Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten nog steeds geen positieve ovulatie test

nog steeds geen positieve ovulatie test
carrie

Unregistered

04-04-2011 06:55
zit nu op dag 18 en heb nog steeds geen positieve ovulatie test ?? snap er helemaal niks van
mijn vorige cyclus duurde 32 dagen
Kan ik mijn eisprong gemist hebben of kan mijn eisprong nog komen?
vriendelijke gr
Joan

Posting Freak

Topics: 0
04-04-2011 09:06
Wat voor testen gebruik je?

Kan best zijn dat je eisprong nog komt hoor. Je menstruatie komt meestal 12 tot 16 dagen na je ei. Kan ook zijn dat je deze ronde geen eisprong hebt. Maar volgens mij zijn er ook meiden die wel een eisprong hebben, maar negatief testen. Kan alle kanten op. Beetje vaag misschien Sad

Heb zelf ook ook een keer van dag 11 t/m dag 22 getest, maar ook geen positieve test gehad. Ben nu ook bezig met ovutesten, maar dan van CB. Hoef ik in ieder geval geen streepjes interpreteren. Maar tot op heden, dag 15 nog geen positieve test. Dus ben benieuwd of ik deze ronde wel een ei spot.
carrie

Unregistered

04-04-2011 09:36
ik gebruik die ook van CB maar nog geen smile te bekennen ...zou wel de eerste keer zijn dat er geen positieve test uit komt .....en dan ook zover op de cyclusdag ...vandaar dat ik het ook niet snap?????
18 maart was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie ....

thx voor je antw hopelijk komt jou ei er snel aan
Joan

Posting Freak

Topics: 0
04-04-2011 10:58
Hmm nja dan kan het zijn dat je een maand overslaat? Hopelijk toch gauw een posi ovutest.
ilse903

Unregistered

11-04-2011 14:36
Ik ben ook voor het eerst begonnen met de CB test en nog geen eisprong gevonden terwijl ik dacht het precies te voelen.
Nu zit ik op dag 17 en heb wel wat buikpijn en afscheiding (sorry voor de info Wink dus ik denk echt dat het vandaag of morgen is. Vanmorgen weer geen smilie!?
Misschien moet ik vandaag nog een keer testen of gewoon afwachten tot morgen. Frustrerend als je nog geen eens een postieve ovutest krijgt he!
Het zou zomaar kunnen dat ik al die tijd (8 mndn) mijn eisprong al later heb gekregen dan ik zelf berekend had. Maar omdat je het in je onderbuik voelt denk je dat dat het is.
Hopelijk verschijnt er morgen eindelijk een smilie :-S
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
12-04-2011 10:39
Ik voel mij ei nooit...
Maar heb wel verschillende dagen van positief testen. De ene keer is het dag 20, de andere keer pas dag 23 voor er een positieve test komt.
Gewoon rustig doorgaan, ik test 2x per dag. Dit moet van het ziekenhuis, omdat er een aantal dames zijn die een hele korte LH piek hebben van 12 uren.
Als je dan 1maal per dag test mis je je ei met de testen.
Ik gebruik nu sensitest sensitive en als die neigt naar positief dan doe ik ter controle ook een CB digital. Vorige keer klopte de sensitest precies, dus als dat deze maand weeer zo is dan stap ik over.
Met natuurlijk een doos CB voor als ik twijfel Big Grin

liefs
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave