Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten Welke moet je vertrouwen, goedkope van Kruidvat vs. dure, digitale van ClearBleu?

Welke moet je vertrouwen, goedkope van Kruidvat vs. dure, digitale van ClearBleu?
Maud

Junior Member

Topics: 1
29-01-2012 12:24
[ATTACH=CONFIG]8282[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]8283[/ATTACH]
Help!

Mijn cyclus is 29 dagen dus moet ik beginnen met testen op dag 12.
De goedkope van het Kruidvat gaf meteen bij de eerste meting, dag 12 's ochtends, 2 strepen. Ik kan dan met het blote oog niet zien of de één nou donkerder is of niet dus je zou zeggen, raak! Voor de zekerheid pak ik dan zo'n dure, digitale van ClearBleu. Die geeft namelijk een Smiley of niet, geen twijfel bij aflezen. Helaas, geen smiley te zien en op de stick zelf ook maar één streepje.

Tja, en dan, zeg 't maar. Zit nu op dag 15 en ik test 's ochtends én 's avonds op advies van de gyneacoloog maar ik heb met CB nog geen smiley te pakken. Of zou ik 'm toch gemist hebben dat de goedkope beter betrouwbaar is dan de dure?
Of moet ik don doorgaan met testen en gaat die peik gewoon, ook na dag 15, alsnog komen?

Ik heb inmiddels 2x een behandeling gehad o.b.v. 2 streepjes op die van 't Kruidvat maar wellicht had ik toen dus helemaal m'n piek niet?

Herkent iemand dit en wil je je ervaring delen?

Tnx, Maud
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
29-01-2012 13:02
Kruitvat ovulatietesten staan er bekend om dat ze vals positief geven!!!! Weggooien dus die rotzooi!
Misschien moet je eens de matcare proberen, of je houden bij de clear bleu.

Ik heb wel eens een positieve ovutest op dag 23, gewoon doortesten meid!
Sanniess

Unregistered

29-01-2012 16:52
goedkopere dipsticks van matcare zijn super betrouwbaar! kosten nog geen euro per stuk !!

KV schijnen idd niet betrouwbaar te zijn en zou ik ook niet meer gebruiken dus! CB zal ook betrouwbaar zijn alleen ga je daar failliet aan.
Maud

Junior Member

08-02-2012 10:40
Hi ladies,

Ik wilde jullie toch nog even informeren over hoe e.e.a. verder is gegaan.

Op de eerste plaats: ik ben gewoon maar doorgegaan met testen, maar dan wel met de digitale van Clear Blue.
De smiley wilde maar niet komen en net toen ik dacht dat die van KV misschien toch wel goed was: PLING, smiley!!
Dat was op dag 18 en op dag 19 heb ik de inseminatie gehad.
Nu dus spannend en wachten tot zo ongeveer de 19e....

OPp de tweede plaats heb ik KV een mail gestuurd om mijn verhaal te doen.
Ik vind het nogal wat bij dit behoorlijk serieuze onderwerp dat de boel blijkbaar niet deugt.
Zojuist kreeg ik van hen een reactie.
Alhoewel ze rijkelijk laat waren met reageren (niet 2 werkdagen maar 8) was ik wel content met hun reactie:
"wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bentover de ovulatietesten. wij zijn overstapt naar een andere fabrikant van onzeovultatietesten. deze liggen sinds 2 weken bij ons in de winkels.
wij gaan u kosteloos 2 nieuwe testen toesturen. deovulatie testen gaan we opvragen bij onze leverancier dus in de loop vanvolgende week kunt u de testen verwachten."

Da's toch netjes en hoopgevend, wellicht binnenkort allemaal weer aan de KV-testen.

Succes allemaal!

Maud xx

ruthje

Posting Freak

Topics: 47
08-02-2012 11:04
Fijn dat je je ei hebt gevonden meid!1 Als je betrouwbare ovutesten wilt die goedkoop zijn kan je de testen van matcare of sensitest bestellen.
Ik gebruik ze ook, en zodra die positief lijkt begin ik pas met de clear bleu testen. Scheelt bakken geld en is betrouwbaar. Ik heb 1 cyclus beide testen (matcare & clear bleu) naast elkaar gebruikt en ze gaven hetzelfde resultaat.
Enchanting

Posting Freak

Topics: 5
09-02-2012 12:08
Ik heb sticks van Matcare gekocht gister binnen en meteen beginnen..
Maar een licht streepje maar goed beter iets dan niet blijven testen aankomende dagen.
Maar ik heb er al twee weg moeten gooien die kapot in de verpakking zaten :twisted:.

Hoop dat hij snel knalroze wordt hihi..
Meisje

Unregistered

09-02-2012 19:13
Hier goede ervaring met sensitest! Viert dure en werken echt heel goed. Duidelijk streepjes of gewoon bijna wit at als je te vroeg test!! En ze zijn niet duur!
Kitty

Posting Freak

Topics: 11
21-02-2012 12:32
Ik heb ze online gekocht via babyboomshop?
Maud

Junior Member

22-02-2012 16:41
Dames,

Net terug van 2 weken Amerika met een vriendin maar nog steeds geen pakketje van Kruidvat bij de post hoor....

Maar...........als het even meezit heb ik die dingen ook niet meer nodig.
Ik had jullie verteld dat ik op dag 19, na een posiitieve ovu-test van CB, een inseminatie had gehad?

Overtijd in Amerika dus daar een zwangerschapstest gekocht (weer een digitale van CB) en wat denk je?
Binnen een minuut stond het er: Pregnant![ATTACH=CONFIG]8835[/ATTACH]

Ik ben ontzettend blij en gelukkig en hoop oprecht dat jullie allemaal dit geluk gaan kennen.
Nu maar hopen en bidden dat het goed gaat en er een gezond kundje gebroen gaat worden, zo rond 25 oktober..

Bedankt voor al jullie reacties en heel veel succes en sterkte allemaal!!

xx Maud
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave