Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Meest Gestelde vragen Vertellen jullie je man/vriend wanneer je vruchtbare dagen zijn?

Vertellen jullie je man/vriend wanneer je vruchtbare dagen zijn?
elise1

Unregistered

14-05-2011 11:00
Hallo ik heb een vraagje,ik ben al een tijdje bezig om zwanger te raken maar ik ben er meer mee bezig dan mijn vriend>
Hij heeft zoiets het moet spontaan gaan en ik ben maar elke maand bezig met die vruchtbare dagen, zonder resultaatSad
Elke maand weer die teleurstelling.
Dus als hij een keer geen zin heeft en het is de juiste tijd ervoor voel ik de moed weer in mn schoenen zakken.

Ik heb gelezen dat mannen het niet fijn vinden als ze het idee krijgen dat ze moeten resteren tijdens het vrijen.

Om een lang verhaal kort te maken, vertellen jullie het aan jullie man/vriend wanneer het tijd is om te klussen?
Ik wacht jullie reacties afSmile
Cary

Unregistered

14-05-2011 14:04
Ik ben nog maar pas gestopt met de pil, en ik weet nog helemaal niet wat mijn cyclus is. Dus nu is het nog gewoon spontaan, alleen denk ik dat als het wat langer gaat duren allemaal, dat ik dan wel aan het rekenen ga Smile Maar of ik het mijn man ga vertellen, denk ik wel, maar meer in de vorm van een grapje. Als ik ga lopen "zeuren" dan wordt het niks, dan heeft ie het al helemaal gehad, vandaar dat ik me ook hier maar aangemeld heb haha
maymar

Posting Freak

Topics: 7
14-05-2011 14:53
Hoi elise,

In het begin heb ik mijn vriend ook niet verteld wanneer mn eisprong was en dan probeerde ik hem gewoon een beetje te verleiden....
Nu dat we bijna 2 jaar bezig zijn is hij er ook wat meer mee bezig en vraagt dan wel wanneer mn eisprong er weer is... Ik merk alleen wel dat het preseteren dan wel wat moeilijker is en wat geforceerd voor ons beiden.
Er komt wel een tijd dat hij er wat meer mee bezig gaat en tot die tijd kun je hem zelf verleiden Wink vinden mannen vaak ook nog opwindend en dat is weer goed voor het zaad (dat komt dan wat hoger in de baarmoeder) Wink

Succes hopelijk is et gauw raak en hoef je je daar geen 'zorgen' meer over te maken

liefs
Shar

Posting Freak

Topics: 0
14-05-2011 15:52
Hey Elise
Ik heb mijn vriend het wel uitgelegd hoe het zit met de cyclus enzo, maar vraag me af of hij t onthouden heeft. Ik zeg t m ook niet wanneer t bijna zover is. Wij hebben ook wel zoiets van nou we zijn net gestopt met de pil (maart) en we zien voor nu hoe t loopt. Maakt t ook wel iets relaxter vind ik hoor en het moet wel leuk blijven.
Is natuurlijk wel makkelijk gezegd, we willen natuurlijk allemaal zsm zwanger zijn.

Succes met zwanger worden!

Groetjes
elise1

Unregistered

14-05-2011 16:15
Kijk dat bedoel ik dat wist ik nou weer niet, dat opwinding weer goed voor het zaad is hahah>
Ik gef hem al elke dag vitaminepilletjes omdat hij weinig groente eet, maar hij is niet gek hij vraagt zich af waarom ik mij nu ineens druk maak over zijn gezondheid hahaSmile
Nien

Posting Freak

Topics: 2
15-05-2011 11:17
Hoi Elise !

Mijn vriend weet niet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn ! Heb hem wel uitgelegd hoe het in elkaar zit en wanneer de vruchtbare dagen zijn maar ik zeg het expres niet omdat het anders een "moetje" wordt, daar wil ik voor oppassen. Ik heb nu een afspraak met de fertiliteitsarts en ik weet dat het nu wel zo kan zijn dat je op bepaalde dagen seks moet hebben om je vruchtbare dagen zo goed mogelijk te benutten.
Faithe

Unregistered

15-05-2011 13:52
Ik zeg gewoon nee schat die zijn al geweest Big Grin
Als hij begint met en zijn de dagen er weer ofzo? Nee schat die zijn allang geweest whahaha
elise1

Unregistered

15-05-2011 20:02
hahaha ja zo gaat dat bij mij nu ook hihihi
Botske

Unregistered

16-05-2011 11:01
Ik vertelde het mijn man gewoon als de vruchtbare dagen er aankwamen. Ik voelde mijn eisprong ook heel erg goed, dus dat zei ik dan.... Sterker nog, de ronde dat ik van dit hummeltje in verwachting ben geraakt, voelde ik mijn eisprong en zei het tegen mijn man. Wij waren toen op weekend weg met mijn familie en ik zag het echt niet zitten om te "klussen" daar, maar mijn man vond het zonde om de kans voorbij te laten gaan. We hebben het toen dus toch gedaan en zie het resultaat in mijn banner. Dit was overigens wel een jaar en 3 miskramen verder. Mijn libido schiet trouwens ook al een raket omhoog rond de eisprong, dus veel moeite hoef ik er niet voor te doen. Mijn man had niet zo;n last van "prestatiedrang", maar ik heb dit wel vaker gehoord. Misschien moet je je vriend eens vragen of hij het wil weten? Succes met zwanger worden!
Marijke1981

Posting Freak

Topics: 8
16-05-2011 11:52
Hai ik had het me hubbie in het begin ook niet verteld. OMdat ik bang was dat ik continu zou horen dat ik er veel mee bezig was. Ja dat klopt dat was ik ook, maar toen wij eindelijk besloten om voor een ukkie te gaan, was ik er al 3 jaar mee bezig. Pas later zei ik een keer toen hij geen zin had, nou ik ben nu vruchtbaar dus dan toch niet (heel kinderachtig van mij, maar goed teleurstelling) en die maand erna hebben we om de dag geklust in de goede week en ja hoor ik ben nu zwanger. Ik zou het nog ff voor je houden als je bang bent dat hij het als een moetje ziet. Idd verleiden mss sexy lingerie. En als je er erg mee zit, dan moet je er toch wel over kletsen...succes!
Faithe

Unregistered

16-05-2011 11:54
sexy lingerie met kousen enz zijn inderdaad erg in trek die dagen Big Grin
anna

Posting Freak

Topics: 0
16-05-2011 20:27
Hoi!
Tot nu toe heb ik m'n vriend steeds verteld wat m'n vruchtbare dagen zijn! Alleen de 1e keer had ik de slechtste sex ooit Big GrinBig GrinBig Grin
Mijn libodo is overigens ook enorm rond die tijd en ik voel m'n eisprong goed, dus hoef niets meer te zeggen :oops:
Mell

Unregistered

05-06-2011 21:10
Ik weet niet precies mijn vruchtbare dagen maar hou rekening met 10-11dgn na mijn laatste menstruatiedag. Ik vertel het niet tegen mijn vriend. Ik ben er meer mee bezig dan hem vind ik zelf. Ik speur heel i'net af voor ditjes en datjes, hij niet. Wink
Tjarda86

Unregistered

11-06-2011 18:43
Ik zeg het ook niet op de dag. Ik ben gewoon een beetje liever enzo (...) en dan werkt hij vanzelf wel mee :wink:
Maar wij zijn pas begonnen. Ik kan mij voorstellen dat het anders wordt als het langer duurt voordat het lukt.
Anne90

Member

Topics: 2
17-12-2012 23:09
ik heb gewoon gevraagd of mijn vriend het wil weten... en dat wou hij wel.. ( niet dat t veel nut heeft.. aangezien hij vaak te moe is .. door zijn werk .. )
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave