Zwanger Worden .NU forum [Archief] Over Zwanger Worden .NU Even voorstellen Voorstellen

Voorstellen
rtje

Unregistered

10-08-2011 19:08
Hallo allemaal,

Ik ben 30 en heb vandaag een test gedaan voor de 4e poging, helaas geen positief resultaat, dus we gaan weer op voor de 5e ronde.

Ben de afgelopen periode begonnen met de zwanger worden pillen van de Etos, maar heb toch het gevoel dat mn lichaam daar van slag van is, heeft daar iemand anders ook ervaring mee?

groetjes rtje
Toothfairy

Senior Member

Topics: 0
14-08-2011 10:41
Jammer rtje dat het resultaat negatief was, maar don't worry hoor, 5 rondes is nog helemaal niet lang (al lijkt het voor je gevoel eeuwen...i know...) Gemiddeld moet je uitgaan van een jaar, alles wat je eerder zwanger bent is mooi meegenomen..Wink
Bij ons duurde het 8 rondes en geloof me ik had het ook helemaal gehad na ronde 7, toen was ik er klaar mee en dacht dat het nooit zou lukken en nu ben ik alweer 27 weken...Smile
Ik heb geen ervaring met die pillen, maar ik zou er eerlijk gezegd niet teveel van verwachten..Neem aan dat er ook foliumzuur inzit dus dat is dan wel weer nodig.
Werk je wel met ovulatietesten?? Daar heb je denk ik meer aan... ik vond ze altijd prettig, dan heb je toch een soort van bevestiging dat er 'iets' gebeurd in je lichaam zeg maar..
Succes nog met zwanger worden en hopelijk heb je snel leuk nieuws!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave