Dankjulliewel! Ik voelde helemaal niets, dat was ook de reden waardoor ik dacht dat het nu weleens raak zou kunnen zijn. Normaal zere borsten en rug enz. Nu helemaal niks. Pas de afgelopen twee dagen een opgeblazen gevoel, last van darmen, iets gevoeligere tepels en bij vlagen misselijk. Ik ben zooooooooo blij!
gefelliciteerd.
geniet er van ookal voel je ,je soms beroerd.
ik ben echt heel ziek geweest.
maar nu ik me kleintje voel trappelen is het zeker de moeite waard geweest.
dus geniet nog lekker voor je het weet is het voorbij.
Wat leuk voor je.... Ik ben al een tidjje hier niet meer geweest omdat ik het niet aankon wou zo graag zwanger worden het is ook daarna gelijk gelukt ik ben nu 23 weken en 2 dagen zwanger!! heerlijk is het geniet ervan ookal ben je ziek ik ben ook echt zo ziek geweest en ik loop nu bij de fysho therapie voor me bekken en rug!! maar nog steeds ben ik helemaal gelukkig ik heb gister voor het eerste echt een schupje gevoelt . Nou geniet er van en we horen zeker nog van je!?
Ries ik temperatuurde niet. Veel te ingewikkeld.........nou ja onzeker. Ben ook nogal een chaoot en dan vergeet ik het weer enz :oops: Vriendin van mij is zwanger geraakt met de persona. Is even een uitgave, maar wel lekker overzichtelijk! Hoop dat het snel lukt!
Van harte, dat het een mooie tijd voor je mag worden. zwanger zijn is zo speciaal. er groeit gewoon een mensje in je! Hoe groot zal de baby nu zijn? Een kikkervisje?!?
Monique