hey hey jah ik laat je het weten maar is de 2e ronde na mn mk heb afgelopen cyclus een flinke spoelbeurt gehad denk ik dus het zou zomaar kunnen maar ik laat het je zeker weten
YEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GEFELICITEEEEEEEEEEEEERDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
hahahah super meis!! ga ervan genieten!!
nog best snel dus he
vind het echt helemaal te gek voor jullie!!
Angie nee hoor niet aan het poneren we houden het alleen bij en proberen me ei te omzeilen !maar gebruiken verder geen voorbehoedsmiddelen !raak ik zwanger is het welkom!
Over Giovanni heven twee jaar gedaan en met hulp van ziekenhuis dus berechten niet dat het nu plots raak is we zien het wel
Joya, Jaaaaa dankje!! In de 3de ronde raak, is zeker erg snel.. Hadden we ook niet verwacht eigenlijk! Maar super blij mee natuurlijk.. Zie dat jullie ook weer bezig zijn, wat leuk!!
Snippie, is ook zeker een goede manier om gewoon maar te zien wanneer het raak is..
We gaan over 2 Ã 3maandjes wel langs ziekenhuis voor onderzoek.
Want we hebben niet voor niets icsi moeten doen.
Wil soort van zeker weten dat we onze energie niet voor niks verbruiken.
Is zijn zaad nog steeds erg slecht gaan we ergens volgend jaar weer beginnen aan icsi.
Is het beter proberen we het zelf een half jaar met ovu testen!
Is het veel slechter gaan we wel zien waar hoe het loopt en leggen we er ons bij neer dat Giovanni zeer wss ons enige wondertje zou zijn.
Joya door onze situatie maken ze uitzondering!
Mogen met een half jaar weer proberen.
En aan gezien ik me ei voel om zeilen we hem nu!
Zo werd er afgelopen week niet gesekst!
Heb zo'n een met indicator erin geloof ik, mn vriend is wezen shoppen gister dus heb nog niet goed gekeken haha!
Nee, we hebben het puur op gevoel gedaan.. Was ook direct regelmatig 28/29 dagen net zoals voordat ik aan de pil begon dus mooier kon niet! En ik kon heel goed aan mn slijmverlies zien wanneer ik vruchtbaar was en natuurlijk de steken die ik erbij kreeg..