Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten zwanger?

zwanger?
proudmommy2

Junior Member

Topics: 1
07-05-2012 11:14
hallo,

mijn ongi is 1 dag laat dus heb ik vanochtend vroeg een test (kruidvat)gedaan.
de test gaf na 5bmin een zeeeeeeeeeeeeeer lichte streep aan die bijna niet te zien was. hij werd steeds donkerder en 15min later keek ik weer toen was die overduidelijk te zien,wel licht nog steeds. in de bijsluiter staat dat je die tot max. 10 min kunt aflezen voor een betrouwbaar resultaat. ik weet het niet hoor.. als er geen hcg in mijn urine zat zou die toch helemaal niet donkerddr worden? pff,, ik hoop zsm ongi te worden want ik heb 2 kleine kinderen waar ik mn handen vol aan heb, en een derde erbij zou ik het niet kunnen redden volgens mij! Crypff zit er ff doorheen...please deel je ervaring met mij
Spring

Posting Freak

Topics: 13
07-05-2012 14:00
Ook een lichte streep betekent zwanger. Ik begrijp uit jouw berichtje dat het voor jou geen goed nieuws is. Misschien dat je dat in het vervolg duidelijker kunt maken in de titel. Er zitten namelijk heel veel vrouwen op dit forum die er alles voor over hebben om een positieve zwangerschapstest te mogen krijgen en dan kunnen jouw woorden best wel hard aankomen. Niet gemeen bedoeld hoor, maar dan weet je dat voor evt volgende berichtjes. Misschien dat je het beste contact kunt opnemen met de huisarts en je situatie kunt uitleggen.
dinnetje

Posting Freak

Topics: 5
07-05-2012 17:48
Ja wat zal ik hierop zeggen... snap je wel maar aan de ene kant is het wel confronterend voor mening andere vrouwen hier. Ik zou er evengoed blij om zijn als ik jou was.. Ik denk dat je moet accepteren dat je waarschijnlijk zwanger bent. want dan had je het veilig moeten doen.. dan had je het kunnen voorkomen..
dibbes

Member

Topics: 2
10-05-2012 08:43
Volgens mij vroeg proud momy niet om jullie mening over haar eventuele zwangerschap, maar om advies wat ze nu moet....als ik het zo lees komen de reacties juist nogal hard over. Maar ik denk dat je beter even kunt wachten en dan nog een testje doen(over 2 dagen) zullen lange dagen zijn, maar dan weet je het zeker. Sterkte!
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
10-05-2012 10:23
Ik vind dat dit soort vragen hier ook een plek moeten mogen hebben.
Inderdaad een dag of 2/3 afwachten en nog eens testen, dan weet je meer.
proudmommy2

Junior Member

Topics: 1
11-05-2012 18:07
bedankt voor de reacties!

ik heb gisteren weer getest en het is overduidelijk: zwanger!
nou heb ik me daar al op voorbereid dus heb ik er weer vrede mee..
stiekem vind ik het ook wel leuk Wink ben wel dankbaar dat het ons gegund is
BabyZoe2011

Member

Topics: 2
11-05-2012 22:57
gefeliciteerd!geniet ervan!
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
14-05-2012 12:41
Super dat het gewoon welkom is! Fijne zwangerschap gewenst!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave