Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Meiden uit het Zuiden/Zuidwesten die zwanger willen worden

Meiden uit het Zuiden/Zuidwesten die zwanger willen worden
yvonnead

Posting Freak

Topics: 8
16-05-2011 12:09
Hey meiden,

Zag wel een topic voor meiden uit het noorden van het land,maar niet uit het zuiden/zuidwesten.
Dacht het is misschien wel leuk om daar topic van te openen.

Ben zelf 21 maart 2010 gestopt met de pil maar helaas nog zonder resultaat.
Mijn vriend wil nog niet naar ha hij wil wachten tot de vakantie en die is pas in oktober.
Dit komt ook omdat we in een moeilijke situatie zitten op dit moment.
Zijn werk helpt ook niet echt mee met het zwanger worden,hij is namelijk internationaal vrachtwagen chauffeur en alleen in de weekenden thuis.
We blijven het dus maar op de natuurlijke manier proberen tot aan onze vakantie en dan wachten we maar af wat de ha gaat zeggen.
Helaas is de kans bij ons op een natuurlijke zwangerschap klein omdat mijn vriend een aantal jaar terug geopereerd is aan een bal die niet wou indalen.
Daarbij is gezegd dat de kans op vruchtbaarheid kleiner is geworden.
We wachten het dus maar rustig af.
Shar

Posting Freak

Topics: 0
16-05-2011 12:21
Leuk een topic voor meiden uit de buurt.
Ben zelf pas gestopt sinds maart dit jaar dus nog alles aan t uitzoeken. Zit pas in ronde 2, 1e ronde was 28 dagen dus erg netjes nu hopen dat t zo blijft of snel zwanger worden natuurlijk.
Wat een verhaal zeg niet de ideale situatie om zwanger te worden, hoop voor je dat je voor die tijd zwanger ben en die ha niet eens meer nodig heb.
Mijn vriend is militair en is ook alleen maar thuis in de weekenden, af en toe komt ie wel doordeweeks een avondje thuis.
Succes met zwanger worden in ieder geval!
yvonnead

Posting Freak

16-05-2011 13:07
@Shar, gezellig dat je mee komt kletsen.
Is een kwestie van goed timing he bij ons?Haha.
Onze eisprong moet precies goed vallen.
Heb net mijn vriend gebeld om het vragen om eerder naar de ha te gaan maar hij flink chagrijnig dus heb het maar niet gevraagd.
Heb zoiets van vraag het van de week wel als hij wat vrolijker is haha.
Zou het geweldig vinden als mijn schoonmoeder het mee kan krijgen als we zwanger zijn.
Ze is namelijk ongeneeslijk ziek.
Ze weet niet eens dat ik al meer dan een jaar gestopt ben de pil,wordt voor mij steeds moeilijker om het te verzwijgen.
Maar mijn vriend wil het niet hebben dat ik het anders gaat ze zich nog meer zorgen maken volgens hem.

Hoop dat jou cyclus mooi gelijk blijft en dat het snel raak is.
Shar

Posting Freak

16-05-2011 13:17
Ja als t goed is was mijn eisprong afgelopen 2 keren op dinsdag dus dat schiet niet heel erg op. Ik weet t ook niet zeker moet ik zeggen hoor, wil er ook zo relaxed mogelijk bij blijven (wat nogal lastig is haha).
Hoop voor je dat ie snel vrolijker is dan voor je, lijkt me moeilijk nog zolang wachten tot je naar de ha kan anders.
Erg zeg van je schoonmoeder zou heel mooi zijn voor haar maar ook voor jullie als ze nog mee kan maken dat jullie een kindje krijgen.
Hebben jullie verder nog iemand verteld dat jullie bezig zijn voor een kindje?
Ik heb t verteld aan 2 goeie vriendinnen en m'n zusje. Kon t niet voor me houden, nu al niet meer haha.
Shirtjuhh

Posting Freak

Topics: 1
16-05-2011 13:31
he wat leuk ik kom uit Leiden...
ik zal wat over mijn zelf vertellen:
Ik ben shirley 22 jaar en ga in augustus met mijn partner( 29 jaar) trouwen.
Ik werk als verzorgende ig met dementerende ouderen.
Wij zijn 31 oktober gestopt met de pil, had een onregelmatige cyclus maar toch was het in de 4de ronde raak..
Ben nu bijna alweer 13 weken..

@yvonnead: jeetje lastige situatie, hoop toch dat het snel mag lukken..
@shar: Spannend net begonnen, suc6...

liefs shirtjuh
Shirtjuhh

Posting Freak

16-05-2011 13:34
oeps...lees nu pas..zwanger willen worden...sorryyyy!!

nou doegggggggggg
yvonnead

Posting Freak

16-05-2011 13:34
Is het beste om er niet te veel mee bezig te zijn.
Is makkelijker gezegd dan gedaan hoor.
Ben zelf al met ovulatie testen bezig geweest maar tot op heden zonder resultaat.
Ik voel mijn ei dus dat is ook wel makkelijk.
In begin teste ik elke maand maar sinds een tijdje heb ik zoiets van we zullen wel zien hoe of wat.
Ga er gewoon standaard vanuit dat het niet zo is,als ik dan overtijd ben valt het misschien alleen maar mee.
Ik heb het aan mijn beste vriendin verteld,mijn ouders en schoonzus en verder aan niemand.
Niet iedereen hoeft alles te weten he?
Shar

Posting Freak

16-05-2011 13:46
@shirtjuhh Haha zie dat jij niet meer hoeft te wachten. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En nog trouwen ook leuk hoor met een buikje. Gaat alles goed, last van zwangerschapskwaaltjes?
@yvonnead Vind ik ook hoor dat niet iedereen t hoeft te weten krijg je alleen maar vragen van en ben bang dat er dan meer druk op komt te staan.
Volgens mij heb ik mijn ei ook gevoeld, vorige maand duidelijk last van krampjes enzo, deze maand weet ik t niet helemaal zeker voelde wel iets maar voel t nu ook dus is lastig. Heb nog niet getest met die ovulatietesten, ben bang dat ik dan ga balen als t doordeweeks is en dan kan ik er toch niks mee. Kan goed zijn dat ik er volgende maand anders over denk dus we zien t wel.
yvonnead

Posting Freak

16-05-2011 13:56
@Shirtjuhh, geeft niks hoor.
Je mag gerust meekletsen.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Al veel last van kwaaltjes?
Hopelijk hebben jullie super mooi weer als jullie gaan trouwen.

@Shar,gewoon rustig de tijd nemen voor zulke dingen.
Ik ben er bewust mee gestopt aangezien het bij ons toch niet tot een mooi resultaat leiden.
Vind het zelf gewoon ook beter om zoiets te hebben van we zien het wel aan het eind van de cyclus.
Dat verlicht de druk vind ik.
Ik heb ook altijd last van krampen als mijn ei er is,en steken in 1 van mijn liezen dus dat is wel makkelijk.
Hoop dat het bij jullie snel raak is.
Shirtjuhh

Posting Freak

16-05-2011 13:59
@shar&yvonnead: heb ik begin wel last gehad van enorme vermoeidheid, af en toe iets misselijk, obstipatie en verschrikkelijk stemmings wisselingen( ik zelf had daar geen last van Big Grin eerder me vent )
Nu wordt het allemaal minder, heb nu wel zo nu en dan last van bandenpijn en me humeur is ook niet altijd even best Big Grin
Shar

Posting Freak

16-05-2011 14:02
Ja dan kan je er maar beter mee stoppen idd, maakt je alleen maar onzeker anders. We zien wel hoe t gaat lopen. Een vriendin van me denkt dat ik binnen 2 a 3 maanden zwanger hoop dat ze gelijk heeft haha.
yvonnead

Posting Freak

16-05-2011 14:03
Hoop ook voor je dat ze gelijk heeft.
Zou wel fantastisch zijn.
Hopelijk doe je er niet zo lang over als ons.
Shar

Posting Freak

16-05-2011 14:04
@shitjuhh gelukkig word t weer minder en ach als dat t enige is waar de mannen mee te maken krijgen valt t allemaal best mee toch ;-)
yvonnead

Posting Freak

16-05-2011 14:07
@Shirtjuuh, fijn he al die klachtjes?
En die mannen snappen er maar niks van als ze een keer een uitbrander krijgen haha.
Dat zie ik bij mijn schoonzus wel,die is eind deze maand uitgerekend en die kan af en toe flink kwaad worden om niks.
Faithe

Unregistered

16-05-2011 14:23
Het zuiden der zuiden Big GrinBig GrinBig Grin

Even voorstellen.
Wij zijn 24 en 26 jaar.
We zijn bijna 8 jaar samen.
We zijn in november gestopt met de pil.
Helaas duurde ronde 1 niet minder dan 63 dagen :-o
Daarna zie mijn onderschrift Big Grin

Ik ben sinds vorige maand begonnen met ClearBlue ovu testen.
Vorige maand wel mijn eisprong gevonden en gevoeld maar helaas niet raak geschoten :evil:
Deze ronde geen eisprong gevonden en net op zaterdag avond waren mijn ovu testen op dus jeh dan maar afwachten deze ronden maar gelukkig kunnen wij wel om de dag klussen :-D

Bij ons weten mijn schoonzusjes het en ook al wie meter word enz maar ik moest er over kunnen praten na die lange ronde.

Is het raar om al dingetjes te kopen?
xnienetjex

Posting Freak

Topics: 2
16-05-2011 14:24
Hee ..
Dan wil ik me hierro ook wel aansluiten! Kom uit brabant, dus dat is zeker het zuiden!
Ben ook net als shar sinds maart gestopt met de pil!
Shar

Posting Freak

16-05-2011 14:35
Gezellig dat jullie mee komen praten

@faithe gelukkig is je cyclus na die 63 dagen korter geworden, ziet er nu normaal uit.
Ik heb zelf nog niks gekocht, heb wel soms de neiging hoor als ik van die sokjes zie of leuke boekjes, maar durf t nog niet zo goed. Heb jij al veel dingen gekocht dan?

Wij zijn trouwens allebei 28, zijn nog maar een jaar bij elkaar, hebben een break gehad en waren daarvoor 2,5 jaar bij elkaar en daarvoor altijd beste vrienden geweest. Klinkt dus kort een jaar, maar zijn erg zeker van onze relatie.
Nien

Posting Freak

16-05-2011 14:38
Ook hier eentje uit het verre zuiden, wil me ook graag hier aansluiten!! Zal me even voorstellen :-)

Mijn naam is Nina ben 23 jaar (nog een maandje dan alweer 24) en mijn vriend is 28 jaar. We zijn december 2009 gestopt met de pil en sindsdien ook een kinderwens !! We zijn nu helaas al 17 rondes verder.. Ik ben bezig met temperaturen.. al word ik er zelf nu niet wijzer van, mijn temperatuur schommelt heel erg de laatste twee rondes. Gelukkig na 1,5 jaar toch de stap gezet om naar de ha te gaan.. 8 juni eerste afspraak bij gyn, spannendd !!

kus
Faithe

Unregistered

16-05-2011 14:41
Ja wij hebben heel erg goedkoop onze kinderwagen kunnen overkopen Nieuw vanuit de winkel opgehaald Big Grin
Koppel kreeg miskraam na 23 weken door haar stiekem drugs gebruik dus die vriend van ons is bij haar weggegaan en hij deed alles voor bijna niets weg.

Elke week neem ik een flesje zwitsal mee bij de grote boodschappen.
En als ik dingen van Nijntje zie (we willen alles van Nijntje zilver EN oranje) in de opruiming koop ik het gewoon.
We gaan dus niet bewust opzoek erna alleen als we het tegen komen.
Wij zijn beide heel nuchter en hebben zoiets ooit komt een kleine voor die kleine is alles.
Beetje lastig uit te leggen denk ik.

Net zoals wij zoiets hebben bij elke maand van hmm ongesteld Kl*te maar ach weer een maand extra sparen (dure smaak)
yvonnead

Posting Freak

16-05-2011 14:42
Hey meiden,

Welkom hier,gezellig dat jullie mee komen kletsen.
Hopelijk is het bij jullie snel raak.

@Nien, goh jij ook hier meid?Haha.

@Faithe, balen dat je eerste ronde zolang duurde.
Gelukkig is die korter geworden en blijft het zo.
Faithe

Unregistered

16-05-2011 14:44
Geen idee hoelang mijn cyclus nu gaat duren grrrr
Faithe

Unregistered

16-05-2011 14:46
BIJNA ZWANGEREN
Naam--------Leeftijd---Ronde-----Bezig sinds--------NOD
Faithe-----------24--------5----------nov'10----------29-05-2011 ->denk ik

WACHTBANKJE
Naam---------Leeftijd----Ronde-----Bezig sinds--------NOD
Shar

Posting Freak

16-05-2011 14:47
Gezellig druk al hier :-D
@Nien welkom! Goed dat jullie nu een afspraak bij de gyn hebben, hoop dat hij/zij jullie snel verder kan helpen.
@Faithe een kinderwagen al joh? Maar ja als je idd een dure smaak heb dan is dit misschien wel de beste oplossing. Zwitsal heb ik zelf al creme en olie van gebruik is zelf want vind t zo lekker ruiken hihi

Ik kom trouwens uit t zuidwesten, Vlaardingen.
yvonnead

Posting Freak

16-05-2011 14:49
BIJNA ZWANGEREN
Yvonnead-------26--------15---------Mei'2010--------25-05-2011??

WACHTBANKJE

@Faithe, goed dat je eraan gedacht hebt om een schema te maken.
Was ik vergeten.
Faithe

Unregistered

16-05-2011 14:49
Wij willen alles nieuw en als je dan kijk dat de kamer die we willen al 1100 kost (wij hebben alles al zo goed als uitgezocht ivm mijn eerste ronde. HA zei toen ga er maar vanuit dat je zwanger bent) En we weten graag wat we moeten sparen en waar we aan toe zijn Wink
yvonnead

Posting Freak

16-05-2011 14:50
@Shar, dan woon je niet zover bij ons vandaan.
Wij komen uit papendrecht.
Shar

Posting Freak

16-05-2011 14:50
BIJNA ZWANGEREN
Shar------------28---------2---------maart '10--------24-05-2011

WACHTBANKJE
Faithe

Unregistered

16-05-2011 14:51
Wij het meest zuiders puntje van Limburg Big Grin
Nien

Posting Freak

16-05-2011 14:52
hahaha hoiiii Yvon :-) gevonden!

Shar, dank jee ! jij gaat richting je nod, spannend !!

BIJNA ZWANGEREN
Nien------------23--------17---------dec'09-----------24-05-2011??

WACHTBANKJE
Nien

Posting Freak

16-05-2011 14:53
Hihi faithe dat klopt !
Faithe

Unregistered

16-05-2011 14:54
Shar schreef:@Faithe een kinderwagen al joh?

JA deze http://www.kamielenco.be/shop2/images/Ba...Recaro.jpg voor 1000 euro minder gekocht!!! dus denk dat iedereen dat wel gedaan zou hebben. Alleen moeten we nog de maxi cosi ervan kopen. Het is precies de kinderwagen die wij wouden dus jeh Big GrinBig GrinBig Grin
Shar

Posting Freak

16-05-2011 14:54
@Faithe heeft je ha dat gezegd joh vind ik best apart. Dan is t ook wel logisch dat je dan al hebt gekeken voor spulletjes, misschien ook wel handig om te weten wat je ongeveer kwijt ben. Wij sparen wel maar hebben nog geen idee we zorgen er gewoon voor dat we flink sparen.

@Yvonnead Das idd niet al te ver weg van mij.
Faithe

Unregistered

16-05-2011 14:55
[COLOR="red"]BIJNA ZWANGEREN
[/COLOR]Shar------------28---------2---------maart '10--------24-05-2011

[COLOR="red"]WACHTBANKJE
Naam---------Leeftijd----Ronde-----Bezig sinds--------NOD[/COLOR]

Even aangepast op datum Wink
Shar

Posting Freak

16-05-2011 14:58
@ Faithe hij is ook wel mooi hoor vind ik.
@ Nien ja klopt, voor jou zelfde datum waarschijnlijk? Is allemaal wel dicht bij elkaar. Word een gezellig weekje volgende week ;-)
Faithe

Unregistered

16-05-2011 14:58
Dat was omdat ik met een kv test positief had getest en daarna weer negatief. Zij zei van 1x positief is positief en het kan soms pas bij 6 weken zijn dat we het daadwerkelijk zien in de urine. Werd je gek van haha. Maar nu lekker zekerheid en alles.

Wij hebben zo uitgeteld met de andere babykamer dan eerst (alles compleet) zo'n 4,500 euro kwijt zijn.
Kleding,knuffels,doekjes, handdoeken alles
Nien

Posting Freak

16-05-2011 15:01
wij hebben nog niets gekocht hier hoor, het duurt allemaal nog zo lang dus:razz: en dan hebben we nog 9 maanden de tijd ! hihi.. wel leuk.

Shar, als mijn ei is geweest op de datum dat ik denk dat is het de 24e :-), kan ook iets later of eerder zijn. Ei was moeilijk te vinden deze ronde haha!
Faithe

Unregistered

16-05-2011 15:06
Alleen al zwanger worden duurt lang haha.
En we willen nog een nieuwe ijskast, nieuwe klerenkast (straks na Ikea)

Zwanger worden kost ook wat :p
Ovutesten, zwangerschap testen, euhm folium, glijmiddel preseed...

Trouwens zonnenbank is dat schadelijk?
Ik ben ermee gestopt maar ik vind wel schadelijke uitspraken en niet schadelijke uitspraken dus wat is het nu?
Weet iemand dat?
Nien

Posting Freak

16-05-2011 15:09
Hahaha ja pf 1,5 jaar alweer bezig, dus duurt zeker lang :razz: Hahaha, nou ja hoe specialer het straks is !! och ja wij ook nieuwe koelkast nog .. voor derest alles net nieuw gekocht. Maar hahaha klopt ten eerste veel geld ten 2e hoop inspanning, het klussen enz hahaha !

zonnebank, ik zou het niet weten?!
Faithe

Unregistered

16-05-2011 15:13
Wij hebben vorig jaar oktober alles nieuw gekocht Big Grin
En in februari onze nieuwe ''gezinswagen'' -> dat weet alleen de buitenwereld niet dat het meer bedoelt was als gezinswagen en niet omwille de pks :p

Nien jij bent dus mega slank en yvonnead ook :p

VERMAGEREN DOOR SEKS, Het is al een hele tijd geweten dat seks een goede vorm van lichaamsbeweging vormt, maar tot voor kort was er nooit onderzoek gevoerd naar het verbranden van calorieën door verschillende seksuele activiteiten. Na een diepgravende studie kunnen we u nu met trots volgende resultaten voorleggen: UITTREKKEN VAN HAAR KLEREN Met haar toestemming ............. 12 calorieën Zonder haar toestemming ......... 187 calorieën HET LOSMAKEN VAN HAAR BEHA Met beide handen ................ 8 calorieën Met een hand ...................... 12 calorieën Met je tanden .................... 85 calorieën HET AANTREKKEN VAN EEN CONDOOM Bij een erectie ............ 6 calorieën Zonder een erectie ......... 315 calorieën VOORSPEL Proberen de clitoris te vinden ........ 8 calorieën Proberen de G-plek te vinden ........ 92 calorieën STANDJES Missionaris ............... 12 calorieën 69 al liggend ............. 78 calorieën 69 al staand ............. 112 calorieën Kruiwagen ................. 216 calorieën Op z'n hondjes ............... 326 calorieën Italiaanse kroonluchter ........ 912 calorieën ORGASME Echt ................... 112 calorieën Fake ................... 315 calorieën POST-ORGASME In bed liggen knuffelen .................. 18 calorieën Onmiddellijk opstaan ................... 36 calorieën Uitleggen waarom je onmiddellijk opstaat ............... 816 calorieën EEN TWEEDE ERECTIE KRIJGEN, ALS JE 20-29 jaar bent ..................... 36 calorieën 30-39 jaar bent ..................... 80 calorieën 40-49 jaar bent .................... 124 calorieën 50-59 jaar bent .................... 972 calorieën 60-69 jaar bent .................... 2916 calorieën 70 jaar of ouder bent ............ resultaten nog niet binnen ACHTERAF AANKLEDEN Kalm ...................... 32 calorieën Gehaast .................. 98 calorieën Terwijl haar vader op de deur staat te bonken .............. 1218 calorieën Terwijl je vrouw op de deur staat te bonken ................3521 calorieën

Zo... dat weten we ook weer
yvonnead

Posting Freak

16-05-2011 15:14
@Faithe, mooie kinderwagen.

Wij hebben ook nog niks gekocht hoor.
Eerst maar zwanger raken en dan zien we wel verder hihi.
Heb wel een knuffel en sokjes gehad van mijn pa en zn vrouw die konden het niet laten haha.

Over de zonnebank durf ik ook geen uitspraken te doen.
Faithe

Unregistered

16-05-2011 15:16
Dank je wel.
Gelukkig mag de kinderwagen bij Prenetal blijven staan als showroom model in Heerlen.
Zodra wij hem nodig hebben bestellen ze hem opnieuw voor ons met de maxi cosi erbij.
We hebben er anders geen plaats voor om de kinderwagen op te slaan zonder dat mijn schoonouders het zien Big Grin
Nien

Posting Freak

16-05-2011 15:18
Faithe, hahaha jaaa ben wel heel slank, weet nu eindelijk waar het dus van komt. waar al dat eten heen gaat !! wij hebben nog helemaal niets gekocht, haha eerst hopen dat er uberhaupt snel een kindje aankomt :-)

Yvon, ooh wat schattigg ! hier weet nog helemaal niemand dat we bezig zijn, alleen beste vriendin van me !
yvonnead

Posting Freak

16-05-2011 15:20
@Nien, wil je je berichten box legen?
Kan niks meer versturen.Haha.

Heb het mijn beste vriendin ook verteld hoor.

@Faithe, dat is wel fijn dat ze dat willen doen.
yvonnead

Posting Freak

16-05-2011 15:22
@Faithe, mocht ik willen dat ik slank was haha.
Ben best stevig en ook iets te zwaar maar is maar 5 kilo.
Dus dat zou niet in de weg mogen staan bij onze wens.
Nien

Posting Freak

16-05-2011 16:21
Yvon, heb um geleegd ! haha er is weer plaats :razz: Jaa vind het fijn dat mijn beste vriendin het weet, met manlief praat je er toch anders over !
yvonnead

Posting Freak

16-05-2011 16:42
@Nien, met meiden onder elkaar praat je er toch altijd anders over.
En soms zelfs makkelijker dan met je eigen vriend/man.
Nien

Posting Freak

16-05-2011 16:51
Yvon, dat klopt ! en mannen zijn er ook niet zo mee bezig als ons, dus dan is het sowieso al een stuk moeilijker. En over gevoelens praten vinden ze al helemaal moeilijk :razz:. Ik praat er nu wel meer over maar hij is echt zo van: ach, het komt wel goed.
Shar

Posting Freak

16-05-2011 17:00
Haha ik praat idd er ook meer over met vriendinnen. M'n vriend vind t heel leuk hoor maar we zijn nog zo kort bezig dat ie niet te ver vooruit wil kijken, komt denk ik of als ik zwanger ben of als t lang gaat duren. Vind t wel goed zo. Hij was wel zenuwachtig toen we een test gingen doen haha had ie zelf ook niet verwacht.
Tja en wat afvallen door de seks betreft, heb ik liever niet hoor. Door t stoppen met roken ben ik eindelijk 5 kg aangekomen en daar ben ik heel erg blij om dus ben tevreden zo hoeft niks aan en niks af.
Nien

Posting Freak

16-05-2011 17:15
Shar, ik praat er nu met mijn beste vriendin over omdat ik nu naar de gyn ga hihi. Heb het hiervoor er nooit met iemand over gehad, over onze kinderwens.. alleen op het forum. Mijn vriend kan ook niet wachten hoor totdat het raak is maar we praten er niet veel over. Merk dat we nu wel meer over onze gevoelens praten nu we echt de stap hebben genomen om naar de ha te gaan.
Tess

Senior Member

16-05-2011 17:30
Hallo meiden!

Mag ik ook meekletsen?

Ik ben Tess, ik wordt over 3 weken 28 en mijn vriend is al 28. Wij zijn in december 2010 gestopt met de pil en nu serieus met ovu-testen aan de slag deze maand!

Ik werk als leerkracht in het basisonderwijs, groep 1/2 en ik woon in een klein dorp in de buurt van Den Haag!

Van ons weet niemand dat we bezig zijn (al denk ik dat mijn moeder een vermoeden heeft)..En wij hebben ook nog niks gekocht, hij vond het al niks dat ik bij de etos Zwanger Worden pillen ging halen :-) Dus dat komt vast wel als het zover is ;-) Nu is het nog ons geheimpje!
Tess

Senior Member

16-05-2011 17:33
BIJNA ZWANGEREN
Tess------------28--------4----------Dec '10----------9-6-2011

WACHTBANKJE

Even aangepast gelijk!
Nien

Posting Freak

16-05-2011 17:34
Tess, welkom meid !!! veel plezier met het zwanger worden!
hahaha die van jou is ook net zoals mij, ik heb foliumzuur maar nee zelfs daar moet hij ook niets van hebben hoor. Hij vindt het allemaal wel goed. Leuk je bent leerkracht, welke groep?? Basisonderwijs zijn ze wel heeel schattig!!
Tess

Senior Member

16-05-2011 17:57
He Nien! Thanks, heb jij er ook nog steeds plezier in nu je al een poosje bezig bent? Lijkt me best moeilijk..

Ik heb groep 1/2, dus echt de kleintjes van 4 5 en 6 jaar ;-)

Ach we trekken onze mannen wel over die streep heen als we zwanger zijn!
Nien

Posting Freak

16-05-2011 18:14
Tess, ik heb soms echt rondes dat ik na mijn ei gewoon geen zin meer heb. De zin is er wel wat meer vanaf al proberen we niet teveel "moeten" ervan te maken. Maar het is wel hoe langer het duurt hoe minder motivatie je hebt en hoe negatiever je bent. Tenminste dat heb ik ! haha de lol is er dus wel vanaf..

Maar groep 1/2, ochh wat schattig wat leuk. Haha zal de hele dag blij zijn, kan zo genieten van die kleintjes ! en als ik zwanger ben is manlief ook in de wolken. Denk dat hij nog blijer en voorzichtiger dan ik ben(denk ik)
Faithe

Unregistered

16-05-2011 19:08
Hey welkom,

OW nee zoveel geduld heb ik niet voor een hele dag met 4 jarige haha.
Maar oudere zijn ook net kleine kinderen vooral die mensen die zo dement zijn als iets.
Daarom me love nachtdienst Big Grin

Maar ik heb mijn handen vol aan mijn 6 en 7 jarig broertje en zusje Wink
Shar

Posting Freak

16-05-2011 21:30
@Tess Welkom!
@Nien Knap zeg dat je al die tijd niks gezegd heb. Ik moest t na 3 weken al kwijt haha. Kan heel goed geheimen van anderen bewaren, maar van mezelf....
@Faithe Jong broertje en zusje heb jij nog zeg. Ik heb 2 broertjes en 2 zusjes de jongste is nu 15.

Ik ben denk ik te kort bezig om minder zin te hebben, nou verveelt t bij ons niet zo snel omdat we elkaar meestal alleen in t weekend zien.
yvonnead

Posting Freak

16-05-2011 22:04
@Tess, welkom meid!
Veel plezier met het klussen.
Nien

Posting Freak

17-05-2011 06:40
Goedemorgen meiden!

Wat een weer, regen bah! Nou na deze dag zit ik alweer op de helft van mijn werkweek, gelukkig haha.

Shar, ik heb het niet gezegd omdat ik geen zin had om elke keer die vragen te krijgen van: Ennn? Al raak? Haha ! Ben er nu wel blij mee want het duurt ook nog eens superlang. éèn vriendin belde op en zei: heey die is zwanger, meteen na het stoppen met de pil, dus zie het kan wel .. Hahaha
Faithe

Unregistered

17-05-2011 06:58
Goeie morgen dames!

Ik ga slapen naar mijn mega drukke nacht pfff.
Verschillende diensten kunnen ook te maken hebben met het schommelen van je lichaam is me verteld
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 07:17
Goedemorgen meiden,

Hier is het helaas ook geen best weer.
Had liever het zonnetje gezien.
Hoef vandaag gelukkig alleen in de ochtend te werken.

@Nien, lekker hoor dat je al op de helft van je werkweek zit.

@Faithe, leuk he al die wisselende diensten.
Faithe

Unregistered

17-05-2011 07:22
Heerlijk nachtdienst Big Grin snachts rust alhoewel! Overdag alle tijd heerlijk Big Grin alleen soms niet zo handig met klussen maar ach komt wel goed hahahaha.
Het is echt weer verandering! We merken het aan onze lieve blaadjes van onze bomen Sad 2 sterf gevallen vannacht gehad pfff lekker druk dus nu echt snaveltjes dicht en oogjes toe :p

Ondanks het vieze weer fijne dag dames!
Perfect klus weer Wink
Shar

Posting Freak

17-05-2011 09:07
Goeiemorgen

Nachtdiensten kunnen idd vreemde dingen doen, ik heb een chronische ziekte (klinkt ernstig maar valt mee) en toen ik nachtdiensten werkte speelde t ook altijd op. Heel vervelend.
@Nien daarom probeer ik t ook tegen zo min mogelijk mensen te zeggen hoor, maar vind t wel moeilijk :-D
Nien

Posting Freak

17-05-2011 10:17
Hoii meiden,

Yvon, regen is hier eindelijk opgehouden, bah wat een rotweer zeg. Je hebt al bijna weer vrij denk ik? lekker hoor !! ik zit bijna op de helft, nog even ! gelukkig morgen een half dagje, oh wat ben ik daar blij om zeg.

Faithe, en een beetje uit kunnen rusten van je nachtdienst? nou mijn ei is al geweest dus het klussen hoeft niet meer gelukkig haha.

Shar, hihi ja is per persoon verschillend he :-) ! ik zeg zulke dingen juist niet snel, hou dit liever tussen mijn manlief en mij en iedereen op het forum !! :razz:
Shar

Posting Freak

17-05-2011 12:23
@ Nien zo'n straf is klussen toch niet ;-) Vind klussen trouwens wel klinken altijd als iets dat maar moet gebeuren.

Zo maar eens boodschappen doen en even bedenken wat ik eens ga eten vanavond, blijft toch lastig steeds weer.
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 12:28
Hey meiden, ben ook weer thuis.
Net gelijk even boodschappen gedaan voor vandaag.
Vriendlief had zaterdag al boodschappen gedaan maar was de helft vergeten.
Sinds gister (innesteldag) last van een opgeblazen gevoel maar zal wel niks voorstellen.
Kan veel oorzaken hebben dus we wachten het nog maar een week af.

@Faithe, dat zijn altijd minder leuke berichten.

@Nien, lekker hoor dat je op de helft zit met je werkdag.
Jij werkt morgen een halve dag en ik een hele haha.

@Shar, is het gelukt met de boodschappen?
Nien

Posting Freak

17-05-2011 12:43
Shar, haha ja klopt vind klussen ook niet echt zo'n topwoord maar hahaha zeg het nu al zo vaak :razz: .. maar een straf nou ja haha op een gegeven moment word het voor mij wel moeilijk om zin te maken !
eten, haha moeilijk he.. wij eten rijst met kip een boontjes

Yvon, fijn dat je al boodschappen enzo hebt gedaan. Heerlijk is dat ook weer klaar he !
jaa gelukkig wel weer, ben blij dat het er bijna op zit, heb hoofdpijn hahaha wat een vermoeiende dag vandaag zeg wow !
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 12:50
@Nien, heb je een drukke dag vandaag?
Wees blij dat je morgen maar een halve dag hoeft.
Ik ga morgen ochtend bij mijn schoonmoeder kijken of ik ze ergens mee kan helpen en 's middags weer voor mn baas werken en 's avonds ook dan mag ik weer vakkenvullen waar ik eigenlijk niet zo op zit te wachten maar ach.
Nien

Posting Freak

17-05-2011 12:52
Yvon, ooh echt alle leerlingen zijn lekker bezig vandaag. Ze zijn allemaal zwaar irritant en zwaar koppig. Een klas is naar huis gestuurd nou hup meteen ruit doorgegooid, idote kinderen !! Morgen gelukkig een halve dag ja, moet helaas wel veel doen maar ja het moet maar !
Morgen heb jij ook wel een drukke dag zo te lezen? jeetje !
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 12:58
Zodan, dan durven ze nogal om een ruit door te gooien.
Dat wordt toch zeker wel op hun verhaald?
Waarom zijn ze naar huis gestuurd.

Haha ja indd heb morgen alleen tijd om te eten en even snel te douchen en dan mag ik weer werken.
Woensdag is de laatste tijd toch al zo druk sinds ik ook bij mijn schoonmoeder aan het helpen ben.
Nien

Posting Freak

17-05-2011 13:04
haha echt he, ja ze zijn naar huis gestuurd omdat ze hun huiswerk niet af hebben gemaakt. Ze moesten naar huis om het te maken en dan weer terug komen naar school. Nou geen een is teruggekomen dus hahaha, ze worden zo met het busje opgehaald dus denk dat we de leerlingen zo wel weer voor de school zien staan.
Pff jeetje vliegen wordt het dus, nou ja dan zit je in ieder geval al wel weer op de helft van de week, dat is wel fijn!
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 13:12
Dan hadden ze moeten zorgen dat het huiswerk gedaan was.
Had jullie en hun zelf een hoop ellende bespaard toch?

Ben blij als de werkweek om is het mag van mij wel weekend worden.
Dan is mn ventje weer thuis haha.
Shar

Posting Freak

17-05-2011 13:17
Wat een dag zeg voor jou Nien. Gelukkig morgen maar een halve dan.
Boodschappen zijn weer gelukt, worden asperges. Heerlijk!
Word een drukke dag voor jou zeg morgen Yvon. Ik zit tijdelijk thuis ben druk met solliciteren op van alles en nog wat. Heb een tijd bij m'n vader gewerkt maar zijn tot de samen overeengekomen dat t niet zo goed werkt voor ons, dus word doorbetaald nu en doe wel af en toe wat klusjes op de zaak samen met m'n stiefmoeder en broertje. Gelukkig hebben we het zo opgelost ben toch bang dat anders onze relatie eronder zou lijden.
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 13:20
@Shar, succes met het solliciteren.
Balen dat het niet goed werkte en maar wel fijn dat jullie het zo hebben kunnen oplossen.
Wat voor soort deed je?
Shar

Posting Freak

17-05-2011 13:31
Ja ben ik ook heel blij om hoor, alleen nu solliciteren en kinderwens is niet ideaal maar ja toch besloten er voor te gaan. Je weet nooit hoe lang t duurt dus. Ik deed administratie, bestellingen van alles eigenlijk. Ach we zien t wel heb vandaag alweer 2 telefoontjes gekregen dat ik word uitgenodigd voor een gesprek en vorige week al een gesprek gehad en dat terwijl ik pas ,1,5 week thuis zit. Dus ben erg positief dat ik snel weer wat heb.
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 13:34
Dat is mooi dat je al diverse gesprekken hebt staan.
Nu hopen dat je aangenomen wordt.

Wou zelf ook iets met administratie gaan doen maar heb er vanaf gezien.
Wil nu na de zomer weer naar school en een spw opleiding gaan volgen.
Shar

Posting Freak

17-05-2011 13:38
Haha klinkt precies als mij alleen spw word verzorgende dan hihi. Administratie vond ik makkelijk, maar t werk is me te eentonig en daar kan ik niet zo goed tegen dus wil weer richting de zorg.
Nien

Posting Freak

17-05-2011 13:58
Yvon, haha dat klopt ! maar ja zo'n dagje altijd goed om ertussen te hebben. Weet je dat het voor even weer klaar is !

Shar, hahaha ben er ook superblij mee. Ben zoooo toe aan vakantie.. pf nog eventjes ! wel goed dat jullie die keus hebben gemaakt, is ook zonde als de realtie stuk loopt hierom !
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 14:09
@Shar, ik wil dan voor de naschoolse opvang gaan.
Dan kan ik toch mijn andere werk er nog naast houden in de thuiszorg.

@Nien, ja dat is ook zo.
Maar leuk is soms anders.
Shar

Posting Freak

17-05-2011 14:13
Leuk hoor Yvon vriendinnetje van me heeft gister haar diploma spw mogen ophalen. Wat doe je nu in de thuiszorg dan?
Nien

Posting Freak

17-05-2011 14:13
Yvon, jaa dat klopt, leuk is anders haha !!

net de decaan gemaild of ik weer naar mijn oude school mag komen. Hahaha ik denk dat ik deze opleiding anders niet goed ga afronden als het op deze manier blijft gaan bleghhh
Shar

Posting Freak

17-05-2011 14:36
Nien das niet de bedoeling natuurlijk. Hoe lang moet je nog?
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 14:40
@Shar, ik doe huishoudelijk werk in de thuiszorg.
Doe dit in augustus 2 jaar en het bevalt me prima.

@Nien, zou wel beter zijn als je terug kon komen.
Je moet wel met plezier je werk kunnen doen.
Shar

Posting Freak

17-05-2011 14:59
O zal ook wel lekker afwisselend zijn of niet? Zat ook te denken om dat misschien tijdelijk even te gaan doen, maar nu met al die gesprekken hoop ik dat dat t gewoon gaat worden
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 15:15
Het werk is niet erg afwisselend en voor mij helemaal niet omdat ik al bijna 2 jaar bij dezelfde mensen kom.
Weet dus standaard wat ik moet doen,soms doe ik de dingen die ik normaal op woensdag doe een keer op maandag of andersom.
Moet het werk toch een beetje leuk houden.
Kan gelukkig heel goed met die mensen opschieten en dat is veel waard met dit werk.
Soms is het werk wel erg zwaar.

Hoop dat je snel wordt aangenomen.
Faithe

Unregistered

17-05-2011 15:24
Shar succes!

Nien dat meen je niet??? Nou lekker dan!

Nou ik werk met rijke ouderen en sommige zijn gewoon stinkend rijk!!! Gaat niet bestaat is niet de visie van mijn werk dus kan je het al raden Wink

Klussen vind ik ook dom Wink net alsof je een bob de bouwer bent haha
Shar

Posting Freak

17-05-2011 15:28
Ach zolang je het maar naar je zin heb toch.
Dank je Faithe! Gaat niet bestaat niet hmm kan ik me wat bij voorstellen als je een berg geld heb gaan deuren over t algemeen sneller open.
Bob de Bouwer haha is maar goed dat m'n vriend geen Bob heet dan anders word t nog gekker
Faithe

Unregistered

17-05-2011 15:37
Particuliere zorg leveren wij. De indicatie gaat gewoon via CIS maar het wonen is particuliere huur en de prijzen per appartement kunnen oplopen van euhm minimaal 4000 euro na 8000 euro per maand incl eten,drinken,wassen,strijken en poetsen. Maar gas/licht en water en zorg komt daar nog eens bovenop Wink en het gaat niet per inkomen maar puur en alleen kwa kamer! Zo hebben wij ook zorg hotelkamers en doen wij ontbijt brengen en hebben we 2 chefkoks enz Wink
Maar deze mensen hebben meer begrip en geduld dan in de thuiszorg! Mijn god toen ik daar werkte en ik kwam 5 minuten te laat ofzo kon het zijn dat ze me een uitvlieger gaven Confusedhock:
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 15:43
Nou meiden,

We hebben spektakel op onze flat.
Zojuist is er op onze vleugel op de 10de etage het achterste appartement brand uitgebroken.
Wij hebben er gelukkig geen hinder van.
We wonen op de 7de etage half in.

Momenteel staan er 2 ladderwagen en 2 politiewagens.
Aangezien er geen ambulance bij staat ga ik er vanuit dat er geen mensen aanwezig waren.
Faithe

Unregistered

17-05-2011 15:48
yvonnead schreef:nou meiden,

we hebben spektakel op onze flat.
Zojuist is er op onze vleugel op de 10de etage het achterste appartement brand uitgebroken.
Wij hebben er gelukkig geen hinder van.
We wonen op de 7de etage half in.

Momenteel staan er 2 ladderwagen en 2 politiewagens.
Aangezien er geen ambulance bij staat ga ik er vanuit dat er geen mensen aanwezig waren.

heftig!!!
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 15:53
Ja indd, ben er best wel van geschrokken.
Gelukkig was er niemand aanwezig voor zover ik weet.
Het appartement ernaast heeft ook vlam gevat maar is ook al geblust.

Hoorde sirenes en had zoiets van nouja het zal wel.
Die horen zovaak op een dag.
Toen zag ineens 1 politiewagen hierheen komen toen een 2de en gelijk erachteraan kwamen de 2 ladderwagens.
Shar

Posting Freak

17-05-2011 15:55
Das zeker heftig zeg. Hadden wij hier zaterdag ook behoorlijk brand bij een afvalverwerker vlakbij. Hoop dat ze t snel geblust hebben en dat er idd geen gewonden zijn.

Jeetje dat is wel even wat anders zeg. Zal ook wel een ander slag mensen zijn, zijn toch een ander leven gewend denk ik.
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 16:05
We konden de rookwolken van de brand bij jullie op de A29 zien.
Dan kan ik wel raden hoe hevig de brand is geweest.

Hier zijn ze klaar met blussen de ladderwagens zijn bezig met de boel opruimen.
Weet nog niet wat de oorzaak is maar heel veel mensen laten de droger draaien als ze weg zijn dus misschien is dat het geweest of kortsluiting.

Heb het vorig jaar zelf meegemaakt bij een client die woont ook op 7 hoog en die had brand in de vaatwasser maar dat bleef beperkt tot de keuken gelukkig.
En belangrijker nog we hadden zelf niks.
Maar dan schrik je harder dan wat ik nu mee maak.
Ook al eens een brand meegemaakt in een sportcomplex een aantal jaar geleden zat ik ook binnen met mijn ouders en nog een aantal andere mensen.
Shar

Posting Freak

17-05-2011 16:50
Echt waar joh konden jullie t zover nog zien, dan is t nog groter dan ik dacht.
Maar er zelf inzitten das helemaal eng zeg, is iedereen er wel goed uitgekomen?
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 17:11
Ja het was een best brandje.

Maar het is niks hoor om het van zo dichtbij mee te maken.
Iedereen is er heel huids uitgekomen.
Het was wel ergens goed voor hoor die brand in het sportcomplex want we moesten toch nieuwe bowlingbanen haha.
En door die brand konden ze er niet langer mee wachten.
Shar

Posting Freak

17-05-2011 18:28
Haha nou ja een geluk bij een ongeluk dan. Kan er in ieder geval lekker gebowld worden;-)
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 18:58
Haha ja dat was ook het enige voordeel hoor.

Heb net zitten zoeken op internet maar staat nog niks op over de woningbrand
Shar

Posting Freak

17-05-2011 19:13
Is vaak zo ik ben ook altijd nieuwsgierig dan, maar vaak komen dat soort 'kleine' dingen niet door ofzo.
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 19:57
Nee dat klopt en zeker als het in een dorp gebeurd.
Als zoiets in een stad gebeurd komt het gelijk op diverse sites te staan enzo.
En anders lees ik van de week de krant wel op mn werk haha
Shar

Posting Freak

17-05-2011 20:05
Pff verveel me vandaag zeg. Ben blij dat ik morgenavond een wedstrijd heb, tenminste weer wat te doen.
Heb ook behoorlijke vreetbuien vandaag niet te geloven, heb er ook maar aan toe gegeven heb ik tenminste nog iet te doen he ;-)
yvonnead

Posting Freak

17-05-2011 20:11
Het probleem verveling klinkt bekend haha.
Waar heb je een wedstrijd van?
Als ik een vreetbui heb geef ik er ook maar aan toe hoor.
Dan denk ik ach een kilo meer of minder.....maar ondertussen pas ik wel mn broeken niet meer haha
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (23): 1 2 3 4 5 ... 23 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave