16-05-2011 12:09
Hey meiden,
Zag wel een topic voor meiden uit het noorden van het land,maar niet uit het zuiden/zuidwesten.
Dacht het is misschien wel leuk om daar topic van te openen.
Ben zelf 21 maart 2010 gestopt met de pil maar helaas nog zonder resultaat.
Mijn vriend wil nog niet naar ha hij wil wachten tot de vakantie en die is pas in oktober.
Dit komt ook omdat we in een moeilijke situatie zitten op dit moment.
Zijn werk helpt ook niet echt mee met het zwanger worden,hij is namelijk internationaal vrachtwagen chauffeur en alleen in de weekenden thuis.
We blijven het dus maar op de natuurlijke manier proberen tot aan onze vakantie en dan wachten we maar af wat de ha gaat zeggen.
Helaas is de kans bij ons op een natuurlijke zwangerschap klein omdat mijn vriend een aantal jaar terug geopereerd is aan een bal die niet wou indalen.
Daarbij is gezegd dat de kans op vruchtbaarheid kleiner is geworden.
We wachten het dus maar rustig af.
Zag wel een topic voor meiden uit het noorden van het land,maar niet uit het zuiden/zuidwesten.
Dacht het is misschien wel leuk om daar topic van te openen.
Ben zelf 21 maart 2010 gestopt met de pil maar helaas nog zonder resultaat.
Mijn vriend wil nog niet naar ha hij wil wachten tot de vakantie en die is pas in oktober.
Dit komt ook omdat we in een moeilijke situatie zitten op dit moment.
Zijn werk helpt ook niet echt mee met het zwanger worden,hij is namelijk internationaal vrachtwagen chauffeur en alleen in de weekenden thuis.
We blijven het dus maar op de natuurlijke manier proberen tot aan onze vakantie en dan wachten we maar af wat de ha gaat zeggen.
Helaas is de kans bij ons op een natuurlijke zwangerschap klein omdat mijn vriend een aantal jaar terug geopereerd is aan een bal die niet wou indalen.
Daarbij is gezegd dat de kans op vruchtbaarheid kleiner is geworden.
We wachten het dus maar rustig af.