Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zwanger worden na prikpil, positieve verhalen

Zwanger worden na prikpil, positieve verhalen
xsammiex

Unregistered

09-01-2012 18:59
hoi iedereen,
zijn er hier ook dames die iets positiefs te vertellen hebben over het zwanger worden na het gebruik van de prikpil???? Kan echt nergens op internet iets goeds hierover vinden. Ik moest eigenlijk volgende week weer laten prikken maar doe dit dus niet en zien wel wat er dan gebeurd maar moet er waarschijnlijk rekening mee houden dat ik binnen een jaar niet zwanger zal worden, omdat ik simpelweg niet vruchtbaar ben.. ben vandaag begonnen met etos zwanger worden misschien helpt dat om weer zo snel mogelijk ongi te worden.
hoop op wat reacties

groetjes Sam
innieminnie

Member

Topics: 2
09-01-2012 21:49
Hoi,
Ik heb wel een positief verhaal hoor! Ik had ook internet afgestruind en ook alleen maar negatieve verhalen gevonden. Maar bij mij is het gewoon gelukt terwijl ik al in de 30 ben maar heb er wel 2 jaar over gedaan. (ontpillen en menstruatie regelmatig krijgen). Dus het klopt wel dat het even duurt maar ieder mens is anders maar hier een positief verhaal! Idd gewoon al wel beginnen met de bekende vitames en gewoon afwachten tenzij er medisch iets niet in orde is dan eerder aan de bel trekken. Succes!
xsammiex

Unregistered

10-01-2012 06:36
Wow 2 jaar?? dat is best wel heftig.. vind het echt schandalig dat een dokter je hier niet over inlicht voordat je eraan begint (ik heb hem op dokteradvies gekregen) Wel een keer gevraagd hoe het zat als ik zwanger wilde worden hij zei binnen een half jaar zijn vrouwen na gebruik prikpil zwanger. ben best wel boos hierover. Ga denk ik ook niet een jaar wachten maar eerder naar een dokter wil wel weten of alles goed zit.
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
10-01-2012 19:54
Hoi, hier na de laatste prikpil wel meteen een goede cyclus. Het kan goed gaan, maar ook lang duren.
Je komt er pas achter zodra je stopt, wat ik wel heb gedaan is ipv prikpil eerst 3 maanden de gewone pil gebruikt.
Daarna pas gestopt. Volgens de huisarts was dat beter, om je lichaam weer op gang te krijgen.
xsammiex

Unregistered

10-01-2012 20:20
Ik had hier al een keer met de huisarts (assistente) over gebeld en die zei afwachten. Daarna gevraagd of het niet beter was om weer de gewone pil te gaan gebruiiken en toen kreeg ik te horen dat het niet opschiet van pil naar pil te gaan als je zwanger wilt worden. maar wacht gewoon even drie maanden ofzo mocht er niks gebeuren dan ga ik alsnog naar de HA en eis ik dat hij me verder helpt.
innieminnie

Member

Topics: 2
24-01-2012 22:10
In de bijsluiter staat toch wel degelijk dat het 9 mnd kan duren eer dat alles op gang komt. Ieder mens is verschillend. Het kan ook zijn dat het 6 mnd duurt of 1 jaar en 3mnd. Dan moet alles nog regelmaat krijgen. Ik vind niet dat een ha je bedonderd terwijl je de bijsluiter kan lezen. Maar vaak is het zo dat mensen te snel iets willen voordat ze er hebben over nagedacht. Met de prikpil houd je je lichaam voor de gek door alles stil te leggen. het heeft dan ook zn tijd nodig om weer te herstellen. Gun je lichaam dit. Persoonlijk zou ik niet gelijk naar allerlei middelen grijpen om iets op gang te krijgen. Je ha zal dit ook echt niet gelijk doen. Pas als er na een jaar of langer niks gebeurt dan gaan ze je helpen maar ook niet gelijk met extreme dingen (tenzij er iets medisch niet in orde is of je leeftijd moet een rol gaan meespelen). De prikpil doet in vele gevallen prima zn werk en het duurt gewoon even voordat je het weer kwijt bent. Ik wil je veel succes wensen en hoop dat je geduld beloond word.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave