Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Meest Gestelde vragen Eerst een licht streepje, toen was hij weg en toen weer terug??

Eerst een licht streepje, toen was hij weg en toen weer terug??
Beebielove

Posting Freak

Topics: 8
11-03-2011 22:36
Hoi meiden, ik ben op dit moment bijna 8 dagen overtijd en nog steeds geen ongi te bekennen, zoals jullie op mijn onderschrift kunnen zien, is dit de langste keer dat ik overtijd ben.
De laatste paar maanden was het een stuk regelmatiger en nu ineens zit ik op dag 37??

Ik heb 4 dagen terug een zwangerschapstest van het huismerk etos gedaan en gelijk na het testen kwam er een heeel vaaag lijntje, maar toen ik na een paar minuten weer ging kijken was er helemaal niks meer te zien, behalve de controlestreep.
Zelfs tegen het licht in zag ik helemaal niks meer.
Ik heb hem dus gelijk maar in weggegooid.
Heel wat later dacht ik: laat ik toch nog maar eens gaan kijken dus de test weer uit de prullenbak gehaald, en ja hoor het streepje was weer terug...
Het is een heeel licht streepje, maar wel duidelijk te zien.
Het is alleen niet breed maar een heel dun lijntje, maar wel echt blauw.

Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?

En hebben hier meerdere meiden ervaring mee?

Ik wil zowieso nog een paar dagen wachten met nog een keer testen, omdat ik eigenlijk niet meer durf te testen, bang voor toch een negatieve uitslag.
En omdat ik nu al een jaar bezig ben met zwanger worden, en niet meer zoveel hoop durf te hebben.
Dus ik wacht zowieso nog tot na het weekend met testen, en dan doe ik gewoon weer de testen van kruitvat 2 v 5.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Liefs Beebielove.
Sapé

Posting Freak

Topics: 2
11-03-2011 22:43
Hoi Beebielove, ze zeggen streepje=zwanger maar ja, wat als dat streepje verdwijnt? Toch blijkt af en toe dat het aflezen van de test binnen de aangegeven tijd moet anders is hij ongeldig... was het streepje binnen de tijd en het niet-streepje buiten de tijd? Hoe komt dat streepje er dan ineens weer? Nou als ik zo zou moeten oordelen en je cyclus erin mee neem denk ik dat je gewoon zwanger bent hoor. Toch maar de kv testen doen en kun je wachten tot na het weekend?

Succes en ik zal na het weekend even terug lezen hoe het is.

Liefs Sapé
Beebielove

Posting Freak

11-03-2011 22:46
Ja toen ik gelijk na het testen keek had ik hem recht overeind staan zoals op de gebruiksaanwijzing stond, en toen zag ik toch echt een lijntje, en na ongeveer 5 minuten toen ik weer ging kijken was het weg.
En toen ik heel veel later de test weer pakte was hij nog duidelijker terug, dus ja of het nou een indroogstreepje is, dat weet ik dus niet..
Ik vind het gewoon zo vreemd dat hij er eerst was en toen weg was.
Ja ik wil het wel proberen vol te houden tot na het weekend, omdat ik toch elke keer bang ben dat ik toch ongi ga worden, dat heb ik al een aantal dagen, maar dan trekt dat gevoel weer weg en tot nog toe niet ongi.

Liefs Beebielove.
Beebielove

Posting Freak

12-03-2011 15:26
Nou meiden, toch nog maar een testje gedaan vandaag en helaas negatief.
Dus maandag maar naar de HA, voor verdere onderzoeken.
Sapé

Posting Freak

Topics: 2
12-03-2011 17:46
O beebielove, wat jammer!! Dat zo'n test je toch voor de gek kan houden he!
Toch gek dat je 8 dagen over tijd bent... succes bij de huisarts.
Babii

Posting Freak

Topics: 48
28-04-2011 21:58
Dat lijntje zie je eigenlijk altijd met het doorlopen van de roze vloeistof. Heb dit bij iedere test, maar totdat de test helemaal is doorlopen, dan pas zie je of het streepje blijft. Zwangerschapstesten krijgen helaas ook vaak na afleestijd een indroogstreepje (les voor de volgende keer hihi).

Wellicht heb je heel geen ei gehad nog, die van mij is na mijn miskraam nu geheel ontspoord Sad. Maar het kan zomaar dat je ei ineens weg is. Wellicht even progesteron prikken, dan kunnen ze zien of je eitje is geweest. Succes meis!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave