ZWANGEREN Naam-------Leeftijd-----Zw in ronde-------Uitgerekend op Rebecca--------25-------------1--------------10-06-2011 Butterfly1984----26------------2---------------06-08-2011 Laroompie-------26------------1---------------19-09-2011 Liedje-----------28------------5---------------25-09-2011 Liek84-----------27---------10(3 na LEO)------28-09-2011 Maal------------26----------23 (1 na OK)------06-10-2011 EHMVP----------23------------4---------------16-10-2011 Sabrina1984------26----------19---------------16-11-2011 girlnextdoor-------23-----------8---------------20-11-2011 guppie------------??--------------------------30-11-2011
@lin: heb jij in je instellingen aangegeven dat de tijd vanzelf veranderd??? Volgens mij kon je ook zoiets instellen namelijk bij je pers instellingen.. Misschien dat het daar aan ligt??
ik las dat je een tijdelijke break heb vanwege het verbouwen... aan welke vorm anticonceptie zit jij nu want ik ga namelijk ook een break nemen vanwege een verbouwing en loop erg te twijfelen
T was ook nie te zien aan het meisje dat ze zwanger was, mja daar heb je meer verhalen van... En wbt haar leeftijd zijn er meer die op 12, 13 jarige leeftijd sex hebben, hier ergens n anders topic had n meisje die probeerde zwanger te worden een kind in de klas van 13 die dit jaar ging bevallen.... Hoe oneerlijk is dat?! Dat soort kinderen doen t sneaky en zijn of te laat ingelicht over sex of surfen paps en mams nie te vragen naar anticonceptie.. Zonde, arme kind kan nie eens zelf meer kind zijn....
Hier vriendje nog super ziek egt zielig, als t nie verbeterd gaan we met t vliegtuig terug en laten de auto voorlopig staan!
Hij heeft zware buikgriep, diarree slap moe soms koorts soms overgeven niet eten ligt al 2,5 dag op bed,,, ik wil bij hem zijn maar ben ook bang dat ik nie genoeg tijd bij me fam ben..,,
hij heeft anti diarree poeder en pillen mja eerste dagen was ie eigenwijs en wou ie nix of weinig nemen dronk nie genoeg enz mja ik weet ook egt nie wat te doen! Word je zo moedeloos van!
Geen kind maar ook geen tiener.. Maar dat ligt er natuurlijk helemaal aan. Ze krijgt sowieso mentale hulp. Misschien staat ze het kindje af ter adoptie of wordt het door haar ouders opgevoed. Wat ik ook hoorde is dat ze nog niet zo lang in Nederland woonde, ben benieuwd naar de situatie, maar aan de andere kant wil ik het ook niet weten. Is vaak alleen maar leedvermaak om het zo maar te zeggen. Wel weer een goed voorbeeld voor ouders met kinderen van die leeftijd om op tijd aan voorlichting te doen!
Meiden jullie hebben veel gekletst zeg! Ik heb ff geen moed om alles terug te lezen. Sorry! Las wel dat linnie ongi is. Balen meid. En GND wat leuk zeg, kunnen jullie lekker samen zwanger zijn!
Ja hoor... Iedereen kruipt lekker zijn warme bedje in en ik moet nog de hele nacht!! Wat is het leven toch oneeeeeerlijk verdeeld Ach ja aan de andere kant, als jullie morgen allemaal je bed op tijd uitmoeten om te gaan werken, duik ik er lekker in hahah
@mamabrinky: nou, moet heel eerlijk zijn dat we indd wel een break hebben ingelast, maar er niet echt mee bezig zijn geweest om anti-conceptie te gebruiken. We hadden het voornemen om condooms te gebruiken, maar dat idee was al snel van de baan want zijn we allebei geen fan van! Toen besloten om voor het zingen de kerk uit te gaan. Nou dat is deze ronde misschien 1 of 2 keer gelukt haha. In het heetst van de strijd denk je er dan toch niet aan of denk je van boeiend. Ben deze ronde helemaal niet bezig geweest met mijn cyclus, had ook bewust mijn ticker verwijderd enzo, maar nu toch allerlei kwaaltjes waardoor het wel es raak zou kunnen zijn. Helemaal geen ramp alleen niet zo handig. We wilden niet het risico lopen dat ik erg ziek zou zijn en daardoor niet goed mee zou kunnen helpen bij het verbouwen, maar ja, als het nu zo is dan is het maar zo!
@maal: jeetje flink balen van je vent zeg!! Ik sluit me aan bij de andere meiden; zeg maar gewoon dat ie moet luisteren naar je en niet zo eigenwijs moet doen. Zou klote zijn als jullie je auto daar moeten laten staan en terug moeten met het vliegtuig. Kun jij trouwens niet terugrijden of vind je dat helemaal niks??? Nou, hopelijk knapt ie gauw op en geniet jij nou nog maar even van je familie!!!!! Robin krijgt zijn extra aandacht thuis wel weer (maar snap wel dat je em zielig vindt nu hoor!)
Ik lig al n uur of wat in bed maar kan niet slapen. Last van m'n rug...
Net een enorme lachbui van serieus een minuut of 10 gehad! Niet normaal meer!
Vriend was moe en wilde slapen. Ik wil slapen maar luk niet. Toen hoorde ik m steeds zwaarder ademen(doet iemand ie bijna slaapt) en toen moest ik echt kei hard lachen! Hij schrok zich kapot! :lol:
Als ik het typ moet ik wer lachen, maar moet stil zijn...zip it
Damm... Ik leek gewoon ech wel gek net! Hebben jullie dat ook wel eens? Of BEN ik gewoon gek :-?...
Nikita...succes nog vannacht! Ik ga nog een poging wagen om in slaap te komen.
Oja. Wel heftig van dat meisje... Heb het gemist op tv.
Haha nikiet, ik zou met alle liefde terug reiden maar heb (schaam schaam) geen rijbewijs, eerst geen geld voor gehad omdat ik nog fulltima naar school ging en wel op mezelf woonde, daarna gaf k liever me geld uit in de stad, en nu heb k faalangst... Maargoed wil wel in me zwangerschap beginnen want wel handig te kunnen reiden als ik n kindje heb!!!
Zijnvanavond naar n Marokkaans ziekenhuis geweest, hij heeft n prik in z'n bil gehad tegen de buikpijn, en hebben daarna
pillen gehaald dus hoop egt dat het ietsje beter word, want dit is geen doen, ben ook zooo moe van het 100x wakker worden per nacht en dan kan k ook nie aardig doen blegg...
Nikietje sterkte vanacht en slaap lekker morgen ochtend!
@dames haha makkelijker gezegd dan gedaan ik zeg doe niet zo eigenwijs want ik heb gelijk, zegt ie ja je heb gelijk zal het nooit meer doen, mja dag later is ie toch weer eigenwijs en luisterd niet, wat moet ik dan doen??? Pfff lastig!
Slaap lekker meisjes!
@sunnie: jij bent duidelijk gewoon echt gek!!! hihihi
@maaltje: oh das wel jammer dat je geen rijbewijs hebt, dan hoop ik dat ie gauw opknapt van zijn prikkie, want je auto daar laten is ook niet echt handig!! ennuh, kom op maaltje: let es op je taalfoutjes... rEIden????? luisterD????
Hier tot nu toe de nacht aardig aan het volhouden. Begin me nu alleen zo langzamerhand te vervelen. Nog maar 5uurtjes dan is de vroege dienst er ongeveer Denk dat ik maar es ga beginnen met plattegrondjes tekenen... Het huisje vast inrichten op papier
Ja dat van die 12 jarige pfff en weet je wat ik niet begrijp? Dat die meid ofjeh kind dan uit huis word geplaats! Alsof de moeder wisr dat dr kind al seks had gehad!
Mijn god en mn menstruatie en mega verkouden EN NACHTDIENST geen match!!!!!!
Ow ik heb nog gebeld na gyn. Nu blijkt dat die afspraak niet helemaal klopt. Er word dan een echo gemaakt en de rest niet. Ze had me bij kinderwens geplaats omdat ik anders een maand of 2 a 3 moest wachten!!! Gezien mn verleden vond ze dat te lang. Alleen was ze door drukte vergeten een toelichting bij mijn afspraak te zetten. Daar hebben mijn man en ik dus alle vrede mee. En het fijne is het is 6 april de 10de dag van mijn cyclus dus dat is meteen goed
Faithe... Ik was al op je aan het wachten hihi
Vervelend zeg dat je je zo vervelend voelt...! Hier eigenlijk vannacht of morgen ook ongi moeten worden, maar heb tot nu toe nog niks gevoeld. Gister wel wat krampen, maar vannacht nog helemaal niks!
Lekker suffig van de gyn om er niks bij te zetten hihi Maar goed dat je nog even hebt gebeld en dat nu duidelijk is dat je alleen echo krijgt. Kon me ook al niet voorstellen dat ze zo snel over zouden gaan op een total check. Tenminste, afgaand op wat ik tot nu toe op forum bij andere meiden heb gelezen. En 6 april, das ook al mooi snel!!
Als we het wel willen krijgen we die onderzoeken.
We hebben de vragenlijsten wel ingevult en we gaan samen er na toe.
Ik denk dat dat komt door mijn pap verleden he.
Ach we zien het wel.
We zijn al blij dat we wel serieus genomen worden.
Yeah bijna na huis!!!
zo even een berichtje om me aan te melden!
Slaap de laatste nachten erg slecht.. (vandaar ook dit niet christelijke tijdstip! je moet wat doen!) Hou jullie wel in de gaten hoor!
zometeen weer gaan werken en moet tussendoor ff langs de ha om mijn urine te laten controleren want ben nog steeds niet ongi
ben benieuwd positief of negatief
zal het in mijn etenspauze hier laten weten want dan ben ik weer even thuis
Zo ik ben thuis en ga me eerst even lekker douche en dan SLAPEN tenminste proberen!!!
Hadden jullie dat ook dat sinds je gestopt bent met de pil het net lijkt alsof je vanbinnen bent geslacht???
Mijn god ik ben echt heel heftig ieuwwwww
pfff...wat een nacht....heb maar 4 uurtjes geslapen. Bah, ik kon echt niet opstaan net enn u moet ik weer gaan werken. ben benieuwd hoe ik deze dag weer door kom???? Had zo'n last gisteren van mn rug en hoofd. Heb net alweer een iburofen op (of hoe je dat ook schrijft ) en nu maar hopen dat het allemaal een beetje weg blijft.....
Morgen lekker vrij, kan ik wel gebruiken. geloof dat ik gewoon de griep krijg of zo?!
goeie morgen meiden!!
maal... wat rot zeg!! oww das echt balen... zorg dat ie genoeg vocht binnen krijgt he..
oww maal... daar gaat je mooie tijd met je fam.. echt balen zeg! vind het echt kut voor je! hier had je zo naar uit gekeken en nu dit... dikke knuffel!!
sunnie.. tja.. volgens mij ben je wel een beetje gek ja!
nikita.. leuk!!
verder.. iedereen die de nacht gewerkt heeft.. R E S P E C T!
verder ben ik helemaal blij.. met mn moppie die ook zwanger is!! ze is nog wel heel bang dat et mis gaat maar krijgt maandag al een echo.. maar ja dan is ze 6 weken dus weet niet of er dan al veel te zien is.. nouja.. ze wil elke weeek een echo.. ze is heel bang dat et mis gaat.. nouja komt goed! :
Nog een weekje tot mijn NOD en ik moet zeggen dat ik er nu ineens weer heel veel mee bezig ben...:oops:
Ahhhh ik ben nieuwsgierig maar ga toch proberen om pas te testen een paar dagen na mijn NOD
nou je hoeft het echt niet aan te voelen hoor als je zwanger bent. ik voel me kip lekker en niet anders als anders maar heb gisteravond en vanmorgen tot mijn grootste verbazing wel positief getest :-D (vorige week nog negatief dus wilde eigenlijk nog een keer die bevestiging hebben) heb ook (nog) nergens last van.... zo raar.
hoop voor jou dat dat ook mag gelden!
Kan het nog steeds niet goed geloven. ik zit steeds naar die testen te kijken haha. vanmiddag nog ff een cb halen waar echt zwanger/niet zwanger op staat misschien dat ik het dan beter kan geloven.
Maal, wat vervelend van vriendlief. Hopelijk knaptie toch nog snel op. En zorg idd dat hij wel genoeg drinkt.
Nikita, leuk leuk om met je huis bezig te zijn!
Verder weet ik het even niet meer.
Ow ja ik ben vandaag ongi geworden. Zo maar zonder enige aankondiging, kwaaltjes of wat dan ook. Het was deze keer maar een korte cyclus. Maar hoe bereken ik nu mijn volgende nod? De eerste keer was nl 35 dagen, toen 31 dagen en nu maar 24 dagen. Moet ik gewoon het gemiddelde nemen?
Gefeliciteerd dribbeltje! Geeft moed om te lezen dat het in ronde 2 ook al raak kan zijn :-D
wat duren maanden nu ineens lang zeg, en we zijn nog maar net begonnen!
Dribbeltje gefeliciteerd even een vraagje tussendoor... Aan welke anticonceptie zat jij voor je stopte om zwanger te raken?
Ben eigelijk ook wel benieuwd wat de rest nam of gebruikte als anticonceptie
Ik had namelijk best een zware pil volgens mij
ZWANGEREN Naam-------Leeftijd-----Zw in ronde-------Uitgerekend op Rebecca--------25-------------1--------------10-06-2011 Butterfly1984----26------------2---------------06-08-2011 Laroompie-------26------------1---------------19-09-2011 Liedje-----------28------------5---------------25-09-2011 Liek84-----------27---------10(3 na LEO)------28-09-2011 Maal------------26----------23 (1 na OK)------06-10-2011 EHMVP----------23------------4---------------16-10-2011 Sabrina1984------26----------19---------------16-11-2011 girlnextdoor-------23-----------8---------------20-11-2011 guppie------------??--------------------------30-11-2011
Ik kom hier ook gezellig meekletsen want zie dat jullie hier heel wat afkletsen. Al 8 pagina`s vol sinds gister haha. En ja jullie motto is dit deel allemaal zwanger te raken dus daar sluit ik me natuurlijk wel bij aan. Dat kan weleens hard gaan als jullie zoveel kletsen
Ik zal me even voorstellen, ik ben 27 jaar en wil voor het eerst zwanger worden van ons kindje. We zijn inmiddels 15 maanden bezig en starten nu een traject op bij de gyn. Dit ook omdat ze vermoeden dat ik endometriose heb. Morgen krijg ik uitslagen van onderzoeken die op kweek gezet zijn en wacht nog op een oproep van de gyn. Dus dat is allemaal erg spannend. Ik vind het erg leuk om met jullie ervaringen te delen en te lezen hoe het met jullie gaat.
@mooncat ik gebruikte de microgenon 30, deze werd alleen om gezet in zo een goedkopere variant maar daar kreeg ik doorbraak bloedingen van dus ben aan een iets zwaardere pil gegaan de ethinylestradiol/gestodeen 0,03/0,075
Goedemorgen meiden!
Er wordt weer veel gekletst hier!!
@Maal: Hoe gaat het nu met je mannetje? Heeft de prik geholpen? Wat balen zeg, ben je eindelijk bij je fam, heb je zoiets! Veel sterkte en hopelijk knapt ie gauw op!!
@GND: Ik heb het even gemist, maar is er iemand bij jou dichtbij zwanger?
@Dribbeltje: Gefeliciteerd!! Snel hoor ronde 2!! Super goed!!
Ik heb de laatste jaren geen pil geslikt omdat ik steeds klachten kreeg van de pil. Dus we hebben het de laatste jaren met rubbertjes gedaan! Maar ik vraag me af of ik dat nog wel wil zodra het weer nodig is. Maar misschien is de nuvaring iets voor je (ik weet even niet meer wie het vroeg? sorry..)
Ikkan geen rubbers noch nuvaring gebruiken na m'n zwangerschap want ik ben zwaar allergisch voor alles wat maar met rubber en latex te maken heeft, maar wil ook geen hormonen in m'n lijf wat voel me veel lekkerder zonder die rot pil!
Zit te denken aan een spiraal hierna zonder hormonen, heeft iemand hier ervaring mee?
Owww, wat heb ik zo geen zin vandaag. Moet weer voor school werken, maar heb absoluut geen zin.
Ik ben begonnen met microgynon 30, toen overgestapt op een andere omdat ik last van acne kreeg (ik weet de naam niet meer van die pil) en het laatste jaar heb ik Yaz 24+4 geslikt.
Ik kom hier ook gezellig meekletsen want zie dat jullie hier heel wat afkletsen. Al 8 pagina`s vol sinds gister haha. En ja jullie motto is dit deel allemaal zwanger te raken dus daar sluit ik me natuurlijk wel bij aan. Dat kan weleens hard gaan als jullie zoveel kletsen
Ik zal me even voorstellen, ik ben 27 jaar en wil voor het eerst zwanger worden van ons kindje. We zijn inmiddels 15 maanden bezig en starten nu een traject op bij de gyn. Dit ook omdat ze vermoeden dat ik endometriose heb. Morgen krijg ik uitslagen van onderzoeken die op kweek gezet zijn en wacht nog op een oproep van de gyn. Dus dat is allemaal erg spannend. Ik vind het erg leuk om met jullie ervaringen te delen en te lezen hoe het met jullie gaat.
welkom!
jeetje endometriose daar heb ik ook ervaring mee!!!teminste niet persoonlijk maar verschillende in mijn familie hebben het
ik ben begonnen met microginon 30 toen 50 vanaf mijn 14de toen ben ik 2 jaar geleden gestopt met de pil(ik kon niet tegen de hormonen) en kreeg het mirena spiraaltje ik heb hier erg veel last van gehad en na ong 4 weken wilde ze hem verwijderen want ik kon niet tegen de hormonen en wat bleek ze konen hem niet vinden!!! hij was aan de wandel gegaan!!! hij was richting mijn eierstokken gegaan( waar hij precies zat weet ik niet) dus sinds dien mei 2009 heb ik helemaal geen anticonceptie meer helemaal niks ook geen rubbers want die past mijn vriend niet en zitten niet lekker bij hem en ik vind het ook niet lekker voelen
@linni: Ja het is bij iedereen anders, maar ze zijn het nu aan het uitzoeken. Mogelijk krijg ik een kijkoperatie om het vast te stellen. En ze kunnen het dan niet behandelen want dan moet ik hormonen slikken en dan kan ik weer niet zwanger worden.
@linni: Zijn er verschillende vormen dan? Ik dacht alleen verschillende klachten. Ik moet zeggen dat ik er nog niet zo heel veel vanaf weet omdat het nog niet zeker is. Mag ik vragen waar hun last van hebben, welke klachten?
mijn tante had voornamlijk last van vleesbomen de buik in, ze heeft met moeite 2 kinderen gekregen( ze is helaas overleden aan kanker een aantal jaar geleden dus verder weet ik het niet)
van mijn schoonzusje en schoonmoeder weet ik alleen dat ze een gaatje hebben in de baarmoeder waardoor vocht de buikwand in loopt.
bij mijn schoonmoeder kwamen ze er pas achter na 2 kids(zonder moeite) en toen hebben ze alles weggehaald volgens mij.
mijn schoonzusje slikte continu medicijnen en mocht niet ongesteld worden tot ze aan kinderen gingen beginnen dan moest ze stoppen met die medicijnen.
een vriendin van mij heeft het ook maar ze praat er weinig over dus ik weet niet welke klachten zei precies heeft. wel dat ze veel buikpijn heeft en met moeite kinderen kan krijgen( ze heeft met ivf een mooie tweeling gekregen)
@dribbeltje/; gefeliciteerd met je zwangerschap!
@ maja; zou gewoon het gemiddelde of je langste cyclus nemen. Als je op een ticker klikt van iemand kom je vanzelf op een site waar je je eigen ticker kunt maken en de url zet je dan in je onderschrift
@ Trust; welkom! Wat vervelend dat het tot op heden nog niet gelukt is hopelik kan de gyn je duidelijkheid geven
@ mooncat; ik heb +/- 10 jaar mycrogynon 30 geslikt
Ohhh ik ben echt lui vandaag... nog niet veel uitgevoerd op het werk vandaag:oops:
@linni: Ja precies. Ik heb voornamelijk erg veel last van mijn buik (hevige steken) en wel wat andere symptomen maar minder last van. Dus ik zal het allemaal wel horen. Mijn baarmoeder zag er op de echo wel goed uit en geen grote afwijkingen of dergelijke. Ik zie het allemaal wel. Maar het kan wel verklaren waarom het zo lang duurt voordat ik zwanger raak.
hier een negatieve uitslag bij de dokter
gelukkig ook geen blaadontsteking.
denk ook dat vandaag mijn ongi gaat doorbreken want heb sinds 12 uur ontzettend veel krampen in mijn buik
dus op naar de volgende ronde (het was ook te mooi om waar te zijn gelijk in de eerste ronde raak)