Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Ovulatiebloeding & zwanger worden

Ovulatiebloeding & zwanger worden
Mjoyce

Senior Member

Topics: 2
26-04-2012 21:43
Is er iemand die zwanger probeert te worden en last heeft van Ovulatie bloedingen?

Wij zijn nu 6 maanden bezig, en ik heb al die tijd na mijn ei sprong een bloeding gehad, dit blijft aan houden tot mijn menstruatie door zet. Het is voornamelijk donker/oud bloed wat ik dan verlies.

Omdat ik zoiets had van het gaat wel over, het hoort vast bij het ontpillen heb ik gewacht met naar de dokter gaan. Vannochtend toch maar langs geweest en een verwijzing naar de gynacoloog gehad voor mijn eigen geruststelling. de dokter denkt aan ovulatie bloedingen en dit kan geen kwaad veder.

Ik ben wel benieuwd of meer meiden hier last van hebben?
Mjoyce

Senior Member

27-04-2012 08:13
Helemaal niemand?
buddha

Posting Freak

27-04-2012 08:19
Hallo!

Maar je hebt dus een doorverwijzing naar een gyn gehad?? Wanneer heb je de afspraak?

Nee ik herken het niet wat je zegt dus durf het ook niet te zeggen... ik vind het wel vaag want een drupje bloed na je eisprong kan ik me nog voorstellen, bloedvaatje oid wat gesprongen is.. maar dat de bloeding aanhoud toch je menstruatie, dat is wel een beetje vaag... hopeliojk krijg je snel antwoord van een gyn! Succes ermee!!
Mjoyce

Senior Member

27-04-2012 09:03
He,

Over 2weken heb ik de afspraak.
het is idd vaag, met de ei sprong is het helder rood bloed net slijm, en die dagen erna is het oud bloed. Het zijn maar wat druppels, maar fijn is het niet.

Dank je voor je reactie en Gefelciteerd met je zwangerschap!!

X
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
01-05-2012 15:28
hoi hoi,

Ik heb altijd ovulatiebloedingen, maar het kan geen kwaad! dat is aan je banner te zien ook al bewezen, van harte!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave