Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Ik zie het niet meer zitten lh-piek

lh-piek
pumba3

Unregistered

08-02-2008 21:35
hoi ik ben lisa en nieuw hier

Ben nu een tijdje gestopt met de pil maar nog niet zwanger nu heb ik een ov test gekocht.
En nu twee testen gedaan maar daar had ik nog geen LH- piek op.
Nu was mijn vraag of iemand misschien wist.
Als je nou helemaal je piek niet kan meten met zo'n test kan het dan zijn dat je onvruchtbaar ben daar ben ik namelijk bang voor.
En is het erg als mijn vriend rookt hoor namelijk dat zijn zaad daar traag van kan worden en dat het daarom heel moeilijk is om zwanger te worden.

wie kan mij hier antwoordt op geven Wink

gr lisa
Kiekeboe

Unregistered

09-02-2008 00:14
Lisa,welkom hier!

Ik heb met dezelfde vraag als jij geworsteld. Ik heb helaas ook mijn LH-piek nog niet gevonden. Was deze maand in de weer met ovu-testen. Had gebeld met clearblue en zij vertelde mij dat het kon komen omdat ik
- te laat was begonnen met testen
- niet elke dag op dezelfde tijd had getest (na avondje stappen zat er meer dan een etmaal tussen).

Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd en heb dus nog steeds geen duidelijkheid over mijn LH-piek of vruchtbaarheid. Al is het wel zo dat wanneer je geen eisprong hebt je nog wel zwanger zou kunnen worden. Het kan zijn dat je niet iedere maand een eisprong hebt en ik geloof dat je door een gyneacoloog geholpen kunt worden om je eisprong op te wekken. Het hoeft dus niet altijd te betekenen dat je niet vruchtbaar bent. Je bent nu 2 dagen bezig. Hoelang is jouw cyclus gemiddeld en op welke dag ben je begonnen met testen?

Ook mijn man rookt, vind dat ook vervelend en weet dat het inderdaad invloed kan hebben op de kwaliteit van het sperma. Kan dus evt. wel vertragend werken, bij de een misschien wat meer dan bij de ander.

Ik wens je veel succes met het vinden van je LH-peik en natuurlijk met gauw zwanger worden, dat het maar snel mag lukken. Ik duim voor je!
pumba3

Unregistered

12-02-2008 19:37
Mijn laatste cyclus was 32 dagen ik heb gekeken na hoeveel dagen je dan kan testen 15 stond er in het schema heb de eerste test gedaan op de 14de dag dus 1 dag eerder heb nu 6 testen gedaan en nog niet positief morgen ochtend de laatste dus afwachten maar.

heb voor de zekerheid op de 17de dag sex gehad.

ik weet niet of dat zin heeft maar ja.

bedankt voor je reactie trouwens.

En voor jou is het spannend als je nu 4 dagen overtijd ben wie weet afwachten.

Mijn zus is nu 5 weken zwanger en dat al na twee maanden.
knap hoor ben wel jarloers we wisten niet van elkaar dat we gestopt waren ik was iets eerder als haar gestopt maar zij heeft meer geluk denk ik.

gr lisa
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave