Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden hormonen bah

hormonen bah
Lowiena

Unregistered

28-02-2008 12:12
Hoi meiden,

Deze maand weer een paar dagen misselijk halverwege mijn cyclus, vervolgens extra zin in klussen :oops: en dan ineens weg, niet meer misselijk enzo. Zou dit met mijn eisprong te maken hebben? Vorige maand was ik ook een paar dagen niet lekker, maar ik dacht dat het toen met mijn afspraak met de bedrijfsconsulent te maken had ivm met mijn ziekte (overspannenheid). Ga het eens in de gaten houden. Kijken of ik 12 maart mijn ongi krijg en of ik volgend maand weer een paar dagen niet lekker in me vel zit. Herkenbaar bij iemand?

Groetjes

PS wij gaan volgende cyclus pas voor het echi
catarina

Senior Member

Topics: 8
28-02-2008 13:39
he lowiena het klopt wel ze zeggen dat je rond je ei zin in sex krijgt
dus ik let er een beetje op maar denk wel dat het klopt
heb dan af en toe buikrampen en misslelijk
dus het kan goed dat je rond die tijd je ei moet hebben
jij gaat volgende maand toch voor het echie
of ben je nu al bezig nou in iedergal succes en veel klus plezier
gr linny
Lowiena

Unregistered

28-02-2008 15:31
catarina schreef:......
jij gaat volgende maand toch voor het echie
of ben je nu al bezig nou in iedergal succes en veel klus plezier
gr linny

Bedankt Linny,

Wij wachten inderdaad nog een ongi af. was wel erg klein geschreven. Mijn man wil eerst wachten tot ik genoeg hersteld ben van mijn overspannenheid. Dus ik hoop over een week of vier als de volgende vruchtbare periode zich aandiend, mijn man er weer vertrouwen in heeft.

Groetjes
catarina

Senior Member

Topics: 8
28-02-2008 21:53
ja sorry er helemaal over heen gelezen
maar goed hoop ook dat je dan gauw kunt beginnen
je loopt ook bijna gelijk met mijn dus als het bij mijn nu niet raak is lopen we gelijk
gr linny
Frummel

Unregistered

28-02-2008 23:15
Rond mijn ei niet, maar de week erna....wanneer de hormoonlevels zijn toegenomen. Dan ben ik ziek, zwak, misselijk en emotioneel zo labiel als mogelijk. Drie dagen voor mijn ongi ben ik verlost. Dan kelderen de levels en ben ik weer enigszins aanspreekbaar.

Nou ja was. Want als ik het nu voel afnemen is dat meteen een reden om gefrustreerd te worden vanwege het feit dat ik niet meer emotioneel labiel en dus ook zeker niet zwanger ben!

tis ook nooit goed :lol:
Lowiena

Unregistered

29-02-2008 09:24
Ja die baal dagen voor de ongi die ken ik, die had ik bij mijn pil ook alleen dan minder erg dan voor de pil. Maar ik zit er niet echt op te wachten om een paar dagen ziekelijk te zijn en een paar dagen ongelukkig en zwak te zijn per maand. Maar ja laten we hopen dat het niet voor lang hoeft te zijn en dat ik dan van hele andere kwaaltjes last mag krijgen.

Zozie je maar wat hormoontjes allemaal te wegen kunnen brengen en iedereen er weer anders op reageerd. Wat is het vrouwenlichaam toch ingewikkeld.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave