Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Als zwanger worden lang(er) duurt

Als zwanger worden lang(er) duurt
Nirak

Senior Member

Topics: 9
18-09-2011 10:06
Hey meiden.

Ik heb even zitten neuzen tussen alle onderwerpen in dit onderdeel van het forum.
Maar waar ik naar zocht, dat is er (nog) niet.
Ik zie veel onderwerpen op " bouwjaar" en op "gestopt in de maand".
Maar het maakt niet uit of je nu 18 of 45 bent.
Of je uit Groningen komt, of uit Amsterdam.
Of je in mei 2008 of begin 2011 gestopt bent met de pil.
Geduld opbrengen voor iets wat je zo graag wil, is erg moeilijk.
Ik wou graag een onderwerp starten waarin meiden die (om welke reden dan ook) al lang wachten om zwanger te worden elkaar kunnen vinden.
Een plek waar we elkaar kunnen steunen, en voor elkaar kunnen duimen.
En natuurlijk kunnen juichen als het iemand uiteindelijk wel lukt!

Even mezelf in het kort:
Ik ben Karin.
Wij zijn in februari 2010 gestopt met de pil, en loop nu 3 maanden bij een gyn.
"Pas" zo kort, omdat mijn huisarts me niet eerder wou doorsturen, en ik op de één of andere manier niet assertief genoeg was om hem de oren te wassen.
Er is bij ons nog geen oorzaak gevonden voor het feit dat we langer moeten wachten.

Ik hoor graag of er mensen zijn die mee willen kletsen Smile.

K.
la bella

Posting Freak

Topics: 23
18-09-2011 10:24
he lieve nirak,
zaag je berichtje en wil je even een dikke knuffel geven
wat onwijs balen lieverd dat het nog niet gelukt is
ik ga aan je denken en blijf je graag volgen
fijn dat ze je nu in de gaten houden en wellicht gaan helpen met je grote wens..
dikke zoen la bella
Nirak

Senior Member

Topics: 9
18-09-2011 10:46
@ La Bella:
Hey!
En ik ben zoooo ontzettend blij dat het bij jou uiteindelijk wel gelukt is! :-D
Het was jou zo ontzettend gegunt!
Dank je wel voor je berichtje!
X
Fiekje

Senior Member

Topics: 0
18-09-2011 11:50
Hoi Karin,

Ik meld me hier even! We zijn sinds januari dit jaar bezig. Nog niet zo heel lang dus (bijna 9 maanden) maar iedereen om me heen is/wordt zwanger. Ik zit in het topic van januari 2011 maar daar is bijna iedereen zwanger. Ik heb de ene babyshower na de andere en mijn vriendinnetjes die ik mijn hele leven al ken komen iedere keer weer met het goede nieuws. Ik ben echt zo blij voor ze. Gister nog een baby van 2 maanden in mijn armen. Ik verlang er zo erg naar!

Mijn cyclus noem ik zelf onregelmatig. Niet dat ze super lang duren maar ze zijn vaak wat aan de korte kant voor mijn gevoel (zie mijn banner). Inmiddels zijn we aanbeland deze cyclus bij 'verplicht' klussen. Tot nu toe gebruikte ik wel ovu's maar deden we vooral wanneer we zin hadden. Afgelopen maand geklust op commando en dat is niet zo goed bevallen...kan er nog wel om lachen Smile.

Ik ben deze maand begonnen met tempen omdat ik graag als we naar de dokter gaan een paar maanden temps wil kunnen overleggen. In de tussentijd hoop ik gewoon dat het heel snel raak is. Tegelijkertijd ben ik een piekeraar en maak ik me overal zorgen over (ik mankeer natuurlijk van alles :?). De dagen afwachten of er weer ongi doorbreekt, ik heb inmiddels meerder zwangerschapstesten gedaan...ik probeer er los van te komen maar het verlangen wordt steeds groter.

En wat goed dat je nu naar de dokter bent gestapt en hebt aangegeven dat je nu echt verder wilt. Ik hoop heel erg dat het binnenkort ook goed nieuws is voor jullie!
mrinkiej

Posting Freak

Topics: 5
18-09-2011 12:17
Hey Nirak, ook ik meld me hier graag! ben sinds april 2010 gestopt met de pil en sinds oktober 2010 echt ´bezig´´met zwanger worden, ik was zwanger maar helaas ging het in december mis na 10 weken. ik ben nu alweer bijna 9 maanden aan het proberen maar tot nu toe zonder resultaat, ik ben van plan om volgende maand naar de gyn te gaan, ook omdat ik in 2007 al eens een BBZ heb gehad, en ik bang ben dat er weer verklevingen zitten.

Ik praat ook nog mee in het topic: gestopt met de pil in oktober 2010, maar daar is inmiddels bijna iedereen zwanger, en dat vind ik te confronterend.

Lijkt me fijn om hier verder te kletsen met meiden waarbij het niet zo snel gaat, en idd voor elkaar te juichen als het wel lukt!

Groetjes Mrinkiej
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
18-09-2011 12:46
Citaat:Ik wou graag een onderwerp starten waarin meiden die (om welke reden dan ook) al lang wachten om zwanger te worden elkaar kunnen vinden.

Citaat:Maar het maakt niet uit of je nu 18 of 45 bent.

Sorry hoor, maar ik vind dit wel een beetje respectloos voor de meiden die echt al heel lang bezig zijn.
Faithe

Unregistered

18-09-2011 12:53
Nirak schreef:Hey meiden.

Ik heb even zitten neuzen tussen alle onderwerpen in dit onderdeel van het forum.
Maar waar ik naar zocht, dat is er (nog) niet.
Ik zie veel onderwerpen op " bouwjaar" en op "gestopt in de maand".
Maar het maakt niet uit of je nu 18 of 45 bent.
Geduld opbrengen voor iets wat je zo graag wil, is erg moeilijk.
Ik wou graag een onderwerp starten waarin meiden die (om welke reden dan ook) al lang wachten om zwanger te worden elkaar kunnen vinden.
Een plek waar we elkaar kunnen steunen, en voor elkaar kunnen duimen.
En natuurlijk kunnen juichen als het iemand uiteindelijk wel lukt!

Even mezelf in het kort:
Ik ben Karin.
Wij zijn in februari 2010 gestopt met de pil, en loop nu 3 maanden bij een gyn.
"Pas" zo kort, omdat mijn huisarts me niet eerder wou doorsturen, en ik op de één of andere manier niet assertief genoeg was om hem de oren te wassen.
Er is bij ons nog geen oorzaak gevonden voor het feit dat we langer moeten wachten.

Ik hoor graag of er mensen zijn die mee willen kletsen Smile.

K.

http://www.zwangerworden.nu/showthread.p...lang-bezig
Misschien heb je meer aan dit topic?

En bijna iedereen word pas naar een jaar doorgewezen naar een gyn dus je HA heeft eigenlijk juist gehandeld.
Tenzij je een medische kant hebt.
Faithe

Unregistered

18-09-2011 13:17
Ik wil jullie toch graag verwijzen naar die andere topics.

Nirak ik wil je adviezen om http://www.zwangerworden.nu/showthre...-al-lang-bezig hier eens een kijkje te nemen.
In de andere topic's vinden jullie echt jullie antwoorden meiden.

Het topic sluit ik omdat het toch dubbel is.

Heel veel succes dames!

-X- Faithe
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave