Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen vraagjes over overtijd!

vraagjes over overtijd!
Guest

Unregistered

27-08-2006 09:31
Misschien is er hier iemand die mij wat verder kan helpen. Maar zal eerst even een korte inleiding geven. Ik ben 28 en heb een hele lieve vriend en een stiefdochtertje.

In de week voordat we op vakantie zijn gegaan ben ik de pil 2 dagen vergeten. Was in de 3e week. Dus daarna mijn stopweek. In die week ben ik gewoon ongesteld geworden. Met de vakantie de pil wat onregelmatig geslikt. Wel elke ochtend bij het opstaan. Maar het tijdstip van opstaan verschilde soms nogal. Eenmaal weer thuis was ik weer toe aan een stopweek. En gewoon ongesteld geworden. Maar nu weer 3 weken later en ik word niet ongesteld. (ik heb 6 weken vakantie)

Ik weet dat er een kans bestaat dat ik zwanger ben. En dat als ik zeker wil weten ik moet gaan testen. Maar mijn vraag is of er mensen zijn met een soort gelijke ervaring. Er word namelijk rond mij heen al gevraagt: "Ben je zwanger?" Op mijn werk moet ik vaak naar het toilet. Mijn tepels/borsten zijn erg gevoelig en soms een stekende pijn. Van de week stond mijn vriend heerlijk voor me te koken ik werd alleen al niet goed van de geur.

Nu dan mijn vragen.
Vanaf welk deel van de zwangerschap kun je last krijgen van de hiervoor beschreven kwaaltjes? Ik vraag me namelijk af aangezien ik nog ongesteld ben geweest of het mogelijk is dat ik al langer zwanger ben. Maar het zou ook nog vals alarm kunnen zijn.

Heb al wel tegen mijn vriend gezegt dat ik even stop met de pil. Zou morgen weer moeten beginnen.Maar ga van de week eerst eens testen en dan hebben we wat meer zekerheid.

Trouwens als het zo zou zijn is het prima. Mijn vriend en ik hebben al een tijdje terug besproken dat we er terzijne tijd nog wel een kindje bij willen. En Stiefje roept al een jaar om een broertje of zusje. Ze is nu 5 en vorig jaar vroeg ze al waarom ik wel snoepjes mocht eten op de ochtend en zij niet. Even uitgelegt dat het pilletjes waren en geen snoepjes. Zo pienter als ze is vraagt ze nog of ik hoofdpijn heb. Heb haar toen even een korte inlichting gegeven over de pil. Is om geen babytjes te krijgen! Waarop ik als antwoord krijg: " Hoeft niet hoor, want ik wil wel een babytje."
Dus mocht ik zwanger zijn dan is het zeker door alle partijen gewenst. Ik houd jullie ook op de hoogte.

Groetjes
sporty

Unregistered

10-09-2006 17:50
jeej nu ben ik wel benieuwd of je in middels al ongi bent geworden als ik jou verhaal lees

en over de pil en het tijdstip met innemen je mag 12 na het eigenlijke innemen van de pil nog de pil in nemen dus eigenlijk 08.00 uur mag je tot 20.00 nog innemen.

laat me wat weten hoe het er nu bijstaat

en als je ongi ben geworden ben je niet zwanger

een heel klein beetje ongi kan een innestelings bloeding zijn

groetjes
lenny

Administrator

Topics: 668
11-09-2006 10:01
Hoi sasja,

Nou, de kenmerken klinken heel zwangerig! Maar zoals je al zei, weet je niets zeker totdat je test ofwel 9 maanden later plots weeen hebt ;-)

ALs je stopt met de pil of minder vaak de pil slikt, kun je ook last krijgen van kwaaltjes doordat je lichaam weer moet wennen aan het "ontpillen". ALs je begint met de pil heb je dit, maar als je dus stop ook.

Heel veel sterkte in ieder geval en laat het ons snel weten!
Boukje

Unregistered

19-09-2006 10:30
Hallo Sasja,

Je kan best zwanger zijn, ondanks dat je ongesteld wordt. Wanneer je de pil slikt, wordt de bloeding namelijk kunstmatig opgewekt. Er zijn vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren en de pil dus doorslikten en daardoor keurig elke maand in de stopweek ongesteld werden. Ik zou voor alle zekerheid toch maar een testje doen.

Groetjes, Boukje
Diana

Unregistered

08-10-2006 17:16
Voor iedereen die ook de pil slikt: Mijn nichtje is vorig jaar bevallen van een dochtertje en ze wist niet dat ze zw was tot ze al 4 maanden was. Ze werd ook elke maand netjes ongesteld.
Ze is zwanger geworden omdat ze een keer misselijk was en de pil waarscheinlijk heeft overgegeven waardoor die niet meer werkte.
Het kan dus echt!
carlijn

Unregistered

08-01-2007 13:55
hallo ben nieuw hier,

ik ben zinds 2 maand gestopt met de pil ik moet woensdag ongesteld worden maar ik heb heele zere tepels en heb blaasontsteking zou ik zwanger kunnen zijn ow ja gister avond was ik heel misselijk maar vanmorgen niet.

en......
ik wil het zo graag ga ik mezelf niet iets verbeelden?????????

zijn er mensen die ook super graag zwanger willlen of wilden worden die de hele dag en nacht nergens anders aan kunnen denken?????
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave