Zwanger Worden .NU forum [Archief] Complicaties Miskraam angst

angst
chantalrdzm

Unregistered

25-02-2008 15:12
hey hey

ik en mijn nieuwe lief zijn bezig zwanger te worden.
Maar zijn allebei zo bang dat het weer fout gaat
wij hebben allebei in een vroige relatie een kindje verloren en nu ik 10 dagen overtijd ben
bekruipt ons het gevoel van angst weer

We zijn allebei een zoon verloren..
mijn curettage was gewoonweg vreselijk
ze leggen je gewoon op de kraamafdeling naast iemand die net bevallen is...
pffff angst angst angst Sad
Lowiena

Unregistered

25-02-2008 15:58
Wens jullie beide veel sterkte.

En als jullie straks een positieve test hebben, jullie er beide toch van kunnen genieten (zonder angst dan bedoel ik) En dat jullie over 8 maanden de kleine mogen begroeten.
mamapatricia

Unregistered

29-02-2008 14:36
wat raar dat je op de kraam afdeling plaatsen, deden ze bij mij gelukkig niet!

ik werd gewoon vanuit een slaapkamer voor speciaal mensen die een curretage krijgen naar de ok gebracht, kreeg daar een infuus, en toen werd ik doorgereden naar de oparatie kamer, en daarna naar de uitslaapkamer, en daarna weer gewoon naar de afdeling waar ik begonnen was!
karin26

Posting Freak

Topics: 30
08-03-2008 22:34
jeetje dat is niet niks, gewoon naar de afdeling brengen waar andere vrouwen net een kindje gekregen hebben. Pffff dat is erg moeilijk.

Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop voor je dat je een goede zwangerschap mag hebben...
m@rjon

Unregistered

17-07-2008 06:47
Ik ben laatst geopereerd aan een buitenbaarmoederlijkezwangerschap en ze hebben mijn toen op afdeling short stay gelegd..
Dat was wel prettig , al komt bij mij nu pas (ben 3 weken verder nu) dat je eigenlijk een kindje hebt verloren, ik was veel meer bezig dat ik eigenlijk veel geluk heb gehad , want ik zou daags na echo vertrekken naar Turkije en dan was ik daar waarschijnlijk te laat in ziekenhuis beland met alle gevolgen van dien....

Veel leifs,
M@rjon
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave