Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend in februari 2012 deel 3.

Uitgerekend in februari 2012 deel 3.
Sanel

Posting Freak

Topics: 39
01-02-2012 13:32
En daar is deel 3 alweer en het is vandaag ook februari dus het wordt jullie maand!! Suc6 met de laatste loodjes en voor diegene die al bevallen zijn lekker genieten!!

Liefs Sanel.

Link naar het oude deel:http://www.zwangerworden.nu/showthread.p...2./page302
kimster

Senior Member

Topics: 1
01-02-2012 13:56
BIB!!

Net bij de vk geweest! Condities van uk zijn prima...
Gaan helaas pas strippen bij 41 weken! Dus de 9e! Ik vind het nog zo lang duren, maar ja je moet wel ontsluiting hebben!
Dat heb ik nog niet!! Het is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te stil!
Als blijkt dat maandag mijn rugpijn erger gaat worden, dan mag ik wel bellen en gaan ze evt. eerder kijken.

Dusse ik vind vrijdag de 3e helemaal prima!!
Ik doe mee!!

Pfff wat een hoop gelezen, maar dat is niet het probleem. Wel het onthouden.
Vandaag een jarige! Hiep hiep hoera.
Spannend zonnebloempje gestript vandaag. Ik ga duimen.
Daan ik hoop zo dat je lekker kunt slapen. Pff dat breekt je inderdaad op.
Aswas toch nadenken over inleiden? Heeft ook te maken met je bloeddruk toch? Ik vind het ook spannend om over de 40 weken heen te gaan. Het gaat vast goed, maar toch je hoort weleens verhalen. Je hebt een te prima conditie gekweekt in je buik voor je kleintje.

Ik kan niet meer terug lezen............ zit in het nieuwe deel. Sorry meiden.
Dusse BIBBEN a.s. vrijdag!! DEAL!!!
MeLu

Posting Freak

Topics: 4
01-02-2012 14:16
Bib!! M'n 1e haha!

@ Daan; ik heb dat ook vaak dat trillerige en ligt in m'n hoofd.. Btje flauwig voel k me dan.. Ik neem dan een bouillionnetje en dan voel ik me vaak al een stuk beter!!

Ik moet morgen naar de Vk. Ben nu bij m'n moeder, net ff met D in bad geweest.. Daarna geluncht.
Zit nu op de bank want m'n bekken/schaambot doen weer super veel pijn.. Been is ook al 2 dagen flink aan t draaien.. Voelt niet zo fijn meer momenteel.. D lag al heel snel vast in m'n bekken.

Ik zit nu te reageren via m'n mobiel dus reGeren op iedereen is een btje lastig. Doe ik vnvnd wel ff Smile
MeLu

Posting Freak

01-02-2012 14:17
Been = beeb
maantje

Posting Freak

01-02-2012 14:27
Deel 3!

Melu, hopelijk snel bub voor jou! Lijkt me erg vervelend als je zo veel last heb! Sterkte!

Kimster: Hoe weet je dat je geen ontsluiting heb? hebben ze getoucheerd? Morgen 40 weken! Wat gaat het snel!!
kimster

Senior Member

01-02-2012 14:57
@maantje........helaas alles nog dicht na onderzoek! Ik had het echt een beetje gehoopt, al was het maar 1 cm.
Ik hoopte op maandag strippen, maar helaas!!
zonnebloempje

Posting Freak

Topics: 13
01-02-2012 16:35
@ Kimster, da's wel vervelend inderdaad.. dus nog ff afwachten

@ strippen, ik dus vanmorgen gestript... had wel 1 cm ontsluiting, is geluk hebben zei de verloskundige..
kan je verder zelf niks aan doen.
Heb nog niet het idee dat er veel gebeurd hier in mij, zou na 6 uur wat moeten gaan merken (dus 16.00 uur vanmiddag)
Net op het toilet wel wat bruin rood draden verloren, maar geen bloedprop lijkt mij..

maar goed, dan dus dinsdag maar weer een poging doen, heb opzich geen haast, maar toch.
Vrijdag lijkt me nog steeds een mooie dag!!

Dus meiden! we gaan ons best doen!!

Liefs Zonnebloempje
Aswas1983

Senior Member

Topics: 0
01-02-2012 16:55
BIB Big Grin Beeb lijkt vandaag te luisteren en niet samen jarig te worden met schoonmoeder. Vanaf 22.00 mag het gaan rommelen en laat dan maar komen! Vanochtend weer dezelfde riedel gehad in het zh. Alles weer prima. Bloeddruk vandaag ook netjes stabiel rondom de 86. Strippen wilde ik zelf niet opnieuw, en de arts gaf zelf al aan dat het ook geen effect zou hebben zo kort op elkaar voor de 3e keer. Vrijdag weer terug en maar braaf afwachten.

@Susanna, jij was gister duidelijk toe aan je bed. Illustratie/Illusie... Hopelijk heb je goed kunnen slapen! Met manlief nog iets geworden??? Ik kreeg van de arts zelfs die tip... hahaha! Maar ze gaf wel aan dat het geen garantie geeft.

@Juup, ik geloof dat mijn tante onder goede begeleiding langer dan 42 weken heeft doorgelopen met mijn neef. Haar schoonzus was toen net overleden en er kwam emotioneel zoveel los dat wachten beter leek. Neef was ook wel aan de kleine kant, dus mogelijk was de uitgerekende datum ook niet juist. Ik geloof dat het verhaal zo was, maar ben niet 100% zeker.

@Zonnebloempje, ik wist niet dat na het strippen inleiden iets gemakkelijker is. Klinkt wel logisch ja. Wat gek dat ze hier in het zh zeggen binnen 24 uur en bij jou binnen 6 uur. Dat is nogal een verschil! Klinkt trouwens wel als iets van de slijmprop hoor. Kan ook in stukjes/draden, maar hoeft idd niet zo te zijn.
Zie jij zo op tegen het bevallen?
Pff, van fulltime naar niet werken. Vind ik persoonlijk ook een knappe keuze! Volgens mij zou ik tegen de muren omhoog vliegen. Maar anderzijds lijkt het me wel heerlijk om zoveel tijd aan je kleintje te kunnen besteden!

@Mrij, wat jammer dat ze E. niet hebben gewogen. Echt wel stom dat je alleen daarvoor naar het inloop moet gaan.
Ga jij straks aan de anti-conceptie?

@Daan, balen dat je nacht toch niet zo verliep als de bedoeling was. Heb je nu vanmiddag alsnog iets bij kunnen tanken?
Pff, bijslapen met een morfinespuit klinkt wel heel heftig! Maar beter dát dan niet slapen idd. Heb met je te doen!

@Maantje, werkt een van jullie twee in de weekenden of 's avonds? Snap even de verdeling bij jullie niet.

@Kimster, tja, nadenken over inleiden zal helaas toch moeten. Al wil ik gewoon nog steeds niet! Het is niet zozeer vanwege de bloeddruk, want die blijft met medicatie wel stabiel. Maar meer omdat ik weet dat je meer risico begint te lopen na die 40 weken. Dus vrijdag BUB ik gezellig mee hoor Wink

@Melu, een tweede ligt vaak pas veel later vast toch? Niet fijn!
juup

Posting Freak

Topics: 3
01-02-2012 17:12
Helloooo! Net terug van vk...bloeddruk hoog met vooral hoge onderdruk! Moet om 7 uur naar zkh voor ctg en toxlab. Jullie horen het wel Wink
maantje

Posting Freak

01-02-2012 17:44
Sterkte Juup! Ik heb nog nooit een CTG gehad en wat is toxlab?

@ Aswas:
Ik werk in de zorg en dat gaat natuurlijk 7 dagen in de week door, ik werk:
maandag van 13:00 uur tot 15:00 uur en van 19:00 tot 21:00,
woensdag de ene week van 07:00 - 15:00 en de andere week van 14:00 tot 22:00,
donderdag van 14:00 tot 22:00,
zondag van 14:00 tot 22:00 (krijg op zondag ook nog eens 60% extra betaald dat is toch ruim 200euro per maand extra)

manlief werkt in een sportzaak dus hij werkt dinsdag tot 18:00, donderdag tot 21:00, vrijdag tot 18:00, zaterdag tot 17:00 uur.

Moeders past donderdags van 13:30 tot 21:15 uur op. Ik vind het echt een voordeel dat we in de weekenden kunnen werken. We hebben nog genoeg tijd samen over, als zijn dat geen vaste hele dagen per week, maar dat geeft niet.

xx
Mrij

Posting Freak

01-02-2012 17:50
Daan, wat balen dat je nog niet goed hebt geslapen. Heftig hoor dat je er zo doorheen zit, snel bubben dan maar!

Aswas, fijn dat je bloeddruk zo stabiel blijft met de medicijnen. 't Lijkt mij ook niet fijn om over de 40 weken heen te gaan, maar gelukkig gaat het vaker goed dan fout.
Ik ga niet weer aan de anticonceptie, we hebben ruim 2,5 jaar op dit wonder moeten wachten, doordat mijn cyclus zo van slag was door de pil, hoe we het gaan doen weet ik nog niet, maar in ieder geval niet meer aan de hormonen troep. Hoe gaan jullie dat doen?

Kimster, jammer dat ze niet konden strippen, hopelijk gebeurd het voor volgende week nog uit zichzelf!

Juup, jij ook al een te hoge bloeddruk.. veel succes vanavond, hopelijk doet jullie beebje het goed!
Mrij

Posting Freak

01-02-2012 17:52
Maantje, ideaal geregeld zo!!
huisje_boompje_beestje

Posting Freak

Topics: 7
01-02-2012 18:41
Hé maantje en zonnebloempje.... Ik verhuis ff snel met jullie mee.... I'll be watching you :mrgreen:
Bernadet

Posting Freak

01-02-2012 19:26
Zo vandaag weer bij de VK geweest alles was weer prima in orde dus das weer helemaal fijn
we wachten maar gewoon rustig af.

@ Aswas balen hoor dat het nog steeds niet op gang is gekomen.
Me zus gaat bij ons straks niet oppassen ze zou het wel leuk vinden hoor maar ze is bijna een jaar geleden verhuisd bijna een uur
rijden hier vandaan maar werkt nog wel hier dus voor haar is het niet zo erg om hem bij mij te brengen.
Maar voor mij zou het 4uur extra reistijd betekenen dus dat gaat hem niet worden:-D

@ Daan balen hoor dat je alsnog niet goed geslapen hebt hopelijk kan je nu wel lekker een beetje bij tanken nu je moeder er is om
je te helpen.

@ Juup hopelijk gaat je bloeddruk weer een dalen succes

@ Zonnebloempje hopelijk gaat het nu lekker opgang komen.

@ Sylvestertje moet wel een beetje lachen hoor dat jullie er nog niet uit zijn met het kaartje bij ons is dat al best lang geregeld
dat wil ik toch allemaal zelf in de hand houden als ik dat aan me vriend moet overlaten dan wordt dat echt niksSmile

Ohhh verder weet ik het echt niet meer sorry ben lekker de hele dag weer kotsmisselijk heb er nog steeds elke dag last van
maar vandaag is het weer 3x zo erg en de kleine is ook heel druk dat helpt ook niet echt.
huisje_boompje_beestje

Posting Freak

01-02-2012 20:17
OHHHHHH ik vergat jou Bernadet.....:oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops:
Aswas1983

Senior Member

01-02-2012 20:17
@Bernadet, nee, daar zou ik ook geen 4 uur extra reistijd voor kwijt willen zijn. Pff, rijd zij dan iedere dag zoveel om op haar werk te komen??? Ik vind hier het al balen als ik een half uurtje van een cliënt vandaan zit. Weet even niet waar je woont, maar in de randstad enzo is een uur reizen natuurlijk niks nee.
Balen dat je weer zo misselijk bent!

@Mrij, hier zeker geen anticonceptie. Wij laten gewoon de natuur zijn gang gaan. Mocht het snel lukken, dan zal dat waarschijnlijk overweldigend zijn, maar na een dikke 4 jaar geprobeerd te hebben voor nr.1 verwacht ik niet zo zeer dat nr.2 zich snel zal aandienen. Daarom hier dus geen ac meer. Pas als we klaar zijn met kinderen krijgen. Weet nu nog niet of dat 2, 3 of misschien zelfs 4 gaat worden... Maar de wens voor meer dan 1 is er duidelijk wel.

@Maantje, dat is wel fijn geregeld zo. Dat jij in de zorg zo'n vaste tijden mag werken! Ik zat voorheen ook in diensten, maar dat werd dus echt per maand opnieuw geroosterd. Blegh! Ben zo blij dat ik daar uit ben. Al was wel het voordeel idd dat we vaak samen doordeweeks vrij waren en dan lekker rustig konden stadten enzo.

@Juup, oh oh.... Ik ga duimen draaien dat het goed zit bij je....

Hier net vrienden op bezoek gehad. Blijven altijd tot lang hangen.... Zijn ze nu al met een uurtje weer weg Sad ,,Ja, jij moet nu goed rusten..." uuuhm, dat had ik vanmiddag al gedaan van 13.00-16.00... Dus als iemand nog zin heeft in franse kaasjes, toastjes eier- of komkommersalade en chips: kom gerust langs Big Grin
vaddie

Unregistered

01-02-2012 20:18
@Aswas: het lijkt misschien zo dat het moederschap me komt aanwaaien. En doe ook alles wel heel erg op gevoel. Maar vind het echt niet altijd makkelijk en best regelmatig huilbuien. Vooral vanwege vermoeidheid. En nu ook vanwege de darmkrampjes bij Kira, zo zielig

Ego: afgelopen nacht dus enkele uren aan de wandel geweest met Kira vanwege de krampjes. Zo zielig. Amper geslapen. Ook nu ben ik aan het typen met een slapende baby die regelmatig huilt vanwege de krampjes.
Aswas1983

Senior Member

01-02-2012 20:20
@huisjeboompjebeestje, geen idee van welk topic jij diverse meiden kent, maar ik lees jouw onderschrift: SUPER GEWELDIG!!!! Zo niet verwacht, zo'n wonder! Gefeliciteerd! Hier ook zo'n spontaan wonder na een hele mmm.
enne, maak van die 30-10 maar 30-01 hè Wink
huisje_boompje_beestje

Posting Freak

01-02-2012 20:29
Ik ken maantje en bernadet uit het topic: beginnen in juli 2012.... En zonnebloempje ken ik via een IVF/ICSI topic ....... Dus lekker veel bekende hier in februari Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Wauw jij ook spontaan!!!!!!! Het voelt zoooooooo raar, kan t ook nog bijna niet geloven :oops: Maar dank je!!!!!! En jij heeeeeel veeel succes!!!!!!!!!!!!
en uhhh oeps.... hahahaha
maantje

Posting Freak

01-02-2012 20:44
Hihi HBB je bent helemaal in de gloria he? Vind het knap dat we alle3 zwanger zijn voordat we zijn begonnen:-o beginnen in juli 2012? hahaha HBB, Bernadet en ik kennen elkaar van beginnen in juli 2010. HBB en ik volgen elkaar ook in de andere topics omdat daar toch ook andere dingen gedeeld worden dan in het juli topic.
zonnebloempje

Posting Freak

01-02-2012 21:14
[TABLE="class: cms_table_cms_table"]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl25"]Naam[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl25"]leeftijd[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl25"]kindje[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl25"]uitgerekend[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl25"]geslacht[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl25"]informatie[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl26, bgcolor: #cc99ff"][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]kimster[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]31[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]1e[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]02/02[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]meisje[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Aswas1983[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]28[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]04/02[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]geheim[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Zonnebloempje[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]28[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]05/02[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]verrassing[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]susanna[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]30[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]2e[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]8/02[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]denk een jongen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]juup[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]32[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]3e[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]11/02[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]jongen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Maantje[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]21[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]13/02[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Daan[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]30[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]14/02[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Melu[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]24[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]22/02[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Bernadet[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]27[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]21/02[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Sylvestertje[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]26/02[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[B][B][B]
[/B][/B][/B][TABLE="class: cms_table_cms_table"]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl25"]termijn[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl25"]datum[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl25"]Gewicht/lengte[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl25"]ZH/TH[/TD]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Miepie[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]36w2d[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]10/01/2012[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Finn[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]2155gr[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]ZH[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Faithe[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]37w[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]15/01/2012[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Vinn Dominic Maycin[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]2870gr / 51cm[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Vaddie[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]37w[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]15/01/2012[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Kira[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]2870gr / 48cm[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Mrij[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]38w[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]16/01/2012[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Emy[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]3645gr /51[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Krikra[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]37w5d[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]16/01/2012[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Vince Roan[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]4814gr / ?[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Schorpioentje87[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent, align: right"]38w6d[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]23/01/2012[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]Max[/TD]
[TD="class: cms_table_cms_table_xl24, bgcolor: transparent"]3110gr/49cm[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
huisje_boompje_beestje

Posting Freak

01-02-2012 21:15
Whahahahahahaha eerst heb ik op 30-10 een streepje in mn handtekening :oops: en nu moeten we nog gaan beginnen:oops:
Ik doe niks anders dan stuiter stuiter stuiter stuiter stuiter stuiter Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Sylverstertje

Posting Freak

Topics: 5
01-02-2012 21:30
Zat op het andere topic al te kijken waar ik moest reageren hahaha. Toen zag ik opeens 300 pagina's Wink

mrij, iets om idd serieus over na te denken. Als er geen complicaties zijn en het gaat zo snel, dan kan je misschien ook wel thuis bevallen de volgende keer?

Daan, misschien ga ik ook eens kijken naar die dormiplant, Wel een goede tip!

Zonnebloempje, zal wel wennen zijn, helemaal stoppen met werken? Wel lekker de tijd voor je kindje! Al vond ik het niet vervelend weer te moeten werken (maar ja, heb ook de hele dag met kinderen te maken, dus zie het vaak meer als hobby dan als werk).

kimster, je gaat toch overtijd lopen dan? of het moet heel snel gaan doorzetten, ik hoop het!

Juup, spannend...
Ik ga ff nanny 112 kijken...
Bernadet

Posting Freak

01-02-2012 22:07
@ HBB hihihi je stuitert echt te hard nu al last van zwangerschapsdementsie :-D ben zo blij voor je.

@ Aswas ja me zus is 2uur reistijd per dag kwijt maarja tegenwoordig moet je blij zijn als je een baan hebt
en ik woon inderdaad in de randstad vind het wel jammer hoor dat ze tegenwoordig zo ver weg woont maarja het
is niet anders. Ja das wel een beetje jammer dat je visite zo snel weer weg was als jij het niet zou trekken kan je het
toch zelf aangeven vervelend als andere mensen voor je gaan denken.

Ik heb een beetje een baaldag verveel me echt verschrikkelijk de dagen kunnen zo lang duren.
Iedereen moet gewoon werken en ik zit maar een beetje thuis en de stad heb ik ook wel een beetje gezien
is ook niet al te best voor me portemenee om daar te vaak heen te gaan.
juup

Posting Freak

01-02-2012 22:24
BIB! Rest volgt. Ben weer thuis. Moe. Telefoon die wil niet laden. Slaapze allemaal!
Schorpioentje87

Posting Freak

01-02-2012 22:40
Ff iets proberen... http://www.zwangerworden.nu/attachment.p...1328130349

Probeer morgen weer wat mee te kletsen als het me lukt:wink: Hier gaat het verder helemaal toppie, Max doet het echt super en Nica is apetrots!! En ik?? ik ben in loooove met mijn 3 schatjes!!
Schorpioentje87

Posting Freak

01-02-2012 22:41
Waren eigenlijk 4 foto's. Kijken of ik nu de andere 3 wel in een keer krijg.. http://www.zwangerworden.nu/attachment.p...1328131123
Schorpioentje87

Posting Freak

01-02-2012 22:47
Hmm niet dus, dan spam ik er zo nog 2Wink
[ATTACH=CONFIG]8387[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]8388[/ATTACH]
maantje

Posting Freak

01-02-2012 23:14
Waauw schorpioentje! WAT EEN PRACHTIG MANNETJE echt een mooierd! Gelukkig zal het hier niet langer dan 4 weken meer duren, maar ben zooooo ongeduldig! Ben zo verliefd op jullie kindjes, dat ik zooooo snak naar mijn eigen beebje, want die zal ik nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier vinden en daar zal ik nog veel verliefder op zijn! Verbaasd me echt hoe warm ik het krijg van de beebs van anderen, want als dat al zo intens voelt, hoe moet het straks dan wel niet voelen met mijn eigen prinses?!
Sylverstertje

Posting Freak

02-02-2012 03:32
Hier weer eens niet slapen, dus maar ff op telefoon het forum proberen. Wat een leuke foto's!! En wat een trotse zus (en mama). Echt heel gaaf.
Maantje ik hoop voor je geen 4 weken meer wachten, want we gaan vrijdag bubben toch? Haaha
Daan

Senior Member

02-02-2012 06:08
BIB
Al weer vroeg op en kan niet meer slapen/
Vannacht van 11 tot half 2 geslapen en van half 3 tot 8, dus 5 uur. Na ja beter dan 3 uur.
Het was gisteren heerlijk dat mijn moeder er was, ze heeft allerlei dingetjes gedaan in huis en dat voelde voor mij niet vervelend, toch anders of je moeder het doet of bijv. een vriendin of schoonmoeder. Ik heb gistermiddag een uur geslapen en B. zelfs 3 uur. Nu hopen dat ik vandaag overdag ook nog wat kan slapen, dat scheelt toch ook weer.
B. gaat vanmorgen 2 uurtjes naar opa en oma, dan ga ik lekker rusten en vanmiddag naar de gyn. Kben benieuwd wat verder beleid word qua slapen en of ze ontsluiting gaan voelen en kunnen/willen strippen.
Mooie foto's schorpioentje!
Sylverster dus ook al slecht geslapen.
Bernadet: probeer als het kan leuke dingen te plannen overdag, maar ja, anderen zullen denk ik aan het werk zijn.
Daan

Senior Member

02-02-2012 06:10
ik bedoel van 11 tot half 2 en van half 3 tot 5: maakt 5 uur slapen
Bernadet

Posting Freak

02-02-2012 06:19
@Daan hihi ik dacht al das knap tot 8 uur slapen terwijl het pas 6uur is. Hier ook wakker net wat gegeten en ga nu weer lekker terug.
Iedereen hier moet gewoon werken helaas me vriendinen hebben nog geen kids dus die werken gewoon de hele week.
juup

Posting Freak

02-02-2012 07:01
Van wie waren die mooie foto's nou? Dat miste ik even. Wat een pracht van een kindjes heb jij zeg! Logisch dat je in love bent WinkSmile

Daan fijn dat je moeder er was. Lekker even geslapen al was het toch korter dan je gehoopt had.
Succes bij de gyn in ieder geval!

Verder even alle berichtjes kwijt (hoewel ik zag een onderschrift bij huisje-boompje-beestje en ik ken je dan wel niet, maar ik kan me jouw euforie zo goed voorstellen! Wauw!)

Gisteren dus naar zkh geweest. Ze hebben alles onderzocht. Bloeddruk was nog steeds te hoog, maar geen eiwitten in mijn urine en bloed was goed. Ctg was wat moeilijker: baby draaide steeds weg. Maar ze hadden genoeg om te registreren. Morgen terugkomen voor het meten van mijn bloeddruk, maar dan wel gewoon bij de vk. Mocht het nog te hoog zijn dan moet ik weer terug naar het zkh en dan gaan we een ander plan trekken... Dus misschien toch vrijdag voor mij Wink
Sylverstertje

Posting Freak

02-02-2012 10:06
Nou hier uiteindelijk van 1 tot 2 en van 6 tot 8 geslapen.. Lekkere nachten zo... We kunnen een nachtclubje gaan beginnen Wink
Vandaag weer even naar geboortekaartjes kijken. Hopelijk zijn we er dan echt uit...
Dochter zit hier heel lief tv te kijken en wat te eten en te drinken, dus ik hoop dat ze iets midner eigenwijs is dan gisteren (heb weinig geduld de laatste weken).
Zijn jullie (met al een kindje) ook zo benieuwd hoe de grotere kindjes reageren op hun kleine broertje/zusje?

Bernadet, gewoon lekker je bed induiken. Nu kan het nog, geniet ervan!
Sylverstertje

Posting Freak

02-02-2012 10:11
Juup, ben wel heel benieuwd hoor!
Hoge bloeddruk was voor mij toen al voldoende im in te leiden (omdat het in combinatie was met een groot kind). Volgens mij moeten ze meerdere redenen vinden om in te leiden, dus en en... Als er maar 1 ding niet zo goed gaat, wachten ze vaak nog even.

Ik ben wel voor inleiden, vond het echt heerlijk. Toch een stukje controle die je dan hebt (je kan zien of je een wee hebt en hoe zwaar die is en hoe zwaar het nog kan worden, helaas stelden ze dat ding steeds bij, dus het werd steeds zwaarder hahaha).
Als het niet snel genoeg vordert kunnen ze het infuus hoger zetten en wist van te voren dat er dus iets gedaan kon worden als mijn weeen zouden afzwakken ofzo.
Natuurlijk bevallen binnen een paar uurtjes is natuurlijk ook goed Wink hahaha
Daan

Senior Member

02-02-2012 10:16
sylvestertje: misschien ook slaapmedicatie gaan gebruiken? Ik heb temazepam gekregen, dit is een inslaper, geen doorslaper, maar het helpt dan om nadat je wakker word snachts weer in slaap te vallen.
Juup: spannend hoor, hopelijk is je bloeddruk goed.
Kimster: jouw dag, al wat bezig?
Ik ga nog even buikfoto's spammen van afgelopen maandag, 37,6 weken.[ATTACH=CONFIG]8392[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]8393[/ATTACH]
Ik ben trouwens nog nooit zooooooooooooooo lang zwanger geweest, :-), kben nu 1 dag langer zwanger dan bij B. haha
juup

Posting Freak

02-02-2012 10:19
Hier doen ze dat dus niet. Baby is ook groot geschat en heb dus een hoge bloeddruk. Maar verder niet echt aanwijsbare klachten op wat hoofdpijn en licht opgezette handen na. Misschien moet ik het wat overdrijven... Inleiden heeft mij veel scherpere weeën opgeleverd toen. Er was gisteren trouwens een vrouw (zuster of gyn is me niet helemaal duidelijk geworden) die zei dat de beste leeftijd om te bevallen 17/18 jaar is. Qua lichaam dan, niet alles eromheen. Ja, daar komt ze nu mee! Hahaha!
juup

Posting Freak

02-02-2012 10:21
Hihi Daan, mooie buik!
Gek is dat hè, dat je dan langer zwanger bent. Ik ben nu al 2 weken langer zwanger dan bij kleine grote jongen! Weird! Smile
maantje

Posting Freak

02-02-2012 10:42
Dan zit ik met mijn 21jaar nog dicht in de buurt! Hopelijk een makkelijke bevallingTongue
Bernadet

Posting Freak

02-02-2012 10:52
Hier nog BIB

Nou ik ben weer wakker hoor nog even lekker kunnen slapen ben nog steeds moe of lui dat kan natuurlijk ook.

@ Schorpioentje mooie foto's hoor heel lief.

@ Daan succes bij de VK hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen.
Mooi buikje hoor.

@ Juup spannend wie weet wordt het nog wat deze week.

@ sylverstertje veel plezier vandaag met kaartjes uitzoeken jullie gaan er vast uitkomen.

@ Maantje ach joh jij bent straks gewoon in een zucht bevallen :-D dat zou niet zo erg zijn.
Sylverstertje

Posting Freak

02-02-2012 11:35
Daan schreef:sylvestertje: misschien ook slaapmedicatie gaan gebruiken? Ik heb temazepam gekregen, dit is een inslaper, geen doorslaper, maar het helpt dan om nadat je wakker word snachts weer in slaap te vallen.
Juup: spannend hoor, hopelijk is je bloeddruk goed.
Kimster: jouw dag, al wat bezig?
Ik ga nog even buikfoto's spammen van afgelopen maandag, 37,6 weken.[ATTACH=CONFIG]8392[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]8393[/ATTACH]
Ik ben trouwens nog nooit zooooooooooooooo lang zwanger geweest, :-), kben nu 1 dag langer zwanger dan bij B. haha

Ja, dat inslapen na het wakker worden is ook echt weer een probleem...
Sylverstertje

Posting Freak

02-02-2012 11:39
juup schreef:Hier doen ze dat dus niet. Baby is ook groot geschat en heb dus een hoge bloeddruk. Maar verder niet echt aanwijsbare klachten op wat hoofdpijn en licht opgezette handen na. Misschien moet ik het wat overdrijven... Inleiden heeft mij veel scherpere weeën opgeleverd toen. Er was gisteren trouwens een vrouw (zuster of gyn is me niet helemaal duidelijk geworden) die zei dat de beste leeftijd om te bevallen 17/18 jaar is. Qua lichaam dan, niet alles eromheen. Ja, daar komt ze nu mee! Hahaha!

Ik had toen een gyn die niet erg voor inleiden was, dus wat de doorslag nou precies gaf. Wat ze trouwens ook zei was: het is vandaag rustig, dus dan hebben de zusters ook wat te doen. Misschien kijken ze daar ook naar? bwhahah
Ik had wel een weeenstorm, weet niet of ze scherper waren of zwaarder dan normaal, want ik ken geen "normaal" hahaha, dus geen vergelijkingsmateriaal..
17/18 jaar... nou daar ben ik toch zeker al 13/14 jaar overheen...
Aswas1983

Senior Member

02-02-2012 12:09
@Schorpioentje, wauw! Wat een knapperd is M. Terecht dat N. trotse zus is hoor. En jij natuurlijk übertrotse mama!

@Juup, gelukkig geen eiwitten. Houden zo hè!

@Sylvestertje, pff! Wat een nacht voor jou weer... Dat is toch niet vol te houden? Lukt het met de kaartjes?

@Daan, super mooie buik hoor! Je hebt bijna geen straie of wel?
Gelukkig heb je een iets betere nacht gehad. Succes vandaag bij de gyn.

@Maantje, we krijgen volgens mij allemaal hét mooiste kindje. Hahaha. Ik vind het zo gek, ik heb niet zo heel veel met pasgeboren baby's, vind ze vaak vooral erg lief Wink Maar als ik nu foto's zie, dan wordt ik helemaal warm en vind ik het allemaal knappe kindjes. Ben ik nu zo aan het verweken?
Overigens kan ik wel niet wachten op mijn eigen kindje hoor... En ben ik vooral heel erg benieuwd hoe leuk ik mijn eigen babytje ga vinden. Vind vooral de periode vanaf een maand of 9 leuk beginnen te worden, maar wie weet hoe dat met een eigen kind is.

Hier lijkt het erop dat ik idd aan de gezamelijke BUB-dag ga meedoen, of ja, dat hoop ik dan maar. Vind het nu ook wel tijd worden dat de kleine eruit gaat komen. Maar het dient zich nog niet echt aan. Blijft bij mij bij harde buiken... Zit er dik in dat ik dus overtijd ga lopen en dat vind ik dan ook wel weer erg spannend....
Ik verbaas me trouwens over de verschillen van aanpak in het ZH. Ik weet dat ik maar hoef te zeggen dat ik ingeleid wil worden en ze prikken een datum. Terwijl er nu dus eigenlijk geen medische noodzaak meer is, omdat ik dus geen zw.vergiftiging ontwikkel. Vind het dan zo raar dat sommigen écht er aan toe zijn en dan niet ingeleid gaan worden.
maantje

Posting Freak

02-02-2012 12:21
Ik heb zelfs nog nooit een harde buik gehad!
zonnebloempje

Posting Freak

02-02-2012 12:53
hier ook nog stees BIB, strippen heeft niks uitgehaald helaas.
had wel graag gewild maar ja...

nu dus maar rustig afwachten.
toch wel apart dat jullie allemaal zo slecht slapen.
ik slaap echt de hele nacht door en moet dan om 7 uur eruit om te plassen.
en dan slaap ik 's middags ook nog 2 uurtjes.

@ maantje, harde buiken heb ik ook nog niet gehad...
@ straie, hebben jullie dat al?ik heb nog nergens last van, maar kan ook tijdens de bevalling nog komen he?

Hoop morgen een collectieve bub dag!

Liefs Zonnebloempje...
maantje

Posting Freak

02-02-2012 12:58
Ik slaap 'snachts wel goed tot de vroege ochtend en dan moet ik om het uur plassen!! Vervelend, maar ja, ik zie het als voorbereiding op de nachtvoedingenTongue

Ik ga ff snel douchen en dan naar de verloskundige.....

xx
kimster

Senior Member

02-02-2012 12:59
Hey meiden,

Ja, mijn dag............... maar dan moet er wel een wonder gaan gebeuren.
Vanaf morgen de trukendoos maar opengooien..........
Tonic of bitter lemon drinken, Ananas eten, Wonderolie drinken, Frambozenblaadjesthee drinken, Drukpuntmassage, Stimulatie van je tepels en Seks.
Ik ga het nog druk krijgen morgen.
Hopelijk gaan er andere meiden wel bubben. Ik heb wel zin in bubnieuws. Het liefste zelf, maar uk zit blijkbaar nog prima.
Het is jammer als ik over de 40 weken heen ga...... Ik ga mijn lijf wel extra in de gaten houden.

Ohh............ de deurbel.
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
02-02-2012 13:38
**Breek Breek*

@Maantje ik weet er alles van meisi. Heb zelf 2 grote kinderen een van 16 jaar en een van 10 jaar.. En ik vond de zwangerschappen dus echt voor vliegeren Mijn zoon is een maand tevroeg, en mijn dochter was een dag voor de uitgerekende datum.
Het enige wat ik lang vond duren was de periode dat alles nog mis kan gaan,
Weet nog bij me oudste was dat zo rond de 16 weken geloof ik toen..
Nu is het 12 weken die zijn echt lang, maar probeer te genieten al is dat niet altijd makkelijk na 3 miskramen..
Groetjes Nootje

**Breek uit**
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
02-02-2012 13:39
En ik zie dat het hier allemaal op het laatst loopt.. meiden toy toy volg je gevoel het is jullie lichaam en jullie zijn en blijven daar de baas over..
en zijn de ukkies geboren dan genieten van een mooie kraamtijd en erna natuurlijk..
maantje

Posting Freak

02-02-2012 17:12
Zeuren de mensen ook zo erg tegen jullie?

Een vriendin die ik misschien nog maar 5x per jaar zie verwacht dat ze de eerste dag mag komen
Mijn schoonzus en een andere vriendin verwachten dat ik bel als de bevalling begonnen is
Mijn zwager vroeg of zijn vriendin persoonlijk door mijn man (zijn broer dus) gebeld kan worden na de bevalling
ETC!

Krijg een hele lijst op van wat ik allemaal moet doen!! Mensen laten me niet met rustSad Ik ga denk niemand wat laten weten tot 3 uur na de bevalling!
Daan

Senior Member

02-02-2012 18:37
Maantje: hier gelukkig geen zeurende mensen, maar meer meelevende mensen. Alleen maakte net mijn schoonmoeder een opmerking aan de telefoon, waardoor ze volgens mij niet helemaal doorheeft hoe zwaar het is op dit moment.
Nou, na een uur wachten bij de klinisch vk. Ik viel bijna in slaap in de wachtkamer, khad vanmiddag een half uur geslapen en werd toen helemaal opgejaagd wakker, dus daarna voelde ik me helemaal een zombie!
Bloeddruk was goed, hoofdje netjes in bekken, buik netjes, ze heeft getoucheerd, maar kon nog niet echt strippen. Ze kon met 1 vinger in de baarmoedermond, maar deze is nog niet helemaal plat, het voelde nog niet rijp. Als ze me goed had kunnen strippen, zou ze overleggen met de supervisor voor inleiden, want ze zag ook wel dat ik dit niet nog lan ga volhouden. Maar helaas. Kheb nu wel iets harde buiken, maar ik verwacht er niets van.
en toen samen nadenken over hoe nu de nachten verder, allerlei opties doorgenomen en ideeen, zoals warm bad etc, maar het probleem is niet dat ik savonds niet in slaap val, maar snachts neit meer in slaap kom. Waarschijnlijk zit mijn lichaam in een vicieueze cirkel en weigert het dan om snachts te slapen.
Nu voor vannacht nog zo'n inslaper en dan morgenochtend telefonisch overleggen hoe het is gegaan en of ik dan komende nacht ga logeren in het ziekenhuis met een pethidinespuit. Er zijn vrouwen die hier 12 uur op slapen(wat klinkt dat heeeeeeeeeeeeeeeerlijk), maar ze gaf aan dat je dat pas achteraf kan zeggen en beoordelen hoe mijn lichaam dat gaat doen.
Pas voor volgende vrijdag weer een controle staan en heeft ze de vraag erbij gezet, toucheren en inleiden?
Ik bedacht me later pas dat ze mogelijk maandag ofzo nog een strippoging kunnen doen, maar dat vraag ik dan morgen wel.
Kvoel me ondanks deze tegenvaller er neit heel slecht onder, kvoel me nu ook iets meer wakker dan vanmiddag, toen was het echt drama.
ik ga vannacht in ieder geval nog een poging doen om goed te slapen, en B. is morgen sowieso heel de dag op kdv. En dan zien we morgen wel weer verder, weer een dag verder naar de 40 weken, maar de vk had wel door dat we niet zo doorgaan tot 41 weken, dus dat geeft denk ik ook wat lucht, al wil ik liever geen inleiding, maar ik hoop dat mijn lichaam gewoon binnenkort zelf begint. Mijn moeder is met 5 kinderen ook nooit over de 40 weken heengegaan en mijn zusje is met 39,3 bevallen, dus ik hoop dat dat voor mij ook geld.
Oh ja, de baby word geschat op 7 pond (al gaf de vk wel aan dat ze daar niet zo goed in was, in dat schatten, maar het was in ieder geval geen 10-ponder!)
Ik ga vanavond lekker op de bank met thee en wie is de mol kijken en dan gaan we morgen allemaal bubben!
vaddie

Unregistered

02-02-2012 19:42
@schorpioentje: mooie man

Sterkte hoor meiden. Hopelijk mogen jullie idd morgen idd bubben.

Hier een poetsdag gehad. Huisje is weer aan kant en kan er weer een paar dagen tegenaan. Morgen lekker relax dag. Kindje knuffelen en serie kijken. Smile
maantje

Posting Freak

02-02-2012 19:46
Elien (zie je naam onderin staan): kom je hier meekletsen? Jij bent toch ook zwanger en kan elk moment bevallen? Wij hebben morgen een gezamelijke bub dagTongue misschien wil je meedoenTongue
maantje

Posting Freak

02-02-2012 20:23
Hoi meiden,

Weet niet of jullie het al weten, maar ik wilde hier even het blije nieuws vertellen dat Liminous die hier in het begin ook mee heeft gekletst maar BBZ had nu weer zwanger is, beebje met kloppend hartje zit nu gelukkig wel in de baarmoeder! :-D
Susanna

Posting Freak

Topics: 28
02-02-2012 20:37
Bib!

Schorpioentje, wauw wat een lekker knulletje zeg! Kan me voorstellen dat je flink geniet Smile

Juup, te hoge bloeddruk, niet leuk zeg! Maar morgen dus verder kijken, ik ben benieuwd!

Daan, alsnog geen goede nacht gehad dus. Had je nu wel of niet die medicijnen uitgeprobeerd? O, lees net dat je dat wel doet, maar dat het dus niet helemaal helpt. Redelijk positief gesprek gehad dus, ze hebben iig begrip voor je situatie en doen niet moeilijk over inleiden. Hopelijk kunnen ze idd eerst nog een keer strippen, zou wel fijn zijn als het vanzelf op gang kwam! En misschien voordien dus toch een nachtje uit logeren dus.

Sylvestertje, ja, ik kan idd niet wachten tot m'n dochter haar broertje of zusje ontmoet, lijkt me zo geweldig! We hebben ons best gedaan om haar voor te bereiden, en ze heeft zelf een cadeautje uitgezocht en ingepakt voor de baby, ik kan niet wachten tot ze die kan geven.

Daan, wow wat een buikje! Manlief vergeet helaas nog wel eens een foto te maken, misschien moet ik idd ook maar eens met een spiegel aan de slag.

Ja, idioot is dat, dat ze overal weer anders met zwangeren omgaan. Ik zal wel een beetje moeten zeuren, maar inleiden na 40 weken zou ik wel voor elkaar krijgen (ga ik vooralsnog niet doen hoor), terwijl een ander in hetzelfde geval soms tot 42 weken moet wachten.

Maantje, ik merk het niet als ik harde buiken heb, dus voor mij helaas geen graadmeter. Heb ze de vorige keer ook niet gevoeld, terwijl de vk me er een paar keer op wees, van: nu heb je een harde buik. Dus kan best dat je ze wél hebt, maar dat je ze mist. Zou wel fijn zijn, gratis (dus zonder dat je het merkt) wat voorwerk Wink

Zonnebloempje, jammer dat het niet is begonnen bij jou! Goede nachtrust, daar doe ik met jou mee. Rol 's avonds wel laat m'n bed in, maar hoef er maar één keer uit om te plassen en verder maak ik best een lange tuk, altijd jammer als m'n dochter 's ochtends wakker wordt, hihi.

Kimster, vanaf morgen dus (als eerste?) overtijd. Voel je je verder goed? Ik zou het ook enorm spannend vinden. Hou je uk maar goed in de gaten. Het duurt vast niet lang meer, voor je het weet heb je een bub-melding!

Nootje, bedankt voor je woorden!

Maantje, nee heb gelukkig geen last van dat soort mensen. Ben eerder bang dat ik iedereen hoogstpersoonlijk naar me toe moet slepen, omdat ze allemaal denken: laat eerst maar even rustig bijkomen. Terwijl ik dat bij m'n dochter bijv. helemaal niet wilde, ik wilde m'n lieve baby showen! Dus nu bellen we zodra we vinden dat er visite mag komen (dus nadat we zelf goed kennis hebben gemaakt), ik verwacht echt wel dat m'n ouders/zussen dan direct in de auto springen om langs te komen Wink Vrienden en zo, dat komt daarna wel, is maar net hoe we ons dan voelen, hoe vlot we dat willen.

Wow, goed nieuws van Liminious! Echt fijn, gefeliciteerd.
Susanna

Posting Freak

02-02-2012 20:41
Zo, sorry voor de lap tekst, maar ik was al lezend aan het tikken, en jullie hebben nogal gekletst Wink

Ik heb hier al aangekondigd dat het morgen bub-dag is, maar manlief blijft volhouden dat ukje dinsdag maar moet komen (en dat ik dan maandag in de loop van de dag al moet gaan puffen, dan kan ie lekker naar huis ipv werken). M'n moeder houdt vol dat het a.s. zondag moet zijn, en anders stelt ze het uit naar de 14e... Wat moet je nu met dat soort mensen? Dat kind in m'n buik raakt er helemaal van in de war. Hopelijk luistert ie naar zijn/haar moeder, en doet ie morgen mee met bubben :lol:

Nog een tip voor degenen die hun ukje wakker willen maken, ik lag vanmiddag lekker warm onder een deken en gupje bleef rustig pitten, kreeg hem/haar echt niet wakker gepord. Uiteindelijk wilde ik opstaan, dus met blote buik, zonder deken nog even blijven liggen, nou, ik kreeg me daar toch commentaar :lol: hier was ukje het duidelijk niet mee eens, die begon meteen te golven. Nou ja, weet ik tenmiste dat ie het nog goed doet Wink
maantje

Posting Freak

02-02-2012 20:58
@ susanna: heb het hier ook aangekondigd. Ook vast tegen de vk verteld haha die vond het wel oke want ze moeten nu overwerken om alle afspraken rond te krijgen. te veel hoog-zwangeren Tongue
Manlief zegt ook wel van kom maar op die dag en dan wordt ik een beetje boos want hij mag alleen zeggen vandaag of morgenTongue Ook allemaal mensen die zeggen 14 februari is ook leuk: NEEEEEEE, dat is niet leuk en dat is ook nog eens te ver weg! Tongue
Schorpioentje87

Posting Freak

02-02-2012 21:27
Thanx voor de lieve reacties op mijn foto's! ben ook zooo megatrots op mijn muppies! Niks mooiers als je eigen kids! Ik voel me zo gezegend met 2 van die heerlijke koters!
Ik geniet idd volop. Heb nog weinig tijd om hier mee te schrijven, zo door de dag druk genoeg. Ze wisselen elkaar meestal wel mooi af. Vanmiddag was Max wat onrustig met slapen. Dus ben regelmatig (en dan dus elke keer met Nica) naar boven geweest om hem even goed te leggen of een speentje te geven.. Best vermoeiend. maar liever overdag als 's nachts. Dan kan ik het allemaal veel beter handelen. 's nachts ben ik moe dus is het veel vermoeiender. Gelukkig gaan de nachten ook al echt goed. Afgelopen nacht had ik de laatste voeding om 23.20 en kwam hij om 4.30 en daarna om 7.45. Nou dat is prima. De nacht ervoor was het 23.45 en 2.45 en 7.45. Hij slaapt na de voeding ook weer meteen verder! De nacht hiervoor sliep hij zelfs door, maar dat was eenmalig. Had hem toen om 00.00 gevoed en uiteindelijk heb ik hem om 7.00 wakker gemaakt!
De borstvoeding gaat ook super! Ik heb genoeg melk. Ik 'knoei' hem regelmatig onder:oops: Dan spuit het eruit, oooooops! Gerrum. Soms lukt het aanhappen niet direct en spuit de melk in zijn gezichtje, gerrummm hahaha. Ik heb meestal maar 1 voeding in de tijd dat Nica ook wakker is. Dus dat is wel gunstig.
Straks de laatste voeding weer rond 23.30. En dan zien we wel hoelaat meneer vanacht honger heeft:wink:

Ik heb tussendoor steeds meegelezen om bij te blijven maar dat weet ik ondertussen niet meer echt. Probeer er vanaf hier weer een beetje in te springen.
Maar lieve meiden. We zitten al 2 dagen in februari en er is nog geen echte februari baby geboren?? Hoe kan dat nu. Kom eens op, wij willen BUB nieuws!!!!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Mrij

Posting Freak

02-02-2012 21:58
Schorpie, waaaaauw meid wat een mooi ventje!! Wat een heerlijk moppie zeg en dan zo samen met N. wat zul jij je rijk voelen.
Heerlijk dat hij het zo goed doet, wat slaapt hij ook al lekker lang door 's nachts. Fijn dat je bv zo goed op gang is. Hier spuit ik Emy ook regelmatig in haar gezichtje haha, of ze verslikt zich gelijk als ze aanhapt, zo hard gaat hetWink Geniet lekker van je gezinnetje meid!

Bubse morgen meiden, ik zit helemaal klaar voor ál jullie BUB nieuws!!:mrgreen:

Hier ook nog even wat foto's van ons mooie meisje:

[ATTACH=CONFIG]8420[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]8421[/ATTACH]
Mrij

Posting Freak

02-02-2012 22:09
Maantje, trek je niet teveel aan van die zeurende mensen, doe het lekker op je eigen manier en kijk vooral hoe jij je voelt na de bevalling.
Wij hebben na ongeveer 2 uur gebeld, maar toen lag ons meisje helaas al op de kinderafdeling en mocht er geen bezoek bij haar, alleen mijn schoonouders zijn 's avonds laat nog geweest, de rest de volgende dag pas.
Sylverstertje

Posting Freak

02-02-2012 22:09
maantje schreef:Zeuren de mensen ook zo erg tegen jullie?

Een vriendin die ik misschien nog maar 5x per jaar zie verwacht dat ze de eerste dag mag komen
Mijn schoonzus en een andere vriendin verwachten dat ik bel als de bevalling begonnen is
Mijn zwager vroeg of zijn vriendin persoonlijk door mijn man (zijn broer dus) gebeld kan worden na de bevalling
ETC!

Krijg een hele lijst op van wat ik allemaal moet doen!! Mensen laten me niet met rustSad Ik ga denk niemand wat laten weten tot 3 uur na de bevalling!

Bwhahahahahaha, ja! Hier precies hetzelfde! En dan niet vragen of je wilt bellen als de bevalling is begonnen, maar meedelen dat ik dat gewoon MOET doen. Nou, ik moet helemaal niets!
Niet iedereen hoor en van sommigen kan ik het ook wel hebben, maar ik vind het zo vervelend dat mensen het zo zeggen. Ik zeg vaak: als het uitkomt, of als je wilt, wil ik wel snel weten wanneer het geboren is... (zonder druk en alleen bij mensen die ik normaal ook vaker spreek).
Maar ik hoef echt niet van iedereen te weten wanneer ze weeen hebben hoor, dan voel je je toch opgejaagd als zwangere?

O ja, van jullie wil ik het natuurlijk wel allemaal weten Wink bwhahahah Wie begint er morgen als eerste met weeen?
MeLu

Posting Freak

02-02-2012 22:19
Sorry ben btje laat.. Maar bib nog Smile

T gaat een btje kut allemaal met m'n bekken.. Kan niet lang zitten waardoor ik m'n laptop al 2 dagen niet aangeraakt heb.. Dus nu weer ff via m'n IPhone.

Vndg bij de Vk geweest. Alles was goed, bloeddruk 120/65. Ze gaan me waarschijnlijk inleiden als ik de 40w passeer. Dat vanwege m'n bekken. Ik heb de fysio gebeld die komt nu thuis. Dus dat scheelt weer. Anders hou ik t echt niet meer vol..

D.anley slaapt vnvnd bij m'n schoonouders dus hopelijk een btje nachtrust vnvnd en uitslapen morgen!

Ik zal morgen m'n laptop ff pakken en goed bijlezen Smile xx
Elien

Posting Freak

02-02-2012 22:20
Hoi meiden, ja, ik lees inderdaad stiekem mee hier omdat 'mijn' maand inmiddels voorbij is.. :-( Daar is iedereen moeder, dus heb er niet meer zoveel aansluiting. Hopelijk voor kort..! Het wordt nu dus februari!
Sylverstertje

Posting Freak

02-02-2012 22:21
Daan schreef:Maantje: hier gelukkig geen zeurende mensen, maar meer meelevende mensen. Alleen maakte net mijn schoonmoeder een opmerking aan de telefoon, waardoor ze volgens mij niet helemaal doorheeft hoe zwaar het is op dit moment.
Nou, na een uur wachten bij de klinisch vk. Ik viel bijna in slaap in de wachtkamer, khad vanmiddag een half uur geslapen en werd toen helemaal opgejaagd wakker, dus daarna voelde ik me helemaal een zombie!
Bloeddruk was goed, hoofdje netjes in bekken, buik netjes, ze heeft getoucheerd, maar kon nog niet echt strippen. Ze kon met 1 vinger in de baarmoedermond, maar deze is nog niet helemaal plat, het voelde nog niet rijp. Als ze me goed had kunnen strippen, zou ze overleggen met de supervisor voor inleiden, want ze zag ook wel dat ik dit niet nog lan ga volhouden. Maar helaas. Kheb nu wel iets harde buiken, maar ik verwacht er niets van.
en toen samen nadenken over hoe nu de nachten verder, allerlei opties doorgenomen en ideeen, zoals warm bad etc, maar het probleem is niet dat ik savonds niet in slaap val, maar snachts neit meer in slaap kom. Waarschijnlijk zit mijn lichaam in een vicieueze cirkel en weigert het dan om snachts te slapen.
Nu voor vannacht nog zo'n inslaper en dan morgenochtend telefonisch overleggen hoe het is gegaan en of ik dan komende nacht ga logeren in het ziekenhuis met een pethidinespuit. Er zijn vrouwen die hier 12 uur op slapen(wat klinkt dat heeeeeeeeeeeeeeeerlijk), maar ze gaf aan dat je dat pas achteraf kan zeggen en beoordelen hoe mijn lichaam dat gaat doen.
Pas voor volgende vrijdag weer een controle staan en heeft ze de vraag erbij gezet, toucheren en inleiden?
Ik bedacht me later pas dat ze mogelijk maandag ofzo nog een strippoging kunnen doen, maar dat vraag ik dan morgen wel.
Kvoel me ondanks deze tegenvaller er neit heel slecht onder, kvoel me nu ook iets meer wakker dan vanmiddag, toen was het echt drama.
ik ga vannacht in ieder geval nog een poging doen om goed te slapen, en B. is morgen sowieso heel de dag op kdv. En dan zien we morgen wel weer verder, weer een dag verder naar de 40 weken, maar de vk had wel door dat we niet zo doorgaan tot 41 weken, dus dat geeft denk ik ook wat lucht, al wil ik liever geen inleiding, maar ik hoop dat mijn lichaam gewoon binnenkort zelf begint. Mijn moeder is met 5 kinderen ook nooit over de 40 weken heengegaan en mijn zusje is met 39,3 bevallen, dus ik hoop dat dat voor mij ook geld.
Oh ja, de baby word geschat op 7 pond (al gaf de vk wel aan dat ze daar niet zo goed in was, in dat schatten, maar het was in ieder geval geen 10-ponder!)
Ik ga vanavond lekker op de bank met thee en wie is de mol kijken en dan gaan we morgen allemaal bubben!

Ow heerlijk lijkt me dat zo lang slapen!! Hier idd ook het inslapen vooral (en dan weer in slaap komen als je wakker wordt). Hoop dat je morgen ook gewoon lekker meedoet met BUBBEN Wink Vanavond hopelijk goed slapen hahaha.

7 pond nu of met de geboorte?

O ja onze zoon had trouwens een P99. Dat betekent dat 99% lichter is en 1% zwaarder toen met 35 weken...

Jaaa wat fijn voor Lim dat ze nu helemaal goed zwanger is!!! Vooral na een BBZ, dat is echt heftig.

susanna, morgen bubben is wel lekkerder hoor. Hoe sneller hoe beter he?
Mijn man roept al de hele tijd: 15 febr. Ik hoop natuurlijk morgen Wink Maar anders vind ik 8 febr ofzo ook wel mooi. Dan ben ik 37,5 week en is 2 dagen na de controle bij de gyn, dus hoop eigenlijk dat ze gaat kijken en dat eht daardoor op gang komt Wink

schorpioentje, heerlijk zo goed slapen. Zijn idd mooie tijden zeg!
We willen hier morgen allemaal BUBBEN Wink

mrij, mooi meisje hoor!
Sylverstertje

Posting Freak

02-02-2012 22:22
Ow, elien, ik dacht dat iedereen in januari al bevallen was.....
Nou, hopelijk ben jij heeeeeeeeeeel snel aan de beurt!
Sylverstertje

Posting Freak

02-02-2012 22:24
O ja,

We hebben eindelijk een geboortekaartje Big Grin Check Wink Maar gelijk besteld, want ik wil wel die enveloppen hebben, anders zit ik die na de bevalling nog te schrijven...
Nu nog mijn vluchtkoffer inpakken en de muursticker opplakken...
O ja en de was doen Wink
Schorpioentje87

Posting Freak

02-02-2012 22:50
Elien: Ik hoop dat jij snel mag bevallen!! Je hebt al veel geduld moeten hebben. Gaa het wel allemaal goed met je?

Mrij:thanx, ik voel me idd heel rijk:mrgreen: Jou poppetje is ook echt geweldig, heerlijk mupke! Je zal je net zo rijk voelenSmile!

Sylvestertje: Fijn eindelijk de geboortekaartjes! Ik zou allang in de stress zitten als ik ze nog niet had besteld met jouw termijnWink Ben benieuwd wat jullie uk straks weegt!!
Mrij

Posting Freak

02-02-2012 22:55
Elien, hopelijk kun jij morgen met de rest hier mee bubbenWink

Sylvestertje, haha eindelijk het geboortekaartje gevonden. Snel aan het schrijven dan.

Schorpioentje, ik voel me zooooo rijk hihiWink Ze is zo lief, echt wat een makkelijk ding, zo tevreden en mooi.. zucht haha
juup

Posting Freak

02-02-2012 23:14
BIB

wat fijn voor limi! En ook dat het goed zit! Ze heeft even moeten wachten, maar nu: super!

Elien: welkom hier! Lekker meekletsen, hier nog een hoop niet bevallen! Hopelijk wel snel voor jou! Heb je al een afspraak met de vk voor een einddatum of iets?

Maantje: gewoon doen wat goed voelt en laat je niet opdringen hoe anderen het willen! Als het lukt dan bel je en anders moeten ze er maar begrip voor hebben. Zo niet, dan maar boos! Maar dat zal toch niet als je het uitlegt?

Verder: wil nu slapen. Ben moe! Heb vanavond Wie is de mol? gekeken. Dat is echt mijn programma! Al 10 jaar Hihi! Smile

En trouwens, wie heeft morgen, een dag vol sneeuw en ijzel, uitgekozen als BUB dag? Hahaha!
Sylverstertje

Posting Freak

02-02-2012 23:37
Schorpioentje, ik ben ook erg benieuwd. Ze hebben het gewicht geschat na aanleiding van een groei echo, dus ik neem aan dat dat iets nauwkeuriger is dan een VK die alleen maar kan voelen (onze vk dan, want die had geen echo app.).
De enveloppen krijg ik binnen een week binnen, dus ik hoop zeer snel. Adressen staan allemaal wel in de computer, dus is snel gedaan, maar ik meot er nog wel even voor gaan zitten. O ja, ik moet ook nog postzegels kopen zit ik me te bedenken... bwhahaha.

Juup, kijk wie is de mol altijd een paar dagen later bij uitzending gemist. Donderdag zit ik meestal in de stad (vandaag echt vooral zitten Wink).
Overdag een druk kindje en vrijdag en zaterdag zijn er meestal wel leuke dingen op tv. Dus vaak zondag of maandagavond als mijn mannetje thuis is Big Grin
Sylverstertje

Posting Freak

02-02-2012 23:38
nog 25 minuten... wie voelt er al wat?
Hier de hele dag al pijnlijke buiken.... Maar nog niet genoeg voor weeen...
maantje

Posting Freak

02-02-2012 23:42
@ Mrij: PRACHTIGE FOTO'S!! Echt op jullie meisje ben ik ook echt verliefd! Maarja komt ws ook omdat wij ook een meisje krijgen!

@ Sylvestertje: ben bijna in staat om te zeggen: Zal bij iedere wee een sms sturen en zal ook doorgeven als ik in bed heb gepoept, als we de haartjes zien! We kunnen wel een livestream openen, kunnen ze live meekijken! Hahahaha ik wil het gewoon afwachten en genieten van de bevalling en mijn meisje(ja wil zelfs genieten van de bevalling! Kijk ernaar uit om zo'n topprestatie te leveren) zonder na te hoeven denken wat buitenstaanders willen. Mijn man, mijn baby en ik! Niemand anders heeft wat te zeggen!
Die schattingen is dat nou enigzins betrouwbaar? Faithe's Big Ben was ook een licht mannetje.. Onze meid schatten ze gemiddeld: 7pond, ik weet niet of dat nu is of bij de bevalling.

@ Melu: Fijn dat je ventje een nachtje logeren gaat! Kan je je voorbereiden op vrijdag bubdagTongue Hoop het echt!

@ Juup: dat was ik! Sorry! Je mag ook een andere dag kiezen, maar de collectieve bub staat morgen gepland. Ik wil thuis bevallen, dus hoop de deur dan met de kou niet uit te hoevenTongue Ziekenhuis is eventueel 5 minuten met de auto!

xxx
maantje

Posting Freak

02-02-2012 23:44
Hier ook nog niet echt gerommel! Sad Maarja mijn moeder had ook geen tekenen van te voren, broer en ik zijn allebei in een paar uurtjes geboren..
Sylverstertje

Posting Freak

03-02-2012 00:20
Bwahhaahha maantje, hier precies hetzelfde hoor! Ik wil(de) ook eerst genieten met de mensen die het dichts bij me staan ( mijn man en mams). Daarna wilde ik ook wel wat familie perse zien, want die zie ik heel vaak. En daarna eigenlijk liever een weekje niets...
Bij mijn dochter nooit een schatting gehoord qua gewicht, dus weet het niet.. ze liep wel 3 weken voor en was met 38wk3dg dus bijna 4200 gram (kan wel kloppen dan toch?)

Deze jongen liep 5 weken voor, dus ben benieuwd of dat wat minder is geworden afgelopen 2 weken...
Sylverstertje

Posting Freak

03-02-2012 00:23
Postzegels ook besteld (lang leve internet) . Nu alleen nog blauwe slingers en balonnen.

Zo hier wil er eentje uit... trappen!!! Onder mijn ribben en naar beneden. Gaat dus lekker steken...
Susanna

Posting Freak

03-02-2012 03:51
Bib! (en ik beloof dat ik nóóit meer zal opscheppen over goede nachtrust...) Ben d'r maar uitgegaan, manlief werd continu wakker van mijn gedraai, ook niet fijn.

Haha, ja idd het gaat vandaag sneeuwen als het goed is... Vooralsnog geen tekenen, maar de dag is nog lang Wink Hier idd ook mensen die de 14e wel leuk vinden, nou dat duurt idd nog véél te lang Smile

Mrij, ook al van die heerlijke foto's *zucht* mooi meisje hoor! Misschien helpt dat ons als laatste zetje Wink

Schorpie, klinkt goed, die nachten zo!

Sylvestertje, de kaartjes zijn besteld! Mooi zo, dan ben jij er nu dus ook helemaal klaar voor Smile

Elien, geef jij het goede voorbeeld dan maar, dat heb je verdiend, van jou verwachten we de eerste bub vandaag Wink Is er al wat te voelen?!

Maantje, bij jou kan het dus nog helemaal goed komen vandaag, als je een beetje op je moeder lijkt. Nou, zet 'em op dan hè Smile
Aswas1983

Senior Member

03-02-2012 05:17
Gezamelijke BUB-dag vandaag.... Looks like I'm in!!! Jeuh! Ben al zeker 2 uur wakker.... enorme plens verloren, weeën die wel al heel vlug komen, maar absoluut geen minuut aanhouden. Lijkt er in ieder geval sterk op dat het hier begonnen is. Laat maar komen!
Overigens moet ik sowieso om 9.30 in het zh zijn, dus denk dat ik de hele dag niet meer online ben. Tenzij het loos alarm is..........

Kom op meiden! Meer Bubbers vandaag he!
Oh ja, svp o
Aswas1983

Senior Member

03-02-2012 05:18
Nou, daar ging wat mis. Svp op mijn hyves nog niets zetten dames!!!!!!!!!!!!!!! Wil de rest van de wereld nog niets laten weten!
juup

Posting Freak

03-02-2012 07:21
Aswas: sterkte en je kan het! Spannend!

Hier nog BIB en absoluut geen tekenen. Moet naar de vk, maar heb geen idee hoe ik daar met dit weer moet komen. Ziet er dus niet naar uit dat ik mee ga doen vandaag. Maar...wat niet is kan nog komen!
Mar22

Posting Freak

03-02-2012 08:18
Succes dames met jullie gezamelijke Bub dag! ( kwam even spieken naar Susanna Wink )
En het kan zeker ineens snel gaan, de dag is nog lang! Hier een eerste verdwaalde wee en 4 uurtjes later werd mijn zoontje geboren. Dus alles kan! Smile

Tja en dat schatten, ik geloof er niet zo in! De eerste schatte ze toch zeker wel ruim over de 7 pond/ tegen de 8 pond aan, en daar kwam 6.5 pond uit.
En de tweede, die schatte ze niet veel groter als zuslief, 7 pond zoiets.. Nou en meneer was dus bijna 8 pond! Hihihih
Schorpioentje87

Posting Freak

03-02-2012 08:24
Spannend Aswas! hopelijk zetten de weeen goed door en ben je vandaag mama!

we gaan voor nog meer bub nieuws!

Hier weer een goede nacht gehad. Om23.30 laatste voedinf. Toen weer om 4.30 en nu om 8.00. Heerlijk zo! Al N zo nog slaapt als M weer in bedje ligt, spring ik eerst nog ff onder de douche...
Daan

Senior Member

03-02-2012 09:04
BIB
Aswas: spannend, hopelijk zet het goed door voor jou en heb je een mooie spontane bevalling.
Hier is het drama, vannacht weer 3,5 uur geslapen en de medicatie werkte niet meer om in weer in slaap te vallen.
net ziekenhuis gebeld voor nacht opname, ze bellen zo terug. Ik ben kapot!
Verder weet ik het ff niet meer.
Sylverstertje

Posting Freak

03-02-2012 09:08
Aswas, gaat goed!! Spannend! Dat is waarschijnlijk al nummer 1 op bub dag. Wie volgt?

Daan balen zeg! Goed dat je hebt gebeld! Zo kan je toch geen bevalling ingaan... hier van 2 tot 8 geslapen. Heerlijk! Ben nog wel moe (had liever langer geslapen) , maar dit is al heeel wat Smile
Daan

Senior Member

03-02-2012 09:59
Vannacht word ik opgenomen, ik moet er om 21 uur zijn, maken ze eerst een hartfilmpje om de conditie van ons kindje te bekijken of de spuit wel kan, als het goed is krijg ik om 22 uur de spuit en kan ik hopelijk lang slapen!
Morgenochtend gaan ze me dan weer toucheren om te kijken hoe het is met de ontsluiting en dan mogelijk toch volgende week inleiden(ze zei erbij dat ze weten dat ik het liever niet wil, maar dat dit niet zo door kan gaan). Over de inleiding denk ik dan nog maar ff niet na. Eerst hopelijk vannacht goed slapen en daarmee weer energie reserve opbouwen voor de nachter erna en misschien morgen wel wat meer ontsluiting.
Manlief brengt me vanavond, dus hopelijk sneeuwt het vanavond hier niet! Schoonouders passen dan hier even op.
Net mijn ouders ff gebeld, kreeg mijn vader aan de telefoon en die was zo lief, ze hadden gisteren al hun tank volgegooid dat als het nodig is ze alles laten vallen en hier naar toe komen. Hij klonk zo begripvol! Hij heeft ook lang lastgehad van slecht slapen en hij heeft nu medicatie, waar hij veel beter op slaapt, dus dat maakt denk ik dat hij het goed snapt wat slapeloosheid met je doet.
Kga zo mijn ziekenhuis tas maar ff checken. en vanmiddag ook nog even proberen te slapen.
Kben benieuwd of er nog meer mensen gaan BUBBEN vandaag.
maantje

Posting Freak

03-02-2012 10:19
Jeej aswas goed begin, zet hem op meid!!
Hier nog bib, maar heb nog wel goede hoop.. Ach we wachten maar weer af! Op zich wel redelijk geslapen!

Daan wat k.t dat je weer zo waardeloos heb geslapen! Hopelijk vannacht beter!

Melu hoe was jouw nacht?
Susanna

Posting Freak

03-02-2012 11:25
Kijk Aswas, da's het goede voorbeeld! Zet 'em op meid!

Mar, leuk dat je even langs komt waaien Smile helaas nog geen bub-tekenen, maar jouw verhaal is veelbelovend, haha, alles kan nog!

Daan, jee weer zo'n rotnacht zeg! Vannacht hopelijk heerlijk bijkomen. En misschien heeft je ukje wel meer zin om te komen als je uitgerust bent en is inleiden niet nodig, ik hoop het voor je!

Hier: het sneeuwt al de hele ochtend, maar er blijft maar een dun laagje liggen. De ijsbaan is open, maar in het drukke programma van vandaag geen tijd om met dochterlief te gaan schaatsen, hopelijk morgen wel (als beloning/troost voor mij, wanneer de bub hier uitblijft Wink ). Vanmiddag pas laat naar de vk, het is hier op het dorp erg druk met bijna-bubbers, vandaar.
juup

Posting Freak

03-02-2012 11:48
BIB

Onderweg naar zkh. Bloeddruk weer gestegen. Toch BUBdag voor mij vandaag? Who knows...
maantje

Posting Freak

03-02-2012 11:55
@ Juup: good luck =)
Bernadet

Posting Freak

03-02-2012 12:26
@ Aswas hopelijk mag je vandaag een heel mooi kindje vast houden succes.

@ Juup jij ook succes neem je tas maar mee

@ Daan het begint hier ook te sneeuwen dus dat wordt toch met witte voetjes naar het ziekenhuis.
Hopelijk kan je nu een nachtje heerlijk slapen geen slaap breekt je zo op.

Hier nog BIB hoor en het gaat ook geen BUB worden
Heb echt super slecht geslapen misschien bij elkaar opgeteld 3 uurtjes en nu net nog een uuurtje terug geweest.
Voel me echt gammel heb vanmorgen ook lekker alles uitgespuugd dus het gaat lekker vandaag.
Susanna

Posting Freak

03-02-2012 12:31
Juup, succes!!!

Bernadet, balen van je slechte nacht, en dan ook weer overgeven, bah. Hier ook misselijk geweest, ik hoopte dat dat een teken was (had er eerder geen last van) maar ben bang van niet.

Aswas, goed om geen berichtjes van je te lezen Wink Kan alleen maar betekenen (hopelijk) dat je lekker bezig bent om je ukje op de wereld te zetten Smile
miepie

Senior Member

03-02-2012 12:40
wat spannnend allemaal voor jullie zeg hoop zo dat het gauw gedaan mag zijn voor jjullie
stiekem wel een beetje jaloers heb het niet echt kunnen afsluiten voor mijn gevoel en we weten bijna zeker dat het er bij eentje blijft dus tja.
maar goed we genieten enorm van onze kleine man
gisteren consultatiegeweest om te wegen hij was 300 gram aangekomen in een week oink
nu is ie 2700 gram

zonnebloempje spannend he het gaat nu echt gauw gebeuren ons wonder en et blijft bijzonde rhoor als je hem of haar ziet en dan beseft dat je dit dankzij de medische wereld toch mag krijgen

groetjes en toi toi allemaal
miepie
juup

Posting Freak

03-02-2012 12:56
Tas is mee, maar maxi cosi vergeten! Hahaha stom!
Susanna

Posting Freak

03-02-2012 13:00
Hihi, wij waren vorige keer een jasje vergeten mee te nemen. Komt goed, je ouders komen toch vanavond langs om je ukje te bewonderen, die nemen de cosi wel mee (duim duim, d'r moet toch íemand gaan bub-ben vandaag!)
Mrij

Posting Freak

03-02-2012 13:23
Aswas, jij houdt je goed aan de afspraken zeg, succes!!!!!!!!!

Daan, he bah wat een nacht, hopelijk kun je aankomende nacht even lekker bijtanken en nieuwe energie op doen!

Maantje, dank je wel voor je reactie op ons meisje, ik denk dat het niet alleen aan ligt dat jij een meisje krijgt hoor, Emy is gewoon héél lief en mooi hahahWink
Enne jij als leader van deze BUB-dag moet wel even het goede voorbeeld gaan geven heWink

Miepie, netjes zeg 300 gram aankomen in een week, doen jullie dus super goed!

Voor de rest meiden, succes!!!
Mrij

Posting Freak

03-02-2012 13:24
Oja en Juup natuurlijk ook heel veel succes, je kan het!
maantje

Posting Freak

03-02-2012 13:30
Ja ik organiseer een feestje, maar de beeb werkt nog niet mee! IK WIL ZO GRAAG!
maantje

Posting Freak

03-02-2012 13:30
Juup: is het zeker dat je gaat bevallen dan?
Schorpioentje87

Posting Freak

03-02-2012 14:15
Jeetje meiden jullie maken het wel spannend hier zeg!!

Aswas: Van jou niks meer gehoord, dat zal vast een goed teken zijn hoop ik, duim duim duim! En zet hem op!!

Juup: Oei je bloeddruk weer gestegenSad Dat is niet zo best, wat was je bloeddruk? Hopelijk snel BUB nieuws!

Maantje: idd als leader van deze dag houd je je nog niet zo aan de afspraken, kom op meidWink hihi

Miepie: Dat is netjes 300 gram in een weekSmile

Mrij: Idd jouw meisje is gewoon heeeel mooi en liefSmile

Daan: balen van alweer een slechte nachtSad Schiet zo idd niet echt op!! Hopelijk vanacht een goede nacht om bij te tanken en dan morgen uitgerust de bevalling inSmile Ik duim voor je!

Bernadet: ook al een slechte nacht, jeetje meiden heb met jullie te doen!! Ik slaap hier met new born baby nog beter als jullieWink

Ik ga mijn kleinste draak voeden.. hopelijk als ik terug kom flink gespamt met BUB nieuws, ik duim!!
kimster

Senior Member

03-02-2012 14:36
Yeahhhhhhhhhhhhhh bubber nummer 1 is in aantocht!! Zet hem op Aswas! Spannend!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (7): 1 2 3 4 5 ... 7 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave