Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten ovulatie test gedaan op nod

ovulatie test gedaan op nod
joyce22

Junior Member

Topics: 2
04-12-2011 17:36
Hoi meiden,

ik wist niet zo heel goed waar ik het neer moest zetten
dus ik plaats mijn berichtje hier.
2 weken geleden heb ik de ovulatie testen gebruikt en deze waren ook knal positief op die dagen hebben we ook geklust.

Nu heb ik vandaag mijn nod
en nog geen teken van ongi of iets aan buikpijn te merken
wat ik normaal altijd wel snel heb.
heb wel iets meer afscheiding dan normaal..
Nu deed ik vanochtend een ovulatie test(zwanger en kids)
en deze gaf duidelijke 2 streepjes aan( ik heb wel is gelezen dat je na de hand van ovu testen ook posi kan testen)
nu was het test streepje in het begin net zo donker als de controle streep..
hij is nu wel iets lichter geworden..
maar ik vraag me af kan het wel zijn dat ik zwanger ben? of betekend deze ovulatie test niks? en geeft hij gewoon aan dat ik niet vruchtbaar ben? ik snap het even niet meer.
ik heb vanmiddag wel een cb test gedaan met indicator en die gaf niet zwanger aan??

Zijn er meiden met deze evaring?
graag hoor ik van jullie.

Liefs
DaantjevD

Senior Member

Topics: 9
05-12-2011 19:45
Hey Joyce,
Lastig... Ik heb ook wel eens gelezen dat als je zwanger bent dat je ovulatie test dan ook 2 duidelijke strepen aangeeft....
Maar om het zeker te weten zal ik nog eens een zwangerschapstest don als ik jou was!

Ik duim voor je dat je toch zwanger bent!

Laat je even weten of je zwanger bent?

Gr. Daantje
kruimeltje

Posting Freak

Topics: 15
05-12-2011 21:47
Hoi Joyce,

Je kunt inderdaad een positieve ovulatietest hebben als je zwanger bent.
Maar een ovulatietest kan met ochtendurine zowiezo een behoorlijk donkere streep laten zien, ze adviseren over het algemeen ook om deze NIET met ochtendurine uit te voeren.

Als de CB met indicator niet zwanger aangeeft, denk ik dat je niet zwanger bent.
Deze test is namelijk best gevoelig, als je op je NOD met ochtendurine zo'n test uitvoert is hij behoorlijk betrouwbaar.

Als je over 2 dagen nog niet ongesteld bent kun je altijd nog een keer met een zwangerschapstesten. Misschien is je eisprong toch iets later of bouw je iets langzamer HCG op.

Succes!
Liesl

Posting Freak

Topics: 1
06-12-2011 06:35
hey joyce,

ik heb eerst ook met ovulatietesten getest, en drie dagen achter elkaar positief, dan zwangerschapstest gedaan en jawel knalpositief Smile

dus ik hoop voor jou dat het ook die kant uitgaat....
maar klopt dus wel, positieve ovulatietest KAN zwangerschap betekenen, maar niet altijd

veel succes
Shiley

Posting Freak

Topics: 14
06-12-2011 10:42
ik heb wel eerst met een zwangerschapstest getest maar wilde eens proberen of ik ook posi zou testen met een ovu test (zonder ochtendurine) en daar kreeg ik ook 2 duidelijke strepen op.
zou ook even 2 dagen wachten en dan nog een zwangerschapstestje doen als je nog niet ongi bent geworden. evt de kv 2 voor 5 euro. die heeft ook weinig hcg nodig.
Wensje2012

Senior Member

Topics: 0
19-12-2011 13:18
Hallo,

Ik heb een vraag.

Ik had op 1 en 2 dec een positieve ovulatietest.
3 dec was die weer negatief.

Nou moest ik 16 dec ongesteld worden en inmiddels ben ik het nog niet.. de zwangerschapstesten blijven negatief.

Weet iemand raad?
stees

Posting Freak

Topics: 0
21-12-2011 09:39
Wensje,ik denk dat je een langere cyclus heb,ivm ontpillen.
En zou ook heel goed kunnen dat je je ongi tegenhoud ivm spanningen.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave