01-04-2012 10:34
Tijd voor deel 2! Hier de link naar het oude topic:
http://www.zwangerworden.nu/showthread.p...ie/page300
01-04-2012 10:34
Tijd voor deel 2! Hier de link naar het oude topic:
01-04-2012 10:44
Jeeej! Deel 2!.. Daar hebben we wel dit een jaar over gedaan hahah
01-04-2012 16:48
Haha ja speciaal voor mij dan he een deel 2 ;-). Voel me toch wel speciaal nu.
01-04-2012 18:25
Jaaaah.. moe der eigenlijk bij staan he,, voor shar.. Haha nee hoor meid! We behoren allemaal tot de club, zwanger of niet!..
We zijn der voor jou! We kijken jou zwanger..
01-04-2012 18:33
Whaha een speciaal topic 'Help Shar zwanger kijken' hahah. Zal wel aan 1 april liggen, maar ben al de hele dag best melig. M'n collega had er ook al last van hihi.
Hoe voel jij je trouwens? Die wonderpillen nog nodig gehad van t weekend? Je zou t zonder proberen toch nu?
01-04-2012 19:30
Oooh zonder is een hel!.. Gisteren kwam de misselijkheid er gewoon doorheen! Zelfs met een extra pilletje.. En vandaag was ik hem eerst vergeten,,en daar kwam ik al snel achter..Vannacht ..
Dus snel ingenomen! En nu nog af en toe niet helemaal lekker.. Maar voor een goed doel zulle we maar zeggen.. Me buikkie is al klein beetje aant groeien! Helemaal savonds! Zijn me darmen maar ja.. Sochtends is ti nu toch ook echt ni weg te kijken helaas .. Dag dag, plat buikje =(
01-04-2012 19:35
O das wel balen dat die misselijkheid blijft zeg. Al is t voor een goed doel lijkt me toch vervelend. Alhoewel ik t er wel voor over heb, maar dat heb jij natuurlijk ook.
Leuk toch al een buikje. Als ik ooit zwanger ben hoop ik echt dat je t snel ziet haha lijkt me zo leuk. Hoopte mn moeder ook bij mij alleen zagen anderen het pas na een maand of aan dr haha. Ik ga vanaf morgen maar eens buikspieroefeningen doen, ben best dun maar m'n buik word wat dikker en dat vind ik echt geen gezicht gewoon. En aangezien ik voorlopig nog steeds niet zwanger ben wil ik wel een platte buik als ik m'n bikini aan kan haha.
01-04-2012 20:05
@shar: klinkt niet verkeerd.. je eigen topic ;-)
hebben er trouwens nog lang over gedaan om deel 2 te krijgen.. meer dan een jaar! was trouwens blij te lezen dat je er deze x iets makkelijker over leek te denken, al blijft het natuurlijk gewoon sh*t @xnienx: balen dat je nog zo misselijk bent hoor. wel extra reden om je te ten verwennen ;-) die van mij wilde gelijk alles doen omdat hij het zo rot voor me vond.. nu nog trouwens, word je ook niet altijd blij van.. @hier: ga het zo raar vinden om morgen thuis te zijn, haha. heb iig genoeg huishouden te doen want nesteldrang... zucht.. e genieten van mijn fotoshoot foto's natuurlijk, ben er zo blij mee! :-)
01-04-2012 20:15
Nou ja.. je gaat echt zien door me kleren heen als ik een strak truitje aan heb.. En das nie leuk , want bijna niemand weet iets.. Maar goed, ik weet dat er iets groeit.. hahaha
Nou mijn lief is niet extra lief or.. begrip 0.0 soms! Om kriegel van te worden! Maar goed dan protesteer ik gewoon en word het hem vanzelf duidelijk hahaha..
01-04-2012 20:16
Zeg maar dat het zijn schuld is, ff wat schuldgevoelens kweken ;-)
02-04-2012 17:07
Nou ja heel positief is een eigen topic natuurlijk nu ook weer niet he hahah. Verveel je je al Liezzle?
Vandaag de gyn gebeld, hebben ze weinig tijd door de pasen enzo, ik moet nou volgende week woensdag voor die samenlevingstest. Ben alleen bang dat het te vroeg gaat zijn omdat t nog maar dag 11 is ipv dag 13 of 14. Voor de hsg moet ik volgende maand weer een afspraak maken want deze maand word m niet meer helaas. Daar baal ik dus wel van wil gewoon nu meer weten en niet pas over een maand of 2 want duurt ook 2 weken voor ze uitslagen hebben van die foto. Ik wil echt niet meer wachten.
02-04-2012 18:41
Nee okee...je had het liever anders gezien. Maar goed dat wij je hier dan lekker blijven vervelen, dan is het gewoon nog steeds ons topic en niet alleen die van jou ;-)
kan me trouwens heel goed voorstellen dat je niet meer wilt wachten! Lang genoeg gewacht zou je denken..En ja, voor alle uitslagen gaan er ook snel 2 weken of meer voorbij. Balen zeg.. Heb me vandaag nog niet verveeld ;-) Ben vooral ontzettend moe geweest. Nou ja, dat zal misschien wel weer bijtrekken. Manlief vandaag verteld dat we morgen voor zijn verjaardag naar soldaat van oranje gaan, vond ie erg leuk.
02-04-2012 18:47
@ liezzle Zoo das gaaf.. kon je mij ook niet mee nemen ? =P..
@shar Zal heus wel goed zijn toch die test dan.. ? Anders zouden ze hem toch niet plannen lijk mij!
02-04-2012 20:58
O leuk zeg liezzle, alvast veel plezier morgen voor als ik t morgen vergeet te zeggen ;-). Ach ff bijtanken is ook ff goed toch, daar heb je verlof voor .
@nienetje t kan wel goed zijn, maar heb ff wat opgezocht enzo en ze moeten die test tijdens de vruchtbare dagen doen omdat er alleen dan zaadjes in het slijmvlies blijven zitten en te vroeg kan je slijmvlies te dun zijn, maar als dat nou het geval is dan wil ik een paar dagen later gewoon bij een ander hoor. Dus hopelijk is het niet te vroeg maar dat hoor ik woensdag dan wel.
04-04-2012 07:44
@shar: ben het wel met xnienx eens hoor, als het echt te vroeg zou zijn lijkt me niet dat ze die test zouden gaan doen.. Ga er gewoon vanuit dat het goed zit :-)
@hier: gisteren begonnen met kleertjes wassen...zo leuk om een wasrek met rompertjes te zien hangen ;-) Zitten allemaal mensen in mijn topic van mei die weet ik het hoeveel setjes kleding maat 50 hebben gekocht... Maar volgens mijn moeder heb ik daar niet eens ingepast en ik was gewoon gemiddeld kindje van 6 pond. Hebben dus zelf idd ook weinig in die maat gekocht, maar je gaat toch weer twijfelen heh. Dan mensen die zeggen dat een kindje van meer dan 4 pond daar makkelijk in past enzo, weet het niet... maar volgens mij klopt dat niet. Nou ja, geloof mijn moeder wat dat betreft wel gewoon en anders kunnen we altijd nog wel die maat kopen. En beter iets te grote kleding dan te weinig.. Oh...en gisteren naar Soldaat van Oranje geweest, als jullie de kans krijgen echt gaan! Manlief was ook helemaal blij met zn cadeautje gelukkig.
04-04-2012 09:57
Wat stom Shar dat je ongi bent geworden. Maaaar met een nieuw topic moet het helemaaaaal goed komen!! @ Nienetje: bugaboo en quinny? Ik heb een mutsy gekocht afgelopen weekend. Ben helemaal happy. @ Liezzle: hoe bevalt je verlof? X
04-04-2012 15:22
@ pixel Ooh.. is da ook een goede..? Ja ik ben gwn verliefd op die bugaboo
@liezzle Leuk kleertjes wassen!!
04-04-2012 15:34
@pixel: verlof bevalt goed! Wel al 3 dagen buikpijn, dus dat is iets minder.. Maar ja, gaat vast wel over voor ik een jongetje ben ;-) En vandaag was het ff klaar, denk gisteren toch iets te enthousiast geweest dus heel moe vandaag. Nou ja, hadden niets gepland behalve vanavond mn yoga dus dat is wel lekker.
Hoe is het met jou? @xnienx: hahah ja heel leuk, kleertjes wassen...nu maar hopen dat er niet toevallig een van de moeders binnen komt lopen en ziet dat er kleren voor een meisje bij hangen ;-) Hoe gaat je weekje voorbij? Hij komt bijna weer thuis toch?
04-04-2012 15:35
@Liezzle nee nou volgens menstruatiekalender.net is dat t begin van m'n vruchtbare dagen ook dus zal wel goed zijn.
Leuk zeg die kleine kleertjes wassen. Ik heb net maar weer de gewone was gedaan staat toch minder leuk, duurt ook langer om te strijken helaas haha. Vriendinnen van mij hadden ook redelijk veel maat 50, maar hadden t ook wel nodig ook voor de 7ponders maar ja ze zijn er erg snel uit dus erg veel zal je niet nodig hebben hoor.
04-04-2012 16:49
@ liezzle Jaa.. morgen avond laat ik hij er weer! Gelukkig! Zo blij als hij er gewoon weer is! Weer een trotse man in huis hahah.. Verder red ik me goed deze week hoor!
07-04-2012 12:51
Wat een stilte hier zeg.. Zijn jullie nog iets leuks van plan dit weekend? Of gewoon gezellig samen aan het paasontbijt?
Hier al hele week buikpijn, beetje jammer.. Mijn schoonmoeder vindt me ontzettend eigenwijs dat ik niet allang naar vk heb gebeld, maar ach...moet er toch dinsdag heen. Verder probeer ik zoveel mogelijk in het huishouden te doen als manlief er niet is, want stofzuigen mag bijvoorbeeld al niet van hem ;-) Kleertjes van maat 50 hebben we nu nog paar setjes van mijn broer en schoonzus. Tegen de tijd dat zij gaat bevallen is die van ons er alweer uitgegroeid, dus dat is makkelijk.. En dan hebben we toch iets in huis. Kraamzorg is geweest en die waren beetje mutserig, maar verder alles prima. Bedoel, je moet tegenwoordig van ze de baby half jaar op jouw kamer laten slapen.. Is dat het bij ons niet anders kan, maar anders was ze gewoon na 2 nachten naar haar eigen kamertje gegaan hoor. Heb ik maar niet gezegd ;-)
07-04-2012 15:14
What! een half jaar bij jou op de kamer ! zijn ze gek geworden, kamer is er hier naast hoor en daar gaat de kleine mooi heen!
Ik mag lekker werken vant weekend, maandag vrij, rest van de week ook..vrijdag weer 1 dagje werken.. Donderdag naar de vk! Spannend! Scheit 7 kleuren =P.. Morgen gaan we gourmette met de fam. Niet veel bijzonders dus
07-04-2012 17:37
@Liezzle een half jaar joh? Waar is dat goed voor dan?? Heb ik echt nog nooit gehoord dat dat moet ook.Je schoonmams heeft natuurlijk wel een beetje gelijk hoor ;-) Wel goed op jezelf letten hoor.
@Nienetje hoe is t met de misselijkheid al wat beter of nog steeds aan de wonderpillen? Lekker hoor dan weer vrijdag pas. Ik heb net 4 dagdiensten gehad en nog 2 te gaan en dan wel 1 hele dag vrij pff. Hier gaan we morgen ook gourmetten met de schoonfamilie, maar natuurlijk eerst werken haha.
07-04-2012 17:42
@ Shar Nog steeds aan de wonderpillen en dat hou ik ook gewoon even lekker zo..Als ik wil afbouwen gaat helemaal mis! .. Zit ik gwn ineens te kokke =P..Vooral sochtends en savonds.. Smiddags ben ik op mijn best haha.. Maar goed, hopelijk blijk donderdag alles niet voor niks!.. Ben der zo bang voor, al die miskraam verhalen.. Maar goed we wachten af!
Lekker hoor, ook gourmette!
07-04-2012 17:49
Ja maar gaat gewoon goed komen donderdag hoor. Je ben echt niet voor niks zo misselijk. Betekent in mijn hoofd toch dat er in je lichaam flink wat aan de gang is. Misschien wel 2 ;-) Hihi die hebben we hier nog niet.
Ja lekker he heb ik ook wel zin in.
08-04-2012 06:57
Dat half jaar is dan zeg maar dat je al aan je baby merkt dat ie honger krijgt voordat ie echt begint te brullen, zodat het aanleggen makkelijker is dan bij een zeer verdrietige baby. Nou pff...als dat kind 's middags slaapt (in haar eigen wiegje) en ik ben in de woonkamer zie ik het toch ook niet? Maar dat is wat ik bedoel...beetje mutserig hoor. Was ook naar zo'n info avond over borstvoeding geweest en ben echt wel blij dat ik ben geweest, want heb veel geleerd enzo maar het is allemaal zo pro bv, wordt eigenlijk beetje gesuggereerd dat er geen excuus is om het niet te doen. Dan heb ik zoiets van: joh, heb weinig zin om veel pijn te moeten lijden en als het gewoon niet goed voelt ben ik er snel klaar mee. Tuurlijk hoop ik dat het goed gaat en dat het gewoon kan, maar zo niet dan niet hoor.
Wat cliché om allemaal te gourmetten, haha ;-) Wij hebben dat afgelopen vrijdag gedaan, omdat mijn schoonzusje moet werken vandaag anders hadden we het ook vandaag gedaan. Maar lekker hoor! Hier weer vroeg wakker, nu maar lekker met het dekbed op de bank gekropen en bones kijken... Heerlijk. Gisteren nog inkopen gedaan, dat manlief vandaag moet werken betekend niet dat ik niet lekker mag ontbijten natuurlijk ;-)
08-04-2012 12:45
Hey meiden,
Hoe is het hier? Ik wilde jullie even een foto laten zien die is gemaakt op mn babyshower... [ATTACH=CONFIG]9704[/ATTACH] Hele fijne Paas dagen allemaal!
11-04-2012 13:53
@shar: jij ging vandaag naar zkh toch? Hoe was het??
11-04-2012 18:04
Ja klopt Liezzle
Nou vannacht pff gelukkig hoeft t niet meer zo. Dan is seks dus echt niet leuk zeg. Wekker ging ik was nog niet echt wakker en toch beginnen bleh echt verschrikkelijk. Maar de test was goed zeker omdat het nog cd 12 is verwachtte de gyn dat ik 2 dagen voor m'n ei zit. Dus nu op naar volgende maand dan de HSG. Vriendlief is heel erg opgelucht en ik hang een beetje op 2 gedachten. Ene kant denk ik nou das mooi dat t samen kan, maar ja misschien is er toch iets mis door die ontsteking of juist niks, waarom lukt t dan niet. Loop maar te piekeren erover. Was ook de eerste x dat de arts sprak over iui en ivf dus dan komt t toch akelig dichtbij he.
12-04-2012 05:28
Hm.. kan me voorstellen dat er weinig leuks aan is als het nu echt zo'n moetje is geworden zeg. Maar daar is dus iig niets mis mee. Snap dat je op 2 gedachtes zit hoor, maar aan de andere kant...hoe minder er zo is, hoe makkelijker het eventueel met ivf ofzo kan gaan heh. Als de samenlevingstest negatief was dan zou het allemaal veel lastiger worden, nu weet je iig zeker dat het wel van jullie samen kan worden 'gemaakt' en niet dat je een vreemde ervoor nodig hebt
En helaas komt iui en ivf nu dan idd wel dichtbij, had zo gehoopt voor je dat het niet nodig zou zijn.. Maar probeer er toch een beetje positief naar te kijken; als het daarmee dan wel gewoon lukt, dan is het toch ook goed? Of heb je zoiets van dat het zo niet hoeft? Het is iig mooi dat deze manieren er nu zijn, zodat ook als het wat minder makkelijk gaat je nog wel zwanger kunt worden vind ik :-) (en daarmee wil ik helemaal niets van jouw gevoel bagataliseren hoor, alsof het niet erg is.. Want snap echt dat je het gewoon liever allemaal zonder hulp had gedaan en dat is ook ontzettend logisch). @xnienx: vandaag de echo toch? Veel plezier :-) Altijd leuk om je ukkie te zien!
12-04-2012 06:03
Ben mega zenuwachtig, idd over een uurtje de echo! Duim maar goed haha..reageer daarna wel weer verder!
12-04-2012 07:07
Joh komt heus wel goed. probeer ook wat te genieten van de eerste keer dat je je ukkie ziet:-)
12-04-2012 08:01
Alles was perfect! Ben zelfs verder, 9wk nu! Denk je je lichaam te kenne, mooi niet dus! We zagen echt gelijk een kloppend hartje! Super verliefd nu haha over 3 wk mogen we weer!
12-04-2012 09:08
@xnienx: had je al gesproken per sms, maar nogmaals gefeliciteerd :-)
@hier: straks naar Rotterdam voor bezoekje euromast en high tea in hotel new york nog voor verjaardag van mijn schoonmoeder. Ze is serieus nog nooit op de euromast geweest!! Echt schandalig.. Vannacht ontzettend slecht geslapen met name door een hard snurkende man naast me dus was onwijs sjacho vanmorgen... Eerst al meerdere keren wakker geweest vannacht, toen rond half 4 nog hele tijd wakker gelegen en vanmorgen om kwart over 6 er maar uit gegaan.. Merk wel dat ik dan ook meer last van mijn hormonen heb, net nog zitten janken om het gewicht wat de weegschaal aan gaf...en zou er zo weer om kunnen beginnen. Dan is manlief wel weer heel lief en weet ook wel dat je er bij mij eigenlijk weinig van ziet, want praktisch alles is op mijn buik gegaan en die draag ik alleen naar voren, maar toch... Het is ff slikken soms. Nou ja, daar heb je dan je vent voor toch? Om je weer te troosten en je te helpen je sokken en schoenen aan te trekken (want ja, het feit dat dat amper nog gaat zorgde al weer bijna voor een nieuwe tranenvloed ;-))
12-04-2012 20:22
@Liezzle ja dat maakt t gewoon moelijk joh. Niemand wil t op deze manier toch en had dus ook echt niet verwacht dat ik die 3 vriendinnen achterna ging. Krijg toch echt t gevoel dat m'n lichaam faalt en dat vind ik gewoon echt zo moeilijk. Laatst had een vriend van me op twitter gezet iedere vrouw kan een kind krijgen, maar niet elke vrouw is moeder. Ik snap wel wat ie bedoelt hoor, maar is toch weer ff een klap in m'n gezicht. Dus gelijk op gereageerd natuurlijk.
Er ook achter gekomen dat een collega haar kinderen ook via IVF heeft gekregen. Andere collega heeft ook 1 IVF behandeling gehad. Dus is wel 'prettig' dat mensen weten hoe t is. M'n ene collega zei ook dat t emotioneel zo zwaar is, dus tja. Maar wel prettig om er over te kunnen praten met ze. Hoe was t op de euromast? En lekker high tea mmm heerlijk hoor. Ennuh voor je t weet is t eraf joh en vergeet je t weer want dan heb je je mooie meisje in je armen. @Nienetje gefeliciteerd met jullie mooie echo meis. Genieten tis echt een wonder!
12-04-2012 20:33
@ shar dankje! We genieten ook echt! en een wonder is het zeker, heel mijn temp ding klopt dus niet, bizar, kan er ook echt geen logica uit terugvinden wanneer dan mijn ei was, ja nu beetje terug rekenend, maar de temp theorie pas daar dus echt niet bij!
Echt een wonder! Fijn dat jij er zo over kan praten, scheelt denk ik wel, je verhaal kwijt kunnen ? Vrienden van ons hebben ook het traject gehad, zaten in de laatste behandelingen en hebben nu een geweldige tweeling! Hou vol or meid, ook jullie wonder komt er! @ liezzle en was het lekker ?
12-04-2012 20:39
O wat raar joh van je temp dan he. Nou ja boeiend blijkbaar maakt t niks uit toch .
Tja maar ooit klinkt zo ver weg ofzo joh, en wat ik ook erg vind ik eigenlijk dat ik nog 3 maanden heb om nog voor m'n 30e moeder te worden. Heb altijd gezegd na m'n 30e geen moeder meer te willen worden. Ik weet t vreemd misschien maar ja toch blijft dat door m'n hoofd spelen. Dit is gewoon helemaal niet hoe ik t me had voorgesteld.
13-04-2012 06:23
@shar: Kan me idd goed voorstellen dat het extra rot is als je om je heen zoveel mensen ziet bij wie het niet vanzelf gaat. En dat je niet had gedacht zelf dat pad te hoeven volgen, tja...daar gaat iedereen vanuit toch als ze beginnen? Blijf me er trouwens toch over verbazen dat het bij jou in de omgeving zoveel met ivf is gegaan, dat heb ik echt totaal niet hier...De enige die ik ken die via ivf zwanger is geworden is mijn nicht.
En dat twitterbericht van die vriend van je is gewoon achterlijk. Natuurlijk is niet iedereen een goede moeder, maar het is al lang niet meer zo dat er vanuit wordt gegaan dat iedere vrouw zwanger kan worden. Nou kon het vroeger natuurlijk ook niet bij iedereen, maar tegenwoordig is het iig stuk bekender. Probeer je er dus weinig van aan te trekken, sommige mensen weten gewoon niet beter wat dat betreft. En als het bij jou makkelijk gaat en om je heen het (voor zover je weet) allemaal maar makkelijk gaat dan sta je er waarschijnlijk minder bij stil. @xnienx: Wel bijzonder als je denkt je hele cyclus door te hebben ;-) Die temp was bij mij ook niets...ach ja... Moet wel zeggen, ik stond eerst op 21 mei en ik zei toen zelf dat het een week eerder moest, omdat ik zeker weten wist mijn ei gevoeld te hebben maar nee, echt niet. En wat blijkt... Ik had gewoon gelijk ;-) Dus kan altijd nog bijgesteld worden. @hier: high tea gisteren was erg lekker! Was er al vaker geweest voor high tea, dus wist wel dat het lekker was :-P Nadat ik gisternacht ontzettend slecht had geslapen door snurkende man naast me vond vanmorgen de hond van de onderbuurvrouw het om 6 uur!!! tijd om constant te gaan blaffen. Smerig klere beest... Het is echt vaak dat dat beest tekeer gaat. Ben er na half uur maar uitgegaan, want elke x was het ff stil en als ik dan bijna sliep begon het weer. En toen hoorde ik ons hondje al rondscharrelen, dus voordat die ook zou beginnen... En nu is dat beest NOG STEEDS aan het blaffen!!! Aargh!
13-04-2012 12:49
@Liezzle nou is niet te geloven zoveel he, maar denk dat als ik zelf niet t de mmm was in gegaan en er niet over had gepraat dat ik t van een aantal niet zou weten dus misschien zijn er wel meer maar weet ik t niet. Ze zeggen altijd hier in de stad dat we onder de rook van Rotterdam wonen dus geef die rook wel de schuld. ;-). Vind t toch al geen leuke stad ook dus.
Ja heb me er verder ook weinig aan gestoord hoor, maar heb m er even op attent gemaakt haha. Is die hond van je buren al een stil? Of ben je gevlucht voor de herrie. Wel balen is dat zeg gelukkig heb je verlof, maar ja moet je wel kunnen genieten van de rust. Hoe voel je je verder t gaat nu echt dichtbij komen he. Trouwens m'n vriend en ik waren met pasen bij zn ouders hadden we t over zn werk en toen hij uitgezonden was naar Afghanistan dat ie zich daar zo verveelt heeft en dat de helft van zn zaadjes daar dan wel achtergebleven is die gingen dood van de verveling haha, kwam er zo droog uit moest er zo om lachen.
13-04-2012 13:32
Hahah het zal idd die rook van Rotterdam zijn ;-) En ben zelf ook niet echt een stadsmens, maar vind Rotterdam wel leuker dan Amsterdam ofzo hoor.. Misschien komt het omdat ik oorspronkelijk ook onder de rook van Rotterdam kom ofzo, weet het niet :-P
En tja...als je het idd niet weet dat anderen ook dat traject in gaan dan vertel je het misschien niet zo snel. Weet het niet, mijn nicht is daar op zich wel gewoon heel open over geweest, maar aan de andere kant hebben die 2 jaar zelf geprobeerd en dat wist bijna niemand. Sterker nog, dacht heel eerlijk gezegd dat ze helemaal geen kinderen wilde... Die hond heeft tot na 12en zitten blaffen en janken! Heb echt helemaal niets tegen honden en wat blaffen hoort erbij, maar deze zou ik serieus graag af en toe over het balkon heen smijten ofzo. Is 's nachts namelijk ook wel eens en dan ook gewoon uren achter elkaar door... Ga toch eens iets tegen de onderbuurvrouw erover zeggen want vind het echt neit normaal... Hier verder alles wel aardig, veel buikpijn en rugpijn helaas.. Vandaag weer eens naar de fysio geweest en het voelt nu iig weer stuk losser, maar heb er zoals altijd weer te lang mee doorgelopen dus is nog niet over. Is ook elke keer hetzelfde ;-) En die buikpijn...was geen blaasontsteking want dat moest ik later onderzoeken van de vk maar ze hebben mijn urine op kweek gezet omdat het niet helemaal schoon was, dus moet maandag weer bellen. Heb weinig vertrouwen dat het iets oplevert hoor, maar goed. Denk dat het toch wat aankondiging gaat zijn al hoop ik dat ze nog ff anderhalve week blijft zitten. Dan mag ik namelijk gewoon thuis blijven:-P Eerste uit het mei topic is al bevallen, dat deed me wel ff slikken... Dus vandaag maar bedverhogers, rugsteun en douchekruk besteld en dat wordt dinsdag bezorgd. Mijn moeder riep dat ik zo'n bedpo ook had moeten bestellen, nou pieker er niet over... ga dat niet onder mn kont laten duwen, mij te hard en heb niet het idee dat ik dan kan plassen dus ik ga wel gewoon naar de wc. Alles is hier gelijkvloers dus wat dat betreft... Straks maar mijn vluchttas klaarzetten, geeft me dan toch wat rust weer
13-04-2012 13:34
Maar je vriend heeft zich verveeld tijdens zijn uitzending?? Weet niet of ik zo goed zou ontspannen in oorlogsgebied om me te vervelen, haha ;-) Maar lijkt me wel fijn dat je er zo ook met je schoonouders over kunt praten of niet? Houdt het toch beetje luchtig terwijl het natuurlijjk best een zwaar onderwerp is.
13-04-2012 15:19
Zat me ineens te bedenken dat 2 klasgenoteb ook ivf hebben gehad haha waar je mee omgaat....
Ik moet zeggen dat ik amsterdam veel leuker vibd als rotterdam heb er gewoon niks mee. wat een rot hond dan zeg, of eigenlijj de baasjes die hebben t beest gewoon niet goed opgevoed. Wel erg irritant hoor. Erg herkenbaar ook van te lang doorlopen, maar wel rustig aan doen hoor je moet die bevalling ook noog goed doorstaan he. Jeetjr de eerste al bevallen pff veel te vroeg of was ze begin mei uitgerekend? Laat jou meisje idd nog maar ff zitten hoor. ja nou hij mocht alleen wachtlopen want zijn groep stond er nietbop om te gaan die waren toen extra zodat degenen die er al zaten naar de vooruitgeschoven posten konden. Met mn schoonouders kan ik wel praten alleen was met het uitleggen van die samenlevingstest wel vreemd. Met mn eigen moeder is t niet erg maar ja met mn schoonouders haha
14-04-2012 07:56
Kan me trouwens voorstellen dat je er met je eigen ouders iets makkelijker over praat dan met je schoonouders.. Same here.. Bedoel, tuurlijk weten ze het want tja...ben toch niet zomaar zwanger geworden, maar toch het idee... Zou het er met mijn moeder stuk eerder over hebben dan.
En snap het van je vriend, wachtlopen lijkt me idd niet heel spannend ;-) misschien heeft ie dan toch gelijk, haha. Degene die is bevallen is met 35 weken en paar dagen bevallen, dus idd te vroeg. Ze was officieel 5 dagen voor mij uitgerekend. Vanmiddag bedrijfsuitje! Geen idee wat we gaan doen, dat weten er maar 2 en die hebben het georganiseerd. Was iig ook voor zwangeren ;-) Heb vannacht iig aardig geslapen, vanmorgen niet wakker geblaft door dat stomme beest van beneden dus dat is wel lekker...dan kan ik vanmiddag en vanavond iig overleven :-P Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend
14-04-2012 08:50
Praat er met mijn moeder ook makkelijker over! schoonouders is zoiezo geen contact hier, maar met me vader praat ik er ook bijna niet over or =P
Ik zou ff onze uk showen! [ATTACH=CONFIG]9818[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]9819[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]9820[/ATTACH] en mijn buikkie, savonds![ATTACH=CONFIG]9821[/ATTACH]
14-04-2012 10:08
@xnienx: zou je buik maar inhouden, dalijk denken mensen dat je net zo ver bent als ik ;-) Hahah nee hoor, mooi buikje!!
En je hebt gelijk...met mijn vader zou ik er ook niet zo over praten.
14-04-2012 10:49
@liezzle Helaas verder inhouden gaat niet meer hahaha
16-04-2012 05:55
Even snel.. gisteravond laat zijn mijn man en ik trotse papa en mama geworden van Zoë Julia. 4 weken te vroeg dus liggen in het ziekenhuis maar alles gaat prima met haar.
@xnienx: graag nog ff niets op facebook erover :-)
16-04-2012 11:47
Gefeliciteerd Liezle!! Verder is het wel allemaal goed gegaan?
Rust lekker uit en geniet van het kleine wonder.
16-04-2012 15:03
Liezzle! Nogmaals gefeliciteerd! Prachtige naam, zoals ook al gezegt! Gelukkig hebben wij een andere inmiddels op nr. 1 , verdikkie! hahaha
Geniet er van! Had nog niks gezien vanmorgen, internet op me telefoon deed niet hahaha
16-04-2012 17:00
@Liezzle wauw meis GEFELICITEERD!! Mooie naam zeg (ook 1 van mijn favorieten )
Geniet van t mama zijn meis.
17-04-2012 06:52
gefeliciteerd Liezlle mooie naam !
17-04-2012 16:21
Op facebook heeft ze een geweldige foto van de kleine meid ..
19-04-2012 17:02
Wauw Liezzle gefeliciteerd!!! Hele leuke naam!! Geniet van jullie kleine!! Ik wilde ff komen spieken hier, maar dit had ik niet verwacht ! Super leuk!!! Hoop dat met jou ook alles goed gaat? Dikke kus. Ohhh en voor de rest: sorry ben heeel druk!! Maar ik ben er nog!! Zit nu ff via mn tel te kijken dus kan niet echt de rest teruglezen. Hoop dit snel uitgebreid te kunnen doen!! Hier verder alles goed !! Dikke kus
20-04-2012 15:35
Nienetje ik zie dat de echo bij jou ook goed was ? Super meis! Al last van kwaaltjes? Shar: hoe gaat het met jou? Trek je het allemaal nog? Heb je nog afspraken staan in ziekenhuis? Dikke kus
20-04-2012 16:02
Ik ben weer bij met lezen !! Jess: hoe is het met jou? Duurt ook niet lang meer he?! Spannend!! Jullie nog plannen dit weekend? Ik ga zo nog ff een hapje eten in de stad. Heb trouwens ook mn 1e les vd zwangerschapscursus gehad, hihi. X
21-04-2012 07:14
Bedankt voor de felicitaties meiden! Geniet ontzettend van haar, ze is zo mooi (ja, dat zeggen alle mama's ;-)). Zou de hele dag wel naar haar kunnen kijken.. Gelukkig heb ik een strenge man die mij dwingt ook om zelf rust te nemen en te slapen, hahah.
Liggen nu nog in het ziekenhuis, ons meisje moet eerst zelf alle voedingen kunnen drinken en weer op haar geboortegewicht komen. Ze drinkt echt al heel goed aan de borst, vaak meer dan ze eigenlijk moet en ze de hele verpleging vindt dat ze zo ontzettend sterk is. Maar geen duidelijkheid wanneer ze naar huis mag helaas... We kijken ff het weekend aan en dan maar eens een gesprek met de arts denk ik zo. Hoe is het allemaal bij jullie? @pixel: hoe vond je de cursus? @xnienx: hoe is het bij jou? @shar: wanneer moet je weer naar het ziekenhuis toe? En wil ff een foto van mijn meisje hier laten zien...ben namelijk extreem trotste mama ;-) [ATTACH=CONFIG]9992[/ATTACH]
21-04-2012 09:44
HOi Meiden,
Hoe is het hier? @ Desiree, jeetje jullie meisje alweer 3mnd geweest! leuk dat je hier nog steeds komt kijken als een van de weinige ben best benieuwd hoe het met de andere allemaal gegaan is !! @ Liezzle, hoop dat jullie lekker snel naar huis kunnen meid! @ Shar, hoe is het nu bij jullie? @ Pixel, Hier gaat alles goed het is al flink aan het rommelen we wachten ongeduldig af hihihi. Hoe gaat het nu met jou dan? schiet ook allemaal al lekker op he, fijne dag vandaag. Fijne dag allemaal meiden!
21-04-2012 12:49
Hey meiden
Even een teken van leven van.mij kant. moet zeggen dat ik t erg lastig ermee heb om hier te reageren. niet vanwege jullie hoor,maar kan nou eenmaal niet meepraten over zwanger zijn en baby's. Vind t wel super lief dat jullie naar me vragen hoor, maar ben ff wat mubder op t forum. Tenminste lees jullie verhalen wel. Ben blij dat t zo goed gaat bij jullie en liezle je meisje is een schatje. Met mij gaat t verder wel. wacht nu tot ik weer ongesteld.word zodat ik een afspraak kan gaan maken voor die baarmoederfoto. Het geloof dat t nog spontaan gebeurs is ook eigenlijk ver te zoeken. Dus hopelijk kunnen we snel verder. Liefs
23-04-2012 12:17
@ liezzle: wat een schatje is het!! Zooo leuk! Kan me voorstellen dat je helemaal trots bent op zo'n mooie baby. De cursus was wel leuk. Leuke groep meiden. Voornamelijk gericht op de ontspanning, dus nog niet gepuft hihi. @ jess: ohhh het rommelt al!! Spannend hoor!! Nog eventjes! Hier idd alles goed. We gaan rustig door . @ Shar: ik snap je helemaal Shar!! Dikke kus voor jou!!!
26-04-2012 10:06
Heee ladies! ff weer een berichtje. Het is lekker rustig hier zo te zien. Hier alles goed, niet veel bijzonders . Ik begin inmiddels wat vocht vast te houden. Ben net bij controle geweest en het is gelukkig allemaal weer goed! Met jullie ook alles goed? Kus
26-04-2012 10:10
Jaa het is rustig hier..
Hier is het met shar ?? Met liezzle en zoe gaat goed lees ik op facebook! Mag bijna hun meisje gaan bezoeken, heb er zin in! Met mij gaat goed!.. Klachten worden minder en ga vandaag zonder medicijnen proberen!!
27-04-2012 07:11
Fijn Nienetje dat het beter gaat!!! Dat horen wij graag . Ohhh je gaat het kindje van Liezzle bekijken? Wat leukkkk!!! Veeel plezier!!! Kus
30-04-2012 12:35
@xnienx: jaaa, leuk!! Morgen gezellig op visite!! :-D
@shar: meid, ik denk echt ontzettend veel aan je. Snap dat je wat meer afstand neemt hoor, denk ook niet dat ik het anders had gedaan. Hoop echt voor je dat je binnenkort gewoon goed nieuws kan vertellen. Wil je ons wel op de hoogte houden hoe het bij je loopt? @pixel: bijna de 30 weken meid :-) Gaat opschieten! En veel drinken, helpt tegen vocht vast houden. Jullie nog iets aan koninginnedag gedaan? Hier niet...ben met Zoë bij mijn moeder een oranje-gebakje wezen eten (blijft traditie, of je nou het huis uit gaat of niet ;-)) en natuurlijk op tv gekeken. Heb zelf ook tijdje in Veenendaal gewoond, dus dan is het toch wel grappig om alles te zien. Nu ligt mijn kleine meid op bed en haar mama gaat zo ook ff liggen.. ;-) Heb het ook wel nodig...vannacht was ze ontzettend jengelig en om de 2 uur wakker voor eten... Toch wel vermoeiend. Geniet van het mooie weer meiden!
30-04-2012 15:18
@ liezzle Jaaa!!.. We hebben er zin in or! Moet alleen nog altijd die verdomde cadeaubon halen =P..
30-04-2012 15:20
Mijn Qday lot was lkkr werken.. Nu rustig aan doen, me medicatie is op, dus best rot geslapen en nu ook nog altijd misselijk met vlagen, dus ik doe rustig aan , dan komt vast goed. Het is altijd veel minder als ik rustig aan doe.
Na 4 dagen werken heb ik er gelukkig nu ff 2 vrij!.. Telde de uren af vandaag! En morgen mogen wij weer naar ons eigen ukkie gaan kijken.. hoop dat alles goed is!
01-05-2012 07:56
Hey meiden
Nienetje de echo al gehad?? Hoe was t? En natuurlijk veel plezier bij liezzle en zoe. Liezzle lief van je meis. Ik lees wel alles hoor maar soms kan ik me er niet toezettwn om te reageren. Vaak gaat t lezen al niet zonder tranen zeker als ik net ongesteld ben. voelde me deze maand juist sterker maar valt nu weer tegen. Jij druk bezig met je mooie meisje. hoe vind de papa t allemaal? Pixel jij gaat ook al hard he nog even en jij ben aam de beurt meis. Hier dus weer ongesteld, niet verrassend meer. Maar maakt me niet minder verdrietig. Net dus weer t zkh gebeld en volgende week maandag moet ik om half 9 voor de hsg. Weer een stapje verder. gister wel een leuke koninginnedag gehad lekker veel wijntjes gedronken en heerlijk in t zonnetje.
01-05-2012 09:12
@shar: Nou vind het helemaal niet raar dat je er nog steeds verdrietig om bent. Het is gewoon niet wat je verwacht als je besluit voor een kindje te gaan. Natuurlijk hou je er rekening mee dat het wat langer kan duren, maar niet dat je medisch traject in moet.
Vind trouwens wel dat het allemaal nog ontzettend lang duurt bij zo'n traject zeg. Had het idee dat als je er eenmaal was begonnen je snel zou beginnen met ivf o.i.d. maar dat is dus helemaal niet zo. Gaan nog maanden overheen.. De papa van Zoë is helemaal verliefd op zijn kleine meisje. Ik ook trouwens hoor, maar het is zo lief om hem naar haar te zien kijken.. Moet trouwens nog iets verzinnen voor zijn verjaardag. Mijn cadeautje heeft hij al gehad (wat ben ik blij dat ik die kaartjes voor soldaat van oranje voor begin april had geboekt zeg!), maar nu Zoë er is moet daar natuurlijk ook nog iets voor gekocht worden. Zal morgen ofzo wel naar babydump gaan, misschien hebben ze daar iets leuks. Hij is deze week weer begonnen met werken, dus dan kan ik het rustig zelf uitzoeken ;-)
01-05-2012 09:25
Nee is echt een nadeel hoor dat t dan weer lang duurt. Ben ook bang dat als alles redelijk goed is dat we dan nog moeten zelf proberen. Heb nl nog wel contact met bailey en die moet dus wachten. Maar ja eerst maandag even afwachten maar.
Zo ja die kaartjes is echt goed geweest haha. mooi is dat he die trotse papa's. Hoe doet ze t verder? Geef je bv og d fles?
01-05-2012 09:33
Oh dus bailey is ook in het medische traject gekomen? Dacht dat zij spontaan zwanger was geworden? Sorry hoor...weet het allemaal niet meer :oops:
Maar kan me wel voorstellen dat je bang bent dat je het nog zelf moet proberen. Wist niet dat dat kon trouwens, je wordt toch niet voor niets doorverwezen door je huisarts lijkt me. Maar Zoë doet het verder echt ontzettend goed. Ze krijgt bv, ze was ook een van de weinige baby's die na 10 dagen ziekenhuis met volledige bv naar huis ging; de meeste baby's krijgen de fles. Sinds afgelopen donderdag is ze boven haar geboortegewicht en na donderdag nog 200 gram al gegroeid! Pff...ze zijn hier sinds vorige week (ja, natuurlijk sinds de dag dat we thuis kwamen) met het dak bezig en dat kan nog wel 2 weken duren, wat een feest... Lekker als je wilt slapen 's middags. Maar nu manlief weer aan het werk is, is de hond in uiterste staat van paraatheid. Hard aan het blaffen enzo. Heel lief van haar natuurlijk, maar ja...
01-05-2012 10:45
@ Shar Heee meid! Vervelend dat alles, naar mijn idee, zo langzaam gaat, eerst ongi worden en dan weer iets, doe gwn alles tegelijk zou ik zeggen! Nou ja goed, heb jij niks aan! vind knap dat je jezelf zo staande hou hoor meid!
Ik heb straks om 1 uur mijn echo en intake, vind weer zo spannend! Ben errug benieuwd! Hmm lastig liezzle, je heb zoveel leuke dingen hahah Succes met zoeken en tot straks!
01-05-2012 21:16
Liezzle wat een sterk meisje hebben jullie op de wereld gezet zeg, gaaf hoor.
Wel balen van dat dak zeg. Hopelijk werken ze een beetje door en hebben jullie wat rust. Haha die hond van jullie joh, nog niks veranderd dus sinds je net zwanger was ;-). Dat zelf proberen zeggen ze vaak wanneer de kans op een zwangerschap met een behandeling net zo groot of kleiner is als zonder. Vaak bij onvruchtbaarheid zonder duidelijk aanwijsbare reden. Nienetje hoe was je echo?? Dat staande houden valt erg tegen hoor. Tis echt zoveel zwaarder als ik had verwacht, dat wachten en die onderzoeken. Ik merk ook dat ik soms moet oppassen niet alles af te reageren op m'n vriend en dat terwijl hij echt zo lief voor me is en overal bij wil zijn. Kan t niet uit m'n hoofd zetten en dat zorgt ook voor veel tranen en zo ben ik niet dus ik hou me groot.
02-05-2012 08:42
@ shar Mijn echo was super goed! Alles volgens het boekje , deze keer het hartje ook mogen horen! =D En heb het ook gezien.. Zag ik de vorige keer zelf niet zo goed. Voor mij is het ineens veel achter allemaal. Het is gewoon een mensje nu.. We hebben ook zo leuke verloskundige, ze had een hele fotoshoot gedaan, maar ja we hadden zo leuk babytje, dan vind ze dat leuk zei ze hahah
Fototje van onze uk [ATTACH=CONFIG]10192[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]10193[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]10194[/ATTACH] met de laatste ga ik een leuke buikband maken met deze tekst, foto van in het "lege" stuk [ATTACH=CONFIG]10195[/ATTACH]
02-05-2012 09:03
O wat fijn meis en morgen ook alweer 12 weken, weer een mijlpaal toch. Gaaf hoor.
Haha die buikband geweldig!! Zal je vast vragen over krijgen hahah.
02-05-2012 11:58
Jaa geweldig lijk mij die buikband =P.. Klopt wel haha
02-05-2012 12:02
@xnienx: was gezellig gisteren :-D
@shar: hmm...je zou toch juist denken dat als je zonder duidelijke aanwijzing niet zwanger kan worden ze meer voor je doen. Maar goed, misschien denk ik er dan te makkelijk over ofzo, weet het niet. Hoop natuurlijk nog steeds voor jullie dat het spontaan gaat gebeuren en anders dat het iets kleins is waardoor het met de eerste ivf poging al gelijk raak is! En of je het nou zelf vindt of niet..ik vind iig wel dat je je goed staande houdt. En tuurlijk valt het je soms ontzettend zwaar, maar dat lijkt me ook niet meer dan logisch. En dat je het op je vriend af reageert...tja.. weet dat het niet leuk is, maar dat zijn echt hormonen hoor. Merk aan mezelf dat ik af en toe ontzettend boos kan worden op mijn man, terwijl hij er lang niet altijd iets aan kan doen. Hoort er nou eenmaal gewoon bij, wennen ze maar aan ;-) En wij hebben idd een ontzettend sterk meisje op de wereld gezet. Ben blij dat ze zo'n vechtertje is, weet niet of ik het aan had gekund om naar huis te gaan en haar in het ziekenhuis achter te laten en dat had na 10 dagen wel gemoeten aangezien ik verder niets had. En die hond is idd niets veranderd nee, haha. Misschien zelfs alleen maar erger geworden ;-)
02-05-2012 15:29
Ja weet t ook niet precies hoe dat zit, maar ja zijn natuurlijk heel dure en zware behandelingen dus zolang het niet hoeft doen ze het liever niet en ja als de kans groter is om spontaan zwanger te raken dan met iui of ivf/icsi dan ja kan me wel voorstellen dat ze het dan uitstellen. Ik snap alleen die kansberekening niet want ja als je er al lang over doet worden de kansen ook kleiner nou ja zal wel allemaal.
Dank je wel trouwens voor je compliment, doet me wel goed :-). Pff ja je meisje achter moeten laten lijkt me ook echt niks. Een kennis van me is vorige week bevallen, 11 weken te vroeg. Dus die kleine moet nog wel een tijdje blijven ook voor de beademing enzo. Voor de rest ging t wel goed geloof ik.
02-05-2012 18:28
@ liezzle Was zeker gezellig!! R. was helemaal in de wolken hoor hahaha
Shar is gewoon onze kanjer .. Afreageren doek zo vaak, helemaal de laatste tijd.. Woeps! Morgen al weer 12 weken.. Voel toch als een goede mijlpaal!.. zondag het kamertje ophalen en dan gaan we maar langzaam aan is wat klussen denk ik..
03-05-2012 09:03
Shar ik zeker onze kanjer!!! Stom dat je weer ongesteld bent geworden . Bleghhhh! Maar je bent in goede handen in het ziekenhuis. Ik heb er nog steeds de volste vertrouwen in. Ik snap dat jij het soms even niet meer ziet zitten. Logisch! Maar daarvoor zijn wij hier om je even een oppepper te geven!!! Heb er vertrouwen in Shar. Ik ken iemand die nu door ivf zwanger is van een tweeling. Dus wieweet heb jij dat straks ook wel! ineens twee kleine hummels !!! Jij en je mannetje gaan hier sterker uit komen dan ooit te voren!!!
Liezzle: Zo te horen bevalt het moederschap goed!!! Leuk om te lezen. En wat een kanjer heb je op de wereld gezet!!! Welk maatje heeft ze aan? Nienetje: Jeeeejjj goede echo!!! Goed nieuws!!!! Lekker gevoel he?! Vanaf nu gan de kilo's erbij komen hihi.
03-05-2012 11:32
@shar: precies wat de rest al zegt, wij zijn er om jou een oppepper te geven en aangezien ik nu toch thuis zit heb ik daar veel tijd voor ;-) Okee...niet helemaal waar, zo'n dag gaat snel genoeg voorbij met zo'n kleintje.
En kansberekening...hmm...geloof niet dat je daar mensen zo blij mee maakt. Ik blijf erbij dat mensen niet zomaar worden doorgestuurd, dus dat ze dan wel lang genoeg al hebben gewacht. En tuurlijk is het heel duur, maar daar betalen we dan ook genoeg premie voor lijkt me. En 11 weken te vroeg joh? Dat is pas schrikken...wij schrokken met 5 weken vantevoren al ontzettend dat het opeens zover was. @xnienx: hahah, je zag ook wel aan hem dat ie zo'n kleintje leuk vond hoor. Maar, en dat hebben de meeste mannen, ook dat hij het wel heel erg klein vond. Maar goed...dat had die van mij in het begin ook en het is zijn dochter. En je hebt de eerste mijlpaal bereikt meid!! :-D @pixel: ze heeft maatje 44. Ze is nu wel aan het groeien, dus ook wat 50 maar er zit ook nog wel heel veel verschil tussen de ene maat 50 en de andere. Hoe voel jij je? Al veel kilo's aangekomen of valt het nog mee? @hier: vanmorgen met mijn moeder naar de babydump geweest. Heb een lijstje gekocht waar je aan de ene kant een foto kan stoppen en de andere kant een gipsafdruk. Net samen met mijn moeder 2 voetjes in de klei geduwt (wat helemaal niet zo makkelijk is trouwens ;-)) dus nu moet het drogen. Duurt wel lang voor het droog is hoor, blij dat ik het vandaag heb gekocht en niet morgen want dan is het dus al te laat. En ze zijn op het dak eindelijk aan het weghalen!! Gisteren dus mijn hele middagslaapje gemist doordat ze aan het ****** waren, dus was ontzettend moe en sjacho en 's avonds ff lekker zitten janken.. En Zoë had ook gelijk moeilijke buien, heel fijn. Maar goed, het hoort erbij toch ;-) Ook hier nog ff op manlief af zitten geven, want hij ging weer die hond bij Zoë laten toen ze net sliep en daar werd ze weer wakker van, dus daar even erg boos over geworden omdat hij daar dan geen kwaad in ziet. Maar ze sliep net!! Toen kwam alles natuurlijk eruit, slaapgebrek, er elke nacht 3x uit moeten, mijn oma die nog geen 2 weken terug is overleden.. het was even allemaal teveel. Maar het gaat nu weer :-)
03-05-2012 14:37
Liezzle: Ohhh gecondoleerd met je oma. Heb ik dat over het hoofd gezien? Jeetje wat dubbel dat alles tegelijkertijd komt: je oma, je kindje... Wat kan het leven raar in elkaar zitten he? Dat emotionele herken ik zooooo! En dat zelfs nog zonder kind, hihi. Ik kan om hele kleine dingetjes uitbarsten in huilen. Manlief heeft gisteren nog even gegoogled en het schijnt dat in de laatste drie maanden de huilbuien kunnen toenemen. Hier ook dus , hihi. Maar goed, als dat alles is valt het best mee toch? Je begint de vermoeidheid nu dus goed te voelen ? Gets... Maar daar kom je ook weer door heen!!! Ohh wat een klein maatje! Ben je al wel met haar naar buiten geweest? Of mag dat nog niet. Hier komen de kilo's er wel bij ja (helaas ). Ik zit nu ongeveer op elf a twaalf kilo.... En nog ruim 10 weken te gaan. haha dat beloofd nog wat. Ben jij veel aangekomen?
03-05-2012 14:38
Nog even voor de duidelijkheid, mn uitspraak 'valt best mee' slaat op mij en niet op jou!!! Ik zit het nu terug te lezen, en je kunt het ook anders lezen en dat is niet de bedoeling .
03-05-2012 14:40
Wat een leuk idee trouwens zo'n gips afdruk!!! Die ga ik onthouden!
03-05-2012 20:30
O wat zijn jullie toch lief meiden
Liezzle lekker het er ff uit laten komen toch. Soms lucht t gewoon ff op toch. Is idd leuk zeg zo'n gipsafdruk. Hier ook een jankdagje geworden. De hsg kan niet doorgaan want ik krijg m'n dienst niet geruild vanwege slechte bezetting, zieken, vakanties en collega's die hun plannen niet gewijzigd krijgen (ze proberen t wel erg lief zijn ze dus). Dat resulteert dus in een avond janken bah, alsof ik dat nog niet genoeg deed. En dan zit vriendlief ook nog zover weg .
03-05-2012 20:50
Oh meid, wat ontzettend rot voor je zeg.. Hoop dat ze alsnog kunnen ruilen voor je. en hoort er bij dat je daarom huilt hoor, geef je geen ongelijk. morgen maar ff lekker bij je mannetje nog uithuilen denk ik. Schiet tuurlijk niet op dat hij ver weg zit en je nu alleen bent.
Dikke knuffel vanaf hier!
03-05-2012 20:55
Ja ga ze morgen al afbellen, anders moet ik nog gewoon betalen dalijk daar zit ik ook niet op te wachten. Zal morgen idd ook nog wel huilen worden ja, hij baalde ook dat ie niet ff in de auto kon springen om hierheen te komen, maar ja dat hoort er nou eenmaal bij.
07-05-2012 11:02
Neeee wat stom zeg!! Kun je je niet ziekmelden? Dit is nu toch even belangrijker? Als je geen vrij kan krijgen zou ik me ziekmelden!!!
07-05-2012 11:04
Zie ik het goed dat Jes inmiddels is bevallen?
08-05-2012 14:43
@shar: voel je je weer wat beter meid? Blijft natuurlijk gewoon echt balen hoor, weer een maand verder. Iig lekker het weekend bij je mannetje gezeten toch? :-)
@pixel: Jes is idd bevallen van een dochter :-) @xnienx: hoe is het daar? @hier: Zoë is al zeker week verkouden en laatste paar dagen echt heel snotterig, ontzettend zielig zo'n klein meisje...:-( Helaas ben ik sinds vannacht ook echt niet lekker, misselijk en wazig gevoel en alles..heel vervelend. Zal ongetwijfeld ook wel wat erger zijn doordat we minder slapen maar ja, je doet er niets aan. Ze heeft toch 's nachts haar voedingen nodig. Maar ze groeit wel heel goed! Haar pakjes van maat 50 die eerst echt een stuk te groot waren zitten nu gewoon heel goed en dat maakt me wel blij, bewijst toch dat ik genoeg voeding geef :-)
09-05-2012 13:33
Ach arme Zoë net op de wereld en nu al verkouden erg sneu voor dr zeg. Fijn dat ze zo goed groeit meis en gelijk een mooie bevestiging idd. Verder al helemaal gewend aan jullie leven als ouders?
Hier beetje bijgekomen wel, maar baal nog steeds maar kan er toch niks aan veranderen.Moet ook nog steeds even met m'n teamleidster praten alvast voor volgende maand maar heb nog geen kans gehad dus morgen weer even proberen.
09-05-2012 13:54
Jes: Gefeliciteeeerd met de geboorte van jullie dochter!!!
Shar: ohhh vervelend. Ga je alles vertellen aan haar? Of ga je het een beetje vaag houden... Liezzle: Ohhh nu al verkouden. Maar idd een goed teken dat ze lekker groeit!!! Heerlijk!! Trek je het allemaal een beetje? Ook veel bezoek van iedereen? Of valt de drukte mee. Hier: Ik moet morgen weer heen voor een echo. Ben benieuwd. Ook heeft de kraamzorg gebeld voor een afspraak. 6 weken van tevoren komen ze even langs om kennis te maken!
09-05-2012 13:57
En Shar jij zit al bijna weer in je vruchtbare periode !!!! Het kan ook nog gewoon spontaan gebeuren he? Vergeet dat niet!!!
Ik moet trouwens vanavond weer naar mn zwangerschapscursus. Ben weer benieuwd.
09-05-2012 15:16
Pixel dat ben ik niet vergeten hoor , tis ook veel te leuk om te oefenen natuurlijk. Ik hoop ook echt dat t gewoon spontaan gaat lukken, maar ja moeten nou eenmaal wel rekening gaan houden dat er behandelingen aan te pas moeten komen.
Ik ga trouwens alles gewoon zeggen, vind t nu al moeilijk om m'n mond te houden als ze vragen of er niks ernstigs is. Ik hou niet zo van al dat vage gedoe. Is t wat die zwangerschapscursus? Geloof dat dat echt niks voor mij zou zijn haha. En morgen weer een echo leuk hoor.
10-05-2012 20:25
@pixel: hoe was de echo? En valt mee met de drukte hoor...regel allemaal zelf wanneer wie komt, dus heb het ook zelf in de hand. Scheelt wel echt :-)
@shar: en, al je gesprek gehad? Lijkt me wel moeilijk, dus iig succes ermee! Maar waarschijnlijk zal het dan idd wat makkelijker worden om vrij te krijgen (hoop het iig voor je) @hier: vandaag gehoortest voor Zoë gehad, alles deed het prima. Nu maar hopen dat ze niet straks oost-indisch doof wordt ;-) Verder hebben we gisteren van mijn werk zoutoplossing voor haar gehaald en dat werkt heel goed. Gisteren 2x gesprayd en toen was haar neus open, vandaag helemaal niet nodig gehad. Is wel lekker dus.
10-05-2012 20:29
Zo dat helpt ook snel gewoon simpele zoutoplossing. Ennuh oost-indisch doof zal ze vast wel worden zo rond een jaar of 2 denk ik ;-)
Heb vandaag even gesproken met m'n teamleidster en volgende keer moet ik gewoon naar t zkh is geen probleem, maar ze wil wel dat als t lukt het kind haar naam krijgt haha. Vond m'n vriend (en ik trouwens ook) niet zo'n goed idee aangezien m'n schoonzus ook zo heet haha. Ben er wel blij mee toch weer een opluchting.
11-05-2012 10:03
Hmm..ben ook bang voor dat oost-indisch doof zijn ja ;-) Als ze een beetje op haar beide ouders lijkt zal dat zelfs wel eerder dan met 2 jaar zijn, hahah :-P
Het gaat trouwens vandaag al een stuk beter met haar! Ze is minder warm (toch wat verhoging gehad) en ze wil nu ook weer meer op zichzelf liggen, de afgelopen dagen ging ze elke keer jengelen in de box en nu ligt ze er al een uur te slapen. Ook een stuk minder verkouden en de heesheid begint ook wat af te zakken. Ben ik toch ook weer wat meer gerust :-) Maakte me stiekem wel beetje zorgen.. En fijn dat je leidinggevende iig goed met je mee wil denken! Kan me voorstellen dat het opluchting geeft bij je hoor. Vind het erg knap dat je het hebt gezegd :-) Go shar! :-D Oh...veel plezier met klussen de komende dagen trouwens, zag dat je ovulatie eraan zit te komen en het is weer weekend heh.. ;-) Wij gaan vanavond toch maar soort van vieren dat we papa en mama zijn geworden. Bedacht me vanmorgen dat we dat nog niets eens echt hadden gedaan met dat stomme ziekenhuis en alles... Dus vanavond gaan we lekker spare-ribs halen, mmm! Uit eten vind ik toch lastig met borstvoeding enzo dus dan maar zo, ook prima :-D
11-05-2012 10:09
Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor, maar gelukkig kunnen die kleintjes vaak meer aan dan we denken. Had t gekker gevonden als je je geen zorgen had gemaakt hoor.
Lekker toch spare ribs halen. Beetje tijd voor jullie zelf gewoon doen meis. Uit eten lijkt me dan ook wat lastig zeker in t begin. Komt wel weer joh. Ja wij mogen weer, alleen moet ik natuurlijk weer werken dit weekend, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk. Ja en dat gesprek ben blij dat ik t gedaan heb scheelt toch weer.
11-05-2012 16:58
Ja, kan me voorstellen dat zo'n gesprek gewoon scheelt. En over die naam...tja...wij hadden hier 3 opa's die hun naam wel vernoemd wilden hebben en daar geld voor over hadden, hahah. Hebben we ook niet gedaan ;-)
En ondanks dat je meot werken (je wilt het toch niet de hele dag doen lijkt me :-P) wens ik je veel plezier! Geniet ervan, kost ons op het moment een stuk meer moeite hoor. Eerst als je net zwanger bent omdat je het toch wat eng vindt, daarna zit je buik in de weg, daarna krijg je alleen maar oefenweeën van seks (en zelfs de echte weeën inclusief bevalling ;-)) en daarna is het gewoon heel gevoelig dus voelt het ook niet heel prettig. Het is ook altijd wat heh? :-P
12-05-2012 15:36
Haha nee niet de hele dag haha, das echt teveel van t goeie.
Maar wat dat betreft is mijn vriend maar raar gister zegt ie gewoon nee ik ben echt te moe. Mannen hebben dus echt niet altijd zin, dus ik zei nog van dit weekend moeten we weer, maar ja vandaag zit ie bij de voetbal en ze hebben zich in de 3e klasse gehandhaafd dus heb m 3x gewaarschuwd dat als hij dronken thuiskom t dat ie echt bonje heeft haha. Weet ook wel bijna zeker dat ik m'n eisprong heb voel t alweer steken. Bij jullie komt t ook wel weer joh en geloof me als je zolang bezig bent is t ook niet altijd even leuk meer hoor. Als ik nu alweer moet zeggen dat m'n eisprong is dan is t toch alweer anders dan bijvoorbeeld vorige week. Nienetje hoe is t bij jou meis??
12-05-2012 21:24
En..is hij al thuis? mannen schijnen met vrienden toch moeilijk nee te kunnen zeggen tegen een biertje dus ben benieuwd. en anders mag je best boos worden hoor. een tip: maak morgen ruzie, na alle bier interesseert het ze vaak niet zo (spreek uit ervaring) ;-)
geloof trouwens best dat het na zo lang proberen lang niet altijd meer leuk is.. probeer er toch geen moeten van te maken, al snap ik best dat het soms voor je gevoel wel een moeten is.. Oh en trouwens.. kan me niet voorstellen dat je vriend soms te moe zegt te zijn. heb ik serieus nog nooit gehoord hier.;-)
13-05-2012 16:03
@Liezzle nou toch nog ruzie mogen maken hoor gister, maar het leuke van ruzie is dan weer het goed maken. Alleen zo jammer dat ik eerst moet gaan huilen enzo haha. Op zich is t niet echt moeten kan er echt nog wel van genieten, maar vooraf is er een soort lading ofzo het zit toch in je hoofd en dat is niet prettig.
Haha nee nog nooit gehoord, wel beter ik dus wel haha, wat dat betreft lijken de rollen hier af en toe wel omgekeerd;-) |