13-02-2008 15:50
hallo lieve meisjes,
ik ben mek en mijn vriend en ik zijn zo ergens afgelopen kerstmis *opeens* overvallen door de drang om een BEEBIE te krijgen!!!
heel spannend. ik ben 32, en net een maand met de pil gestopt.
ik ben er ontzettend mee bezig, heb al 4 keer een zwangerschapstest gedaan (naief he!) en wil nu aan de onulatietest beginnen.
want ik had niet helemaal verwacht dat het nog best wel eens een tijdje zou kunnen duren voor je zwanger kan/mag worden, en voor de cyclus weer 'normaal' is. dat laatste baart (!) me de meeste zorgen.
ik had afgelopen weekend ongesteld moeten worden maar niets dus.
wel een rare buik en heel gevoelige tepels.
ik hoop hier op het forum informatie en gevoelens en gedachten te kunnen uitwisselen.
ik wens iedereen alvast heeeeeeeeel veel vruchtbaarheid toe!
liefs van mek.
ik ben mek en mijn vriend en ik zijn zo ergens afgelopen kerstmis *opeens* overvallen door de drang om een BEEBIE te krijgen!!!
heel spannend. ik ben 32, en net een maand met de pil gestopt.
ik ben er ontzettend mee bezig, heb al 4 keer een zwangerschapstest gedaan (naief he!) en wil nu aan de onulatietest beginnen.
want ik had niet helemaal verwacht dat het nog best wel eens een tijdje zou kunnen duren voor je zwanger kan/mag worden, en voor de cyclus weer 'normaal' is. dat laatste baart (!) me de meeste zorgen.
ik had afgelopen weekend ongesteld moeten worden maar niets dus.
wel een rare buik en heel gevoelige tepels.
ik hoop hier op het forum informatie en gevoelens en gedachten te kunnen uitwisselen.
ik wens iedereen alvast heeeeeeeeel veel vruchtbaarheid toe!
liefs van mek.