Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Je bent in de 20 en voor de eerste keer zwanger!

Je bent in de 20 en voor de eerste keer zwanger!
Guppie20

Posting Freak

Topics: 2
30-03-2011 12:56
Haai dames!

Allereerst welkom!

Na de hoop opgegeven te hebben is het eindelijk weer raak!
Ik heb op 22 maart ontdekt dat ik zwanger ben!Big Grin
Op 28 april 2011 hebben wij onze eerste echo!
Wij zijn zo blij!Big Grin Ook omdat wij vorig jaar augustus ons kindje zijn verloren met
3.5 maanden omdat ik ziek werd (colitus ulserosa) en mijn lichaam het niet aankon om voor 2 mensen te zorgen!Nu gaan wij weer vol blijdschap ons zwangerschap tegemoet en dat voelt heel goed!
En gaan hier zeker van genieten!

Iedereen een voorspoedige zwangerschap!

X Gup!
Evi1987

Posting Freak

Topics: 7
30-03-2011 13:04
Heey guppie. Ik heb je weer gevonden Wink

Ik ben ervan overtuigd dat deze zwangerschap helemaal goed gaat lopen voor jullie.
Vind het wel leuk dat jij posi getest hebt op de dag van onze `1e echo Wink
Wij hebben de 2e echo 1 dag na jou... dan ben ik 14 weken en 6 dagen zwanger hihi
Guppie20

Posting Freak

30-03-2011 13:11
Haai eviBig Grin
Dankjewel meis!

Ja hihi me andere topic was gesloten door babiiSad
maarja hier kunnen we weer verder gaan hihiBig Grin

Dat is idd ook toevallig hihiBig Grin
Leuk hoor dat je toch zo lekker met elkaar kan kletsen he.
En hebben jullie al namen verzonnen?

knuff Gup!
Guppie20

Posting Freak

30-03-2011 13:12
En nu ik het zie hihi je bent op mijn mannetje zijn verjaardag uit gerekendBig Grin
Grappig joh!
P.S.

Member

Topics: 0
30-03-2011 13:19
Dag dames,

Ik was ook voor de eerste keer zwanger toen ik 20 was!
Op mijn 21e ben ik bevallen van onze zoon en hij is nu bijna een half jaar!

Meiden die nog zwanger zijn; geniet ervan!! Het gaat zo snel..!!
Guppie20

Posting Freak

30-03-2011 13:28
Haai p.s.Big Grin

Welkom!
Wat leuk dat je een zoontje hebtBig Grin
Hoe heet hij?
Ja de weken vliegen idd zo voorbij.
Ga je hierna nog voor een 2de? als die kleine wat ouder is?

X Gup!
P.S.

Member

30-03-2011 13:37
Hey Gup!
Hij heet Alano en krijgt zeker nog een broertje/zusje. We denken eraan om het zo rond de 1e verjaardag van de kleine weer te gaan proberen.
Als het aan mij ligt komen er zelfs nog 2 haha, maar dat moet zijn papa ook willen natuurlijk Wink
Moet wel eerlijk zeggen dat mijn zwangerschap erg zwaar was, want ik ben heel erg lang misselijk gebleven en kon echt niets binnenhouden waardoor ik een paar keer in het ziekenhuis heb gelegen om maar voldoende vocht in m'n lijf te hebben. Daardoor zie ik wel een beetje op tegen een volgende zwangerschap.. Helemaal omdat ik al een ukkie heb en je daar dan ook voor moet zorgen als ik me de volgende keer weer zo rot zou voelen. Maar ik blijf positief Big Grin: elke zwangerschap is anders, zeggen ze toch Wink
Guppie20

Posting Freak

30-03-2011 20:53
Leuke naam!Big Grin
geweldig een broertje of zusje voor je kleine mannetje!
Oehhh nog 2 zelfs, pff zwaar hoor hihi eentje is dan altijd het buiten beentje!
Ja elke zwangerschap is idd anders! Vorige zwangerschap had ik veel erger last van mijn borsten als nu.
Nu heb ik alleen steken in mijn borsten af en toe.
Wel heb ik hier en daar wat last van misselijkheids vlagen, en ja natuurlijk moe moe en nog eens moe hihi!

X gup
Guppie20

Posting Freak

04-04-2011 15:49
Wat is het hier rustig zeg!Sad zijn er zo wienig dames die in de 20 zijn en zwanger?
Hoop dat er meer dames komen, kunnen we lekker kletsen over de kwaaltjes en dingentjes die je voeltBig Grin

Kus Gup!
tweety1982

Unregistered

04-04-2011 16:01
heey meiden, dit is een soort samenvatting van alle uitgerekende topic, gezellig. :-) ik ga zeker proberen mee te doen, als ik het bij kan houden hahaha. is wel leuk dat de ene 30 weken is de andere 22 en weer andere 6 :-) zo leer je ook van elkaar , goed idee meis

Ben 29 ( mag dat nog? Wink ) en zwanger van ons eerste kindje en na twee miskramen ook nu 22 weken zwanger.

Iedereen gefeliciteerd Big Grin
0..Sam..0

Posting Freak

04-04-2011 16:04
Hier nog iemand!!

ben 23 en zwanger van ons eerste kindje ( een jongen). Ik kan hier nog net een poosje meepraten, want zoals je ziet duurt de uitgerekende datum niet meer zo lang!!

Liefs!
Guppie20

Posting Freak

04-04-2011 16:05
Haaai tweety!
Ja vond het wel wat om lekker alle dames door elkaar te gooienBig Grin zo leer je weer van elkaar!
En idd de een is 30 weken de ander 22 en de ander weer 6 hihiBig Grin
Ik zelf heb ook een mk gehad toen ik 3.5 maanden zwanger was!
Het is toch spannend om nu weer zwanger tezijn!
Ik voel gewoon dat dit kleintje lekker bij mij wil blijven zitten!
En ons kleine sterretje over hem/haar zal waken!Big Grin

En ik weet ook zeker dat jou 2 sterretjes over jou kleintje zullen waken!Big Grin
En geweldig dat je een meisje krijgt tweety!Big Grin

Knufff Gup!
Guppie20

Posting Freak

04-04-2011 16:07
Haai sam gefeliciteerd met je bijna bevalling hihi spannend en gaaf joh een jongen!!Big Grin
Ben ook zo benieuwd wat wij krijgen alleen duurt dat nog wel even hihi
Succes met de laatste loodjes en hou ons op de hoogte he!Big Grin

Knuff Gup!
tweety1982

Unregistered

04-04-2011 16:09
heey Sam leuk dat je er ook bent, en spannend dat je bijna uitgerekend bent, toppie!! ...met verlof nu bijna? f ben je het al?

Guppie ik heb idd toen meegekregen dat je je kindje verloor, verschrikkelijk, maa er was geen oorzaak gevonden toch? dus we gaan er vanuit dat nu alles goed blijft gaan hoor, dat moet gewoon....en onzekerheid blijft helaas, zelfs nu bij 22 weken ben ik dikwijls onzeker, wel minder omdat je de baby dan soms voelt en dan leven herkent, maar toch.....maar ja als we daarvoor een gezond kindje krijgen is het het waard die nzekerheid.
0..Sam..0

Posting Freak

04-04-2011 16:16
@Tweety: Ja mijn verlof is ingegaan Smile Ben nog wel bezig voor mijn eindonderzoek, maar dat is niet anders.
Ik volg naast mijn werk ( verpleegkundige 32 p/w op een oncologische afdeling) ook nog de opleiding tot oncologieverpleegkundige... Dus het is wel even pittig geweest, maar de zwangerschap verloopt tot nu toe erg soepel.
En zoals het nu lijkt loop ik maar 3 maanden vertraging op ( alleen een stage) dus als de beebz er is, dan hoef ik geen extra dingen meer te doen. En dat is wel een hele geruststelling hoorSmile

Heb je de 20 weken echo al gehad tweety? En was die helemaal goed?
Weet je wat het is... Zekerheid heb je nooit.. Maar je moet er maar gewoon van uitgaan dat het nu wel goed gaat komen. Zelfs in de laatste weken of bij de geboorte kan er iets mis gaan. Maar probeer daar niet te veel aan te denken, daarvoor is het te speciaal om zwanger te zijn Smile

Liefs!
Guppie20

Posting Freak

04-04-2011 16:18
Tweety ja idd ik ken jou volgens mij van de topic miskraam?
Nee de oorzaak was eerst niet duidelijk, maar achteraf komt het door mijn ziekte want die was toen der tijd net ontdekt en ik had toen nog geeen medicatie tegen de ontstekingen en dat heeft gevolgen gehad op het verliezen van ons kindjeSad
Nu heb ik de medicatie al ruim 8maanden en gaat het primaBig Grin

En ja die onzekerheid komt omdat we allebei een mk hebben gehad en dat blijft toch een beetje in je hoofd spoken!
Maar het komt zowel met jou als mij helemaal goed!Big Grin

X Gup!
Guppie20

Posting Freak

04-04-2011 16:25
Ik ga het eten maken dames!

X Gup!
tweety1982

Unregistered

04-04-2011 16:33
eet smakelijk meis! en idd daar ken ik je van want je zat volgens mij niet in het uitgerekende toppic van mij ( feb 2010 en jan 2011). ben blij dat de medicatie nu goed werkt, wel vreselijk te weten wat de oorzaak was.

Sam zo goed dat je nog opleiding volgt naast je werk, heeft met de ziekte K.....te maken toch? lijkt me idd pittig, maar goed dat er weer iemand is die daar gespecialeerd in is, nog meer mensen helpen!

heb idd 20 weken echo gehadm en vandaag weer een echo met metingen en BM mond is gecontroleerd....ik sta op hele strenge toezicht, dat voelt wel fijn......en idd zekerheid heb je nooit, er zijn ook kinderen die overlijden door ongeluk, ziekte of weet ik veel wat......maar ik heb er nu alle vertrouwen in dat dit kindje gewoon bij ons komt en geniet ervan....zat vandaag even in zak en as, want voelde niets smorgens en nachts, normaal wel....en ja hoor mama was druk druk druk....had gegeten...en me kleine meid schopte weer 4-5 keer, en nu is weer rustig Big Grin
0..Sam..0

Posting Freak

04-04-2011 16:39
@Tweety: Ja dat is inderdaad met die ziekteSmile Ben nu nog jong en kan nog doen wat ik wil en die opleiding werd me via het werk aangeboden en oncologie is echt de richting waar mijn interesse ligtSmile
Wat voor werk doen jullie?
Hoevaak moet je voor controle dan? En heeft dat met iets lichamelijks te maken dat je zo vaak voor controle moet of puur om 2x een miskraam?

Liefs!
tweety1982

Unregistered

04-04-2011 16:42
goed zeg dat je die kans heb via het werk! aanpakken dan ja :-)

ik werk als secretaresse in klein bedrijf, dus het is meer offcie medewerkster, gewoon werkzaamheden van telefooniste/secretaresse met wat huishoudelijk en koffie verzorgen.

die controle is puur voor de miskraam en omdat mijn gyn zon lieve man is dat hij zoveel veel uitsluiten.
natjemenk

Posting Freak

04-04-2011 17:24
Hoi Hoi, ik wil me ook wel gezellig aansluiten bij dit topic.

Ik ben Nathalie en 24 jaar oud, en in november verwachten we ons 1e kindje,
vandaag voor het eerst naar de VK geweest! best spannend, alleen konden we helaas het hartje niet horen kloppen. mijn baarmoeder zit nog achter het schaambot, maar goed het was het proberen waard,
vanmorgen meteen het echo centrum gebeld voor een termijn echo, ik kan woensdag a.s al terrecht! nou fantastisch, ben wel dood zenuwachtig als alles maar goed is!!!! Ik wil zo graag bij de in 1x goede zwangerschappen horen!!!!

nou ik ga even douchen, vanavond weer een hele avond de hort op!
Prinses88

Posting Freak

04-04-2011 17:29
Ook ik kom me melden als dat mag?! Big Grin

Ben 22 jaar en samenwonend met mn vriend van 29 jaar.. We verwachten 22 november ons eerste kindje! Allemaal erg spannend..
tweety1982

Unregistered

04-04-2011 18:57
welkom meiden, t word dadelijk nog druk hier Big Grin

natjenk: spannend woe de echo, 9 weken is idd vroeg om hartje te horen dus geen zorgen hoor meis Big Grin
0..Sam..0

Posting Freak

04-04-2011 19:55
@natjemenk en Prinsess88: Welkom!!

Spannend allemaal he!! Zijn er toch nog wel aardig wat meiden van begin 20 die al voor een kindje kiezen he.. Je hoort altijd maar om je heen dat we in Nederland zo laat beginnen met kinderen.

Liefs!
Bati

Posting Freak

Topics: 4
04-04-2011 20:02
Heey meiden,

zal ik me ook maar eens aanmelden hier :mrgreen:
Ben 24 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Zoals jullie al zien ook binnenkort uitgerekend. Dus kan nog ff meekletsen. (Als ik er ben, hihi....ben niet zoveel op t forum).
Wil zowiezo iedereen een fantastische zwangerschap wensen!
Liefs
tweety1982

Unregistered

04-04-2011 20:05
sam ja vind ik ook leuk vroeg aan kindje beginnen, 29 is ook mijn keus niet :-)...maar helaas, leerde me man pas kennen toen we 24 waren, en toen begonnen toen we 26 waren en ja uiteindelijk zwanger op 29ste Big Grin

welkom iedereen :-)
Guppie20

Posting Freak

04-04-2011 21:21
Bati natje en princes welkom hier!Big Grin
leuk idd dat er toch nog zoveel jonge meiden zijn die mama
worden!Big Grin

X gup
natjemenk

Posting Freak

05-04-2011 08:02
hallo dames,

ben best een beetje zenuwachtig, zo bang dat er niks zit! daar in mijn buik! moet ook zeggen dat ik me ook totaal niet zwanger voel...
tweety1982

Unregistered

05-04-2011 08:04
natjemenk schreef:hallo dames,

ben best een beetje zenuwachtig, zo bang dat er niks zit! daar in mijn buik! moet ook zeggen dat ik me ook totaal niet zwanger voel...

snap je angst maar het is helemaal niet gek dat je weinig merkt hoor meis, dat kan nog ook wel even zo aanhouden geen reden tot paniek hoor meis. het is altijd spannend zon termijn echo, veel plezier!
Shirtjuhh

Posting Freak

Topics: 1
05-04-2011 08:38
hallo allemaal!!

ook ik wil hier graag mee kletsen!
Ben net 22 jaar geworden en zwanger van ons eerste kindje!
Mijn partner is 29 jaar!
Wij zijn in ronde 4 zwanger geraakt en we zijn ons erg bewust dat we zoveel van geluk mogen spreken dat het zo snel is gelukt!
Ik heb gister een intake gesprek gehad bij VK en 26 april mogen wij ons kleintje bewondere!
Zelf heb ik niet heel erg veel last van mijn zw kwalen, wat mijn erg onzeker maakt...

mijn kwalen zijn: misselijk als ik niet optijd eet,iets wat gevoelige borsten, moe, beetje last van obstipatie en me vriend zegt dat ik echt last heb van stemmingswisselingen!
Eigelijk heb ik ook wel wat vaker hoofdpijn zit ik me nu te bedenken maar weet niet of dat met zwangerschap te maken heeft!

hoe zit het met jullie zw kwalen?

liefs shirtjuh
Evi1987

Posting Freak

Topics: 7
05-04-2011 08:46
Zo ben er even niet meer geweest maar hier is alles super hoor Big Grin
We hebben sinds gisteren ook de jongensnaam, whoehoe!!
natjemenk

Posting Freak

05-04-2011 09:26
hoi hoi,

De ene keer wel wat kwalen net als die van jou en dan weer helemaalniks!

Dames een vraagje: ik ben al een aantal weken niet naar de sportschool geweest omdat ik te moe was.
Nu wil ik vanavond weer gaan, ik fitniste altijd puur omdat ik moest bewegen van me zelf echt niks aan dus, nu wil ik vanaovnd na de zumba gaan.
Deze lessen worden daar gegeven. Kan ik daar gewoon aan meedoen? en dan uiteraard lusiteren naar mijn lichaam gaat het niet dan een tandje lager!
Laroompie

Member

05-04-2011 09:47
Hallo Dames....

Ook ik wil me graag toevoegen....

Ben 26 jaar en bijna 15 weken zwanger van ons 1e kindje.....
Geniet er met volle teugen van Smile

Iedereen heel veel succes met de zwangerschap !
Shirtjuhh

Posting Freak

05-04-2011 10:10
@natjemenk: je kan gewoon sporten, maar wat je zegt een tandje lager!!
Ik ga zo ook even trainen, ik moet me momenteel er ook echt heen slepen want heb weinig zin tegenwoordig...maar als ik eenmaal getraind heb voel ik me wel lekker!
tweety1982

Unregistered

05-04-2011 11:21
Heey

shir je klachten klinken helemaal toppie hoor, geniet maar lekker van dat je niet veel voelt, ik had dat ook en was ook onzeker maar beter dan kots misselijk Wink

welkom iedereen, gezellig hoor :-)

Ik ben nog op werk maar wilde even lezen. heb vrijdag lekker vrij genomen voor het glucose tollerantie onderzoek!
mama2be

Posting Freak

Topics: 3
05-04-2011 12:06
hier nog een zwangere 20ger! ik ben 23 en wij verwachten 16 juni ons eerste kindje en ben nu dus bijna 30 weken Big Grin wij hebben heel bewust gekozen om voor een kindje te gaan... 16 juli 2010 zijn we getrouwd en in augustus slikte ik mijn laatste pil en ik had het geluk ronde 2 al zwanger te zijn! in het begin weinig kwaaltjes gehad en dus ook bijna niet misselijk geweest (alleen vlagen bij de vleesafdeling)
er is bij mij wel helaas zwangerschapsdiabetes geconstateerd en daarom sta ik onder controle bij de gyn en alle andere artsen die daarbij om het hoekje komen kijken... gelukkig gaat met uk alles goed en merk ik er weinig van... wel moet ik dus in het ziekenhuis bevallen wat ik eerst best moeilijk vond maar waar ik nu vrede mee heb... op dit moment zijn de suikers redelijk stabiel al schommelt het zo nu en dan wel, maar zolang het niet erger word hoef ik niet aan de insuline en daar duimen we voor natuurlijk! Uk ligt ook nog steeds op schema qua groei (kans op groot/dik kind is groot bij zwangerschapsdiabetes) en hoop dat het zo blijft hij/zij moet er natuurlijk nog wel uit Wink

verder ben ik gastouder en werk ik als inval op een woonvorm voor verstandelijk gehandicapten...
tweety1982

Unregistered

05-04-2011 12:09
heey mama2be welkom meis! en vervelend at bij jou wel is geconstateerd, maar gelukkig gaat alles goed. Bij jou dus de laaste loodjes, volgens mij voelt het heel bijzonder als je eenmaal die 30 weken bent :-) lijkt nog zo ver weg 7.5 week, maar wat gaat het allemaal snel he?

Liefs
Guppie20

Posting Freak

05-04-2011 14:42
Dames die er nieuw bij zijn gekomen welkom!Big Grin

Word al lekker druk hier gezelliggggg!Big Grin
lekker praten onder elkaar en met elkaarSmile

x gup
Guppie20

Posting Freak

05-04-2011 14:48
Shirtjuh ook ik ben nog vroeg in de zwangerschap en heb zo een beetje dezelfde kwaaltjes die jij opnoemt moe soms pijn mijn borsten en last van veel plassen hihi en tjaaaa af en toe irritante hoofdpijn!
Zie dat jij 26 april je eerste echo hebt ik heb hem de 28 steBig Grin

X gup
tweety1982

Unregistered

05-04-2011 15:04
gezellig hier hoor :-)

ik herken jullie klachtjes ook met het begin ( leuk dat ik dat ook eens kan zeggen hahaha)...en ik dacht vaak toen ik nog geen 12 weken was, ik voel niets, is alles wel goed, ging mezelf misselijk praten Wink..dus is heel herkenbaar

net had ik weer ongelukje...liep ineens weer leeg haha, das dan weer kwaaltje wat je later krijgt....is zo vies, stond koffie te maken voor klant, en ineens...nat Wink ..loopt er dan ook gewoon uit he haha....maar ja helaas hoort dat erbij, daarom draag ik ook echt sinds week 19 ofzo inleg kruisjes, om dit soort dingen minder erg te maken :-)
Prinses88

Posting Freak

05-04-2011 16:08
Gezellig!! Alle nieuwe meiden, welkom.. Big Grin

Ik heb kwalen genoeg, wil best mn misselijkheid met iemand delen hoor.. Heb er nu al genoeg van! En ontzettend moe, kan ik ook nog niet aan wennen haha..

Mijn buik is echt enorm opgezet, je ziet het duidelijk dus doe nu mn best om het te verbloemen maar heb toch het idee dat iedereen naar mn buik kijkt.. Of zou ik me dat inbeelden omdat je dat gevoel hebt..
butterfly1984

Posting Freak

05-04-2011 16:30
Hallo dames...

Ik wil ook wel graag mee praten...

Ik ben 26 en ben nu 23 weken zwanger van onze eerste wurm... Het was bij ons de derde ronde raak...

Weet niet of ik jullie bij kan houden maar ga mijn best doen....
Guppie20

Posting Freak

05-04-2011 16:40
Ja tweety iedere zwangerschap zijn ding hihiBig Grin
vervelend dat je het zomaar ineens in je broek doet, maarja kijk wat we ervoor terug krijgen!!Big Grin
een heel mooi wonder ja toch!

X gup
Guppie20

Posting Freak

05-04-2011 16:42
Haaai butterfly welkom meid!

X Gup!
Bati

Posting Freak

Topics: 4
05-04-2011 17:35
Heey meiden,

zal ff mijn kwaaltjes opnoemen...uhm bijna geen eigenlijk. Had in het begin wel af en toe last van misselijkheid. In totaal volgens mij 3x overgegeven. Meestal als ik wat at dan ging t ook weg. Rond de 15 a 16 weken is dat weggegaan. Vanaf week 16 begon mn buikje wel te groeien. Mijn borsten zijn niet veel gegroeid. Ze zijn wel voller geworden en nu in de laatste weken zijn ze "zwaarder" geworden....In de 20 weken heb ik eigenlijk nergens last van gehad. Was sneller moe, maar niet erg. De laatste paar weken begin ik toch wat meer te merken. Begin sneller vocht in de voeten te krijgen (vooral 's avonds na het werken) en mn vingers ook af en toe. Dus voetjes omhoog 's avonds. (Overdag gaat niet echt, staand-beroep). En nu is het gewoon af tellen tot ik verlof heb. Nog 3 daagjes werken. Nog altijd heb ik het niet door dat ik een kleine in me hebt groeien.
We hebben wel een aantal echo's gehad en ik voel en zie de kleine regelmatig bewegen. Maar het is allemaal nog een soort droom.
Dus af en toe naar de babykamer, ff spieken weer en denken dadelijk ligt hier een kleintje in t bed......
tweety1982

Unregistered

05-04-2011 18:08
haha princes ja maf is dat he dat idee dat de hele wereld naar je buik kijkt :-) snap dat je van je misselijkheid af wil

heeeey butterfly jij hier ook Wink tja ik weet ook niet of ik bij ga houden als druk is, proberen maar he Wink

bati lekker hoor weinig kwaaltjes, je gaat idd volgens mij hoe verder, hoe meer pas iets merken. Dat gevoel van onwerkelijkheid heb ik ook nog steeds, niet kunnnen voorstellen dat er een baby in me groeit en leeft, heel raar idee, dus snap wat je bedoeld Big Grin

Gup tja we krijgen idd iets heel moois voor terug Big Grin

ben lekker met me dieetje bezig voor onderzoek :-) tis zo simpel, gewoon gezond eten Wink moet alleen melk drinken wat ik weinig deed, maar ja dat lukt wel als ik wacht tot ik echt dorste heb Wink
butterfly1984

Posting Freak

06-04-2011 08:20
Hier ook niet zoveel klachtjes gehad... In het begin stond het eten mij wat minder aan... maar heb eigenlijk nooit boven de wc gehangen.. Ook is de vermoeidheid mij reuze meegevallen.. heb wel voorgezorgd dat ik regelmaat heb met slapen... meestal rond 10 uur in bed en moest er weer om 7 uur uit.. in het weekend ook niet te laat maken, want dat merk ik altijd in de rest van de week... En voor de rest is het nu rustig groeien haha... Dus ik heb eigenlijk niks te klagen...

Bati ik heb ook wel een beetje hetzelfde wat jij zegd over die droom... je denkt elke keer over de baby straks als hij er is.. en laatst zat ik op de bank.. en toen bedacht ik mij in eens de baby is eral en ook nog eens heel dichtbij hij zit gewoon in mijn buik hij bestaat gewoon al... maar in je gedachten is heet inderdaad nog net of het een droom is...
natjemenk

Posting Freak

06-04-2011 08:20
hallo dames! ik ga zo naar de echo!! ik hoop dat ik vanavond met een fantastisch plaatje terug kom!
dus stook die kaarsen maar! en blijven duimen!
tweety1982

Unregistered

06-04-2011 08:22
natjemenk schreef:hallo dames! ik ga zo naar de echo!! ik hoop dat ik vanavond met een fantastisch plaatje terug kom!
dus stook die kaarsen maar! en blijven duimen!

veeel plezier!
P.S.

Member

06-04-2011 08:41
Hallo dames die nog zwanger zijn!

Alle kwaaltjes, pijntjes en ongemakken zijn nu misschien wel vervelend, maar je krijgt er zoveel moois voor terug!!
Het duurt lang, die 40 weken, maar als je dan je kleine hummeltje in je armen hebt is het geweldig! Ik geniet echt elke dag met volle teugen van mijn kleintje!

Ik hoop dat jullie allemaal lekker genieten van de zwangerschap, want je gaat die kwaaltjes nog missen straks Wink (ook al kan je je daar nu nog niks bij voorstellen)

Ik merk zelf dat m'n kleintje zo snel groot wordt: Hij is nu bijna een half jaar (geboren op 20-10-2010) en ineens heeft hij 2 kleine ondertandjes, krijgt hij potjes en wil hij minder melk, maar diksap drinken en ga zo maar door!

Ik wens jullie allemaal heel veel mooie echo's van prachtige wondertjes!

Ooh.. en er werd volgens mij gevraagd wat we deden: ik ben juf in groep 7!
Guppie20

Posting Freak

06-04-2011 09:47
Natjemenk veel plezier bij de echo!

Ps wat gaaf dat die kleine al 2 tandjes krijgt!

X gup
butterfly1984

Posting Freak

06-04-2011 10:16
natjemenk veel plezier bij de echo.. ik weet nog wel hoe zenuwachtig ik was voor de eerste echo.. ik dacht straks had ik het mis en ben ik helemaal niet zwanger haha en toen ging ze aan het zoeken en toen helemaal niks.. bleek dat ik mijn blaas te vol had en het kind helemaal boven in zat haha... maar heel bijzonder om je kleine voor het eerst te zien.. jammer dat een echo zo snel voorbij gaat.. ik kan hele dagen wel kijken naar de kleine...

Wij hebben 27 april een pretecho... en 11 mei nog een groeiecho... dus ik heb gelukkig nog genoeg echo's te gaan...
tweety1982

Unregistered

06-04-2011 10:18
ps wat leuk die tandjes :-)

butterfly fijn he dat er tegenwoordig pretechos zijn om nog even te spieken.

heb de laaste tijd veel zweet zeg, hoeveel deo ik ook spuit, me oksel stinken Wink
Guppie20

Posting Freak

06-04-2011 10:31
tweety ik heb deze week ook dat ik veel sneller zweet en het warm heb pff word er af en toe gek van vorige week donderdag ging ik boodschappen doen het zweet liep van me lichaam af!:|
natjemenk

Posting Freak

06-04-2011 10:33
Onze purk is 2,99 cm lang en het word op 4 november geboren volgens de berekeningen. dat komt er op neer dat ik nu 9 weken en 5 dagen ben.
omdat ze voor de 10 weken geen officiele uitspraak mogen doen hoe lang ik zwanger ben, moet iik over 2 weken weer terug komen.. (en wat is dat toch erg ahahha)
de echo via de buik was slecht te zien daarom is er een inwendige echo gemaakt, moet zeggen doet niet pijn maar prettig is anders! en daar kon je hem zo goed op zien! hij zwaaide en schopte nog een keer en daar werd dus een mooie foto van gemaakt!
Jeetje echt een beetje mama gevoel! haaha ik ga zo proberen of ik de echo in kan scannen en heir kan plaatsen..
mama2be

Posting Freak

06-04-2011 11:34
natjemenk: gefeli met je goede echo! fijn gevoel he om eindelij kte zien dat je echt zwanger ben!

en dat van die droom is ook heel herkenbaar! gister had ik een vriendin op visite die meedeelde dat ze nu 13 weken zwanger is! toen zei ik ook nog tegen dr het blijft vreemd om te zeggen ik ben zwanger... het blijft onwerkelijk volgens mij tot ie er is ookal voel/zie je hem/haar schoppen en op de echo, het is gewoon bizar dat er gewoon een klein mensje in je groeit...

en tweety: jij noemt het de laatste loodjes maar zo voelt het echt nog niet... kan me niet voorstellen dat ie er over 10 weekjes al is! het gaat echt ontzettend snel!
Prinses88

Posting Freak

06-04-2011 11:49
Tweety, ja echt! Misschien omdat het mezelf enorm opvalt en als je dan staat te praten met collega's dan heb ik het gevoel dat ze naar mn buik staren.. Had ook een platte buik van mezelf, nu niet meer dus dat valt ook op!

Natjemenk, fijn zo'n goede echo!!

Ik kan niet wachten om ons kleine kruimeltje te zien.. Nog 2 weken wachten voordat we een echo hebben! Ben echt zo benieuwd.. Krijg al een vroege echo omdat er in onze familie's tweelingen en meerlingen voorkomen.. Anders had ik nog 5 weken moeten wachten!
butterfly1984

Posting Freak

06-04-2011 13:57
Natjemenk.. gefeliciteerd met de goede echo.. en een extra echo is nooit verkeerd he.. ben blij dat ik nooit een inwendige echo heb gehad... als het niet heoft dan liever niet haha..

princes88 ik had dat ook in het begin met mijn buik... dacht ook dat iedereen het zag... maar uiteindelijk begon mijn buik pas met 18 weken of zo echt te groeien.. ik had zelf verwacht dat dat veel sneller zou gaan... maar ben nu al 23 weken en heb nog steeds maar een klein buikje.. soms sta ik s'morgens voor de spiegel en dan denk ik is dat alles.. haha maar aan het einde van de dag is ie dan weer een beetje uitgezakt...
tweety1982

Unregistered

06-04-2011 14:04
natjemenk gefeliciteerd met de mooie echo en idd tweede keer terug is nooit verkeerd Wink heerlijk :-)

hir bij VK geweest, alles was goed, BM hoogte van 20 cm. Ben alleen teveel aangekomen, 5 kilo, moet minder eten, heb constant honger en eet dus meer brood enzo maar ook meer tussendoor, moet erop letten en meer fruit eten.....heb komkomer gekocht daar ga ik me vanavond op storten, en miss zijn rauwe winterpenen ook wel lekker voor op werk ofzo Wink zal ik wel konijn genoemd worden Smile
butterfly1984

Posting Freak

06-04-2011 14:17
Hoeveel ben je nu intotaal aangekomen dan tweety?? ik was met 18 weken 8 kilo aangekomen en dat was prima.. maar daarvan waren de eerste 4 kilo al voor de 8 weken haha...
tweety1982

Unregistered

06-04-2011 14:20
het gaat er bij mij denk ik om in te korte tijd.... ik was 7 maart bij de VK rond zelfde tijd en woog toen 62.4.....en nu zelfde tijd 67.9......en heb niet veel gegeten.....dus ben teveel in korte tijd aangekomen......en zei ook eerlijk al tegen haar dat ik heel de dag zit te eten Wink heb gewoon constant trek, nooit verzadigd...maar me komkomer en wortels moeten nu maar ruiln met kakies en koekjes Wink
Prinses88

Posting Freak

06-04-2011 14:47
Butterfly, ik heb een hele platte buik van mezelf.. Maar beeld het me waarschijnlijk gewoon in omdat je het zelf ziet veranderen! Wink Zolang ze er niet over beginnen zal het wel goed zijn..

Tweety, ik kon voorheen ook altijd heerlijk de hele dag door eten.. Dat mis ik nu wel hoor, krijg amper iets binnen waardoor ik me erg slap voel! Ben al een kilo afgevallen, gaat zo snel bij mij.. Om het er weer bij te krijgen is veel moeilijker!
tweety1982

Unregistered

06-04-2011 14:49
princes als je eenmaal 20 weken bent en vreetbuien krijgt, eet je het er wel weer aan Wink ik hoor van mijn topic-genootjes ook dat ze zich rot vreten hahaha...eerste 3 maanden niets, en volgende 3 maanden teveel Wink
Prinses88

Posting Freak

06-04-2011 14:51
Tweety, Ohhh dus er is nog hoop voor me!! Ik mis de dagelijkse dates met mn chips 's middags wel hoor.. Vindt het zo vervelend om af te vallen, ben al zo slank en dan blijft er niets van me over!
butterfly1984

Posting Freak

06-04-2011 15:30
Hier juist de eerste 3 maanden veel gegeten omdat ik anders misselijk was als ik niet at... nu eet ik nog steeds wel veel lekkere dingen maar let wel iets beter op
Prinses88

Posting Freak

06-04-2011 15:32
Ik word misselijk als ik niet eet, als ik wel eet word ik ook misselijk.. Maar krijg het bijna niet naar binnen! En vlees hoef ik bijna niet.. En heb enorme trek in vette hap, dat had ik normaal nooit..
0..Sam..0

Posting Freak

06-04-2011 15:44
@Prinsess88: Die kilo's die komen wel hoor hahaSmile Gemiddeld groeit iemand tijdens de hele zwangerschap tussen de 12 en 15 kilo..
Momenteel ben ik 6.5 kg gegroeid. Kon bij mij aan het begin ook echt niets zien.. ( naja zelf zie je een klein bolletje haha maar anderen zien dat dan echt niet) Als je maar in de laatste weken van je zwangerschap gaat groeien want dan heeft de baby een groeispurt en dan kun je het echt aan je lichaam merkenSmile

@natjemelk: Gefeliciteerd! Benieuwd naar de echoSmile

Hier is de baby 2 nachten geleden weer in een stuit gedraaid haha.. Ben benieuwd wat voor druktemakertje het wordt als het eenmaal uit mijn buik is.. Steeds maar aan het koprollen.. Maar heb nog 2 weken om de beebz goed toe te spreken dat het hoofdje naar beneden moet Tongue
(En anders wordt het een versiepoging)

Liefs!
Guppie20

Posting Freak

06-04-2011 16:32
natje gefeliciteerd met de goeie echo!Big Grin

Hoooowww moet nog 22 dagen wachten:|
Hier veel last van duizeligheid:S pff

X Gup!
Prinses88

Posting Freak

06-04-2011 16:36
Ik ben heel benieuwd Sam! Big Grin Hoop nu niet teveel af te vallen want dan blijft er niks van me over.. En dan zien we wel hoe ik er straks uit kom te zien!

Guppie, mocht je echt niet eerder heen voor een echo? Vindt dat je lang moet wachten want de meeste meiden waarbij een zwangerschap verkeerd is gegaan mogen rond 6/7 weken al komen..
tweety1982

Unregistered

06-04-2011 16:38
princes ja vlees is vies he de eerste weken? bah bah bah werd echt misselijk van koken :-)

sam: oei vervelend dat het in een stuit ligt Sad hopen dat ie optijd weer draait, idd kleine druktemaker haha

gup lang is dat he 22 dagen wachten om te zien wat er in je buik afspeelt! komt goed! we helpen je met aftellen!

had ff buikfoto gemaakt , had ik zin in, maar dit keer niet bloot zag er niet zo mooi uit nu Wink
[attachment=o1716]
Prinses88

Posting Freak

06-04-2011 16:59
Tweety, ja brrrr! Ik kook nu ook niet, vriendlief doet alles hier in huis omdat ik bij alles zo beroerd wordt.. En de dingen die ik voorheen zo lekker vond, daar moet ik nu niets meer van hebben..

Mooi buik heb je zeg!! Big Grin
Guppie20

Posting Freak

06-04-2011 18:05
Tweety wat een mooie buik heb jeBig Grin ja aftellen geblazen hihi!

Princess ja vind het ook heel raarSad ook omdat ik medicatie slik en een mk heb gehad, wil graag weten wat er allemaal gebeurd daarbinnenSmile
Morgen moet ik naar mijn MDL arts en dan vraag ik het wel even na want jij bent niet de eerste die het zegt!

X Gup!
tweety1982

Unregistered

06-04-2011 18:10
Heey

Gup: ik vind het ook erg laat ja, normaal krijg je veel eerder een echo met medisch verleden, ik kreeg met 7 weken. idd er even over hebben....enne dank je wel :-)

Princes: dank je wel, en fijn dat je vriend voor jullie kookt Big Grin en die eet gedoe gaat wel weer over hoor gelukkig Wink

heb het gevoel dat ik een olifant heb in me buik, pfff onwijs opgeblazen, spring bijna uit elkaar Wink haha..heb dat vaker savonds, ach trek wel weer weg maar tis even vervelend.
natjemenk

Posting Freak

06-04-2011 19:09
[ATTACH=CONFIG]1726[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]1727[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]1728[/ATTACH]

dit is purk even op klikken en je kan het beter zien. ik heb ze maar op de foto gezet omdat de scanner niet wilde drama...
tweety1982

Unregistered

06-04-2011 19:13
wat leuk en schattig zeg, en hoop fotos ook....wees ma trots op je kleintje
Prinses88

Posting Freak

06-04-2011 19:26
Guppie, morgen gelijk even navragen! Want je hebt gewoon recht op een vroege echo als zoiets gebeurd is.. Vindt het vreemd dat je vk dat zelf niet inziet, of zit je bij een gyn?

Tweety, gelukkig wel! Kijk uit naar het moment dat het zover is, want vriendlief heeft voor zichzelf gekookt.. Kreeg helemaal niks naar binnen, sta continue te kokhalzen..

Natjemenk, had al gereageerd in het andere topic! Maar mooie foto's hoor, geniet ervan..
tweety1982

Unregistered

06-04-2011 19:34
rare eetgewoontes en sneller kokhalzen kan zo blijven, dat heb ik helaas ook, zit ik macronie te eten denk ik ineens aan hersenen, ja dan gaat me eten de vuilnis bak in Wink en lust ineens geen rijst meer zo erg en juist wel appelmoes Big Grin
dus ja dat kan blijven, maar de rest word echt minder......we goed eten he? Wink krijg je yogurth weg? of kwark?

gup, na mijn tweede miskraam kreeg ik vanaf week 7 elke week een echo, daar heb jij zeker ook recht op, zeker omdat jouw kindje ouder was dan 7 weken, heb je zeker recht op exstra controlle. is zo toch niets dat wachten Sad
Prinses88

Posting Freak

06-04-2011 19:37
Tweety, doe mn best.. Op dit moment krijg ik alleen fruit weg, maar ben nu wel uitgegeten op de appels! Heb nog goedemorgen drinkontbijt in de koelkast staan dus neem daar straks nog wel iets van.. Verder krijg ik dus niks weg.. Hahaha, dat had ik voor mn zwangerschap ook al! Moest geen vieze dingen op tv zien of aan vieze dingen denken want dan smaakte het eten me niet meer..
tweety1982

Unregistered

06-04-2011 19:41
ja idd , nou op discovry heb je een reclme/programma dat ze bier met speeksel doen, als ik eraan denk ga ik bijna over me nek, en drink niets meer, teeds als ik zie dan word ik boos en woedend op die klote reclames voor programma's hoe druven ze, me drinken krijg ik niet meer weg anders komt het er weer uit...bah bah bah bah
Prinses88

Posting Freak

06-04-2011 19:45
Je hebt inderdaad van die reclames en sommige programma's dat al je eet- en drinklust weg neemt.. Moet er echt nog zo aan wennen, al die lekkere dingen laat ik nu staan omdat ik de geur nu alleen al niet kan uitstaan! Dat wordt nog wat, op deze manier kan ik het niet lang meer verborgen houden..

Wordt ook nog leuk morgenavond, heb dan van 19.00u tot ongeveer 21.30u vergadering en laat ik daar nou totaal niet behoefte aan hebben als ik geen eten naar binnen kan krijgen..
tweety1982

Unregistered

06-04-2011 19:47
gebruik je toch de smoes dat je niet zo lekker bent? dat kan heel goed Big Grin
Prinses88

Posting Freak

06-04-2011 19:50
Hahaha, ik gebruik die al veel te lang.. Vanwege mn rugproblemen dus dat zal wel niet geloofwaardig overkomen! Ach, zie het morgen ook wel.. Wink

Nu maar lekker op de bank tot rust komen! Ben zo moe..
tweety1982

Unregistered

06-04-2011 19:51
rust lekker uit meis! en gewoon op je af laten komen morgen komt vast goed.....neem in je tas anders crackers mee!
Liedje

Posting Freak

06-04-2011 20:19
Hoi meiden,

Ik wil me hier ook graag aansluiten als dat mag :-)
Ken een aantal meiden al, dus dat scheelt ;-)

Zal even iets over mezelf vertellen voor degenen die ik niet ken: ik ben 28 jaar, mijn vriend is 31 en we wonen in Noord-Italie (een uur bij de Oostenrijkse grens vandaan). Mijn vriend komt hier vandaan en ik ben hier 2,5 jaar geleden naartoe verhuisd na een lange afstandrelatie van bijna 2 jaar. We wonen in een wintersportgebied in de Dolomieten en runnen hier een wintersporthotel.

Ik herken trouwens erg die kokhalsneigingen die hier werden beschreven, ik heb dat vooral met gezonde dingen als groenten, zoals brocolli bijvoorbeeld, terwijl dat hartstikke gezond is... Vroeger vond ik brocolli een van de lekkerdere groenten, maar nu kauw ik het weg met lange tanden en de laatste hapjes moet ik echt wegspoelen met iets te drinken, anders komt alles er weer uit...
En ik geef ineens niks meer om pizza, kan het wel eten hoor zonder kokhalzen hoor, maar voorheen was het zo'n beetje mijn lievelingseten. Vlees geef ik ook niet om (maar deed ik voorheen al niet echt), behalve rundertartaar, wat nou net weer niet mag haha

groetjes Liedje
tweety1982

Unregistered

06-04-2011 20:24
heey liedje Big Grin
Liedje

Posting Freak

06-04-2011 20:46
Heey Tweet! Big Grin
butterfly1984

Posting Freak

07-04-2011 08:17
Princess ik heb ook gehoord dat vanilevla moet helpen tegen misselijkheid dus wie weet is dat een tip... en als je misselijkheid voelt aankomen gelijk wat eten... Ben zelf gelukkig erg blij dat ik niet zo heel erg beroerd ben geweest.. kan nu ook gelukkig alles weer eten behalve chinees dat staat mij echt niet meer aan... alle rijst gerechten staat me eigenlijk wat tegen...

Welkom liedje.. ik heb volgens mij in het begin ook in het forum met jou gezeten van in de 20 en zwanger worden...

Ik heb volgens mij wel een beetje last van de hormonen.. ben de laatste weken echt kribbig tegen mijn vriend.. kan weinig hebben... vooral als hij een borreltje heeft gedronken dan wordt ie helemaal vervelend haha... maar gelukkig heeft hij er wel begrip voor..
natjemenk

Posting Freak

07-04-2011 08:29
goedemorgen!

dank je voor de leukee reacties het is nogsteeds onwerkelijk hoor!
gisteren met enorme hoofdpijn naar bed gegaan, mijn schoonzus gebeld (zij is doktersassistente) en gevraagd help wat mag ik want ik loop zo tegen een muur op..
ik mocht met mate paracetamol omdat er nog geen placenta zit mag je dat met mate dan komt er ontzettend weinig bij het kindje. ook met borstvoedig het zelfde je mag het met mate! dus heb ik er maar 1 genomen. hielp echt helemaal niks.. werd zelf wakker met hoofdpijn. vanmorgen mijn huisarts gebeld die kon helaas niks voor me doen omdat ik zwanger ben, het is migraine zegt hij en ik mag en dat is veilig vier keer perdag 1 a 2 paracetamol. ik heb me werk gebeld dat ik vanmiddag weer kom dat ik nu plat lig van de hoofdpijn... ben na mijn ouders gereden, want de bouwvakkers gaan ook weer aan de slag. ik denk dat het komt door gisteren toch enorm spannend zo'n echo, de verbouwing enz.... leuk is anders maar ik hoop dat het weg trekt...
Prinses88

Posting Freak

07-04-2011 09:44
Butterfly, had inderdaad ook gehoord dat vanilevla moest helpen tegen misselijkheid.. Zal mn vriend vragen om het mee te nemen want zelfs boodschappen doen is nu geen doen! Ik ben continue misselijk, dus eten voordat het komt is er niet bij.. Krijg het gewoon simpelweg niet weg, eet voor het opstaan maar gooi het er net zo hard weer uit..

Liedje, welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen..

Natjemenk, balen van je hoofdpijn zeg! Je mag inderdaad gewoon paracetamol slikken, gewoon met mate.. Erg fijn, want soms kun je even niet zonder!
butterfly1984

Posting Freak

07-04-2011 09:57
Mijn verloskundige zei ook als je hoofdpijn hebt dat dat kan komen omdat je te weinig drinkt.. ik heb het oook een aantal weken gehad rond week 16 en uiteindelijk toch maar eens gevraagd bij de vk... zei gaven mij aan dat je tot max 8 paracetamol op een dag mag maar het liefst zo weinig mogelijk en dat het soms dus ook kan komen omdat je te weinig drinkt... ben ik eens even gaan letten op mijn drink gedrag en dehoofdpijn is bij mij toen wel weggegaan...

Vervelend princess dat je dan zo ontzettend beroerd voelt... het is dan wel voor een goed doel.. maar misselijkheid is wel zo vervelend... hopelijk knap je snel op en kun je lekker gaan genieten..
Prinses88

Posting Freak

07-04-2011 10:00
Ik hoop het ook, als het vandaag de hele dag weer niet gaat dan bel ik de ha! Kan dit zo niet weken volhouden, ben nu al doodop ervan.. Eet vanaf zaterdag eigenlijk al niet meer, zo nu en dan een crackertje maar dat kan nooit goed zijn..
Prinses88

Posting Freak

07-04-2011 10:57
Heb toch maar gebeld met de ha.. Ze vonden dat ik teveel ben afgevallen in zo'n korte tijd, en omdat ik al zo slank ben zijn ze bang dat ik het risico loop om opgenomen te worden in het ziekenhuis als ik niet ga eten en drinken.. Dus krijg medicijnen tegen de misselijkheid, kan ze eind van de middag ophalen! Ben benieuwd of het gaat helpen..
butterfly1984

Posting Freak

07-04-2011 11:11
Oh dat is fijn om te horen... hopelijk slaan ze aan... Ziekenhuis bezoeken zijn nooit prettig dus alles om dat te verkomen... Waarom kun je ze pas aan het einde van de middag ophalen dan? Duurt nog zolang..
Prinses88

Posting Freak

07-04-2011 11:20
Er wordt even overlegd over welke soort ik krijg ivm de misselijkheid.. Of de pillen of de zetpillen! En dan moeten ze het doorsturen naar de apotheek en volgens mij maken ze dat op recept en ligt het niet standaard klaar waardoor het iets langer duurt..
mama2be

Posting Freak

07-04-2011 12:55
Tjonge wat word hier ontzettend veel gekletst word een hele klus om bij te houden als het dit tempo blijft Wink hahaha

@ prinses: wat ontzettend naar van je misselijkheid! een vriendin die 6 weken langer zwanger is dan ik is de helft van haar zwangerschap zo misselijk geweest ook wel eens flauw gevallen en dat soort geintjes... hoop voor je dat de medicatie aanslaat en je niet zo een helse zwangerschap krijgt als zij Wink

@Natjemenk: mooie echo hoor! en hier ook iemand met migraine en ook mij is gezegd dat ik gewoon 2 paracetamol in 1 keer mag nemen... ok het werkt niet zo super als de ibuprofen maar beter iets dan niets... wat ik ook altijd erg lekker vind zijn de curacool strips die plak je op je voorhoofd en geven heerlijke verkoeling... misschien ook een idee??

@ liedje: nog een bekende welkom!

verder heb ik geen idee meer wat er allemaal gezegd is Wink probeerde bij te lezen terwijl mijn gastouderkindje van 5md in de box lag te kraaien en tja das geen goede combi om dingen op te slaan Wink heb hem nu voor het eerst boven op bed liggen ben benieuwd of hij zo in slaap valt...
mama2be

Posting Freak

07-04-2011 12:55
ow en natuurlijk weer een mijlpaal! vandaag 30 weken Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
butterfly1984

Posting Freak

07-04-2011 13:26
Mama2be gefeliciteerd met je 30 weken... dat is zeker een mijlpaal... nou kun je echt gaan aftellen
Prinses88

Posting Freak

07-04-2011 15:11
Mama2be, gefeliciteerd met je mijlpaal!! Nog even en dan mag de kleine al komen.. Smile

Ik heb mn medicijnen gehaald, heb er net gelijk eentje ingenomen.. Hoop dat het snel gaat werken zodat ik straks gewoon mn avondeten kan nemen! Ben toch blij dat ik de stap heb genomen om toch maar aan medicijnen te beginnen, was even naar de winkel maar daar ben ik er ook weer uitgerend omdat ik moest overgeven..
butterfly1984

Posting Freak

07-04-2011 16:05
Oh echt princess jij hebt er wel heel veel last van of niet...
natjemenk

Posting Freak

07-04-2011 17:01
hey meiden, ik heb de middag overleeft! nog steeds hoofdpijn zo dat je gewoon missleijk word. gelukkig hoef ik neit over te geven.
tjonge ik hoop dat het 1 malig is.. dit is zo niet leuk!

ik ga doe coolstrip dingen maar eens halen morgen..... heb nu een coldpack in de koelkast gelegt! ga zo douchen en ook optijd naar bed..
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (10): 1 2 3 4 5 ... 10 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave