Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen verandering?

verandering?
Syl

Posting Freak

Topics: 50
12-02-2008 14:32
Hallo dames,

En dan zeker de dames die al eens een kindje hebben gekregen of nu heel zwanger zijn Wink

Ik merk de laatste dagen op dat ik anders ben. Ben milder, geduldiger, relaxter.. Maak me niet druk, heb geen of weinig last meer van hormonale buien.. Het lijkt nu allemaal van een leien dakje te gaan en heb er alle vertrouwen in allemaal. En niet alleen in het bevallen enzo, maar in alles.
Zou het gewoon het weer zijn, of verander je echt door het moederschap?

Liefs Syl
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
22-02-2008 12:05
Ik heb nog niks gemerkt, maar dat wil ook niet zeggen dat het niet daardoor komt. Hebben het namelijk te druk gehad de laatste tijd en ook met alles weer een beetje op orde te krijgen na het slechte nieuws. Dus misschien dat het nu allemaal ook wat rustiger gaat worden. Begin wel heel erg uit te kijken naar het moment dat we onze kleine eindelijk in onze armen kunnen houden!!!
doremi

Unregistered

23-02-2008 19:32
Hihi, ik ben geen ervaringsdeskundige helaas, maar heb het wel zien gebeuren bij een vriendin van me.... :lol:

Die was altijd best wel negatief enzo (overal tegenop zien, overal tegenaan schoppen), en toen werd ze zwanger en na de eerste maanden veranderde ze in de meest relaxte milde persoon die er was. Alles kwam goed, alles was fijn enzovoort...
Na de bevalling is dat langzaamaan weer minder geworden, dus ik denk dat het door de hormonen kwam Wink

Iig was het heel grappig om te zien!
Syl

Posting Freak

Topics: 50
23-02-2008 20:26
hmm... ik zal mijn vriend alvast op de hoogte stellen, kan hij zich voorbereiden Wink
Kyratje

Unregistered

23-02-2008 23:09
hmmz kan ik niet zeggen :?
In het begin van Kaylie's zwangerschap liep ik er erg moe en futloos bij,
daarna het non stop overgeven, echt geen pretje, dus genieten was anders...

Als alle kwaaltjes achter de rug waren, was ik erg bang om te bevallen, en dat heb ik nu ook weer.
Juist het omgekeerde dus :roll:
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave