Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Stoppen augustus/september 2011 met de pil Deel 5

Stoppen augustus/september 2011 met de pil Deel 5
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
18-12-2011 19:34
Hoi meiden,
Tijd voor deel 5 van jullie topic. Veel kletsplezier!
Hier de link naar het oude topic: http://www.zwangerworden.nu/showthread.p...4./page300

groetjes ruthje
Marloes_85

Posting Freak

Topics: 1
18-12-2011 19:37
Daar zijn we weeer!!!
Bubble93

Unregistered

18-12-2011 19:37
3 januari volgens mij Marloes
Bubble93

Unregistered

18-12-2011 19:38
Whoeeee!
Marloes_85

Posting Freak

18-12-2011 19:40
Oh ja, sorry Bubble had niet naar je ticker gekeken!! Ben wel heel benieuwd of ik zwanger ben of niet... Heb een flink opgeblazen buik,maar ja dat zegt niets.

Hahahaha, spreek net m'n zus op msn vraagt ze: wanneer krijgen wij nou een nichtje/neefje?
Bubble93

Unregistered

18-12-2011 19:42
Marloes, jij kunt met 12 dgn testen, ik hoop het voor je! Heeft je zus een vermoeden dat je bezig bent of is dit puur toeval? Heeft zij al kinderen?
Bubble93

Unregistered

18-12-2011 19:44
Marloes, begint de naam van je partner ook met een M? Mijn naam begint met een D en van van partner ook! Wij noemen ons wel DoubleD haha
Marloes_85

Posting Freak

18-12-2011 19:47
Hahaha bubble jep wij zijn M&M :-D m'n zus heeft zelf 2 meiden (2 jaar en 6 mnd) en we zijn nu iets meer dan 1 jaar getrouwd dus ja... dan gaan mensen dingen denken.... maar ben nog bezig met een opleiding dus heb gezegd eerst maar een sm'n opleiding af te ronden voordat we aan kinderen gaan beginnen.
Oh als je zegt 12 dagen klinkt het echt super snel al, maar ja eerst kerst overleven.
Echt vervelend iedereen houdt in de gate of ik drink of niet... zwaar irri
Bubble93

Unregistered

18-12-2011 19:54
Marloes, je kunt nu toch wel een wijntje drinken? Dan valt het ook niet op hihi. Wat cliché hè? Trouwen en dan zullen er vast ook wel snel kinderen komen....slim van je dat je dat zegt tegen de buitenwereld, heb je een beetje de rust....ja 12 dgn zijn zo voorbij!
Marloes_85

Posting Freak

18-12-2011 19:56
drink ook af en toe een wijntje, alleen op verjaardagen bij andere,thuis drink ik niets meer!!

Zit nu even op mp te kijken, maar best leuke kleding pakketten koop, misschien ga ik dat wel doen
Bubble93

Unregistered

18-12-2011 20:00
Ja af en toe een wijntje kan geen kwaad, als ik weet dat ik zwanger ben wil ik niet meer drinken. Ik drink trouwens zelden, dus kost mij geen moeite!
Slim van je om op mp te kijken voor zw kleding! Het is tijdelijk dat je de kleding nodig hebt alleen moet je weten welke periode jezwanger bent ivm zomer of winter kleding...zoals spijkerbroeken en blouses kunnen altijd wel. Dus je hebt al wat leuks gezien? Er staat best veel kinderspullen en zw kleding op.
Marloes_85

Posting Freak

18-12-2011 20:13
Hahaha ik ben wel echt bourgondiër en drink regelmatig een wijntje of een biertje!! maar nu zeker veel minder en rook al niet meer dus ben goed bezig!!
Ennuh voordat we positie kleding gaan kopen eerst maar eens positief testen!!
Hoop echt zo dat het deze ronde raak is!!
Bubble93

Unregistered

18-12-2011 20:14
Wij zijn tot nu toe de enige die deze 5e pagina inwijden hihi
Marloes_85

Posting Freak

18-12-2011 20:16
ja de rest kan het denk ik nog niet vinden, maar geef tniet hoor, we kletsen alvast wat pagina's vol hihihi
Shiley

Posting Freak

Topics: 14
18-12-2011 20:17
Jaa daar is deel 5! Mijn reacties zijn ook nog van t vorige deel hoor.

Ikke, heb ook last van opstartproblemen gehad. Nu valt het wel mee maar om nou te zeggen dat ik gelijk vol energie mn bed uit stap…. Nou nee!! T liefste blijf ik echt heerlijk liggen hoor. Kan nu tm volgende week zondag uitslapen. Nou ja, totdat mn zoontje wakker word. Maar hoef er niet om 6 uur uit. En dat vind ik wel heel erg fijn. Optijd naar bed s avonds en s morgens wat langer kunnen liggen.
De misselijkheid s morgens valt nu wel mee. Hoef niet binnen 5 min iets te eten. Heb iets langer de tijd nu.

Bubble, ik heb een angelsound. En dan van die echo gel en dan goed zoeken en als je geluk hebt kun je vanaf 1 0 weken het hartje vinden van je kindje en kun je luisteren.

Mariska, t klinkt niet fijn zeg. En snap dat je dan onderhand een keer los zittende kleding aan moet. Een spijkerbroek of iets is dan veel te knellend.

Marloes, nee dat denk je niet verkeerd. Je kan er behoorlijk gek van worden als je het hartje niet kunt vinden. Ben nu wel nog zo dat ik weet dat het erg vroeg is en het dus goed mogelijk is dat ik het niet kan vinden. Had van de week geluisterd omdat ik last van mn buik had en een zware dag op t werk en toen kon ik het dus niet zomaar vinden. Heb toen echt best lang moeten zoeken en net toen ik t op wilde geven en mezelf moed aan het inpraten was dat het waarschijnlijk heel diep lag en het nog zo klein was en er waarschijnlijk niets aan de hand was…. Kwam daar een prachtig hartje tevoorschijn. Maar je kan er idd behoorlijk gek van worden als je het niet kunt vinden. Wil ook niet elke dag luisteren. Vorige keer heb ik van mezelf 1x in de week mogen luisteren. En dat wil ik nu weer. Mag van mezelf nu pas op zn vroegst woensdag luisteren maar liever pas 2[SUP]e[/SUP] kerstdag. Dan is het 12 weken en moet het alweer makkelijker te vinden zijn. En mocht ik ergens last van krijgen. Krampen of iets, dan maak ik misschien een uitzondering. Maar wil het zeker niet elke dag gaan doen.

Kijk, goed geklust deze ronde!! Nu hopen dat de zaadjes je ei kunnen vinden.

Leonie, je mag idd geen rauwe vleeswaren. En geen gerookte zalm die vacuum verpakt is geweest.
Bacon, rookvlees en rauwe ham mag je wel eten want die hebben speciale behandeling gehad waardoor het veilig is. Ook paturain kun je eten. Brie moet je mee uitkijken. Sommige kun je eten. Mocht je de verpakking kunnen zien moet je opletten dat er bij ingredienten Geen: au lait cru op staat. Als dat er op staat mag je het niet eten. Staat er bij ingrediënten: gepasteuriseerde melk dan mag je het wel eten.
En filet american mag je ook niet hebben.
Gewone kaas kun je gewoon eten. Het gaat voornamelijk over de buitenlandse kaas. Die mag vaak niet gegeten worden en daarvoor moet je dus op het etiket kijken wat er bij ingrediënten staat.
Grillworst mag je geloof ik ook gewoon eten hoor.

En meid, voel je niet rot daardoor!! Het is niet erg als je een keer per ongeluk iets gegeten hebt wat je niet had mogen eten. Het is niet zo dat je gelijk een besmetting krijgt. Ze raden deze producten af omdat er een kans bestaat dat er besmetting van komt. Ik ken meiden die hebben heel de zwangerschap gewoon biefstuk (medium) en filet american gegeten en die hebben ook gezonde kindjes. Mijn vk heeft zelf gezegd dat je het beter niet kunt pakken, maar als je per ongeluk een keer iets pakt wat niet ‘mag’ dit niet erg is omdat de kans op besmetting heel klein is.

Mariska, je mag de kattenbak niet verschonen omdat er in de ontlasting van de katten een bacterie kan zitten. De toxoplasmose. En deze is niet goed voor je kindje.
In de tuin werken mag ook niet, of met handschoenen aan.

Sanniess, dat word klussen!

Hier op zaterdag ook altijd friet haha. En op zondag is het ook al niet veel wat we eten.

Sannies, klinkt lekker. Eet smakelijk!

Shady, ja hij heeft soms van die NEE momenten haha. Maar niet altijd hoor. Zegt ook nog heel vaak ja.
De peuterpubertijd is wel aan het beginnen heb ik het idee.

Marloes, vraag me ook af of je zus iets door heeft, da jullie bezig zijn.

Positie kleding: heb sommige dingen ook van mp gekocht hoor. Voornamelijk broeken want heb een kleine maat. Maatje 26

Zal eens ff kijken of ik een mooi lijstje kan vinden met een overzichtje wat je allemaal wel en niet mag eten. Heb er zelf hier 1 in de la liggen en keek er de eerste keer echt vaak op.
Shiley

Posting Freak

18-12-2011 20:19
De volgende producten worden tijdens jouw zwangerschap afgeraden:
[INDENT]
  • Rauwe melk
  • Rauw vlees zoals tartaar; halfdoorbakken biefstuk
  • Rauw vleeswaar zoals filet american; ossenworst; rosbief; fricandeau
  • Rauwe kip(pevlees)
  • Rauwe vis
  • Rauwe schaal- of schelpdieren
  • Kaas van rauwe melk zoals brie; camembert; roquefort
  • Onverpakte kaas waarvan je niet weet of het van rauwe melk is gemaakt
  • Lever (veel vitamine A, welke schadelijk is voor het ongeboren kind)
[/INDENT]Eet de volgende producten met mate:
  • Leverproducten zoals paté; leverpastei; leverworst. Niet meer dan 15 à 20 gram er dag. Hierin zit veel vitamine A. Teveel vitamine A is schadelijk voor het ongeboren kind.
  • Rookworst, rookvlees, rauwe ham, omdat hier veel zout in zit wat de bloeddruk verhoogt.
  • Drop. In drop zit glycerinezuur waardoor je bloeddruk kan gaan stijgen.
  • Zout en zoutproducten, zoals kant-en-klare sausen en soepen, aroma’s, omdat zout de bloeddruk verhoogd

• niet t lijstje wat ik bedoelde maar hier staat ook veel in
Meisje

Unregistered

18-12-2011 20:20
Dames: heb het gevonden hoor! Nieuw deel, nieuwe kansen!
Maar dames zw kleding is toch helemaal niet zo duur? Eigenlijk k vind het erg mee vallen!
Meisje

Unregistered

18-12-2011 20:25
Ah nee! Ik ben gek op drop! Mag je ook geen zoete? Zit weet ik wel dat het slecht is.
Meisje

Unregistered

18-12-2011 20:26
Zit = zout!
Bubble93

Unregistered

Hey Shiley, oh een angelsound, ik heb net even een afbeelding gezien? Kan het slecht zijn als je vaak luistert of wat is de reden dat je maar 1x in de wk luistert? Dit vanwege dat je je zelf zorgen kan maken als je een x niks hoort?
Marloes_85

Posting Freak

Meisje, nee klopt zwangerschaps kleding is niet heel duur,maar het is natuurlijk maar voor een korte periode dus ja als ik op mp 3 spijkerbroeken en 4 rokjes voor € 65,- kan kopen dan doe ik dat denk ik en koop ik erzelf leuke nieuwe topjes ed voor op
Bubble93

Unregistered

18-12-2011 20:29
Meisje, aan de ene kant draag je de zw kleding maar voor een korte periode, dan denk ik dat ik liever 2e hands koop, dus goedkoop dan nieuwe, is mijn mening hoor...bepaalde dingen koop je uiteraard wel nieuw!
Marloes_85

Posting Freak

18-12-2011 20:31
Manlief vind dat ik maar gewoon moet gaan shoppen en dat ik altijd nog wat op mp bij kan halen (hij is zo lief....)
shadylady313

Posting Freak

Topics: 5
18-12-2011 20:33
Meiden ik luister even naar jullie advies en stap vanaf hier weer in hoor! Zijn er nog zwangeren bij gekomen gister eergister of vandaag?? Volgens mij niet he?... Hier was de ovu test nog erg licht dus sowieso weer een lange cyclus.. Maar dat geeft niet, zolang ik er maar inzicht in heb!! Thanks to the ovu testen!!!
Ik lig nu lekker in bad!

Wij hebben vandaag zelfgemaakte patat appelmoes en vissticks gegeten!!!
En gister super gezellige avond met vrienden gehad! Wezen wokken!! Jummie!!
Marloes_85

Posting Freak

18-12-2011 20:35
Zijn er (zwangere) dames die mij misschien meer info kunnen geven....
Heb al een paar dagen een opgeblazen buik en heb een heel erg drukkend/trekkend gevoel in m'n buik tussen m'n schaamstreek en navel in..... Echt ik snap niets van m'n lichaam!!
Bubble93

Unregistered

18-12-2011 20:35
Ja mijn partner heeft liever ook dat ik nieuwe kleding moet kopen maar wat betreft zw kleding wil ik deze, wat betreft broeken, 2e hands kopen.
Marloes_85

Posting Freak

18-12-2011 20:36
Shiley (geloof ik), denk niet dat m'n zus iets door heeft, het is meer dat ze het heel leuk zou vinden en we zijn pas een jaar getrouwd en dan verwachten mensen zulke dingen. Veel oud klasgenoten en vriendinnen van vroeger (allemaal van mijn leeftijd) zijn zwanger
Marloes_85

Posting Freak

18-12-2011 20:37
Hmmm shady zelf gemaakt friet!! klinkt goed!!
Marloes_85

Posting Freak

18-12-2011 20:37
Hahaha bubble, jij denkt er hetzelfde over als ik en je vent het zelfde als d emijne
Bubble93

Unregistered

18-12-2011 20:38
Shadylady, wat jammer dat je ovutest licht was,sinds wanneer test je al? Heb je altijd lange cyclussen?
Ik heb gisteren getest en was toen blanco en vandaag was de test licht! Dus ga ervan uit dat de test morgen donker is, ik ga in ieder geval aan de klus....
Wat hebben jullie lekker gegeten! Mjammie! En gisteren gewokt, daar zijn wij ook gek op, alleen al een tijdje niet meer gedaan!
Wij hebben spaghetti gegeten, lekker makkelijk!
Bubble93

Unregistered

18-12-2011 20:40
Marloes, ja haha. Dat opgeblazen gevoel ken ik wel maar dat heb ik altijd tijdensof na de eisprong! En dat trekkend gevoel ken ik niet....
Marloes_85

Posting Freak

18-12-2011 20:46
Zou wel laat zijn voor m'n ei, maar mocht het zo zijn dan hebben we vanochtend nog even een voorraadje zaadjes aangelegd hihihi(lijken af en toe wel een stel konijnen hihiii)
shadylady313

Posting Freak

18-12-2011 20:50
Bubble ik heb op dag 11 getest en toen pas dag 14 en 15, gister en vandaag dus. Vorige ronde was 41 dagen dus zeker nog geen ei nu! Maar jij dus ook bezig met testen. Op welke dag zit je nu? Want hij kan best een aantal dagen een lichter streepje geven hoor! Hoeft niet heel per se morgen al donker te zijn..
Bubble93

Unregistered

18-12-2011 20:57
shadylady313 schreef:Bubble ik heb op dag 11 getest en toen pas dag 14 en 15, gister en vandaag dus. Vorige ronde was 41 dagen dus zeker nog geen ei nu! Maar jij dus ook bezig met testen. Op welke dag zit je nu? Want hij kan best een aantal dagen een lichter streepje geven hoor! Hoeft niet heel per se morgen al donker te zijn..

Ik zit nu op dag 10 en vandaag was hij licht en gisteren niks...ben benieuwd wat de test morgen zal aangegeven, ik zeg maar niks tegen mijn partner hihi, vanavond gaan we klussen namelijk hihi. En als de test morgen ook licht is gaan we weer klussen....hihi
Sanniess

Unregistered

18-12-2011 20:59
@Bubble, je hebt meestal altijd wel een licht streepje, maar zodra dat lichtere streepje donkerder wordt kom e idd in je vruchtbare periode. Ik heb tijdens t ontpillen vaak getest, soms had ik helemaal géén streepje, en soms dagenlang een heel licht streepje.. dus je hebt sowieso wel schommelingen in je LH. maar jouw test streepje zal aankomende dag idd steeds donkerder moeten worden, als je je piek hebt kan die mss 2 dagen aanhouden! dan moet je klussenhoor! dan zit je goed whoehoeee
oja ik zou willen dat ik t kon vertellen met kerst.. helaas niet!! mss al wel met oud en nieuw??? als mn ei heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel komt hihihi en ik heeeeeeeeeeel gevoelige zw test koop EN zwanger schijn te zijn hahahahahahah maar daar ga ik maar niet van uit!
@Dames waaaauw ghoed gedaan hoor we zitten al in een nieuw deel hahaha
en ook al weer op pagina 4 hahahahahahahahah
Shiley

Posting Freak

18-12-2011 21:00
Meisje, t gaat om drop in het algemeen. En zoute is nog slechter dan zoete. Maar een paar dropjes kan wel hoor. Zo ie zo zolang je bloeddruk nog niet aan het stijgen is. Ik heb de vorige zwangerschap ook gewoon dropjes gegeten (af en toe) en tot op t eind is mn onderdruk niet hoger geweest dan 85.
En dat was echt op het laatst. De bovendruk was ook niet extreem hoog. Max 130/ 135 dacht ik

Bubble, het is idd niet goed als je elke dag heel lang luistert. Er komt toch een straling vrij. Daarom wilde de vk bij mij met de 8.5 week echo ook nog niet t hartje laten horen. Want toen was het kindje nog erg klein en kwetsbaar zei ze. dat doen ze pas vanaf 10 weken. Af en toe luisteren en kort luisteren kan geen kwaad.
En ik wil ook niet dat het obsessie word, dat ik het elke dag moet horen.

Marloes, ik heb ook in de winkels geshopt hoor voor positie kleding. En hoop straks nog wat in de uitverkoop te kunnen vinden wanneer ik het echt nodig heb. Voor de zomer zal ik ook nog wat shirtjes enz nodig hebben en die wil ik dan eigenlijk ook wel graag nieuw. De broeken die ik gekocht heb op mp heb ik voornamelijk aangehad naar mn werk. Werkte toen bij zwaar verstandelijk gehandicapten en daar blijft je kleding niet echt schoon dus wilde mn ‘goede’ positie kleding daar niet aan.

En ja als je een jaar getrouwd ben word er gelijk iets van je verwacht haha.
Hier zal mn tante ook al wel op de uitkijk zitten hoor. Vorige keer gelijk met mn nicht zwanger (zit 8 weken tussen onze zoontjes) en nu zijn we dus weer tegelijk zwanger. Heb wel t idee dat ze t al door heeft, maar heb nog niets gezegd. Ze moeten nog ff 1 week en 2 dagen wachten en dan mogen ze t weten

Vrijdag smsde mn vriendin, ze is ook zwanger!! Ze had me een week geleden al vertelt dat ze bezig waren en zijn 11-11-11 getrouwd. Erg leuk voor haar! Krijg ik nu een meid en zij een jongen (ze wil t van te voren weten) dan wil ze veel van de kleding van mn zoontje overnemen. Anders gaat het toch mp op. Dus evt voor de meiden hier die een zoontje krijgen.. ik heb nog genoeg kleding en veel merk!

Marloes, zou het niet weten meid, dat trekkende gevoel. Ik had tijdens mn ei een gevoelige buik en 1 plek die echt gevoelig/ pijnlijk was. En dat was op de dagen van een posi ovu test.

Shady, klinkt goed.
Hier stokbrood op met ham prei salade. Maar na een half stokbroodje met die salade had ik het wel weer gezien en heb ik de andere helft zonder beleg op.
Sanniess

Unregistered

18-12-2011 21:05
ej jaaaaaaaaaaaaa de deur is dicht van Serious Request! Wij hebben 101 tv, heel verslavend.
Al die mensen die staan te ijsberen voor die ramen haha, aapies kijken..

Ik ga wss op kerstavond weer kijken in het echt, zo leuk altijd, die sfeerr!!!

Vorig jaar in Eindhoven geweest, Utrech ook al een keer, en Breda 2 jaar geleden, soort traditie geworden op kerstavond hihi! Lekker muziek op t plein, en daarna komen de dj´s t huis uit. Petje af voor die heren hoor, pf met zo weinig slaap en die vieze sapjes..

alleen vriendjelief protesteerd haha, Leiden is schijnbaar wel ver rijden... maarja.. we zien wel. Vanachter de tv is ook wel lekker (warm..)
samantha1987

Posting Freak

Topics: 0
18-12-2011 21:09
Marloes dat gevoel heb ik ook sinds vandaag!!(dat opgeblazen gevoel tussen je schaamstreek en me navel) ik denk dat het ook met me eisprong te maken heeft!!sorry dames ik spring ook vanaf hier weer in er is echt te veel gekletst om op iedereen te reageren....sorry sorry sorry
Marloes_85

Posting Freak

18-12-2011 21:09
@ sanniess ik ben dus neit de enige die zit te kijken... wij zijn toen in breda even elke avond wezen kijken, echt super gezellig!! maar leiden vind ik net te ver
Marloes_85

Posting Freak

18-12-2011 21:10
Maar als ik nu pas m'n ei heb dan heb ik zeker weer een langere cyclus!? Cry
Bubble93

Unregistered

18-12-2011 21:17
Shadylady, ik hoop voor je dat je je ei snel kunt vinden!
Marloes_85

Posting Freak

18-12-2011 21:18
dames ik ga even lekker met m'n vent op de bank kroelen en 101tv kijken, fijne avond verder
samantha1987

Posting Freak

18-12-2011 21:24
Marloes:volgens mij hoeft dat niet per see hoor!en is toch mooi dat je je ei voelt?!ik ben dr wel blij mee hoor vanavond nog wel even klussen!!
Shady ik hoop dat je snel je ei vind
Sannies veel plezier met je ventje
shadylady313

Posting Freak

18-12-2011 21:25
Ik gok dat mijn ei nog wel ff duurt.. Zie nog geen verschil in mijn testen.. Batterij is leeg dus spreek jullie morgen weer lieverds!! Fijne avond!!!
Leonie82

Unregistered

18-12-2011 21:27
Shiley en de rest:
Super bedankt voor alle reactie op mijn noodkreet hahah over voedsel.
Ik heb patat gehad als avond eten hahah met een frikandel en sate saus en mayo en currySmile Wel veilig toch? hahaha
Vind het zoo moeilijk... Pinda;s enzo kan wel he hahah dat stond niet op jouw lijstje he shiley Smile
Weetje dames, ik bel morgen lekker de VK ff en vraag om een lijstje of iets met alles waar ik op moet letten..
Of even bij de huisarts langs!
bel die ook wel ff... ik moet echt duidelijkheid hebben anders word het allee maar moeilijk voor mij Smile

Hier: Borsten beginnen zeerder te doen, licht gevoelig, tepels zijn donkerder en die bultjes eromheen ook dikker!
En een donkere streep rondom..
Leonie82

Unregistered

18-12-2011 21:31
@ shiley

Nou meid, als ik met 20 weken weet wat het word, hou i me aanbevolen hoorSmile
Wil rgaag dingen overnemen!!
Bubble93

Unregistered

18-12-2011 21:41
Marloes, lekker kroelen met je vent! Fijne avond en tot morgen!
Shadylady, balen dat er nog kleurtje is...fijne avond en tot morgen!
Samantha, Sanniess, Marloes en Leonie, fijne avond! En alle dames, welterusten alvast!
Tot mogen!
samantha1987

Posting Freak

18-12-2011 21:48
Jij ook weltrusten bubble eerst nog even klussen hè!!haha
Leonie82

Unregistered

18-12-2011 22:07
Jij ook welterusten meiss.
Ik ben echt niet moe pfff.. ik slaap slecht en totaal niet moe..
Terwijl ik eerder bek en bekaf was, elke dag..
Ik bel morgen de HA ff want ik wil weten waarom mijn HCG zo hoog is.
Dat is dinsdag al zpositief teste.
Misschien kunnen ze via een echo kijken oft er 1 of 2 zijn. wie weet.

Anders betaal ik die zelf wel hahahah geen probleemSmile

Slaapze dames
Shiley

Posting Freak

18-12-2011 22:24
leonie, via een echo is nu nog heel weinig te zien. misschien zie je een vruchtzakje (of 2) maar het kan ook zijn dat je alleen nog maar een zwangerschapsring ziet en verder nog helemaal niets. zou dus nog geen echo doen nu want je bent dan helemaal onzeker als er nog niets of niet veel te zien is. zou echt op zn vroegst met 6 weken een echo doen meid. dan heb je ook al kans op een hartje en dan ben je gelijk een stuk rustiger denk ik.

en veel hcg, had ik ook hoor. ik teste vrijdags al positief (en kon t streepje vanaf 1.5 meter al zien) en zou pas die maandag ongi moeten worden. dus ook 4 dagen voor nod. als je een gevoelige test hebt kan dit. en als je kijkt naar je cb test met indicator. die geeft nu 2-3 aan. en je bent morgen 5 weken. misschien is je ei wel ietsje eerder gesprongen en ben je nu al 5 a 5.5 week. dan heb je ook wat meer hcg dan met 4 weken en 6 dagen.
je kunt je ha bellen, maar denk dat je niet veel wijzer word over het hcg. je zal toch moeten wachten op de echo en die doen ze echt niet zomaar voor de 6 weken.

t eten is idd erg lastig. had ik zelf ook heel veel moeite mee toen ik voor t eerst zwanger was. daarom heb ik toen een lijstje uitgeprint en in de la in de kamer gelegd. kan ik steeds ff op spieken.
ligt er nu nogsteeds in haha. twijfel ik dan kijk ik ff of het er op staat. in restaurants weten ze het vaak ook goed te vertellen dus vraag het daar, mocht je daar een keer zijn en twijfelen. en wie weet heeft de vk of de ha wel een boekje met wat wel en niet mag.
of goed op internet zoeken.
en nog iets wat je niet mag en wat niet op internet staat: vers gerookte worst mag je niet eten. alleen als je m 20 minuten welt (dus tegen t koken aan)
vind ik zelf erg jammer want die worst is rauw zooo lekker! ik heb er de slager voor gebeld toen ik 6.5 week was. en met 5 weken heb ik nog zo'n halve worst op (rauw)

marloes, als je nu je ei zou krijgen dan is je cyclus helemaal niet extreem lang. dan zou je zo rond de 34 dagen uitkomen. dat had ik ook. dus dat zou nog meevallen.
goed klussen jullie!
Meisje

Unregistered

18-12-2011 22:59
Sannies: ben in eindhoven geweest. Namelijk heel dicht bij huis. Toen sneeuwde het wel. Nu kijkt het toch iets anders! Wij lijden ook altijd op tv. luisteren altijd naar 3fm.
Marloes: veel kijk plezier!
Shady: fijne avond meis. Dat je ei maar snel mag komen.
Bubble: jij ook en fijne avond meis. Ben trots op je dat je altijd hier zo enthousiast reageert op iedereen.
Shiley: ook voor jou en fijne avond.
Leonie: ik zou ook ebden wachten als ik jou was!
De rest van de meiden slaap lekker en en fijne avond. Ik ga proberen te slapen. Morgen ochtend half 9 kan ik bellen. Ben behoorlijk zenuwachtig wanneer ik kan. De ha dacht ma of dinsdag al! Ik zal het jullie laten weten!
.: Mii :.

Senior Member

18-12-2011 23:33
zit ik hier goed?
.: Mii :.

Senior Member

18-12-2011 23:35
Jaaa ik zit hier goed...
NOu wij zijn het weekend bij mijn vader geweest, dus vandaar dat ik er niet was.

Hier nog steeds geen verandering, ook nog niet ongi...
shadylady313

Posting Freak

19-12-2011 00:18
Mii je zou dus of een cyclus van inmiddels 30 dagen hebben of stiekem toch zwanger?! Spannend!! Ga je ook nog testen?
Dit had je donderdag geloof ik al gedaan toch? Wie weet te vroeg...

Nu zeg ik echt slaap lekker meiden!!
Meisje

Unregistered

19-12-2011 07:09
Goede morgen dames!
bepje

Posting Freak

Topics: 2
19-12-2011 07:57
goedemorgen dames ik stap ook even hier in ! gister druk geklust en daarna lekker met vriendlief op de bank met de pootjes omhoog !

@ leoni ik slaap ook heel slecht , veel lichter als normaal word overal wakker van !

@ meisje het is bijna half negen spannend !!! hoe laat begin je met werken ??
bepje

Posting Freak

19-12-2011 08:01
[TABLE="class: cms_table_Msonormaltable"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]nod[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]ronde[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]TRR[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]26 dec[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]5[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Apktje[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]29 dec[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]5[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Samantha1987[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]30 dec[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]3[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marloes_85[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]31 dec[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]3[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Rian-kippie[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]31 dec[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]5[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mariska[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2 jan[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Bubble93[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]3 jan[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]3[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sannies[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]5 jan[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]3[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Viola[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]8 jan[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]3[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shadylady[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]10 jan[/TD]
[TD]3 de[/TD]
[TD]4[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kippetjuh[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]15 jan[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]5[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jootje25[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Catoo[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]ontpillen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]ontpillen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD].:Mii:.[/TD]
[TD]23[/TD]
[TD]15 dec[/TD]
[TD]1ste[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]boke[/TD]
[TD]21[/TD]
[TD]12 dec[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]zwanger[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]ronde raak[/TD]
[TD]uitgerekende datum[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]daphne1984[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]21-03-2012[/TD]
[TD]zoon[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]diana1982[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]20-04-2012[/TD]
[TD]zoon[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]babe4us[/TD]
[TD]23[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]chanty[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]14-05-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bob77[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]18-05-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]mutsiemuts[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3 de[/TD]
[TD]29-05-2012[/TD]
[TD]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bi@nc@24[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]02-06-2012[/TD]
[TD]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]dib[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]02-06-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]sasje[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]lievelot[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]22-06-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]juffiee[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]01-07-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]shiley[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]09-07-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kat[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]07-07-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]pinkie[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]07-07-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]catoo77[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]myquitte[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]begin juli[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ikke24[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]11-07-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempie86[/TD]
[TD][/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-07-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]yo84[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]4 de[/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]leontine78[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempje25[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]07-08-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]meisje79[/TD]
[TD]32[/TD]
[TD]3 de[/TD]
[TD]10-08-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bepje[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]6 de[/TD]
[TD]20-08-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Leoni82[/TD]
[TD]23[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]21-08-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
samantha1987

Posting Freak

19-12-2011 08:09
Goedemorgen allerliefste forumvriendinnetjes Wink

Bepje en leonie dat hoort er ook bij dat je niet goed slaapt...maar ik snap dat het vervelend is!
Meisje ik hoop zo voor je dat je vandaag of morgen terrecht kan!!dan heb je zelf ook weer wat duidelijkheid!
Hier; gisteren had vriendlief eigenlijk geen zin dus ik heb gezegd dat het moest (slecht hè?) ik zei anders krijgen we nooit een kindje toen zei hij ok maar niet uitgebreid hoor haha dan duurt het bij ons wel 45min tot een uur haha en hij moest om 4uur uit zijn bed ik ben echt erg hè? Maar heb hem wel uitgelegd dat ik zo'n! Lasthad dat dat me eisprong was en toen zei hij hoe dan krijgen we nu een jongen Haha ik moest zoooooo lachen
samantha1987

Posting Freak

19-12-2011 08:14
Hey bepje ik zit eigenlijk in ronde 4 ik had een foutje gemaakt
bepje

Posting Freak

19-12-2011 08:19
@ samantha haha je bent wel een beetje erg ja ! maar is voor een goed doel he hihi en mannen kunnen vaak zo omschakelen van geen zin naar wel zin !
[TABLE="class: cms_table_Msonormaltable"]
[TR]
[TD]naam[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]nod[/TD]
[TD]hoeveelste kindje[/TD]
[TD]ronde[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]TRR[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]26 dec[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]5[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Apktje[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]29 dec[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]5[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Samantha1987[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]30 dec[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]4[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marloes_85[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]31 dec[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]3[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Rian-kippie[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]31 dec[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]5[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mariska[/TD]
[TD]28[/TD]
[TD]2 jan[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Bubble93[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]3 jan[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]3[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sannies[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]5 jan[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]3[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Viola[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]8 jan[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]3[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shadylady[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]10 jan[/TD]
[TD]3 de[/TD]
[TD]4[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kippetjuh[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]15 jan[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]5[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jootje25[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Catoo[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]ontpillen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Meisje[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]ontpillen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD].:Mii:.[/TD]
[TD]23[/TD]
[TD]15 dec[/TD]
[TD]1ste[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]boke[/TD]
[TD]21[/TD]
[TD]12 dec[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]zwanger[/TD]
[TD]leeftijd[/TD]
[TD]ronde raak[/TD]
[TD]uitgerekende datum[/TD]
[TD]geslacht[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]daphne1984[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]21-03-2012[/TD]
[TD]zoon[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]diana1982[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]20-04-2012[/TD]
[TD]zoon[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]babe4us[/TD]
[TD]23[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]chanty[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]14-05-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bob77[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]18-05-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]mutsiemuts[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]3 de[/TD]
[TD]29-05-2012[/TD]
[TD]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bi@nc@24[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]02-06-2012[/TD]
[TD]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]dib[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]02-06-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]sasje[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]lievelot[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]22-06-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]juffiee[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]01-07-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]shiley[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]09-07-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kat[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]07-07-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]pinkie[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]07-07-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]catoo77[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]myquitte[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]begin juli[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]ikke24[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]11-07-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempie86[/TD]
[TD][/TD]
[TD]1 ste[/TD]
[TD]25-07-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]yo84[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]4 de[/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]leontine78[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]onbekend[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bloempje25[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]07-08-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]meisje79[/TD]
[TD]32[/TD]
[TD]3 de[/TD]
[TD]10-08-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]bepje[/TD]
[TD]24[/TD]
[TD]6 de[/TD]
[TD]20-08-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Leoni82[/TD]
[TD]23[/TD]
[TD]2 de[/TD]
[TD]21-08-2012[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/QUOTE]
samantha1987

Posting Freak

19-12-2011 08:25
Ja dat ben ik met je eens eerst zeggen ze nee ik heb geen zin en dan is ineens hoppa haha!maar gelukkig begreep hij het wel
TRR

Member

19-12-2011 08:27
Hallo meiden,

Ik stap ook even hier in. Jullie hebben weer aardig wat pagina's bij elkaar gekletst..... Ben deze week vrij dus heb wat meer tijd om op het forum te zitten.

@meisje: succes in het ziekenhuis! Hoop dat je snel weet wat er aan de hand is en natuurlijk nog sneller wat ze eraan kunnen doen.

@Samantha: helemaal niet erg hoor!!! Als je een babytje wilt dan moet je er iets voor over hebben ;-)

@MII: spannend dat je nog steeds niet ongi bent. Ga je nog een keer testen of wacht je nog even?

@Shadylady: ik las ergens dat je al meer dan 1 jaar bezig bent. Maar in je ticker staat ronde 4. Of klopt dat gewoon niet? Een tweetal vriendinnen van mij zijn er beide ook heel lang mee bezig geweest. Eentje 1 jaar en de andere 2 jaar :-(

Hoop zo dat het bij ons sneller gaat. Zit nu in ronde 5. Is eigenlijk nog helemaal niet zo lang, maar voelt al wel heel lang. Soms begin je ook te twijfelen of je wel zwanger kunt worden. Maar die gedachte stop ik dan maar snel weer weg.
Mariska

Unregistered

19-12-2011 08:40
@MII spannend meid!!
@TRR, voor jou komt het testen ook al dichterbij zie ik. Heb je ovutesten gebruikt en je ei gevonden? Spannend!!
@Meisje, als goed is heb je net gebeld. Ben zo benieuwd. Wanneer mag je deze week. Heel veel succes meid en niet alleen gaan he!
@Hier, gisteren avond manlief een massage gegeven, hij helemaal blij, hihi en ik daarna ook, whaha.
Vanmorgen mindere start gehad. Auto natuurlijk dik bevroren, autodeur niet open te krijgen. Warm water halen, warm water over me hand gekregen. Er is niets te zien, maar me spieren doen nu zo zeer. Heb wel gekoeld maar ja. Daarna nog 30 minuten bezig geweest met krabben etc voordat ik weg kon, zucht. Auto nu al aan het slippen terwijl winterperiode nog niet eens is begonnen, zucht. Toch maar nieuwe auto denk ik, to bad. Daarna op het werk keukenkastje tegen me hoofd aangekregen, hoofdpijn. Dus al met al, mijn maandag ochtend is zeer kl*te begonnen!

Werkse dames! Op het werk, thuis etc!
meisje79

Posting Freak

19-12-2011 08:41
Dames, ff weekendje offline geweest en we zitten al in pagina 6 van het volgende deel! Ik heb alles wel gelezen, maar het is teveel om te reageren... Ik stap ook weer vanaf hier in! Wel een welkom terug aan Marloes, fijn dat je er weer bent, meid.
samantha1987

Posting Freak

19-12-2011 08:42
Trr dat heb ik ook hoor meis!!het gevoel dat het mss niet kan,maar je maakt jezelf alleen maar gek als je dat doet!de tijd komt vanzelf. Ik heb nu denk ik ook zoiets van ik word toch weer ongi...en het word ook steeds meer dat je er verdrietig van word als je ongi word in het begin had ik dat totaal niet!!
samantha1987

Posting Freak

19-12-2011 08:47
Mariska wat een slechte morgen is deze voor jou zeg!!zo zie je maar dat als 1ding fout gaat er meer volgen..hoe is het nu dammet je hoofd en hand???
Als ik mii was had ik me al niet meer in kunnen houden denk ik!!meid wanneer ga je testen???? We zijn benieuwd
Mariska

Unregistered

19-12-2011 08:56
@Samantha. Me linker hand t/m bovenarm doen me spieren nu aardig pijn. Het water is precies tussen me duimen wijsvinger gekomen, dus daar zitten wel belangrijke spieren natuurlijk. Hopelijk trekt het snel weg. Blijf het nu ook extra bewegen. Me hoofd bonkt nu ook aardig. Bah! Ben nu aardig chagi eigenlijk.
TRR

Member

19-12-2011 08:57
@Mariska: nee heb geen ovu testen gebruikt. Vorige ronde wel, maar vind het zo irritant dat je dan 2 uur niks mag drinken... En als je alcohol hebt gedronken is ie niet betrouwbaar. Nu doe ik dat niet iedere dag hoor, hihihi, maar in het weekend vind ik een glaasje wel lekker. Dus we klussen standaard om de dag. Met of geen zin ;-) En dan vanaf dag 9 ongeveer t/m dag 17. Dus als het goed is heb ik in die periode mijn ei gehad. Ik vermoed dag 16.
TRR

Member

19-12-2011 08:58
@Mariska: jezus jouw maandagochtend begint wel heel fout!!!!!!!!! Sterkte.
bepje

Posting Freak

19-12-2011 09:05
@ mariska jeetje lekker begin van de week ! je zou eigenlijk je meteen moeten omdraaien en naar huis gaan als dat gebeurt, je hebt dan echt zo'n dag dat alles fout gaat!

@ trr ik snap precies wat je bedoeld ! ik had op een gegeven moment ook zoiets van iedereen word zwanger en ik maar niet en die zijn in rond 1,2 of 3 zwanger en ik zit al in 5 , maar hou de moed erin ik ben ook zwanger geworden ( in ronde 6) duurde even maar dan heb je ook wat hihi!

@samantha ik had juist hoe langer bezig hoe minder verdrietig ik was !

@ meisje heb je al gebeld ??????
Meisje

Unregistered

19-12-2011 09:06
Even snel dames! Om half 12 daar zijn in het ziekenhuis! Ben mega zenuwachtig! Ga zo even lezen!
TRR

Member

19-12-2011 09:07
@bepje: ik word ook minder verdrietig. Stel mezelf er al op in dat ik ongi wordt. Je krijgt er steeds minder geloof in dat het weleens raak zou kunnen zijn..... (is ook een stukje zelfbescherming hoor!)
bepje

Posting Freak

19-12-2011 09:09
@ MEISJE aaaaaahhhh spannend !!!!gaat je vriend mee ??
samantha1987

Posting Freak

19-12-2011 09:13
Meisje wat goed!!ik snap dat je zenuwachting ben maar je weet vandaag wel meer dat is toch wel een fijn idee???
Trr ik snap wat je bedoeld ik doe dat ook zeggen dat ik toch ongi word dan valt het allemaal mee
Mariska hopen dat het vandaag wel goed blijft gaan dan je heb wel eens zo een dag
Mariska

Unregistered

19-12-2011 09:13
@TRR, dan hebben jullie tenminste jullie best gedaan!! Hopelijk hebben jullie posi test. Duim, duim, duim.
@Bepje, nou ik had bijna thuis gebleven, maar dacht laat me niet kisten, totdat het op het werk dus ook verkeerd ging.
@Meisje, wow dat is wel lekker snel zeg! Succes straks, ben benieuwd! Toi toi toi, duim, duim duim!
Meisje

Unregistered

19-12-2011 09:19
Bepje: Ik ben om kwart voor 8/8 uur! Moet 8 uur beginnen maar ben meestal eerder!
Samantha: Goed gedaan meis. Anders komt er nooit een kleintje!
Trr; SPannend over een week mag je weer testen! Ik hoop dat het dit keer echt positief is!
Mariska: Ik ga wel alleen lieverd. Niemand kan met me mee! Wat kl.ote wat er vanmorgen met je is gebeurd meis. Hoop dat het nu een heel stuk beter met je gaat. Ik vind de maandag al een erge dag maar als je ook zo begint maakt het helemaal rot.
Meisje

Unregistered

19-12-2011 09:23
Fijn is iets anders! Mijn hele maag draait zich om!!
Mariska

Unregistered

19-12-2011 09:25
@Meisje, oh dat is minder zeg. Zal nu nog extra aan je denken! Ja zo een week beginnen is gewoon echt niet tof! Gelukkig woensdag om 16.00 uur vakantie, dus houdt dat maar in me achterhoofd. heb nu meer een jankend gevoel in me en slaat echt nergens op. Geef de hormonen maar de schuld, hihi.
bepje

Posting Freak

19-12-2011 09:25
even een ego bericht bel ik net telf*rt want we zijn overgestapt van tele @ naar telf*rt en als het internet het deed ( vandaag dus ) kon ik bellen voor interactive tv ! dus ik bel zegt die gast nee mevrouw dat kan niet op uw adres ja waar ben ik dan ghfjkshfkjh voor overgestapt ! als het niet kon dat had ik dat niet gedaan zegt ie ja mevrouw mijn collega heeft dat dan verkeerd gezegd misschien kan het over 2 weken of een maand wel ! ja moet ik dan een maand zonder tv gaan zitten aaaaaaaaaaaahhh ik word zo gek van die bedrijven !!!!
Mariska

Unregistered

19-12-2011 09:28
@Bepje, slaat ook helemaal nergens op!!! Gewoon door blijven zeuren hoor, je staat in je recht!
Meisje

Unregistered

19-12-2011 09:32
Bepje: Dat is echt een kl..ote streek!!! Tegenwoordig luisteren ze niet meer naar mensen maar doen ze alles om alleen maar geld te krijgen!!
samantha1987

Posting Freak

19-12-2011 09:38
Dat is echt k*t bepje!!ik heb KPN en heb nooit moeite met hun gehad
Bubble93

Unregistered

19-12-2011 10:01
Goedemorgen dames, Mii, spannend, ga je vandaag nog een x testen?
Samantha, oh wat ben je slecht hihi, dat het hem gelukt is....hahaha in tha pocket!
TRR, ik denk toch dat de kunst is dat je er niet teveel mee bezig bent, niet dat jij het doet maar over het algemeen, vaak komt het als een verrassing en juist als je het wilt duurt het langer, sowieso duurt wachten altijd lang! Ik ben er wel teveel mee bezig en moet gewoon denken ik zie het wel....jammer dat jij weer twee vriendinnen hebt bij wie het een jaar en twee jaar heeft geduurd.....maar het hoeft beslist niet bij jou van toepassing zijn! Ik weet van mezelf dat ik vruchtbaar ben maar weet het niet van mijn vriend....maar ik wil daar ook niet te veel aan denken. Gewoon ervan uit gaan dat jullie beiden vruchtbaar zijn, als je ziet wat er allemaal wel niet moe gebeuren om zwanger te worden....ik weet zeker dat het bij jou wel goed komt! En wie weet is het dit x raak! Jij zei dat als je alcohol hebt gehad dat de test niet betrouwbaar is, inheb gisteren en eergisteren bouwen gehad! En ik wil om 14 uur testen....dus ik kan beter niet testen?
Mariska, een goede begin van de dag! Nou dan heb je alles nu gehad en heb je nu een leuke restant van de maandag! Wel voorzichtig zijn met warm water op de autoramen hè en allereerst je handen, ow ow ow, hoe gaat het me je hand en hoofd? Van te warm kunnen misschien de ramen wel barsten. Wij gebruiken altijd van die spray, ideaal! In no time schone!
Meisje, succes! Ik hoop dat er nu wat meer duidelijkheid komt!
Bepje, dan had ik op de een of andere manier een compensatie gevraagd, dit kunnen ze niet maken! Hoe dan ook moeten zij dit oplossen! Van dit soort acties krijg ik ook altijd de kriebels, bah! Wat vervelend! Wat ga je doen?
Mariska

Unregistered

19-12-2011 10:04
@Bubble, ja heb voor de ramen ook zo'n spray, alleen me deuren kreeg ik gewoon niet open. Dus had daar warm water voor nodig, helaas. Hopelijk gaat de rest van de dag wel goed ja, al komt er nog weinig uit me handen op het werk, zucht!
Meisje

Unregistered

19-12-2011 10:11
Vriend belt net. Hij heeft geregeld dat hij mee kan! Big Grin!
Bubble93

Unregistered

19-12-2011 10:17
Meisje, SUPER! Succes vandaag!
Mariska

Unregistered

19-12-2011 10:17
@Meisje, wat geweldig!!! Oh wat een schatje!! heb je toch steun bij je en het is ook iets van jullie samen, al is het jou lichaam. Echt top van hem!
Rian-kippie

Posting Freak

Topics: 3
19-12-2011 10:18
@meisje, spannend meis!! sterkte!!
@bepje, grrr klote als die mensen hun werk eens deden!!

verder... ben t alweer kwijt!! maar heb t nieuwe deel gevonden hihi dus ik ben er weer bij!! enne in dit deel wil ik kunnen melden dat ik zwanger ben hooor!!!!

ik zou de afgelopen dagen ergens mijn ei moeten hebben... heb verspreid over de afgelopen week erg veel steekjes her en der gevoeld en nog steeds... dus kan niet mijn ei onderscheiden geloof ik!! nou ja... we klussen gewoon verder joh haha... we zien wel!! tis de 19e geloof ik he vandaag... nou nog 11 dagen dan!!
Bubble93

Unregistered

19-12-2011 10:34
Rian, spannend! Goed klussen en hopen dat het raak is dit x!
Ik heb gister en eergisteren gluwein gehad en gisteren een licht positieve test (licht streepje, niet gelijk aan de controle streep) en vandaag ga ik testen, maar nu hoor ik dat alcohol de test kan beïnvloeden, dus dat het niet betrouwbaar is? Ik heb eergisteren best wel veel gluwein gehad en gisteren een mok...moet ik vanmiddag (ik doe de test altijd om 14 uur) de test nog doen of vandaag overslaan?
Rian-kippie

Posting Freak

19-12-2011 10:37
geen idee bubble... geen verstand van ovutesten!!

ik vind eigenlijk dat ik deze ronde gewoon zwanger moet worden!! hihihi

enne las eerder de discussie over positiekleding.. voor mij word het sowieso de laatste zwangerschap en dan wil ik er goed uitzien! dus ik ga er niet op bezuinigen en koop lekker wat ik mooi vind en lekker vind zitten... heb nog wel wat dingen over van de zwangerschap van Hailey... maar is ook al behoorlijk versleten!
Leonie82

Unregistered

19-12-2011 10:47
Meisje!!!
ik wens je heeeel veel succes schat ik ik hoop op goed nieuws Smile Woehoeeee.. het gaat gebeuren!!
Bubble93

Unregistered

19-12-2011 10:54
Rian, deze vraag had ik niet alleen bij jou voorgelegd hoor, vergeten een enter tussen te doen hihi dank je voor je reactie! Ja deze ronde is voor jouw! Daar gaan we van uit! Wat betreft positiekleding, natuurlijk wil ik er ook goed gekleed uit blijven zien, ook tijdens de zwangerschap het is je eerste dus ook bijzonder,ik zou dus nooit versleten of ouderwetse kleding kopen via mp, maar voor mij dan, het is maar voor een bepaalde periode en dan zou ik nooit volledig nieuwe positiekleding kopen...mijn mening hoor. Wat anderen doen is aan hun. Ik koop wel bepaalde dingen nieuw, dingen die ik nooit 2e hands zou dragen maar wat betreft spijkerbroeken of rokken wel.
Leonie82

Unregistered

19-12-2011 11:04
he rian;

waar haal jij positie kleding dan??
Echt bvij een baby speciaal zaak.. is toch best prijzig of valt dat wel mee..

bubble: ook jij moet snel zwanger worden hoor Smile al is het de 1e maand niks aan haaahhahah.. ik ben de 1e maand al voorbij maar nog niks veranderd..

Ik heb net de verloskundige gebeld.
Ik mag alles eten .... alleen vooorverpakte vis uit de supermarkt, en rauw vlees is echtgevaarlijk
En de kattenbak echt laten staan want dat is wel een risico, tenzij ik handschoenen aan doe!..
maar liever dat ik hem laat staan!
Dusndat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen..
Het gesprek voelde goed, en de pijn die is allemaal beschrijf is een goed teken.
Mijn baarmooeder groeit en daardoor krjg ik die pijn, logisch!
Dus het gaat tot nu toe allemala goed SmileSmile..

Nog 5 weken en dan heb ik mijn echo!!!!!
Leonie82

Unregistered

19-12-2011 11:06
woepsie, nog 4 weken Smile
Rian-kippie

Posting Freak

19-12-2011 11:08
@leonie, bij Hailey heb ik veel bij miss etam outlet gekocht, dus goedkoop!! maar ook prenatal heeft zuper gave positiekleding, redelijk betaalbaar... verder hebben we hier een baby-winkel die ook kleding van noppies verkoopt!! das wel erg prijzig... Bij Hailey heb ik merendeeld goedkope dingen gekocht en her en der wat geleend!! maar nu het de laatste keer word sta ik er anders in!! bovendien heb iki de afgelopen tijd bijna niets voor mezelf gekocht dus ik vind dat hetmag hihihhi
Leonie82

Unregistered

19-12-2011 11:14
hahahaha ja ik geef je groot gelijk hoor!!
Ik heb ook weinig nieuws de laatste tijd maar wil ook graag shoppen voor de kleine.. hmm lastig haha
kan de centjes maar 1x uitgeven he Smile..

Vanaf welke maand ben jij begonnen met positie kleding dan?? Ik ben nu 1 maand en iets meer zwanger maar ik denk dat je pas vanaf 3 maanden iets ziet !
Buikbanden vind ik ook leuk maar ben ik nog lang niet aan toe, helaas
Bubble93

Unregistered

19-12-2011 11:19
Leonie, gelukkig dat je wat meer gerustgesteld bent! Goed dat je even gebeld hebt anders maak me je alleen maar onnodig zorgen! Ja de dames die de volgende ronde in gaan of in zitten mogen nu aan de beurt zijn!

Ik heb even op internet gezocht, alcohol en ovulatietesten, en ik ben gerustgesteld, ik heb niet belachelijk veel gedronken en ik test in de middag, bij die tijd is de alcohol wel redelijk afgebroken, het gaat met name over drinken zelf voor de test. Tuut.ijk als je je klem gezopen hebt die avond ervoor kan het ook niet betrouwbaar meer zijn maar dat heb ik niet en ben ook niet zo hihi. Rian, ik geef je groot gelijk dat je jezelf lekker verwend! Ik vind het jammer dat repla* geen positie spijkerbroeken heeft....
shadylady313

Posting Freak

19-12-2011 11:21
Meisje vet spannend!!!!! Ik denk aan je!! En wat fijn dat je vriend mee gaat!!!

Trr ja ik was okt 2010 al gestopt met de pil, constant waardeloze cyclussen gehad dus in juli toch maar weer twee maanden pil geslikt en daarna dus opnieuw begonnen met tellen... Maar we zijn dus eigenlijk vanaf januari dit jaar al bezig... Duurt me nu wel echt te lang hoor!!

Leonie, ik begon positiekleding te dragen rond de 14 weken geloof ik. En ik ook gekocht bij een outlet van Miss stam! Had een super goede broek voor 8 euro!! En zo nog wat mazzel dingetjes!! Verder kocht ik gewone Shirtjes maar dan in een maat groter.
Wie gaan er binnenkort allemaal testen?!

Hier nog geen ei te bekennen hoor... Vandaag of morgen nog maar wel een keer klussen voor de regelmaat haha!
Bubble93

Unregistered

19-12-2011 11:28
Shadylady, zo dan ben je ook wel een tijdje bezig, nou hopen dat het deze ronde raak is! Mii heeft nog steeds geen ongi is het kan nog alle kanten uit...Boke, TRR en dan de dames die eind dec. kunnen testen, APKtje, Marloes, Samantha en Riantje...en dan begin januari Sanniess en ik,ik hoop nietwaar ikiemand vergeten ben?
Mariska

Unregistered

19-12-2011 11:37
Sorry dames even ego bericht, sorry

Mijn ochtend kan echt niet meer slechter! Me collega werd niet lekker, man van 63. Hij kreeg last van zijn hart, hyperventilatie, tintelende armen etc. Huisarts etc gebeld, ambulance moest komen. Gelukkig niets ernstigs aan de hand, gelukkig, hoefde niet mee. Maar zit alsnog wel trillend op me stoeltje.

@Meis ik denk aan je!!! oh spannend je bent er nu. Duim duim duim!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (33): 1 2 3 4 5 ... 33 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave