weet ze of jij wel zwanger wilt worden?
Wat spannend dat je vandaag meer informatie krijgt meis. Ik hoop echt dat ze je kunnen helpen en dat je echt snel hier mag zeggen dat je zwanger bent!!

@shar: Wat vervelend dat je alleen maar op bepaalde dagen kan gaan he?!Weet er helaas alles van. Dus voor jou wordt het vrijdag een hele spannende dag!! Ik hoop zo dat ze iets voor je kunnen vinden dat je geholpen kan worden!! Je verdiend het inmiddels dubbel en dwars om zwanger te mogen worden.
Helaas is het allemaal bij mij begonnen. Ik ben in aug gestopt met de pil en in december was ik nog niet ongesteld. Natuurlijk kan dat gebeuren dat hoort bij het ontpillen proces zeggen ze dan. Maar ik kon bijna niet meer werken van de pijn in mijn buik. En ik ben niet bepaald een mietje. Dus ik naar de huisarts gegaan. Zij voelen en alles op de plek waar mijn eierstokken zitten. Nou toen ze daar op drukte sprong ik van de tafel af van de pijn. Ze had zelf dus al door dat ik me niet aanstelde en dat er toch echt iets moest zijn. Zei heeft me dus gelijk naar een Gynaecoloog doorgestuurd. Daar duurde het natuurlijk even voordat ik mocht komen. Uiteindelijk na een lange en pijnlijke 2/2,5 week mocht ik eindelijk komen. Daar gyn meteen een inwendige echo laten maken. Tja toen zagen ze dat beide eierstokken vol met follikels zaten die probeerden tegelijk te groeien. En dan heb ik het niet over een paar maar een stuk of 15 per eierstok die een feestje aan het bouwen waren. Dat was dus de reden van de pijn. Uiteindelijk hebben ze doormiddel van een kuurtje ongesteld laten worden om te hopen dat de follikels stopte met een feestje te bouwen. Ondertussen werd bloed ook gecontroleerd en alles. Het rare is dat ze dachten dat ik pcos had. Maar de waardes van mijn bloed waren goed. Dus ze wisten niet waar het aan lag. Opgeefmend hebben ze me clomid gegeven omdat mijn cyclus raar bleef doen. Maar ondertussen werd daarom ook mijn vriend gecontroleerd. Kort gezegd. Ze hebben het 2 keer gecontroleerd en ze hebben geen enkele zaadcel gevonden. Uiteindelijk hebben ze alles bij hem onderzocht, hormonen, bloed waardes, erfelijkheid en chormosomen. Uit alles bleek dat me vriend harstikke gezond is en dat er geen enkele reden is waarom er geen zaad zou zijn. Daarom mogen we gelukkig nu naar Nijmegen om daar te kijken of ze het kunnen vinden doormiddel van een pesa. In al die tussentijd heb ik geen clomid meer gekregen omdat hij een negatieve zaadtest had. Dus ben gewoon in het diepe gegooid en moesten telkens alleen maar wachten wanneer ik ongesteld wordt en wat me lichaam maar doet. Als er zaad wordt gevonden dan krijg ik ivf en dan maakt het niet uit hoe me lichaam doet omdat ik dan toch hormonen krijg. Dus doordat ik dus onderzocht werd, kwamen ze er achter dat bij me vriend het ook niet goed zat. Dubbel pech dus.

@Shar: Wat rot dat het bij jou vriend ook minder zaad is gevonden. Willen ze straks bij jullie ook ivf of icis gaan doen? En ik snap als geen ander dat er regelmatig huilbuien zijn. Het is ook zo frusstrerend om elke keer ongesteld te worden!
Gaat het wel nog goed tussen jou en je vriend? Heel vaak hoor je dat relaties er kapot aan gaan. Bij ons is het nu gelukkig sterker geworden. Hier namelijk besloten dat we difinitief samen een huis gaan kopen. Eerste adviesgesprek al gehad bij de hypotheekadviseur. En dat hij echt wilt trouwen en alles maar ook alles eraan doet om op een bilogische manier papa te kunnen worden.

@Kim: Wat spannend dat je nu al in het ziekenhuis moest zijn. Ik ben benieuwd of ze echt je kunnnen helpen. Want je zo lang laten rond lopen is ook niets. Wat verschrikkelijk dat je relatie er onder kan lijden zeg. Misschien wordt het net als bij ons een heel stuk beter uiteindelijk. Ik hoop en duim ieder geval heel hard voor je!! En even naar het buitenland is misschien wel heel erg lekker voor jullie. Ik wens jullie alvast heel veel plezier toe.

Sorry dat het zoveel tekst uiteindelijk geworden is.
Lenakim

Senior Member

06-06-2012 11:34
Inmiddels weer terug uit het ziekenhuis.
Heb cyklokapron meegekregen zodat ik niet meer(teveel) bloed tijdens mijn eisprong.....en ook nieuwe canules meegekregen voor het insemineren.

Dit moet ik 3 maanden proberen en hopelijk is het dan wel raak (al ga ik nergens meer vanuit)

Mijn vriendin wist dat ik bezig was met een 2e kindje krijgen en heeft heel erg goed nagedacht of ze dat wel aan zou kunnen en daarnaast hield ik eerst ook best de boot af om wat met haar te beginnen omdat ik haar niet mee wou slepen in deze lastige situatie.
Maar uiteindelijk vonden we elkaar toch te leuk om er niet wat mee te doen.

Makkelijk is het natuurlijk niet zo aan het begin van je relatie (en hebben al veel samen nu meegemaakt) maar als wij hier doorheen komen dan kunnen we alles aan samen!
Shar

Posting Freak

06-06-2012 11:44
@Cindy jeetje meid wat een verhaal. Idd dubbel pech zeg. Nog wel een soort van 'fijn' dat het snel ondekt is bij jullie. Des te sneller kan je geholpen worden. Heb je in de tussentijd wel een normale cylcus gekregen of is t nog steeds een zooitje?
Fijn dat het zo goed gaat tussen jullie. Bij ons heeft het ons denk ik ook nog dichter bij elkaar gebracht al was onze relatie al erg sterk. Zijn namelijk al eerder bij elkaar geweest samen gewoond enzo toen 2 jaar uit elkaar geweest en tegen alle verwachtingen in weer bij elkaar gekomen en zijn echt elkaars maatje.
Je hoort idd wel vaak dat mensen uit elkaar gaan door alle druk die er op een relatie komt te staan door dit allemaal.

Wij weten nog niet wat het word, zal eerst wel beginnen met IUI denk ik en daarvanuit verder kijken. Is nog niet echt over gesproken denk dat dat over 2 weken wel komt bij de uitslag van de HSG.
Shar

Posting Freak

06-06-2012 11:47
@Kim spannend zeg hopelijk gaat t goed met deze medicatie. Spannende maanden dus voor je, hopelijk heb je het maar 1 maand nodig. En ook voor je vriendin en wat je zegt idd als jullie hierdoor komen dan zit het goed tussen jullie. Knap hoor ook van je vriendin. Maar ja als je verliefd ben ben je verliefd en daar valt niks aan te veranderen.
Lenakim

Senior Member

06-06-2012 12:03
Ja zeker spannende maanden shar.....we wachten het af.
Ik zal het langer dan een maand moeten doen..althans ben nog niet na een maand zwanger want zit net met mijn eisprong in Turkije zoals het nu staat.

Dus wel beetje rust en zon opzoeken maar wel een maand overslaan dan.

Daaarna moet het maar gewoon gelijk raak zijn....we gaan het zien en natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!
Shar

Posting Freak

06-06-2012 12:09
Ja nou ja misschien wel even zo relaxed even op vakantie ergens anders mee bezig zijn. Weet niet of ik er zo over zou denken hoor, maar vakantie is altijd lekker toch.
Waar ga je heen in Turkije? Ik ga volgende maand.
Idd daarna moet t maar gelijk raak zijnBig Grin
cindy1983

Unregistered

06-06-2012 12:43
Wat leuk dat jullie naar turkije gaan? Waar gaan jullie heen? Ik heb ik mei al lekker 11 dagen gehad in Antalya. Het is echt super om er even tussen uit te kunnen gaan en even er niet aan denken.

@Kim: Jeetje meis. Ik hoop echt voor jullie dat het gaat werken, die nieuwe medicijnen. En wel spannend zo met een nieuwe relatie. Vind het knap dat jullie er samen voor gaan! En wat je zelf natuuurlijk ook zegt. Als je dit aankunt dan kan je heel veel samen aan. Ben wel jaloers dat je lekker op vakantie gaat. Wil zelf ook weer weg uit dit regenachtige rotland.

@Shar: Mijn cyclus is op dit moment echt een rotzooitje. Ik doe normaal temperaturen maar daar klopt deze ronde helemaal niets van. Dus het is even afwachten waneer ik ongi word. Heb wel vreselijke pijn en een opgeblazen buik. De laatste keer had ik maar een halve bloeding om het zo maar te zeggen. 3 dagen en bijna nauwlijks iets. De andere zal ik eens onderin mijn ticker verwerken.
Wat super dat jullie relatie er ook stukken sterker door geworden is. Ik denk dat dat wel het belangrijkste is in dit proces. En jij gaat dus ook al lekker op vakantie. Wie weet komt er iets heel moois uit en raak je straks daar zwanger. Daar ga ik in iedergeval heel hard voor hopen. Ja vaak beginnen ze me iui! Nu hopen als dat zo is dat je snel mag beginnen en vrijdag meer hoort erover. Vind het echt super sneu dat je al zo lang wacht!

Vind het wel heel fijn om dit met jullie te delen. Want jullie voelen het zelfde!
Shar

Posting Freak

06-06-2012 12:52
Cindy ook al een Turkijeganger haha. Lekker hoor. Kan me voorstellen dat je weer wilt met dit weer. Ik kan ook echt niet wachten dat we gaan. Maar ik zal daar niet zwanger worden want er is grote kans dat ik ongesteld ben tijdens de vakantie Sad. Beetje jammer, maar ja tis niet anders.
Kan je niet weer wat krijgen om een menstruatie op te wekken? Die pijn is ook niks.
Ik hoop idd ook dat we snel mogen beginnen hoor, heb niet zoveel hoop meer dat t nog lukt zonder hulp al blijven we proberen natuurlijk. Ja dat lange wachten is ook echt het ergste had ook altijd gedacht jong moeder te worden, maar ziet er nu naar uit dat het voor m'n 30e niet eens meer lukt.

Is idd fijn om te kunnen praten met meiden die weten hoe het voelt al zijn onze situaties heel anders. Tis voor anderen toch niet echt te begrijpen denk ik dat gevoel wat je heb als het zo lang duurt of als er dingen niet gaan zoals ze horen.
Shar

Posting Freak

06-06-2012 12:53
Wij gaan trouwens naar Gumbet Big Grin
cindy1983

Unregistered

06-06-2012 13:14
@Shar: Wat super vervelend dat je juist dan ongesteld moet worden. Ik had dat ook maar heb gewoon een paar dagen de pil geslikt. Na al die ellende van het ziekenhuis had ik geen zin in een ongi in de enige vakantie dit jaar. Gelukkig ben ik ook daarna ongi geworden.
Ik krijg gewoon helemaal niets voor me lichaam. Alleen maar omdat vriendlief geen zaad heeft. Dat slaat gewoon nergens op. Maar hun vinden dat het dan teveel geld kost terwijl ik toch niet zwanger kan raken. Dus dan maar s' avonds en s' ochtends aan de paracetamols. Hoop gewoon snel weer ongi te worden.

Ik heb echt nog nooit van Gumbet gehoord? Zitten jullie gewoon in een hotel of een appartement.

Ja het is heerlijk om dingen te kunnen delen met meiden die echt weten hoe het is om lang te moeten wachten. Al is het niet echt een fijne reden om met elkaar te moeten kletsen!
cindy1983

Unregistered

06-06-2012 13:16
Ik lees het al, dat hoort bij Bodrum. Daar ben ik nog niet geweest!!

3x Alanya en 3x Antalya
Shar

Posting Freak

06-06-2012 13:19
O wat raar joh, maar als je veel pijn hebt dan draait t toch niet meer om het zwanger worden, maar gewoon als pijnbestrijding. Nou ja beetje vreemd vind ik t wel.
Gumbet ligt naast Bodrum, maar schijnt een beter strand te hebben.
Nee de reden is minder idd, maar wel gezellig haha.

Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat je lichaam je in de steek laat, dat vind ik wel ook echt een tegenvaller hoor.
Lenakim

Senior Member

06-06-2012 20:01
Zo er is alweer lekker gekletst hier terwijl ik de vierdaagse liep met mijn zoontje.

Wij gaan naar Konakli....dichtbij Alanya.
Had het liever anders gezien...dat ik gewoon zwanger zou zijn al of dat de eisprong daarna zou komen maar ja goed het is nu niet anders.

Ik vind het ook erg fijn dit te kunnen delen met jullie dames! Voel je toch begrip al kennen we elkaar niet.

@Shar ik heb vaak genoeg het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek laat.....zeker de afgelopen 2 jaar, want sinds ik heel erg ziek ben geweest kan ik niet echt meer van mijn lichaam op aan.

Ja
Shar

Posting Freak

06-06-2012 20:20
O leuk vierdaagse vond ik vroeger geweldig met school haha, keihard schreeuwen tot je geen stem meer had haha.

Dat had het mooiste geweest idd als je zwanger op vakantie had kunnen gaan. Probeer wel te genieten hoor van je vakantie, lekker zon zee strand, beter als hierBig Grin
Ook nog ziek geweest, wat had/heb je? Als je het niet wil vertellen hoeft t niet hoor.
Lenakim

Senior Member

06-06-2012 20:37
Ja eerste keer vierdaagse voor mijn kanjer.
Alleen is het voor mij een hele tippel omdat ik met fibromyalgie zit.

Ik ga zeker wel genieten van de vakantie.....even samen eruit met mijn lief.

Ik had hepatitis b......ben er echt heel erg ziek van geweest en na een half jaar eindelijk weer beter verklaard.
Sindsdien werkt mijn gezondheid heel erg tegen.....voorheen was ik nooit ziek ofzo en toen ik in het ziekenhuis kwam te liggen met een dikke darminfectie liep ik daar dus die hepatitis op.
Shar

Posting Freak

06-06-2012 20:47
Zo dan dat is niet niks idd. Nu nog steeds de na weeen daarvan? En die fibromyalgie heb je daar veel last van, dat heb je toch ook in verschillende gradaties?

Goed dat je in ieder geval gaat genieten daar, ik kan ook echt niet wachten tot ik eindelijk op vakantie ga maar ja ik moet nog geduld hebben tot 25 juli.
Lenakim

Senior Member

06-06-2012 20:54
Ja ik heb nog steeds naweeen ervan.....weet ook niet in hoeverre ik daar helemaal vanaf kom omdat mijn lijf toch een hele klap heeft gehad.
Door de hepatitis is mijn fibro verergerd en dat zal niet beter worden.

Ja je hebt verschillende gradaties erin.....ik heb er wel veel last van.
Heb ook beneden in mijn kelder een rolstoel staan voor lange afstanden lopen enzo, ik heb nu natuurlijk wel de vierdaagse gelopen maar normaal zou ik dat eigenlijk zittend moeten doen.
Ik ben alleen een heel eigenwijs persoontje wat dat aangaat en geef er gewoon liever niet aan toe....accepteer het niet zomaar.
Al weet ik ook dat je dat soms beter wel kunt doen want teveel over je grens gaan werkt in je nadeel maar goed ;-)
Shar

Posting Freak

06-06-2012 21:02
O ja is niet heel slim misschien, maar ik geloof dat ik dat ook zou doen. Is moeilijk aan toegeven zeker als je jong bent. En ik denk ook wel dat wanneer je sterker in je schoenen staat dat je ook meer voor elkaar krijgt. Maar ja te ver is nooit goed natuurlijk.
Lenakim

Senior Member

07-06-2012 13:07
Net nu het hier een fijn gevoel geeft ben ik zo 8 dagen weg.
Ik kom vandaag ook niet meer hierop, ga even mijn oogjes nog dichtdoen enzo want vanavond en vannacht word het geen slapen.

Als ik terug ben kom ik zou gauw mogelijk hier even kijken hoe het met jou/jullie gaat!

Geniet van de dagen en houd jullie koppie omhoog dames, ik neem zon voor jullie mee terug uit Turkije!
cindy1983

Unregistered

07-06-2012 13:54
Veel plezier kim. Geniet van je vakantie.

Ik ben morgen hier weer. Reageer dan even. Helaas veels te druk op dit moment.
Shar

Posting Freak

07-06-2012 19:44
Ach Kim over 8 dagen zijn we ook nog hier hoor. Eerst maar genieten van je vakantie.

Cindy succes met de drukte

Hier ff een baaldag zie nu ineens toch wel op tegen morgen. Zag net op de fb van een vriendin dat zij en dr vriend gaan trouwen, waarschijnlijk omdat ze zwanger is (door de pil heen). Dus ben eigenlijk gewoon jaloers hun lijken alles te hebben wat ik wil en hun hebben het per ongeluk gekregen. Best lastig, heb ook nog niet de moed gehad om ze te feliciteren komt van t weekend nog wel.
Shar

Posting Freak

08-06-2012 08:23
Nou die hsg viel mee, al deed t wel ff goed zeer toen ze die contrastvloeistof naar binnen spoot, alsof de hele boel verkrampt. Maar duurde maar even dus. Het zag er allemaal goed uit 20 juni de officiële uitslag en dan horen we wat er verder gaat gebeuren. Grote kans alleen dat m'n vriend niet mee kan dan, nou ja we zien t wel.

Wel beetje dubbel nu als alles redelijk goed is waarom lukt t dan niet he, maar ja we horen t de 20e wel
cindy1983

Unregistered

08-06-2012 10:07
Shar: Bah wat erg he die berichten op facebook. Ik had precies het zelfde met me broer. Gingen ineens trouwen. En hup meteen het nieuws dat ze ook zwanger is(wat niet zo snel de bedoeling was). Heb er eerlijk gezegd nog steeds moeite mee. Helemaal omdat ze een meisje krijgen. En dat is juist mijn grootste wens. Maar ben ook wel blij voor ze omdat hun toch wel al wat ouder zijn dan mij en ik nog genoeg tijd heb om het zo maar te zeggen.
Maar wil ook zo graag trouwen, koophuisje, baby. Gewoon een stapje verder in onze relatie. Koophuisje lijkt beetje de goede kant op te gaan. Hebben al gesprek gehad met een hypotheekadviseur, maar verder komt ie niet!!

Wat fijn dat het vandaag allemaal goed is gegaan in het ziekenhuis. Ik snap dat het voor jou extra frusstrerend moet zijn dat jullie gewoon niet weten waarom het niet lukt. Ik hoop echt dat je 20 juni krijgt te horen dat ze iets voor jullie in petto hebben. Het is tijd voor een wondertje voor jullie.

Gisteren hebben wij inschrijfformulier gehad van nijmegen. Die gaat zo op de brievenbus. Vind het nu wel spannend worden. Nu wachten op een brief van hun voor de eerste afspraak.
Shar

Posting Freak

08-06-2012 11:00
Ja heel irritant he, tuurlijk gun je het iedereen, maar jezelf nog het meest toch.
Wat een toeval terwijl ik dit typ krijg ik nog een bericht dat er een surprise party voor ze georganiseerd word dus...
Mijn vriend zegt steeds vaker dat ie niet toe is aan trouwen, snap ik dan weer niet wel voor kinderen niet voor trouwen. En ik wil hoe langer hoe liever trouwen eigenlijk.
Hopelijk komt ie tot inkeer ooit.

Ik hoop ook echt dat ze gaan behandelen hoor, ben wel bang omdat er haast niks mis is bij ons dat de gyn zegt dat we het nog even moeten proberen.

Spannend voor jullie ook zeg, hopelijk kunnen jullie snel terecht.
cindy1983

Unregistered

12-06-2012 13:18
Sorry dames maar het is echt super druk momenteel op werk en thuis.
Kom echt snel weer even gezellig praten.

Maar wilde even snel zeggen dat we 16 augustus naar nijmegen mogen voor ons eerste gesprek. We zijn echt helemaal happy!!
Shar

Posting Freak

12-06-2012 15:46
Wat een goed nieuws Cindy, dat hebben jullie nog best snel gehoord dan. Hopelijk gaat de rest net zo goed.
Lenakim

Senior Member

17-06-2012 08:34
Hallo dames,

Ik ben weer terug in het natte kikkerlandje.
Vrijdag weer terug gekomen en wou nu even de tijd voor jullie nemen.

Ik lees hier goeie berichten!!
Ja Shar het is vervelend dat als het goed is het toch niet lukt, dat had ik ook.....maar aan de andere kant toch fijn dat er niks aan de hand is en het wel zou moeten kunnen lukken.

En Cindy....fijn dat jullie er dan terecht kunnen en zal zeker voor jullie allemaal blijven duimen.

Ik heb ook een klein beetje mazzel.....ik dacht mijn eisprong in Turkije te krijgen maar kreeg zo'n buikpijn en nu is mijn ovulatietest positief!!
Ik mag vandaag dus weer insemineren.....blijft toch elke keer weer spannend.

Ik ga even lekker koffie drinken nu en dan alle papa's opzoeken.
Hele fijne dag vandaag en kom later me wel weer even melden.
cindy1983

Unregistered

17-06-2012 18:48
Hier even snel een berichtje!

Kim welkom terug!

hier is mijm lichaam overstuur. Ben continu misselijk. Spuug ook alles eruit! Ik dacht een buik griepje. Maar,heb geen diarree. Wel continu steken en vol gevoel. Zwanger kan ik niet zijn. Dus ben mijn lichaam even zat!
cindy1983

Unregistered

17-06-2012 18:50
Kim. Wat fijn dat je kan insemineren! Ga hard voor je duimen.
Lenakim

Senior Member

17-06-2012 19:04
Hey Cindy,

Bah wat vervelend voor je zeg!
Hoop echt dat je je heel snel beter zal voelen....is niks als je je ziek voelt en niks binnen houd!

Ik ben weer klaar voor deze maand....maar hoop echt nergens meer op, ook niet goed gevoel erover maar een maand overslaan kan ik ook niet.

Weer 2 stressvolle weken tegemoet, maar naast jullie heb ik niks te klagen.

Krijg steeds meer respect voor jullie!!!
Shar

Posting Freak

18-06-2012 07:50
Kim welkom terug! Hoe was je vakantie?
Wel fijn dat deze maand toch niet verloren is meid. Ik ga voor je duimen. Wie weet is t toch nog gelukt deze ronde. Tja en die 2 wachtweken zijn altijd rot, maar moet zeggen dat ik t in t begin spannender vond nu krijg ik dat gevoel pas na ruim een week pas.

Cindy wat balen dat je ziek bent zeg. Hier ook in de lappenmand heel erg verkouden, gister weinig geslapen omdat steeds als ik ging liggen m'n neus ging lopen pff. Maar is minder erg als spugen verschrikkelijk moe word je daarvan. Beterschap in ieder geval.

Ik kan echt niet wachten tot woensdag, maar blijf er vanuit gaan dat de gyn zal zeggen dat we t voorlopig zelf moeten doen. Nou ja nog 2 dagen dan weten we het.
Lenakim

Senior Member

18-06-2012 08:09
Heey Shar,

Dank je wel! Mijn vakantie was echt geweldig en zo nodig!!
Heb even niet hoeven denken aan zwanger raken en alle stress die daar om heen kan hangen.

Zodra ik weer in Nederland was ging het bijna gelijk weer automatisch maar goed dat geeft niks.
Ik vind het ook niet meer zo spannend als in het begin hoor maar ja zijn toch altijd mensen om je heen die er naar vragen waardoor je er altijd aan herinnerd word en dus er ook vaak aan denkt.
Maar ik heb besloten geen test te gaan zodra ik overtijd ben.....ik wacht alles af.

Nu weer lekker het gewone leventje oppakken hier....zoontje weer heerlijk thuis en omrommelen in mijn huisje.

Hoe gaat het met jou naast het erg verkouden zijn?
Ik zal woensdag heeeeeeeeel erg hard duimen voor jullie en aan jullie denken!!
Shar

Posting Freak

18-06-2012 08:25
Klinkt heerlijk zeg je vakantie, tja en eenmaal thuis gaat t vaak weer t zelfde he, maar je heb weer wat om op terug te kijken toch.
Moet zeggen dat ik ook haast nooit test hoor, heb denk ik in al die tijd dat we bezig zijn pas 4x getest ofzo.
En met t gewone leventje is op zich ook niet teveel mis toch Smile

Verder gaat t wel hoor, hebben goed onze best gedaan vorige week dus tis weer afwachten, maar eerst die afspraak die vind ik spannender eigenlijk haha.
Lenakim

Senior Member

18-06-2012 09:09
Ik heb heel erg veel om op terug te kijken.
Ik heb ook een mega mooie fotoshoot laten doen daar met mijn vriendin.

Maar met mijn gewone leventje is totaal niks mis hoor....in tegendeel zelfs.
Woensdag beginnen met werken en nu toewerken naar ons nieuwe huisje.

Ik snap dat je de afspraak woensdag spannender vind...daarom zal ik ook aan je denken.
Houd je mij wel een beetje op de hoogte??
Shar

Posting Freak

18-06-2012 09:20
O ja die foto's dat kunnen ze daar zo mooi altijd he. Lekker nog 2 daagjes vrij en dan ook nog een nieuw huisje. Fijne vooruitzichten nu nog een baby dan kan het niet meer stuk toch hihi ;-)

Dank je! Tuurlijk laat ik t hier weten, hebben om kwart over 9 al een afspraak dus hoeven niet er de hele dag tegenaan te hikken.
Lenakim

Senior Member

18-06-2012 10:29
Ja zat een professionele fotograaf bij ons hotel en die kon het geweldig!
Moesten wel voor wat closere foto's even strandje verderop voor privacy want ja in turkije denken ze niet hetzelfde als hier over lesbiennes.

ja woensdag begin ik met nieuw baantje en dan nog tot eind van het jaar wachten tot ons huisje gebouwd is.....hopelijk heb ik tegen die tijd ook al wat in mijn buik groeien.

Maar eerst jullie afwachten!
Wel fijn zo op tijd in de ochtend....anders word het zo'n vervelende dag vind ik altijd zelf.....moest zelf weleens eind van de middag pas pfff.
Shar

Posting Freak

18-06-2012 10:40
Kim o ja daar moet je dan ook nog rekening mee houden, belachelijk eigenlijk he, maar ja als de foto's maar gelukt zijn haha.
Had t er laatst nog met een klasgenootje over die is al een tijdje samen ook met haar vriendin en hebben over kinderen gedacht enzo en hoe dat dan moet gaan allemaal. Ook niet makkelijk allemaal hoor.

Spannend een nieuwe baan, wat ging je ook alweer doen geloof dat je t wel verteld heb maar ben t alweer vergeten :oops: sorry. Ik geef het snot in m'n hoofd de schuld haha ;-)
Zou wel mooi uitkomen he nieuwe baan, nieuw huis, baby.
Gelukkig zijn mijn afspraken tot nu toe op 1 na in de ochtend geweest. Die dagen dat je er tegenaan zit te hikken is vreselijk, ik maak mezelf dan helemaal gek.
Lenakim

Senior Member

18-06-2012 10:45
Ja lastig als je lesbisch bent en dan de juiste en makkelijkste en snelste manier vinden om een kindje te krijgen.
Maar des te mooier zal het dan zijn denk ik dan maar weer voor mezelf ;-)

Ik ga schoonmaakwerk doen....stelt niet veel voor qua uren maar moet toch wat en hoef ook niet veel te werken aangezien mijn partner verpleegster is en werkt.

Ja verschrikkelijk de dagen dat je er tegenaan hikt maar gelukkig hoef je niet al te lang meer te wachten.

Ik vind het gewoon spannend voor jullie zeg!!

Ik zal nu even mijn boef en 2 nichtjes van school halen voor een broodje
Shar

Posting Freak

18-06-2012 10:48
Ja precies maakt het toch nog meer bijzonder. Maakt toch niet uit wat je doet en veel uur, soms is t gewoon lekker om ff wat anders te hebben als alleen thuis. Tenminste dat heb ik altijd. Wel fijn dat je dan niet zoveel hoeft te werken mooi opgelost dan.
Haha ja spannend he Big Grin.
Eet smakelijk.
Lenakim

Senior Member

18-06-2012 16:31
Zo ondertussen de warme maaltijd weer naar binnen gewerkt zodat mijn zoontje met zijn papa naar pencak silat kan.
ja even lekker bezig zijn is wel fijn al wil ik nog eigenlijk wel meer werk hebben ;-)

Gelukkig is het inmiddels alweer bijna avond en dus komt woensdag alweer dichterbij ;-)
Shar

Posting Freak

19-06-2012 07:35
En tis weer dinsdag weer vroeg wakker, ik haat verkouden zijn. Nou ja heb alweer wat huishoudelijke klusjes gedaan ook dus goed bezig ;-)

Kim wie weet krijg je steeds meer uurtjes joh als je begonnen bent.

Cindy voel jij je inmiddels alweer wat beter of nog in de ziekenboeg?
Chantal1977

Senior Member

19-06-2012 10:50
hee dames goed als ik ook mee kom kletsen? Ik zal mezelf even voorstellen, ben Chantal 34 jr, mijn vriend is 36 jr en we zijn in oktober
2010 gestopt met de pil dus hier gaat het ook niet zo soepeltjes helaas.. hier is slecht zaad de grootste oorzaak, mijn schildklierwaardes rommelen ook maar waren de laatste keer weer goed genoeg, dus we mogen beginnen met IUI, helaas eerst weer een gesprek voor de bespreking daarvan op 16 juli (wat duurt het allemaal toch lang :twistedSmile en dan beginnen! Maar er is zomerstop dus ik verwacht pas eind aug of september..
Shar

Posting Freak

19-06-2012 11:09
Chantal welkom hier. Jij ook al lang bezig zeg, maar nu dus wel vooruitzicht op IUI. Wel jammer dat het zo lang duurt, alsof je nog niet lang genoeg wacht. Helaas bestaat het zwanger worden voornamelijk uit wachten. Wel erg spannend denk ik om te beginnen met IUI.
Ik hoor morgen wat er met ons gaat gebeuren, mijn vriend z'n zaad is ook niet optimaal maar niet superslecht. Bij mij lijkt het allemaal goed.
Misschien wel prettig om gewoon van de zomer te kunnen genieten, of zie je dat niet zo? Weet niet of ik t wel zo zou zien hoor haha.
Chantal1977

Senior Member

19-06-2012 11:23
Hallo Shar! Succes alvast voor morgen, ik denk dat jullie dan ook voor de IUI gaan vooral als het zaad niet superslecht is, mijn vriend had na bewerken 1.9 miljoen goede, is nog niet heel veel volgens mij maar ok net genoeg voor IUI, wij gaan beginnen in de natuurlijke cyclus maar
ik weet niet hoe vaak enzo hoor ik vast 16e juli allemaal nog het hele behandelplan, ja anderhalve week geleden hier ook al over gesproken maar
moest toen nog een x lbloedprikken voor de schildklier maar dat was nu goed en nu weer wachten op 16 juli voor de algehele uitleg, dacht nog had dat niet gelijk anderhalve week geleden gekunt..
Aan de ene kant wel lekker van de zomer genieten nog een lekker wijntje drinken enzo aan de andere kan was ik net zo lief nu begonnen,
het was vast toch niet gelijk gelukt, volgens mij is de slagingskans 9% per keer en in de vakantie was handiger met werk geweest,
heb jij ook al de HCG ofzo gehad trouwens? ik nog niet maar misschien komt dat nog na een paar behandelingen ofzo, lijkt me niet echt fijn nl
Shar

Posting Freak

19-06-2012 11:48
Ok spannend, dus geen hormonen enzo. Das misschien wel prettiger. Heb gezien wat die hormonen kunnen doen met meiden en lijkt me niet fijn, maar ja als t moet zal ik t doen natuurlijk.
Tis ook allemaal zo dubbel he. En idd in de vakantie beginnen is wel makkelijker met werk enzo.
Die HSG heb ik anderhalve week geleden gehad, was wel heftig en pijnlijk, maar de pijn was maar kort dus dat scheelt dan wel. Het is daarna nog wel even gevoelig geweest, maar het is te doen hoor. Morgen horen we ook de officiële uitslag daarvan.
Ben alleen bang dat ze gaan zeggen dat we nog even zelf moeten proberen. Bij mijn vriend waren er 10 miljoen zaadcellen gevonden dus ja het zou moeten lukken.
Maar ik merk aan alle verhalen dat t per zkh nogal kan verschillen dus we wachten t maar weer af he.
Chantal1977

Senior Member

19-06-2012 12:02
Hee ja afwachten he ben benieuwd wat ze morgen zeggen! Heb weleens gelezen ja dat je naar de HSG meer kans zou hebben en
het nog kan proberen maar ik weet het niet precies, bij ons hebben ze het er niet eens over gehad nog maar misschien komt
dat omdat zaad al zo slecht was, hoe oud ben jij dan als ik het vragen mag?
Oh gelukkig dat de HSG te doen was! heb er wel nare dingen over gelezen maar zal per persoon verschillen, nu ben ik
niet zo'n held hoor maar vooral niet met naalden, dat is echt een ramp, gelukkig heb ik het bloedprikken overleefd maar
moet er niet aan denken om hormonen te spuiten bij jhezelf.. gelukkig is het zover nog niet!
Nou heel veel succes morgen!!
Lenakim

Senior Member

19-06-2012 13:16
Welkom hier Cindy!
Tuurlijk mag je mee kletsen....jullie zijn ook al een behoorlijke tijd bezig zeg!
Spannend allemaal en natuurlijk zal ik voor jullie ook hard duimen!
Chantal1977

Senior Member

19-06-2012 13:37
Hoi Lenakim!

Bedankt en ik zal ook voor jou duimen dat het snel raakt mag zijn!! Zit je nu weer in de wachtweken als ik het zo even goed onthouden heb?
cindy1983

Unregistered

19-06-2012 21:13
Shar: sorry dames. Lig nog steeds ziek in bed. Maar het gaat beter!

Welkom chantal! Ook al wat probleempjes met het zaad dus. Hier helaas geen zaad gevonden. Mogen in aug naar nijmegen voor een pesa en hopen zo wat te vinden. En als dat lukt wordt het ivf of icsi!

Reageer snel op de rest meiden.

Shar: succes morgen. Hoop dat ze iets voor je in petto hebben!
Lenakim

Senior Member

19-06-2012 21:16
@ Chantal, sorry zag nu pas dat ik het verkeerd typte maar bedoelde natuurlijk chantal....ja ik zit weer in de wachtweken, wachtend tot ik weer ongesteld ga worden om vervolgens weer opnieuw te kunnen. Nog 3 maanden de kans voor ik weer terug moet en misschien andere stappen ondernomen gaan worden.

@Cindy....heel veel beterschap nog meid en blijf voor je duimen hoor!

@ Shar....laatste nachtje opkomst!!!!!!! Morgen mag je dan eindelijk heen.....ik ga zeker aan je denken morgen! Succes meid
Chantal1977

Senior Member

20-06-2012 07:08
@Cindy jemig dat is echt niet tof, ik ga ook hopen dat ze nog iets vinden zodat jullie nog IVF of ICSI kunnen proberen! Beterschap!
@lenakim Spannend de wachtweken! Ik vind het tegenwoordig al wat minder spannend omdat ik niks meer verwacht maar toch heb je elke keer
weer een klein beetje hoop..
@Shar Succes vandaag!!
Lenakim

Senior Member

20-06-2012 07:45
@Chantal.....ik vind het stiekem ook niet meer spannend hoor, insemineer wanneer het moet en ga daarna maar gewoon door met het normale leven en denk er lang zoveel niet meer aan. Onbewust zal ik er vast nog genoeg mee bezig zijn natuurlijk maar we wachten af ;-)

@Shar....JAAAA vandaag is DE dag!!! Denk aan jullie en ben benieuwd wat er gezegd word/is
Shar

Posting Freak

20-06-2012 12:38
Cindy o balen zeg nog steeds ziek, denk dat je mij heb aangestoken hier ook snotverkouden sinds zondag en nu ook beetje verhoging, maar ja moet zo weer gaan werken dus zo maar weer aan de paracetamol.

Ja die hoop blijft ook wel he, al is de verwachting niet meer zo hoog als in t begin.

Nou bij de gyn geweest vanmorgen dus. We moeten nog 3 maanden proberen en dan beginnen we met iui. Heb er een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant ben ik blij dat we niet 6 maanden moeten wachten en aan de andere kant word ik er al emotioneel van als ik eraan denk.
Kreeg net een foto van een vriendin waar ik opsta met haar zoontje die ik bad doe pff kwamen de tranen alweer bleh. Wat een klotetraject is het als t niet lukt zeg.
Chantal1977

Senior Member

20-06-2012 13:12
Hey Shar!

Ja dubbel he, het zou toch het mooiste zijn als het zo mocht lukken! Wie weet niet opgeven nog al word de verwachting bij mij
ook al veel minder ja en al mij vriendinnen zijn echt op eentje na binnen no time zwanger als ze de plannen hadden zeg maar,
soms niet eerlijk, voel me er ook wel eens naar over, we hadden in het begin ook al leuke namen bedacht maar de top 2 is
al vergeven inmiddels in de vriendenkring, nou is dat niet zo belangerijk maar toch..
Die vriendin bij wie het niet lukte is na de 3e IUI poging wel zwanger geraakt trouwens, wel met hormonen maar toch! Ze gaan
nu weer voor een 2e weer beginnen met IUI straks, hoop altijd stiekum dat wij nu eerst zijn maar gok dat we de allerlaatste gaan worden :twisted:
Nou sterkte met werken!
Lenakim

Senior Member

20-06-2012 19:14
@Shar....mogen we dus beide nog even lang proberen voor we terug moeten komen. Hoop echt zooo dat het jullie gaat lukken in die 3 maanden!!
Shar

Posting Freak

21-06-2012 08:18
@Chantal ja jullie zijn dan nu wel een keer aan de beurt he. Bij mij is t op dit moment ook weer zo'n periode dat de 1 na de ander verteld zwanger te zijn. Bij ons in de vriendengroep zijn er nu al 4 met vruchtbaarheidsproblemen. 1 is nu na 5 jaar zwanger van de allerlaatste poging IVF, dat was echt zo mooi toen ze dat vertelde. Een andere vriendin gaat in september/oktober waarschijnlijk ook beginnen met IUI.

@Kim ja ik hoop t ook gaan in ieder geval goed ons best ervoor doen Big Grin.

Werk gister ook overleefd mocht iets eerder weg, vandaag is de verkoudheid al iets minder gelukkig. Komt goed uit op m'n vrije dag.
Chantal1977

Senior Member

21-06-2012 11:31
We gaan er voor de laatste maanden! Ik hoop dat in augustus kan beginnen met IUI want heb het wel een beetje gehad, moet deze dagen ook weer ongesteld worden, voel met net zoals normaal dus het word niks weer deze maand, zal nog voor jullie duimen!!
Shar

Posting Freak

21-06-2012 16:04
Chantal blijf toch ook voor jou duimen hoor, hopelijk lukt t nog net op tijd voor jullie met IUI gaan beginnen. Daar hoop ik ook nog steeds wel op eigenlijk. Das toch beter als al die zkh bezoeken enzo.
Chantal1977

Senior Member

22-06-2012 07:10
Hee, ja dat is zeker wel beter we hopen op een wonder gewoon! Ik moet er 16 juli weer heen en daarna beginnen denk ik, zomerstop is alleen voor in de gestimuleerde cyclus en dat heb ik niet namelijk, we gaan nog wel tijd op vakantie dus het hangt er een beetje om of het begin of eind
augustus zal worden denk ik, nog maar even weer goed ons best doen deze maand.. Die lol is er ook wel een beetje vanaf inmiddels.. herkenbaar of nog niet?
cindy1983

Unregistered

22-06-2012 07:42
Sorry meiden maar ik heb echt even een ik trek het niet meer momentje.
Me lichaam blijft maar stom doen. Weet totaal niet of ik me eisprong heb gehad. Zit inmiddels weer op dag 37. Heb nog steeds pijn in me buik, grote pijnlijke opgezette borsten, af en toe met vlagen misselijk. Maarja de griep heeft me ook niet echt geholpen. Ik ben het zwanger worden echt even helemaal zat (sorry dames). Dat ik op dit moment niet zwanger kan worden okey dat accepteer ik langzaam. Maar dat ik zo voor de gek wordt gehouden door me eigen lichaam en totaal niet weet wat er in gebeurt. Dat is echt niet leuk meer. Ik ga er denk even een tijdje tussenuit hier. En wacht maar eerst even af wat me lichaam allemaal van plan is.

Nogmaals sorry meiden!!
Shar

Posting Freak

22-06-2012 07:57
Cindy, daar hoef je helemaal geen sorry voor te zeggen. Het is gewoon heel moeilijk als je lichaam zich zwanger gedraagt maar je zeker weet dat het niet kan. Het is ook gewoon zo oneerlijk he meis. Je moet gewoon doen waar jij je het best bij voelt, dat is het belangrijkst. En als je besluit wel te blijven kletsen zijn we er gewoon voor je.

Chantal ja zo rond de eisprong zit er toch een andere gedacht achter, dat zorgt er wel voor dat t wat minder leuk is, gelukkig kunnen we er nog wel van genieten, maar herkenbaar is het zeker.
Het ergste vond ik die samenlevingstest. Toen moesten we de wekker zetten om 5 uur 's nachts voor de seks nou daar was echt niks aan.
Lenakim

Senior Member

22-06-2012 11:31
Het is wat allemaal he dames om zwanger te raken.

Ik hoop toch echt dat we allemaal snel goed nieuws kunnen neerzetten hier.
Ik ben vandaag een beetje gaan bloeden en dacht dat ik vervroegd ongesteld was 2 dagen maar mijn vriendin herinnerde mij er even aan dat de inseminatie nog maar 5 dagen terug is en het dan wel heel erg veel te vroeg is om ongesteld te worden.....lastig hoor elke keer!

Idd Cindy je hoeft echt helemaal geen sorry te zeggen! Het is gewoon erg vervelend en niet makkelijk/leuk als het zwanger worden niet wil lukken. Ik zal beetje extra hard duimen voor je meid!
Hoop echt dat je je snel wat beter zult voelen!!
Shar

Posting Freak

24-06-2012 09:25
Kim dat zou idd wel vroeg zijn, nooit eerder gehad ook?

Chantal ongesteld geworden of toch nog een wondertje??

Hier rustig aan t wachten. Deze ronde is best relaxed tot nu toe ook wel een keer lekker hoor.
Lenakim

Senior Member

24-06-2012 10:18
Hey Shar,

Ik heb maar 2 dagen heel licht gebloed, het is nu weer weg.
Nee heb dit op deze manier neit eerder gehad.
Alleen wel dat ik echt heftig ging bloeden tijdens mijn eisprong maar dat was heel anders dan dit.

Ben blij dat het nu lekker rustig even is voor je...idd wel een keer lekker!
Shar

Posting Freak

24-06-2012 10:26
O gelukkig dat t weer weg is.
Ja best lekker hoor beetje relaxte ronde. Lekker weekend ook, al moet ik dalijk wel weer gaan werken.
Jullie nog plannen met dit weer of een rustige zondag?
Lenakim

Senior Member

24-06-2012 10:28
Ja ben ook erg blij dat het weer weg is hoor.....al maakt het deze dagen weer erg spannend merk ik.
Nee wij hebben voor vandaag niet veel plannen, het is eigenlijk een echte op bedblijf zondag.

Maar ja straks nog wel even boodschapjes doen en vanavond komt mijn grote kanjer ook weer lekker thuis.

Werk ze strakjes meid!
Shar

Posting Freak

24-06-2012 10:45
O lekker dat hij weer thuiskomt dan. Idd op bed blijven is het beste op zo'n dag als vandaag he.

Kan me voorstellen dat dat bloedverlies het wel spannender maakt. Zorgt ervoor dat je er toch weer meer aan denkt he. Nou hopelijk heeft t wat goeds te betekenen. Zou mooi zijn 1 iemand moet hier de 1e zijn met goed nieuws toch Big Grin.
Lenakim

Senior Member

24-06-2012 10:56
Ja we wachten het nog rustig af allemaal.
Ik heb mezelf inmiddels op de nodlijst van juni gezet ;-)
Shar

Posting Freak

24-06-2012 11:12
Ja ik zag t Big Grin, ook op t wachtbankje. Gezellig hoor zit ik er in ieder geval niet alleen op ;-)
Lenakim

Senior Member

24-06-2012 11:14
Ja ik dacht ik zal jou even vergezellen en versterken daar ;-)
Shar

Posting Freak

24-06-2012 11:21
Haha dank je heb wel wat versterking nodig blijft niet veel over zo eind juni haha. Ach hopelijk blijft t voor ons beiden bij juni en hoeven we ons niet meer bij juli te voegen.
Zou ook wel goed uitkomen voor onze vakantie, want zoals het er nu uitziet ben ik bijna de hele vakantie dat ik in Turkije ongesteld dat zou toch erg jammer zijn ook.
Lenakim

Senior Member

24-06-2012 11:43
Ja bij mij was het ook even spannend wat Turkije aanging.
En zou eigenlijk mijn eisprong daar hebben maar ik had de mazzel dat die toch thuis kwam.

Dus wie weet heb jij ook gewoon heel veel mazzel....ik ga in elk geval voor jullie duimen en hopen dat de ongesteldheid lekker wegblijft als jullie in Turkije zitten ;-)
Chantal1977

Senior Member

24-06-2012 13:22
Hee allemaal!
Hier geen wondertje hoor ben gisteren keurig optijd ongesteld geworden grrr.. Wel apart ja Lenakim dat bloeverlies! Heb ik ook nog nooit gehad eigenlijk, wie weet! Echt rotweer ja vandaag, gister laat naar
bed geraakt na een gezellig avondje dus vandaag maar lekker beetje filmpjes kijken op de bank
cindy1983

Unregistered

24-06-2012 16:15
Lena: maakt het uit hoe we,je noemen?
Maar ik zat te denken. Is het geen innestelingbloeding? Dat kan namelijk ook! Ik hoop het zo voor je!

Chantal: wat rot dat je ongi bent geworden? Wordt je daar ook zo chaggie van?

Shar: hoe gaat met jou meis? Je nod komt dichterbij nu! Al bepaalde,klachtjes!

Ben mijn dipje al een stuk uitgestapt. Volgens mijn temp(ik temp al tijden op aanraden van zk) heb ik mijn eisprong gehad. Dus hoop dat het ook echt zo is. Zwanger wordt ik toch niet. Tenzij er wonderen bestaan. Maar ben blij dat mijn lichaam iets van zich laat horen. Lekker veel krampjes en opgeblazen borsten met grote schietschijven! Dus,hopelijk over een tijdje ongi en hopen dat de volgende ronde wat korter,mag zijn!
Lenakim

Senior Member

24-06-2012 19:45
@Cindy.....mij maakt het niet uit hoe je mij noemt. Mijn roepnaam is officieel Kim maar ik luister hier ook wel naar Lena hoor ;-)
Het zou kunnen dat het een innestelbloeding is geweest maar daar durf ik gewoonweg niet aan te denken want ben zo bang dat het een mega teleurstelling kan worden.
Ik moet maar gewoon mijn NOD afwachten......zou zo leuk zijn als Shar en ik beide niet ongesteld zullen worden.

Ben blij dat jij je dipje al wat bent uitgestapt en ga met je mee hopen dat je volgende ronde korter zal zijn!
Lenakim

Senior Member

24-06-2012 19:46
@ Chantal......wat ontzettend vervelend dat de rooie duiveltjes je toch nog lastig komen vallen!!
Ik ga extra hard duimen voor de volgende ronde voor je!!!
cindy1983

Unregistered

24-06-2012 21:32
Kom maar op met die positieve testen!

Wanneer mag je testen kim?
cindy1983

Unregistered

24-06-2012 22:03
Wat ik nou meemaak!! Ik maak altijd de kattenbak schoon van onze lieven katten. Vriendlief kan daar niet zo goed tegen.
Dus ik pak de spulletjes haal de deksel eraf en ik ga me toch over me nek. Naar de wc gerend en partij moeten kokhalzen! Serieus dit heb ik al die 3 jaar dat ik hier woon nog nooit gehad!
Mijn lichaam is echt van slag. Maar de vraag is waarvan. Wat op wat krampjes na en pijnlijke borsten die ik altijd heb na de eisprong, voel ik me verder goed!
Maar even afwachten of het morgenochtend wel goed gaat!
Lenakim

Senior Member

24-06-2012 22:11
Mijn NOD is de 29e.....maar ik ga dan nog niet testen gelijk, dat durf ik niet zo goed.

Misschien stiekem toch wat???
Wonderen zijn echt de wereld nog niet uit natuurlijk.
Maar misschien heb je gewoon nog steeds wat onder de leden.

Die pijnlijke borsten kan ik ook hebben na mijn eisprong tot mijn menstruatie.
Ik heb ze nu dus ook weer.

Toch weer erg spannende dagen zo....
Chantal1977

Senior Member

25-06-2012 06:56
Hee spannend allemaal zeg! Gek Cindy van de kattenbak! Pijnlijke borsten heb ik ook altijd na de eispring en als dat weer wegtrekt weet
ik al dat ik ongesteld ga worden, ja baalde wel weer maargoed lekker aan de wijn geweest zaterdagavond dan maar..
Ga heel hard voor jullie duimen!!!
Shar

Posting Freak

25-06-2012 08:50
Chantal o balen meid, nou geen verrassing dus door overtijd te zijn. Das dan wel een voordeel gewoon je wijntje kunnen drinken.

Cindy goed te horen dat je een beetje uit je dipje komt. Temp is redelijk betrouwbaar toch dus dan kan je er denk ik wel vanuit gaan dat je eisprong is geweest. Tja je heb maar 1 zaadje nodig zeggen ze he zou echt een wonder zijn.
Wat vreemd ook weer van die kattenbak zeg, hoop zo op dat wonder voor jullie. Dat zou geweldig zijn.

Hier is alles rustig, van t weekend gewerkt, maar toch een heel fijn weekend gehad. Geen vreemde klachten die ik niet eerder heb gehad ook.

Kim spannend meid, net na mij dus. Ik test eigenlijk ook nooit. Ja afgelopen ronde i.v.m. een feestje
Chantal1977

Senior Member

25-06-2012 09:21
Hee

ja temperaturen best betrouwbaar, ik doe het ook nog elke maand rond de eisprong tot ik zeker weet dat die geweest is en weet je ook mooi
wanneer je ongesteld gaat worden of niet natuurlijk waar we allemaal op hopen :twisted:
Ik moet binnenkort weer ovulatietesten halen voor de IUI, heb sensitest wel eens gebruikt werkte wel goed, je hebt alleen nog
goedkopere ben even de naam kwijt, iemand van jullie wel eens wat geprobeerd?
Testen doe ik ook nooit eigenlijk, vorig jaar had ik een keer een cyslus van 80 dagen ofzo toen wel een paar keer, gelukkig heb ik
dat de het laatste jaar niet meer..
Shar

Posting Freak

25-06-2012 09:40
O moet je voor IUI ovulatie testen gebruiken? Krijg je die niet mee van het zkh dan? Ik heb ze tot nu toe van sensitest gehad de dipsticks en laatste keer had ik van die gratis testen gehaald van die site waar ze hier op het forum ook voor adverteren L10 geloof ik.
Met zo'n lange cyclus zou ik idd ook wel testen hoor.
Chantal1977

Senior Member

25-06-2012 09:44
Had gelukkig maar eenmalig zo'n lange cyclus hoor al meer dan een jaar geleden, het is nu wel aardig goed laatste jaar, tussen de
28 en 32 dagen, eisprong altijd dag 14 tot 17 dus daar hoef ik ze niet voor te gebruiken,
ja ik moet dat voor de IUI straks omdat het in de natuurlijke cyclus gaat de eerste paar keren, vind het wel eng dat je
dat zelf moet bepalen wanneer de beste dag is maar 16 juli moet ik er weer heen zal dan nog eens vragen,
die van Sensitest werkte toen wel goed alleen moet je nu óchtends op werk testen das wel lastig, je krijgt ze helaas niet
in het zkh
Shar

Posting Freak

25-06-2012 09:52
O nou ben benieuwd of het bij mij ook zo gaat dan, want ik denk dat ze bij ons ook beginnen in de natuurlijke cyclus. Doen ze dan geen follikelmetingen om te kijken wanneer een eitje gaat springen?
Op je werk testen is idd niet ideaal zeg, weten ze op je werk wel dat jullie een kindje willen en dat het niet makkelijk gaat?
Chantal1977

Senior Member

25-06-2012 12:41
Ik heb nu zo'n folder maar daar staat alleen maar in dat je bij een positieve ov test in de ochtend je moet bellen voor een afspraak, volgens
hun springt je ei dan binnen 24 uur?
staat verder niks in vind het ook wel een beetje gek volgens mij is het bij elk ZKH anders? Ga het straks allemaal nog even
vragen!
Ik heb het op werk maar aan 1 directe collega verteld verder niemand, probeer het voorlopig zo te houden, ik werk op
vlabij het ZKH dat scheelt wel maar het zal toch wel opvallen als je af en toe weg moet, heb het tot nu toe gered
met de tandarts :-D
Lenakim

Senior Member

25-06-2012 12:47
Ja het is idd binnen 24 uur vaak dat die springt.
Ik gebruik elke maand de ovutesten van clearblue.....ben ik erg tevreden over.
Al voel ik vaak mijn eisprong ook.

Ik hou het even kort nu.....pijn in mijn buik
cindy1983

Unregistered

25-06-2012 12:48
Kim: Ik ben eigenlijk wel echt een tester. Ik heb er ooit 30 gekregen van me schoonzus voor 15 euro. En ook al weet ik telkens dat het toch niet raak is. Toch vind ik het wel lekker om gewoon een test te doen en dan niet meer die laatste dagen in spanning te zitten. Dan weet ik gewoon dat me ongi eraan komt en dat het weer hopen is op een volgende ronde.
Heb ronduit respect voor je dat jij echt kan wachten.

Shar; Jij dus ook geen tester dus. Ik hoop echt voor je dat je gewoon niet ongi wordt en dat je gewoon lekker zwanger mag zijn. Je ziet dat vaak gebeuren voordat er echte stappen worden ondernomen in een ziekenhuis. DUs ik blijf kei hard voor je hopen en vooral duimen. Nog een paar daagjes.

Chantal; Ik ben begonnen op aanrade van het ziekenhuis met ovulatietesten. Ik had die ook van sensitest. Die testen van Zwanger & Kids zijn ook niet duur en goedkoop. Werken ook goed trouwens. Ik merkte al snel dat bij mij niet werkte. Mijn lichaam is wel eens van slag en gaf dan gewoon 5 dagen lang een super mega positieve test. Dus heb toen besloten om te gaan tempen. En ik moet zeggen dat ik dat een stuk fijner vind. Mijn temp liegt gewoon niet. Ook al is mijn lichaam helemaal in de war dan komt hij nog niet boven de 37 uit. Dat gebeurt echt alleen maar als ik mijn eisprong heb gehad. Dus ik blijf bij tempen. Ook omdat ziekenhuizen dat prettig vinden.

Shar: Ik hoop heel hard dat je gewoon voor je iui gewoon zwanger mag zijn!!
Shar

Posting Freak

25-06-2012 12:58
Chantal ja is idd binnen 24 uur, maar ik weet nog niet hoe t werkt allemaal hoor ik neem aan dat ik dat allemaal hoor als ik aan de IUI moet beginnen. Heb wel een foldertje gehad over de IUI, maar weet niet of ze in natuurlijke cyclus willen doen of met hormonen, ik neem aan natuurlijke cyclus. Nou stond er bij mij in de folder wel dat je o pde avond voor de IUI een spuit met hormonen moet zetten zodat ze zeker weten dat je ei gaat springen op de dag van de IUI ofzo. Ik weet wel dat het erg kan verschillen per zkh ook met onderzoeken enzo, maakt me wel eens onzeker hoor al die verschillende verhalen.
Haha das wel handig dan, ja bij mij weet bijna iedereen het. Het gaat nogal vaak over kinderen en ook omdat ik voor die hsg vorige maand geen vrij kon krijgen ben ik t maar gaan vertellen, moet zeggen dat ik dat wel fijn vind.

Kim balen van je buikpijn zeg hopelijk is het snel over.

Cindy dank je meis, ik hoop ook dat we die hele IUI niet nodig gaan hebben. Jij dus wel zo'n tester haha, ik ben gewoon ook bang altijd voor die testen hoor vind die negatieve testen zo zwaar dan krijg ik een dip en dan nog 1 als ik echt ongesteld word dus dan laat je t wel haha. Tempen is wel handig dan he om inzicht te krijgen, heb dat ook 2 maanden gedaan vond ik wel genoeg met mijn cylcus.
Chantal1977

Senior Member

25-06-2012 13:46
ik vind het temperaturen ook wel handig weet je precies wanneer je ongesteld word en wanneer je het wat rustiger aan kan doen met klussen :-)
Ja over die spuit zetten heb ik ook veel gelezen weet niet waarom ze dat hier niet doen, misschien in een later stadium? Ben mega bang
voor naalden dus heb er niks over gevraagd..Ja misschien wel fijn als iedereen het weet, ben wel bang dat iedereen wel de hele tijd gaat vragen
hoe alles gaat enzo maar misschien moet ik daar nog aan wennen dat idee, nu weten alleen die collega en een vriendin van mij het die
dat ook heeft meegemaakt, mn vriend vind het ook wel fijner zo omdat zn zaad slecht is, vast niet goed voor zijn ego..
Soms wel lastig ja als mensen er rechtstreeks naar vragen hmmm
Hoop dat je buikpijn snel over is Lenakim!
Shar

Posting Freak

25-06-2012 14:06
Ja dat zou ook kunnen dat lees je ook wel eens dat ze beginnen zonder en dan een paar pogingen met, nou ja ik ben ook geen dokter gelukkig haha.
Ik ben niet bang voor naalden maar bij mezelf prikken lijkt me niet prettig, denk dat ik t m'n moeder laat doen, want denk dat als m'n vriend t moet doen het helemaal niks word hihi.
Wel fijn dat je erover kan praten met een vriendin die weet hoe het is. Ik heb er ook 2 die weten hoe het is en bijna iedereen weet t ook van ons. 1 vriendin gaat waarschijnlijk ook weer verder met IUI in september dus das wel grappig.
Die vragen vond ik idd ook lastig en tis ook zo vermoeiend om steeds een verhaal te verzinnen, ik sloeg meestal dicht dan dus vertel ik t nu maar gewoon haha.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (24): 1 2 3 4 5 ... 24 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave