Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn zwangeren gestopt met de pil in december 2009 deel 2

zwangeren gestopt met de pil in december 2009 deel 2
Tinkerbell79

Posting Freak

Topics: 48
29-06-2011 18:23
Dames,

Jullie nieuwe topic, omdat jullie 300 pagina's hebben volgekletst.

Grts Tink

link oude topic: http://www.zwangerworden.nu/showthread.p...post922295
Laura111

Posting Freak

Topics: 0
29-06-2011 18:35
Dank u Tinkerbell79! Big Grin
Tinkerbell79

Posting Freak

Topics: 48
29-06-2011 18:37
hahaha zeer graag gedaan Big GrinBig GrinBig Grin
evie27

Posting Freak

Topics: 2
29-06-2011 19:07
Kijk aan :-) helemaal goed!!
suus1

Posting Freak

Topics: 16
30-06-2011 07:31
Fijn! Kunnen we weer verder kletsen.

Lucas heeft vannacht weer doorgeslapen!
(mocht ook wel na de slechte nachten met dat warme weer).
Kunnen wij ook weer gaan bijtanken.

Hoe gaat het met de rest?
Laura111

Posting Freak

30-06-2011 08:54
Hier alles oke! Had nog een bericht staan in het oude topic, die kun je nog wel lezen, maar in dit topic moet je reageren!!
Neetje23

Posting Freak

30-06-2011 18:27
@ iedereen, ik ben er ook weer bij hoor!!
Laura111

Posting Freak

30-06-2011 18:35
Gezellie!!!
suus1

Posting Freak

30-06-2011 19:15
Ow ja ik vergeet helemaal de laatste berichten te lezen in het oude topic! haha blond he Wink

Neetje nog gefeliciteerd!
Een hele fijne dag toegewenst zaterdag als je het viert!
Ik zou ook bet willen hoor met Lucas een weekje weg, maar we hadden mijn neef belooft snel nog eens langs te komen in Londen en dat vind ik echt geen stad voor een kleintje.
De vorige keer dat ik daar was was ik zwanger en toen bedacht ik me steeds: wat sneu als je hier tussen deze chaos en drukte moet opgroeien.
(niet dat ik in een heel rustig dorp woon ofzo hoor! haha).
Maar verder heb ik dus geen vakantie dagen (en geld) om nog met z'n 3tjes er op uit te gaan, en hebben we besloten gewoon lekker dagjes uit te gaan.

Lau, wat leuk om ze op het CB zo te verrassen!
Maar vind het wel een beetje arrogant dat ze je vriend tegen spraken (dat noemen we tijgeren), ze weten het ook altijd beter daar.
Gelukkig kon Vera ze laten zien wat echt kruipen is Smile!
Alweer 9,5Kilo! Ben zo benieuwd wat Lucas weegt!
Ik ga morgen bellen met CB om de afspraak te verzetten, ik hoop volgende week vrijdag te kunnen gaan.

Augustus voor de date is prima voor mijSmile
Weet nog niet precies welke dagen ik kan, heb mijn rooster nu tot 8aug.
Maar zou wel vrij kunnen krijgen denk ik als we iets afspreken zo ruim van te voren Smile
Laura111

Posting Freak

30-06-2011 19:50
Tuurlijk weten ze het op het CB beter! Ze hebben daar echt verstand van alles, en ze hebben echt een wereldbaan! Pfff...doodvermoeiend die mensen!
En die gele kaart, met al die prive vragen, had ik ingevuld. Was toch niets bijzonders, en als het er wel was, had ik het niet opgeschreven, hebben ze niet eens naar gevraagd!!!Mijn vriend ziet/weet/onthoud dat soort dingen niet. Die gaat voor het praktische gedeelte, en thats it!

Cindy, hoe is het met jou meid??
En de rest natuurlijk ook?????

Hier vanmiddag samen met Vera een ijsje gegeten. Een lekker hoorntje met smurfenijs! Nou een smurf was ze zeker! Genieten was het, zowel voor mama als voor haar. Ik laat haar steeds meer dingen proeven.
Gister had ik wel een slechte dag. Onze hond heeft gister wel 5x ''gegrepen'' naar Vera. Meer happen in de lucht, maar toch. Dat beest was zo sjaggie als wat. Mijn vriend en ik hadden er buikpijn van. Vera loopt/kruipt ook steeds achter hem aan, kan me voorstellen dat hij er gek van word, maar het is nu eenmaal wennen. Mijn vriend en ik waren al aan het nadenken, wat als we hem weg moeten doen? Tranen stonden ons in de ogen. Wie wil onze hond nu hebben, altijd 120euro in de maand voor voer en medicijnen, moeten er geen tussentijdse dingen komen, 1x in het half jaar naar de kapper. Jaja, het is een duur hondje.
Vriendlief en ik de hele dag buikpijn er van, tranen in de ogen. Zit onze hond op het balkon, komt hij piepend binnen. Ik dacht eerst dat hij gestoken was, maar nee hoor, meneer had een mega epileptische aanval. Stuiterde hier door de kamer heen, was gelukkig vrij snel over. Daarna veel gedronken en heel veel geslapen. En vandaag? Zo vrolijk als een nieuwe!! Ik denk dat dat hem dwars heeft gezeten, maar ik blijf hem in de gaten houden...

Zijn jullie ook al aan het fantaseren over de 1e verjaardag. Ik wil dat dat een super leuk feest word. Ik weet dat Vera er weinig van mee zal maken, en zich het ook niet kan herinneren, maar toch, het is voor mijn eigen gevoel. Ik las op een site, een ander topic, daar gingen me toch felle discussies over en weer. Wel feest, geen feest, onzin bla bla bla. Ben benieuwd hoe jullie daar tegenover staan...niet tegenover een discussie, maar tegenover het feestje! Big GrinBig GrinBig Grin
Ikke1980

Posting Freak

Topics: 6
30-06-2011 20:15
Ff een snelle krabbel zodat ik jullie weer kan volgen! ;-)
Laura111

Posting Freak

30-06-2011 20:39
Hee Ikke!! Hoe gaat het met je? Alweer 24 weken, wat gaat dat toch snel he? Hoe voel je je? Heb je de warme dagen overleeft?
Laura111

Posting Freak

30-06-2011 20:43
Beetje raar geschreven van mezelf...hoe voel je je...lijkt net alsof je zwanger bent...Big Grin ik bedoel meer, hoe is het met Sem? Wink
suus1

Posting Freak

01-07-2011 07:20
Hey Lau, dat is nog eens tegenovergesteld als bij ons met die gele lijst op het cb!
Bij ons waren ze echt niet blij dat ik hem niet heb ingevuld!
Maar ik heb volgehouden dat ik het onzin vond, en toen ik erachter aan zei dat het toch niet verplicht was waren ze helemaal uitgepraat haha.

Krijgt Vera haar speentje nog overdag?
Bij ons hamerde ze er op dat we het speentje gelijk moesten afleren overdag ivm praten/brabbelen.
Nou als we zijn speen niet geven gaat hij duimen/vingers zuigen en dat wil ik al helemaal niet stimuleren!
Dus wij blijven gewoon bij de speen tot we zien dat hij hem echt minder nodig heeft en niet meer zo snel naar zijn duim grijpt.

Wat naar dat Balou zich anders voelde omdat die aanval eraan kwam.
Wat je ook kan doen is de kamer in 2 delen indelen.
Misschien heb je al spullen in de kamer staan waarmee je een scheiding kan maken en waar Vera niet overheen kan?
Zo kan Balou er ook voor kiezen om naar een plek te gaan waar Vera niet komt en hoeft Balou ook niet te snauwen.
Heb dit wel eens gehoord van mensen en het werkte goed!
Het hoeft gelukkig ook maar tijdelijk tot het nieuwe van het kruipen af is en ze het niet zo interessant meer vind om achter Balou aan te gaan.

Ikke, ben eigenlijk ook heel benieuwd hoe het met jullie gaat!?
Snap dat je het druk hebt hoor, maar hopelijk heb je tijd voor een kort berichtje?
cindy85

Posting Freak

Topics: 7
01-07-2011 08:40
ik had nochtans ook vlug iets gekrabbeld hier gisteren zodat ik ook weer zou zien of er nieuwe berichten waren, maar is blijkbaar niet gepost.
Dus nu nog maar eens.

wel ff ego want moet zometeen weg dus heb nog niets bijgelezen.

Lucas is ziek, heb hem gisteren van de crèche moeten ophalen, had gisterenavond ondanks een zetpil toch al 39°. Vanmorgen redelijk ok bij het opstaan, 37.7 maar steeg ineens weer heel snel tot 38°, zetpil gegeven, maar halfuur later toch alweer 38.4 dus dan maar gewoon thuisgebleven bij hem. Vanmiddag blijft benny dan thuis en kan ik nog een halve dag naar het werk.
Gisteren naar de dokter geweest voor mezelf (bloed prikken op hcg en toxoplasmose e.d.) en meteen ook voor lucas omdat hij toch al bijna anderhalve week heel weinig plasluiers heeft en 's nachts zelfs volledig droog is terwijl hij wel goed drinkt net zoals anders! Heb een doorverwijzing gekregen voor een echo van zn blaas en niertjes en kon meteen al deze voormiddag nog terecht dus ben wel blij dat het serieus genomen wordt en ze hem er vlug ff tussennemen. Nu hopen dat alles ok is dus!

Heb trouwens ook net de hcg waarden gekregen : 948 Smile Smile. In vgl met die van lucas op 4w5d (jaja is niet toevallig dat ik net gisteren gegaan ben haha Wink): was toen 640 bij hem. Dus lekker hoog nu Smile. Haha ik ben hier al de hele tijd aan het grappen tegen benny dat we vast en zeker een tweeling krijgen, zou het lot beter niet uitdagen gezien de hoge hcg waarden haha Wink

maar ben weer weg, vlug ff lucas en mezelf klaarmaken en dan naar de echoscopist (wat trouwens een bijzonder knappe man is! Ik dacht ik vermeld het maar ff tussendoor Wink)
cindy85

Posting Freak

01-07-2011 10:55
alles was in orde met lucas blaas en niertjes!
Haha echoscopist had verwacht dat lucas moeilijk ging gaan doen omdat die gel koud was en hij vreemd was, maar ik zei hem al 'wedden dat hij het leuk vindt' en jawel hoor meneer lag heel enthousisast te doen en mee te kijken naar het scherm en terwijl altijd maar vanalles (onverstaanbaar) aan het vertellen Confusedmile:. Ik kon ff niet meer zien dat hij ziek was. Toen terug naar huis op de fiets viel hij ineens in slaap, dan fiets je daar met een kind dat gewoon hangt, echt geen zicht Confusedmile:, maar was gelukkig niet ver.
net eten gegeven en in bed gestopt, zonder tegenwerking, stond helemaal versteld Confusedmile:

Nu dus hier nog vlug wat opruimen en dan naar mn werk vertrekken als benny thuis komt, ws over halfuurtje.
suus1

Posting Freak

01-07-2011 11:21
Cindy wat fijn dat er niks met zijn blaasje of niertjes zijn!
Waarschijnlijk dus gewoon een griep?
Lijkt me zo erg als je kindje ziek is en je kan er niks aan doen!
(ik vergelijk het voor mezelf maar even met toen Lucas in het begin krampjes had, want hij is verder nooit ziek geweest).
Heeft hij nu ook nog koorts?
Hopelijk knapt je ventje snel weer op!
Ikke1980

Posting Freak

01-07-2011 13:51
@Laura: hahaha, nou ik voel me goed hoor ;-) En met Sem gaat het ook erg goed. Hij is vrolijk, slaapt goed, eet goed, doet goed :-). En heeft inmiddels 2 tandjes door hih, cute! Die warmte vond Sem maar niets (ik ook niet overigens hehe), maar we hebben zo'n airco boven dus die voor t slapen gaan een uurtje aan gedaan voor Sem.
Hoe'st met jullie dan?

@Suus, ja tuurlijk laat ik een berichtje achter. Inderdaad best wel druk (daarom schrijf ik ook weinig haha), maar wel leuk druk. Werken, band, Sem, huishouden, t is soms nog wat zoeken hoe ik dat allemaal kan blijven doen haha. Maar ik vind het erg leuk zo'n kleine vent om me heen. Hoe gaat het met jou en Lucas?

@Cindy, wat zie ik, je bent zwanger! Leuk zeg, van harte gefeliciteerd. Hoe voel je je verder? Vervelend dat Lucas ziek is...Hoop dat het allemaal meevalt en hij snel weer een gezond, vrolijk mannetje is.
suus1

Posting Freak

02-07-2011 08:21
Ikke fijn te horen dat alles goed met je/jullie gaat Smile
Met ons ook alles oke!
Lucas is en blijft een vrolijk kereltje die met zijn glimlach iedereen vrolijk maakt die maar naar hem kijkt Smile
Hij heeft nog steeds geen tandjes maar ben er stiekem wel blij mee.
Nu mogen ze echter wel komen van mij haha.
Verder zijn we de laatste tijd wel veel eruit geweest 's nachts om hem zijn speen te geven, maar dat lijkt ook weer wat minder te worden als we hem iets later op bed leggen (als hij nog niet echt moe is gaat hij nu rond 9uur naar bed ipv 7uur wat we eerst deden).

Ga je ook mee met de meeting?
Willen we ergens in Augustus gaan plannen.
cindy85

Posting Freak

02-07-2011 09:47
@ laura: wat sneu van je hond zeg, en ook de gedachte dat je hem evt zou moeten wegdoen in het belang van vera, kan me wel voorstellen dat jullie het ff moeilijk hadden dat te overwegen.
Ik wil voor lucas ook een feestje voor zn eerste verjaardag maar benny wil niet Sad. Ach heb het al gezegd aan mn ouders en schoonouders dat benny een feestje niet zo ziet zitten, en hun reactie was meteen 'haha ja dan komen we gewoon lucas en jullie verrassen' Smile Dus hier wordt toch wel gevierd hoor haha. Ik wil er zelf wel geen groot feest van maken hoor, enkel onze ouders en mijn broers en zussen uitnodigen (wat natuurlijk samen wel al 21man is waarvan 5 kindjes onder 8jr). Enige probleem is dat we hier echt geen plaats hebben om iedereen te laten zitten want hebben maar 4 stoelen haha Smile
Het originele idee was om op lucas' verjaardag dan te zeggen dat ik zwanger ben want ben dan 13 weken, maar zolang ga ik het echt nooit kunnen verborgen houden, ik krijg nu al een buikje en ben pas 5 weken vandaag!!! Is alleen wel moeilijk vast te leggen op foto, in de spiegel zie ik echt al een buikje maar op foto valt het zo niet op, dus ik vraag me af of mensen mn buikje zien zoals ik in de spiegel of als op de foto Smile. In ieder geval, ik ga het niet tot 2sept kunnen verstoppen tenzij ik mn (schoon)ouders niet meer bezoek tot dan hahha.

@ ikke: dat heb je goed gezien idd, ik ben zwanger Smile Fijn te horen dat alles zo goed gaat met jou en sem! Doe zo verder Smile

@ suus: nee is idd niet leuk om je kleintje zo ziek te zien en er niets aan te kunnen doen, maar ja hij (en ik) moet er gewoon ff doorheen. Hij is trouwens ook niet veel ziek hoor, laatste keer was rsv virus op 4.5mnd dus dat valt wel mee qua ziek zijn hier. Tussendoor wel af en toe es een dagje 38 koorts ofzo of eens een verkoudheid maar dat reken ik niet echt als ziek zijn als hij er verder niet echt last van heeft. Maar nu was hij echt zo'n energieloos hoopje ellende, was gewoon zo zielig. Maar hij komt er al bovenop hoor Smile. Begint me weer wat uit te dagen door zn boterhammetjes bewust op de grond te gooien terwijl hij donders goed weet dat hij niet mag haha.
Haha en jouw lucas nog steeds geen tandjes Smile Ach is idd wel makkelijk, kan hij niet bijten want is echt wel scherp hoor die tandjes Smile
Hier begint lucas nu trouwens ook te duimen! Heeft het al die tijd niet gedaan en nu op bijna 10mnd begint hij er ineens mee, vind het echt zo jammer Sad. Maar ik haal echt telkens zijn duimpje uit zn mond als ik het zie. Geen idee of het zal helpen maar kan maar proberen.

ik ga dit eerst al eens posten en in een volgend bericht verdergaan want mn batterij van mn laptop is zo goed als leeg, dus eerst de oplader eens zoeken voor ik verder kan!
cindy85

Posting Freak

02-07-2011 09:59
@ Neetje: haha ik denk er nu ineens aan omdat ik je hier weer zie, maar telkens als ik mn zusje haar vriendje zie, dan moet ik echt eerst ff 10sec nadenken over zijn naam omdat ik het altijd bijna verkeerd zeg. HIj heet namelijk JORN, en ik zeg altijd bijna JORT gewoon door jouw jochie hahaha, echt verwarrend hoor Smile

hier gaat alles goed, om 10u15 vanmorgen was de hele beneden al gepoetst dus ik ben lekker goed bezig al zeg ik het zelf haha. Maar ik wou gewoon tegen vanmiddag een net huis hebben, dan eten maken, en dan kan ik gewoon straks es de namiddag vrij hebben en es gewoon lekker alleen zonder man en kind naar 't stad gaan! Heb er echt zin in, maar ws ben ik het na een halfuur alweer beu want ik vrees dat het veel te druk zal zijn, is het eerste weekend van de solden nu Sad. En dan vanavond of morgenvroeg wat strijken en morgen eindelijk eens mn belastingsaangifte doen. Kan alleen nog maar online aangifte doen , want ben al te laat voor de papieren versie (deadline was 30/06).

Ik voel me eigenlijk echt geweldig. Ik kan eigenlijk niet omschrijven waarom want lichamelijk heb ik nogal wat klachtjes (krijg nu alweer pijn in mn bekken zelfs dus dat belooft), maar ik denk dat het gewoon het vertrouwen is wat me zo goed doet voelen. Om de een of andere reden heb ik bij deze zwangerschap eignelijk echt geen angst dat het fout zal gaan, terwijl ik dat bij lucas zo erg had, en nu angst had weer zwanger te worden omdat ik dan weer zo zou stressen. Maar is echt helemaal niet het geval, dit voelt gewoon heel erg goed aan dus dit moet gewoon ook heel erg goed blijven gaan zou ik zo zeggen Smile. Helpt natuurlijk wel dat ik absoluut niets van bloedverlies heb terwijl ik dat bij lucas wel al had....

Ach ik geniet er gewoon heel erg van Smile
cindy85

Posting Freak

02-07-2011 10:02
oh en lucas 10maand vandaag!!! Nog 2 maandjes en hij wordt alweer 1!!!!

@ Nina: lees jij hier eigenlijk nog soms mee? Zoja, hoe gaat het met je en je 2 mannetjes? Die komen ook steeds dichter bij hun 1e verjaardag he!
evie27

Posting Freak

02-07-2011 14:16
Hi meiden,

Vreemd ik kreeg helemaal geen berichtje dat er weer gepost was dus dacht zal eens gaan kijken..hebben we gewoon alweer 3 pagina's vol:-)
Ik heb bijgelezen maar ik hoop dat ik alles een beetje onthouden heb.

Cindy, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over deze zwangerschap! Wanneer ga je het op je werk vertellen en aan je familie? Lucas alweer 10 maanden, wauw wat gaat dat snel zeg!
En nog gaan shoppen vanmiddag? Lucas alweer beter?

Suus, is het dus nog goed gekomen met je baas dat je al lekker aan het werk bent? London, leuk hoor. Snap dat je dat niet ziet zitten met Lucas.

Laura, jeetje wat vervelend van jullie hondje zeg..en dat jullie hem dan zo in de gaten moeten houden bij Vera. Ze zijn vast snel aan elkaar gewend dat ze elkaar nu ook in de weg kunnen kruipen en lopen hihi....

Ikke, fijn dat het bij jou zo goed gaat en Sem gewoon al 2 tandjes, wauw wat snel zeg! Bij Lieke nog geen tekenen van opkomende tandjes.

Neetje, veel plezier met je verjaardagsfeestje vandaag. En wat hebben je vriendinnen leuke spandoeken gemaakt whahahaha...

Ik ben gister een dagje weg geweest met Lieke, eerst bakkie bij mijn oma gedaan ( die woont op een uur rijden) daar kwamen mijn beide zussen ook naartoe. Toen met mijn oudste zus mee naar haar gegaan, de kindjes uit school gehaald als verrassing. Toen even de babykamer gespiekt, en wauw wat een gave babykamer zeg. Kon zo uit een tijdschrift komen, was wel even jaloers. Het is een echt jongenskamer dat wel. Ze is nu 6 maanden zwanger dus nog maar 3 maandjes. Daar meegegeten en toen met Lieke weer de reis naar huis gemaakt.
Vanmorgen zijn we even gaan shoppen met zijn drietjes, Lieke groeit nu zo hard dat we toch voor de vakantie maar in de uitverkoop nog maat 74 geshopt hebben. We zijn goed geslaagd bij h&m en v&d.
Had ik trouwens al verteld dat ik nog een keer tante wordt? Mijn broer en schoonzus verwachten in februari hun eerste, echt zo bijzonder. Het 8e kleinkind voor mijn ouders.
Oja en mijn zus kreeg maandag op haar werk te horen ( al 12 jaar in dienst) dat ze de deur op slot moest doen en dat ze naar huis kon gaan en daar bericht van een curator mocht gaan afwachten, is het bedrijf na een overname een jaar geleden nu al falliet verklaard. Ze was helemaal overstuur, geen salaris van de maand juni en 3 kindjes thuis. Nu had ze gelijk actie ondernomen en ben echt zo ontzettend trots op haar, ze had donderdag al een sollicitatiegesprek en gister had ze gehoord dat ze is aangenomen. Dus ze heeft alweer een nieuwe baan!! Echt bijzonder in deze tijd. Ze kan wel pas beginnen als de curator alles heeft afgerond maar ze gaan toch nog eerst lekker op vakantie.
Wat het afspreken betreft wij gaan 20 aug tm 5 sept met vakantie. Oja en meiden zie zo op tegen volgende week, zaterdag vertrekt Erik voor een week naar Amerika, pfff dat zal pittig worden zo'n weekje alleen met Lieke.
Nou nu gaat ik afronden hoor :-) Fijn weekend allemaal!
Hoe gaat het eigenlijk met jou zusje? Voelt ze zich alweer beter?
evie27

Posting Freak

02-07-2011 14:19
Oh laura vergeet helemaal te reageren op jou vraag over de 1e verjaardagen :-)
Wij willen het zeer zeker gaan vieren maar we weten nog niet precies hoe we het gaan doen. Ze is op een vrijdag jarig dus ik denk dat ik het op de dag zelf gewoon vier, of op zaterdag. En dan familie en vrienden tegelijk dan hebben we het in 1x gehad. En gewoon zorgen dat ze bij tijds steeds op bed ligt en dat de visite ervoor en na het slaapje komen. En dan wel echt met een hele mooie taart :-)
cindy85

Posting Freak

02-07-2011 14:56
@ evie: op mn werk weten het er wel al een paar: mn teamleidster, baas, goeie collega en collegaatje die net bevallen is. Is vooral om praktische redenen dat ik het zo vroeg verteld heb want werk in een chemisch bedrijf en mag dus niet overal binnenkomen als ik zwanger ben, dus dan moet je natuurlijk wel mensen hebben die dat voor je willen doen. En als ik dan weer ineens plat zou moeten en enkele weken thuis zou moeten zitten, dan komt het ook niet zo als een verrassing voor hen natuurlijk Smile. Maar ze hebben allemaal echt zo geweldig gereageerd en mn baas nog het liefst van al! Die stond erop dat ik meteen naar mn gyn belde om de afspraak te vervroegen zodat ik op mn gemak zou zijn en niet zou stressen enzo, en moest beloven dat ik voldoende rust zou nemen en mezelf en ukje op de 1e plaats zou zetten, dat het werk niet het allerbelangrijkste was! Hele lieve baas dus Smile. Ik weet nog niet goed wanneer ik het de rest van mn collega's en mn familie vertel. Ik zou liefst niet voor 10 weken zeggen, maar zolang ga ik het echt niet kunnen verbergen denk ik , toch zeker niet met zomerkledij aan. Ik hoop dat ik het nog kan verbergen tot aan mn verlof op 23juli, dan ben ik net 8 weken en kan ik het de laatste dag vn mn verlof mss aan mn (schoon)ouders vertellen en dan na mn verlof op mn werk. Maar ja hngt er allemaal maar vanaf hoe hard mn buikje groeit Smile. Zodra het te zichtbaar wordt licht ik mn (schoon)ouders in want ik vind het maar zo fair dat zij het eerst horen voor mn collega's het zien!

Nee ik ben dan niet meer gaan shoppen, ben dan uiteindelijk thuis gebleven om voor lucas te zorgen zodat benny kon verderwerken in de kinderkamer want hij heeft er nu natuurlijk 2 te doen haha. maar op die manier kon ik wat druk uitoefenen door hem wat schuldig te laten voelen dat ik niet gezellig eens naar 't stad ga maar thuisblijf voor hem Smile

Oh hihi, B was daarnet naar de winkel geweest en kwam thuis met een bloemetje :-). Is de eerste keer in 4.5jr dat we samen zijn dat ik een bloemetje krijg haha, lief toch he Smile

proficiat evie, nog eens tante!!!
En ja zal wel ff pittig zijn voor het eerst zo lang alleen met je meid zonder erik! Maar het lukt je vast wel hoor! En anders gewoon eens komen klagen hier, lucht vast wel op Smile

He dat zal wel schrikken geweest zijn voor je zus zeg zo ineens zonder werk vallen, maar waw dat ze nu al nieuw werk gevonden heeft!!!! Echt fantastisch hoor, mag je zeker trots op haar voor zijn!

@ laura: idd, wat evie al vroeg, hoe gaat het nu met je zusje?
En ja mama? Hoe gaat het met haar?

hier: bezig wat foto's te verzamelen dat ik dan zal laten printen voor een fotoalbum. En ik probeer ook van iedere maand (liefst de 2e v/d maand) een mooie foto te zoeken van lucas om zo dan iets moois mee te maken voor zn verjaardag, de ontwikkeling per maand Smile
cindy85

Posting Freak

02-07-2011 15:01
Hier toch maar al ff de eerste buikfoto's, ben gewoon niet te houden in mn enthousiasme hahahaha. En ik dacht dat het bij de tweede wel allemaal veel minder interessant zou zijn dan de eerste, maar is gewoon echt net zo leuk, of zelfs nog leuker vind ik!
De 1ste foto is op 4w2d 's avonds, maar dus eigenlijk zo goed als een before-foto.
De 2e is van vanmorgen op 5w0d. Ik weet niet of jullie het verschil zien, maar ik merk het goed genoeg als in de spiegel kijk of gewoon naar beneden, krijg mn buikje niet meer plat (niet dat die helemaal plat was van te voren hoor :winkSmile

[ATTACH=CONFIG]3574[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3575[/ATTACH]
evie27

Posting Freak

02-07-2011 16:17
Cindy, ik zie wel verschil hoor:-) Mooi buikje!
cindy85

Posting Freak

02-07-2011 20:23
pff lucas had vanavond plots uit het niets 39.1° koorts, dus een zetpil gezet maar heeft intussen al 39.3 terwijl hij 2u geleden die zetpil gehad heeft en het dus eigenlijk wat zou moeten zakken, niet stijgen. Zal wel niets zijn hoor, maar ik heb hem gewoon nog nooit zo ziek gehad, dus maak me wel wat zorgen Sad
cindy85

Posting Freak

02-07-2011 22:47
zo, lucas zit in zn bed, was me wel een heftig avondje hoor hier zeg, lucas opeens echt alles onderkotsen en hij had het echt zo heel erg warm. Heb hem dan maar in een verkoelend badje gezet (wat hij absoluut niet leuk vond) en daarna nog wat bij mij genomen maar o wat was hij zo heel erg zielig, zat echt helemaal geen leven in bijna Sad. Dan toch maar nog geprobeerd hem nog een yoghurtje te geven wat ook gelukt is (want ik had ook niet veel melk meer hij had net beide borsten bijna leeggedronken) en nog een zetpilletje. Ga vannacht toch wel mn wekker zetten om hem es te controleren want dat spugen zit me niet zo lekker in combinatie met die koorts.
Maar nu ga ik ook gaan slapen want ik moet dus op vannacht!
suus1

Posting Freak

04-07-2011 06:56
Cindy hoe is het nu met Lucas?
Je ziet trouwens een heel mooi verschil al op de foto's zeg!
Neetje23

Posting Freak

04-07-2011 13:23
@ Laura, we hebben hier ook een hond Jack russel echt een super lief beestje en kan het nog erg goed vinden met jort.. Mn vriendin heeft een kleintje van 14 mnd en kruipt erop los.. ook achter tess aan, gister hapte die ook naar hem, gelukkig niet raak maar tess gaf het al met grommen maar toen we dat pas hoorde hapte die dus al.. Ik zei al we moeten nu gewoon goed opletten en zodra tess gromt meteen Jort straks weghalen. En idd dat huis afscheiden is ook wel een optie.. Tess wegdoen is geen optie dat kunnen we niet aan dus gewoon proberen te voorkomen..
Over 1e verjaardag bij ons is het natuurlijk op 1 jan.. ik vind het belangrijk dat onze fam komt om het te vieren maar ik ga niet helemaal kaartjes sturen iedereen weet het en wie er wil komen prima van onze vrienden en degene die niet komen vind ik ook echt niet erg.. 1e verjaardag geef ik ook nog niet zo om omdat jort het toch nog niet echt door heeft.. maar maak er wel een leuk feestje van met slingers en taart en cadeaus natuurlijk :d
@ suus, hier krijgt jort ook gewoon zn speen hoor hij kwijlt erover en met speen in niet.. en anders pakt hij idd zn vingers of duim dus ik vind het prima zo ze kunnen wel meer zeggen op het cb.
@ Cindy, wat naar dat lucas weer zo ziek is,, ik moet eerlijk zeggen moet ook maar eens paracetamol in huis halen voor jort.. wat goed dat ze er meteen werk van hebben gemaakt is natuurlijk ook niet normaal dat hij droog is snachts en wel veel drinkt hoop dat het niks ernstig is.. en een 2ling zou erg leuk zijn en lekker druk hihi. Ben erg benieuwd.. en zo snel weer zwanger echt gaaf.. teun zit ook steeds in sept stop je weer met de pil hoor haha.. ik zeg zie ik tegen die tijd wel weer.. ohh lees nu dat er gelukkig niks ernstig is.. mooi. Wat grappig dat je hem steeds jort noemt is ook makkelijker dan jorn en natuurlijk leuker :p wat lekker dat je je zo goed voelt en lucas alweer 10 mnden hoeveel schelen de kleintjes al hij/zij geboren wordt?? Dat je baas het zo leuk vind je bent toch pas net weer begonnen met werken en dan meteen weer zwanger.. jullue hebben al zolang zwangerschaps verlof toch half jaar ofzo??
@ evie, wat rot voor je zus gelukkig kan ze snel weer ergens anders beginnen..

@ hier gaat het echt super goed, verjaardag geviert en jort heeft gewoon heerlijk geslapen door al de drukte heen was best druk nog en iedereen die rookt moest naar buiten en daar is jort zn raam maar hij heeft dus heerlijk geslaspen.. Hij slaapt de laatste tijd ook erg veel wel lekker hoor mooi rustig voor mezelf.. woensdag naar het cb zal mij benieuwen wat ze hebben te zeggen.. ben weer weg want moet zo te werk.. en jort wordt wakker..
cindy85

Posting Freak

04-07-2011 17:24
Jeetje zeg mn buik is ineens echt zo gegroeid de laatste 2 dagen , is echt net of ik ben 4mnd zwanger. Op het werk had ik echt de grootste moeite om het te verbergen. Heb de hele dag mn buik lopen intrekken, waardoor ik gewoon zo ongemakkelijk werd. Maar ik heb eigenlijk ook geen losse zomerkledij om te dragen, enkel gewone t-shirtjes die vrij goed aanspannen aan de buik. Mn schoonouders waren hier ook nog toen ik thuiskwam, dus moest ik hier ook nog es mn buik intrekken en dan nog deed benny teken dat het wel heel erg zichtbaar was! Echt ongelooflijk hoe hard dit gaat!! Ik hoop dat het me op zn minst nog lukt te verbergen tot volgende week donderdag en als ik dan een goeie echo heb gehad dan zullen we het wel vertellen want zo is dit ook niet handig voor mij. Mn jeansbroek kan ik bvb wel nog aan en kan ik ook nog dichtdoen, maar als ik neerzit dan spant het echt te veel aan en zet veel te veel druk op mn onderbuik. Dus de jeans gaat weer in de kast voor minimum een jaar Confusedmile:. ik weet gewoon niet wat ik morgen aan moet doen waarin it niet zo opvalt..

ik doe straks in een ander berichtje verder om te reageren hoor Smile
evie27

Posting Freak

04-07-2011 19:26
Cindy, zo dat gaat wel heel hard ineens dan...zijn het er niet twee..?? Benieuwd naar de echo zeg en dan inderdaad daarna maar vertellen. Ik vind wel dat je je echt gelukkig mag prijzen met zo'n baas, ik denk dat de mijne niet echt blij zal worden als ik er alweer mee aan kwam zetten. hihi...ach ze doen er ook niks aan...Jij bent al helemaal zo lang thuis geweest voor mijn gevoel ben je pas net weer aan het werk haha.

Neetje, fijn dat Jort niks in de gaten had van al dat feestgedruis:-) Ben benieuwd hoeveel jort nu weegt...

Hier, Lieke heeft al 2 dagen last van dunne ontlasting en ik smeer steeds sudocreme maar haar billen gaan nu stuk. Ze was vanavond echt zo vervelend dat ik echt geen geduld met haar had ben zelf ook aardig moe. Voor de rest was ze wel vrolijk vandaag. Ze eet alleen ook niet top, fruit eet ze al 2 dagen niet, van 1 fles blijft altijd wel iets staan en haar potje had ze vanaaf ook niet helemaal leeg. We denken aan tandjes maar we voelen en kijken steeds maar hoe langer we kijken hoe meer we denken dat er iets zit terwijl er misschien nog niets zit. Morgen op het kdv maar even aangeven.
Nu met een kopje thee onderuit gezakt op de bank en weer vroeg naar bed, ik ben beetje gestresst voor volgende week denk ik.
Laura111

Posting Freak

04-07-2011 19:42
Cindy, tjee ik zie ook echt wel verschil! Net wat er al eerder werd gezegd, misschien zijn het er wel 2! Big Grin zul je hebben! Kan me goed voorstellen dat je het al tegen mensen wil vertellen. Wat een geluk idd dat je alweer zwanger bent, en wat een geluk met je baas. Mijn baas zou het leuk voor me vinden,maar er goed van balen. Vandaag vroeg ze het toevallig, ik zeg nee dat duurt nog wel even...ah gelukkig zei ze, ik kan je nu niet missen! Ik zo, maar ja een ongeluk zit in een klein hoekje, haha!

Evie, wat vervelend dat Lieke niet goed eet. Vera heeft ook zo'n periode gehad en toen kwam er wel een tandje, dus wie weet toch stiekem...Ken je gevoel helemaal, moe thuiskomen en dan je kind wat niet te genieten is, whaaaa! Ik had het gister. De hele dag gewerkt, ben je eindelijk thuis, zit er echt één bonk sjagrijn op de grond. Niets was goed...pfff...dat kan ik dan ook niet hebben. Ik begon er gewoon van te huilen...ook flink vermoeid. Maar het stomme is, dan denk ik zoek het allemaal maar uit, dan sluit ik me ff af, even een moment voor mezelf, maar tegelijkertijd vind ik me dan een slechte moeder. Ik weet dat mijn geduld niet oneindig is, maar ik voel me dan soms gewoon een slechte moeder, die niets kan hebben. Mijn vriend zei gister dat ik normaal gesproken engelengeduld heb, maar nu even niet, niet erg, heeft iedereen weleens. Ik weet het ook allemaal wel, maar het voelt voor mij dan erg vervelend.
Kan me ook heel goed voorstellen dat je tegen volgende week op ziet...een hele week was hij weg toch? Heb je wel mensen waar je naar toe kan, en die je zonodig waar helpen?? En het forum he, is altijd open!! Anders krabbel je me maar lekker op hyves, jij mag me wel stalken Wink

Hier gaat het allemaal wel oke. Weer erg druk, veel werk blijven liggen toen ik vorige week ziek was. Mijn ouders zijn vandaag naar Italie vertrokken, voor 3 weken. Mijn broertje heeft voor 3 maandagen vrijgenomen van zijn werk, zodat hij op de kids kan passen! Helemaal trots en wij helemaal blij!! Mijn moeder ging huilend weg, nu moest ze haar kleinkindjes 3 hele weken missen...tja en haar eigen kinderen...die redden zich wel, haha! Je word gewoon echt op nr 2 gezet he? Wink Op verjaardagen ook, alle aandacht gaat naar de kleintjes. Volgens mij missen mensen ons niet eens. Volgens mij kunnen wij Vera op de stoep zetten, en dan is het ook goed Big Grin
Verder eigenlijk weinig te liegen. Owja de speen, daar heeft het CB het heel even met ons over gehad. Ze vonden het idd belangrijk om langzaamaan die speen af te bouwen. Nou mooi niet he? Vera pakt naar ons idee de speen al veel minder. Ze kan haar aandacht nu ergens anders op richten en is dus snel af te leiden. Wel hebben we er altijd een doek aan hangen, op het moment dat de speen dan helemaal afgebouwd hebben heeft ze haar doekje nog. Heb ik ergens in een boek gelezen, geen idee of het werkt, maar het is het proberen waard.

Als ik iets ben vergeten, mijn excuses!
Volgens mij slaapt Vera nu eindelijk, dus nu is het MAMA TIJD!!!!
evie27

Posting Freak

04-07-2011 21:07
Laura, het is van komende zaterdag tot de zondag daarop 9-7 t/m 17-7. Die eerste zaterdag heb ik smiddags een afspraak en zondag dan zijn Lieke en ik samen en maandag gaan we een dagje naar mijn ouders. Dan 3 dagen werken, dat lijkt me pittig s'ochtends en s'avonds zonder hulp en dan al moe zijn ( vakantiedrukte op het werk is begonnen) en dan die vrijdag zijn we samen, en zaterdags een hele dag met mijn moeder en zus en dan komt hij zondagmiddag thuis incl jetlag haha...
Ik zal vast hier wel van me af willen schrijven, dus bereid jullie voor haha....
En je gevoel van je even willen terugtrekken dat ken ik ook hoor..het arme meisje kan er niets aan doen maar soms heb ik dat gewoon, kan je niet zoveel hebben.

En nu ga ik lekker slapen..
Neetje23

Posting Freak

05-07-2011 12:17
@ evie, mazena in de luier helpt goed tegen stukke billetjes had ik gehoord!
suus1

Posting Freak

06-07-2011 07:37
Jeetje evie dat is een pittig weekje volgende week.
En dat nu haar billetjes zo pijnlijk zijn!
Klinkt wel alsof ze echt tandjes gaat krijgen.
Hoe gaat het nu met de ontlasting van Lieke?

Cindy hoe is het met Lucas?
Leuk dat je al wat kan zien qua buikje.
Zo kan je wel extra lang trots zijn op je bolletje Smile

Lau, ik herken dat ook wel van dat geen geduld hebben soms.
Dan ben ik maar wat blij als frank er is om Lucas even van mij over te nemen Smile
Wat een mazzel dat je zo toch nog oppas hebt u je ouders zo lang op vakantie gaan!
Slim zo'n doekje bij de speen.
Wij merken dat Lucas nog echt niet zonder speen wilt, want hij pakt dan razendsnel zijn speen of andere vingers.
Achja wij merken het ook wel als de tijd rijp is.
Volgens mij is Lucas gewoon wat later in die dingen (net als de tandjes die nog altijd niet door komen).

Neetje suc6 op het CB vandaag!
Fijn dat Jort al zo lekker slaapt Smile

Hier: Lucas is weer veel aan het mopperen de laatste dagen (zullen de tandjes dan toch komen? haha).
Hij wil ook echt overal op kauwen en kwijlt alles bij elkaar.
Ook wil hij de hele dag door staan (wat hij alleen nog met ondersteuning kan dus dat is niet handig!).
Hij kan inmiddels al wel zelf tijgeren!

Ikzelf heb gister een minder leuke dag gehad.
Hoogst waarschijnlijk last van galstenen waarvan er gister eentje vast zat.
Heb een middel voorgeschreven wat enorm sterk pijnstillend werkt en kramp opheffend werkt waardoor de steen los zou moeten komen.
Nou ik voel nu gelukkig een stuk minder pijn dan gister en kan gelukkig weer aan het werk.
Neetje23

Posting Freak

06-07-2011 12:33
heey meiden hier terug van het cb. Jort deed het erg goed had express geen speen in gedaan want anders zouden ze daar over beginnen net als bij jullie..
maar ze waren erg tevreden.. hij is 68 cm groot en weegt 8115 wat een poepzak he maar lekkere babyvet niks mis mee :p
verder heb ik weinig tijd helaas sorry.

@ suus wat vervelend van die galstenen zeg.. gelukkig heb je er wat voor gekregen..
suus1

Posting Freak

07-07-2011 07:27
Neetje fijn dat Jort weer goedgekeurd is Smile
evie27

Posting Freak

07-07-2011 17:07
Neetje, super dat Jort weer helemaal goed gekeurd is.

Suus, voel je je alweer beter? Vervelend zeg galstenen. Hoe gaat het met Lucas? Nog aan het mopperen?

Hier, Lieke heeft nog steeds dunne luiers wel maar 1 per dag maar wel dun. Ze heeft gelukkig wel nog goede plasluiers en tranen als ze huilt. Nog geen tandjes te bekennen dus we denken niet meer dat het daar vandaan komt. Twijfel of ik morgen even de huisarts moet bellen. Op het kdv maakte ze zich niet zo'n zorgen.
Lieke weet zich al helemaal door de box te manouvreren en gelukkig weet ze nu ook dat ze haar hoofdje neer kan leggen als ze op haar buik gerold is. Alleen terugrollen doet ze nog niet. Ook nieuwe klanken maakt ze...het is nu papappapapapa en mamammamamaa maar niet gericht naar ons dus echt onbewust. Wel grappig weer die nieuwe klanken.
Nu weer lekker weekend en zaterdagochtend afscheid nemen van mijn vriend...pff zie er tegenop maar heb nu wel zoiets laat het nu dan maar starten dan dat ik er nu tegenop zie.

Jullie plannen voor het weekend?
suus1

Posting Freak

08-07-2011 07:24
Evie, gaat wel beter al, dank je.
Ik denk dat de galsteen er doorheen geschoten is en heb alleen nog wat na pijn, maar zo is het goed te doen Smile
Lucas blijft zeurderig.

Wat vervelend dat Lieke dunne luiers blijft houden.
Ik denk dat zolang ze goede plasluiers blijft hebben en geen hoge koorts dat je niet per se naar de ha hoeft te bellen.
Maar bellen kan ook nooit kwaad als het je gerust stelt he!
Leuk dat ze ineens soms nieuwe dingen kunnen he?!
Ik verbaas me soms wel eens als Lucas iets zomaar ineens kan.

Wij gaan zondag naar 2 verjaardagen, en zaterdag wilde we naar een nieuw autostoeltje kijken en misschien een fietsstoeltje.
Heb al een goedkope autostoel gezien bij babypark, die volgens de omschrijvingen net zoveel kan als die van duurdere merken, dus we gaan eens even kijken of die ook echt stevig lijken en alles kunnen wat we willen.
cindy85

Posting Freak

08-07-2011 19:20
he meiden, hier ben ik ook nog eens!

@ neetje: fijn dat jort weer helemaal goedgekeurd is! En hahah jouw ventje weegt gewoon evenveel als die van mij alleen is jort 4mnd jonger hahaha. Ach lekker toch dat babyvet!

@ suus: auw klinkt pijnlijk hoor galstenen. Dus jouw lucas ook zeurderig! Hier ook al!

@ evi: leuk zeg die nieuwe klanken van Lieke! Zal ze wel snel genoeg door hebben waarvoor die klanken staan hoor!

@ laura: meid ik snap je echt helemaal, ik had gisteren ook zo'n avond. Was ik blij thuis te komen na een lange dag werken en eindelijk geen avondles meer op donderdag, zit er in de crèche en megachagrijnig kind op me te wachten, echt de hele avond niets goed genoeg voor meneer en zich echt kwaad maken om alles, mij geen second met rust kunnen laten. Ik werd echt stapelgek gisteren van hem! Nu is hij zozo, zolang hij middelpunt van de belangstelling staat is hij een echt vrolijk schatje, maar zodra je blik ook maar afwendt dan is het weer groot drama!

hihi hier klom lucas ineens in zn eentje in de zetel!!!!!! Ik schrok me een bult! Ik lag in de zetel terwijl hij wat aan het spelen was, staat hij ineens recht aan de zetel, grijpt zich vast en mij, heft zijn beentje héééél hoog in de lucht en kruipt zomaar ff bij me in de zetel! Intussen al wel zo'n 5keer gedaan en gaat echt wel vlotjes hoor haha. HIj kan het alleen nog niet als er niets in de zetel licht om zich aan vast te grijpen, maar ja dat is maar een kleinigheidje. Jeetje zeg dat had ik wel nog neit verwacht voor de eerste paar maand eignelijk ahhah. Oooh wat zal hij vaak op zn neusje gaan als hij terug uit de zetel wil kruipen dan hahaha

En nu heb ik echt mega hoofdpijn. Heb een uur langer gewerkt vandaag en toen ik thuiskwam om 18u20 lag B gewoon te slapen in de zetel en lucas nergens te bespeuren. B was in slaap gevallen en helemaal vergeten Lucas op te halen. Dus ik echt rennen naar de kinderopvang want sluit om 18u30. Lucasje zat daar nog helemaal alleen 't ventje. Maar goed, ik was dus nog net op tijd maar wel helemaal buiten adem. Heb blijkbaar toch al meteen wat minder energie hoor met zwanger te zijn, werd nu wel pijnlijk duidelijk Smile
evie27

Posting Freak

08-07-2011 19:40
Cindy, Owh wat erg dat B vergeten was Lucas op te halen...ik neem aan dat je hem daar toch wel even op aangesproken hebt:-) Jeetje dat mannetje van jullie blijft iedereen verbazen hihi! Nu lekker genieten van een weekend vrij.

Hier, ook zware hoofdpijn van de stress...net boodschappen gedaan en nog even met zijn drietjes gekroeld en nu heeft Erik Lieke op bed gelegd en gaat hij zijn koffer pakken. Pff heb al wat traantjes gelaten...Lieke was gelukkig heel lief vandaag.

Fijn weekend allemaal!
Laura111

Posting Freak

08-07-2011 22:30
Morgen typ ik een groter bericht...

Ik wil alleen Evie heel veel sterkte wensen met aankomende week en morgen het afscheid!! Toi toi!

Dikke kus en knuffel vanaf hier! xxx
cindy85

Posting Freak

09-07-2011 07:58
Neetje23 schreef:[@ Cindy, wat naar dat lucas weer zo ziek is,, ik moet eerlijk zeggen moet ook maar eens paracetamol in huis halen voor jort.. wat goed dat ze er meteen werk van hebben gemaakt is natuurlijk ook niet normaal dat hij droog is snachts en wel veel drinkt hoop dat het niks ernstig is.. en een 2ling zou erg leuk zijn en lekker druk hihi. Ben erg benieuwd.. en zo snel weer zwanger echt gaaf.. teun zit ook steeds in sept stop je weer met de pil hoor haha.. ik zeg zie ik tegen die tijd wel weer.. ohh lees nu dat er gelukkig niks ernstig is.. mooi. Wat grappig dat je hem steeds jort noemt is ook makkelijker dan jorn en natuurlijk leuker :p wat lekker dat je je zo goed voelt en lucas alweer 10 mnden hoeveel schelen de kleintjes al hij/zij geboren wordt?? Dat je baas het zo leuk vind je bent toch pas net weer begonnen met werken en dan meteen weer zwanger.. jullue hebben al zolang zwangerschaps verlof toch half jaar ofzo?? [/SIZE]

Tegen september ben je vast en zeker ook weer klaar om voor ukje n° 2 te gaan Wink Wel leuk dat Teun al zo snel weer een tweede wil ook! Haha idd jort vind ik ook wel leuker dan jorn Smile Als dit kleintje op de uitgerekende datum komt, nl 3mrt, dan schelen ze 1jaar 6mnd 1dag , anderhalf jaar dus!
Oja wi hebben geen half jaar zwangerschapsverlof hoor, eigenlijk net hetzelfde als bij jullie. Alleen nemen jullie in NL meestal vanaf 34weken zwangerschap verlof, en werken wij hier nog door tot 39 weken (in mijn geval niet want ben bevallen aan 38 weken), en dan neem je die 5 weken mee naar het postnataal verlof, dan ben je erna meteen al een maand langer thuis met je kleine. Ook had ik nog 3 weken gewoon verlof staan wat ik nog moest opnemen en dan heb ik mijn 3mnd ouderschapsverlof er meteen achteraan geplakt, met natuurlijk héél wat loonverlies die 3mnd. Dat ouderschapsverlof hebben jullie toch ook recht op he, maar naar ik begrepen heb, nemen jullie dat dan meestal 1 dag per week ofzo voor langere tijd? Dus eigenlijk hebben we evenveel verlof hoor denk ik maar ik neem het allemaal in één keer op. 4/5 werken zie ik niet zo zitten, want de hoeveelheid werk die ik moet doen, gaat toch hetzelfde blijven alleen heb ik dan een dag minder om het te doen en kom nu al vaak niet rond met mijn werk, dus gaat dan 4 dagen boordevol stress zijn, dat heb ik er niet voor over, dan werk ik liever een dag extra.
Met ukje nummer 2 weet ik het wel nog niet goed hoe ik het ga doen. Natuurlijk weer zoveel mogelijk verlof meenemen naar postnataal verlof, er weer wat gewoon verlof achteraan plakken en dan mss nog 2mnd ouderschapsverlof nemen en de overige 2mnd (want verandert in 2012 naar 4mnd ouderschapsverlof Smile) dan spreiden over langere tijd de woensdagnamiddag als lucasje naar school gaat... Maar dat moet ik wel es met mn baas bespreken, maar eerst met B. Want hij heeft natuurlijk ook nog ouderschapsverlof, nog 3mnd van lucas en dan straks nog 4mnd van de vlgende kleine. Als hij de woensdagnamiddag neemt en dat kan spreiden over enkele jaren, dan neem ik mss weer alles naeen op, of de vrijdagmiddag want dan is school ook wat eerder gedaan...
Nog veel opties dus Smile
cindy85

Posting Freak

09-07-2011 08:03
oja vandaag 6 weken zwanger: tekst onder banner: "tiny eyelids are forming and hand plates appear", ach hoe schattig is dat niet, er ontwikkelt zich al een echt minimensje Smile.
Straks maar eens op zoek naar mn zwangerschapsboek, die week per week beschrijft, heb dat na lucas ergens weggestopt maar weet niet meer meteen waar...

Maar nu ga ik me klaarmaken en gaan shoppen. Het is koopjesmaand dus zal straks wel veel volk in 't stad zijn maar nu is het nog voormiddag en slecht weer dus mensen zullen hopelijk wachten tot de namiddag, dus ga ik maar lekker nu voor het te druk wordt. En morgen tripje naar nieuwegein op bezoek bij een vriendin!

@ evie: sterkte deze week hoor!! Gaat vast en zeker wel snel voorbij zijn!
evie27

Posting Freak

09-07-2011 08:54
Laura, wat een ontzettend lief berichtje Thnx!!! Doet me goed:-)

Cindy, ook jij bedankt!!

Hier voel ik me echt even klote, vanmorgen erik weggebracht, ging allemaal goed totdat ik met Lieke in leeg huis aankwam. Ik heb ze op bed gelegd en het vloog me ineens allemaal aan. Ben ook vandaag en morgen hele dagen alleen met haar thuis. Mijn ouders zijn weg, vriendinnen hebben allemaal al plannen. En ja mijn zussen vind ik net even te ver weg om even naar toe te gaan. Ik ga gewoon niet vooruit denken, ik kan alleen maar bedenken wat als er iets met Lieke is ofzo...wat dan...en dat heeft gewoon geen zin om steeds negatief te denken. Moet mezelf uit die dip trekken voor ons meisje..
suus1

Posting Freak

09-07-2011 10:19
Evie, je kan het meid!
Als er iets is kan je altijd hier je hart luchten en ons vragen stellen he!
Lijkt me ook heel moeilijk als frank zo lang weg zou zijn, maar misschien vliegt de tijd wel voorbij nu je het druk hebt met Lieke.
Ik zou ook gewoon lekker er op uit gaan.
Eindje wandelen, naar de eendjes ofzo.
Heeeel veel suc6 iig!

Cindy wat kan jou Lucas al veel!
Knap zeg Smile
Jou kleintje ook al zeurderig dus?
Hier is het omdat meneer eindelijk zijn eerste tandje door heeft!
Gelukkig weten we nu dus waarom, want ontevreden kindjes zonder dat je weet waarom is stressvol.
Laura111

Posting Freak

09-07-2011 19:12
Evie, hoe is het de eerste dag gegaan? Heb je jezelf en Lieke een beetje weten te vermaken?
Je kan hier altijd je hart komen luchten!!

Cindy, tjee wat kan Lucas al veel zeg! Je hebt gewoon al een hele kleuter, wanneer de 2e geboren word, haha! Gaat het allemaal goed met de zwangerschap. En wat erg dat B Lucas vergeten was op te halen! Heb je hem er nog op aangesproken?? Kan natuurlijk altijd gebeuren, maar eigenlijk zou het niet mogen.

Suus, hoe gaat het nu met je galstenen?? En op je nieuwe baan??? We moeten binnenkort echt snel afspreken, het is TE lang geleden. Hoe zit je rooster eruit? Dan kunnen we iets plannen! En eindelijk...Lucas heeft zijn eerste tandje!!!! Fijn dat hij nu eindelijk door is gekomen!!

Hier een leuke dag gehad. We zijn vandaag voor het eerst met Vera naar de kinderboerderij gegaan, super leuk! Beetje jammer van het weer, maar uiteindelijk nog redelijk droog weten te houden. Daarna samen boodschappen gedaan. Nu ligt Vera op bed, en gaan we de dvd hangover kijken. Iedereen heeft het erover, en deel 2 draait al in de bios, maar wij kennen de eerste niet.
Morgen een verjaardag van een vriendin van ons, met heel veel kennissen met kleine kindjes, dus voor Vera alleen maar leuk!

Oja Evie, vergeet ik steeds te vragen, hoe gaat het met je zus en haar zwangerschap??
evie27

Posting Freak

09-07-2011 19:31
Laura, de hangover is zeer zeker aan te raden. Wij hebben ze ook alle 2 al gezien, erg gelachen. Oh en wat een schattige foto's op hyves van jullie zeg. Leuk zo naar de kinderboerderij, dat kunnen wij ook wel eens doen ja goede tip:-)

Ik ben de dag opzich wel doorgekomen maar Lieke had haar hele ritme door de war gegooid dus daardoor ook helemaal niet meer gewandeld ofzo..met vlagen ging het goed met me maar ik moet zeggen dat ik toch echt wel moeilijke momenten heb. Hij zit natuurlijk ook aan de andere kant van de wereld, het zal al erg opluchten als hij laat weten wanneer hij goed is aangekomen. Vind die lange vluchten maar niets..maar goed dat zal pas nl tijd heel laat zijn. Ik hoop dat ik me morgen geestelijk beter voel want dit had ik toch echt niet verwacht van mezelf zeg. Was trouwens wel heel schattig, ik had het effe moeilijk en Lieke zat bij me en zit nooit stil ofzo maar ze kwam lekker tegen me aan liggen en lag te duimen en aan mijn haar te friemelen..echt even een mooi momentje..ze voelde het aan denk ik.

En mijn zus en haar zwangerschap gaat goed, ze is eigenlijk al die tijd gewoon misselijk gebleven, ze is nu 6 maanden op weg. De misselijkheid gaat nu over in maagzuur, oh dat had ik ook zo erg die maagzuur. Echt zo benieuwd naar mijn neefje:-) Ze begint het nu wel zwaarder te vinden maar gelukkig zijn haar 2 meiden 9 en 7 dus die hoeft ze niet meer zo te helpen in alles en helpen hun haar wat meer.

Veel plezier met film kijken! Ik geloof dat er ook wat films op tv komen daar ga ik maar eens voor zitten:-)
cindy85

Posting Freak

09-07-2011 23:03
@ laura: ja ik heb benny er natuurlijk wel op aangesproken want kon er echt niet goed mee lachen hoor. Ik begrijp wel heel goed dat hi in slaap gevallen was hoor want was al om 3u moeten opstaan om te gaan werken die nacht dus was vroeg thuis en ging wat ronde van frankrijk kiken maar toen dus in slaap gevallen van vermoeidheid. Dus dat deel snap ik wel maar niet dat hij geen wekker gezet heeft voor Lucas want hij wéét dat hij altijd in slaap valt zodra hij ergens neerligt (je houdt het niet voor mogelijk waar die al zoal in slaap gevallen is!).
En ja ik heb nu al een halve kleuter in huis haha Smile Hij kan nu ook sinds deze week handjes draaien, echt keischattig zeg. Dan zeg ik doe es handjes draaien of zing dat liedje van K3 en steekt hij dan gewoon zn handjes omhoog en gaat ze draaien (of een soort van draaien want hoe dat precies werkt heeft hij nog niet heel door), en doet dan na een tijdje bravo voor zichzelf hahahaha. Gisteren zei ik nog dat hij nog iets nodig had om zich aan vast te grijpen om in de zetel te kruipen, nou vandaag niet hoor. Stond ik er gewoon op te kijken hoe hij als een volleerde peuter zomaar in de zetel kroop! Echt grappig zicht eigenlijk want de zetel komt zo hoog als zijn borstkas dus zou je echt niet verwachten dat hij zo hoog raakt met zn beentje haha. Ben dus wel heel trots op hem maar houdt ook wel in dat ik hem nóg meer in de gaten moet houden want alshij in de zetel kan kruipen kan hij binnenkort op nog veel meer kruipen!

Oh en naar de kinderboerderij geweest, leuk hoor! Ben blij te horen dat vera het ook heel leuk vond, want ik had ook al zitten denken om tijdens mijn verlof over 2 weken met lucas es naar de kinderboerderij te gaan!

Met de zwangerschap gaat alles heel goed hoor. Vandaag wel veel pijnlijke steken in mn onderbuik maar zullen wel de banden zijn die oprekken, had ik vorige week ook en toen was mn buikje ineens een stuk gegroeid de dagen erop. Dus ben benieuwd of dat nu weer het geval zal zijn.

@ suus: woehoe! eerste tandje door! Weer een mijlpaal erbij Smile Ik weet dus nog steed niet waarom lucas zo lastig is want ik zie echt geen tandjes doorkomen, hoewel hij steeds met zijn vingers in zijn mond zit, maar zie echt helemaaal niets!

@ evie: ooh wat lief van lieke zeg! **smelt** kan het me echt helemaal voorstellen, zo vertederend Smile
Reageren
En nu ga ik slapen, is wat laat geworden want we zijn gaan bbq'en bij de buren , dus lucas zit nu in bed dus ga nu ook maar gaan slapen want om 5u à 5u30 begint Lucas alweer aan de nieuwe dag en wij (lees: ik Wink) dus helaas ook. Maar we moeten sowieso wel vroeg op want we gan naar Nieuwegein bij Utrecht morgen bij een vriendin op bezoek, dus morgen zal ik hier ws niet meer te vinden zijn...
Neetje23

Posting Freak

10-07-2011 12:18
@ evie, hier ook ¾ poepluiers op een dag sommige pittig dun sommige weer gewoon.. niet normaal magoed hij heeft er nog geen last van! Tanden denk het niet..drinkt en eet goed is gewoon hartsikke vrolijk dus maak me ook niet zo druk..
@ cindy, jaa idd moet je nagaan maar dik is ie niet echt vind ik gewoon lekkere vetjes.. maar jort was ook al 4265 bij de geboorte dat scheelt natuurlijk ook.. maar straks als ze meer bewegen enz zal het wel weer minder worden. wat naar dat benny lucas was vergeten op te halen.. en wat kan lucas veel idd echt heel leuk
@ suus hoe gaart het nu bij je?
@ evie, sterkte deze week en wat lief van lieke, ze voelen het echt aan hoor ik was vorige week echt de hele ochtend ziek, overgeven en hoofdpijn jort naast me in bed genomen en hij lag mooi stil te spelen om 11 uur ging hij slapen tot half 1 normaal slaapt hij later dus dat was echt lekker..

@ hier, Jort begint het terug rollen door te krijgen het lukt af en toe maar moet hem ook nog helpen echt grappig hoeveel moeite hij ervoor doet.. ik moet vanavond werken tot 23.00 echt niet fijn op zondag teun gaat straks lekker bbq met onze vriendengroep jammer dat ik niet mee kan.. magoed morgen wel lekker vrij en wordt het ook mooi weer.. verder weinig te schrijven iedereen prettige zondag
suus1

Posting Freak

10-07-2011 12:50
Lau wat leuk de kinderboerderij!
Moeten wij ook eens binnenkort doen met Lucas Smile
Galsteen die vast zat is inmiddels al door geschoten, dus heb geen pijn meer!
Moet binnenkort nog wel voor een echo, om te kijken of er meer stenen zitten waar ik misschien last van zou kunnen krijgen.
Op mijn werk gaat ook goed Smile
We moeten zeker binnenkort afspreken!
Mijn rooster heeft nog geen vaste dagen, dus we zullen even moeten mailen om er onderling uit te komen Smile

Evie, meid toch, gaat het een beetje?
Vandaag leuke dingen op de planning staan?

Cindy wat fijn dat je zwangerschap tot nu toe goed verloopt Smile
Je klinkt er deze keer heel relaxt over.
Misschien dat de tandjes ergens deze dagen een keer gaan doorkomen?
Lucas was ook al langer zeurderig voordat ze door kwamen.

Neetje, op zondag werken is nooit leuk Sad
Werkze iig, en morgen een mooie dag toegwenst.
Heb je al wat gepland te gaan doen of ga je lekker relaxen?
evie27

Posting Freak

10-07-2011 16:27
Cindy, en hoe was het in Nieuwegein??

Suus, hebben een rustig dagje gehad. Een flink stuk gewandeld met haar, voel me vandaag beter gelukkig.

Neetje, gister had ik er ook 4 en vandaag 2 tot nu toe...en het wisselt hier ook met hele dunne tot wat meer richting normale ontlasting. Hmmz op zondag werken dat is inderdaad minder..krijg je wel meer toeslag toch?

Ik denk toch dat er een tandje gaat doorkomen, ik voel wat hards en als ik heel goed kijk zie ik een wit puntje....maar twijfel nog wel hoor. Ze is wel beetje hangerig, ze kan zichzelf niet goed vermaken de afgelopen dagen. Precies nu hahaha...ach ja dan kroelen we maar wat meer. Ik ga het mezelf nu niet moeilijk maken:-) Straks haar in bad doen, dat wordt nog leuk in mijn eentje haha, normaal gaat ze onder de douche maar dat kan ik niet alleen. Beetje creatief doen straks hahaa....
suus1

Posting Freak

10-07-2011 19:46
Evie fijn dat je je er al beter onder voelt!
Is het gelukt met badderen?
Ik moet eerlijk zeggen dat Lucas hier eigenlijk altijd in bad gaat.
Bijna nooit onder de douche.
Hij is zoooo bewegelijk en sterk dat ik hem met moeite goed kan vast houden onder de douche, haha.
Hebben jullie een groot bad?
Bij ons gaat Lucas namelijk al een tijdje in een badring (van prenatal).
Dat is een zitje voor in bad, waar hij al heel snel erg goed in zat!
Heb je zelf je handen vrij om met je kindje te spelen, wassen enzo.
evie27

Posting Freak

10-07-2011 19:51
Suus, nee we hebben geen vast bad...ze moest dus gewoon in het babybadje. Daar heeft ze in gezeten, moest haar uiteraard wel vast houden. Ze vond het heerlijk en heeft lekker zitten spelen en spetteren haha...Ze gaat sinds kort bij ons onder de douche in een speciaal zitje, dan zit zij lekker op de grond te spelen. Alleen dan moet degene die niet doucht haar eruit halen want dat kan niet in je eentje als je helemaal nat bent. Lieke is ook erg beweeglijk om vast te houden onder de douche.
suus1

Posting Freak

11-07-2011 08:04
Evie, ow ook in een zitje, tja dat kan natuurlijk ook!
Onze douchecabine is daar dan weer te klein voor, maar dan hebben wij wel een bad waar je natuurlijk ook een douchekop aan kan zetten Smile
Maar dat gaat inderdaad niet in je eentje nee, of je moet alles nat hebben en het enorm koud hebben haha.
evie27

Posting Freak

11-07-2011 08:20
Suus, Ik wilde jou nog even vragen wat we het beste mee kunnen nemen op vakantie tegen de muggen en voor als ze gestoken is...het duurd nog wel even onze vakantie maar wil alvast wat dingen gaan verzamelen. Ik dacht aan wie kan ik het nou niet beter vragen dan aan Suus:-) En verder nog tips wat we mee kunnen nemen?

Ik moet zeggen meiden dat ik nu met de dag meer vertrouwen heb en eigenlijk best trots op mezelf ben dat we het samen zo goed doen:-) Ik moet natuurlijk nog wel even maar toch tot nu toe gaat het goed. Vandaag even lekker een dagje naar mijn ouders, daar lekker eten en dan is deze dag ook weer zo om. En dan 3 hectische dagen voor de boeg, zullen drukke ochtenden en avonden worden denk ik haha...ach gaan de dagen ook snel:-) En zaterdag ga ik lekker dagje met mams, zus en nichtje (7) shoppen:-)
Neetje23

Posting Freak

11-07-2011 11:53
@ evie, fijn dat het beter gaat met je en dat je er meer vertrouwen in hebt, dus toch tanden nou ik ben benieuwd bij jort dit kan trouwens heel lang aanhouden..

@ hier hebben we sinds dit weekend ook een badring van prenatal we hebben nog geen bad dus mooi in de douchecabine en idd wat je zegt evie het is makkelijker met zn 2en te zijn.. Jort had de laatste 2x dat hij in de tummy ging dat hij vet begon te schreeuwen ik dacht miss te krab ofzo.. nu hadden we hem in de badring gezet onder de douche en weer schreeuwen he.. niet normaal helemaal over de toeren.. nu had ik hem vanochtend even in de douche cabine in de badring gezet met kleren aan maar niks aan de hand.. miss toch het water dus.. ga morgen weer het douchen proberen.. a;s het aan het water ligt hebben we een probleem.. hihi
suus1

Posting Freak

11-07-2011 18:53
Evie, hm goede vraag vn die anti muggen troep.
Voor baby's mag je eigenlijk niet zoveel gebruiken.
Wat we bij onze etos hadden is: byebites.
Dit merk heeft natuurlijke middelen tegen muggen (eigenlijk dus gewoon een soort van citronella geurtje) en ook een gel voor na de beet (en gelijk ook een verkoelende aftersun).
Verder weet ik eigenlijk niks voor die kleintjes.
Misschien dat in andere drogisten nog andere merken verkocht worden, maar denk dat je sowieso uit komt bij zo'n citronella lucht.
Alles met deet er in mag sowieso niet! (wel voor jullie natuurlijk).

Fijn dat alles goed gaat meid!

Neetje, owjee hopelijk is het een korte fase van Jort!
Zou toch fijn zijn als je hem gewoon kunt blijven douchen zonder geschreeuw.
evie27

Posting Freak

11-07-2011 19:43
Neetje, is inderdaad niet te hopen dat het van het water is...dan is het waarschijnlijk wel een fase en dan hoop ik dat het niet te lang duurdt voor jullie!

Suus, Tja dat wordt nog lastig lees ik al..we gaan naar de Dordogne en in die streek zitten veel muggen dus ik denk dat ik ook nog even opzoek moet naar een klamboe voor over het bedje te spannen. Misschien zou ik eens naar de apotheek kunnen gaan, die zit hier in de straat. Wellicht hebben die nog iets staan wat voor die kleintjes kan?

Nou vandaag even mijn moeder laten kijken naar of het nu wel een tandje is wat doorkomt, en we zien wel iets wits maar het is nog niet door....hoop dus niet dat ze daar nog veel last van gaat krijgen....Mijn schoonzus heeft vandaag de eerste echo gehad, ze is 12 weken. En ik moet echt even wennen want ze was helemaal niet enthousiast en ze was er nogal zakelijk over. Het is ze ook wel een beetje overvallen dat ze zwanger zijn, ze dachten niet dat het gelijk raak zou zijn. Ze krijgen vrijdag de sleutel van hun huis en moeten daar giga aan gaan verbouwen dus ze dachten als dat klaar is dan zijn we misschien net zwanger...uhm niet dus. Vond het wel beetje sneu voor mijn broer want die had ons al wel beetje gewaarschuwd maar toen ze aankwamen met de echo zag je dat hij zijn enthousiasme inhield voor haar. Ze zei het zelf ook wel, en ze hoopt dat het later bijdraait als iedereen het weet. Ze gaan het weekend alle vrienden inlichten. Dat wilde ik nog even vertellen:-)
suus1

Posting Freak

12-07-2011 07:43
Evie, ik kan me helemaal niks voorstellen bij je schoonzus!
Ik snap gewoon niet dat je niet helemaal in de wolken bent als je de echo gezien hebt.
Ook aangezien het wel op de planning stond en ze dus wisten dat het er van zou kunnen komen.
Ik werd ook veel eerder dan verwacht zwanger, maar dat vond ik alleen maar een hele grote positieve verrassing!
Jammer voor je broer dat hij zich nu in houd.
Hopelijk draait ze snel bij!
evie27

Posting Freak

12-07-2011 19:23
Suus, ja vreemd he van mijn schoonzus...vind ik ook! Zaterdag gaan we bij het huis kijken mijn zus en ik dus ben benieuwd hoe ze dan doet:-)

Vandaag hectische werkdag gehad, er was in mijn 2 dagen afwezigheid veel gebeurd en een collega is met vakantie dus ik ben de hele dag heerlijk aan het werken geweest. Heb nu zoveel werk dat ik dat in de 3 dagen niet af ga krijgen dus ben benieuwd. Vind het wel echt heel fijn, ging vanmorgen ook goed met Lieke wegbrengen. En toen ik ze ophaalde was ze weer zo enthousiast dat ik er was, we hebben heerlijk thuis gekroeld. Eten ja dat gauw tussendoor maar had toch niet zo'n honger. Nu lekker met een theetje op de bank geploft en lekker vroeg naar bed want Lieke was vanmorgen al om 6.15 uur wakker haha..
cindy85

Posting Freak

13-07-2011 16:44
Hey meiden kom straks even reageren als ik tijd heb later op de avond, maar moet nog mijn belastingsaangifte doen en is de allerlaatste dag vandaag (ja weer lekker op tijd dus haha).
Maar wou alvast eens een update geven van hoe mijn buikje er tegenwoordig al uit ziet: e dit aan 6w4d pas 's morgens (na het ontbijt) !!!

[ATTACH=CONFIG]3815[/ATTACH]

Dus met zo'n buikje vertrek ik ook naar het werk, echt moeilijk om kleren te vinden die dat verbergen want ik ben anders echt wel vrij plat!
cindy85

Posting Freak

13-07-2011 16:45
heeee nu zie ik ineens dat mn banner van lucas weg is???? waar is die naartoe??????
evie27

Posting Freak

13-07-2011 17:39
Cindy, wow dat zijn er vast 2 in je buik :-) mooi hoor!!
evie27

Posting Freak

13-07-2011 19:22
Vergeet ik het net nog te vertellen, eindelijk is het tandje door :-) Ik kwam ze vandaag ophalen op het kdv, en toen zeiden ze nou fijn he dat het tandje door is..oeps helemaal niet meer naar gekeken in alle drukte. Erik baalt als een stekker dat hij er nu niet is! Hoe is het verder bij iedereen?
Neetje23

Posting Freak

13-07-2011 20:16
toch een tandje evie.. hoelang heeft het geduurt die poepluiers??

@ cindy, tjee wat een buik al zeg zeker een 2 ling super ben zo benieuwd!!
evie27

Posting Freak

13-07-2011 20:19
Neetje, die dunne luiers waren er zeker een week. Op het laatst wel afgewisseld met wat normalere ontlasting. Jort ook nog steeds last? Zou niet gek zijn als hij ook al een tandje zou krijgen...het is er de tijd voor:-)
suus1

Posting Freak

13-07-2011 20:21
Evie, laat ons maar weten hoe het zaterdag gaat, ben wel benieuwd.
Wat fijn dat het tandje al door is!
Bij Lucas heeft dat echt heeeel lang geduurd.
Hoe gaat het verder met Lieke?

Cindy, wow wat een buikje al weer!
Bij een tweede groeit je buik sowieso eerder, maar zo snel had ik niet verwacht!
Ben wel heel benieuwd of er 1 of 2 kleintjes in zitten Smile
Wanneer krijg je de eerste echo? (of had je dat al gezegd? weet het ff niet meer).
Laura111

Posting Freak

14-07-2011 09:36
Hoi allemaal!

Cindy, wat een buik al zeg!!! Ze zeggen idd dat je buik bij de 2e sneller groeit, maar zo snel....
Evie, jeeeeee! Lieke een tandje! Eindelijk. Idd jammer dat je vriend dit niet heeft meegemaakt, maar ach het ''voor af leed'' is hem toch wel bespaard gebleven.

Hier gaat het ff niet zo lekker om eerlijk te zijn. Het valt mij op dat wanneer Vera bij mijn schoonouders is geweest, de dag erna helemaal van de waps is. Ze kruipt me continue achteraan, en als ik maar even uit het oog ben, gaat het luchtalarm hier af. Ik weet echt niet waar het aan ligt, maar ik kan er de klok op gelijk zetten.
Dus gister een mega huilend kind hier thuis, het was ook nog klote weer, dus kon er ook niet uit. Een en al drama dus!
Nu vandaag idem dito, vanmorgen om 07.00 was ze alweer wakker (voor haar doen erg vroeg), en meteen weer brullen. Niets is goed, pfff. Ik begon vanmorgen alweer meteen te janken, goedemorgen zeg! Mijn vriend zei, hup jij gaat nog even slapen, en ik doe de rest. Gelukkig hoeft mijn vriend vanavond pas te werken, dus hij kan me mooi helpen. Nou, toen had ik lekker geslapen, en werd ik goed wakker, belt mijn zusje. Ze heeft nog steeds klachten van haar zwangerschap, last van gewrichten en spieren etc. Nu vond ze het te lang duren en is ze naar de huisarts gegaan. Word ze doorgestuurd naar de reumatoloog. Het vermoeden is dus erg groot dat ze reuma heeft. Tuurlijk kom maar op! Ik ben erg moe, en loop alleen maar te janken.

Het is echt ontzettend druk op mijn werk, dus mijn dagen vrij heb ik ook echt nodig. En als ik dan vrij ben, en ik heb van dit soort dagen, trek ik dat ff niet.

En wat betreft mijn sm, ik weet het gewoon niet hoor. Ik wil Vera haar opa en oma niet ontgunnen maar het word me wel moeilijk gemaakt. We kunnen ook niet duidelijk aangeven waar aan het nu precies ligt, dat Vera de dag erna zo'n hopeloos geval is. Je kunt er met haar ook niet over praten, want zij ziet het meteen als een aanval. Ik denk dat Vera misschien teveel overprikkeld word. Mijn vriend en ik hebben afgesproken om ze na hun vakantie toch hierop aan te spreken. En als ze moeilijk doen zei mijn vriend, dan word het heel makkelijk, dan gaat ze er gewoon niet meer naar toe. Pff, vind het wel lastig hoor.
Gister belde ze toevallig op met de vraag hoe het met de kleine was. Mijn vriend nam op, en vertelde hoe het er voor stond. Ow zegt ze dan, dan komt er een tandje door, of ze kan niet poepen, of ze mist gewoon opa en oma. En nog erger, ze ging ons even uitlegggen hoe we ons eigen kind op bed moeten leggen. Mijn vriend zei al, ma ik denk dat ik mijn eigen kind als de beste ken, dus je hoeft me daar geen uitleg over te geven. En mevrouw voelde zich weer aangevallen.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Help me, wat moet ik er toch mee?

Afgelopen dinsdag is wel een vriendin van me bevallen van een prachtdochter; Ilse! Dus dat is wel weer leuk!
Binnenkort dus weer op kraamvisite, dan zal Vera wel helemaal een reus lijken!

Sorry voor mijn egobericht, maar het lucht wel ff op!
Laura111

Posting Freak

14-07-2011 10:12
Owja Evie, erg vreemde reactie van je schoonzus. Ik snap dat niet zo goed. Wees blij dat je zwanger bent, en geniet van ieder moment. En dat het sneller is gegaan dan de planning, kan ik me voorstellen dat je er even aan moet wennen, maar het geluk moet hetzelfde blijven. Erg jammer dat je broer zich nu inhoud...Hopelijk draait ze snel bij!
suus1

Posting Freak

14-07-2011 18:57
Lautje toch!
Wat naar allemaal Sad
Je zusje misschien reuma???? Wat erg voor haar!

Als ik mijn mening over je sm nog eens mag geven:
Ik zou Vera daar gewoon niet meer heen brengen.
Ten eerste: ze mist ze echt niet want je hebt dat besef nog niet op deze leeftijd (en je weet het later echt niet meer hoe vaak je waar geweest bent als je nog niet eens 1 bent).
Ten tweede: Het lijkt er toch echt op dat het beter is voor Vera als ze daar alleen komt op visite enzo maar niet voor een hele oppas dag (en wat goed is voor Vera is natuurlijk het aller belangrijkst!).
Ten derde: je zult misschien even ruzie hebben met je schoonouders, maar dat gaat echt wel weer over (ze willen Vera echt wel blijven zien dus ze hebben geen keus).
En als je gewoon netjes blijft uitleggen dat het zo het beste is voor Vera kunnen ze je echt niet tegen praten (als ze dat proberen, gewoon blijven volhouden).
Ten vierde: Je hebt al vaker geprobeerd je sm ergens op aan te spreken, en uit ervaring kan je nu wel zeggen dat dat geen zin gaat hebben.
Te vijfde: Jullie zijn de baas he! Het is jullie meisje, en jij hebt het recht om Vera daar niet meer te brengen om op te passen.
Je wilt toch alleen maar het beste voor haar? EN je hebt het al een lange tijd geprobeerd maar het blijkt gewoon niet echt te werken zo.

Klinkt misschien beetje hard en bot, maar het klinkt allemaal precies zoals bij mijn schoonouders en ik vind het gewoon zo vervelend voor jullie!
Mijn sm was eerst akkoord met niet oppassen (waar ik heel blij mee was), maar nu is ze ook telkens boos dat ze Lucas te weinig ziet.
Nou pech gehad denk ik dan, we doen wat het beste is voor de kleine man.
We krijgen steeds van die opmerkingen dat we vaker moeten komen enzo, maar daar schenken we geen aandacht aan en dan zeggen ze niks meer.
Meis we moeten snel wat afspreken!
Welke dagen ben je overdag vrij de komende tijd? dan kom ik gewoon een keertje langs om bij te kletsen.
suus1

Posting Freak

14-07-2011 19:00
Owja ik heb ook nog een nieuwtje:
Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd!

Op zondag ochtend kwam hij met croissantjes en thee op bed.
Hij haalde Lucas erbij en Lucas droeg een rood t-shirt met daar op: Mama?? wil jij met papa trouwen?
En Lucas had een doosje vast met verlovingsringen er in!

Ik helemaal gelukkig!

EN het bleken ook nog eens dezelfde verlovingsringen te zijn als die mijn ouders ooit hadden!
cindy85

Posting Freak

14-07-2011 19:08
heee meiden, ik reageer later vandaag (of eerder morgen waarschijnlijk) nog, maar wou jullie ff laten weten dat de echo helemaal goed was!!!!
Mn minigarnaaltje (1tje dus Wink) was 0.74 cm (ja zooooo klein nog) en dus helemaal perfect op schema, ben slechts 1 dag teruggezet dus dat is echt bijna niets Smile
Ik heb ook het hartje al gehoord dus ikke nog veel blijer nu want dat had ik helemaal niet verwacht, bij lucas liet hij het pas horen aan 9.5 weken!

Minder goed nieuws is dat ik overgedragen wordt aan een andere gyn omdat die van mij door zijn bloeiende ivf praktijk geen tijd meer heeft voor gewone verloskunde. Maar goed, zal ook wel loslopen met de nieuwe gyn.
Ander minder leuk nieuws is ook dat ik opnieuw aan de medicatie moet, uit voorzorg. Ze gaan het progesterongehalte nameten dus heb bloed moeten laten prikken, maar in afwachting voor de zekerheid dus toch opnieuw dezelfde medicatie nemen als bij lucas. Hij is het dan uiteindelijk wel vergeten voor te schrijven maar gelukkig heb ik er nog wat liggen van tijdens mn zwangerschap van lucas die nog geldig zijn tot september 2012. Maar dus volgende week maar eens om een voorschriftje. Ik weet dat het wel beter is hoor zo, maar baal er ook wel van want dit zijn toch wel erg zware pillen. Ik voelde mij de vorige keer echt zo enorm suf, draaierig, energieloos en kon alleen maar slapen. Maar toen moest ik de eerste weken toch platliggen dus dat kwam dan wel goed uit, maar nu moet ik dus wel gewoon gaan werken, dus wel ergens wat bang voor hoe dat gaat gaan. Maar goed, nog 1 dagje morgen werken en dan weekend. En dan zien we volgende week wel.
Heb nu ook wel lichte bloedingen, maar dat zal wel van de inwendige echo komen vermoed ik , maar toch maar ff in de gaten houden dus.

Maar goed ik laat het mn vreugde niet temperen, ik heb gewoon al mogen kennismaken met mn tweede kindje én een prachtige hartslag te horen gekregen dus ben ff dolgelukkig nu Smile

Als Lucas nu es stopt met onophoudelijk krijsen, dan is mn geluk helemaal compleet Wink
cindy85

Posting Freak

14-07-2011 19:08
whaaaaaaaaaaaaaaaaaa suus!!!! GEWELDIG ZEG!!! PROFICIAT!!!!!!!!!!!!
Is er al een datum vastgelegd???
Laura111

Posting Freak

14-07-2011 19:41
Suus, wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd jullie allebei!!!!
evie27

Posting Freak

14-07-2011 19:45
Laura, poeh heej wat een verhalen zeg! Houdt het dan nooit op denk je dan he! Zit reuma in de familie bij jullie of dat niet? Zwaar voor je zusje dit allemaal maar ook voor jou.
En een meisje wat helemaal niet tevreden is en huilt is erg vermoeiend en kan je soms echt teveel zijn. Erg lief van Harco dat hij je terug naar bed heeft gestuurd en de zorg even overnam. Wat een lieverd heb je! Volgens mij heb jij ook helemaal nog geen moment van rust gehad, de zorgen om je moeder, de zorgen om je zusje, de zorgen om je werk. Volgens mij moet je er gewoon even tussen uit gaan met je gezinnetje. Nu is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Wat je sm betreft, ik zou kijken of je samen met Harco een gesprek aan kan gaan met je sm. Harco proberen uit te laten leggen dat Vera zich onhandelbaar gedraagt als ze bij hun vandaan komt. En dat jullie denken dat ze overprikkelt wordt. Als ze dan boos wordt dan kun je gewoon aangeven dat je het graag wilt bepraten en als dat niet kan dat jullie dan overwegen om het vaste oppassen te laten vervallen en opzoek gaan naar een andere oplossing. Geef ze dan even de tijd om er over na te denken. Voor je sm ook vast moeilijk om te horen want misschien is ze zich van geen kwaad bewust. Mijn sm kan soms ook echt vreselijk reageren maar dat komt vaak voor uit onzekerheid. Maar goed ik ken je sm niet en kan het alleen even omdraaien als ik aan mijn sm denk en de situatie. Het is een lastige situatie en ik hoop dat jullie er snel aan uit komen en anders gewoon stopzetten want nu ben je er zelf ook ongelukkig van en dat moet niet de bedoeling zijn.

Suus, wauwie zeg!! En dat vertel je ons nu pas.....haha nee hoor grapje! Super gefeliciteerd meid! Wat bijzonder ook dat hij Lucas er bij betrokken heeft en dan de verlovingsringen...hmmmzz zwijmel zwijmel...wel een beetje jaloers hoor hihi:-) En al een datum in gedachten en gaat het groots gebeuren of intiem? Spannend hoor! Jij krijgt nog een hoop te regelen, wat leuk ook!

Cindy, wat ontzettend gaaf dat de echo helemaal goed was en dat het er maar 1 is:-) en dat met al zo'n mooie buik! Fijn ook dat het nu in een keer goed gaat en lijkt me ook wel goed om die medicijnen te gaan slikken kan maar beter doen voordat je straks weer plat ligt. Je hebt nu kleine Lucas ook nog natuurlijk. Nu kan je het niet lang meer verborgen houden denk ik:-) Het bloedverlies kan inderdaad van de inwendige echo komen, zou het neem ik aan morgen wel over moeten zijn. Nu lekker genieten hoor! Benny ook enthousiast? Lucas inmiddels weer kalm? haha...

Hier weer vrij na 3 drukke werkdagen, waren heerlijke dagen. Vanavond lekker bij mijn ouders gegeten en morgen een dagje samen met Lieke thuis. Even huisje opruimen voordat Erik zondag weer thuis komt. Zaterdag weer een drukke dag voor de boeg gelukkig :-) Nu gaat zondag gauw dichterbij komen! Erik heeft vandaag zijn laatste sessies en dan morgen een vrije dag daar te besteden maar hij zou het liefst naar huis vliegen maar ja dat gaat niet. Nou ik ga zo eens lekker op bed liggen tv kijken, met al die regen is het heerlijk om onder de wol te kruipen.
suus1

Posting Freak

15-07-2011 06:49
Dank jullie meiden!
Er is nog geen precieze datum, maar volgende zomer zijn we 10jaar bij elkaar, dus zou wel mooi zijn om het die zomer te vieren door te trouwen.
We gaan eerst maar eens offertes aanvragen en bekijken hoeveel geld het allemaal gaat kosten en dan bekijken of we het redden in 1 jaar.
We willen het niet heel klein houden, maar ook niet heel groot.
Een mooie middenweg zeg maar.
Maar ik wil wel alles erop en er aan (mooie jurk, receptie en feest!).
We zien wel.

Cindy fijn dat alles goed is met de kleine boon!
Moet een hele opluchting zijn Smile
Houd de bloeding in de gaten he!

Evie, de tijd vliegt inderdaad voorbij he?!
Gelukkig maar voor je.
Het is alweer bijna weekend, en dan heb je je mannetje weer lekker bij je!
Vind dat je het heel goed doet zo alles alleen.
evie27

Posting Freak

15-07-2011 08:37
Suus, wij zijn ook volgend jaar 10 jaar samen, grappig zeg:-) Inderdaad is dat extra mooi om het dan te bezegelen met een huwelijk! Mooi iets om naar uit te kijken.
Lief van je dat je zegt dat ik het goed doe alleen!
Neetje23

Posting Freak

17-07-2011 17:04
heey meiden even snel,

was een nachtje weg geweest met teun naar scheveningen was erg gezellig!

@ suus, van harte gefeliciteerd echt super leuk!!
@ cindy, wat goed dat alles goed is met de kleine baby.. echt beter gevoel krijg je dan meteen he nu lekker genieten
@ laura, doe je rustig aan met alles!!
@ evie.. vandaag je vriend weer thuis heerlijk !!
Laura111

Posting Freak

17-07-2011 20:19
Hee meiden!

Hier ff kort ego berichtje van me!
Vera heeft haar eerste stapjes gezet, wel te verstaan achter een loopwagen, maar toch....Oh wat ben ik trots! Video staat op hyves en facebook!

Suus wanneer heb jij deze week ergens tijd, heb wel zin in een lekker gesprek! Wink Ik kan donderdag in de ochtend, en anders misschien zaterdag ofzo?
cindy85

Posting Freak

17-07-2011 22:17
Go Vera !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mag je echt wel trots op zijn hoor laura!!!

ik heb nog altijd geen tijd gevonden om te reageren maar ben wat druk nu. Lucas is de laatste echt zo enorm lastig geweest, deed niets anders dan krijsen en aan mij hangen dus was het echt wel ff zat, maar dit weekend lijkt het opeens weer beter te gaan. Hij was vandaag echt zo super vrolijk, heb hem nog nooit zo gehad. Deed de hele tijd gek hihi. Dus heb vandaag vooral heel erg genoten van mn klein mannetje en veel gespeeld. Ik denk dat het hier een combinatie van enerzijds doorbrekend tandje was + sprongetje.
Ik zag vandaag dat zn 7e tandje uit het niets er opeens bijna doorzit en hij lijkt ineens wel weer te ontwikkelen. Was de laatste weken tijdens zijn lastige periode precies terug baby geworden, wou niet meer alleen rechtstaan, zeker al geen stapje zetten, ging vaak gewoon terug gaan liggen om te spelen, 'babbelde' veel minder. Maar sinds dit weekend gaat meneer ineens wel heel veel moeite doen om te leren los stappen. Heeft vandaag maar liefst 6 stapjes alleen gezet al hihi. Maar is soms echt zo schrikken om hem bezig te zien. Dan laat hij zijn handjes los van de stoel om naar de kast te stappen die anderhalve meter verder is, maar omdat hij veelal te veel voorover leunt en té snel wil gaan, valt hij dan na 3 stapjes vaak voorover en omdat er nog niets in de buurt is om vast te grijpen valt hij dan pardoes op zn gezicht, met de nodige bloedlippen en bloedend tandvlees tot gevolg. Ik vind het wel fijn dat hij risico's durft nemen, maar heel vaak overdrijft hij er echt mee, hij lijkt gewoon echt nergens schrik voor te hebben, terwijl ik andere kinderen echt eerst zie kijken of gewoon angst zie hebben om los te laten. Maar lucas die laat gewoon los en verplaats zijn voetjes en tja dan ziet hij wel waar hij terechtkomt, maar ik vind het echt soms eng om hem bezig te zien. Dat hij nog niet vol staat met schaafwonden en builen is een wonder!
Maar meneer die blijft dus gewoon proberen hihi. En het lukt hem echt steeds beter. Zijn grootste probleem is gewoon de startpositie, hij wil vaak al beginnen stappen vóór hij zn evenwicht gevonden heeft en tja dat gaat nu eenmaal niet. + hij is gewoon vééél te enthousiast en gaat dan vééééél te snel hahah.

Maar morgen meer en vooral morgen reageren op jullie maar nu de nodige slaap proberen krijgen!
evie27

Posting Freak

18-07-2011 08:23
Hi Dames!!

Laura, die Vera echt zo leuk om te zien dat filmpje:-) Ze doet het echt al goed...zie ik hier voorlopig allemaal nog niet gebeuren. Lieke staat op het moment ff stil lijkt wel, dat maakt haar misschien ook steeds zo gefrustreerd :-(

Neetje, heerlijk zo'n nachtje weg met zijn tweetjes! Erg belangrijk om dat zo af en toe te doen.

Cindy, fijn dat Lucas nu weer wat beter in zijn vel zit, wel zo leuk voor jullie!

Nou hier is mijn vriend weer thuis gekomen gisteren, echt heel erg fijn. We zijn toen eerst gelijk doorgereden naar mijn broer dat hij het huis even kon kijken en toen naar mijn ouders waar Lieke was. Echt grappig om die twee weer herenigd te zien haha...ze lijken ook zo veel op elkaar. Hij begint nu wat later met werken en heb ik nog even gauw wat boodschappen gedaan en dan vanavond weer een gewone normale avond, heerlijk. Volgende week 4 dagen werken dus ik geniet nog even van deze vrije dag.
Oja en mijn schoonzus was een stuk relaxter het weekend, en wat enthousiaster. We hadden voor haar wat gekocht, thee van rituals en een bodylotion van Rituals en voor mijn broer van V-Tech speelgoed voor de kleine haha...die was helemaal gelukkig! Nu Erik weer thuis is kunnen we gaan aftellen naar de vakantie alhoewel nog 5 weken...pff echt lang nog!
Nancke

Posting Freak

Topics: 3
18-07-2011 14:11
JAAAAAAAAA ik mag mij hier ook eindelijk melden!!!
De meesten hebben het waarschijnlijk al gelezen in het andere topic, maar ik ben ook zwanger!!!
Ik kan het nog steeds niet geloven, maar na 2 heerlijke weken in Turkije op het wachtbankje gezeten te hebben, hebben we op de dag van thuiskomst gelijk een test gedaan. En nog één, en nog één, en nog één. (totaal een stuk of 8)
Allemaal gaven ze positief aan.
Na 19 maanden, waarvan de laatste 6 maanden bij de gyn onder behandeling en Clomid 50mg te hebben geslikt is het gewoon gelukt.
evie27

Posting Freak

18-07-2011 14:17
Nancke, echt super leuk hoor! Nogmaals gefeliciteerd! En gezellig een zwangere erbij:-) Kunnen we weer terug denken aan onze zwangerschap:-) Hoe voel je je? Heb je de gyn al ingelicht?
cindy85

Posting Freak

18-07-2011 17:58
hahah nancke ik heb het je nu al in twee andere topics gezegd, maar ik blijf gewoon reuzeblij voor je dus hier nog eens een dikke profiat !!!!!! Wink
Neetje23

Posting Freak

19-07-2011 11:50
@ nancke echt super!! na 19 maanden is het dan eindelijk gelukt.. ik ga ook maar even op dat andere topic kijken zit daar eigenlijk nooit meer.. Gezellig dat je hier komt meekletsen. wan ben je uitgerekend??
suus1

Posting Freak

19-07-2011 15:22
Wat goed van Vera! Haar eerste stapjes!
Wij hebben ook al een tijdje de babywalker, maar nu zonder wielen in de box nog.
We zullen hem eerdaags ook maar eens aan de wielen gaan vast maken.

Nancke gefeliciteerd meid!
Wat fijn na al die tijd wachten!
Heb je al een afspraak voor een eerste echo?
Ikke1980

Posting Freak

19-07-2011 18:26
@Nancke, van harte gefeliciteerd! wat een geweldig nieuws!
Laura111

Posting Freak

19-07-2011 21:41
Hee Nancke, ik had het al in het andere forum geschreven, maar bij deze alsnog van harte gefeliciteerd!!!!!!! Geniet ervan!

Ik kom later terug!
Nancke

Posting Freak

Topics: 3
20-07-2011 14:07
Even een berichtje van mij...
Vanaf gisteren ben ik al aan het bloeden. Dit is geen innestelingsbloed meer maar eerder een hele hevige menstruatie.
Heb inmiddels al 2 keer contact opgenomen met de gyn maar die zegt dat ik moet afwachten.
Omdat het nog maar pril was (5weken) denken ze dat het inderdaad fout is gegaan en ik nu dus een vmk heb.
Mocht de bloeding aanhouden tot vrijdag of nog heviger worden dan kan ik weer bellen. Tot die tijd is het gewoon afwachten of het stopt.

Mijn vriend blijft wel wat hoop houden omdat er met de laatste follikelmeeting 2 eitjes op springen stonden en deze een dag na mijn eisprong op de echo verdwenen waren. Hij hoop dat er dus 2 bevruchtte eitjes zijn geweest waarvan er eentje nu is afgestoten. Ikzelf betwijfel het. voel me helemaal niet meer zwanger namelijk.
Helaas, het heeft dus niet zo mogen zijn voor ons.
Over 2 weken zal er een nieuw behandelplan opgesteld worden door de gyn om te kijken hoe nu verder.
evie27

Posting Freak

20-07-2011 17:16
Nancke, he toch wat een naar bericht! Dat ze je tot vrijdag laten wachten zeg....maar wat als het bloeden wel stopt, kun je dan niet terecht? Leef erg met je mee dat je nu zo in onzekerheid moet zitten. Sterkte meid!
cindy85

Posting Freak

20-07-2011 19:36
Ojee Nancke, ben ff helemaal sprakeloos nu. Dit hou je toch gewoon niet voor mogelijk, zolang moeten wachten om zwanger te worden en dan nog mis gaan.
Ik hoop in ieder geval dat je vriend gelijk heeft want dit hoor je wel vaker hoor, maar snap wel dat je geen hoop meer hebt, zeker als je je ook niet meer zwanger voelt.
Ik vind het zo erg en oneerlijk voor je Sad
Sterkte meis!
Laura111

Posting Freak

20-07-2011 20:23
Nancke, ongelofelijk meid!! Wat is dit nou?? Heb er even geen woorden voor...ik was zo blij voor je. Ik probeer ook wat van de positiviteit van je vriend mee te nemen, maar ik begrijp je zorg ongelofelijk! Hou je taai! Laat snel iets van je horen! Ik denk aan je...
Ikke1980

Posting Freak

20-07-2011 22:23
Nancke, wat een naar bericht. Weet niet wat ik moet zeggen meid,heel veel sterkte....
suus1

Posting Freak

21-07-2011 07:31
Nancke wat een nieuws...
Heel veel sterkte met afwachten, in deze onzekerheid zitten is echt vreselijk.
Hoe gaat het vandaag met je?
Neetje23

Posting Freak

21-07-2011 10:13
@ Nancke, wat een naar bericht, hoop dat de hoop van je vriend waar is en dat er nog 1 eitje aanwezig is.. heel veel sterkte heb er ook geen woorden voor was zo blij voor je!!
Laura111

Posting Freak

22-07-2011 08:07
Hoi dames, hoe is het met iedereen?

Hier nu wel weer goed. Afgelopen week was het echt een rampenweek. Ik had gewoon een klein monster in huis! We vermoeden dat er een (hoek)tand door komt bij haar. Ze wil op alles bijten, grijpt steeds naar haar mond, veel poepluiers en uitslag in haar gezichtje. We hebben alleen nog niets gezien.
Woensdagochtend was ze om 5uur al wakker! De 4daagse kwam hier langs. Ik ben toen met Vera op het balkon gaan staan. En zij riep maar; JAJAJAJAJAJAJAJA! Mensen keken gewoon naar boven wat dat was, en natuurlijk lachen wanneer ze Vera zagen.
Nu vanmorgen was het weer zover, maar toen sliep ze lekker door. Vanmiddag gaan we de wandelaars binnen halen, ben benieuwd wat ze daar van vind.
Gister zijn we even naar de zomerfeesten geweest. Vera vond de muziek helemaal geweldig, op haar manier mee dansen! Big Grin

Gister vond mijn vriend het perse nodig om Vera haar pyama aan te doen. Ik mocht niets doen, hij ging dit regelen met een grijns op zijn gezicht. Komt hij terug met Vera op de arm, met een pyama aan, met daarop I love mama! Geweldig!

Gister heb ik een super leuk shirt gezien en gekocht voor Bjorn. Een knalblauw shirt met witte letters, BIKKEL! We hebben er een kaartje bij gekocht, om te zeggen dat we trots op hem zijn gezien dat helmpje, en dat hij gewoon een Bikkel is! Ben benieuwd!

Vanavond komen mijn ouders terug van vakantie, dus daar gaan we een kopje koffie drinken. Verder geen plannen!
Nou meiden tot snel!

Al iets meer duidelijkheid over onze date???
evie27

Posting Freak

22-07-2011 09:20
Hallo allemaal!!

Laura, jeetje dus dat is geen pretje geweest de afgelopen week...hmzz die tanden volgen elkaar best snel op he...wij zien bij Lieke ook nog een tandje verschijnen. Alhoewel ze van deze minder last lijkt te hebben. Wel gezellig die vierdaagse bij jullie, ouders en zus van een vriendin van me lopen ook. Jij hebt toch ook een lieve vriend he! Dat soort dingen doet Erik dan niet echt maar hij is wel echt gek met Lieke..Morgen zijn erik en ik 9 jaar samen maar ik verwacht helemaal niets want hij is niet zo van de verrassingen. We hebben ook het feest van mijn ouders overdag en avond.

Ik ga vandaag heerlijk genieten van deze vrije dag, wel nog even poetsen in huis...Maandag namelijk extra werken dus dan kan er niets gedaan worden in huis. Morgen een drukke dag bij mijn ouders en zondag gaan we waarschijnlijk gezellig op visite bij vrienden. Heej ik had Lieke op bed gelegd en net gekeken dat ze sliep en nu hoor ik ze alweer..dat is wel heel kort.

Nog 4 weken werken en dan vakantie!! Ik ben er echt al wel naar toe aan het leven...Dus ja dat afspreken zou voor mij het beste uitkomen na onze vakantie, wij komen geloof ik rond 5 sept terug. Mijn zus is rond 24 sept uitgerekend dus dat is ook wel spannend. Maar als jullie in aug willen afspreken dan is dat uiteraard ook goed dan ben ik er gewoon deze keer niet bij..

Suus, hoe bevalt eigenlijk je baan?

Cindy, hoe gaat het met je buikje en lucas?

Neetje, wat had je een leuke foto van Jort en jou op hyves...wat is hij veranderd zeg!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (23): 1 2 3 4 5 ... 23 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave