Heb me niet kunnen inhouden vanochtend en heb een test gedaan en die bleek negatief. Rug-en buikpijn nemen wel toe, dus ik denk eerlijk gezegd dat ik morgen een ongi kan verwachten. Want als ik zwanger ben, dan had er toch wel al eenpiepje hcg zichtbaar moeten zijn?
Deel 3 alweer, dames kletskousen!
Hmmm alleen niet zo handig, want nu kan ik niet terug kijken om op iedereen te reageren haha.
Het is DE dag vandaag. Om 16.00uur weten we of het hartje klopt van ons kleine wondertje. Ik dacht dat ik heel zenuwachtig zou zijn, maar dat ben ik helemaal niet. Sinds twee dagen voel ik eigenlijk niks meer, dus ik maak me toch een beetje zorgen.
Zo het is rokjesdag vandaag haha. Ga me er toch aan wagen
Warm he?
Horatia Ik hoop dat je te vroeg getest hebt meid. In ider geval een hele dikke knuffel.
Ik was gister heel verdrietig. Ik wilde niet huilen omdat mijn schatje zich anders zorgen gaat maken als hij in Amerika zit. Maar ik had de hele dag al een brok in mijn keel. En toen ik met mijn hoofd in zijn schoot lag, rolden de tranen over mijn wangen. Belachelijk, alsof hij een wereldreis gaat maken. Ik probeer nu maar tegen mezelf te zeggen dat twee weken zo voorbij zijn. Ik ga een leuk weekend tegemoed en verder kan ik gewoon afleveringen terugkijken van Beverly Hills 90210 zoalng als ik wil. Ik heb het hele bed voor mezelf....hmmmm, het helpt niet. haha. Ik voel met gewoon niet compleet zonder hem naast me. Ik ben met zijn tweeen, maar de aankomende twee weken ben ik even niet met zijn tweeeen...Sorry voor mijn ego/emo berichtje.
niena, jeetje zo laat pas!! En Angie ook ! pfff, ik ga duimen dat de dag voorbij vliegt Jannie... om terug te komen op je poll op FB, wat is je leeftijd en de maand dat je bevrucht () bent ? Kan ik de chinese bepaling toepassen haha Angie, bij jou ook. kijken of het klopt Horatia, als je toch aan het vergelijken bent met de vorige keer ... had je toen ook niet pas 2 dagen na je NOD een posi test? Maar begrijp het wel hoor. Ik had het ook toen ik een negatieve test had, zat ik maar gewoon te wachten tot mijn ongi kwam. Echt klote Maar houd nog een beetje moed. En anders de volgende ronde tegen je vriend zeggen wanneer je het meest vruchtbaar bent Wij hebben niet meer geklust, was gister laat thuis Hoop dat maandagochtend en woensdagochtend voldoende waren! Maar misschien wordt het toch pas oktober. Trouwens ... over MJoyce. Die andere MJoyce was dus met mij mee naar de paragnost en toen zei ze tegen haar ... ik zie een baby!! Toen zei zij ... moet ik toch eerst een vent vinden. Dussssss ik denk dat de paragnost ook de verkeerde MJoyce voor zich had
Zo goedemorgen, ik zit echt nu al oververhit achter de pc!!! Gisterenmiddag was ik heerlijk vrij en heb de hele middag op het balkon in de zon gezeten, poesjes erbij, lekker lezen. Alleen was ik vergeten mijn benen in te smeren, met als resultaat dat ze dus knalrood zijn....
Gisterochtend nog gesmst met mijn vader, hij was al niet meer misselijk en had fijn ontbeten. Het verband mocht ook van zijn been, dus mijn man en ik gaan vanavond de wond maar even bewonderen. In ieder geval geen kotsende mensen meer, dus nu maar eerst eten voordat we op bezoek gaan :mrgreen:.
Ik heb gisteren echt keihard gelachen om Lotte met haar kluservaring :-D!!!! Ook heel herkenbaar want dat hebben wij ook weleens meegemaakt! Schrik je je dood als dat gebeurd *floep* !!! Whahaha!!! Gelukkig niet mis geschoten....
@Niena, succes bij de echo, ik ben heeeeel nieuwsgierig!!!! En wat leuk dat je dan vrijdag op werk gaat vertellen dat je zwanger bent, zo te lezen had je directrice het al door!
@slaatje, ik ben ook zo hoor, kijken of ik kwaaltjes ontdek maar toch weer niet te veel hopen omdat ik anders teleurgesteld ben als ik toch ongi word.... volgens mij ben je dan te veel ermee bezig en lukt het juist niet om zwanger te worden. Ik probeer nu ook sinds 2 maanden me niet te erg te focussen op zwanger worden en er niet al te veel mee bezig te zijn. Ik hoop dat het werkt!
@Slaatje rustig aan meis weet precies hoe je je voelt!! Mijn man moest bij zijn vorige baan ook heel veel weg! Komt goed veel leuke dingen weer doen! Dikke knuf meis!
@Lotte maand febr. was toen nog net 27 ;-)
Ja zal vast wel genoeg zijn meis zaadjes leven lang toch! haha zelfs de paragnost had het fout!! Nu hopen dat het deze ronde raak is!!
@Fransisca heerlijk het dat zonnetje!! Fijn dat het goed gaat met je pa!
@ Lotte
Ja je hebt werkpaarden en sierpaarden he
Gewoon werken tot kwart over 3. Wij krijgen daar geen vrij voor, dus moet het toch na schooltijd.
Wordt nog even racen voor ons om op tijd te komen hahaha.
Me moeder plaatste gister op me FB een foto met 2 cadeautjes 1 met autopapier en 1 met stippen met een roze lintje met de tekst: welke mag je morgen openmaken zo leuk haha!!!
@slaatje, he meisje, dat is toch logisch dat je er emotioneel van wordt? Als je zoveel samen bent, dan is het gewoon moeilijk om elkaar even los te laten. Ik heb zelf in het verleden drieenhalve maand in Amerika gezeten; had er toen helemaal geen moeite mee, terwijl ik het nu al moeilijk vind als manlief een avondje weg is! En bovendien maak je je zorgen of alles wel gelukt is! Hele dikke knuffel van mij en denk maar zo, je vriend is zo weer thuis!
@Lotte, het zal vast genoeg zijn meis, houd moed! :-)
Tsja, weet je, op het punt van testen kan ik het eigenlijk niet vergelijken. Bij de vorige keer heb ik idd pas voor het eerst getest twee dagen na NOD, maar toen had ik ook pas door dat ik misschien zwanger kon zijn. Dus ik weet eigenlijk niet of ik toen voor NOD ook negatief zou hebben getest. Het zou kunnen dat ik nog steeds te weinig HCG in mijn bloed heb, maar eerlijk gezegd geloof ik daar op dit moment niet meer in. Nou ja, misschien moet ik maar ophouden met zeuren en gewoon gaan kijken of ik morgen ongesteld word.
@Angie en Niena, ja, hadden jullie die afspraak niet even wat eerder kunnen inplannen? :-) Nu moeten wij de hele dag wachten! :-)
ik versprak me gister ... Zoals de pot is vertrouwt hij zijn ketel :oops:
Ik had hem zelf pas na 10 minuten door, haha
Mijn nichtje uit amerika komt volgende maand. Ik heb skype op mijn mobiel. Zo raar om haar dan te zien op je mobieltje (zij had de webcam aan) en dan zo te praten. Wat een techniek!
@ Horatia
Hahahah gelukkig gaat mijn tijd heel snel, want het is alweer middag en we hebben een druk programma :-)
Mn humeur is in ieder geval opperbest, maar ik wil dat gevoel niet kwijt hahah en zie als een berg op tegen de vk.
Gelukkig is manlief een enorme steun hahaha en is super positief, dus hopelijk komt alles goed.
Zijn jullie trouwens al gebraden kippetjes?
@ Angie
Ik durf het niet te zeggen, heb totaal geen idee haha. Des te spannender natuurlijk
@niena, schaam schaam schaam, vergeet ik jou helemaal! Sorry meis, succes om 16.00 uur!
@lotte, februari 32 ;-)
@slaatje, begrijp je wel hoor meis! Ik moest een keer vreselijk huilen toen mijn lief een weekend ging skieen!! Veel leuke dingen doen en je zal zien dat de tijd vliegt!
@rokjes, al hele week aan ;-) vandaag ook in spaghetti top, rokje en teenslippers naar werk. Zo leuk kinderopvang!!
@francisca, breng je jullie kleine straks gezellig bij mij op het centrum? Hihihi
@Niena, whaha, ik heb de airco aan, dus valt mee! :-)
@jannie, ooooohhhh, spaghetti top en teenslippers, ik ben jaloers, daar hoef ik op mijn werk niet mee aan te komen! Ik vond het al heel wat dat ik zonder panty naar kantoor durfde te komen, want dat is toch eigenlijk not done in de advocatuur.
@horatia, in de pauzes is het hier helemaal erg. Dan zit iedereen echt in een zonne outfit op het balkon van de baby's. Vol in de zon en uit de wind..... Heerlijk! Ik heb net maar ff schaduw plekje gezocht, het is zoooooo heet!
@ jannie, hahaha ja lijkt me leuk! Maar dan moet ik helemaal naar jouw woonplaats terwijl er hier ook genoeg KDV's zijn :mrgreen: heb zelf ook nob bij B4kids gewerkt als invalleidster. Vond ik heeerlijk! Jammer dat er nu haast geen banen daar zijn, want zou graag weer werken met die kleintjes!
@ niena zoooo spannend!!!!! Ik ben onwijs benieuwd, ik wacht met smart je berichtje af!
@ rokjes, ik ben helemaal geen rokjesmens. Ik draag wel spijkerrokjes met eronder een legging en die draag ik wel al de hele week. Met een korte knielegging eronder. Durf echt niet met blote benen onder een rokje, geen idee waar die fobie vandaan gekomen is. Maar ik hou er niet van! Wel lekker met een bloot topje :-).
@ mezelf, ik ga volgende week meedoen aan een onderzoek naar migraine in het universitaire ziekenhuis hier. IK heb al eerder aan een soortgelijk onderzoek meegedaan, nu gaat het om migraine tijdens je menstruatie. Ik moet 5 dagen `s avonds naar het ZH voor een MRI scan en ook bloed laten afnemen (dat vind ik wat minder). Voorwaarde is dat ik wel op de 1e ochtend van het onderzoek een zwangerschapstest moet doen, want ik mag niet zwanger zijn.... In ieder geval krijg ik er 75 euro voor en dat vind ik best leuk!!!
Horatia en Jannie, dank jullie meiden. Heb gelukkig genoeg gepland staan (misschien wel te veel :p)
Lotte, je hebt gelijk hoor. Ik ben er ook veel te veel mee bezig. Ik geef jouw tip juist ook altijd aan nieuwkomers of netbeginners mee. Vorge maand ging het juist zo goed. Al moet ik zeggen dat ik momenteel weer heel negatief ben en daarom weet dat de test zaterdag toch wel negatief zal zijn..en ik zondag of maandag gewoon ongesteld ga worden.
Ben net terug gebeld door de dermatoloog. Mijn gezondheid zit me dus echt nooit mee. Er zijn schifertjes op de kweek gezet en ik was ervan overtuigd dat daar uit zou komen dat ik een schimmel of exceem op mijn hand zou hebben. Even twee weken creme smeren en klaar is slaatje. Maar nee hoor, het is geen schimmel, misschien een exceem, dus daar krijg ik zal voor. Maar ze vermoed toch ook een allergie (voor waarschijnlijk iets van nikkel of metaal of wat er dan ook in de telefoon op ons werk zit) dus moet ik in 1 week drie keer naar het ziekenhuis. Dan krijg ik 30 prikken in mijn rug (de 1e 2 keren) en daarna de uitslag. En laat ik nou net genoeg hebben van het ziekenhuis even. Twee maanden terug heeft mijn vader een hartinfarct gehad. Ongeveer twee weken daarna moest hij voor een vernauwing in zijn bloedvaten in zijn been het ziekenhuis in. De dag dat hij naar huis mocht heb ik zelf in het ziekenhuis gezeten van 14 tot 23 (t was wat druk) en kwam ik mijn vader tegen. Die bleek op de plek van het bloedvat een hematoom te hebben. Twee dagen later mocht hij onverwacht naar huis. De dag erna moest ik weer terug naar het ziekenhuis, en hij ook. Kwam ik hem weer tegen. Hij weer naar huis gestuurd met medicijnen. Ik zonder. En ik teruggestuurd naar de h.a waar ik tegen de pijn morfine heb gekregen.
Anyway, lang verhaal, maar wel even fijn het van me af te schrijven. Het zit me gewoon even niet mee. Sorry dames.
@slaatje, och meisje, het zit je echt niet mee! Wat een akelig verhaal! Geen sorry zeggen hoor, we hebben allemaal af en toe onze momentjes!
@Francisca, denk je dat deze ronde niet gelukt is? Want anders zou ik het best wel vervelend om bloed te moeten geven terwijl er zich misschien wel een eitje aan het nestelen is (tenminste, de bloedbank adviseerde mij om tijdelijk te stoppen met bloed geven nu ik probeer om zwanger te raken). Ik vind het wel goed van je hoor, begrijp me niet verkeerd, maar was daar gewoon benieuwd naar!
Dag dames, ik ken weer terug van een weekje Kreta. Ik zal proberen om weer een beetje bij te lezen uit het oude deel. Ik las in het nieuwe deel dat Niena zojuist haar echo heeft gehad... Ik hoop dat alles goed is gegaan.
Helaas moest de vrouw die de echo doet weg ivm een overlijden! Degene die het nu deed was in opleiding en hebben het niet goed kunnen zien ze neigt naar een jongen maar volgende week weer terug! Dus nog in week in spanning!
Kom straks weer even ben uit eten!
Meiden wat is het warm he phoe. Ik heb vandaag heel de dag in de airco gestaan, dan valt het wel even flink tegen!
Meisje: Welkom terug!
Angie: Leuk een jongen, wel jammer dat je het nog niet "zeker"weet!
Francisca: Balen van je uitslag van het ziekenhuis!
Zo hier een dagje gewerkt, lekker hoor met de airco in de winkel maar als je dan buiten kom pfff warm!!
Was wel lekker even op de fiets naar huis.
Vandaag zegt me collega, je hebt wel al een buik he.. Weet je zeker dat je niet langer zwanger bent. Een vriendin van haar had ook bloedingen tussen tijds en gaf er veder geen aandacht aan, tot ze naar de dokter ging omdat ze het zat was en ze was gewoon al 18 weken! hihi nou krijg ik toch wel de kriebels voor morgen hoor!
Ben ook benieuwd wat de vk van mijn buik zegt.. Daar moet ik om 9.15 wezen en dan om 12.15 de echo.
@Niena, jeeeeeee gefeli meis!!!
@Angie, wat balen dat je het nog niet helemaal zeker weet. Wanneer mag je terug?
@Francisca, werk nog gewoon in Leiden hoor! Ga mijn stadje niet helemaal uit! hihihihi Dus, gewoon brengen straks! Werk op het leukste centrum dichtbij station!
er al vanaf 1997 of 1998.... moeten we elkaar toch eens gezien hebben zou je denken, toch?
Mjoyce .... Heb je weleens een test tussendoor gedaan? Want dan had die al eens positief moeten zijn.... Zou wel een giller zijn!!! Heel de tijd in onzekerheid, afspraak bij de gyn en dan gewoon al 3 maanden zwanger zijn ofzo
Lotte: Nee heb nooit een test tussen door gedaan, ga er ook niet van uit dat ik al veder ben hoor.
Ga er maar vanuit dat het me darmen zijn ofzo, we zullen zien wat de vk er van zegt morgen.
Ik weet wel dat ik het niet lang verborgen kan houden voor iedereen, had vandaag al een niet te strak shirtje aangetrokken maar toch viel het me collega op.
@Meisje welkom terug was het leuk?
@Niena heerlijk hoor echt fijn dat het er goed uitzag!!
@Mjoyce warm dan ineens he pff! leuk spannend morgen hoor je echo! Ben benieuwd hoever je bent!
@Lotte ja eerst dacht ze meisje later weer jongen en later wist ze het niet meer dus gaan maar nergens van uit ;-)
@Jannie ja balen volgende week donderdag mogen we weer 18.00 uur!
Zo meiden we zaten dus om 17.00 uur in de auto opweg naar de pretecho toen belde ze dat de echoscopiste een plotseling overlijden heeft dus dat het niet door kon gaan zo bam je kijkt er zo naar uit ze hadden alleen iemand in opleiding en die doet geen 3D nou zei ik dat hoefde ook niet we wilde alleen geslachtsbepaling. Nou kom maar dan hierheen gaat ze (meid die nog in opleiding is) het toch proberen. Nou daar aangekomen waren ze super aardig en vonden het ook heel vervelend volgnde week mocht ik zwz al terugkomen. Nou echo maken eerst dacht ze een meisje want zag 3 streepjes en later dachten we toch duidelijk een piemeltje te zien conclusie na een half uur we weten het niet!
maar meiden ben ook wel erg blij om onze uk te hebben gezien en dat verder er alles goed uitzag dat is toch het belangrijkste hoor!
@Angie, ja wat een verhaal joh.... Wel fijn dat ze eerlijk zei dat er twijfel was.... je zal maar al die tijd denken dat het een jongen is terwijl het een meisje blijkt te zijn ;-)
Nog ffies geduld meis, ik heb ook donderdag de geslachtsbepalende echo! Ik moet om 19.30 uur, dus jij weet het nog steeds eerder dan ik! hihihi
@Meisje, ging het goed met je dikke buik op het strand en in die warmte?
@Francisca, hoe ist met je paps?
@Slaatje, wat een pechvogel dat je nu misschien een allergie hebt! Nog ff afwachten wat er uitkomt na alle onderzoeken.
@Niena, hoe was het met jouw klasje in die warmte vandaag? Plaats je wel nog ff de echo als je terug bent van je etentje?
Ik ben morgen lekker vrij, heerlijk met die hitte! Ik zie al bijna geen knokkels meer op mijn enkels, zoveel vocht zit er ineens! Bah
Zo, ik heb even 6 pagina's deel 3 bijgelezen :-) ik heb net de konijntjes naar het logeeradres gebracht en zit helemaal gaar op de bank. Ik wilde nog vanalles doen, maar ik ben een beeeeeetje kapot!
@meisje79: hoe heb je het gehad? Ging het goed met je buik?
@niena: wat fijn meid dat je goed nieuws kreeg!! Heeeeeerlijk! En dan morgen lekker vertellen op je werk!!
@angie: wat een verhaal! Maar wel balen dat je nu nog in twijfel zit. Hopelijk krijg je het volgende week dan definitief te horen wat t is!
@mjoyce: succes morgen!
@jannie & angie: ok dus ik moet volgnede week dnderdag het forum checken om te zien wat jullie krijgen!
@slaatje: he balen zeg dat je het ziekenhuis zoveel van binnen ziet. En dan nog zo'n rottige allergietest... Gek dat ze dat in je rug doen, ik had een keer mijn hele arm onder de spuiten, maar dat was als kind, dus denk wel 15-20 jr geleden.
@francisca: goed dat je mee gaat doen aan dat onderzoek, maar je hebt dus migraine? Da's wel balen.
Zo, volgens mij heb ik de belnagrijkste dingen wel even gehad. Zelf vanochtend controle bij de VK, alles was goed. Nog wat vakantietips gekregen. En ik heb een goede tips voor een zwangerschapscursus gekregen, individueel. Moet de site nog checken, maar ben benieuwd. M'n volgende afspraak is in wk 27, dan moet ik ook weer bloedprikken ivm dat rhesusfactor gedoe of bloedgroep ofzo (geheugen laat me ff in de steek).
Toen om 12:15 uur naar de tandarts. Gelukkig was die kiespijn niet gevolg van een gaatje, maar was mijn tandvlees iets teruggetrokken waardoor het tandbeen wat blootlag. Hij heeft er ff een beschermlaagje overheen gedaan. Moet nu goedgaan...
O en jannie, hier hetzelfde met die enkels, compleet vol met vocht aan t eind vd dag! Vandaag had ik gympen aan, toen ik ze thuis uitdeed, zag je helemaal verschil tussen mijn voet in gymp - slank en vochtloos, en de enkel - DIK! Nog geen uur later was gewoon alles dik...
Goedemorgen meiden, wat heb ik slecht geslapen phoe mede door de warmte, en dan ook nog is een enge droom.
Ben blij als ik onze klene uk hebben gezien!
Nu eerst maar is douchen en dan zo naar de vk toe.
Tot vanmiddag meiden, ik ga na de echo nog even naar de stad dus ben niet gelijk terug
Vandaag ff hard aan het werk, dus probeer weinig op het forum te zijn. MJoyce, veel plezier!! Voor het eerst het hartje horen Ben zo benieuwd of je al verder bent haha
@ Angie
Las dat jullie nog een weekje geduld moeten hebben.
Wel balen zeg, maar inderdaad eerlijk dat ze zei dat ze twijfelde.
Ben echt heel benieuwd, want als het echt zo is, zou het het volgende jongetje zijn!
*een blauw forum* hihi
@ Mjoyce
Whaaaaah vind het zo spannend voor je!
@ Jannie
Geniet van je vrije dag, heerlijk met dit weer!
Ik hoef maar een half dagje en gelukkig daarna meteen teamuitje. Uitwaaien op een scooter is nu niet het ergste haha.
@ Meisje
Hey vakantieganger. Hoe was het?
Jij valt zo hier ook meteen het mooie weer in, dat is boffen
@ Marizzz
Fijn dat het bij de vk goed was en bij de tandarts trouwens ook.
Zo in week 27 pas weer! Dat duurt nog even.
5 juni heb ik de intake en ook weer een echo, dan kan ze de termijnbepaling doen. Ze gokt hem nu op 10 januari. De computer gaf 9 januari aan, dus klopt mijn berekening best aardig.
@ Horatia
Al nieuws meis? Je kan te vroeg getest hebben, heb ik toen ook gedaan.
Dus ik zeg het eerlijk dat ik het nu even niet trek om al deze blije verhalen over echo's te lezen. Ben echt heel blij voor iedereen, maar ik moet mezelf even een paar dagen rust geven door hier niet te komen. Sorry voor dit berichtje, maar ik kan het gewoon even niet anders weergeven!
Heel begrijpelijk horatia!
Als koele kikker krijg ik tranen in mijn ogen. Niemand gunt dit jou!
We steunen je & ik hoop dat je snel de kracht en rust vindt om het te verwerken/af te sluiten voor jezelf.
*dikke diggi knuffel*
Even snel vanuit een winkel hihi manlief is een horloge aan t proberen.
We waren gelijk aan dr beurt bij de echo
We hebben onze kleine uk gezien met een mooi kloppend hartje!
Alles was goed en bijna 1 cm groot! Ben helemaal in de wolken!!
Eerder vanmiddag zag ik alleen snel t berichtje van Mjoyce en had verder niks gelezen. Nu zie ik de post van Horatia pas... Meis ik kan helemaal begrijpen dat je het zat bent en dat het verdriet nu weer naar boven komt. Neem even afstand, denk aan jezelf en tot binnenkort!
Ik heb sinds vandaag eindelijk internet op m'n mobiel! Kan er 1 dag van genieten, want morgen ga ik op vakantie. Liever geen dingen op FB plaatsen daarover trouwens.
Zal hier wel blijven lezen, we hebben vaak gratis wifi in t hotel. Reageer misschien wat minder en korter.
Even een vraagje. Ik zit er aan te denken om vanavond al een testje te gaan doen. Om de teleurstelling wat in te perken voor morgenochtend zeg maar. Zou dit kunnen, of is het beter om voor je NOD met ochtendurine te testen?
@slaatje, ligt een beetje aan welke test je gebruikt. Ik teste op woe ochtend positief met een nod die pas zondag was. Ik zweer bij de testen van 2 voor 5 euro van Krui*vat!
Ik deed woe en do die kv test, op vr predi*tor early die streep vond ik heel licht! Zat deed ik een digitale clearbl*e. Allen deed ik met ochtend urine.
Welke heb je thuis liggen?
Ik heb de 1e ronde digitale cb test gekocht. Daar heb ik er 1 van gebruikt en nog 1 in de verpakking. Net als jij zweer ik ook bij de kv 2 voor 5. Ik heb daar nu nog twee doosjes van liggen. Zou het echt zoveel verschil maken. Dus of avond of ochtend urine? In dat geval kan ik dan misschien dus beter wachten tot morgenochtend en dan met ochtendurine testen.
@slaatje, ze zijn wel erg gevoelig. Maar waarschijnlijk drink je veel vandaag..... Probeer je in te houden ;-)
Ik vergat er teouwens nog 1, deed op di avond zo'n dipstick die bij de ovu testjes zat. Die was negatief!!
Meiden even snel de foto want we krijgen zo bezoek.
Iedereen geniet van het pinksterweekend en het mooie weer!! :-D
[ATTACH=CONFIG]10588[/ATTACH]
Niena: ik had trouwens een uitwendige echo, had me er op ingesteld als ze niks zagen dat het inwendig moest maar gelukkig niet. En ik had niet eens een volle blaas!
Beter gewoon uitwendig haha en van harte gefeliciteerd.
Gaaf hè?!
Ik kon niet geloven dat wat ik op het schermpje zag in mij zat, dus heb er vreselijk koelbloedig gelegen haha.
Ga je het nu vertellen?
Zijn we bijna even ver, want ons mopke is 1 cm.
Super teamuitje gehad. Wat een weer en super mooie omgeving.
Collega's zijn ook ingelicht en dat was heel spannend!
Super leuke en verbaasde reacties
Niena: Onwerkelijk he, ik heb ook alleen maar liggen kijken van zit dat in mij? Zo mooi om te zien he!
Wij gaan het morgen aan de rest van de familie vertellen, tante's, oom en me oma en me neefjes.. Veder nog niet al is het heeel moeilijk haha, en gaan jullie het veder vertellen?
Wel fijn he dat je collega's het nu weten, ga je het de kindjes ook vertellen?
Wanneer heb je de volgende echo? ik mag 22 Juni weer.
En idd we zijn ongeveer even ver! Vind het nog steeds super dat we tegelijk zwanger zijn hihi!
5 juni intake en dan termijnecho. Deze echo telde ze officieel niet mee en dan eind juni de 12 weken echo.
Kindjes en ouders pas bij 12 weken en voor de rest praten we er open over.
We gaan er niet speciaal voor rond bellen en op fb melden we het pas met 12 weken.
Ben blij dat het liegen klaar is en als het misgaat hebben we een hoop steun haha
@marizzz, oh ja..... Daar was je foute hotel reservering van ;-)
Ga je lekker shoppen bij babygap??? Zoooo leuk voor jongetjes daar!
Have fun en geniet!! Donderdag avond proberen forum te checken ivm geslachtsbepaling van Angie en mij ;-) hihihihi
Dank jullie wel lieve dames. Vriend is er nog. Gaat om kwart voor 12 lopen. Hij zit net zo te shaken als ik. Haha. En net begon hij te huilen. Straks ga ik naar een vriendin. Op utrecht ga ik een slabbertje zoeken waarop staat voor de liefste opa. Dat ga ik maandag naar mijn vader brengen. Samen met een doos tisues. Mijn vader heeft in 2006 een zwaar herseninfarct gehad en het stofje in zijn hersens heeft zijn huilmodes flinkt aangetast. haha. Is een emotioneel jaar voor hem, in de goede zin van het woord.
Echt super leuk, weer een gelukkige op het forum!
Nu hopen dat Lotte, Francisca en Horatia ook heeeeel snel een mooie tweede streep hebben! (vergeet ik nou iemand???)