Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Kopen, kopen, kopen...

Kopen, kopen, kopen...
Residee

Unregistered

22-02-2008 21:03
Hebben jullie dat niet dat nu je ermee bezig bent, je ook telkens leuke spulletjes, kleertjes, enzo wil kopen? Zodra ik nu iets zie wat ik gaaf vind denk ik... hej das leuk voor de kleine! Terwijl ik uberhaupt nog niet eens zwanger ben!

Erg hej...

Heb me trouwens nog wel in kunnen houden hoor Smile
doremi

Unregistered

22-02-2008 21:11
Eerlijk gezegd nee....dat heb ik niet. Ik ben veel te bang dat het niet lukt....(misschien dat het daardoor ook niet lukt tot nu toe). Ik hou wel van babyspulletjes, maar denk daarbij altijd aan anderen, zoals mijn nichtje...
baby

Posting Freak

Topics: 9
22-02-2008 21:12
Ik heb dat ook wel eens hoor.
Als ik iets leuks zie dat ik t dan wil kopen.
En soms koop ik t dan ook wel hoor.
Smurfin

Unregistered

23-02-2008 10:51
Ik heb gewoon nog niks durven kopen. Leef me wel uit bij de pasgeboren baby van m'n vriendin Smile.
catarina

Senior Member

Topics: 8
23-02-2008 11:46
ja zou het wel willen kppen maar doe het niet
ik hou in mijn achterhoofd dat als het niet gaat lukken wat moet je er dan mee
en als ik zwanger zou zijn ga ik ook zeker wachten tot ik de twaalf weken voorbij ben voor dat ik ga inslaan
het zou zo verveelend zijn als er wat mis gaat en je komtt die spullen tegen en als ik opnieuw dan weer zwanger zou zijn
dan wil ik toch weer nieuw want ja dat lijkt me zo raar om het dan voor het andere kintje te gebruiken
dus ik behoed me voor die dingen
maar als ik wat zie denk ik wel oo das leuk dat zou ik dan wel willen voor de kleine

gr linny
Kiekeboe

Unregistered

23-02-2008 11:52
Zooo herkenbaar wat jullie ook schrijven.
Ik was vorige week op de negenmaandenbeurs en liep daar met een dubbel
gevoel rond. Voelde me er niet zo op mijn gemak.

Tuurlijk vind je alles geweldig maar kopen deed ik toch niet.
Ik zag echt een superleuk mini-t-shirt met de tekst "ik pas op oma", haha dat vond ik helemaal geweldig, maar durfde het toch niet te kopen. Had het er later over met mijn zusje van waarom dan niet. Is idd toch een soort van zelfbescherming van je weet niet hoe het loopt en jezelf behoeden voor groot verdriet.
Aan de andere kant als je hele unieke dingen tegenkomt is er de kans dat je het strak niet meer kunt vinden als de tijd rijp is en dat is ergens ook weer jammer.
Kiekeboe

Unregistered

23-02-2008 11:56
Ik heb gelukkig een site gevonden waar je de t-shirts met opdruk kunt bestellen voor als het straks wel zover is Wink !
amanda16

Posting Freak

Topics: 18
23-02-2008 13:59
Hmm dit zijn altijd dubbel gevoelens, ik ben niet naar de negenmaanden beurs gegaan omdat ik me niet op me gemakt zou voelen. We hebben (me man en ik) vandaag een heel lief klein beertje gekocht ik kon het niet laten. Maar kleertjes koop ik niet. Alhoewel ik toch de kriebels krijg als ik met me zus de babywinkels inloop moet ik mezelf inhouden om niks te kopen.

Allemaal van die schattige kleertjes en dan denk ik grrr ik WIL OOK!!!
Residee

Unregistered

23-02-2008 14:15
Ja die leuke kleertjes die doen het hem! Heb er ook zin in om het te kopen, maar koop niets hoor. Dan is idd een ander kindje maar de klos Smile denk dat ik idd ook echt wel wacht totdat je 'zeker' bent dat het echt zover is... al kan er natuurlijk altijd nog iets mis gaan.
amanda16

Posting Freak

Topics: 18
23-02-2008 14:21
Precies, het is wel moeilijk ik was ook 8 weken zwanger toen me man en ik de babywinkels ingingen en allemaal leuke kleertjes zagen. Omdat wij vantevoren wilde(willen) weten wat het wordt moest ik wachten. Helaas heb ik een miskraam gehad. En ben ik wel blij dat we niks hebben gekocht.Alhoewel het tegen je gevoelens ingaat. Zeker toen ik de babykleertjes van mijn zoon tegen kwam vloeiden er wel wat tranen. Maar ik heb weer moed dat we weer zwanger zullen raken.

Amanda
nathalie77

Unregistered

23-02-2008 19:04
Ik durf echt nog niks te kopen hoor.
Soms moet ik voor vrienden kraamkadootjes kopen en dan zie je zulke leuke dingen in de winkels liggen, maar ik begin er niet aan.
Ondertussen ben ik wel een spaarpotje begonnen, dus mocht ik zwanger worden dan kan ik me helemaal te buiten gaan aan sokjes, rompertjes,shirtjes en natuurlijk een heel mooi kamertje.
desiree86

Unregistered

24-02-2008 14:39
ik koop heel soms iets.. maar alleen als het dan afgeprijsd of in de aanbieding is. anders niet. eerst maar zwanger worden.. dan ga ik wel los haha.
Lowiena

Unregistered

25-02-2008 10:04
Hier hetzelfde, zie van alles ozo mooi en schattig, maar inderdaad wacht liever tot het gelukt is. Verstop nu al iedere keer de infoboekjes en de foliumzuurpilletjes als we bezoek krijgen, laat staan als ik allemaal spulletjes zou aanschaffen. Wel maak ik een lijstje van wat ik dan graag zou willen, als het zover is.
catarina

Senior Member

Topics: 8
25-02-2008 16:53
Lowiena schreef:Hier hetzelfde, zie van alles ozo mooi en schattig, maar inderdaad wacht liever tot het gelukt is. Verstop nu al iedere keer de infoboekjes en de foliumzuurpilletjes als we bezoek krijgen, laat staan als ik allemaal spulletjes zou aanschaffen. Wel maak ik een lijstje van wat ik dan graag zou willen, als het zover is.

he lowiena
dat heb ik ook als we visiete krijgen dan kijk ik of alles goed weg is wat stel je voor
van het weekend een nieuw boek gekregen had ik besteld het grote wonder maar op het aanrecht laten liggen en we zaten aan de koffie met vrienden toen bedacht ik me dat opeens dus gauw opgeruimd ze hadden het nog niet kunnen zien maar al wil je bij ons naar de wc moet je door de keuken dus was wel even in schok voor als ik het had laten liggen
gr
Alexia

Unregistered

26-02-2008 13:04
ik heb wel een paar dingetjes gekocht, maar die kon ik ook gewoon niet laten liggen, namelijk een slabbetje van Dumbo in de Disney winkel in Parijs en een mutsje van Nijntje. Verder heb ik van m'n oma alvast wat gehaakte handschoentjes gehad.. maar meer wil ik eigenlijk niet kopen want heb wel een beetje het idee dat het dan de 'goden verzoeken' is...
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave