Zwanger Worden .NU forum [Archief] Mama zijn Forum clubje moeders Ervaring loopstoel

Ervaring loopstoel
snippie

Unregistered

30-04-2011 09:39
De titel zegt het al.

Nou wil ik voor me zoontje een loopstoel aan schaffen,
maar nu hoor ik net dat het niet goed is voor de loop ontwikkeling.
wat is jullie ervaring hier mee.

Het is dus niet dat ik die persoon niet geloof laten we dat voorop stellen.
maar wilde gewoon even jullie ervaring er over horen!

kus
blondiej

Member

Topics: 3
01-05-2011 12:00
hoi snippie, ik werk op een kdv en daar hebben we er ook 1. soms is het best ideaal als we naar buiten willen met alle kindjes maar we hebben 1 kindje wat nog niet loopt. idd is het niet goed voor de heupjes dus laten wij de kinderen er niet langer als 10 minuten in zitten...en dat lijkt me niet zo'n probleem, als ze er maar niet te veel in zitten
french

Posting Freak

Topics: 19
02-05-2011 12:57
Blondiej wat een mooie naam heeft je zoontje zeg Smile
Zo heet de mijne ook Wink
lonnekeleoni

Posting Freak

Topics: 4
24-05-2011 12:49
Misschien een beetje een late reactie, maar heb hier gewoon een loopstoel gekocht. Kai vond het heel erg leuk, maar inderdaad hem er niet te vaak en niet te lang in laten zitten. Kai wilde ook graag de hele tijd staan en dat kon goed in de loopstoel. Ik gebruikte hem vooral tijdens het eten koken, dan kon hij me zien tijdens het koken, was erg gezellig. Moet achteraf wel zeggen dat de stoel later meer als loopwagen is gebruikt (dat Kai erachteraan liep) dan dat hij er daadwerkelijk in heeft gezeten. Oh en qua ontwikkeling, Kai loopt gewoon los vanaf ongeveer een jaar, dus is daarmee heel vlot...
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave