Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden (!pas) pilstop in december '10 Deel 4

(!pas) pilstop in december '10 Deel 4
snippie

Unregistered

17-07-2011 12:35
dames

klets hier gezellig verderSmile!
hier nog even de link van het oude topic:
http://www.zwangerworden.nu/showthread.p...-3/page301

liefs
Xannia

Posting Freak

Topics: 7
17-07-2011 12:45
Jeej deel 4 alweer Smile

Even het lijstje opgezocht:

Willen graag zwanger worden!
Naam...........Leeftijd..............Hoeveel......AC stop.......Start................Ronde...............NOD..

Tess..................28 jaar..........1e kindje...........Dec'10...........Jan'11.......... .5.................. 13 juli
Puck14...............29 jaar..........1e kindje..........Nov '10..........Mei'11............5.................. .(even afwachten)
Diamonds...........27 jaar..........1e kindje..........Mei '11..........Aug '11............1....................24 aug
Xannia...............21 jaar..........1e kindje...........Mei '11..........Mei '11.......... 2....................Time-out

Zwanger:
Naam..........Leeftijd.......Hoeveel............AC stop......Start.......Ronde.......Uitgerekend
Daffie..........26 jaar........1e kindje..........Nov 10.......Dec 10.......2............7 september 2011
Evi1987........23 jaar.......1e kindje..........Okt '10.......Nov '10.......3............22 oktober 2011
'77 .............33 jaar........1e kindje..........Dec '10 .....Dec '10.......2............16 november 2011
ikke79..........31 jaar.......1e kindje..........Aug '10.......Nov '10.......6...........24 december 2011
Tanja85.......26 jaar........1e kindje..........Dec'10.......Dec'10........4...... ......4 januari 2012
Nijntje...........24 jaar.......1e kindje.........Dec'10........Dec'10........5...... .... 10 januari 2012
Vaddie..........28 jaar........1e kindje.........dec '10 ......dec '10........4.............4 februari 2012
Sylverstertje...30 jaar.......2e kindje.........Jan '11........Febr'11.......1 na mk.....26 februari 2012
Myuna...........25 jaar........1e kindje........Sep '10........Nov '10.......9...............14 maart 2012

Afspraken:
Datum......Naam.......Soort afspraak....
19-07-11...Ikke79......Controle VK
20-07-11...Sylverstertje..3de echo met 8wk3dg
09-08-11...Ikke79......20 weken echo
08-08-11...Sylverstertje..intake bij de gyn

Geboren!!!
Mama.......Leeftijd.......Datum..............Baby. ...............Gewicht..........Lengte........Kind je
Chappie.........27...........3-7-2011............Milan............................. .............................1e
Tess

Senior Member

Topics: 1
17-07-2011 13:14
He meiden!!

Hier een bericht vanaf mijn iphone ;-)

Na een halve week takkeweer zijn wij alweer thuis van onze vakantie.. Het was de bedoeling tot tenminste woensdag te blijven, maar met het weer wat we hebben gehad en wat er nog voorspeld wordt hebben we besloten om met droog weer in te pakken en weg te wezen! Baalde er heel erg van, maar als ik nu hier naar buiten kijk was het een goede keuze..

We gaan nu nog ff kijken of we aankomend weekend nog ff lekker ergens in een huisje kunnen, dat maakt het dan nog een beetje goed ;-)

Ik heb het een en ander meegelezen, maar aangezien jullie zelfs in deel 4 zijn aanbeland is het teveel om op te reageren! Dus ik klets vanaf nu weer mee!!

Over de meeting, ik kan als het goed is de 31e wel. Utrecht vind ik ook prima!

Ikke jij gaat met de trein las ik? Ga je via Den Haag centraal, dan kunnen we daar misschien afspreken?

En ohja, mijn ticker klopt gewoon weer, werd gelukkig wel netjes na 12 dagen gewoon gelijk goed ongi, zonder eerst dagen van bruinverlies, dus mijn lf is prima :-)
Puck14

Unregistered

17-07-2011 13:22
Lieve lieve Tess leuk dat je er weer bent!!
En nog leuker dat je er de 31e bij kan zijn!!! Big Grin
Vanaf nu gaan we er saampjes voor ok? Maak jij alvast een uitgerekend topic aan? ;-)
myuna

Posting Freak

17-07-2011 13:59
Deel 4!!Jeetje hebben we in een jaar veel afgekletst.
Deel 4 word het deel dat iedereen zwanger is.Ga ik voor duimen iig.

Tess,balen dat jullie weggeregend zijn!Hopelijk maakt het weekend het nog wat goed.
Leuk dat je ook de 31e komt!

Ik vind 13.00 of 14.00uur allebei goed,...maar ik hoef ook niet zo ver!
Puck14

Unregistered

17-07-2011 14:15
Dat zou toch mooi en bijzonder zijn hè, als iedereen voor december zwanger is.. Allemaal binnen een jaar van het oorspronkelijke plan! Mocht dat zo zijn, dan zijn we toch echt wel een bijzonder vruchtbaar clubje samen. Big Grin
Sowieso gaat het natuurlijk fantastisch hier!

Zullen we dan toch 13.00 uur doen? Dan hebben we gewoon de hele middag te tijd...
Zal ik anders reserveren? Voor 8 personen?
Xannia

Posting Freak

17-07-2011 14:43
13.00 is prima, wie hebben we tot nu toe dan?

Evi
Myuna
Vaddie??
Puck
Tess
Xannia
Ikke??

En hoe zit het met Sylverstertje?
Evi1987

Posting Freak

17-07-2011 14:46
Regelen maar!! Ik doe mee
Puck14

Unregistered

17-07-2011 15:52
Gereserveerd!!!
Ik heb nu 8 personen doorgegeven maar ik mag tot 11.00 uur het aantal nog wijzigen. Ik heb aangegeven dat we er rond 13.00 uur zijn.
Er werd gevraagd naar bijzonderheden en Xannia ik heb voor jou glutenvrij doorgegeven. Geen probleem, dat kwam vaker voor en ze weten er iets moois van te maken.
Mochten jullie verder nog op dingen komen, geef het dan even door svp!

Maar in principe hebben we nu dus echt officieel een date Big Grin
Evi1987

Posting Freak

17-07-2011 16:00
@Puck: whoehoe! Helemaal leuk. Heb er zin in meiden. Hopelijk werkt het weer en het OV die dag een beetje mee Wink
Spreken we af op het station of wat doen we?
Evi1987

Posting Freak

17-07-2011 16:01
@Puck: heb je ook doorgeven dat het gros zwanger is? Anders krijgen we straks een sandwich gerookte zalm ofzo. Anders moeten Tess en jij die maar opeten Wink
Puck14

Unregistered

17-07-2011 16:06
:oops::oops::oops::oops::oops: OMG
Nee.. dat had ik niet... jullie zijn er inmiddels al aan gewend maar voor mij is het nog een beetje een ver van mijn bed show dat is duidelijk haha!
Ik heb er direct achteraan gebeld.. Ze houden er rekening mee!! :roll:Rolleyes
myuna

Posting Freak

17-07-2011 16:35
Leuk!!
Waar word het precies?Ik had wel een linkje voorbij zien komen,..dacht ik?
Hihi Puck,dat worden anders voor jullie veel sandwiches met zalm.
Heb er zin in joh!Iid waar spreken we af?Misschien bij bijv.Starbucks?
Puck14

Unregistered

17-07-2011 16:40
http://www.aperitivo-utrecht.nl/?act=hightea

Hier zitten we. Nou het is toch echt dat Evi me er op attendeerde haha. Gelukkig klonk ze heel relaxt aan de telefoon en ze moest er wel om lachen ;-)
Als iedereen met het ov komt is de starbucks wel een idee. Maar als er mensen met de auto komen is het misschien weer handiger om gewoon bij Aperitivo af te spreken?
daffie

Posting Freak

Topics: 0
17-07-2011 16:43
Tjee, meiden jullie kletsen lekker door. En alweer deel 4. Hebben inderdaad wel super veel gekletst zo in nog geen jaar tijd.......

Leuk hoor dat het gaat lukken met de date...... vind het erg jammer. Zit dan al weer te denken, dat het misschien tegen die tijd wel weer heel goed gaat en ik wel kan komen. Maar laat ik dat toch maar niet doen........

Vanmiddag heerlijk met lief bezig geweest met de administratie. Was echt een zooitje, nu is alles weer netje geordend en gearchieveerd.......
En daarnet een heerlijke fruitsalade gemaakt.
Heerlijke luie dag dus....hahaha
daffie

Posting Freak

17-07-2011 16:44
@Tess, balen dat je vakantie zo in het water is gevallen. Wel leuk als jullie volgend weekend nog ergens heen kunnen. En een nette LF, dat stemt weer positief!!!
Puck14

Unregistered

17-07-2011 16:53
@Daffie: ik snap dat het voor jou heel lastig is.. mocht je je goed voelen en het aandurven dan kun je altijd mee natuurlijk. Maar in eerste instantie vooral aan jezelf denken, aan wat goed voor jou is en wat goed voor jullie kleintje is!
En met het tempo hier zal er bij elke meeting wel iemand zijn die jammer genoeg niet mee kan. ;-)

Klinkt als een lekkere luie zondag. Die heb ik zelf trouwens ook. Moet ik vaker doen.. want kun je daar toch van opknappen!!
ikke79

Posting Freak

Topics: 3
17-07-2011 17:06
Leuk leuk dat het is geregeld! Tess ik ga idd via den haag cs dus we kunnen wel dezelfde trein nemen.

Wat jammer dat jullie letterlijk weg geregend zijn. Ik dacht aan jullie en ook aan sylverster. Ik hoop dat je nog iets leuks tegen komt. Misschien op vakantieveilingen of actie vd dag of groupon?

Daffie ik zou het ook jammer vinden als ik er niet bij kon zijn. Maar een goede reden om het in nov te herhalen. En dan hopen dat ik nog gewoon kan! En dan kunnen chappie evi en jij al je kind showen.

Waar we heen moeten als we allemaal bevallen zijn?? Mac donalds Smile
Xannia

Posting Freak

17-07-2011 17:25
Puck, ga jij met de trein??

Ben benieuwd wat die telefoniste dacht toen jij zei dat er een hoop zwangeren bij zaten haha.

Ik denk dat ik tot amsterdam met de bus ga en dan vanaf cs met de trein naar utrecht.
Evi1987

Posting Freak

17-07-2011 17:26
@Ikke:"november al? Als ons Ukje nog geen zin heeft met 40weken zit het er nog in per 1 november. Ik sla dus die date even over haha.

@Tess: balen van je vakantie. Hopelijk kan je nog een huisje vinden en nog even lekker samen weg zijn.

@Puck: haha geeft niets hoor meiske. Ik ken utrecht centraal amper... ik vind het wel fijn om met de meiden die toch met het OV gaan ergens op het station af te spreken. Ik ben zo'n type wat verdwaalt in de stad en dan helemaal gesloopt en uitgeput 2 uur later binnen komt vallen. Starbucks zit daar gewoon ergens op het station toch? Net als de Swirl en Freerecordshop enzo?
Puck14

Unregistered

17-07-2011 17:31
@Ikke: briljant!! Tuurlijk de Mac haha!
Nou, ook weer geregeld!

@Xannia: ja ik ga met de trein en stap op CS over. We kijken tzt wel even hoe laat we elkaar daar treffen?
Dat meisje van Aperitivo klonk niet heel erg verbaasd gelukkig. Ik zal vast niet de eerste muts zijn die zoiets essentieels vergeet..
Xannia

Posting Freak

17-07-2011 17:36
Bedoelde niet zo zeer het vergeten, maar meer dat we met een hoop zwangeren zijn Wink. Zou er eerlijk gezegd zelf ook niet direct aan hebben gedacht om het te melden!

En ja volgende keer bij de Mac! En als iedereen z'n kleintje heeft en ze het eerste jaar zijn gepasseerd maar eens een peuterspeelhal zoeken Wink. Komt vast wel goed.
Puck14

Unregistered

17-07-2011 17:47
Ik begrijp je hoor.:-)
Ik vertelde het aan lief en die kwam niet meer bij!! Hij zei: "waar ken je die meiden nou van.. "
Jaa duh, ik eet me nog de ziekte aan zalm, filet, kaas en de wijn smaakt ook nog steeds meer dan prima. Hihi, ik zit er nog niet zo in.
Sowieso had ik niet direct verwacht mensen van een forum ooit live te gaan zien. Leuk dat dat zo gegroeid is.
Evi1987

Posting Freak

17-07-2011 20:06
@Puck: haha meiske geeft niets joh. Zat ook even te twijfelen of het bij een high-tea wel zo noodzakelijk is om het door te geven maja kwaad kan het niet. Jij maakt je snel genoeg ook druk om dit soort dingen Wink

vriendinnetje van me smst net: Ben je thuis?, ik: ja, ben wel moe en heb bekkenpijn (HINT heb geen zin), stuurt ze terug: Kom er NU meteen aan, belangrijk nieuws!
Dat heeft ze nog NOOIT gedaan in al die jaren dat ik haar ken. Vermoed stiekem dat ze na 4jaar eindelijk zwanger is! (vorige maand mk gehad) dus ben heel benieuwd. Ze komt zo binnen vliegen als het goed is. Kan me niet voorstellen wat voor een ander groot nieuws er zo'n haast heeft.

Net nog wat verhuisdozen ingepakt. Dom...dom...dom. Meteen weer ontzettende pijn in rug en aan mijn bekken. Pokkezooi. Dat word morgen interessant op het werk. Kan Y*%##$^&* niet eens een paar verhuisdozen inpakken. Ik verklaar mezelf officieel tot: rimpelsauriër!
vaddie

Unregistered

17-07-2011 20:14
Date: ik ben erbij. Ik kom ook met de trein dus ook wat mij betreft is afspreken bij de starbucks prima. (zit links achter in de grote hal, naast de burger king)

Hier: net langs vrienden geweest, die vroegen of we op de koffie kwamen. Gezellig met zijn alles surinaams gegeten. Lekker! Ben ik helemaal gek op en eten we niet zo vaak omdat het beste restaurant in Utrecht zit. Natuurlijk ook weer leuk babyspul gekregen. hahaha

@Evi: ondanks de frustratie tillen en bukken duidelijk aan je Lief overlaten.

@Puck: welkom terug. Misschien verwacht ik idd te veel van de mannen. Maar een beetje begrip. Hij heeft op zijn donder gehad van een vriendin van mij en daar was hij wel van onder de indruk. hahahahahaha

@Tess: vervelend dat je vakantie in het water is gevallen. Weer is idd niet al te best voor een vakantie in Nederland.

@Andere: sorry niet alles terug gelezen, dus als ik iemand vergeten ben. Sorry!
Puck14

Unregistered

17-07-2011 20:21
@Evi: Daar zit ik ook echt niet meer over in. Na ellende van de afgelopen tijd ben ik wel klaar met stressen. Toen dacht ik ook dat het nooit goed zou komen en alles is op zijn pootjes terecht gekomen! Dit komt ook vanzelf wel, op het juiste moment. ;-)
Wat ontzettend spannend zeg!! Ik hoop echt dat ze goed nieuws heeft!! Big Grin
myuna

Posting Freak

17-07-2011 20:32
Evi,Meis toch!Wat balen dat je gelijk weer last hebt.
Wat zou het fijn zijn als je vriendin echt zwanger is.
Ben benieuwd!
Evi1987

Posting Freak

17-07-2011 21:08
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ze is zwanger!!!!! Had 45min voordat ze naar mij kwam posi getest. Ben de eerste die het hoort Big Grin Helemaal vereerd Big Grin
Zelfs ouders weten nog niets. Hoop ontzettend dat het deze keer goed mag gaan voor haar.
Puck14

Unregistered

17-07-2011 21:22
Oooh helemaal super!!! Leuk hoor!!! Als nu alles goed gaat worden jullie kindjes straks samen groot Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
myuna

Posting Freak

17-07-2011 22:05
Wow!Wat gaaf joh!!
Gefeliciteerd,...leuk dat jij het als eerste mag weten.
ikke79

Posting Freak

18-07-2011 08:02
Goedemorgen!

Wat leuk Evi van je vriendin! En dat ze ook direct naar jou komt om het te delen, zo lief!
Duimen dat nu alles goed mag gaan bij haar.

Hier weer een weekje werken. Weer een volle week blegh. Ik ben om de week op vrijdag vrij en vorige week vrijdag was de bruiloft van mijn zwager, waar je bijzonder verlof voor krijgt, dus was zo 3 weken vrij op vrijdag. Dan valt een hele week opeens weer tegen Sad

Ik heb niet zo lekker geslapen. Als ik op mijn zij lig gaat mijn buikje trekken of mijn darmen krampen en de hele nacht op mijn rug hou ik ook niet vol. Vannacht ga ik het proberen met een kussen onder mijn buik. Daarbij hadden we ook nog Paranormal Activity gekeken dus ik moest ook nog in de gaten houden of er niemand naast mijn bed stond... hahaha en we moeten deel 2 nog bekijken!
Ik heb vanmorgen een nieuwe buikfoto gemaakt: met 17 weken en 2 dagen
[ATTACH=CONFIG]3925[/ATTACH]
Evi1987

Posting Freak

18-07-2011 08:19
@Ikke: je krijgt echt een buikje inmiddels Big Grin Leuk rood shirtje ook!
Het slapen ken ik... in het begin ging het bij mij juist wel. Heb nu door de bekkenpijn echt slechte nachten. Als ik dan wil draaien voel je ook echt een kind meeschuiven en dat is ook niet altijd even fijn Wink Je kan het eventueel ook met een voedingskussen proberen. Mocht je ook rug/bekkenpijn hebben probeer dan eens een kussen tussen je knieen. Helpt soms ook iets!

@puck: ja ben super blij voor haar. Na 4 jaar hadden ze dit wel verdiend dacht ik zo. Wel balen dat ik juist nu in Nijmegen, en dus verder van haar weg ga wonen maja gelukkig is dit niet het einde van de wereld.
Puck14

Unregistered

18-07-2011 08:55
@Ikke; hij is goed hè!!! Deel 2 is ook minstens net zo gaaf!!
Ik hou echt van dat soort films. Evengoed wel heel vervelend dat je niet lekker hebt geslapen. Misschien dat Evi haar tips je kunnen helpen.
En wat heb je een prachtig buikje meis! Je bent echt heel mooi zwanger Big Grin

@Evi: joh je hebt straks verlof en zat tijd om haar te bezoeken ;-)
Evi1987

Posting Freak

18-07-2011 09:09
@Puck: hadden gisteren uitgerekend dat ze op 4 april uitgerekend is. Dan is de onze alweer ruim 5 maanden!!!! Vreemd idee haha. Net even 2 cadeautjes voor ze gekocht. Die breng ik zo f langs voor het werk.
vaddie

Unregistered

18-07-2011 09:09
@Ikke: vervelend dat je niet goed hebt geslapen. Wat Evi al zegt: een voedingskussen kan helpen. Vanwege de last van mijn rug slaap ik er al weken mee. Heerlijk.

Nou de bibliotheek is leeg, heb dus een plekje gezocht ergens anders in het gebouw. Nu op een groot kantoor. Wat een kippenhok hier.

@Evi: wat fijn voor je vriendin.
Diamonds

Senior Member

18-07-2011 09:11
Hey lieverds!

Jeetje ik baal echt dat ik niet mee kan zeg Sad dat wordt vast onwijs gezellig! Ik zie jullie al zitten, 8 van die meiden die helemaal in forum taal niet meer bijkomen van het lachen over aanstaande poepluiers en vervelende mannen Wink

Ik heb het weer voor elkaar hoor: dit weekend op stap geweest en mijn tasje verloren. Ik dus meteen credit card en pinpas laten blokkeren...vinden ze in de ochtend mijn tasje en de kroeg en ik had mn credit card niet eens bij me! lag gewoon in de lade. suuuper dom want nu moeten we dus zonder cc naar amerika; echt onwijs onhandig!
We gaan donderdag dus die nieuwe cc is er nooit op tijd zeiden ze bij de bank. dom dom dom.

Er zal de komende tijd wel flink wat radiostilte van mij zijn, moeten nog erg veel regelen voor de vakantie dus druk druk druk! en als ik eenmaal weg ben weet ik niet wanneer ik weer kan forummen Wink maar jullie horen nog wel wat van me voor donderdag hoor!

@Evi: ik vind het zoooo K U T voor je wat er nu allemaal gebeurd met die idioot! belachelijk hoe ze dit hebben aangepakt! alles weer oprakelen voor niks! compleet geschift... ik ping je straks wel ff meid! kusje
vaddie

Unregistered

18-07-2011 09:13
@Diamonds: fijne vakantie
Evi1987

Posting Freak

18-07-2011 09:29
@Diamonds: hahahahaha meisie.... wat een actie weer. Kunnen ze niet gewoon je oude cc deblokkeren? Geen idee hoe zoiets werkt hoor. Ik heb geen cc :$
Probeer gewoon lekker te genieten van je vakantie! Vind het inderdaad ook erg jammer dat je niet meer kan. We plannen over een poos gewoon weer een date en dan ga je gewoon alsnog mee!
Bedankt voor je lieve woorden overigens. X
daffie

Posting Freak

18-07-2011 09:30
Tjee meiden wat hebben jullie weer veel geklets. Vooral veel over de meeting dus hoef ik niet teveel te reageren hahaha!!! Gaat zeker heel gezellig worden dat weet ik nu al!!!

@Evi, wat ontzettend leuk voor je vriendin. En wat een eer dat jij het als eerste mag weten!! Hopen dat het nu gewoon goed mag gaan!!!

@Diamonds, balen van je cc. Maar komt vast helemaal goed!! Fijne vakantie alvast!!!

@ikke, had het ook op buiktopic al gezegd. Mooi buikje!!

Gisteravond weer even goed geschrokken. Tenminste, dacht echt even weer terug te moeten naar het ziekenhuis. Rond 21 uur begon ik weer meer pijn te krijgen. Om 22 uur echt weer elke 2 minuten flinke harde buiken die steeds pijnlijker werden. Nog niet besloten naar het ziekenhuis te gaan, want ik had ook best last van mijn darmen en die kunnenb ij mij ook flink opspelen. Dus wilde nog even met warme kruik afwachten. Ik ben bekend met spastische darmen en kan dan soms gewoon dubbel liggen van de pijn en nu merkte ik er weer last van te hebben. Bovenin mijn buik zag ik gewoon mijn darmen bewegen, allemaal lucht......
Gelukkig in bed, op mijn zij, met een kruik ging het beter en heb ik vanacht eigenlijk nog heel goed geslapen........pfffffieuw.......
Maar toch schrik je weer.

Lief was ook helemaal van slag vanacht. Werd ie wakker begon ie ineens te praten: Oh jee, wat doe ik nu, dit kan toch helemaal niet. Ik: Wat is er dan? Hij: Ik lig helemaal naakt, dat kan toch niet. Ik: Lief dat lig je toch altijd? Hij: Ja maar kan nu echt niet en deed ie snel ondergoed aan en ging weer verder slapen. Heel grappig.
Vanmorgen werd duidelijk, dat hij dacht dat we weer in het ziekenhuis sliepen........schatje......

Ook gisteravond even met lief gesproken over uitspraak van de gyn. Als het nu weer opnieuw begint voor 34 weken, remmen ze in het ziekenhuis nog wel. Maar dan in overleg met ons. Dus dan is aan ons de keuzen of we nog een keer de weeen gaan remmen of onze kleine laten komen.......
Wij hebben besloten om hem dan gewoon te laten komen. En niet omdat we dat nou zo graag willen. Maar gyn zei (en weet ik ook uit mijn werk) dat er toch altijd een bepaalde reden is waarom de bevalling te vroeg begint. Wat dat is, weet men vaak niet. Maar je kan dan wel remmen, maar misschien doe je dan meer kwaad dan goed. En onze kleine heeft nu al de beste voorwaarde, longen zijn al verder gerijpt door medicijnen en hij is al bijna 33 weken.......
Wel goed om het er samen even over te hebben.....en gelukkig staan we hetzelfde erin.....
ikke79

Posting Freak

18-07-2011 10:12
Diamonds, alvast een hele fijne vakantie!

Daffie dat is inderdaad weer schrikken. Gelukkig waren het je darmen! Ik herken dat vele lucht wel. Arme vriend heb ik af en toe haha. Maar het lucht (letterlijk) zo op!
Wat een verhaal ook van je vriend. Ah gos die is er duidelijk ook heel erg mee bezig! Goed dat jullie hier al over hebben gesproken, stel dat... Dan hoef je dat niet nog te doen als het moment daar is en je met weeen en stress al in het ziekenhuis ligt!

Bedankt voor de complimenten op mijn buik! Ik heb daarnet ook voor het eerst een schopje gevoeld! Althans dat denk ik. Ik voelde een paar keer ploffen laag in mijn buik. Dat heb ik de laatste tijd iets vaker. Ik ga er vanuit dat dat de eerste schopjes zijn. Maar dan nog zachtjes. En nu weer, en nu legde ik mijn hand erop (ook lekker charmant als een Al Bundy met je hand in je broek achter je buro zitten) en ik voelde het nu ook aan de buitenkant!! Leuk! Ik hoop dus dat dat het ook echt was en dat lief het snel ook een keer kan voelen.
daffie

Posting Freak

18-07-2011 10:19
OOOhhh wat heerlijk ikke!!! Fijn dat je het al zo snel mag voelen!!! Het is echt zo ontzettend bijzonder!!! Geniet ervan, en dan maar lekker als Al Bundy achter je compu zitten!!! Hahahaha, zie het al helemaal voor me......
myuna

Posting Freak

18-07-2011 11:56
Daffie,jeetje wat spannend dan ineens!Gelukkig kwam de kleine nog niet.
Je arme lief!Toch zijn papa's er ook mee bezig!
Suc6!

Ikke,hihi Al Bundy!Super leuk dt je jullie kleintje al kan voelen.Lijkt me zo bijzonder!
Lekker van genieten.
vaddie

Unregistered

18-07-2011 12:20
@Ikke: hahahahah. Ik zie het helemaal voor mee. Wel fijn dat je het al zo vroeg kan voelen.
Xannia

Posting Freak

18-07-2011 17:58
@ Daffie, spannende tijden maar gelukkig was het dan toch niet wéér zover. En al bijna 33 weken dus steeds meer de echt veilige zone in, moet een fijn gevoel zijn?

@ Myuna, jij bent straks ook aan de beurt met het voelen, steeds meer bijzondere momenten om naar toe te leven??

@ Puck, wat was jij heerlijk bezig zeg vandaag haha ... stalker Wink

Ben benieuwd hoe iedereen straks in het echt is!! Ergens lijkt het me een best wel raar idee om zo met z'n allen aan zo'n tafel te zitten Tongue.

Lijkt erop dat ik echt minstens tot donderdag moet gaan wachten voor reactie op die functie, het lijkt nu vooral aan Los Angeles te liggen. Zij moeten toestemming geven om iemand opnieuw aan te nemen.. En zonder die toestemming mag ons kantoor mij dus ook niet officieel aannemen voor een functie. In 99% van de gevallen word die toestemming verleend, maar ja je weet het nooit 100% zeker.. Vandaar dat ik te horen heb gekregen van de team manager dat hij nog een week wilde om erover na te denken, terwijl dat in werkelijk niet zo is. Hij mag gewoon niets zeggen erover..
daffie

Posting Freak

18-07-2011 19:23
Tjee Xannie, spannend hoor!! Hoop voor je dat je het gaat worden. Maar het lijkt er wel steeds meer op dat de kansen steeds groter worden of niet?
Echt spannend hoor!!!

Tis echt fijn hoor, elke dag is er momenteel nog 1 dus dat ik nu bijna 33 weken ben geeft me een heel fijn gevoel......

Lief heeft vandaag zijn nieuwe telefoon gekregen van het werk. Een HTC sensation. Hij is helemaal in zijn noppies. Zit al hele avond met dat ding te prutsen. Denk dat ik een concurrent erbij heb...... Sad
Xannia

Posting Freak

18-07-2011 19:39
Binnenkort is hij die hele HTC sensation vergeten en draait het alleen nog om jou en vooral de kleine voorlopig. Kan die met die HTC sensation mooi foto's van jullie wondertje uitsturen Wink

En ja, kans lijkt steeds groter. Ik heb vandaag gewoon bij iemand anders lopen vissen wat die ervan wist hihi. Mocht eigenlijk niets zeggen, maar omdat ik zo onzeker ging doen vertelde ze me dat ik me geen zorgen moest maken, omdat hij ALLANG een keuze had gemaakt, maar niets mag zeggen.
Evi1987

Posting Freak

18-07-2011 20:43
@Xannia: spannend hoor! ga er ook vanuit dat het wel goed is maar vertrouw er niet teveel op (ook niet op die collega die zegt dat hij allang een keuze gemaakt heeft), anders ben je straks zo teleurgesteld mocht het niet zo zijn. Duim voor je!

@Daffie: gelukkig zakte de pijn weer weg. Je vriend leeft heel erg mee, wat lief!

@Ikke: klinkt als de eerste schopjes. leuk he! Ik voelde ze voor het eerst met 15 weken maar geloof dat lief ze pas met 21 weken ofzo voor het eerst voelde. Duurde veel langer helaas. Hopelijk heeft jou vent meer geluk Wink

Hier gewerkt tot half 4.. was er echt wel klaar mee. Daarna mijn nieuwe BB opgehaald. Het zou precies dezelfde zijn als die ik al had maar dit is toch een nieuwere versie ofzo. Werkt allemaal net iets anders en ziet er anders uit. Effe wennen dus weer!
Ook net de info avond in het ziekenhuis gehad voor poliklinisch bevallen. Was interessant! Ook meteen de kamers gezien, vond ik wel fijn.
ikke79

Posting Freak

18-07-2011 21:52
pff hier hebben we net paranormal activity 2 gekeken. Idd Puck veel enger dan 1. Godsamme, zou schrikken heel slecht zijn voor de baby?? Ik zat voor de zekerheid steeds met mijn handen voor mijn ogen. Nu nog even luchtig zappen voor ik naar bed ga.

Xannia, vervelend dat je nog tot donderdag moet wachten. Nou het ligt dus niet aan die man, maar aan het hoofd??kantoor. Hopelijk geven ze toestemming. Is er wel budget voor? Jouw afdeling moest immers inkrimpen. Daarom net als de tip van Evi, ga van het slechste uit dan kan het alleen maar meevallen! Maar duimen mag natuurlijk wel!!
Xannia

Posting Freak

18-07-2011 22:41
Dank je meiden.

Aan geld heeft ons bedrijf geen gebrek, maar kan inderdaad van alles gebeuren. Daarom schreeuw ik het ook nog niet van de daken, maar probeer wel positief te blijven. Negativiteit maakt een mens nou eenmaal niet gelukkiger. Ben al onzeker genoeg van mezelf Wink.

Paranormal Activity 1 heb ik wel gezien, maar vond ik niet zo interessant. Nr 2 misschien ook maar eens zien, aangezien jullie er zo positief over zijn. Even wachten tot die bij ons in het bedrijf binnenkomt als te leen/mee te nemen, is namelijk één van onze films dus kopen doe ik niet.

En horrors/thrillers inderdaad niet voor het slapen gaan kijken haha. Beste periode vind ik ook de winter, dan is het vroeg donker dus kan je hem nog een beetje "vroeg" op de avond kijken en niet voor het slapen gaan.

Wat slapen gaan betreft.... moet ik ook maar eens gaan doen..
Tess

Senior Member

18-07-2011 23:12
He meiden!!

Niet zoveel kletsen zeg :-) Nu mijn vriend en ik beide vakantie hebben, heb ik echt weinig tijd voor het forum, maar dat is een goed teken denk ik haha!

@ Xannia: Spannend hoor, ben benieuwd wat je te horen krijgt! Enne...het lijkt mij ook best raar om elkaar ineens echt te zien :-)

@ Daffie: Gelukkig geen herhaling van vorige week zeg! Ik hoop dat jullie kleintje echt nog even blijft zitten..!

@ Ikke: Wat supergaaf dat je al wat voelt zeg!! Lijkt me zo speciaal.. Ik hoop je mannetje het ook snel kan voelen!

@ Evi: Weer een stukje dichter bij de bevalling!

@ Diamonds: Fijne vakantie alvast!!

Ik kom net bij de aaaaaallerlaatste Harry Potter vandaan... Is het toch zomaar ineens afgelopen!! Jammer hoor, mag van mij best nog even doorgaan..!! Maar het was een mooi einde..zucht.. ;-)
Sylverstertje

Posting Freak

Topics: 5
19-07-2011 00:13
hi, ik zag de meeting.
de 31ste.
31 juli?
in utrecht?

Zal wel supergezellig worden!
Weet alleen niet of dat gaat lukken vanaf hier... Met de auto ga ik niet alleen... Met de trein kan niet, want geen idee hoe ik daar in the middle of nowhere naartoe moet Wink
Ik ga er nog even over slapen Wink (is al laat!!! maar dochter is bezig)
ikke79

Posting Freak

19-07-2011 08:11
Guttemorgen!

Sylverster, inderdaad 31/7 om 13.00 uur in Utrecht een high tea. Ik heb geen idee waar je op de camping zit, maar Utrecht heeft wel een groot station waarvanuit treinen door heel NL gaan Smile Maar zit je ergens in Limburg en moet je eerst een uur bussen voor je een fatsoenlijke trein kan pakken, zou ik het denk ik ook even laten schieten.
Is het te doen trouwens met het weer? Vandaag is het wel redelijk gelukkig!

Tess, leuk dat jullie het lekker druk hebben! Is een goed teken.

Xannia, ja film 2 kan je best een keer kijken, is spannender dan 1. Ik heb wel geslapen op zich, maar voelde een beetje plasaandrang en toen dacht ik: dat hou ik best nog even uit tot het licht is! Vanmorgen moest ik dus mega nodig!

ook met een extra kussen geslapen maar dat was toch ook nog wennen. Nou ja we zien wel hoe het loopt. Vanmiddag weer controle bij de VK
Diamonds

Senior Member

19-07-2011 08:12
@Tess: ik ga vnvd Smile heb er echt suuuuper veel zin in maar ergens baal ik ook dat dan echt alles afgelopen is haha. ik lijk wel een kind... haha

@Xannia: succes met het afwachten nog even!

@daffie: is het rustig gebleven bij je?

@Evi: wat kost polikinisch bevallen eigenlijk?
vaddie

Unregistered

19-07-2011 08:51
Gisteren lekker gesport. Daarna kwam een vriendin onverwacht langs. Die hebben we om 23.15 buiten gezet omdat we naar bed wilde. En opstaan ging niet echt soepel vanmorgen.
Vandaag in Rotterdam dus niet veel tijd om online te zijn.
Evi1987

Posting Freak

19-07-2011 09:46
@Tess: wij gaan vanavond naar Harry Potter!!!

@sylvestertje: zou wel heel leuk zijn als je erbij kan zijn maja kijk maar joh. Is ook niet fijn als je uren onderweg bent.

@Diamonds: hangt van je verzekering af. Er wordt altijd een deel standaard vergoedt. Uit mijn hoofd is dat bij mijn verzekering tot 300,- Toen ik zwanger werd en mijn ziektenkostenverzekering belde mocht ik deze eenmalig (midden in het jaar zeg maar) omzetten naar een duurdere verzekering. Daarom kost poliklinisch bevallen ons nu niets. Je hebt normaal ook een eigen bijdrage voor de kraamzorg en deze hoeven we nu ook niet te betalen. Was in ons geval allemaal een stuk voordeliger.

@Ikke: succes bij de controle!

@Vaddie: wel leuk dat ze langskwam. verder rustig aan vandaag dan maar Wink

Ik ga zo nog even wat dingen doen voor de verhuizing. Straks om 13:00 mijn zwangerschapsmassage (hoop mijn rug eindelijk wat te kunnen ontspannen), om 15:00 naar de huisarts en vanavond dus met lief al om 18:45 naar Harry Potter. De late film begint om 21:15 en als zwangere vrouw word dat te laat voor mij. Het is toch erg he haha
Sylverstertje

Posting Freak

19-07-2011 10:27
hahah evi, wij hebben ook de vroege voorstelling gekeken hoor... Vond het anders ook erg laat worden.

Vanaf de camping gaat er geloof ik een dorpsbus (een paar jaar terug geloof ik), maar die gaat om het uur en dan ga je eerst alle dorpen langs. Hebben we de vorige keer gedaan, waren 1,5 uur onderweg en waren toen pas in bergen!
en met de trein ben ik sowieso al 2 uur onderweg vanaf bergen...
Denk dus dat ik het maar een keertje oversla, al ben ik wel erg benieuwd naar jullie irl!!!
Vind meetings altijd leuk Big Grin
Maar ja, om nu 3,5 uur heen en 3,5 uur terug te rijden met een kleine...
Puck14

Unregistered

19-07-2011 11:23
Sylvestertje, waar zit je dan? Ik woon in die omgeving dus ik kan je prima oppikken hoor!
daffie

Posting Freak

19-07-2011 11:41
Ik ben best goed bezig vanmorgen.
In 2009 heb ik ruim 1700 euro terug moeten betalen aan de IB groep. Omdat ik volgens hen in 2005 teveel bijverdienste zou hebben gehad (deed werken, leren) Ik wist toen zeker dat ik op tijd mijn studiefinanciering had stopgezet, maar had niet meer het bewijs van inleveren van mijn OV. DAcht dat ik geen poot had om op te staan.
Vond ik van het weekend het bewijs van inleveren. Alle salarisstroken van die tijd erbij gepakt (heb ze helaas niet allemaal meer, maar na telefoontje met toenmalige werkgever gaan ze die opsturen). Volgens mij ben ik dus niet over de bijverdienste grens heengegaan. Wel heb ik mijn OV 6 dagen te laat ingeleverd, dus daarover zou ik wel een bedrag moeten betalen. MAar dat is 80 euro, en geen 1700 euro!!! Zou toch leuk zijn als ik daartegen bezwaar kan maken en misschien het geld nog terug kan krijgen ook!!!
ikke79

Posting Freak

19-07-2011 11:44
Jammer Sylver maar ik snap het wel. Voor Chappie, Daffie en jou nog meer reden om nog een meeting in te zetten richting najaar.

Evi lekker die massage straks. Althans ik hoop het voor je! Lekker ontspannen.
Hoe weet je wat de bevalling kost? Bij ons ziekenhuis is dat niet te vinden op de site. We moeten nog naar zo'n bijeenkomst dus wellicht hoor je dat daar. We krijgen in ieder geval 75% vergoedt, dus dat is mooi. Kraamzorg wordt ook geheel vergoed.
Ik mag nog een kraampakket op halen! Ook maar eens aan denken.
ikke79

Posting Freak

19-07-2011 11:46
Dat zou heel lekker zijn Daffie! Ik vind dat ook altijd leuk om helemaal uit te zoeken. En helemaal als je er nog zoveel geld mee terug kan krijgen ook!
daffie

Posting Freak

19-07-2011 12:00
Ja het is gewoon stom dat ik daar toen niet meteen achteraan ben gegaan. Want uiteindelijk heb ik nu net zo veel gegevens als toen. Want bij IB groep is gewoon bekend wanneer ik mijn OV heb ingeleverd...... Hoop dat ze op zo'n late termijn er nog iets mee willen doen.
Eerst maar even die salarisstrookjes afwachten. Kan wel ongeveer berekenen, maar omdat ik onreglmatig werk verschilt mijn netto salaris nogal per maand.
Kan ook nog eens kijken naar mijn rekeningafschriften, die heb ik ook allemaal nog.....dan weet ik het nu al.....kan niet wachten om te weten of ik gelijk heb....... Big Grin
Evi1987

Posting Freak

19-07-2011 13:39
@Daffie: nouuu dat zou heel fijn zijn!!! Mijn zus had ook een vet gedoe met de IB over bijverdienen. Mijn zus heeft er nog een rechtzaak van gemaakt maja uiteraard verloren.

@Ikke: weet ik niet. Staat alleen op de site van mijn verzekering het een en het ander over uitgelegt.

@sylvesertje: oehh misschien kan Puck je wel oppikken Big Grin

Massage was lekker. Even een momentje voor mezelf. Wat wel lastig was, was dat ik ook op mijn rug moest liggen. Dat is nogal lastig met mijn bekken. Na de massage kwam ik dus amper overeind en had ik daarna meteen weer flink last van mijn bekken. Ach ja, kan niet alles hebben Wink
Evi1987

Posting Freak

19-07-2011 20:32
Harry Potter was leuk! Dit was dan echt het laatste deel. Snik
Xannia

Posting Freak

19-07-2011 20:55
Raar idee he Evi, maar ja na 8 films werd het wel een beetje tijd Wink. Benieuwd wat de volgende échte filmhit word.
vaddie

Unregistered

19-07-2011 20:57
Niet kan harry overtreffen.:-D hahaha. Hier ook grote harry potter fan
Xannia

Posting Freak

19-07-2011 21:01
Haha, nou ja J.K. Rowling kan misschien wel een nieuw (niet harry potter) avontuur bedenken? Ze is er "jong" genoeg voor.. Ben benieuwd of mijn kind(eren) het later ook wat vinden of dat het tegen die tijd gewoon echt vergane glorrie is...
Tess

Senior Member

19-07-2011 22:19
Neeeeeeeehoor Harry Potter blijft lekker tijdloos ;-)

Tenminste ik denk dat mijn kinderen het ook ooit nog wel leuk zullen vinden, dus ik ga nu sparen voor de complete dvd box! Ik ga er tenminste wel vanuit dat die komt rond de kerst :-)

@ Evi: Mooi was ie hè? Ben benieuwd wat Diamonds ervan vond..

@ Daffie: Zo dat zou een lekkere meevaller zijn!!

Zowaar is mijn ongi al over!? Ik ben minstens 8 dagen gewend, maar nu 5-6 dagen is echt heerlijk!! Ben nu wel heel benieuwd of mijn eisprong zin heeft om dan ook eerder te komen nu mijn ongi sneller voorbij is.. Testen zijn vandaag weer binnengekomen, dus vanaf zondag gaan we er weer voor!!
vaddie

Unregistered

20-07-2011 06:46
Denk wel dat Harry Potter tijdloos is. En JK rowling zal zeker met iets nieuws komen. Al is het maar in de hoop haar al eerder verdiende miljoenen aan te kunnen vullen.

@Tess: altijd fijn als je ongi korter is.

Hier: gisteren dus weer te veel gedaan. Ben dus blij dat ik lekker thuis mag werken vandaag. Nu dus aan het werk en af toe andere dingen tussendoor doen zodat ik niet in slaap val. (is een beetje eentonig werk)
Puck14

Unregistered

20-07-2011 07:14
@Vaddie: diep respect dat jij op een thuiswerkdag ook echt voor 8 uur aan het werk bent!!

Over Harry kan ik niet meepraten, nog geen film van gezien. Dat zal ook wel niet veranderen. ;-)

@Tess: onze cyclus stemt zich altijd lekker op elkaar af! Ik heb nu al 2 x een ong van 5 dagen en dat zonder medicatie! Heerlijk!! Hopelijk laat je eisprong nu ook niet lang op zich wachten.

@daffie: ik hoop het echt voor je maar als je bezwaar buiten de gestelde termijn is geef ik je weinig kans helaas. Ervaringsdeskundige ;-)

@de rest: fijne dag allemaal en werkse!
Diamonds

Senior Member

20-07-2011 08:52
waaaaah! Harry potter is voorbij Sad snik snik snik snik
Wink
Ik vond het wel een super mooie film! Wel heel erg lang gefocust op de Battle of Hogwarts, maar het was wel erg mooi gedaan allemaal.

@IB-haters: breek me de bek niet open over deze debielen haha. Ik heb ook een flink bedrag terug moeten betalen (te veel verdiend in 2008) voor gebruik OV. Ik heb echter in het begin van dit jaar aan hen gemeld dat ik mijn OV kwijt was en geen nieuwe hoefde. Natuurlijk geen bevestiging van gehad, maar je weet hoe dit gaat, dit vergeet je dan zelf helemaal. Blijkt het bij hen nooit doorgevoerd te zijn... Mevr, mogen wij 980 euro van u? En bedankt...
ikke79

Posting Freak

20-07-2011 08:57
Ik heb de eerste paar boek HP gelezen, maar toen haakte ik af. Ik vond ze altijd een beetje te langedradig worden. En heel veel personages hebben. Als dan na een jaar het volgende boek uit kwam wist ik niet meer wie wie was en dan leest het best ingewikkeld. Misschien in mijn verlof nog een de tijd voor nemen. Een aantal films heb ik wel gezien, denk 4, maar de rest wil ik ook nog wel kijken. Ze zijn wel mooi gemaakt. Maar echt fan... nee.

Ik las dat die Ron nog niet met pensioen wilt. Natuurlijk niet, wie weet wat voor rollen nog op zijn pad komen. Maar financieel zijn die kids binnen.

Dat had ik ook Tess, korte ongi. Wie weet doen die pillen toch iets hahaha. Nee ik zal je niet in twijfel brengen of je ze toch weer moet slikken.
daffie

Posting Freak

20-07-2011 08:58
Ik kan ook niet meepraten over harry potter. Niets van gezien en inderdaad net zoals Puck, dat zal ook wel zo blijven...... Sad

@Tess, wat fijn dat je ongi maar zo kort was!! Hopen dat je je ei weer kan spotten deze keer!!! Lekker aan de klus.

@Puck, dan zal ik wel te laat zijn. Want die is ruim overjarig zeg maar. Maar eigenlijk is dat toch belachelijk!!! Het gaat verdorie over 1700 euro!! Dat is niet zomaar een kleine bedragje. Ik zit elke keer te piekeren of ik destijds hen er wel over gebeld heb en volgens mij heb ik dat wel en zeiden ze toen tegen mij dat ik neits kon omdat ik het inleverbewijs van mijn OV niet meer heb. Die heb ik nu nog neit. Maar die maand OV wil ik wel betalen, het gaat mij om de meerverdiensten waaar zij over zeiken!!!
daffie

Posting Freak

20-07-2011 09:01
Ook hier geen harry potter fan, dus kan ook niet meepraten.

@Tess, fijn dat je ongi zo kort was!! Hopelijk mag je je ei snel spotten, kan je weer aan het klussen!!!

@Puck, denk dat het dan nog wel eens een probleem kan worden, want dit is al meeeer dan overjarig zeg maar. Toch vind ik het belachelijk dat je het later niet meer mag aanvechten. Het verdorie om 1700 euro!! Hoe kunnen ze nou zeggen dat ik daar later geen bezwaar meer over mag maken.
Zit nu telkens na te denken of ik hen destijds wel gebeld heb, en volgens mij heb ik dat. En toen zeiden ze mij dat ik geen zaak had omdat ik het inleverbewijs van de OV niet meer had. Boeie, die 80 eurp wil ik ze wel betalen, maar het gaat om die bijverdienste!! Daar wil ik mijn geld van terug zien!!! Zou echt kl*te zijn als ik daar niet meer een bezwaar op mag maken!!!
Evi1987

Posting Freak

20-07-2011 09:06
@Puck: nog nooit een HP film gezien??? Had van jou verwacht dat je die ook wel gezien had.

@Diamonds: ik vond hem ook super vond het alleen vreemd dat Tops en dr vent in 1x dood waren. Uhh wanneer is dat gebeurd? miste het even volledig. En Hagrid kwam er amper in voor. Verder helemaal super.

@Vaddie: denk ook dat J.K Rowling wel weer met wat nieuws komt maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat weer zo'n hit word als Harry Potter. Ik ben bijvoorbeeld ook dol op de boeken van Twilight. Ze schrijft alleen ook andere boeken en dat vind ik weer 3x niets. typisch he!

Zometeen naar Nijmegen. In het nieuwe huis het een en het ander doen en heb om 16:00 een klant. Uiteraard wel weer last van mijn bekken vandaag maja wanneer niet tegenwoordig Wink
Tess

Senior Member

20-07-2011 09:41
Goedemorgen!

@ Diamonds en Evi: Ik vond juist het laatste gevecht tussen Harry en Voldemort een beetje "kaal".. Ik miste toeschouwers en luid gejuich na afloop.. ;-)

@ Ikke: Ik slik die pillen nog!! Ik wilde het tot mijn ongi afwachten en nu mijn lf netjes 12 was en mijn ongi kort, houd ik het nog maar even vol!! En Nu maar hopen dat die pillen mij hetzelfde brengen als jou!! Zwanger in ronde 6 na het ont
ikke79

Posting Freak

20-07-2011 09:44
oh dat komt helemaal in orde. Ik voel het!
Tess

Senior Member

20-07-2011 09:46
Goedemorgen!

@ Diamonds en Evi: Ik vond juist het laatste gevecht tussen Harry en Voldemort een beetje "kaal".. Ik miste toeschouwers en luid gejuich na afloop..

@ Ikke: Ik slik die pillen nog!! Ik wilde het tot mijn ongi afwachten en nu mijn lf netjes 12 was en mijn ongi kort, houd ik het nog maar even vol!! En nu maar hopen dat die pillen mij hetzelfde brengen als jou!! Zwanger in ronde 6 na het ontpillen!! :-)

@ Daffie: Wie niet waagt die niet wint!

@ Evi: Werkse!!

@ Puck: Wij hebben wel vaker dezelfde dingen idd :-) Ik weet waarom hoor, maar mis wel je ticker..!
Tess

Senior Member

20-07-2011 09:48
Sorry!! Nadeel van de iPhone haha! Drukte per ongeluk al op reageren ;-)

Thanks Ikke, ik hoop zo enorm dat je gevoel gaat kloppen!!!!
daffie

Posting Freak

20-07-2011 09:48
Hee zie net dat mijn eerste bericht WEL geplaatst is.....raar.....dacht dat ie weg was. Dus weer opnieuw gaan typen.....sorry dames....dubbel bericht...hahaha...

Dan doen die pillen misschien toch hun werk......of zal het psychisch zijn??
daffie

Posting Freak

20-07-2011 11:53
Hmmm jammer....heb mij gisteren toch blij gemaakt met een dooi mus (of is het nou mug). Blijkt dat het over mijn bijverdiensten ging van het jaar 2006 en niet 2005.
In 2006 ben ik in september gaan lenen van de IB-groep en heb toen nooit meer stil gestaan bij de bijverdienstegrens, omdat ik dacht lenen, is terug betalen. Is anders dan gewoon studiefinanciering ontvangen. Beetje jammer. Zo had ik mezelf 1700 euro kunnen besparen.......

Beetje jammer......
ikke79

Posting Freak

20-07-2011 12:31
Shit Daffie. Dat is even een vette domper. Getver.
vaddie

Unregistered

20-07-2011 12:51
@Puck: ik doe alleen maar net alsof ik 8 uur voor de baas bezig ben. Ben sinds 7 uur bezig maar ondertussen ook al nieuwe muziek op mijn telefoon gezet. Een kaart volgezet met ds spellen, honden uitgelaten, twee wassen gedraaid en opgehangen en wat gegeten. Denk altijd maar zo dat ik die tijd op het werk kwijt ben aan toilet bezoek (ver lopen), koffie halen voor mezelf en collega's en kletsen met collega's. hihihi. Als het maar af is over drie weken dan vinden ze het best op mijn werk.

@Daffie: balen. Dat wordt dokken dus.

@Evi (?): hier hetzelfde, boeken van twighlight erg leuk, de andere vond ik niks aan. Maar ja vind bijna alles waar vampieren enzo in voorkomen erg leuk.

Nu nog even werken......hahahahahaha
daffie

Posting Freak

20-07-2011 14:24
@Vaddie, niet dokken hoor. Ik heb dit in 2009 al betaald. Maar vond nu vanalles terug waardoor ik dacht te kunnen bewijzen dat ik het geld voor niets betaald heb.
"werkse" dan nog he!!!!

Ik ga een cake bakken!!! Choco duo.....hmmmm.....
ikke79

Posting Freak

20-07-2011 15:03
mmmmm daffie, ik merk het al, dat thuis zitten is helemaal niet goed voor je. Die cake moet namelijk ook nog op!

Ik zit wel nu aan een kopje warme Choco creme. Even mijn chocola behoefte stillen. Ik denk altijd dat dit beter is dan een twix uit het apparaat..
Puck14

Unregistered

20-07-2011 15:40
Dag meiden

@Daffie: echt balen meis!! Maar troost jezelf maar met de gedachte dat de IB-groep je bezwaarschrift toch niet meer in behandeling had genomen, ook al was het terecht geweest.. :-)

@Evi: oei, dan ken je me slecht!! Voor het eerst! Harry Potter is net als Lord of the Rings echt niets voor mij.... :-)

@Vaddie: whahah als je baas dit toch zou lezen! :-)

@Tess: dat begrijp ik lief, wij volgen elkaar vaak op. Toch komt die ticker er niet meer. Ik ben gewoon een leuker en gezelliger mens zonder. Als er iets te vertellen valt zijn jullie toch de 2e die het horen haha. En ik denk dat wij straks na mijn ong deze maand elkaar qua eisprong + nod niet veel ontlopen. Hè gezellig!!

@Ikke: heb je me gemist? ;-) Het was een bizar slechte en drukke dag!

Meiden, wie van jullie heeft er wel eens te maken gehad met (open) tbc? Ik ben daar misschien aan blootgesteld den wil de risico's een beetje incalculeren.
Sylverstertje

Posting Freak

20-07-2011 16:29
ff snel ego:

Mijn echo was helemaal goed Big Grin
We hadden aangegeven dat we nogal onzeker waren, omdat ze de vorige keer zei dat het zo klein was.
Bleek het gewoon 5 mm te zijn toen, dus klopte precies met mijn eigen termijn.
Nu was het al bijna 2 cm (1,94 geloof ik). en ben ik dus 8 weken en 3 dagen... En 25 febr uitgerekend (hier stond 26, maar laat het lekker zo staan).
Ook weer een kloppend hartje gezien Big Grin
Alles was helemaal goed. Wordt alleen gek van al dat: overgewicht...
Daar had ze het wel vaak over. Ben sinds 2 weken geleden 0,6 kg afgevallen Big Grin Dus ik vind het zelf wel goed gaan hahaha...
myuna

Posting Freak

20-07-2011 17:41
Hallo meiden,....ben ik weer.

Heb het lekker druk gehad,...maar nu weer ff tijd voor jullie.

Tess, bevalt de vakantie?Oe!ik wil ook graag naar Harry Potter.Ben nu helemaal benieuwd nadat jullie zo enthousiast zijn.
Ik hoop dat je ei nu ook eerder komt,..zou fijn zijn!

Xannia, Morgen de uitslag van de sollicitatie?Spannend!!

Ikke, hoe was het bij de vk?

Sylverstertje, heb je het naar je zin op vakantie?Balen dat je zo ver van het ov af zit.

Daffie, zoooo balen!!!IB groep sucks echt!Volgens mij doen ze het erom.Hoeveel mensen niet last heeft gehad met die mensen.
Choco dou,...mmmm!!!!

Puck, Ik houd ook niet van Lord of the rings,...maar Harry Potter weer wel.Raar!haha
Ben je echt met open TBC in aanraking gekomen?Ik zou je dan wel melden bij de GGD,...doen ze een mantouxonderzoek (zo'n prikje , waar evt een reactie uit komt) of evt een X-Thorax.Maar zou misschien iif wel overleg plegen met de GGD.
Maak je je erg zorgen?

Vaddie, zo jij bent een harde werkster!Super goed zeg!
Fijn dat de echo zo goed was!Fijn om dat kleine knipperlichtje te zien.

Morgen heb ik mn 1e afspraak bij de vk!Super leuk.Helaas kan lief niet mee,...hij wil zo graag.Maar zijn collega's zijn op vakantie en in een klein bedrijf betekent dat hij dus niet weg kan.Balen!De vk wilde mij toch deze week zien.Dus helaas morgen zonder lief.Gelukkig heeft hij 10 aug geblokkeerd,...want hij wil zeker weten dat hij mee kan naar de 1e echo!Spannend!
Ben gelukkig niet meer zo misselijk,...eet nu elke 2 uur en probeer wel goed te drinken.Al lukt dat nu niet echt.Maar ik klaag niet,...alleen maar goede tekens dat beebje bezig is.
Xannia

Posting Freak

20-07-2011 17:46
Daffie, wat balen zeg!! Had een mooie meevaller kunnen zijn

Sylverstertje, wat fijn dat de echo goed is!! Dus nu weer wat meer genieten he? Smile

Myuna alweer 6 weken zie ik, succes bij de vk morgen. En nog maar een paar weken tot de echo!!

Morgen voor mij eindelijk DE dag (sollicitatie uitslag), spannend spannend. Ik vind het heel lastig mezelf een houding te geven tegenover diegene die erover gaat, dus blij als dit achter de rug is. Morgen ga ik hem af en toe maar is "heel toevallig" tegemoet lopen hihi. Heb uitzicht op zijn zitplek dus goed in de gaten houden.
Puck14

Unregistered

20-07-2011 18:34
@Sylvestertje: wat heerlijk voor jullie meis!! Alles gaat dus goed, dat is het belangrijkste. Jammer dat zij stil bleef staan bij je overgewicht. Zolang jij je goed voelt en de kleine het goed doet zou iedereen een vreugdedansje moeten doen toch Big Grin
(doe ik hier dus thuis voor je zoals de Mad Hatter in Alice in Wonderland ;-))

@Myuna: wat spannend je eerste afspraak bij de vk!! Big Grin
Ik hoop dat je een leuk en lief mens hebt die de hele ervaring extra bijzonder maakt. En dan op naar je 1e echo!!
Fijn dat je je wat beter voelt. Eten is lastig als je je misselijk voelt, vind ik althans. En nee, je klaagt zeker niet!! ;-)
Ik kom veel in aanraking met mensen die hiv, hepatitis C en misschien ook wel tbc hebben. Alleen deze keer wist ik het op voorhand, dat maakt het misschien anders. Die persoon is er op getest, er was een sterk vermoeden. Afwachten wat de uitslag is. Ik maak me geen zorgen, ik ben alleen echt bijna nooit ziek en dat wil ik graag zo houden. Ook gezien onze kinderwens. Af en toe realiseer ik me ineens dat dit misschien toch geen ideale functie is voor een zwangere vrouw. Over 3 dagen klaag ik weer dat er niet genoeg spanning is haha. Het loopt wel los.

@Angie: whooehooe nog maar 1 nachtje!! Ben heel benieuwd meis! Zal voor je duimen!!
myuna

Posting Freak

20-07-2011 18:53
Puck, Thanks!Tja is idd niet echt een goede werkomgeving als je ene kinderwens hebt.Ik hoo[ dat het allemaal mee valt open TB wil je niet echt hebben.
Toen ik in mn opleiding zat heb ik leren prikken op de SOA-poli.Mensen die testen op mogelijk HIv en waar je moet leren prikken,...ook geen goede combi.Zweet stond op mn bovenlip!haha
Gelukkig nu alleen nog maar huisartsmensen,...zijn toch wat veiliger.(soms).

Sylverstertje,...huh in vorige berichtje feliciteerde ik Vaddie met jouw goede echo.Moet niet gekker worden hiero!haha.
Dus bij deze nog eens voor jou!
Evi1987

Posting Freak

20-07-2011 19:41
@Tess: helemaal mee eens. Ik verwachtte ook gejuich of iets. in elk geval IETS Wink

@Sylvestertje: ahh wat heerlijk voor je. Dat mag gevierd worden Big Grin

@Angie: spannend morgen meis, duim voor je. Laat je het weten als je iets weet?

@Myuna: dat is wel enorm balen zeg dat hij niet mee kan. Gelukkig inderdaad straks wel bij de 1ste echo.

@Vaddie: haha me 2. Ben ook een vampier meisje Wink Kijk ook nog steeds wel eens Charmed op tv enzo.

@Ikke; haha vloeibare Twix kan heel lekker zijn

Ik ben de hele dag in het nieuwe huis geweest (Tinkerbell... het lukte dus niet met doserenWink) Heb geprobeerd rustig aan te doen maar toch wel een drukke dag. Toen knallende ruzie met lief gemaakt... over de sms en de mail. FIJN. We zien elkaar vandaag niet dus de hele ruzie ging zo heen en weer. om gek van te worden. Zal blij zijn als we straks verhuist is en we gewoon weer rust aan ons hoofd hebben. Hij is nu werken... als hij vannacht thuis komt zal hij er nog wel over beginnen. Altijd leuk discussies om 04:00 's nachts als ik probeer te slapen. gelukkig staan zijn ouders morgen om 09:00 op de stoep om te helpen dit huis verder in te pakken en te poetsen voor de verhuizing van zaterdag. Ben inmiddels knap shaggie en heb onwijze last van mijn rug en bekken. Dat word morgen lol. Ben het even helemaal volledig zat. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH (sorry hoor meiden)
Evi1987

Posting Freak

20-07-2011 19:41
ps: heb mijn onderste stukje gekopieerd uit een ander topic zoals jullie kunnen zien. Sorry... te moe om 2x te typen
Evi1987

Posting Freak

20-07-2011 19:42
@Puck: haha inderdaad Wink En nee meisje geen idee van. Anders even je HA bellen?
Xannia

Posting Freak

20-07-2011 20:09
Lijkt me niets om op zo'n afdeling te werken waar je mogelijk besmet ofzo kan raken.. hoewel de kans toch zeer gering is?

Evi, vervelend dat jullie ruzie hebben. Maar ja erg druk ook he en als je dan al moe bent dan gebeurd dat natuurlijk sneller. Hoop dat de verhuizing een beetje opschiet!

Kan momenteel aan weinig anders denken dan aan morgen, pff hoop maar dat ik normaal in slaap kom straks..
Puck14

Unregistered

20-07-2011 20:16
Lief hoor meiden maar zo bedoel ik het niet helemaal.
Ik heb de meest fantastische baan die er is, dat vind ik echt! Alleen kom je wel eens in situaties terecht waarbij je kwetsbaar bent. Dat is altijd zo, maar misschien besef ik het me nu meer. Het is nou niet dat ik door een tunnel met besmette naalden moet kruipen om op mijn werk te komen ;-)
Ik was gewoon benieuwd of iemand van jullie hier wel eens mee in aanraking is geweest, that's all.
vaddie

Unregistered

21-07-2011 08:28
@Puck. sorry geen ervaring mee. Misschien inderdaad de ha even bellen voor de zekerheid?

@Evi: sterkte met verhuizen. En probeer je hormonen in bedwang te houden. hahahahahahaha

Hier had Lief gisteren harry potter 8 gedownload en gebrand. Was een erg slechte bios versie maar gisteren wel meteen zitten kijken. hahahaha. Ook meteen via bol.com de dvd besteld wanneer hij uitkomt.
Net al een paar uurtjes gewerkt. Nu met zusje (die logeert hier) naar sh'bam op de sportschool. Daarna nog een paar uurtjes werken en vanmiddag winekele.
Diamonds

Senior Member

21-07-2011 09:06
Lieve dames!

Ik ben er vandoor: nu lekker met lief naar Amsterdam en morgen vliegen we naar Orlando Big Grin
Ik ben 18 augustus weer terug. In de tussentijd zal ik proberen zo veel mogelijk alles bij te houden en wie weet kan ik ook nog zo nu en dan reageren Wink

@zwangeren dames: succes met alles meiden! Ik hoop dat voor iedereen het een voorspoedige zwangerschap is en dat al de ukjes het goed blijven doen! Tot snel mama's Wink

@bijna zwangeren dames: wij zijn vast ook snel zwanger en mama! ik hoop op veel posi ovu testen, veel geklus en wie weet al een posi zwangerschapstest van een van jullie voor ik terug ben! Mijn eerste NOD is 24 augustus.

Heeeeeel veeel plezier bij de High Tea, drink er een op mij! (ja een theetje dus he haha) ik zal jullie missen en volgende keer ben ik er zeker (en zwanger Tongue) bij!

Dikke kus en veel liefde!
Evi1987

Posting Freak

21-07-2011 09:07
@Diamonds: heeeeeel veel plezier op vakantie meid. We spreken je daarna weer!

@Vaddie: die ruzie heeft juist niets met mijn hormonen te maken....

maar goed vandaag dus weer aan de slag. We hebben vannacht natuurlijk nog gepraat en daarna viel ik amper meer in slaap. Ben gesloopt.. lief ook. Word interessant vandaag!
daffie

Posting Freak

21-07-2011 09:09
@Sylvester, fijn dat de echo goed was en de kleine mooi aan het groeien is!! Weer een hele geruststelling, nu lekker gaan genieten meid. Deze kleine zit echt helemaal goed bij jou!!!

@Myuna, spannend vandaag je eerst afspraak bij de VK. Ik ben ook de 1e keer alleen geweest, lief kon ook niet. Was soms wel wat lastig omdat ze vanalles uit zijn familie willen weten. Verder kan je het prima alleen......

@Xannia, Ook al zon spannende dag!!! Hoop echt op goed nieuws voor je. Kom je het zo snel mogelijk vertellen???

@puck, ik weet er eigenlijk ook weinig van af. Alleen dat je het kan oplopen wanneer de besmette persoon in jou gezicht hoest of in ieder geval via speeksel.....

@Evi, sterkte met verhuizen. En probeer een beetje te delegeren!!! Zodat je jezelf een beetje ontlast. IS de ruzie al weer uit de lucht?? Ik hoop het voor je.

@Vaddie, jaloers!!! Ik wil ook zo graag shoppen!!! Sad
daffie

Posting Freak

21-07-2011 09:11
Ow reageerde even beetje tegelijk volgens mij.

@Diamonds, fijne vakantie geniet ervan!!!

@Evi, jammer dat je slecht gelapen hebt, maar de problemen zijn weer uitgepraat??
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (21): 1 2 3 4 5 ... 21 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave