Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zwanger worden vanaf eind 2010/begin 2011 Deel 4

Zwanger worden vanaf eind 2010/begin 2011 Deel 4
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
10-01-2012 19:50
Hoi meiden,
Hier deel 4 van jullie topic!
De link naar het oude topic:
http://www.zwangerworden.nu/showthread.p...-3/page300
RGH

Posting Freak

Topics: 0
10-01-2012 20:02
Wow we hebben deel 4 gehaald!!!!
flower897

Posting Freak

10-01-2012 20:16
Deel 4 alweerSmile

Me.. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Weet niet wie het vroeg of ik al naar het cb ben geweest met Djezzlyn, maar we moeten de 17e heen.
Ben zo benieuwd hoe ze is gegroeid.

@ Tijger..Jeetje het zit jullie ook niet mee, Sterkte!
Prinses88

Posting Freak

Topics: 2
10-01-2012 20:29
Hallooo..

Deel 4 alweer!

Flower, spannend.. Ik vond die eerste keer naar het cb ook spannend, je bent toch benieuwd of ze goed zijn gegroeid! Wij moeten de 19de heen, dan krijgt ze ook haar prikjes..

Hier niet helemaal fit.. Ben erg moe en al mn spieren zijn stijf, bah! Moest vandaag op nacontrole bij de vk, ze heeft mn wond ook even bekeken en vond em er ook niet mooi uitzien.. Heb weer movicolon (zakjes om de ontlasting zachter te maken) voorgeschreven gekregen omdat de wond steeds open gaat als ik een grote boodschap moet doen! Moet het nog 6 weken de tijd geven, heb ik dan nog pijn dan moet ik weer even langskomen en zal ik misschien een hersteloperatie ondergaan..
Marijke1981

Posting Freak

Topics: 8
10-01-2012 20:35
tijger: logisch dat je een rot middag had dikke knuf

prinses: zo dat klinkt best heftig Ik kan gelukkig aardig goed naar de wc. Bij mij gaan de buitenste hechtingen eruit morgen als het goed is.

Flower; spannend ze zal toch wel goed gegroeid zijn? Geef jij bv of fles?

Vinz is al weer een week. wat gaat dat toch hard zeg! Kleine is nu 3060. Toch al weer 150 boven zijn geboortegewicht... hij houdt zich op temperatuur dus we mogen bijna naar buiten. Kan niet wachten.
Tijger1

Unregistered

10-01-2012 21:07
even geen zin om te reageren. sorry,
maar zet even iets neer anders moet ik zo zoeken
flower897

Posting Freak

10-01-2012 21:09
@ Marijke.. Ja ze is wel goed gegroeid gelukkigSmile Maatje 50 was eerst allemaal te groot en nu zit het precies goed of sommige kleertjes zijn nu te klein. Maar ben zo benieuwd hoeveel ze is gegroeid.
Ik geef fv en jij?
Tijd gaat echt snel he?! Wat fijn dat Vinz het zo goed doetSmile

Djezzlyn krijgt de 17e ook haar prikjes daar zie ik wel tegenop, moest namelijk tot nu toe bij alle prikjes die ze heeft gehad meehuilen. Vindt dat zo zielig.
Na haar geboorte heeft ze namelijk elke 3 uur, 48 uur lang een prikje in haar hak gehad om suiker te controleren.
flower897

Posting Freak

10-01-2012 21:13
Prinses..Hopelijk komt het weer helemaal goed met je wond! En hoop dat je je morgen al een stuk beter voelt.
Hier ook movicolon zakjes gekregen, maar bij mij omdat ik tijdens de bevalling aambeien had gekregen die verdomd pijnlijk waren na toiletgang. Zijn nu gelukkig bijna weer weg.
vaddie

Unregistered

10-01-2012 22:08
@Flower moesten ze zo lang haar suiker controleren? Bij mij hebben ze het gehad over 24 uur suiker controleren
french

Posting Freak

Topics: 19
11-01-2012 10:41
Alweer een nieuw topic Smile

Tijger nogmaals hele dikke knuf voor je !!!!!!!!!!!!!
Denk aan je !

Prinses hou het maar goed in de gaten dan, als je last blijft houden zeker terug gaan !

Flower bijna cb dus, spannend. Zal vast wel gegroeid zijn toch ?

Me nog van harte met de geboorte van jullie zoon !!

Net bij de vk geweest, alles was goed.
Mijn bloeddruk was 130/75, tijden niet zo laag geweest zeg !
Kleine heeft nog ruimte, heeft het nog te goed zei ze haha.
Ze schat kleine nu op 8 pond al, dus word een klein dikkertje haha.
Gevraagd of ik mss volgende week gestript kon worden vanwege mijn rugklachten, maar volgens haar is het door studies aangetoond dat het vanaf 41 weken pas zinvol is strippen.
Ze wilde me doorsturen naar gyn evt als ik dat wil vanwege de rugklachten, om ingeleid te worden.
Maar dat gaat me zelf iets te ver. De natuur zijn gang maar laten gaan eerst.
Mss meld de kleine zich wel binnen een week, volgende week weer afspraak dus dan kijken we dan wel weer verder.

N is dagje kdv, hij lag vanmorgen nog zo heerlijk te slapen, helemaal op zijn knietjes en buikje. Gewoon sneu om wakker te maken.
Maar eenmaal eruit had ie ook zin om naar kdv te gaan. Is ook 2 weken thuis geweest vanwege vakantie.
Prinses88

Posting Freak

11-01-2012 13:01
Marijke, heerlijk! Ik heb de hechtingen er ook eerder uit laten halen omdat ze niet op wilden lossen en ik er heel veel last van had.. Toen leek het wel goed te zijn genezen, maar door het toiletbezoek steeds gaat het open.. Niks aan!
Fijn dat Vinz het zo goed doet, eerste keer naar buiten is enorm fijn.. Heeft hier een tijdje geduurd want ik was zelf niet mobiel haha..

Flower, ik vind die prikken ook niet leuk! Mn vriend was er met de hielprik, maar nu krijgt ze er natuurlijk eentje in het beentje of bil?? Bah, kijk er ook al tegenop hoor..
Aambeien heb ik niet gehad dus geen idee hoe dat voelt.. Maar ik vind het al vervelend dat mn wond steeds zo strak komt te staan en dan gaat bloeden, zo heelt het ook niet mooi..

French, balen dat ze niet strippen voor 41 weken.. Ze kunnen toch wel proberen?? Fijn dat verder alles goed is, jullie verwachten dus ook een klein dikkertje.. Onze meid was ook een flinkerd vergeleken bij haar lengte haha..

Even een vraagje, is er hier iemand die weet hoe het zit met borstvoeding en het poepen dat je kleintje moet doen?? Wij hadden voorheen altijd wel 2/3 poepluiers op een dag, maar sinds een week is het soms maar 1 of helemaal niks op een dag.. Ze heeft duidelijk veel krampjes en drinkt daardoor ook slecht, geef al infacol.. Wel genoeg flinke plasluiers dus ze krijgt wel genoeg vocht binnen..
Marijke1981

Posting Freak

11-01-2012 14:04
Flower: Ik geef bv. Kost wel een hoop energie maar ik hoop dat het goed voor Vinz is. J Pff oh lijkt me zo zielig die prikjes. Ik kan me helemaal voorstellen dat je erbij gehuild hebt en zeker zo vaak al geprikt. Zijn haar suikers wel goed? Met de hielprik vond ik het ook zielig maar hij kraaide er niet naar dus ik was ook wel rustig. Papa had hem wel beet, want dan kon ik ff niet J. Wat een softies zijn we dan opeens!
French: had al op je gereageerd.

Prinses: pff meid heftig dat je zo’n last blijft houden. Mij is verteld dat poepluiers niet belangrijk zijn. De kraam zei tegen mij dat over een paar weken hij mss maar 1 poepluier heeft per 2 dagen ofzo. Plasluiers zijn idd wel heel belangrijk. Nou ben benieuwd hoe het bij mij daaronder vergaat. Net naar de wc geweest leek wel of ik weer persweeen had. Wilde niet te hard persen maar toch gedaan. Kon niet anders hopelijk heb ik niets opengehaald.
Tijger: dikke knuf!
Hier vandaag met zijn drietjes het gaat prima. Lijkt me lastiger als we met zijn tweetjes zijn. Als ik bv wil gaan douchen gaat echt de babyfoon mee om hem te horen. Straks sta ik lekker lang te douchen en is hij helemaal overstuur hihi. Vandaag lichamelijk iets minder wel wat last van me buik en onderkant. De vk moet vandaag nog komen voor de laatste hechting. Gister een heel klein stukje gewandeld. Kan veel verder maar ik moet een beetje geremd worden. Vinz houdt zijn temperatuur heel goed dus we gaan lekker wandelen van het weekend als het droog is Kan niet wachten.
french

Posting Freak

11-01-2012 15:40
Prinses ahhh zielig hé die prikjes Cry kan me indenken dat je er tegenop ziet.
Tja als ze denkt dat strippen geen effect gaat hebben is het ook niet zinvol natuurlijk...wacht maar rustig af. Hopelijk begint het gewoon spontaan deze week en dan kan ik me medicijnen innemen voor de rugpijn.Nu is het hoogstens een pcm een keer en dat schiet echt niet op.
Bah klinkt echt vreselijk pijnlijk dat je wond steeds open gaat zeg, geen pretje lijkt me !!
Met bv mogen ze wel een week niet poepen dacht ik, dus maak je niet te druk over.
Als ze gewone flinke plasluiers heeft ? Je kan altijd CB bellen bij vragen zoals deze. Vond ik altijd wel prettig als ik me ongerust maakte ergens over.

Marijke jij ook last van je onderkant dus, nu deze dagen trekken de hechtingen ook erg vond ik (al had ik er maar 2) doe maar kalmpies aan en hopelijk van het weekend lekker weer zodat je even kan wandelen met Vinz.
Ik vond de eerste keer wandelen toen net een marathon haha, paar honderd meter gelopen en had mijn tong op mijn schoenen haha.,
Prinses88

Posting Freak

11-01-2012 15:50
Marijke, hopen dat je snel naar buiten kunt.. Is nu een beetje rotweer, maar vrijdag wordt het wel beter! Wink Wij gingen pas toen onze meid al 2 weken was, maar wat was ik er aan toe zeg.. Van binnen zitten word je ook niet vrolijk, nu ga ik dagelijks!
Jij ook last van je wond, hoeveel hechtingen heb je? Ik had er 3, dat valt mee voor een subtotale ruptuur.. Beetje jammer dat ie me nu zoveel pijn doet! Maar je kunt rustig gaan douchen hoor, als ze gaan huilen dan ben je ook zo afgedroogd.. Meestal ligt de kleine meid boven en dan laat ik de deuren open zodat ik haar hoor, ze gaat vaak wel huilen maar ga me dan niet haasten.. Wink En nu douche ik meestal 's avonds en dan is mn vriend er wel haha..

French, voor het zelfde heb je al ontsluiting en als je dan stript dan komt er sneller iets bij lijkt me.. Weet het natuurlijk ook niet, maar ik vond het fijn dat de vk bij mij even ging checken toen ik 39 weken was.. Hopen dat het gewoon begint, ik vond de pijn op het einde ook niet meer leuk! En pcm helpt dan echt niet he, best jammer..
Oke, dan ben je al de zoveelste die zegt dat het geen kwaad kan.. Ze laat genoeg scheetjes en had net een klein beetje gepoept dus maak me er maar niet te druk om! Stomme is dat je uitgaat van wat ze eerder deed, terwijl het ook kan veranderen.. Ze plast in ieder geval genoeg!!
french

Posting Freak

11-01-2012 15:54
Prinses ja inderdaad mss heb ik al onsluiting ?? Nou ja toe maar, ze wou niet.
Kon haar niet dwingen haha Wink
Als ze genoeg plast dan weet je ook dat ze veel binnen krijgt toch, anders altijd bellen hoor
als je twijfelt. Maar in bv zitten weinig stoffen die niet kunnen gebruiken zeg maar, ze gebruiken bijna alles.
Vandaar dat ze soms heel weinig poepen.
Marijke1981

Posting Freak

11-01-2012 16:32
French: last valt wel mee hoor. Lijkt me vrij logisch als zo'n hoofd door je heen moet hihi.

Prinses: ik had 7 hechtingen aan de buitenkant de rest weet ik niet. Alle hechtingen zijn er nu uit. De last valt echt mee. Ik heb al een stukkie gelopen ff naar buiten. Wat je zegt van binnenzitten word je ook niet vrolijk. En over het douchen ik moet maar ff kijken wat me het fijnst bevalt. Vind 's ochtens douchen en zeker met het vloeien toch wel fijner.
Prinses88

Posting Freak

11-01-2012 18:44
French, hahaha kon dat dwingen maar.. Bij een tweede heb je vaak sneller en meer ontsluiting, dus snap niet dat ze niet eens willen checken! Maar goed, dan nog maar een weekje afwachten en hopen dat het zelf doorzet..
Ga ik ook maar vanuit, ze laat genoeg scheetjes! Dus morgen of misschien vanavond zal ze nog wel een poepluier krijgen, hoop ik.. Wink

Marijke, fijn he! Vond het zelf tenminste een verademing dat die dingen eruit waren, trok zo.. Ik had maar 3 hechtingen, maar eentje was dus te strak en eentje was een hele beste een..
Hoef jij niet te spoelen na elke toiletbeurt? Ik douchte me ook 's morgens toen mn vriend nog thuis was, maar nu ik alleen thuis ben lukt dat vaak niet.. Ach, moet je zelf even proberen dan merk je vanzelf wat het best voor je werkt..
flower897

Posting Freak

11-01-2012 20:08
@ Vaddie... Ze moesten Djezzlyn haar suiker zo vaak controleren ivm bloeddrukverlagende medicijnen die ik heb gehad, en dan is 48 uur en extra controle door kinderarts hier de standaard procedure. Ze hadden mij helaas niet van te voren verteld dat de suikercontrole nodig was bij Djezzlyn door de medicatie anders had ik ze nooit genomen.
Gelukkig hoeft het bij jou kleine maar 24 uur.

Marijke.. Wat goed dat je bv geeftSmile Tuurlijk is het heel goed voor Vinz.
Ikzelf stond er niet achter om bv te geven. Heb daar totaal geen geduld voor en ben vaak weg, vandaar dat ik voor fv heb gekozen maar daar groeit ze gelukkig ook goed opSmile
Hier kon ik het ook niet aanzien toen Djezzlyn haar hielprik kreeg, ik ben toen ff naar buiten gelopen hihi.
Heerlijk hé om weer ff buiten te zijn.

French.. Hopelijk is de kleine snel van plan om te komen. Succes.

Prinses.. Zielig he die krampjes?! Djezzlyn heeft daar ook best veel last van. Infacol helpt hier helaas niet.
Prinses88

Posting Freak

11-01-2012 21:02
Flower, als je niet achter bv staat dan moet je het ook niet doen want dan lukt het vaak ook niet.. Wink En ze groeit nu ook goed dus dat is alleen maar goed toch! Krampjes zijn enorm zielig, hier helpt infacol ook niet altijd.. Er is ook nog wel cinababy van VSM, maar daar zit 2,69% alcohol in verwerkt dus dat probeer ik niet eens! Drink nu zelf venkelthee, hoop dat dat misschien ook werkt..
flower897

Posting Freak

11-01-2012 21:36
Prinses.. Klopt had ik ook gehoord/gelezen dat er alcohol in cinababy zit, ik ga dat dus ook niet proberen.
Ik kijk het nog ff aan en anders ga ik nog venkelwater proberen.
Hoop dat de venkelthee helpt bij jullie.
Prinses88

Posting Freak

12-01-2012 11:38
Wacht het wel af! Krijst Djezzlyn ook zo erg als ze krampjes heeft, hier wordt de kleine meid helemaal hysterisch en zweet zich dan rot.. Heel apart! Heb nu al 2 dagen geen poepluier gehad, denk dat ik haar zo maar wat olijfolie geef zodat ze gaat poepen..
Marijke1981

Posting Freak

13-01-2012 12:25
Prinses: ja ik moet ook spoelen. Valt tegen midden in de nacht meteen een koude poes hihi. En heeft ze al gepoept?

Flower: ik heb wel moeite met bv. Ik wil het zoiezo twee weken proberen. De nachten worden nu wel iets beter dus kan ik het ook beter aan, maar stel je voor dat er ooit een tweede zou komen zal ik wel heel hard na moeten denken of ik nog bv wil geven. Kost idd super veel energie maar me hoofd vind het nog steeds beter dat ik het wel blijf doen voor Vinz.
Prinses88

Posting Freak

14-01-2012 12:09
Marijke, doe je met koud water?? Ik deed het altijd met lauw warm water, anders verkrampte alles zo hahaha.. Ben blij dat dat niet meer hoeft, vond het erg irritant!
Borstvoeding vraagt ook veel tijd, maar het voordeel vind ik dat het zo goed is voor hun afweersysteem en dat het gratis is! En een lekker momentje voor ons samen.. Maar met een tweede kind is het vaak lastiger alhoewel het dan vaak wel snel goed loopt.. Bij mij loopt het nu ook als een trein, 's nachts voeden wij niet eens dus misschien is Vinz er straks ook wel vanaf.. Wink

Gister hebben we eindelijk een poepluier gehad, meteen 2 achter elkaar.. Was alleen niet zo vloeibaar als ik gewend was, nu meer stroperig! Nou ja, zal wel normaal zijn denk ik..
Marijke1981

Posting Freak

14-01-2012 15:11
Prinses: gelukkig heeft ze een poepluier gehad. Lucht vaak toch op bij de kleintjes. Nee ik doe het gewoon met water uit de fles dus dat is vaak koud. Het is niet altijd een fijn gevoel. Krijg nu ook moeite met plassen maar ik heb geen blaasontsteking. Mss wel van het koude water. Nou Vinz slaapt voorlopig nog niet door. 2 nachten om de 4 uur maar sinds eergister om de 2 uur en vandaag komt hij om het uur. En hij drinkt maar 10 minuten. Het spuit ook wel zijn keel in dus veel moeite hoeft hij niet te doen, maar hopelijk slaapt hij vannacht wel wat beter. Mama is ook aan het eind van haar latijn hihi.
Puk1985

Posting Freak

Topics: 1
15-01-2012 09:59
Hey meiden, ik ben weer terug van vakantie.

Heb niet alles bijgelezen, maar zag wel dat Tijger een vmk heeft gehad,
Jeetje meid wat ongelofelijk klote! Heel veel sterkte meid!

Verder duik ik er vanaf hier weer in Smile.
Marijke1981

Posting Freak

15-01-2012 10:03
Puk: lekker hoor helemaal bijgetankt? hopelijk is de wintersport baby onderweg SmileSmile. ga voor je duimen!
Puk1985

Posting Freak

15-01-2012 10:11
Haha ja ik hoop het ook Smile. We doen goed ons best in ieder geval.

Hoe is het met de kleine Vinz?
Marijke1981

Posting Freak

15-01-2012 10:23
Puk: kleine Vinz wil 's nachts graag bij papa en mama zijn laten we het daar op houden. hij doet het heel goed maar mama is vandaag een beetje aan het eind van haar latijn. Hihi lang leve de bv... nee hoor zet ff door dan gaat hij vast 's nachts langer slapen.
french

Posting Freak

15-01-2012 11:33
Marijke mss een lactatiekundige bellen ?
Ik had het bij N ook dat ik teveel melk had, ben toen zelf een beetje gaan knooien.
Kolfde dan eerst de druk er even af, zodat ie niet direct een stortvloed binnen kreeg...mss is ie zo vol ineens omdat het te snel gaat
maar vervolgens eigenlijk toch niet zoveel binnen heeft en daarom elk uur komt ?
Lastig als je niet weet waar het precies aan ligt.
Enne gewoon spoelen met lauw water haha. Ik heb de eerste week onder de douche geplast, had veel haarscheurtjes en gewoon
plassen lukte dan echt niet.

Puk back in Hollandia Smile
Leuke wintersport gehad en lag er veel sneeuw ?
Duimen dat er een vakantiebaby is verwekt Smile
Tijger1

Unregistered

15-01-2012 16:37
puck dank je wel

ga heel hard voor je duimen dat jullie vakantie baby onderweg is!!
Prinses88

Posting Freak

15-01-2012 18:04
Marijke, ik druk ook wel es wat melk eruit voordat ik de kleine meid aanleg.. Ze heeft ook wel es moeite om de snelle melkstroom weg te werken, dus misschien werkt het bij jou ook wel! En uiteindelijk wordt je harde werken met de bv wel beloond, maar snap dat het erg vermoeiend is als je elk uur voedt.. Hij zit misschien ook wel in een regeldagje, dan vragen ze meer.. Wink Hier zitten we in een sprong en dan gaat het er ook zo aan toe, niet zozeer extra drinken (misschien maar 1 of 2 voedingen extra) maar veeeeeeeeeel huilen..
Oh, ik had ook moeite met plassen in het begin.. Nu loopt het er zo uit als ik nodig moet, mijn bekkenbodem is nog niet helemaal intact! Moet steeds die oefeningen doen.. Maar lauw water vond ik prettiger spoelen, had gewoon zo'n bidon fles van spa en die vulde ik dan elke keer voordat ik heen ging!

Puk, welkom terug!! Heb je het leuk gehad?? Mooi kleurtje gekregen op de piste? Ik hoop ook dat jullie een love baby hebben gemaakt, duim voor je.. Wink
RGH

Posting Freak

15-01-2012 22:17
@ Puk.. Welkom thuis!! Hebben jullie het leuk gehad???
vaddie

Unregistered

16-01-2012 10:53
Gisteren bevallen van een dochter. Kira. 2870 gram en 48 cm Bevalling ging voorspoedig, wel wat hechtingen
Marijke1981

Posting Freak

16-01-2012 11:01
Vaddie; jee meid wat goed gefeliciteerd. Wat een leuke naam, nu genieten

prinses: lijkt me idd ook lastig die sprongetejes.

tijger: hoe gaat het met je?

rhg voel je je al op en top zwanger?
RGH

Posting Freak

16-01-2012 11:29
Vaddie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Super!! Geniet ze!!!

@ Marijke.. Voel me inderdaad wel zwanger ja.. Maar toch blijf ik nog wat gereserveerd.. snap je wat ik bedoel?? Donderdag krijg ik weer een echo, ben zo benieuwd weer.Dan ben ik ook 10 weken zwanger, dat zou betekenen dat de kansen dan aanzienlijk zijn gestegen!!! Dan willen we het denk ik wel van de daken schreeuwen!!!
Marijke1981

Posting Freak

16-01-2012 12:23
RHG: nou dat kan k me zeker voorstellen nu maar hopen dat het snel donderdag is dat je mag zwaaien naar jullie ukkie
Puk1985

Posting Freak

16-01-2012 12:25
Vaddie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Ja wij hebben een super wintersport gehad. Lekker genoten, goede sneeuw, veel zon, lekker ontspannen heerlijk!
Prinses88

Posting Freak

16-01-2012 13:16
Vaddie, gefeliciteerd!! Wat een mooi gewicht en lengte.. Geniet er van!!

Marijke, de eerste sprong is rond 4/5 weken en dan een tussen 7/9 weken.. Ach, ze willen dan meer bij je zijn..

RGH, besef moet nog echt een beetje komen.. Duurde hier ook even, vooral met het vertellen werd het echter! En de echo met 10 weken is ook geweldig..
Prinses88

Posting Freak

16-01-2012 13:17
Puk, heerlijk!! Het is dat ik niet kan skieen maar het lijkt me wel leuk..
Tijger1

Unregistered

16-01-2012 17:02
vaddie gefeliciteerd!

marijke het gaat hier redelijk.
vorige week zware week gehad.
nu nog erg moe..
lief dat je het vraagt!
french

Posting Freak

17-01-2012 10:19
Vaddie gefeliciteerd !!
Puk1985

Posting Freak

17-01-2012 13:11
French hoe gaat het met jou? Nog niks aan het rommelen?
Marijke1981

Posting Freak

17-01-2012 14:45
Tijger; Kost denk ik ook heel veel energie zowel van je lichaam als van je geest. Hopelijk ga je leuke dingen doen ff jezelf verwennen ofzo. Hopelijk mag het snel weer raak zijn voor jullie! Dikke knuf!
Tijger1

Unregistered

17-01-2012 15:53
marijke dank je wel.
geen tijd voor veel leuke dingen. haha
moet veel werken op het moment
hoop ook dat het snel weer raak mag zijn en dat het dan ook goed blijft gaan!
volgende week woensdag al naar de gyn toe. ben benieuwd!
Prinses88

Posting Freak

17-01-2012 16:17
Tijger, hopen dat het snel weer raak is! En fijn dat je al bijna naar de gyn kan, ben benieuwd.. Wink

Marijke, hoe gaat het herstel? Zijn je hechtingen er al uit?

French, hoe is 't bij jou? Hou je het nog vol?
flower897

Posting Freak

17-01-2012 16:29
@ Vaddie.. Nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter.

@ Puk...Fijn dat de wintersport vakantie is geslaagd.

@ French.. Hoe gaat het met jou?? Alvast veel succes!

@ Tijger.. Hopelijk is het snel raak voor jullie, fijn dat je zo snel naar de Gyn kan.

@ Marijke.. Hoe gaat het met jou en Vinz?

@ Prinses.. Heelt je wond nu wel goed? En heeft je meisje nog zo'n last van krampjes?

Vanochten met Djezzlyn naar het CB geweest. Ze weegt nu 3925 gram en is 51,5 cm.
Ze kreeg vandaag al 2 prikjes omdat er kinkhoest in de buurt is gesignaleerd.
Verder waren ze heel tevredenSmile Ze doet het super.
Nog wel veel last van krampjes helaas!
Prinses88

Posting Freak

17-01-2012 16:43
Zoooo Djezzlyn is super gegroeid zeg!! En die prikjes zijn zielig he, wij moeten donderdag en ik kijk er nu al tegenop.. Vindt het maar niks! Zo klein en dan meteen al 2x een prik die zo gemeen zijn.. Maar om dezelfde reden, hier heerst ook kinkhoest en dat moeten we vermijden..

Nog steeds krampjes ook, maar ze poept nu ook niet meer elke dag.. Ze had afgelopen vrijdag een poepluier en ik zit nu te wachten tot ze weer eentje krijgt! Maar jouw meisje heeft er dus ook nog last van.. Sad

Mn wond, tja die begint iets minder pijn te doen maar is soms maar net wat ik die dag heb gedaan.. Als ik weinig doe dan gaat het wel, maar als ik veel doe dan komt er druk op te staan! En heb van die zakjes om de ontlasting zacht te maken, dat werkt dus voor geen meter.. Dit is een andere goedkopere soort en daardoor is het niet geweldig..
Marijke1981

Posting Freak

18-01-2012 13:16
Prinses: hechtingen waren na 2 dagen al los laatste is na een week eruit gehaald. Ik ben zowel binnen als buitenwaarts gehecht. Gaat nu super goed. Voel af en toe nog wel wat en met de ontlasting vind ik het wel eens pijnlijk en moeilijk maar ik mag niet klagen. Oh jij moet ook al prikjes gaan halen vind het zo zielig. Mss toch maar geen goedkopere merk nemen voor je ontlasting je kunt er zo veel last van hebben.

Flower: gaat goed hoor denk ik.hihi Vinz komt alleen iedere 2 uur en overdag soms wel eens om het uur. Ik probeer hem wel langer te laten wachten maar dan wordt hij zo boos. Dus ik geef hem dan maar gewoon zijn zin.. Oh prikjes bah ik wil dat zo niet meemaken, het moet, maar pff..

Tijger; druk druk druk dus... nou succes vandaag. Wat gaan jullie precies doen bij de gyn?
Tijger1

Unregistered

18-01-2012 15:37
blggh ben ziek.
vermoeidheid komt er denk ik uit.
vanmorgen honds beroerd ook lopen overgeven
en ontzettend moe
heb mij dus ook ziek gemeld, maar even aan mijzelf nu denken.

marijke we hebben de doorverwijzing gekregen voor de gyn omdat we nu al een dik jaar bezig zijn en 2 miskramen verder.
vond de huisarts genoeg reden om doorverwijzing te geven. had ik om gevraagd.
maar eens kijken of de miskramen en het lange wachten oorzaken hebben of dat het pure pech is.
ben zelf wel heel fanatiek aan het lijnen. al 3,5 kg afgevallen

princess balen dat de zakjes niet werken om je ontlasting zachter te maken, misschien toch maar vragen om iets anders

marijke balen dat de kleine man zovaak komt. zou hij wel genoeg aan je voeding hebben?
of misschien stopt hij te snel met drinken en daardoor zo snel weer honger. lastig he
RGH

Posting Freak

18-01-2012 15:39
@ Tijger.. Beterschap en rust maar goed uit.. Digi knuff
Tijger1

Unregistered

18-01-2012 15:42
rgh dank je wel!!
Prinses88

Posting Freak

19-01-2012 09:06
Marijke, dat is fijn!! Ik heb enorm veel pijn met ontlasting, kijk altijd tegen het toiletbezoek op als ik weet dat dat gaat komen.. Maar goed, die zakjes die ik heb gekregen komen bij de apotheek weg en die geven steeds de goedkopere variant! Heb al 2x gevraagd om die andere maar die hebben ze niet wordt er gezegd.. :S Irritant!

Tijger, beterschap!! Maar snel weer opknappen..

Mijn vader is vandaag jarig, hij heeft Abraham gezien! Dus de hele dag op visite vandaag en tussendoor nog naar het cb voor de prikjes en wegen/meten.. Ben benieuwd, maar kijk wel op tegen de prikken! Hoop dat ze er niet al te veel last van krijgt..
french

Posting Freak

19-01-2012 09:54
Prinses van harte met je vader en hopelijk vallen de prikjes mee !

Flower gied gegroeid dus was de kleine meid, super !!

Marijke heb je al gesproken.

Tijger beterschap !!!

Puk in afwachting van je ei of nod...kan even je banner niet zien nu ik dit typ Wink

Hier nog in afwachting dus....eergisterenavond in zkh geweest aan de ctg, bloedonderzoek en urineonderzoek (vanwege erge hofdpijn en niet lekker voelen)
Mijn bloeddruk was iets te hoog, maar net aanvaardbaar. Dus mocht weer naar huis. Moest gisterenochtend weer melden en
dan zou ik mogelijk ingeleid worden als bloeddruk nog te hoog was. Maar had net de randwaarde..., ctg was ook goed.
Dus we konden weer naar huis, stiekem wel een beetje teleurgesteld, had wel gehoopt op inleiding Smile
Maar goed alles was goed met de kleine en dat is belangrijkste. Maar verder met afwachten dus hier...
Prinses88

Posting Freak

19-01-2012 10:03
French, balen zeg.. Is best een teleurstelling, je hoopt toch dat ze je inleiden! Kan het me helemaal indenken hoor, vooral omdat je zelf op bent.. Bij mij was ook steeds alles goed, maar zelf ging ik er aan onder door.. Hopen dat jullie uk zich snel meldt!
french

Posting Freak

19-01-2012 10:13
Mijn rug valt mee op moment gelukkig, maar die hoofdpijn is niet echt leuk.
Al is ie gelukkig wat afgezakt nu...
En dat je al 4 dagen overloopt nu.....das ook een beetje zenuwachtig gedoe.
Gyn heft wel gezegd dat ie me niet tot 42 gaat laten lopen.
Dus als kleine zich na weekend niet gemeld heeft w.s wel inleiden halverwege de week ofzo..
vaddie

Unregistered

19-01-2012 10:16
@French: kan me je frustratie voorstellen. Hopelijk komt de beeb snel.

Hier lijkt de bv eindelijk een beetje op gang te komen. Afgelopen nacht dus wel lang op geweest met voeden dus nu flink geradbraakt. Verder gaat het lekker. Weinig last van de hechtingen. Ze moeten me vooral afremmen. Wil zo veel doen maar moet echt rustig doen maar dat valt niet altijd mee.
RGH

Posting Freak

19-01-2012 14:22
Hoi...

Hier vanmorgen een tweede echo gehad en alles was goed!!!
Hebben de kleine uk goed zien bewegen.. Echt zo leuk!

Groetjes RGH
Puk1985

Posting Freak

19-01-2012 15:32
RGH heb je al gesproken in het andere topic Wink.

Ik vroeg me eigenlijk af hoe het met Odile is? Weet iemand van jullie dat?
Marijke1981

Posting Freak

19-01-2012 17:14
Prinses: ook niet handig. kunnen ze het niet bestellen voor je? Van harte gefeliciteerd met je vader. En ohjee de prikjes hoe is het gegaan?

French: heb je al gesproken

Vaddie; wat fijn dat de bv nu op gang komt. Heerlijk dat je niet zo veel last hebt van de hechtingen. Probeer wel je rust te houden je krijgt het nog druk zat als de kraam weg is.

RHG: wat super zeg dat je tweede echo zo mooi was. Nu lekker gaan genieten he.
Odile

Posting Freak

20-01-2012 09:03
lieve puk, dank dat je het vraagt. het gaat met ups en downs eigenlijk. heb ook psychologische hulp gezocht aangezien ik het meeste gewoon niet meer kon verwerken en plaatsen.
Marijke1981

Posting Freak

20-01-2012 09:36
Odile: heel knap van je meid! Heel veel succes en hopelijk kun je zo het eea verwerken en is ook 2012 een goed vruchtbaar jaar voor jullie. Dikke knuf
Prinses88

Posting Freak

20-01-2012 10:55
Odile, wat knap dat je hulp hebt gezocht.. Dat vergt al heel veel moed om zo je gevoelens een plekje te kunnen geven!

Marijke, gaat alles goed bij jullie?

RGH, fijn een goede echo!!

French, dat zou fijn zijn dat je niet nog heel lang hoeft door te lopen.. Je moet ook nog bevallen en als je helemaal uitgeput bent dan is dat ook geen doen! Weet zelf hoe het is om zo ontzettend vermoeid de bevalling nog in te gaan..

Gister dus naar het cb geweest en onze knapperd is goed gegroeid!! Ze was nu 59 cm en 5300 gram.. Begonnen ze nog te kutten over dat ik haar 's nachts liet doorslapen, was volgens hun veel te lang! Omdat ze nog zo jong is moet ze nog een extra voeding hebben.. [Afbeelding: icon_e_confused.gif] Beetje apart want onze dame komt gemiddeld 200 gram per week aan op 6 voedingen.. Nou, ze kunnen me wat want ik laat haar lekker slapen! Ze groeit goed en is tevreden dus waarom zou je dan iets veranderen..
Prikjes waren zooooo zielig, ze was zo vrolijk aan het kletsen en toen hoppa 2 prikken.. In elk beentje 1! [Afbeelding: icon_e_sad.gif] Ze gilde het uit en was niet te troosten.. Gelukkig geen koorts gehad, maar ze had wel enorm veel pijn want ik hoefde haar beentjes maar vast te pakken en het was krijsen (met verschonen) en ze was ook blauw ronde de plek waar geprikt was.. Hebben haar een zetpil gegeven en daarna ontspande ze en heeft ze vannacht heerlijk geslapen..
Marijke1981

Posting Freak

22-01-2012 20:59
had nog helemaal hier niet gereageerd.

Prinses: wat goed dat jullie meid zo is gegroeid. Idd goed naar jezelf luisteren en als ze zo hard groeit lekker door laten slapen. Oh zo zielig he die prikjes.... wel fijn dat de zetpil geholpen heeft en dat ze nog lekker geslapen heeft.
Prinses88

Posting Freak

23-01-2012 09:26
Wow, Vinz is alweer bijna 3 weken.. Wat gaat het snel zeg!! Alles goed met jullie? En hoe vindt D. het, nog steeds leuk?

Doen we ook! Ik voed wanneer ze wil, maar als ze net gehad heeft dan geef ik haar een speentje.. Over het algemeen accepteert ze dat dan ook wel omdat ze zuigbehoefte heeft! Wink
Vannacht was ze er ineens om 5.00u, ik was even van mn stuk want dacht dat mn wekker niet was af gegaan hahaha.. Maar goed, ze was enorm koud terwijl ze dubbele deken heeft en normaal nergens last van heeft.. Gisteravond was ze erg warm, en vanochtend dus erg koud dus heb haar een kruik gegeven en lekker gevoed en daarna heeft ze heerlijk geslapen tot 8.30u..
Puk1985

Posting Freak

23-01-2012 12:31
Even snel.....

Meiden ik ben weer ongesteld Sad. Aanstaande vrijdag heb ik een afspraak bij de ha.
Tijger1

Unregistered

23-01-2012 12:35
ahh puk dikke knuffel!!
ga je naar de huisarts voor een verwijzing naar de gyn?
was je ronde korter da vorige ronde?

knuffel voor jouw!!
Puk1985

Posting Freak

23-01-2012 12:39
Ja ik zat nu op 27 dagen. Maar ik had op dag 21 pas mijn ei. Dus dat is natuurlijk weer veel te kort Sad.
Ik denk dat de ha me doorstuurd naar de gyn. Even afwachten maar.

Hoe is het met jou?
Tijger1

Unregistered

23-01-2012 14:37
dat is inderdaad wel kort
gelijk heb je om nu stappen te ondernemen!
wij moeten woensdag naar de gyn toe.

met mij gaat het wel.
vorige week behoorlijke dip gehad, mijn lichaam floot mij even flink terug.
maar even paar dagen heel rustig aan gedaan en veel geslapen en nu gaat het weer goed.
Marijke1981

Posting Freak

23-01-2012 16:58
Puk : oh balen meid wel goed dat je nu een afsrpaak hebt. Wel een kortere cyclus. idd je LH fase geloof ik dat het zo heet is dan wel erg kort. Hopelijk word je snel doorgestuurd en weet je snel meer dikke knuf.

prinses; ja morgen is Vinz al weer 3 weken..gaat heel hard. Speentje lukt nog niet hier, maar goed vannacht wel een goede nacht iedere 3 uur gevoed. Idd lekkere kruik klaar maken vinden ze vaak nog best lekker.

tijger; alvast heel veel succes bij de gyn. Goed dat je ff hebt bijgeslapen. Is goed om zo nu en dan naar je lichaam te luisteren.
RGH

Posting Freak

23-01-2012 16:59
@ puk.. succes bij de huisarts vrijdag en @ tijger.. succes woensdag bij de gynacoloog.. Hoop dat er voor jullie beiden wat antwoorden gaan komen! Knuffel voor jullie beiden..
Tijger1

Unregistered

23-01-2012 17:28
french ook hier gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
ga maar lekker genieten!
vaddie

Unregistered

23-01-2012 17:28
@Puk: balen

Hier een dipdag. Bijna de hele dag in bed gelegen. Net lekker gekroeld met Kira en nu even lekker internetten.
Puk1985

Posting Freak

24-01-2012 15:51
French gefeliciteerd!!
Prinses88

Posting Freak

24-01-2012 15:52
Hier ook gefeliciteerd French! Lekker genieten van je gezinnetje.. Big Grin
vaddie

Unregistered

24-01-2012 20:33
@French: gefeliciteerd
Puk1985

Posting Freak

27-01-2012 08:21
Tijger hoe is het woensdag gegaan bij de gyn?

Wij zijn vandaag bij de ha geweest en hebben gelijk een verwijzing gekregen. Nu hebben we 17 feb een afspraak in het ziekenhuis. Ben zo benieuwd!

Hoe is het hier met alle mama's?
Tijger1

Unregistered

27-01-2012 12:24
puk was fijn dat jee verwijzing hebt gekregen.
spannend allemaal!

ik heb niets aan mijn bezoek aan de gyn gehad
heb geen eens een gyn gezien maar een arts assistent, terwijl ik met de gyn een afspraak had.
heb een inwendig onderzoek gehad, en een inwendige echo. alles zag er goed uit bij de baarmoeder en eierstokken.
en omdat wij al wel een goede zwangerschap hebben gehad zien ze het probleem niet.
er wordt nu gezegd u kunt zwanger worden, u heeft 3 zwangerschappen nu gehad, dus daar ligt het niet aan. en u heeft op uw leeftijd 70 tot 80% kans op een goede zwangerschap na een miskraam.
dus we konden weer gaan en hoeven niet weer terug te komen.
op de vraag hoelang we nu nog door moeten blijven proberen voor er wat wordt gedaan kreeg ik geen duidelijk antwoord.

het was dus een enorme tegenvaller.

heb nu besloten om acupunctuur te gaan doen. kijken of dat iets voor mij is

ook wil ik niet zoveel bezig zijn met het zwanger worden. dus ben niet heel veel op het forum op het moment te vinden.
af en toe kom ik eens kijken. en odile gaf aan mij door dat er naar mij gevraagd was. toen bedacht ik ineens dat ik het hier nog niet eens had opgeschreven. sorry, was ik beetje vergeten
RGH

Posting Freak

27-01-2012 13:28
@ tijger.. Jakkes.. wat een tegenvaller.. Kan me het zo voorstellen dat je dat zo voelt.. en dan heb je nog geen duidelijke antwoorden.. Misschien maar weer eens met je huisarts gaan overleggen.. Vindt het erg raar dat ze je zo behandelen in het ziekenhuis voelt bijna of ze geen tijd voor je hadden.. Zou het toch echt wel bij de huisarts aangeven..
RGH

Posting Freak

27-01-2012 13:30
@ puk.. Fijnda dat jullie ee verwijzing hebben gekregen!! Ben benieuwd..
Tijger1

Unregistered

27-01-2012 14:11
rgh ik het nu met acupunctuur proberen. dinsdag eerste afspraak.
h
RGH

Posting Freak

30-01-2012 21:31
Tijger.. Succes bij de accupunctuur morgen, hoop dat het gaat helpen!! Knuffel Renate
Tijger1

Unregistered

31-01-2012 12:43
RGH dank je wel. lief van je!!
Marijke1981

Posting Freak

31-01-2012 14:56
Puk: wat goed dat je direct een verwijzing hebt gehad. Spannend! Hopelijk gaan alle afspraken snel en weten jullie waar je aan toe bent.

Tijger; pff jullie zijn dus aardig teleurgesteld. Nou dat kan ik wel begrijpen. Kun je niet nog een keer bellen voor uitleg hoe en wat nu of bellen met je ha? Hier heb je natuurlijk ook niets aan. Dikke knuf Nou hopelijk helpt de acupunctuur. Doe Odile maar de groetjes. Hoe gaat het met haar?

RHG: al weer bijna 12 weken zwanger meid . Hoe gaat het?

Ik ben hier ook niet veel mee en als ik er ben schrijf ik meestal in 1 topic want meer tijd krijg ik niet van onze knul. Vinz is in 2 weken 1 kilo aangekomen. Hij komt nogwel overdag iedere twee uur en ’s nachts 2,5/3 uur. ’s Avonds wil hij ieder uur (krijg hij niet hoor) en dan is het 3 uur huilen/slapen weer wakker worden etc.. dus dat is wel vermoeiend maar de knuffels en de blik in zijn ogen maken alles goed.
Odile

Posting Freak

31-01-2012 16:46
marijke, dank voor vragen, hoorde het van tijger. met mij gaat het goed, ben wel onderbehandeling bij een psycholoog maar verder gaat het goed. komt misschien ook wel omdat ik zat pos getest heb. we gaan het nog een keer proberen en hopen vooral dat de kleine nu lekker blijft zitten. liefs odile
flower897

Posting Freak

31-01-2012 16:55
@ Tijger..Jeetje wat een tegenvaller bij de Gyn, dat is echt balen!!
Hopelijk help de acupunctuur, succes!

@ Odile.. Wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd, ik wens je echt een goede zwangerschap en over 8 maanden een prachtig kindje in je armen!!

Hier gaat alles goed, Djezzlyn is ziekjes geweest maar gaat alweer een stuk beter.
Laatste paar dagen heeft ze helaas wel weer veel last van die kl*te krampjes!
Ze groeit lekker, gister officieel afscheid genomen van maatje 50.
Marijke1981

Posting Freak

31-01-2012 18:18
Odile: oh echt meid wat super goed. Nou heel hard gefeliciteerd en ik ga heel hard duimen voor je dat het goed gaat komen dit keer. Wat een super nieuws ik word er helemaal blij van. Dikke knuf. Ik zie dat je 13 feb al een echo hebt gelukkig hoef je niet al te lang te wachten, alhoewel ik kan bedenken dat iedere dag een dag te lang is...

Flower: jeetje pas uit maatje 50 gegroeid...haha Vinz zit nu op 56. Is ook wel wat langer en zwaarder tegenwoordig.... grappig he hoe dat kan schelen. Morgen weer naar het cb naar de kinderarts dus ben benieuwd hoe hard hij nu gegroeid is. Vorige week was hij 52cm en 396 gram. Balen van die krampjes joh.
Puk1985

Posting Freak

31-01-2012 18:25
Wow Odile ik zie dat je weer zwanger bent! Wat goed. Nu hopen dat jullie beebje blijft plakken.
RGH

Posting Freak

31-01-2012 18:30
@ Odile.. Jee, wat geweldig mooi en fijn voor je!!! Geniet ervan en gefeliciteerd!!! Mijn duimen gaan ook overuren draaien!!!!!!
@ Tijger.. Hoe ging de accupunctuur???

Hier gaat alles zijn gangetje en ben ik bijna 12 weken (jippie!!) Mijn eetlust begint zich weer wat te herstellen, en ook alle andere kwaaltes nemen wat af.. Heb alleen nog vreselijke jeuk aan mijn benen af en toe.. Moet donderdag toch naar de huisarts dus daar ga ik wel even na vragen. Is af en toe niet uit te houden.. Schijnt ook weer te kunnen komen van de zwangerschap.
Morgen ga ik met mijn moeder even wat babywinkels af en even wat ideeen opdoen. Leuk nu al zin in..
Groetjes
Odile

Posting Freak

31-01-2012 18:40
meiden dank je wel.

marijke, ivm zkh traject en mk hebben we weer vroeg een echo. ben dan weer zo'n 6 1/2 wk net als de vorige keer. hopen alleen dat het daarna goed blijft gaan. de vorige keer ging het na de echo mis.
Marijke1981

Posting Freak

31-01-2012 19:42
rhg: leuk shoppen hihi. idd kan jeuk een zw.kwaal zijn, dacht dat prinses dat ook had. lijkt me vervelend hoor

odile: het gaat vast helemaal goed komen na de echo!
Tijger1

Unregistered

31-01-2012 19:55
odile ik heb je natuurlijk al gesproken, maar ook hier gefeliciteerd!!
en we gaan er natuurlijk vanuit dat het nu hartstikke goed blijft gaan

bij de acupunctuur was het zeer verhelderend, zal mijn verhaal hier wel even neer zetten:

het kan zijn dat ik doordat er vullingen zijn vervangen na de geboorte van robin, daar wat van binnen heb gekregen, van dat amalgaam, dat ik daardoor niet makkelijk zwanger wordt of het ik daardoor de miskramen heb gehad.
want die stof breekt veel dingen in je lichaam af.
heb daar nu iets voor meegekregen, omdat uit het lichaam te krijgen.
ook moet ik extra vitamine b6 en c binnen krijgen.
en raad hij mij aan om regelmatig een ei te eten.

bij de drukpunten in mijn lichaam was het gevoelig toen hij drukte voor de lever. houd in dat de poortader niet helemaal lekker gaat.
daarvoor acupunctuur gekregen
en acupunctuur gehad voor de baarmoeder en eileiders goed te houden.
volgende week weer komen
RGH

Posting Freak

31-01-2012 19:59
Misschien dat prinses dit dan ook leest wat heeft die er aan gedaan?? Weet je dat?? Heb inmiddels allemaal schrammen op mijn benen van het krabben.. Probeer het met bodylotion wat vet te houden.. Maar dat helpt maar even..
Marijke1981

Posting Freak

31-01-2012 20:02
rhg: nee niet meer maar ze leest het vast wel!

tijger: nou klinkt verhelderend. hopelijk werkt het allemaal!
Tijger1

Unregistered

31-01-2012 20:35
rgh lastig die jeuk
het staat mij bij dat princess toen geprikt is op haar leverwaarden, want als die niet helemaal goed zijn kan je ook jeuk krijgen.
maar dat was toen dacht ik goed, maar wat ze toen aan de jeuk heeft gedaan weet ik niet meer
RGH

Posting Freak

31-01-2012 20:43
@ Tijger.. dank je wel.. zal er donderdag even naar vragen bij de huisarts.. Had ook een soort van muggenbult op mijn been, maar dacht later dat kan helemaal niet wandt er zijn nu helemaal geen prikmuggen.. Had hem wel al opengekrapt en had toen allemaal vocht aan mijn handen, schrok ervan.. nu zit er een korstje op en ziet het er wel rustig uit.. wel een paar dagen met een pleister op mijn been gelopen en toen was het weer dicht.. (sorry vooor het vieze verhaal, maar hoop dat iemand dit herkent eigenlijk..) Wel even gegoogeld op internet en bleek dat je iets van galbulten kan krijgen bij een zwangerschap.. toen maar weer snel weggeklikt en heb maar bedacht dat ik wel even ga vragen bij de huisarts..
Prinses88

Posting Freak

31-01-2012 21:27
Ben ik..

RGH, ik had ook vreselijke jeuk.. Krabte me ook helemaal open! Ik he toen bij de ha gevraagd om een formulier om bloed te laten prikken op zwangerschapscholestase.. Dat had ik niet, heb toen op advies van de vk mentholgel gesmeerd want dat verkoelt en zorgt ervoor dat je niet steeds die jeuk hebt.. Erg vervelend, maar het is inderdaad een zwangerschapskwaal..

Tijger, wat een goed nieuws dat je duidelijkheid hebt gekregen bij de accupunctuur.. Lijkt me trouwens zo eng dat ze die naaldjes in je zetten! Maar ik ben dan ook zo'n schijterd als het om naalden gaat..

Odile, gefeliciteerd!! Wat super dat je weer zwanger bent..

Puk, wat fijn dat er een verwijzing is naar de gyn! Hopelijk snel duidelijkheid en dan heel snel zwanger raken.. Duim voor jullie! Wink

Marijke, gaat goed met jullie knul dus! Ze groeien snel he..

Flower, jullie meid ook al uit maatje 50.. Wij zitten ook pas 2 weken in maatje 56 en dan is het soms nog wel es te groot hahaha! Hangt ook echt af van het merk..

Pfff, ik ben vreselijk moe.. Afgelopen nacht niet geslapen, ons meisje sliep wel een hele nacht door hoor maar zat te piekeren over hoe we onze kat moesten gaan begraven terwijl het vriest.. Hij is gister ingeslapen omdat hij wederom een herseninfarct heeft gehad en daardoor blind is geworden en niet meer kon lopen.. Maar de grond was zo hard en moest wel een 2de optie hebben, maar het is gelukt! Wel moeilijk moment, mn kleine vriendje weg.. Sad
RGH

Posting Freak

31-01-2012 21:34
@ Prinses.. Jakkie sterkte is nooit leuk om te doen!!
Bedankt voor je tip.. krap mezelf inderdaad ook helemaal op ja!! Ga dat van die mentholgel even proberen!! Fijn dat je even hebt gereageerd!!
Prinses88

Posting Freak

31-01-2012 21:42
Wat je ook nog kunt doen is wat vaseline smeren, dat is goed vet en zorgt er ook voor dat je niet veel gaat krabben.. Ik deed vaak om en om! Wink En je moet wel echt de mentholgel hebben en niet de mentholpoeder want ze zijn bij de drogist nog wel es geneigd om je die aan te praten..
RGH

Posting Freak

31-01-2012 21:46
Oke.. bedankt voor de tip.. ga morgen gelijk even langs de drogist!! Smile Dank je wel..
Prinses88

Posting Freak

31-01-2012 21:57
Altijd goed! Wink
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (9): 1 2 3 4 5 ... 9 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten